» »

Intel Core i7

Intel Core i7

Nova logotipa

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Namesto logičnega poimenovanja, Core 3 (Quad), se je Intel za poimenovanje prihajajoče Nehalem arhitekture odločil drugače. Rahlo presenetljivo, a Nehalemi bodo nosili ime Core i7. Zato pa se je precej manj spremenil logotip prihajaočih Core i7 procesorjev. Oblika je enaka, drugačne pa so barve. Ostane moder logotip za običajne in črn za Extreme verzije, a bo tokrat napis in Intel logo v belem, na treh odtenkih modre oz. črne barve.



Glede na novico na bit-techu bo Core i7 poimenovanje uporabljeno le za namizne procesorje višjih zmogljivosti, kar da misliti, da bodo strežniški, prenosniški ter tudi v letu 2009 prihajajoči cenejši procesorji na LGA 1160 podnožju nosili drugačna imena. Znotraj poimenovanja pa ostajajo z številkami poimenovani modeli. O samih modelih ni znanega še nič, se je pa v komentarjih izvorne novice razvnela debata o razlogu za poimenovanje s Core i7.

66 komentarjev

«
1
2

tilinho20 ::

Meni bolj bedno ime. Boljši je Intel COre 2 Duo (se boljš sliši :) ).

Meizu ::

Jebeš ime, sej je vseeno. Mene bolj zanima koliko hitrejši bojo tile nehalemi od današnjih quadou. Da vidim če se mi splača zdej omislit enga quada al vse skupaj prodam, pa si en nehalem sistem omislim. Grafo pa enako valda :P

Redorange ::

zakaj pa vsi dajejo "i" k imenom?
a se kaj drugega ne morejo izmislit sami?

Meizu ::

apple plagiati ha? Tudi jst sm na to pomislu :P

KoMar- ::

i ... intel ...

tilinho20 ::

Meizu: Ja baje bo kao sam 10% boljši od sedajšnih Q-jev (Q9550 ipd.) pa računat moraš tut to da ko boš navijal ti bo šča garanvija...:S

Zgodovina sprememb…

jype ::

i7 je po moje intel septium. To je tisto, kar pride za heksiumom, ki so mu rekli Core :)

Liker ::

i7 je imho povsem logicno.

Gre za 7 radikalno spremembo v x86 arhitekturi (vsaj kar se tice intela).
Pentium je bil i586 - Ime Pentium je bilo posledica tega da je sodisce zavrnilo trademark za i586, ces da konkurenca prelahko ustvarja podobna imena.

Pentium Pro, P2, PIII, P4, Core, Core2 so vsi i686 (P4 je sicer rahlo drugacna veja, ampak vseeno steje pod sesto generacijo x86).

Nehalem je torej i786, oz. i7 kot se stvar marketinsko imenuje.
In da, seveda kopirajo (cr)Apple, saj ne da so mogoce, ampak res mogoce kdaj prej (recimo kako desetletje pred jabolkom) imeli svoj i pred zadevami: i860, i960, i386, i486 - to so bili vse trademarki. In tisti i pred vsem tem je okrajsava za intel (ce pogledate logo se vidi da je i v istem fontu kot v intel, medtem ko core pise v drugem fontu).

Me pa zanima koliko se bo intel ustrelil v koleno s tem da bo uporabljal dva socketa, in da bo tezje (ali pa sploh nemogoce) navijati. Ko se izgubi entuziaste, se izgubi tudi dobro ime, posledicno pa trzni delez. No ja, z veseljem pricakujemo jesen in nove pocenitve trenutno prakticno ze zastarele robe :)

PrimozR ::

Pentium, pentium PRO, II, III, pentium M, Core in Core 2 so pravzaprav ista arhitektura, nobena nima enke drastične spremembe, le majhni inrkementi. P4 je drastična sprememba, dokaj drastična pa je tudi nehalem a le zaradi QPIja in integriranega MCEja. Ampak o tem lahko prebreš komentarje izvorne novice, sop imeli enake teorije pa mislim da se niso izkazale za pravilne.

