» »

Izpoved pedofila - insiderski pogled na posel z otroško pornografijo

Izpoved pedofila - insiderski pogled na posel z otroško pornografijo

Schneier.com - Bruce Schneier je na svojem blogu objavil izsek izpovedi anonimnega pedofila, v katerem le-ta opisuje svoje izkušnje s pedofilsko industrijo. Celotna izpoved je sicer objavljena na Wikileaks.

Poleg opisovanja koliko denarja se obrne v tem poslu in kakšen hipokritičen odnos ima do tematike današnja družba, je s tehničnega stališča še posebej zanimiv opis delovanja sistema za distribucijo teh nelegalnih vsebin.

Po trditvah anonimnega avtorja naj bi se večina pedofilskih vsebin nahajala na nemških strežnikih na šifriranih diskih. Strežniki niso neposredno dostopni, pač pa so vidni preko posebnih posredniških strežnikov (tim. proxy), kriminalne organizacije iz Rusije pa seveda uporabljajo tudi Fast Flux domene, s čimer pravo lokacijo ilegalne vsebine naredijo praktično nevidno. Seveda imajo ruske kriminalne združbe odgovor tudi na ideje o blokiranju domen z ilegalno vsebino. Namesto preko spleta so se pač preusmerili na druga področja - ponujati so začeli tudi virtualne stroje s prednaloženo ilegalno vsebino ter celo RDP-dostop do strežnikov, kjer je shranjena omenjena vsebina.

Avtor se dotakne tudi finančnega in marketinškega vidika "posla". Tako precej natančno opisuje, kako poteka plačevanje storitev (pranje denarja) in kakšni so finančni dobički. Eno izmed "podjetij" je s svojimi spletnim stranmi na mesec ustvarilo 1,8 milijona USD prometa (na letni ravni pa okrog 21,6 milijona USD), po odbitju vseh stroškov (za fotografe, modele, spamerje, hekerje itd.) pa je lastniku ostalo okrog pol milijona zelencev. Mesečno.

Marketing pa se seveda izvaja s pomočjo spama. Po navedbah avtorja izpovedi naj bi spamerji pobrali okrog 20 odstotkov vsega dobička. Odgovor na vprašanje, zakaj količina spama nikakor noče upasti, je torej jasen; hkrati avtor razkriva, da vsi, ki so na svoje računalnike zgolj prejeli spam z otroško pornografijo, na svojih računalnikih že avtomatično tudi posedujejo otroško pornografijo.

Mimogrede, nekatere države se proti otroški pornografiji borijo tudi s pomočjo posebnih seznamov URL-naslovov, do katerih je dostop onemogočen. Seveda pri tem ne gre za seznam, ki bi nastajal na podlagi odredb sodne oblasti, pač pa je presoja nelegalnosti vsebine prepuščena civilnodružbenim organizacijam, v nekaterih državah pa celo kar policiji.

Avtor izpovedi tudi natančno razloži zakaj tak način boja proti otroški pornografiji ne more biti uspešen, seveda pa je tehnologija blokiranja vsebin na internetu lahko zelo uporabna za blokiranje kakšnih drugih vsebin. Ko je sistem enkrat razvit in tehnično implementiran, ga je namreč mogoče uporabiti za marsikaj, o čemer seveda vedo zelo veliko povedati na Kitajskem.

Ti seznami so tajni, se je pa pred kratkim na internetu pojavila kopija danskega seznama iz 15. januarja 2009. Kar je zanimivo, je dejstvo, da so na seznamu samo domene, torej se blokirajo celotne domene in ne posamezne sporne podstrani, po navedbah avtorja izpovedi pa naj bi nekatere domene res vsebovale vsebino z otroško pornografijo, na nekaterih pa naj bi bila povsem legalna homoseksualna in druga pornografija.

Članek je seveda dvignil veliko prahu in ko so povezavo do njega in do "pobeglega" seznama URL-naslovov z domnevno nelegalno vsebino objavili nekateri nemški blogerji, so sledile policijske preiskave.

