» »

Vodilni v optiki Korejci

Vodilni v optiki Korejci

Overclockers Australia - Medtem ko tudi naši ponudniki interneta po sramežljivih začetkih vedno odločneje ponujajo optiko, če seveda živite v četrti, ki so jo že uspeli razkopati, je njena razširjenost na Daljnem vzhodu v vzponu. Na prvem mestu v svetovnem merilu je Južna Koreja, kjer ima 12,2 % prebivalcev optično povezavo, 10,5 % kabelsko in 8,4 % DSL. Tako ima npr. več Korejcev optično povezavo kot ima sploh katerokoli širokopasovno povezavo Grkov, Poljakov, Slovakov, Turkov ali Mehičanov. Na drugem mestu so Japonci z 10,2 % optike, 9,6 % DSL in 3,1 % kabelskega interneta. Med Evropejci je na prvem mestu Švedska z šestimi odstotki, medtem ko ima Norveška najvišji delež širokopasovnih povezav (optika, DSL in kabel skupaj) na svetu. Klik!

87 komentarjev

«
1
2

opeter ::

In kaj to pomeni? Naj se jokamo? Za kaj sploh navadni smrtnik rabi optiko?
Vse kar je nad 1024/256k je (zaenkrat) dovolj.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

root987 ::

Morda na osebo, če imaš pa v gospodinstvu več računalnikov potem pa to ni dovolj.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

Zero One ::

Vse kar je nad 1024/256k je (zaenkrat) dovolj.


Ne. Razen, če je tvoj "navadni smrtnik" funkcionalno nepismen in računalnika ne zna uporabljati za več kot surfanje in email.

Streaming HD videi, IPTV, VoIP telefonija, po možnosti vsako na več klientih naenkrat. Dodaj še ene par P2P aplikacij, pa klecne vsaka optična povezava (ki je pri nas dostopna "navadnim smrtnikom").
printf(%s, "No statements? Why no... whoops");
//well if we can't make a statement, we should just leave a comment instead.

rapvirus ::

res ne vem kdo bi lahko v današnjem času reku da je 1024/256 dovolj.. mal me spominja na izjavu da je 4kb spomina oz nek podobnega dovolj za za vsakogar

gruntfürmich ::

mogoč je opter mislu da je 1024/256M zaenkrat dovolj na gospodinjstvo...:)):D
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

SoLoR ::

haha, dnevi ko si downlodal s 120k/s... nocna mora... 20/20 mi je skoraj premal... pa ne mislt da downlodam filme/igre 24 ur na dan samo pac ko hocem da se par giga zdownloda sem neucakan in hocem imeti stvar cimprej :) 50/50 bi blo glih prov za kak let ;)

jype ::

Kar je pod 100/100 je vse en bohpomagi.

Saj ne rabiš met skos polno.

Ko je pa treba uploadat v službo kakšen par deset giga dataset, je pa fino, da je vse skupaj še isti dan končano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Hardstyle ::

Jaz pa sem mislil, da ima Finska največ optičnih povezav :|

Jaz mam 4/1 povezavo pa stara že jamra, da se ji kake slike dolgo nalagajo. Tak, da 1mbit sploh ne pride v poštev :)

MrStein ::

Kak pa so ti procenti pri nas ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Icematxyz ::

In kaj to pomeni? Naj se jokamo? Za kaj sploh navadni smrtnik rabi optiko?
Vse kar je nad 1024/256k je (zaenkrat) dovolj.


Ni res. Sam bi imel optiko in svoj web server doma z veseljem. Prepričan sem da tudi marsikdo drug.

In če mi da nekdo 10/10 optiko za 14 evrov resnici na ljubo pa tudi če ne rabim imam raje 10/10 optiko kot 1024/256 VDSL za isto ceno. Pa tudi če linija idla povprečno 2 meseca pred kakšnim večjim downloadom. ;)

Da ne omenjamo sploh TV in drugih storitev, ki bi se razvile s takimi povezavami, ki bi postale samoumevne pa morda dan daes niti ideja še se ni rodila o njih.

Optika je prihodnost. In če je že čas ko je cenovno upravičena potem podpriram nadgradnjo omrežja do vsake hiše na optičen priključek. Prav tako, kot je pred koliko 15 leti nazaj do vsake hiše prišel telefonski priključek?

mtosev ::

jaz mam 15/1,5 za 40eur
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

itak37 ::

V original novici so podatki o številu povezav na 100 prebivalcev, prevedena novica pa piše o % prebivalcev s posamezno povezavo. Podatki v prevedeni no vici so 3x prenizki...

