» »

Zgodovinski dan za AMD: razpad podjetja na dva dela

Zgodovinski dan za AMD: razpad podjetja na dva dela

Bo z razpolovitvijo AMDju uspelo obdržati glavo nad vodo?

vir: New York Times
New York Times - AMD, Intelov zadnji še migajoči konkurent na področju izdelave mikroprocesorjev, ki je pred časom pogoltnil kanadski ATi, je danes oznanil drzno potezo: konec AMDja kot enotne korporacije razpolovitev podjetja na dva dela. Tako bodo poskušali spremeniti razmerje moči v industriji.

En del podjetja se bo osredotočil na dizajniranje mikroprocesorjev, drugi pa na njihovo precej drago izdelavo. Obenem so z vlado Abu Dhabija sklenili dogovor o štiri in pol milijarde evrov težkem financiranju obnove tovarn v Nemčiji in ZDA. AMD bo pod svojim nadzorom obdržal celotni dizajnerski del, v proizvodnem delu pa bo ohranil 44,4-odstotni delež, pri čemer bo podjetje iz arabskega emirata dobilo preostali kos pogače.



Poteza je pravzaprav rešitev za AMD, ki ima trenutno štiri miljarde evrov dolgov, v podjetju pa upajo tudi na hitrejši in fleksibilnejši razvoj tehnologij ter lažje kljubovanje Intelu, ki tako ostaja edino podjetje, ki dizajnira in proizvaja mikroprocesorje.


Vsi seveda upamo, da nam ta poteza prinaša nižje cene in hitrejše mlinčke.

75 komentarjev

«
1
2

Mitja358 ::

Upam da se pobere AMD, delnice so se mu v 1 dnvu dvignile za 0,50$

Matevžk ::

OK, po naslovu sem že mislil, da se bo razdelil na del za CPU-je in del za GPU-je. :D
lp, Matevžk

mtosev ::

hehehe

THE END OF AMD?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

R33D3M33R ::

OK, po naslovu sem že mislil, da se bo razdelil na del za CPU-je in del za GPU-je. :D


Jaz tudi :D ... to bi bilo šele zabavno :D

hehehe

THE END OF AMD?


Smešno je, da se po vseh teh letih, ko si lahko na s-t prebiral razne teme, ki se tičejo procesorjev, nisi čisto nič naučil.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Zgodovina sprememb…

Mitja358 ::

kako lahko pomisliš da zaradi tega amd propada, poglej njegove delnice v 1 dnevu so se dvignile za 20% link: http://finance.google.com/finance?q=amd , in upam da se amd pobere in naredi bum za intel (baje da se novi intelovi i7 ne bodo tako dobro navijali in da bodo trošili veliko energije tako da je tu priložnost za amd da se izenačita in cene padejo)

mtosev ::

kako lahko pomisliš da zaradi tega amd propada, poglej njegove delnice v 1 dnevu so se dvignile za 20% link: http://finance.google.com/finance?q=amd , in upam da se amd pobere in naredi bum za intel (baje da se novi intelovi i7 ne bodo tako dobro navijali in da bodo trošili veliko energije tako da je tu priložnost za amd da se izenačita in cene padejo)

intel ima 50x $$ kot ma amd.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

FireSnake ::

...z čimer bodo poskušali...


No, vsaj predloge bi lahko pisci novic obvladali. Kar, roko na srce, res ni tako tezavno.

Se je pa o tem govorilo ze kar nekaj casa. Ce jim bo to pomagalo, zakaj pa ne.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

cekr ::

To bodo naredi tako kot konkurent Iskra. :D
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

filip007 ::

Zasnova + izdelava = CPU

Oba za oba, vsak zase...Robin Hood:))

Verjetno se hoče znebiti IBMa...