Policija je namreč pričela preiskavo proti vsem (angleški prevod), ki so na svojih blogih ali spletnih straneh objavili povezavo do seznama URL-naslovov, ki se blokirajo, in sicer zaradi "posedovanja vsebin, povezanih z otroško pornografijo" (possession of child pornographic writings). Nekateri nemški spletni časopisi pa so pričeli z brisanjem vseh komentarjev v zvezi s tem.

Da, prav ste prebrali. Ne gre za policijo Ljudske republike Kitajske ali Stalinov Ljudski komisariat za notranje zadeve, pač pa za Nemčijo. In ne gre za seznam, ki bi vseboval nelegalne slike ali filme ali celo samo povezave do teh vsebin, pač pa za seznam vrhnjih domen. In ne gre za seznam, ki bi nastal na podlagi nepristranskih razsodb sodišč in po jasnih kriterijih, pač pa za seznam, ki je bil sestavljen v tajnosti, ki verjetno vsebuje napake in za katerega ni jasno, kdo pravzaprav ga je sploh sestavil.

Ampak to vendar ni pomembno - gre vendar za naše otroke.

104 komentarji

«
1
2 3

skye28 ::

INTERNET = SERIOUS BUSINESS

carot ::

Pedofilija, terorizem in piratstvo so samo propaganda, da se ljudjem vzame pravico, saj vojna proti le tem je ze vnaprej obsojena na propad.

grex ::

A se ta zgodba o cenzuri URLjev pojavlja še v kakšnih drugih medijih. Namreč tole še kr hudo zgleda.

Berserker ::

Mene zanima kako obtajajo lahko sploh takšni ljudi da jih rajcajo otroki, kako bolano.

blackbfm ::

Eh vse se najde. Sem gledal nek dokumentarec kjer je tip reku da ga "rajca" če si odščipne prst:P Nekaj je mel že skrajšanih..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

Arto ::

Mene zanima kako obtajajo lahko sploh takšni ljudi da jih rajcajo otroki, kako bolano.

Pri tej novici sploh ne gre za to. Gre za nekontrolirano cenzuro.

reeves ::

Mene zanima kako obtajajo lahko sploh takšni ljudi da jih rajcajo otroki, kako bolano.


Ja, prov res.
Veste kva mene zanima: ali je pedofilija tud neka genska motnja, tko kot pri homoseksualcih, ali je to popolnoma posameznikova odločitev?

lymph ::


Ja, prov res.
Veste kva mene zanima: ali je pedofilija tud neka genska motnja, tko kot pri homoseksualcih, ali je to popolnoma posameznikova odločitev?


Priučeno vedenje IMO.
"Belief is immune to counter example."

grex ::

No ja,.. očitno bo res interneta kot takega konec :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: grex ()

c0dehunter ::

Po mojem mnenju je izbris URL naslovov edina pametna poteza, ker lahko v primeru neizbrisa precej koristijo iskalcem otroške pornografije.

Glede pedofilov pa tako; najbolj učinkovita rešitev je kemijska kastracija, po kateri oseba nima več spolnega poželenja. Temu bi morala obvezno slediti "prevzgoja", sprememba načina razmišljanja, saj pedofili vidijo otroke kot seksualni objekt in ne kot človeka.
Strpanje pedofilov v zapore ne naredi popolnoma nič, razen tega, da odžira denar proračuna.
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

grex ::

Nobeden tle ni za otroško pornografijo. Ampak prav tako ima (upam) slo-tech dovolj nenaivnih ljudi, ki vedo, da taki prijemi ne bodo zelo prizadeli iskalcev otroške pornografije - obstaja več načinov kako tak block zaobiti in naivno bi bilo misliti, da jih ljudje, ki so to bili primorani početi ves čas, ne vedo.