Volta ::

Tile procesorji se bodo splačali kupiti ( nam povprečnim uporabnikom ali igričarjem ) le, če bodo kljub temu, da ne bodo naviti, za malo denarja ponudili mnogo moči. Za tistih 10%, kolikor naj bi bili hitrejši od te serije, se pa ne mislim preselit na arhitekturo, ki povrh vsega, da ni dosti hitrejša, še navijanja ne omogoča. Raje navijem svoj proc in heureka!

Meizu ::

Torej hopla po kšn q6600 al pa q9450 kajneda? Bom kr začel razmišljat ja...

veqlargh ::

Kako ne bo omogočala navijanja? Kje ste pa to zasledili? Grem še enkrat izvirno novico brat.

Tr0n ::

In kako se zadeva obnese?

Looooooka ::

kako 10%...ce so na netu vsi veselo pisal da bo nehalem trenutne quade povozil za like 30-40% v dolocenih zadevah.

pirlo ::

Meni so vedno rekli "najprej skoči pa pol reči hop". Tako, da bi jaz počakal na prave rezultate pa potem razmišljal o nakupu. Za Phenome se je tudi marsikaj pisalo.

Filo ::

2009 novo podnožje? hmm pol bom pa nakup novega računala še mal prestavil... no ja bomo vidl tale je že 7 let star :D

element ::

Ti pa že dolg prestavljaš :)

tilinho20 ::

Meizu.
: Kmalu ko bodo prišli novi proci se bodo ''stari'' kar lepo pocenili. Tako da lahko računaš tudi na Q9650. ;)

Kenpachi ::

Mogoče so pa v ozadju Iluminati in so sedaj vsilili svoj sveti simbol |7 in zdaj se celi svet klanja.
Zaraki Kenpachi.

PrimozR ::

2009 novo podnožje? hmm pol bom pa nakup novega računala še mal prestavil... no ja bomo vidl tale je že 7 let star :D


ENo zdaj in eno 2009. Zdaj LGA 1366 za high end Nehaleme (tudi serverje), sredi 2009 pa LGA 1160 za mainstream Nehaleme (quad in dual core). 4+ procesorski sistemi z osemjedrniki konec 2009 dobijo še eno podnožje (s 1500+ pini, valda je to serverska zadeva).

nitro2 ::

ehhh jaz mam athlona 1800 6,5 let starega pa mi še vse ok dela...bom pršparu dnar pa počaku na kvantne računalnike...

g. Oden ::

Škoda da AMD zdaj tako zaostaja. Očitno nehalem ne bo nevemkaj, pa bi lahko AMD vdaril po trgu s kakimi novimi procesorji, ki bi bili kakih dvakrat boljši kot sedanji phenomi. Si zamislite, AMD znova na vrhu. Ah v nasprotnem primeru bo Intel izdal te nehaleme zelo drago, zmogljivosti pa ne bodo boljše kot pri današnjih core2jih. Problem je, da bodo core2je potem umaknili in mi bomo ostali brez drugih možnosti, kot pa da kupimo drage nove proce. Ah, to je monopol.

Volta ::

Problem je, da bodo core2je potem umaknili in mi bomo ostali brez drugih možnosti, kot pa da kupimo drage nove proce.

Ne, kdo ti je rekel, da moraš kupit nov proc in plato. Kupi rabljenega in poceni :) Vedno se bo našel kdo, ki bo svojo skoraj novo mašino prodal samo da bi imel najboljše kar je trenutno zunaj. In ponavadi jo prodajajo za ugodno ceno!

Utk ::

In kaj bo tu tako bistveno drugač? Da bo večja razlika med tem in c2, kot je med c2 in navadnim pentiumom?

3p ::

Menda bo malo več kot 10% razlike: http://www.tomshardware.com/news/intel-...

Utk ::

Ne gre se za razliko v hitrosti, ta sploh ni pomembna, ampak v arhitekturi. Če bo kdaj sposobna česa bistveno več. 10% ni nič. Niti 50% ni tolk.