Pa še to...Arabci bodo glavni pri izdelavi, ker bodo imeli 66% v lasti tovarne...8-O

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: filip007 ()

Bistri007 ::

Spin-off je eleganten način za dokapitalizacijo, ne da bi obenem preveč razpršil nadzor obstoječih delničarjev.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

M-XXXX ::

kako lahko pomisliš da zaradi tega amd propada, poglej njegove delnice v 1 dnevu so se dvignile za 20% link: http://finance.google.com/finance?q=amd , in upam da se amd pobere in naredi bum za intel (baje da se novi intelovi i7 ne bodo tako dobro navijali in da bodo trošili veliko energije tako da je tu priložnost za amd da se izenačita in cene padejo)

Te moram razočarat da gredo prvi primerki 4ghz BP pri 1.45V, da ne omenjam da je hitrejši na 2ghz, kot najhitrejši AMD:D

Bor H ::

Bismark, 56, osnovnošolska matematika...

Mal prej sm to novico prebral in ne vem še dobr kaj naj si mislm, seveda samo upam na najbolš, sploh bi blo fajn če bi nardil kakšno konkurenco na laptop delu, se mi zdi da zadnjo leto do dve turioni ne sežejo do kolen C2D v "tapravih" prenosnikih, torej malo močnejših zadevah

Brane2 ::

Ne vem, kaj se vsi razburjajo okrog v bistvu dobre novice, ki je bila napovedana že davno.

AMD je prodal vse kar je lahko prodal, da je dobil $$$, le sebe ni smel prodati, ker je njegova licenca za x86 tehnologijo neprenosljiva.

Poleg tega mu je, kot mnogim drugim, breme izgradnje tovarn čipov postalo neznosno. Tudi če ne bi zaje*al, bi ga tu čakali problemi, le da bi prišli leto ali dve pozneje.

Tako je naredil to, kar je itak moral, le da je to izpeljal na pameten in optimalen način.

Razdelil se je v dva dela - dizajnerski del ( ki je obdržal v rokah licenco x86) in fabriko. Za slednjo so zainteresirani premožni Arabci, pod finančnim okriljem katerih katerih ima vse možnosti za lepo prihodnost. Dizajnerski del pa je verjetno že sedaj second-to-none in ne bi smel imeti problemov s preživetjem.

Poleg tega jim bo tovarna v New Yorku zagotovila mehak prehod v dvotaborno življenje near-term, dokler arapi ne zagrabijo...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

še to: sedanji trenutek je verjetno zanej optimalen za delitev.

Sedaj, ko so pokazali, da K-10 ni slab in se je obdržal, so splavili K-10.5, ki je sprejet s hvalospevi in so tik pred začetkom prodaje Deneba je pravi čas za prehod.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Mitja358 ::

m.xxx mislil sem da ni veliko boljši od 45 nm deneba, ne pa od sedanjih.........

Brane2 se popolnoma strinjam

M-XXXX ::

m.xxx mislil sem da ni veliko boljši od 45 nm deneba, ne pa od sedanjih.........

Brane2 se popolnoma strinjam

Najprej mi pokaži Denaba, ki gre 4ghz in pri 2ghz prehiti quada na 4ghz potem pa se bomo pogovarjali:D

PrimozR ::

Plus je tudi da bodo arabci lahko toavrne prodajali naprej in bodo vzpostavili konkurenco TSMC, kar pomeni še več denarja.

Icematxyz ::

Z slabimi poslovnimi odločitvami so AMD spravili na kolena. Še nekaj let bo rabil da bo ujel konkurenco. Če sploh bo mu uspelo še kdaj. Morda pa je to že prvi konkretni znak da se ladja potaplja in se skuša še pač rešiti kaj se da da ne odide vse na dno.

Zajebali so. Jebi ga. Zakaj pa so noobi.

Zgodovina sprememb…

Mitja358 ::

m-xxx kje sem jaz rekel da amd na 2ghz prehiti intela pri 4ghz?? jaz sem samo rekel da bo pri denebu procesor npr. tekel pri 3 ghz in bo enako zmogljiv kot intelov 3ghz nehalem ali kaj že je............

Brane2 ::

Folk govori o 15-20% hitrejših čipih na isti frekvenci od dosedanjih, o 3GHz stock frekvencah in trivialnem navitju do 3.6GHz s stock hladilnikom.

Poglej si ceno Nehalema in plate in primerjaj zadeve z AMDjevo ponudbo in ti bo jasno, da vsaj glede tega ni zime za AMD short-term.

Pravi QC za male pare.