Torej proti iskalcem otroške pornografije tak block ne naredi prav veliko.

Ko pa nekdo poklika vse te linke in ugotovi, da večina teh strani NIMA nelegalne vsebine, je pa to razlog za alarm. Tle nam namreč preti večja nevarnost in žalosti me, da toliko ljudi tle tega ni niti opazilo. Če hočejo cenzurirati, naj to počno preko sodne odredbe - vse te save-the-children organizacije so pač vse prej kot neodvisne - še posebej, če jim vlada nudi veliko € za funkcioniranje.

Glede iskalcev otroške pornografije - back to the drawing board - to očitno ni dober način.

c0dehunter ::

Glede pedofilov pa tako; najbolj učinkovita rešitev je kemijska kastracija, po kateri oseba nima več spolnega poželenja. Temu bi morala obvezno slediti "prevzgoja", sprememba načina razmišljanja, saj pedofili vidijo otroke kot seksualni objekt in ne kot človeka.

Jaz bi zamenjal vrstni red, najprej prevzgoja, če to ne uspe potem kaj drugega... ker kemijska kastracija je zelo resno poseganje v človekovo integriteto.


"Če to ne uspe" - če prevzgoja "ne bi uspela", bi oseba zlorabila še enega otroka. Zato najprej kemijska kastracija, četudi gre za grob poseg v posameznika. A pri tem ne gre spregledati dejstva, da je ta posameznik pedofil, ki ga žene močna sila, ki se jo verjetno ne da kar tako odmisliti. Podobno kot pri alkoholikih, le da se tu gre o mnogo hujših stvareh, kjer prizadanejo šibko osebo (otroka), ki se ne more braniti.
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

Berserker ::

Internet je treba delno cenzurirat, sploh vse porno strani, sovražno usmerjenje in versko nestrpne in še politično to bi vse lahk pobrisal razen torrent strani ki vsebujejo dolpoteg le filmov in igerc.
Sicer pa me zanima zakaj v tej dobi vse slabše recimo vedno več je transvetitov, vendo več je pedofilov, kriminalcev, terroristov, skrajnežev, verskih nestrpnežev včasih pred 100 leti tega ni blo skor ali pa še prej pa so bli ljudje ki bolj prijazni in ljudstvo skromno in bolj pošteno.

ender ::

Internet je treba delno cenzurirat, sploh vse porno strani, sovražno usmerjenje in versko nestrpne in še politično to bi vse lahk pobrisal razen torrent strani ki vsebujejo dolpoteg le filmov in igerc.
Zakaj (in zakaj potem delat izjemo pri torrent straneh)? In mimogrede, ali si sploh prebral članek, kjer je lepo opisano, zakaj takšna cenzura nima popolnoma nobenega učinka na tisto, na kar naj bi najbolj vplivala?

Sicer pa me zanima zakaj v tej dobi vse slabše recimo vedno več je transvetitov, vendo več je pedofilov, kriminalcev, terroristov, skrajnežev, verskih nestrpnežev včasih pred 100 leti tega ni blo skor ali pa še prej pa so bli ljudje ki bolj prijazni in ljudstvo skromno in bolj pošteno.
A jih je res več, ali ti tak občutek dajejo samo vlade, ki imajo to potem za izgovor za večji nadzor?
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

Berserker ::

Ne pa skozi so neki protesti zaradi pravic da se geji lahko poročijo pa vedno več se o tem govori na televiziji ali pa kje v časopisu pa take fore včasih tega ni blo tolk.

c0dehunter ::


Zakaj bi bila kemijska kastracija kaj boljša od kirurškega posega. Ker ne 'boli' tistega ki gleda ?