Wolfman ::

Jst mam štiri računalnike in 2 prenosna na 768/256 pa dokler ne odprem p2p dela v redu. Seveda pa ne uporabljam voip telefonij in ne vem še česa vsega. Največkrat imam samo xfire in msn in vmes brskam po internetu, drugače pa lahko kdaj igram kakšno igro pa skoraj nič ne zalaga. In upoštevajte da imamo vse kable zanič, kot so potrdili tudi na siolu. Zdej bom kmalu naročil 1024/256 bo malo bolje:D
Pa še tako goljufajo ljudi, ker večina ne loči b od B. Pol pa rečejo lejte boste meli pa 1024 mb na sekundo download. Pol pa nekateri, ja sej to je dobro bolje kot 1000 mB na sekundo a ne? Gremo rajši k tem :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Wolfman ()

Putr ::

haha, dnevi ko si downlodal s 120k/s... nocna mora... 20/20 mi je skoraj premal... pa ne mislt da downlodam filme/igre 24 ur na dan samo pac ko hocem da se par giga zdownloda sem neucakan in hocem imeti stvar cimprej :) 50/50 bi blo glih prov za kak let ;)


Jest ve centru Lj še vedno čakam na optiko in downlodam z 120kBps tko da veselim se časov k bom končno lahko dol vleku filme(in epizode) v HD ker trenutno zadeva pre dolg traja (lcd tv pa žalostno čaka :( )

fiore ::

In kaj to pomeni? Naj se jokamo? Za kaj sploh navadni smrtnik rabi optiko?
Vse kar je nad 1024/256k je (zaenkrat) dovolj.

v nasprotju z večino zgoraj, se strinjam.
res pa je da za večje posege v net (beri: upload velikih fajlov na nek strežnik) uporabim linijo na faksu. mogoče če mi ta možnost ne bi bila dana, bi razmišljal drugače.

Loksorr ::

No jest sem mel 1024/256 in mi ni čisto nič mankalo. Kar se tiče dl za gledat mi trenutno ostaja 200G flimov, ki jih še nisem uspel pogledat. Je seveda razlika kako uporabljaš. Men comp laufa 24/7 in večino cajta samo dlja.

PS. @Hardstyle ne met na polno torrenta, pa bo se OK. Glavna upočasnitev pride, ko se ti zapolni upload. More bit omejen, pa (vsaj jest) ne opazim razlike. Sam je res, da sem velik cajta za GPRS in mi je vse hitro.
Živi in pusti umreti

Shaky ::

Če bi imel možnost priklopa na optiko, bi šel takoj. Če je hitrejša povezava za isto ali manjšo ceno, sploh ni kaj za razmišljat. Tako sem pa še zmeraj na 2048/384, ker več enostavno ne potegne. In je za domačega uporabnika čisto dovolj! Tudi strežnik laufa že skor tri leta.
Verjamem pa, da vsi postajamo preveč razvajeni in več ko imamo, več bi si želeli :). Vsem žal to ni mogoče. Morda pa enkrat bo, bodo pa tudi nezadovoljneži ;((

LP

Dare

opeter ::

Oprostite, ampak bodimo realni.

V redu, morda je 1024/256k povezava res malo premalo, če želiš brez zatikanja ogledovati kakšne daljše Youtube ipd. video in druge multimedijske vsebine.

Vendar se zgoraj omenja druga zadeva, namreč ljudje (žal) uporabljajo hitre povezave skorajda samo in izključno za prenos ilegalnih vsebin. Seveda spošutjem tiste, ki delajo kaj bolj produktivnega in so potrebni večjih hitrosti/prenosov/pasovne širine.

Ampak "povprečni" folk ima doma hitre povezave za prenos filmov, glasbe, programja, ki so avtorsko zaščiteni. Ne pozabite, po 1.11.2008.

Kar se same novice tiče, potrdi le dejstvo, da so bili (in bodo) Azijci tehnološko vedno pred Evropejci.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Senitel ::

In kakšna realna ocena koliko gospodinjstev pri nas sploh nima dostopa do broadbanda?

MrStein ::

"Folk ima BMW-je samo za kršitev CPP. V resnici bi bil Yugo dovolj za vse."

