» »

Američani preživljajo večere na spletu, Evropejci manj

Američani preživljajo večere na spletu, Evropejci manj

Raba interneta

vir: Ars Technica
Ars Technica - Parabol, takšnih in drugačnih, o razlikah med Evropejci in Američani kar mrgoli. Večinoma so reči podobne, a drugače zapakirane. Oziroma kot pravi Vincent Vega v Šundu:
It's the little differences. I mean, they got the same shit over there that we got here, but it's just – it's just there it's a little different.
Večerna raba interneta je očitno še v vrsti majhnih razlik med kontinentoma. Podatki, ki so jih od 65 ponudnikov dostopa do interneta v ZDA in Evropi zbrali v Arbor Networks, kažejo zanimive razlike v večernih aktivnostih. Uporaba interneta v Evropi doseže svoj vrhunec okrog sedmih zvečer po lokalnem času, nato pa se hitro zmanjša. V Ameriki, nasprotno, uporaba internetne infrastrukture raste vse do enajstih zvečer, ko se začne počasi umirjati. Prva misel, da je za to razliko kriva uporaba odjemalcev za P2P, se izkaže za zmotno, saj podrobnejša analiza odkriva, da so ravni prenosov P2P bolj ali manj konstantne ves dan.

Raziskovalci ponujajo drugo razlago. Očitno Američani svoj večerni prosti čas raje preživljajo na spletu, kjer igrajo spletne igre, brskajo po straneh, gledajo TV-oddaje in filme na zahtevo ipd. Nadalje avtorji špekulirajo, ali to nemara pomeni, da je kakovost življenja v Evropi višja, saj ta čas raje namenijo za socialne stike, jejo bolje, manj uporabljajo internet zvečer in ponoči itn. Druga, prav tako verjetna razlaga, opozarja na široko razširjenost storitev, ki nudijo video na zahtevo v ZDA, medtem ko smo Evropejci tu še daleč zadaj - in gledamo, kar servirajo lokalne televizijske postaje. Resnica pa verjetno leži med obema ekstremoma.

42 komentarjev

JurijTurnsek ::

mogoče pe je še kaj na tem, da je njihov delovni dan od 9 do 17... lahko grejo pozneje spat.
http://www.slatnaskejta.com

bf4ed ::

9-17 čista bedarija, nimaš nič od dneva, no saj kapitalisti to tak hočejo.
Delo od 6-14 ali 7-15 je najboljše. Lahko še čez dan kaj pametnega počneš.

antonija ::

Ja, tko kot je blo v socializmu. Glupi kapitalisti, vsi vemo da je ena opcija po volji vsem!!

EDIT: Pa se kosila ni treba placevat delavcem ce grejo ob 2eh domov... it's a win-win situation!!
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: antonija ()

Mr.G. ::

Ja, tko kot je blo v socializmu. Glupi kapitalisti, vsi vemo da je ena opcija po volji vsem!!

EDIT: Pa se kosila ni treba placevat delavcem ce grejo ob 2eh domov... it's a win-win situation!!


Sej jim ga vseen ne!!!!

moj_nick ::

Špice so okol sedmih že od nekdaj. Zmerom je bil problem takrat dobit prosto linijo za povezat se na arnes ;)
110111001001010001010000

antonija ::

Sej jim ga vseen ne!!!!

Ja pa ga.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

ahac ::

Wait a minute...

Glede na graf so ZDA celo vrgl pod eastern time, Evropo pa pod GMT?
Pol ni čudno, da so razlike...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Afo ::

Ja seveda - te glupi kapitalisti! Mislim kateri pa so to? A mogoče misliš običajne američane ki visijo na internetu 24/7, žrejo kokice, se valajo pred televizijo, kupujejo prek topšopa in hodijo v kino, zraven pa kopujejo v trgovinah kot nori?
Misliš rečt taki ljudje kot si ti in jaz?
Aja pardon- ti živiš v kapitalističnem svetu, ampak si izjema in nisi kapitalist.
V službo hodiš pa ne pričakuješ plačila- če kaj proizvedeš/narediš/izzumiš-> daš brez zaslužka v skupno dobro. In za karkoli dobiš denar- ga hočeš točno toliko kot ga zaslužiš- čisto nič več.
Ja TI NEUMNI kapitalisti!
Bolje biti mlad in neumen, kot samo neumen!

techfreak :) ::

Wait a minute...