MrStein ::

Liker:
Ko se izgubi entuziaste, se izgubi tudi dobro ime, posledicno pa trzni delez.

Ja, ko firma nabavalja delovne postaje, IT manager reče sinu, naj v šoli povpraša, kaj je popularno pri entuziastih in nato kupi robo glede na to ?


Pa mene tudi zanima, zakaj se i7 ne bi dal navijat ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Meizu ::

Ne, tale Nehalem mi je zgrešena u 3pm.... Nekje sem zasledil, da boš mogu imet svoj socket za dva jedra, svojga za 4 jedra. In tuki zdej odpadejo načrti - Si bom kupu zdej eno poceni platformo, pa potem presedlal na quada, da si še malo prišparam, pa kupm malce boljše. No, tko ne bo šlo. Al dej dnar takoj, drugače pa si kupi dvojedrno platformo in rukni gor kar ti paše. Dva nova socketa naenkrat, to je šit. Poleg tega bojo imele plate LGA1366 več funkcij omogočenih kot pa LGA 1160. Če bi bil recimo samo en socket, bi lahko vsi dostopali do vseh funkcij, kot lahko zdaj. Brezveze.... Če mislijo še naprej tako motat, se bom obrnu kr proti Phenomu, ker vidim tm malce boljšo računico kot tu....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Volta ::

Al pa vzameš Core 2 Quad, enga od hitrejših iz sedanje nove serije, ko se bodo pocenili. Pa imaš mir za leto in pol, morda celo več. Do tedaj pa bo že nova arhitektura, ki bo morda podobna sedanji.

ozbolt ::

Upam da ga bodo vredu usračkali z novi Nehalemi, potem pa 45nm Phenomi kaj spremenijo. Ker zgleda da Intel že spet misli da je edini na trgu, kot je bilo pred Athloni, pa bodo aspet kakšne neumnosti začeli delat (več podnožij, nič navijanja,...), samo da bi zaslužili mastno. Resninčno navijam za AMD/ATI (še 5. serija naj porazi Nvidio, pa bodo imeli denarja tudi za procesorje razvijat).

PrimozR ::

Problem je, da bodo core2je potem umaknili in mi bomo ostali brez drugih možnosti, kot pa da kupimo drage nove proce.

Ne, kdo ti je rekel, da moraš kupit nov proc in plato. Kupi rabljenega in poceni :) Vedno se bo našel kdo, ki bo svojo skoraj novo mašino prodal samo da bi imel najboljše kar je trenutno zunaj. In ponavadi jo prodajajo za ugodno ceno!


Slava takim. Za male pare sem prišel do E6750, 2 giga DDR2 RAMa, 965 plate in 7900 GTO. Odličen komp za moje potrebe za ugodno ceno. Nabavljeno po korakih.

Ne, tale Nehalem mi je zgrešena u 3pm.... Nekje sem zasledil, da boš mogu imet svoj socket za dva jedra, svojga za 4 jedra. In tuki zdej odpadejo načrti - Si bom kupu zdej eno poceni platformo, pa potem presedlal na quada, da si še malo prišparam, pa kupm malce boljše. No, tko ne bo šlo. Al dej dnar takoj, drugače pa si kupi dvojedrno platformo in rukni gor kar ti paše. Dva nova socketa naenkrat, to je šit. Poleg tega bojo imele plate LGA1366 več funkcij omogočenih kot pa LGA 1160. Če bi bil recimo samo en socket, bi lahko vsi dostopali do vseh funkcij, kot lahko zdaj. Brezveze.... Če mislijo še naprej tako motat, se bom obrnu kr proti Phenomu, ker vidim tm malce boljšo računico kot tu....