Kar se same OC-abilnosti tiče, ni bistvena. Who cares če bo par otrok vihalo nos nad čipom...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Mitja358 ::

ja če sešteješ ceno plate+procesor si pri amd-ju 100% ceneje kot na intelu. Sem zasledil novo plato za nehalme i7 katera ima ceno kar neverjetnih 400€ pa kaj so zmešani?

Brane2 ::

Hja, to se zgodi, če rabiš 8-10 slojno tiskanino, namesto 4-6 in če jo nabutaš s precenjenim, novim čiperajem.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Icematxyz ::

Pa še vedno se Intel "drži" AMD pa gre pod vodo. Pa četudi dela AMD stvari 10 krat bolj optimalno še vedno mu je uspelo pridelati izgubo in praktično uničiti podjetje?

Zgodovina sprememb…

BluPhenix ::

Nekateri intelaši tu še vedno ne razumejo kako dobra je AMDjeva konkurenca za njih. No morda bodo, ko bodo odrastli.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Brane2 ::

Z slabimi poslovnimi odločitvami so AMD spravili na kolena. Še nekaj let bo rabil da bo ujel konkurenco. Če sploh bo mu uspelo še kdaj. Morda pa je to že prvi konkretni znak da se ladja potaplja in se skuša še pač rešiti kaj se da da ne odide vse na dno.

Zajebali so. Jebi ga. Zakaj pa so noobi.


Saj glede slabih odločitev se strinjam, ne vidim pa, kje so tako zadaj za konkurenco.

Ja, v tem trenutku je Phenom core vs core počasnejši od C2D, ker pač ne gre do 3GHz stock in ker ima manjši cache.
Je pa zato edini pravi QC v tem trenutku.

Čez mesec pride ven Deneb, ki bo odpravil obe "napaki". _Mogoče_ bo malce počasnejši od Nehalema, bo pa zagotovo veliko cenejši.

AMD sploh ne bo imel problemov s prodajo tega čiperaja.
Pravzaprav jih nima niti s prodajo Phenoma, ki bi šla še bolje, če plate s SB750 vseh proizvajalcev ne bi čakale na Deneba.
On the journey of life, I chose the psycho path.

mtosev ::

ja če sešteješ ceno plate+procesor si pri amd-ju 100% ceneje kot na intelu. Sem zasledil novo plato za nehalme i7 katera ima ceno kar neverjetnih 400€ pa kaj so zmešani?

jaz bom jo kupil ce je asus in top model. cena me ne moti.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Brane2 ::

Pa še vedno se Intel "drži" AMD pa gre pod vodo. Pa četudi dela AMD stvari 10 krat bolj optimalno še vedno mu je uspelo pridelati izgubo in praktično uničiti podjetje?


V čem se to Intel "drži" ? 10x večji proizvajalec je v vsem tem času uspel doseči več ali manj to, kar je AMD naredil z Denebom- za veliko večji denar.
Po vsem tem času in denarju vloženem v razvoj Nehalema bi človek pričakoval kaj več.

In BTW: HT linki so odprti standard. Naslednje leto boš lahko dobil IBMov Power ( IIRC Power7) CPU za AMD Opteron plate.

Intlov QPI je pa zaprt in tja je z veliko težavo prišla kvečjemu nVidia.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Icematxyz ::

AMD sploh ne bo imel problemov? AMD že ima VELIKE probleme. In zagotovo ga nebo rešila zdaj neka prihajajoča platforma.

Da bi poplačal dolgove in vložil sredstva v razvoj in spet prišel na zeleno vejo v roku rečmo 4 let bi moral dati na tržišče izdelek, ki mu intel še 5 let ne bo mogel konkurirati.

Nemogoče v tem trenutku. AMD je žal potonil. Edina bilka katere se lahko oklepa je, če bo mu Intel dopustil živeti in bo sam dvignil cene AMD pa bo lahko životaril v spodnjem segmentu.

To je edini način da preživi. Vsekakor pa v bližnji prihodnosti pojma AMD in High-end več ne sodita skupaj.

Brane2 ::

Ne vidim, kje je to Deneb "spodnji segment".