Glede na graf so ZDA celo vrgl pod eastern time, Evropo pa pod GMT?
Pol ni čudno, da so razlike...

Ja prav imaš. Oboje bi mogli biti GMT. Očitno se lahko tudi ti ljudje zmotijo.

Afo ::

Ja kaj vam ni jasno? Sej je vse na skupnem grafu- pač internetna aktivnost po urah v dnevu. In lepo je vidit da so amperičani ob 10 zvečer še kr aktivno na internetu- medtem ko smo evropejci manj.
Bolje biti mlad in neumen, kot samo neumen!

SomethingEls ::

Jest se strinjam z Riotom77 v predzadnjem postu. ;) Z zadnjim nevem kaj si mislu, da je to dobr, da so dolg na internetu a ne???
IMHO je življenje v katerem si cel večer na netu bolj kvaliteten saj izveš več pametnega kakor, če greš s prijatelji na kavo in čenčaš.

9-17 čista bedarija, nimaš nič od dneva, no saj kapitalisti to tak hočejo.
Delo od 6-14 ali 7-15 je najboljše. Lahko še čez dan kaj pametnega počneš.


Kaj a delo ni pametno? In kaj ti takega poj popoldne delaš?

antonija ::

Ja seveda - te glupi kapitalisti! Mislim kateri pa so to? A mogoče misliš običajne američane ki visijo na internetu 24/7, žrejo kokice, se valajo pred televizijo, kupujejo prek topšopa in hodijo v kino, zraven pa kopujejo v trgovinah kot nori?
Misliš rečt taki ljudje kot si ti in jaz?
Aja pardon- ti živiš v kapitalističnem svetu, ampak si izjema in nisi kapitalist.
V službo hodiš pa ne pričakuješ plačila- če kaj proizvedeš/narediš/izzumiš-> daš brez zaslužka v skupno dobro. In za karkoli dobiš denar- ga hočeš točno toliko kot ga zaslužiš- čisto nič več.
Ja TI NEUMNI kapitalisti!

Sarcasm detector offline much?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

MrStein ::

jejo bolje

? Torej če zapustim računalnik ob pol osmih, sem to najbrž naredil zato, da grem nekaj kvalitetnega pojest? Hmm, kdaj pa vi (kvalitetno) večerjate?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Aljaz1980 ::

jejo bolje

? Torej če zapustim računalnik ob pol osmih, sem to najbrž naredil zato, da grem nekaj kvalitetnega pojest? Hmm, kdaj pa vi (kvalitetno) večerjate?

mislim, da se je to nanašalo na ostale raziskave

Kaj a delo ni pametno? In kaj ti takega poj popoldne delaš?

ena iz alternativ, bi bila da posveti svoj čas otrokom ali misliš, da ga Američani posvetijo ob 6 zjutraj ali kaj ?
poleg tega da nekateri še imajo nekaj zemljice za hobi itd.
hobije, ki vzamejo več časa in če si konc z službo ob petih ti gre čas za pot domov, kosilo.. pa je že itak 6 in že imaš zahod, pa potem delaj svoj hobi če vključuje aktivnost zunaj pri svetlobi

Zgodovina sprememb…

SomethingEls ::

Ja, če jim je zato, da (domnevam) za kmetijo skrbijo naj si pa poiščejo delo z njim primernim delovnim časom. Or better yet, nej odprejo svojo firmo, ki bo delovcem omogočala, tak luksuz.

Sploh pa ni bla poanta v tem, da se popoldne ne da nič pametnega delat, ampak da delo je pametna stvar.