No, tukaj sem malo prehitro napisal in se zmotil. Fizična kastracija bi indeed bila boljši način.
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

bf4ed ::

Hajoj to s prstom pa še nisem slišal...LOL

T-h-o-r ::

Ne pa skozi so neki protesti zaradi pravic da se geji lahko poročijo pa vedno več se o tem govori na televiziji ali pa kje v časopisu pa take fore včasih tega ni blo tolk.


seveda ne, če so pa rednecki imeli oblast
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

OrkAA ::

Ne pa skozi so neki protesti zaradi pravic da se geji lahko poročijo pa vedno več se o tem govori na televiziji ali pa kje v časopisu pa take fore včasih tega ni blo tolk.


Jap, ful bolš bi blo brat novice, da se dvema gejema ni treba poročit, ker so ju itak fental! Ane?

RuskiSnajper ::

kaj ma to veze s slotechom?

take novice lahk na zrunal daste

Zgodovina sprememb…

OrkAA ::

Pomaga, če jo prebereš.

OmegaBlue ::

Prejšnji izbrisani posti so se preselili v [FORK]Pedofilija in krščanske vrednote.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

Arto ::

Internet je zaenkrat edini medij, ki se upira cenzuri. Seveda, to prinaša tudi veliko slabih stvari, vendar je svoboda, ki jo internet daje neprecenljiva. To je glavni point, zato se interneta ne sme cenzurirati.

Tako ali tako pa cenzura ne bi prav veliko pomagala kar se tiče nelegalnih vsebin.

poweroff ::

Po mojem mnenju je izbris URL naslovov edina pametna poteza, ker lahko v primeru neizbrisa precej koristijo iskalcem otroške pornografije.

Kakšna naivnost.

Problem je točno v tem, da je ukrep blokiranja URjev popolnoma neučinkovit, zapravljanje denarja in ustvarjanje vtisa, da nekaj delamo. Da en govorim o tem, da gre za uvajanje cenzure, ki se bo gotovo zlorabila za kakšen drug namen.

Obstajajo boljši načini za boj proti otroški pornografiji, vendar so malenkost bolj zapleteni in dražji. Ampak treba je narediti vtis, da se nekaj dela, ne? Pa čeprav v resnici nič ne naredimo.


Poleg treba je treba tukaj zadeve gledati zelo racionalno, da zdravilo ni hujše od bolezni. Da se zapre nekoga, ki zlorablja najhne otroke je seveda zelo prav. Da se pa 14-letno mulo, ki je pač neumna in se je slikala s telefonom ter svoje slike objavila na GlasujZame, zapre, je pa neumnost brez primere. Ne samo to - zadeva je škodljiva.

To mulo je treba izobrazit, da se bo zavedala kaj pomeni varstvo zasebnosti. In da ne bo tripala na TV reklame, ki prikazujejo shujšane in pomanjkljivo oblečene manekenke kot višek lepote.

Ampak če jo bomo izobrazili, bo pa postala nevarna, ne? Ne bo več ubogljiva in vodljiva potrošnica in ne bo si pustila posegat v svojo zasebnost s strani kogarkoli, niti s strani samooklicanih varuhov njene svobode.
sudo poweroff

Markoff ::

Nekateri tule ste pa res stari pod 15 let ali pa ste bolni v prav vseh treh možganskih celicah, ki jih premorete. Pedofilija kot aktivnost je vredna obsojanja in hudih kazni, a ljudje, ki imajo takšna nagnjenja, so stvar igre narave (tako kot hetero-, homo-, bi-, trans- in drugi -seksualci), ne pa osebne izbire. Svojo nestrpnost do drugače razmišljajočih pa zelo jasno izražate - kemična kastracija, rezanje udov, ... v čem ste že boljši od teh ljudi, ki bi jih takole preganjali? Sicer pa, če bi prebrali dejanski članek, bi razumeli, da pedofilija ni črno-bela zadeva tako za pedofile kot za mladostnike, ki so v proces udeleženi. Seveda, če bereš samo Slovenske novice in gledaš le 24.kur, si dodobra možgansko opran in te antipod mainstreama dejansko niti ne zanima, ker zahteva preveč energije in scanja proti vetru, ti pač ni pomoči.