Mogče ga Nehalem kje poseka za malenkost, a poročila o server performansah Shanghaija pravijo drugače.
On the journey of life, I chose the psycho path.

trnvpeti ::

tudi ce naredi boljsi cpu, ga ne bo mogel prodajati

D3m ::

Pravi expert se oglaša ^^
|HP EliteBook|R5 6650U|

AngelOfDeath ::

hehehe

THE END OF AMD?




hmm

Če gre AMD papa gre tudi INTEL papa. Intel ne sem dopustiti da gre AMD papa, ker gre takoj za njim INTEL papa.
edit: Slovnica

gzibret ::

offtopic....

FireSnake> ...z čimer bodo poskušali...
FireSnake> No, vsaj predloge bi lahko pisci novic obvladali. Kar, roko na srce, res ni tako tezavno.

Problem je, ker predloga s/z v novicah avtomatsko urejuje ena skripta, ki pa na žalost ne deluje bez napak. Zmatra jo pri CE simbolih (螚ȎŠ) in pri raznih oklepajih in narekovajih. Upajmo, da bo to čim prej popravljeno ali pa skripta izklopljena.

Ni napaka avtorja novice.
Vse je za neki dobr!

AntiFriz ::

Sami poznavalci, ekonomisti in financniki v enem ste tle...
Nima smisla nekej ugotavljat in debatirat. Bo kar bo. So bili casi, ko je amd dobro konkuriral intelu, zakaj nebi prisli se enkrat? Kdo bi si vcasih mislil da se bomo danes vozili z avtomobili in "pridelovali" tone smeti dnevno...

btw, zakaj gre intel papa ce gre amd papa? ker ne bo mel konkurence? Ce me spomin ne vara je telekom vredu shajal ko ni imel konkurence, zdej pa mora vlagat v infrastrukturo itd. toliko bolj

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AntiFriz ()

M-XXXX ::

m-xxx kje sem jaz rekel da amd na 2ghz prehiti intela pri 4ghz?? jaz sem samo rekel da bo pri denebu procesor npr. tekel pri 3 ghz in bo enako zmogljiv kot intelov 3ghz nehalem ali kaj že je............

Tega nisem rekel. Dal sem le primerjavo hitrosti. Zdajšni 4ghz quadi so tako hitri kot 2ghz Nanhelm (vsaj v teh testih, ki sem jih do zdaj gledal)

ja če sešteješ ceno plate+procesor si pri amd-ju 100% ceneje kot na intelu. Sem zasledil novo plato za nehalme i7 katera ima ceno kar neverjetnih 400€ pa kaj so zmešani?

Povej koliko so zdaj top end plate? Naprimer rampage extreme? Okoli 400€ tudi zdaj se nič ne bo spremenilo, plate pa bodo seveda tudi cenejše (P6T Deluxe ima ceno slabih 300€ kar ni tako slabo...)

PrimozR ::

ja če sešteješ ceno plate+procesor si pri amd-ju 100% ceneje kot na intelu. Sem zasledil novo plato za nehalme i7 katera ima ceno kar neverjetnih 400€ pa kaj so zmešani?

jaz bom jo kupil ce je asus in top model. cena me ne moti.


Tebe mogoče ne, prej tvoje starše. Sicer bodo pa Nehalem plate tam od 200 € naprej, mogoče kera še malo manj. Nehalema se trenutno itak e splača nabavljat, to vejo vsi ki imajo kaj v glavi.

Bistri007 ::

AMD ne bo šel iz tega posla. x86 platforma je dovolj privlačna in licenca zanjo je dovolj velika vaba. Vsaj za drugega nišnega igralca x86 je dovolj prostora. VIA je tretji igralec, Transmete ni več na trgu.

Včasih se je govorilo, da če ne bo drugače, bo IBM kupil AMD. ATI ima dovolj privlačne produkte, da držijo firmo nad vodo. System-on-a-chip z interirano grafiko in ostalim I/O-jem je privlačna rešitev za male gadgete in hišno elektroniko. Tega se bo prodalo na tone. Tudi če AMD ne bo Intelu konkurenčen na desktopu, bo še vedno v sodelovanju z IBM/Sun še vedno velik igralec pri serverjih; nVidii (in Intelu Larrabee) pri GPU; in pri system-on-chip rešitvah.