SomethingEls ::

Dej naslednjič objav nov post ne pa, da prvotnega čist editiraš.

Sej otrokom se lahko posvetijo tut zvečer ali pa med vikendi. Sej ti je, če se mal potrudiš služba lahko tudi hobi.

THIS IS OFFTOPIC

Aljaz1980 ::

Ja, če jim je zato, da (domnevam) za kmetijo skrbijo naj si pa poiščejo delo z njim primernim delovnim časom. Or better yet, nej odprejo svojo firmo, ki bo delovcem omogočala, tak luksuz.

sploh če 90% firm ma isti delovni čas, če bi govorili o Ameriki

mislim kdo bi rajš sploh delal v takem delovnem času ko Američani celo življenje?

SomethingEls ::

Ponavljam, da če ti delo ni zabavno poišči drugega in naj to postane tvoj lifesyle.

MrStein ::

Eni hodijo v službo, da zaslužijo za preživetje, ne pa za zabavo, veš.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

antonija ::

Eni pa zdruzijo oboje. Your point is?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

SomethingEls ::

Sej razumem, da nekateri ne morejo delat kar hočejo ampak nej se vsak potrudi kar se more. Lahko se gre naprimer dodatno izobraževat etc...

Aljaz1980 ::

moj point je da ti je lahko delo veselje tudi od 6-14 ali 7 do 15, nebi mi pa bilo veselje hodit od 9-15 kjer ti gre večina dneva v kur..

SomethingEls ::

Ja sej zato pa je svoboda, da lahko sam odpreš tako firmo ali pa najdeš delodajalca, ki ti odgovarja.

Aljaz1980 ::

odpreš firmo - to je že skor stalna fraza na slotechu, počasi bom že mislil, da ima večina slotecha svoje firme

tako kot imamo sedaj je čisto kull in ustreza večini, če ti pa ni všeč:

Ja sej zato pa je svoboda, da lahko sam odpreš tako firmo ali pa najdeš delodajalca, ki ti odgovarja.

SomethingEls ::

Sem počaščen, da si me tako citiral. Ja sej tut če je en delovc lahko uporabi tak argument proti tistim, ki sam jamrajo.

MrStein ::

antonija:
Eni pa zdruzijo oboje. Your point is?

Point je, da večina folka nima luksuza, da lahko pusti službo samo zato, ker ni dovolj zabavna.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

nevone ::

Očitno Američani svoj večerni prosti čas raje preživljajo na spletu, kjer igrajo spletne igre, brskajo po straneh, gledajo TV-oddaje in filme na zahtevo ipd.


Prav gotovo, da je inetrnet, če ga znaš uporabljat dober vir za informacije in zabavo. Evropejci pa pač hočejo biti drugačni, boljši od Američanov, in potem prikazujejo za svoje prednosti tisto, kar v resnici sploh ni prednost. Potem, ko pa tehnološko capljamo za Ameriko, si pa izmišljujemo zakone in razloge, da bi to capljanje za njimi rahlo omilili.

Point je, da večina folka nima luksuza, da lahko pusti službo samo zato, ker ni dovolj zabavna.


Dejstvo je, da vsi ljudje ne služijo denar z delom, ki jih veseli. To je slabo. Včasih za to niso krivi sami. Včasih pa so. Tu pa nekateri pač želimo, da ljudje za svoje boljše življenje, pač dajo vse od sebe, ne pa da se sklicujejo na to, da jim grdi delodajalci ne omogočajo vsega, kar bi si želeli.
Ampak to so itak večni boji, med tistimi, ki imajo neko vizijo in je niso zmožni sami izpeljati in med tistimi, ki svoje vizije dnevno uveljavljajo. Prvi potem pač jamrajo, drugim se pa pretežno ta jamrarija pač zdi neproduktivna.


o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Gandalfar ::

hulu, amazon in netflix on demand so najboljsa stvar ever. Tako ugodno in poceni oz. zastonj ni niti bittorrentanje.

opeter ::

Sej jim ga vseen ne!!!!