Torej - vsakršno nasilje je vredno vsega obsojanja, vključno s pedofilijo (pa ne samo pedofilijo, vsakršni prekrški zoper spolno nedotakljivost so vredni obsojanja), vendar način, ki ga uporabljajo vlade za navidezno bojevanje proti temu pojavu (ki, spet, ni tako črno-bel, kot vam ga predstavljajo mainstrem mediji), ki predstavlja v resnici le omejevanje pravic večine (nedolžnih) državljanov v imenu svete vojne, je nesprejemljiv. Seveda bebci, ki ne razumete, koliko krvi je bilo prelite in koliko življenj žrtvovanih, da imamo lahko danes pravice, ki jih jemljemo celo kot samoumevne (v resnici pa si jih moramo zaslužiti), bi te pravice z veseljem prodali za pest riža in za "dober namen", kajne?

Odrastite že enkrat, otroci. Svet ni črno-bel. Moč in nadzor pa sta. Sicer pa si dajte privilegij in preberite kakšen dober roman, npr. 1984. Ali pa še bolje, preberite kakšen esej, npr. Kako deluje propaganda (Noah Chomsky). Zagotavljam - možganom neškodljivo in celo koristno.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Markoff ::

Matthai: čeprav se včasih ne strinjam s teboj, si zaslužiš 2x ***** (enkrat za novico, drugič za zadnji komentar).
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

thramos ::

Se strinjam, odlična novica/članek.

Okapi ::

Da se pa 14-letno mulo, ki je pač neumna in se je slikala s telefonom ter svoje slike objavila na GlasujZame, zapre, je pa neumnost brez primere.

In če so pedofili vsi, ki jih slika takšne mule zrajca, je pedofilov hudo veliko.

O.

Jumping Jack ::

Matthai:
Ampak če jo bomo izobrazili, bo pa postala nevarna, ne? Ne bo več ubogljiva in vodljiva potrošnica in ne bo si pustila posegat v svojo zasebnost s strani kogarkoli, niti s strani samooklicanih varuhov njene svobode.

Nekaj je gotovo na tem - v nekaterih sistemih v zgodovini bolj, v drugih manj - vendar se mi zdi, da to (paranoično) gledanje ne odraža dejanskega stanja in glavnega vzroka za pomanjkanje kvalitetnega izobraževanja. Jaz mislim, da je glavni razlog, vsaj v našem okolju, precej bolj preprost: kvalitetno izobraževanje stane, nekdo ga mora izvajat, ljudje pa so leni. Zakaj bi delal več, kot je potrebno, da dobiš plačo? Zakaj bi se pri nečem zares potrudil, če pa je plača ista? Ta vzorec se začne že pri vladi, kjer je vsako spremembo in vsak nov izdatek blazno težko upravičiti in izpeljati, tko da se ljudje raje sploh več ne trudijo; nadaljuje se pri učiteljih, starših, ki imajo že itak vsega preveč, in konča pri vsakemu posamezniku, ki na izobraževanje večinoma gledajo kot na nekaj zoprnega.

Totalitaristični vzgibi in načrtno poneumljanje ljudi (oziroma pranje možganov v določeno smer) so bili v zgodovini velikokrat uporabljani, do neke mere tudi v ZDA pod Bushem, vendar pa se mi zdi, da je v današnjem evropskem (ali balkanskem) okolju večinoma bolj realen vzrok "varčevanje z lastno energijo".

poweroff ::

Se strinjam. Je pa res, da je skrajno hipokritično, da otroci pa lahko odprejo 24ur.com in na prvi strani gledajo za moje pojme precej neokusne in napol pornografske posnetke, novice z zavajajočimi naslovi in bolano vsebino ter da v Frendi in flirt lahko folk objavlja vsakojake neumnosti in odštekane posnetke - hkrati pa kot družba na veliko vpijemo o tem, kako je treba scenzurirat hudobni internet.