Skratka, tudi če AMD propade, AMD ne bo zginil s tržišča.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zheegec ::

Res ne vidim, kaj vidite Intel fanboyi narobe pri tej novici. To je dobra novica, ker je dobra za AMD in ker je dobra za AMD je dobra tudi za čisto vse Intel fanboye - bolj kot je močen AMD, boljše produkte dobivamo tudi od Intela. Če bi AMD propadel takrat, ko so prišli prvi Pentium4 na trg bi najbrž ravno sedaj lahko videli prve predstavitve Core2Duo procesorjev :) Ne biti tako kratkovidni, uspeh AMD je nujen za zdrav trg.

Kot drugo, ima AMD trenutno kar precej dobrih in pa prihajajočih izdelkov - boljši so na trgu grafičnih kartic, imajo super novo platformo za prenosnike (Puma) in pa prihajajoče nove čipsete in pa procesorje ter sčasoma tudi Fusion (CPU+GPU). Več teh izdelkov uspe, boljše je za kompletno IT industrijo. Če pa se AMD ali pa Intel slabše navija kot konkurent je pa tako in tako precej nepomembno, tudi brez tistega 0,5% tržnega deleža bi bil Intel še vedno tako velik, kot je.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

M-XXXX ::

Sam sicer ZELO podpiram konkurence, saj ravno ti niža cene ter "izdaja" nove produkte sam s tvojim se pa ne strinjam:
Če bi AMD propadel takrat, ko so prišli prvi Pentium4 na trg bi najbrž ravno sedaj lahko videli prve predstavitve Core2Duo procesorjev :) Ne biti tako kratkovidni, uspeh AMD je nujen za zdrav trg.

Če bi AMD takrat propadel bi Intel razbili na 2 dela in bi mogoče zdaj že kašno leto imeli Nanhelm (MOGOČE):D

Zheegec ::

Zakaj že? Nasilno bi razbili Intel na CPU making1 in CPU making2 podjetji, ki bi se potem med seboj borili za stari tržni delež? Prej bi jih razbili na CPU making, chipset making,...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

PrimozR ::

Ampak to proti monopolu ne bi pomagalo nič.

Po drugi strani pa IMO tistih 0,5 % trga vpliva dlje, na vsaj nekaj %. S top OC dosežki se lahko firme hvalijo. Mnogo navijalcev dela v rač. trgovinah in svetuje dele za nabavo kište (oz. svetuje Intel). Še več je takih navijalcev, ki kište sestavljajo prijateljem. In tako se 0,5 % razširi precej dlje.

Tomaz ::

Intel ne bo dupostil da AMD propade, ker potem postane Intel kot Microsoft,
one and only, potem pa te nihce vec ne mara. Konkurenca kot je, je idealna
za oba, v bistvu sploh ni konkurenca. Po mojih podatkih je Intel cca 30 vecji,
in ze zdavnaj bi jo lahko kupil. Podoben primer je celo v Sloveniji, Lasko in
Union, zakaj dva piva istega lastnika? :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomaz ()

tiborrr ::

Če bi AMD takrat propadel bi Intel razbili na 2 dela in bi mogoče zdaj že kašno leto imeli Nanhelm (MOGOČE)

Economics 101... fail
Don't test the captain's validity or his vulnerability!

AngelOfDeath ::

Sami poznavalci, ekonomisti in financniki v enem ste tle...
Nima smisla nekej ugotavljat in debatirat. Bo kar bo. So bili casi, ko je amd dobro konkuriral intelu, zakaj nebi prisli se enkrat? Kdo bi si vcasih mislil da se bomo danes vozili z avtomobili in "pridelovali" tone smeti dnevno...

btw, zakaj gre intel papa ce gre amd papa? ker ne bo mel konkurence? Ce me spomin ne vara je telekom vredu shajal ko ni imel konkurence, zdej pa mora vlagat v infrastrukturo itd. toliko bolj


Ti tudi nisi noben poznavalec,ekonomist ali pa finančnik :P

Kaj misliš zakaj bi šel še Intel papa če gre AMD ?
Ker potem postane Intel monopolist in ga razbijejo narazen. Zakaj pa misliš da Intel tako rad dava denar AMD-ju ? :D
edit: Slovnica

Invictus ::

AMD ima trenutno kar nekaj dobrih produktov, predvsem kar se tiče manjše porabe energije.