Tudi na LGA1160 bodo quadi. A ne bodo imeli QPIja temveč integriran PCIe kontroler in podobno. Mainstream zadeva. Da ne bo dualov na LGA1366 tudi meni smrdi a tako je. Dejansko bo nakup P45 in 45 nm sistema zelo mamljiv po izidu nehalemov, sploh malo rabljenih komponent early adopterjev Nehalema. Sam ostajam na zgornjem sistemu, mogoče z drugo grafo nekje v prihodnosti.

opeter ::

Sicer se ne strinjam, da bodo ločena podnožja za dvo- in večjedrnike, ampak izgleda, da zadevo poskušajo še bolj diferencirati oz. nekako postaviti v hierarhični red. Torej tisti, ki ima več denarja, bo lahko kupil matično za večjedrnika, za tiste z manj denarja pa ostane edina izbira eno- oz. dvojedrnik.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Volta ::

Slava takim. Za male pare sem prišel do E6750, 2 giga DDR2 RAMa, 965 plate in 7900 GTO. Odličen komp za moje potrebe za ugodno ceno. Nabavljeno po korakih.

Hehe, tudi jaz imam take izkušnje. Ampak predvsem pri mobitelih :) Dobil 1 mesec rabljen mobitel za polovično ceno, pa s 23 mesci garancije.

Liker ::

@MrStein:

Seveda ne, kolikor toliko resne in velike firme imajo sposobne IT ljudi ki so profesionalci.
Kaksna manjsa-srednja pojetja so pa ze zabava imho. Od stirih firm ki jih poznam malcek bolje so v treh IT ljudje prakticno neki falirani studentje kaj-jaz-vem-cesa, ki se zelo spoznajo na IT (saj takih ljudi je polno, right?). Sluzbo opravljajo odlicno, a ko pride do odlocitev so ti ljudje podvrzeni neprofesionalnim postopkom, posledicno izbirajo po obcutku, oz. kar oni mislijo da je bolje. Mislijo pa da je bolje XY zato ker na netu skoz o tem pise.

Recimo firma v kateri delam je pred kratkim kupila 40+ racunal s C2D E8400 proci in diskretno grafiko (HD3650) za razvijanje Java aplikacij.... Nekako kot bi z jedrskim orozjem streljal na golobe - cisti overkill. Upam si trditi da entuziasti veliko pisejo po internetu (in svetujejo prijateljem, ti pa spet svojim prijateljem), in taksna stvar zlahka vpliva na nekaj % trznega deleza. Je pa res da denar je v streznikih, kjer se to verjetno manj pozna.

Pa se to zakaj se i7 ne bo navijal. No, saj se bo, ampak ne vsak CPU in ne na vsaki plosci. Vse kar bo LGA1066 bo imelo komplet zaklenjene procesorje, se pravi tudi 'FSB' in ne samo mnozilnik. Drugo podnozje je pa misljeno za high-end, tisto bo pa povsem odklenjeno. Problem je samo da intelovi high-end CPU-ji stanejo $500+, in plosce verjetno tudi nebodo ravno poceni. Lahko pa upate na prijetno presenecenje. (Osebno bom verjetno za naslednjih nekaj let ostal na Celeronu 420 in karkoli bo pac v mojih prenosnikih)

dzinks63 ::

A je Intel že povsem preračunal koliko bodo zmožni prihajajoči novi AMD-ji, da se bo pripravljen tako nonšalantno obnašati, popolnoma zakleniti procesorje.

Sigurno ni intelu povšeči, da en geek malinovec kupi neko osnovo za male pare (E8400, Q6600) in ga navije v višave, da podre po zmogljivosti vse najmočnejše zelo drage stock verzije po spisku.

Če bodo novi prihajajoči naviti AMD-ji dali več od sebe kot nenavijanja zmožni prihajajoči intelovi procesorji, se bomo pač selili v drug tabor.

Nobena juha se ne poje tako vroča, kot se skuha, bomo videli kaj bo res iz vsega tega ratalo.

PrimozR ::

Sicer se ne strinjam, da bodo ločena podnožja za dvo- in večjedrnike, ampak izgleda, da zadevo poskušajo še bolj diferencirati oz. nekako postaviti v hierarhični red. Torej tisti, ki ima več denarja, bo lahko kupil matično za večjedrnika, za tiste z manj denarja pa ostane edina izbira eno- oz. dvojedrnik.