Ja pa ga.


A res? Jaz še za malico ne dobim denar.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

T-h-o-r ::

hulu, amazon in netflix on demand so najboljsa stvar ever. Tako ugodno in poceni oz. zastonj ni niti bittorrentanje.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

bluefish ::

Samo žal verjetno Huluja v Evropi še nekaj časa ne bomo videli - sploh pri nas v mali deželici.

Pithlit ::

Sej jim ga vseen ne!!!!

Ja pa ga.


A res? Jaz še za malico ne dobim denar.


Jaz tudi ne... lahko pa zato izpraznim skladišča... če mi seveda rata vse pojest (par ton hrane).
Life is as complicated as we make it...

antonija ::

A res? Jaz še za malico ne dobim denar.

Potem pa ali nisi zaposlen (verjetno delas preko studentskega servisa) ali pa tvoj delodajalec krsi zakonodajo. Ce je slednje si najdi odvetnika, ce je prvo pa suck it up tko kot smo vsi drugi ali pa naredi kaj da se bojo stvari spremenile.

Point je, da večina folka nima luksuza, da lahko pusti službo samo zato, ker ni dovolj zabavna.

Potem naj pa uziva v luksuzu hodit na en in isti siht do konca zivljenja (njegovega ali pa od firme, kar prej pride), se vsak dan pizdit kolk je svet nefer ker sovrazi siht, tezit okrog da "nima luksuza menjat sluzbe" (sklepamo da mu je usojena in se tega ne da spremenit al kaj??!?).
Ali nej pa pozre cel paket z novo sluzbo in vsei drugimi problemi in pa bonusi ki pridejo zdraven.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

opeter ::

Antonija, ravnokar sem pripravil odpoved, kajti aprilsko plačo sem prejel pred dvemi tedni, sedaj po posvetu z delovnim inšpektorjem pa sem svojemu delodajalcu napisal opozorilno pismo, naj mi izplača celotni zaostanek plač, prispevkov, dajatev in ostalega. Ker je rok potekel in se on ni premaknil (niti resnega pogovora nismo imeli), sem se odločil, da zadevo zdaj in pa tukaj zaključim (točneje jutri).

Podjetje nima sploh nobene kratkoročne razvojne vizije, ima dva lastnika, enega direktorja in enega zaposlenega (mene). Nima nobene lastnine, še računalnik, katerega uporabljam, ni last tega podjetja.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

antonija ::

Ce prav razumem delas v podjetju ki nima niti osnovnega kapitala??!? Ne vem sicer kaksno podjetje je to ampak ze sprejet sluzbo v njem se ne slisi ravno dobra ideja. Razen ce ni ob sprejemo v sluzbo to bilo priznano in uspesno podjetje in se je s casom tvojega sluzbovanja "pokvarilo"...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

opeter ::

Ce prav razumem delas v podjetju ki nima niti osnovnega kapitala??!? Ne vem sicer kaksno podjetje je to ampak ze sprejet sluzbo v njem se ne slisi ravno dobra ideja. Razen ce ni ob sprejemo v sluzbo to bilo priznano in uspesno podjetje in se je s casom tvojega sluzbovanja "pokvarilo"...


Zadeva ima status neprofitnega zavoda.
To delovno mesto so mi ponudili v zameno zaradi skrčenja zaposlenih v eni od lokalnih uprav.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

SomethingEls ::

Će so ti pa službo praktično podaril po pa ne vem zakej se pritožuješ.

BigWhale ::

Će so ti pa službo praktično podaril po pa ne vem zakej se pritožuješ.


Sluzba ni konj.