Sicer so na testih počasnejši od Intelovih, ampak predvsem na testih, ki so bolj igračarsko usmerjeni.

Na strežniških testih se precej dobro obnesejo, sploh s kakimi podatkovnimi bazami in večnitnimi aplikacijami, ki precej dostopajo do pomnilnika. Poznam nekaj firm, ki raje vgrajuje AMDje v strežnike zaradi boljših zmogljivosti.

Tudi razmerje poraba/zmogljivosti/cene je kar precej na AMDjevi strani.

LP I.

P.S. To so sam moja opažanja. Doma imam Intela (P3 1GHz). In najbrž bom tudi kupil Intel zaradi Mac OSx.

opeter ::

Jaz imam tudi intelovega procesorja, ker v Macih (trenutno) drugega ni.

Sicer pa je konkurenca vedno dobrodošla.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Looooooka ::

predn bi lahko kdorkol sel intel razbijat bi mu mogu dokazat da je direktno kriv za stanje AMDjevga poslovanja z kksnimi neutemeljenimi pogodbami, ki bi intelovemu partnerju prepovedovale nakup konkurencnih izdelkov al pa kj tazga...to se mu bo pa zlo tezko dokazal ze zarad vseh neumnih poslovnih potez, ki jih je izbral v vseh teh letih.In nazadnje ko sm pogledu so velke firme prodajale in AMD in Intel izdelke.
Ko das v en kos vse anti-Intel reklame, ki so jih uporablal, neumen nakup ATIja...in pac velik smole pri pravocasnem dobavljanju obljubljene robe...je skor nemogoce trdit, da jih je fentu intel.
Aja pa ne pozabmo na to, da intel nikol ni bil pocen tko da ni glih fentavu ne vem kaksn delez kupcev AMDja.Ce bi blo ze zarad cenovne politke karkol res pol je intel zgublju delez zarad AMDja.Mas monopol...in potem mas se navade kupcev.In pr intelu gre kr velik za navade kupcev.
Naj se poberejo bogi revezi...sicer ne zato, ker bi kadarkol kupu karkol od njih(navada... :P)...ampak...Core i7 more neki ceno zbijat :)

Bistri007 ::

Angel:

Ti tudi nisi noben poznavalec,ekonomist ali pa finančnik :P

Kaj misliš zakaj bi šel še Intel papa če gre AMD ?
Ker potem postane Intel monopolist in ga razbijejo narazen. Zakaj pa misliš da Intel tako rad dava denar AMD-ju ? :D


Monopolni položaj sam po sebi ni nezakonit, pač pa zloraba monopolnega položaja. Ne more biti Intel kriv za slabe poslovne odločitve konkurenčnih podjetij.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

Tomaz> "Intel ne bo dupostil da AMD propade, ker potem postane Intel kot Microsoft, one and only, potem pa te nihce vec ne mara."

Kaj pa je tebe popadlo? Samo toliko, da razjasniva tole - trdiš, da bi ljudje nehali kupovati Intelove procesorje, če bi ta postal edini ponudnik x86/x64 kompatibilnih mikroprocesorjev?

Kaj bi pa potem ti začel kupovat namesto Intela, ker se ti bo tako zagabil? Motoroline mikroprocesorje? VIA? Sun Microsystems?
- Hoc est qui sumus -
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

IBM s partnerji načrtuje 28 nm tranzistorje (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Procesorji
688573 (7003) Icematxyz
»

Delničarji AMD-ja podprli razdelitev (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
518780 (6918) RejZoR
»

Zgodovinski dan za AMD: razpad podjetja na dva dela (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Procesorji
7513235 (9545) PrimozR
»

IBM in AMD se zbližujeta

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
223802 (2613) 'FireSTORM'
»

AMD želi 50-odstotni tržni delež (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
578307 (6937) Alexius Heristalski

Več podobnih tem