Quadi bodo tudi na LGA 1160.

Pa se to zakaj se i7 ne bo navijal. No, saj se bo, ampak ne vsak CPU in ne na vsaki plosci. Vse kar bo LGA1066 bo imelo komplet zaklenjene procesorje, se pravi tudi 'FSB' in ne samo mnozilnik. Drugo podnozje je pa misljeno za high-end, tisto bo pa povsem odklenjeno. Problem je samo da intelovi high-end CPU-ji stanejo $500+, in plosce verjetno tudi nebodo ravno poceni. Lahko pa upate na prijetno presenecenje. (Osebno bom verjetno za naslednjih nekaj let ostal na Celeronu 420 in karkoli bo pac v mojih prenosnikih)


Buče. Ob izidu bodo trije nehalemi, Extreme za 1k € ter dva, za 512 in 256 $ (oz. pač te standardne cene zadnje čase). tako da tako drago spet ne bo. ziher bodo izdane tudi low cost plate za tam 150 € (relativno ugodno), DDR3 se bo pa še pocenil. Vržeš noter 3 gigabajtne palčke, imaš 3 giga rama in triple channel. Kaj še rabiš? Govorilo se je o tudi zaklepanju LGA 1160 platforme, kako bo bomo pa videli.

black ice ::

Še vedno mi ni jasno zakaj navijanje več ne bo mogoče.
So v igri samo €€€ ali je vmes kaj drugega?

Utk ::

Težko bi blo kaj drugega. Sploh pa navijanje ne vpliva na nič. Ko so se bolj AMD-ji navijali, ni zato Intel propadel.

FireSnake ::

Tile procesorji se bodo splačali kupiti


Saj ne mores verjet! Slovensko prosim!

Kako bo zadeva delovala. Eni pravijo 30 do 40% pohitritev v nekaterih aplikacijah. To ne pove NIC.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

PrimozR ::

Kaj ti ni jasno??? Pra vda bo nakup smotrn le v primeru,d a boš za malo/ne veliko več od C2Qjev denarja dobil precej več performanca. Ne vidim kaj naj tukaj ne bi bilo slovensko...

Da ne omenjam da tvoja zadnja vrstica nima smisla.

black ice ::

Malce sem v dilemi.
Kakšno je vaše mnenje: se bolj splača sedaj kupiti neko uber mašino in jo naviti, ali pa počakati na nehalem procesorje in nov socket, pocenitev ddr 3, SLC čipov...?

Azrael ::

Hmm ali se ni malo pred izidom CeleronA in P2 z 100MHz FSB (1998/99), veliko govorilo, kako bo Intel zaklenil FSB in bo z navijanjem definitivno konec?

Razlog je bil enostaven - ponarejevalci procesorjev. Kaj češ lepšega, kupiš kontejner najcenejših procev, spremeniš oznake in jih prodaš za ceno high-end modelov, večina jih dela, kakšen tudi ne, ampak saj se bodo kupci žalili Intlu, ne ponarejevalcu.

Na koncu iz tega ni bilo nič, le profitirali so tisti, ki so se lahko nesramno drago znebili prvih P2 in Celeronov brez L2, saj so bili "zadnji", ki so se lahko navijali...

Če bo Intel v prihodnosti res zaklenjen, Intel ne zgubi nič, dokler AMD ni to kar je bil v času A64.

Če pa bo AMD ostal odklenjen in sčasoma postal OC navdahnjen, za Intel spet nič hudega. Bodo lahko prodali več procesorjev, saj bo marsikso izračunal, da se mu bolj splača kupiti odklenjenega Intla, prodati starega, ostalo drobovje PCja pa ostane. Pri prehodu na AMD pa bo moral kupiti vsaj še drugo matično ploščo.

V tem primeru bo tudi AMD po hitrem postopku zaklenil svoje procesorje, saj bo postal zanimiv za ponarejevalce.

Takrat bo navijabnje res stvar zgodovine, ampak nobena župa se ne poje tako vroča, kot se skuha. Sedaj, ko gre za menjavo socketa, so take in podobne napovedi pogoste. Nekaj se jih uresniči, vse pa ne.