Seveda.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Dr_M ::

Ko sm mel 5M/768k, sm naredu cca 500-700GB prometa na mesec, zdej ko mam 20/20, nardim 1.5-2.5TB na mesec.
Ja za normalno uporabo bi blo 1M/512k dovolj.

Za p2p pa jasno da ne.

V takih temah se lepo vidi, koliko folk piratizira. >:D
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

techfreak :) ::

@opeter: Imam 1024/256k in mi je premalo. Bom kmalu povečal na vsaj 4M/768k.

Največ zaradi ogleda kakšnih HD filmčkov na portalih podobnih kot Youtube.
Kako naj gledam video normalno, če traja 30s, jaz pa čakam nekaj minut, da se prenese?

Potem tudi download kakšnih programov je počasen ... z 1M pač ne moreš kaj hitro downloadati. Seveda gre za legalne ali pa freeware programe. Nazadnje sem nekaj ur čakal na Slackware in bi bil veliko bolj vesel, da bi bilo prej.
Letos na MOSu so imeli pri T-2ju 100M povezavo in mi je Slackware downloadalo v 15 min.:DAmpak za to pač nimam denarja.

Potem pa so seveda še kupljene stvari, ki si jih downloadaš preko neta. Hitrejša povezava je vsekakor dobrodošla.

Ontopic: Upajmo, da bomo še v Sloveniji dobili optiko v manjših krajih.
Da ne omenjam, da je pri nas že položena, vendar zaenkrat nobeden ne ponuja, verjetno bo pa tako nek lokalni ponudnik ... če bi T-2 ponujal bi bilo dobro, ker bi bilo poceni.

Poleg tega je pa težava še v tem, ker do Slovenije ni ravno hitra linija.
Če bi vsako stanovanje zdaj imeli 1Gbit linijo, je vsekakor ne bi mogli dobro izkoristiti, saj bi bila povezava popolnoma zasedena, vleklo pa bi v večini max 4M. (če bi polovica ali še manj ljudi downloadala hkrati).

MrStein ::

Zadnjič sem downloadal 5 GB igro.
Trajalo je tam nekaj ur.
Z 100/100 bi prej igral.
SP3 se (oziroma za Visto SP1) se tudi "pol dneva" downloada.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

techfreak :) ::

Ko sm mel 5M/768k, sm naredu cca 500-700GB prometa na mesec, zdej ko mam 20/20, nardim 1.5-2.5TB na mesec.
Ja za normalno uporabo bi blo 1M/512k dovolj.

Za p2p pa jasno da ne.

V takih temah se lepo vidi, koliko folk piratizira. >:D

Zakaj takoj, ko se omeni hitra linija pomislite na piratiziranje?
To samo potrjuje, da ste vi pirati, ker je to vaša prva stvar na katero pomislite.

Verjemi, obstaja veliko ljudi, ki ne piratizira in potrebuje oz. bi bil zelo vesel hitrejše linije.
Obstaja pa tudi veliko ljudi, ki piratizira preko osnovne povezave (1/256).

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

To samo potrjuje, da ste vi pirati, ker je to vaša prva stvar na katero pomislite.

No nastej mi neki stvari, ki jih intenzivno uporabljas in potrebujejo visok bw, pa ni p2p.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

PARTyZAN ::

YouTube z derivati (predvsem vimeo - HD), Steam za namestitev kupljenih iger, Linux repozitoriji,...

Rabiš še?

Liker ::

Osebno bi takoj narocil kak DSL z recimo 1M/5M, ker dejansko rabim samo upload. Kar se pa optike tice pa elektro omarici ze cca 7 mesecev dela druzbo tudi T2 omarica, a je zaenkrat se prazna. (Od podpisa soglasja pa je minilo ze kar dolgih 15 mesecev :))
Tolazim se da nekoc pa le bo, mogoce celo jaz docakam...

P.S.: Zaradi tega ker do mene zice potujejo pod kar precej zelezniskimi tiri, je najvec kar mi lahko DSL nudi 2M/384K. Zal, tako je. In zivim prakticno v centru Ljubljane, 500m stran od centrale.

gruntfürmich ::

finta da je navadna; 1/.25M povezava do sveta premalo, je predvsem v tem, če se smatra IP dostop kot naslednja in predvsem edina povezava gospodinjstev do sveta. ker potem ne rabimo nobenih krožnikov, kablov kabelske, bakrenih žičk... samo optični kabel, ki pa ima verjetno še veliko večjo kapaciteto kot jo uporabljamo do sedaj. in pa seveda dostop do praktično vseh vsebin, kot so internet, televizija, telefon, radio, ...
vendar je pri tem še treba izpostaviti eden in verjetno največji problem: kapaciteto hrbtenice. in seveda povezavo do ostalih držav.

ve kdo koliko so dosedanje kapacitete prenosa podatkov preko: optike, kabla kabelske, satelitske, drugo...??
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

jype ::

Dr_M> No nastej mi neki stvari, ki jih intenzivno uporabljas in potrebujejo visok bw, pa ni p2p.