Naj najprej 24ur.com dol zaprejo, če smo že pri tem.
sudo poweroff

Bistri007 ::

Matthai, saj sem rekel že v prejšnjih komentarjih na to temo - gre po tem zaporedju: misli, besede, dejanja. Če reguliraš samo dejanja s prepovedmi, potem problematike najbrž ne boš odpravil. Bolj koristno se je usmeriti na politike za vzpodbujanje družbeno koristnih in odgovornih obnašanj in vrednot (mišljenja in posledično [družbenega] dialoga).

Če bi imeli ljudje drugače vrednote, potem bi bilo tudi manj bralcev 24ur.com oziroma bi ponujali drugačne, bolj popularne vsebine.

Ni treba cenzurirat interneta, samo ljudi bi bilo dobro že od malega učiti spodobnosti in odgovornosti - in bodo gledali drugam.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bistri007 ()

poweroff ::

Se strinjam, bistri. Ampak s širjenjem nestrpnosti in sovražnega govora ne bomo dosegli da bodo ljudje bolj odgovorni, pač pa bodo svojo neodgovornost zgolj prenašali v frustracijo do manjšin.

BTW, ker se že zavzemaš za svobodo govora in za Geerta Wildersa - si tudi za svobodo govora za pedofile in tiste, ki razširjajo seznam pedofilskih spletnih strani?

DA / NE?
sudo poweroff

imagodei ::

Okapi> "In če so pedofili vsi, ki jih slika takšne mule zrajca, je pedofilov hudo veliko."

Exactly.

Da te slika 14-letnega dekleta, ki že ima obline in ostale sekundarne spolne znake zrajca, je biološko gledano povsem OK. Moški pač trzamo na mladost in pravilne oblike, ker smo tako pač ožičeni zaradi biološke prednosti. Mlada deklina ima več možnosti, da povije več zdravih potomcev, ki bodo moje gene ponesli naprej, kot pa stara, uvela babnica. Biološko gledano.

Civilizacijsko in moralno smo seveda spoznali, da so 14-letnice morda res malo premlade, da bi bile v celoti pripravljene za seks, kaj šele za razplod.

Pedofilija pa z normalno razvitimi 14-letnicami nima nobene veze. Pedofili trzajo na predpubertetne otroke, ki ne kažejo nobenih znakov spolne razvitosti oz. komaj kak znak le-te.
- Hoc est qui sumus -

Bistri007 ::

Matthai, najpomembnejša je svoboda govora glede političnih in družbenih vprašanj. Za tem stojim 100%. To je nujno za funkcioniranje demokratične družbe in ustvarjanje političnega dialoga med različnimi interesnimi skupinami. Sem spada tudi Geert Wilders.

Po pomembnosti je za tem umetniška svoboda. Sem spada erotika, razni "performansi", malo manj pornografija.

Glede posnetkov dejanskih kaznivih dejanj, snuff filmov umorov in posilstev oziroma pedofilije je pa drugače. Kot prvo je treba zaščititi zasebnost žrtev kaznivih dejanj. Če so zabrisani obrazi žrtev in zamaskiran njihov glas ter če je to dostopno javnosti na ogled brez plačila (npr. preko kakega NGO za osveščanje javnosti), potem podpiram to svobodo govora. Če je pa nekdo zbiratelj kiddie pr0n oziroma snuff in to širi underground oziroma proti plačilu - potem je pa to po mojem zrelo za kazenski pregon.

Matthai> BTW, ker se že zavzemaš za svobodo govora in za Geerta Wildersa - si tudi za svobodo govora za pedofile in tiste, ki razširjajo seznam pedofilskih spletnih strani?

Dokler ni pravnomočno obsojen, ima osumljeni pedofilije iste pravice kot jaz. Če misliš svobodo širjenja pedofilskega A/V gradiva, potem glej prejšnji odstavek. Glede samega seznama URLjev z domnevno pedofilsko vsebino pa nimam problema. Naj to prevzame Interpol in pozapre tiste, ki upravljajo te pedofilske spletne strani - da jih potem lahko kazensko preganjajo.