Tudi, ce ti nekdo delovno mesto 'podari', mora spostovati zakonodajo s tega podrocja. :) Neprofitni zavod mora zaposlenim izplacati place, ce je rekel, da jih bo. Neprofitnost gor ali dol.

jype ::

nevone> ko pa tehnološko capljamo za Ameriko

Ja, seveda. V ZDA še vedno ne znajo skup spacat učinkovite železnice, čeprav bi jim jo Nemci in Japonci z veseljem prodali. Po tričetrt države manjka 3.5G omrežje, v evropi je pa z njim pokrita praktično vsa urbana površina. Če hočeš srečat "klik-klak" naprave, ki kartico odtisnejo na papirnat obrazec, moraš v ZDA, ali pa v Laos. V evropi povsod avtorizacijo delamo v realnem času. Ne ti men o tehnološki zaostalosti.

Gandalfar> hulu, amazon in netflix on demand so najboljsa stvar ever. Tako ugodno in poceni oz. zastonj ni niti bittorrentanje.

To vse deluje tudi pri nas in ko ubiješ SAZAS, bo tudi takoj na voljo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

SomethingEls ::

Će so ti pa službo praktično podaril po pa ne vem zakej se pritožuješ.


Sluzba ni konj.

Tudi, ce ti nekdo delovno mesto 'podari', mora spostovati zakonodajo s tega podrocja. :) Neprofitni zavod mora zaposlenim izplacati place, ce je rekel, da jih bo. Neprofitnost gor ali dol.


O stupid me! :)
Sem milsil, da se oglaša tist k more sam plačvt malico.
Sorry!

ahac ::

Mogoče, da tehnološko ne cepljamo za njimi... ampak kaj ti bo tehnologija, če pa nimaš storitev, ki bi jo izrabljal?
100 MB FTTH za 20€? Super. Ampak samo za warez. Niti ni važno, če je kriv SAZAS ali kdo drug: storitev, ki bi legalno izrabljale take povezave skoraj ni.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

nevone ::

Ne ti men o tehnološki zaostalosti.


Nedvomno so tudi Evropejci tehnološko napredni. Marsikateri se je odselil v Ameriko, ker tukaj njegova naprednost ni padla na rodovitna tla.

Evropa je politično naperjena proti napredku, oziroma vseskozi postavlja ovire pravemu napredku. In kar je še bolj grozno, je vsak dan bolj zastruplejna s temi ovirami tudi Amerika. Ampak izgleda, da je tako, da ko je enkrat dosežena dokaj visoka stopnja razvoja, začnejo ljudje trapat. Enostavno pozabijo na vse nevšečnosti, ki so pestile njihove prednike in z opevanjem starih časov in promocijo vzpostavljanja nekega nerealnega idealnega stanja, zavirajo postopnost napredka, ki ga je človeštvo zmožno, če le ima dovolj proste roke.

No pa da rečemo še nekaj on topic.

Torej Američani so več na internetu v kasnejših urah, kot Evropejci. Pravzaprav je vseeno kdaj je kdo na internetu. Je pa verjetno glavni vzrok res njihov delovni čas, ki je pomaknjen v kasnejše ure. Odkar je "pri hiši" elektrika je pač možno svoje aktivnosti podaljšati v nočne ure in marsikomu to ustreza. Naj si vsak sam izbere kako in kdaj bo aktiven, če mu seveda okoliščine to omogočajo. Ni pa to nek big deal.

Seveda pa se ljudje nekoliko bojijo trenda, da nočni čas postaja vse bolj živahen. Nekateri bi radi vse stlačili v en kalup, spat s kuram in vstajat s petelini. To je baje najbolj naravno. Že mogoče, a narava ni statična.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Promet po internetu: večina za razvedrilne vsebine, torrentov manj

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
1810012 (7878) Phantomeye
»

V ZDA znatno manj torrent prometa

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
249270 (7158) TheRiddle
»

Američani preživljajo večere na spletu, Evropejci manj

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
424122 (2732) nevone
»

EU vs ZDA vs Japonska (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
686456 (5227) kekz
»

Sharereactor je podlegel... (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
897231 (4257) Poldi112

Več podobnih tem