Upload zbuildanih paketov softvera, upload fotografij in video posnetkov na strežnik od koder jih potem stranke poberejo (in kjer je giga link), vsakodnevni backup, tako strežnikov domov kot kriptiranega domačega inventarja na strežnik na drugem koncu države.

Vse skupaj dovolj, da postaja 10M/10M povezava neudobna.

techfreak :) ::

To samo potrjuje, da ste vi pirati, ker je to vaša prva stvar na katero pomislite.

No nastej mi neki stvari, ki jih intenzivno uporabljas in potrebujejo visok bw, pa ni p2p.

Youtube, Vimeo, internet radio, download open source programov, operacijski sistemi, preko neta kupljena glasba in filmi, pošiljanje kakšnih posnetkov/slik prijateljem, ...

gruntfürmich ::

Youtube, Vimeo, internet radio, download open source programov, operacijski sistemi, preko neta kupljena glasba in filmi, pošiljanje kakšnih posnetkov/slik prijateljem, ...

...hd.tv - 5× v bajti, + še 2 na kompu, video čet...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

MrStein ::

Vimeo

VAUU!!!

Video ki ne zgleda kot iz osemdesetih.
(razen skaliranja, ni mi jasno kako je lahko leta 2008 slabše kot leta 95...)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Jumping Jack ::

Da je 1Mb/256kb dovolj, sem govoril tudi sam, dokler me niso priklopili na optiko in manj kot 10/10 sploh ni bilo mogoče dobiti. Šele zdaj vidim, da je vse, kar je počasnejše, eno samo trpljenje. Pri počasnejših povezavah se človek postara, preden dočaka vsak še tako majhen download ali "buffering" pri videu, tu pa klikneš in imaš. Nelegalnih filmov ne downloadam nič, ker je zastonj na voljo popolnoma dovolj dnevno sveže vsebine, ki je za povrh še bolj zabavna (Daily Show, Colbert ipd.). Enostavno kliknem in gledam. To je pravo udobje, ne pa da si zaželiš, da bi nekaj pogledal, potem pa moraš čakat par dni, preden lahko pogledaš. Tudi hiter upload pogosto pride zelo prav. Da ne govorim o tem, da lahko ob delu z računalnimom spremljam TV, po potrebi par kanalov naenkrat. Skratka kdor ima možnost, naj se le priklopi na optiko, ne bo vam žal. Jaz vem, da nočem nikoli več niti pod razno živeti nekje, kjer ni te možnosti. Mogoče bo kdo pomislil, da sem razvajen, ampak... to je tisto, za kar smo se boril' ;)

egomez ::

In kaj to pomeni? Naj se jokamo? Za kaj sploh navadni smrtnik rabi optiko?
Vse kar je nad 1024/256k je (zaenkrat) dovolj.


Jaz sem tudi pred 5 leti milil, da je 512kb/s dovolj. Vendar človek se razvadi oz. prihajajo vedno nove vsebine... Sedaj mi je okrog 10Mb/s ravno prav.

Dr_M ::

Nasteli ste en kup stvari, ampak se vedno nic takega, ki zaposlilo npr 20/20 za 24/7.
Youtube je tako ali tako zelo pocasen, tko da ti tudi 1gbit nic ne pomaga.
Za dl ali ul programov je useeno, ce traja namesto 30 minut 35 minut. Razn ce ste zelo nestrpni ljudje.


Torej, se vedno nic konkretnega.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

MrStein ::

Torej, se vedno nic konkretnega.