Glede 14-letnic: Marija je bila toliko stara, ko je postala noseča - in rodila Jezusa.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bistri007 ()

Okapi ::

Pedofilija pa z normalno razvitimi 14-letnicami nima nobene veze.

Pa še kako ima. Pornografske slike lepo razvitih 14-letnic so prepovedane in če jih najdejo na tvojem računalniku, si obsojen po enakem zakonu, kot vsi drugi pedofili, znajdeš se tudi v registru obsojenih pedofilov, z vsemi posledicami, ki jih to ima za tvoje nadaljnje življenje.

O.

opeter ::

Samo za primer: konec XIX. oz. začetek XX. stoletja je bilo čisto normalno, da so se 15-16 letne punce poročile in rodile otroke.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Okapi ::

Rocker Jerry Lee Lewis se je leta 1957, ko je bil star 23 let, poročil s 13-letnico, ki je bila za povrhu še njegova sorodnica (hčer od bratranca). V filmu Great Balls of Fire jo je igrala Winona Ryder.

O.

imagodei ::

Ja, očitno ima zvezo glede na zakon. Zakon pač določa neke arbitrarne meje, pri čemer se pač ne ozira na to, ali je 14-letnica praktično že povsem razvita mlada ženska z redno menstruacijo in B košarico, ali pa gre pri dekletcu za pozno puberteto, ki se je začela šele pred kakim letom, letom in pol, pa je še bolj "spredaj dila, zadaj ploh".

Še enkrat, s psihološkega in biološkega stališča je dejstvo, da človeka rajca (nad?)povprečno razvita 14-letnica, nekaj precej običajnega.
- Hoc est qui sumus -

MrDelight ::

Zakoni, ki se tikajo te problematike so itaki popolnoma nerealni, napisani kar nekam v tri dni.

Kot je povedal imagodei, pedofile rajcajo deklice in fantki, ki so še pred puberteto, se pravi še ne kažejo nobenih sekundarnih spolnih znakov. Fizično v polnosti razvita in z oblinami obdarjena 14-letnica pa lahko rajca le moškega, ki mu v biološkem smislu možgani klikajo v pravo smer.

poweroff ::

Glede 14-letnic: Marija je bila toliko stara, ko je postala noseča - in rodila Jezusa.

He-he, če se prav spomnim, si ravno ti, ali nekdo od "nasprotnikov" muslimanov pisaril, da je bil prerok Mohamed pedofil.

Očitno tudi v krščanskem taboru niso povsem nedolžni...

Aja, pardon, tisto ni bila pedofilija, ker je bilo spočetje brezmadežno.
sudo poweroff

Okapi ::

Kot je povedal imagodei, pedofile rajcajo deklice in fantki, ki so še pred puberteto,

Kot pač razumeš besedo pedofil. Duhovnika ali učitelja, ki je po kolenih božal 14-letnico (ali 14-letnika), bodo v časopisih opisali kot pedofila.

O.

poweroff ::

Hja no, verjetno fotra, ki svojo 3-letno hčerko vzame v naročje in jo poljubi noben ne bo označil za pedofila. Če pa to stori nek učitelj ali duhovnik ali nekdo, ki je sploh ne pozna, je pa stvar seveda že sumljiva.

Ampak dajmo ločit med tistimi, ki zlorabljajo in tistimi, ki "samo" konzumirajo zadeve.
sudo poweroff

imagodei ::

No, lej, Okapi... Besede imajo en pomen, ane. Ne moremo jih razlagat eni tako, drugi drugače. A nisi ti to meni naprej metal v temi o morskih ježkih?

Zdej, valjda bojo rumeni cajtngi rekli, da je bil duhovnik pedofil. Ampak pedofilija ima v resnici točno določeno definicijo in ta pravi, da gre za motnjo, kjer je objekt spolnega poželenja odrasle osebe predpubertetno dete.