Edit typo
Nekoč je bil Slo-tech.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Azrael ()

FireSnake ::

P|P| - veljalo bi te (ne)malo povleci za usesa.

Razlog: popolno nepoznavanje slovenskega jezika.

Vedno bolj sem razocaran zavoljo mladezi, ki jim je slovenski jezik spanska vas.

black ice: cakat se vedno splaca. A mislis, da se takrat ko pridejo ti proci ven ne bo splacalo cakat?
Vprasanje je samo: ali rabim mocno masino danes ali sele cez cas.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

PrimozR ::

P|P| - veljalo bi te (ne)malo povleci za usesa.

Razlog: popolno nepoznavanje slovenskega jezika.

Vedno bolj sem razocaran zavoljo mladezi, ki jim je slovenski jezik spanska vas.

black ice: cakat se vedno splaca. A mislis, da se takrat ko pridejo ti proci ven ne bo splacalo cakat?
Vprasanje je samo: ali rabim mocno masino danes ali sele cez cas.


Dude, WTF???

Azrael takrat je bil problem v multijih, ki so bili odklenjeni. In le-te so res zaklenili. Zdej pa za mastne denarje Intel prodaja odklenjene procesorje (extreme verzije), kar je počel tudi AMD, dokler je bil v performančni prednosti. In če boš Intel komp kupil sedaj, mislim da ne boš šel na zaklenjenga Intla, saj bo takisto treba menjati plato. Pa še RAM če nisi že na DDR3. Tako bi OC svet migriral na AMD, kar pa se Intelu ne bi poznalo prav preveč. Ampak glede na 'duševno' stanje Intla od izida Core 2 Duo, ko so plate in procesorje potalali določenim srečnežem skoraj pol leta pred izidom, izdajanje Extreme verzij procesorjev, plate, s katerimi se dejansko da navijati (Bad Axe, Bad Axe 2, celotna SKullTrail patforma), itd., bi rekel, da se zaklep zagotove ne bo zgodil. Na LGA 1366 ne. Mogoče na 1160 ampak tudi v to dvomim. Če ne drugega je nižanje FSBja odličen način varčevanja z energijo.

jype ::

P|P|> Dude, WTF???

Slovensko, prosim!

Azrael ::

@P|P|

Jaz tudi mislim, da iz tega ne bo nič, samo je pa dobra finta, kako bo nekdo sedaj kupil neko hudo zverino in potem kmalu še eno. Sploh, če drži tisto o 40% bustu.

Kdor hitro da, dvakrat da.
Nekoč je bil Slo-tech.

Volta ::

Z mojo logiko sem prišel do sklepa, da je Intel poslal te novice samo zaradi tega, ker hoče narediti paniko. In kaj bo s tem pridobil. Veliko uporabnikov bo sedaj kupilo njihove sedanje proce, plate, itd., ker se bodo bali, da ne bo šlo na teh platformah navijat. Intel bo seveda s tem lepo zaslužil. Potem bo pa naredil tako kot je rekel Azrael pa še kdo. Seveda procesorjev ne bo zaklenil in ljudje bodo kupili še te proce in plate. In Intel zmaga dvojno :)

PrimozR ::

Ne da bo Intel s tem zaslužil, saj bi s prodajo nehalema več, bolj gre za to, da se bodo znebili stare zaloge.

opeter ::

PIPI, pred "da"-jem je vejica :P
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Intelov Sandy Bridge je tu! (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Procesorji
5111241 (8411) Tilen
»

Intel izdal nove Nehaleme (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Procesorji
509035 (6827) LordPero
»

Šestjedrni Nehalem še letos (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
536815 (5250) PrimozR
»

Prihaja Core i9, Core 2 odhaja

Oddelek: Novice / Procesorji
235413 (4243) SavoKovac
»

Intel z drugačnim poimenovanjem izdelkov

Oddelek: Novice / Procesorji
53047 (2667) BoBr

Več podobnih tem