Nič. Čist nič. Razen naštetega. Ampak če ignoriraš, potem res nič.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Icematxyz ::

Torej vsaj v tej tem ise lahko strinjamo, da je piratstvo gonilo razvoja? ;)

Blagor mu.

ender ::

Dr_M: kdo pa pravi, da moraš linijo ves čas izkoriščat 100%? Meni je precej bolj pomembno, da takrat, ko neko stvar rabim, le-to dobim hitro (po možnosti takoj), kot pa da bi ves čas zabijal linijo do konca.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

Poldi112 ::

No, glavni problem okrog katerega se tu vsi vrtite je o tem ali se hitrejšo povezavo od 1M "potrebuje", ali gre zgolj za udobje.

Ker tisti gromozanski uploadi, o katerih govori jype, niso ravno tipičen primer, niti ne sodijo pod domačo rabo.

Repozitoriji so šala. Youtube dela dobro na umts modemu, ali pa se zatika na 10M, odvisno od dneva. Dvomim da te omejuje tvoja pasovna širina. Preko steam-a tudi ne downloadaš ravno pogosto. Voip je pa tudi en smeh glede porabe bw.

Tako da se sicer strinjam da je ok da je vedno hitreje, se pa tudi strinjam da se da z 1M povsem normalno živeti. Ker večinoma je vse kar je več preseravanje (in tudi jaz imam 10M :). Probajte enkrat dial-up spet, ko čakaš da se ti besedilo naloži. Tisto je realno nezadostno, ne pa 1M.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Jumping Jack ::

Dr_M: V tvojem pisanju sem razpoznal "gorenjski" miselni vzorec - bandwidth moram zabit do konca, drugače mečem denar stran.
Kar se tiče pitja pira, sicer razmišljam podobno kot ti (vedno spijem do konca, tudi če mi ne paše), glede izkoriščanja bandwidtha pa se ne strinjava več.

Ko sem prvič dobil broadband, sem razmišljal podobno, downloadal sem vse mogoče, dokler se mi ni zabasal disk. Stvari, ki sem jih downloadal, sicer nisem imel časa pogledat/poslušat/uporabljat, ampak v svoji gorenjski škrtosti jih tudi pobrisat nisem hotel. Tako mi je na disku zmanjkalo prostora za delo in stvari, ki bi jih dejansko rabil. Da bi kupil nov disk, se mi je zdelo popolnoma neumno, ker sem imel na starem cel kup stvari, ki jih nisem rabil in bi jih lahko pobrisal. Pa sem jih pobrisal? Ne - preveč bi jih bilo škoda. Rezultat tega je situacija, ki se ji strokovno reče gorenjski deadlock. Problem sem rešil šele pred kratkim, ker sem stari disk rabil v drugem računalniku in sem lahko kupil novega. Stvari, ki sem jih pred leti zdownloadal in jih ne rabim, imam še vedno. Zdaj raje več ne downloadam, ker to prinaša same probleme...

Ah ja, malo off-topic, ampak delat se norca iz sebe (in iz Gorenjcev) je vedno tako zabavno :)

MrStein ::

To je tak, kot če bi rekel, da je vse nad 40 konjev v avtu brez veze in nepotrebno...
Ali več kot en telefon je nepotrebno (pri hiši jih imamo 5, od tega seveda 4 mobilna).

Po moje tisti, ki to pravijo, ne morejo imeti optike, in so drugim fouš ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zero One ::

Po moje tisti, ki to pravijo, ne morejo imeti optike, in so drugim fouš ;)


Jaz (zaenkrat, upam) še ne morem imet optike, in mi je jasno, da na moji lokaciji trenutno najhitrejši možen paket (Siolov 4096/512kbps ADSL) niti približno ne zadostuje potrebam gospodinjstva (v redni uporabi dva desktopa in trije laptopi, televizija in telefonija zaenkrat še po svojih linijah).
printf(%s, "No statements? Why no... whoops");
//well if we can't make a statement, we should just leave a comment instead.

techfreak :) ::

Ko bodo pri nas ponujali optiko bom takoj šel na njo. Če ne druga, že zaradi televizij.

Recimo T-2 ima omejitev max 1x HDTV na VDSL ali pa 4x navadna TV ali nekaj takšnega, pod pogojem, da mi omrežje to omogoča. Jaz bi pa rabil 1x HDTV + 3x navadna TV in za to je pomembno, da je hitra povezava, v tem primeru je opcija samo optika, ki je pa še ponujajo pri nas.
Ter potem še internet potrebujem min 4M/768K.