Ljudi, ki jih privlačijo izključno otroci/mladostniki v zgodnjih fazah pubertete, imenujemo hebefili.

Ljudi, ki jih privlačijo sicer že spolno dokončno razviti ali skoraj dokončno razviti adolescenti, pa imenujemo efebofili.

Seveda se cajteng bolj prodaja, če napišeš "Pedofil zlorabljal 16-letno deklico".

EDIT: Typo
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

Okapi ::

Problem je, ker niso samo cajtengi. Je tudi zakon in register pedofilov. Čeprav se mu reče evidenca oseb, obsojenih za spolno zlorabo mladoletnih.

Hotel sem pa samo povedati, da stvari niso tako črno-bele, kot jih hočejo nekateri prikazati (in kot je tudi zakon napisan). Matthai je dal primer ekshibicionistične pubertetnice, ki se sama slika, jaz pa še voajerističnega polnoletnika, ki te slike gleda.

O.

Bistri007 ::

Glede 14-letnic: Marija je bila toliko stara, ko je postala noseča - in rodila Jezusa.

He-he, če se prav spomnim, si ravno ti, ali nekdo od "nasprotnikov" muslimanov pisaril, da je bil prerok Mohamed pedofil.

Očitno tudi v krščanskem taboru niso povsem nedolžni...

Aja, pardon, tisto ni bila pedofilija, ker je bilo spočetje brezmadežno.


Mohamed se je poročil z Ajšo, ko je bila stara 6 let, zakonsko zvezo pa konzumiral pri njenih 9 letih (torej takrat je bil "pre-teen sex").

Ogledoval si je tudi trimesečnega dojenčka, in ko bo godna za možitev, da bi rad videl, če bo dočakal tako starost, da bo to ena izmed njegovih žen (očitno pri njenih 6 letih). Ampak je ta pedofil na njeno srečo prej preminul, preden bi lahko zlorabil še to deklico.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

imagodei ::

Okapi,

sej govoriva o isti stvari. Spet. :)
- Hoc est qui sumus -

bender rodri ::

Glede t.i. imenovanih pedofilov - njihova spolna usmerjenost k otrokom je lahko posledica regresije (zaradi preobremenitev, stresa, kakšnih drugih življenskih okoliščin...) lahko pa je tudi posledica seksualnega eksperimentiranja (kakor bolno se lahko pač sliši...) ali nizke socialne zrelosti, socialne izoliranosti in umaknjenosti vase.

Kar se pa zasebnosti tiče, smo pa že zdavnaj prešli dobo družbenega nadzorstva in stopili v biopolitično ero. Kmalu nas bodo doma snemali ko bomo srali - in seveda opazovali kateri papir nam je ljubši. HUH... (dobre knjige o teh stvareh piše Daniel Solove)

lp

poweroff ::

Bistri - vir?

BTW, tisti, ki pravite, da so vam všeč 14-letnice... kaj hudiča vidite na njih?
sudo poweroff

solatko ::

Matthai - govorijo o dobro razvitih 14 letnicah, tako da te lahko še zavede, da je dosti stara. Podobno ali bolj razvite, kot marsikatera 18-19 let stara punca, pa ne mi rečt, da za temi starejšimi, pa ne pogledaš rad, pa še kakšno skrito misel imaš v glavi.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nove oblike spletne cenzure (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / NWO
6931923 (25755)          
»

Anonymous se je lotil strani z otroško pornografijo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Varnost
13144658 (38737) Gregor P
»

Nemčija želi kriminalizacijo posedovanja povezav do otroške pornografije (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
7231267 (30109) spamer
»

Nemška policija izvedla hišno preiskavo pri lastniku domene Wikileaks.de

Oddelek: Novice / NWO
456512 (4540) poweroff

Več podobnih tem