Drugače pa tisto kar downloadam in potrebujem imam seveda vedno na disku. Že dolgo nisem kaj brisal in imam še vseeno 70GB prostega prostora od 200GB.

opeter ::

Po moje tisti, ki to pravijo, ne morejo imeti optike, in so drugim fouš ;)


Nisem fauš. Sploh ne. Sem celo edini v svoji ulici, kateri imam DSL povezavo. Okoli mene so samo starejši ljudje, katerih večina občasno le telefonira, ali pa še to ne.

Sem bil sploh presrečen, ko so mi lani pri Amisu ponudili, da lahko "opustim" Telekomovo 1024/256K povezavo in dobim 4096/768K (maksimalno, kar naša parica v ulici prenese, pod pogojem, da sem samo sam s tako povezavo).

Vendar pa bo kmalu problem, ko se bo k eni sosedi nazaj priselila hčerka z družino. Verjetno bodo tudi oni hoteli (kar je seveda logično dandanes) imeti DSL internetni dostop in potem adijo moji odlični liniji.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

jlpktnst ::

Lahko samo rečem da je 100mbit res luksuz.

ADSL je pa postal baseline in je že rahlo švohoten, sploh počasnejši paketi. Zelo se pozna in je vse dokaj počasno. Seveda je bil pred leti ADSL hitrejši od dial-upa in se je tam poznala razlika, sedaj pa je dial-up že tako počasen da se ga praktično ne da uporabit. Eno spletno stran lahko čakaš tudi po 15 minut. Samo front page! Logično seveda sedaj zakaj tudi na adsl zadeve ne letijo več.

Z vedno bolj razširjenimi dobrimi povezavami se pač tudi programerji upajo napisat reči ki jih izkoriščajo (žrejo). Ala videochat - ta je na adsl že prekleto počasen in mestoma prav mukotrpen. Potem imaš tudi recimo remote desktop. Tu se zelo pozna manjša latenca optike in večja hitrost. Ostalo so pa tudi že drugi našteli...

Pa kot je nekdo rekel - če imamo avte z 200 konji, 2L prostornine in porabo 7L/100km - zakaj jih nebi koristili? Nikomur ni užitek se vozit po bregu navzgor v prvi brzini 10km/h, če lahko gremo 50 :D Zkaj bi se vozili s starimi kripami.

Je pa res da so vedno bili ljudje ki so bili proti razvoju in napredku. Predlagam vam Mormon @ Wikipedia

trnvpeti ::

1m je zadosti
voip pozre
youtube pozre, tudi ce imas 10M ti youtube ne bo delal hitreje
email bo delal
http bo delal v redu
versioning, itak imas vse pri sebi, tudi ce dlje casa uploada
ce delas z versioning, se tja posiljajo samo spremembe
kdor pa ima par 10G za prenesti na versioning, potem sploh zanj ni primeren versioning
vpn bo tudi delal odlicno z 1m
tudi dva ali trije uporabniki z qos routerjem bodo delali v redu z 1m

se pravi, kdo nimam dosti 1m
p2p uporabniki
tisti, ki zelijo kaksne strezniske stvari pri sebi doma(to spet ni namenjeno za doma)

MrStein ::

Prihodnost je 100 M ali več in ves PC nekje v centru. Kjer lepo skrbijo , da je OS up to date. Da imaš zadnje driverje. Da imaš potrebne (in up-to-date ) programe.
Ti pa imaš le ekran, miško, tipkovnico in zvočnike.
Tako kot v dobrih starih časih ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

techfreak :) ::

@MrStein: Raje sam skrbim za up-to-date, samo da imam pc pri sebi.

Takšna prihodnost, kot jo ti predvidevaš je butasta in nobeden je ne bo hotel.

Tilk ::

Ostajam na osnovnemu saj se ne spalča nadgradnja adsl-a. Čakam na optiko. Zaenkrat sem zadovoljen, samo cena v razmerju z hitrostjo me moti.

Me pa zanima kdaj dejansko bo optika dosegala raven pokritosti adsl-a.
Tilk
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

BT in Alcatel demonstrirala 1,4 Tb/s po obstoječi optiki

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
269810 (8171) LuiIII
»

Internet v EU: dobimo le tri četrtine tega, kar plačamo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
7525230 (20346) Silck
»

Googlov optični internet na poti v Evropo? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
5517453 (14595) LuiIII
»

Evropsko poročilo o širokopasovnem internetu kaže napredek

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
103414 (2813) Icematxyz
»

Evropski cilj: 30 megabitov za vsakogar

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
144679 (3800) nuclear

Več podobnih tem