» »

Prvi test Nehalema

Prvi test Nehalema

VR - Zone - Možje pri VR-Zone so na sejmu Computex uspeli pod prste dobiti Intelov prihajajoči procesor s kodnim imenom Bloomfield, kar je varianta Nehalema za široko potrošnjo. Procesor je tiktakal pri 2.66 GHz in na osnovni plošči z naborom X58 (kodno ime Tylersburg) uspel v CPU testu 3D Mark Vantage prebiti mejo 16000 točk, kar je za skoraj polovico boljši rezultat od sedanjih Intelovih štirijedrnikov pri podobni frekvenci delovanja.

Test!

61 komentarjev

«
1
2

Azrael ::

Lepo.

Koliko zmore konkurenca pri takem testu?
Nekoč je bil Slo-tech.

wooted ::

konkurenca? hmm...kaj je že to?

Pesimist ::

Kaj ta procesor nebo vec sel na te plate ko grejo Qji? Pa rami so tudi ze DDR3 osnova?

tilinho20 ::

Bodo.

PrimozR ::

Lol!!! tilinho20 ne razširjaj neresnic. Maš par novic nižje slikce X58 plate. Za višji srednji in višji razred bodo plate za quade, DDR3 triple channel, podnožje LGA 1366. Za nižje procesorje (quadi, duali, integrirana grafična v procesor, drgačna povezava, zgornji uproabljajo QPI, Intelova verzija HTja) pa LGA1066

Meizu ::

Pizda, to bo vse zmešano ej... Fak. Zdej si kupu eno najbolj poceni plato in proc, ter jo privil na specifikacije 1000€ vrednega proca. No zgleda tega tokrat ne bomo deležni :S:S

Jaka83 ::

Whow, core voltage je tako nizek? A sem jaz mogoče kakšno stoletje prespal? Najbrž 8|

PrimozR ::

Jaka ali Speedstep al pa narobe prebere. Tole je IMO premalo.

Zheegec ::

Aua, zelo lepo. Bo treba še kakšen realni test, ampak tole vseeno izgleda ubijalsko :)

Nehalem je dejansko neki hibrid najboljših stvari iz Core2Duo in najboljših stvari iz Athlona64, tako da je bil dober rezultat dejansko pričakovan.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

neoto ::

No ja... Če gre verjeti RMClock-u, furam zdajle 65nm T7500 C2D na 0.85V (res da pri frekvenci 600MHz). 45 nm rabi nižjo voltažo, torej bi rekel, da je tisto na slkiki čisto realno.
Čudi me le 'nizek' FSB. Tale C2D pri meni ima FSB 800 MHz... Sem kaj spregledal?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neoto ()

Meizu ::

Mene čudi bolj multi, ki je 20x 8-O8-O8-O

PrimozR ::

Bi rekel da je vse borked. Ni šans da bo FSB samo 133 MHz. Edin če je to frekvenca QPIja. Ne vem no. Bo treba še malo počakat al pa dobit kakega insajderja. Res pa je, da zdaj FSB ni več omejitev zaradi QPIja. Ma, bomo videli.

PrimozR ::

Planetarium ::

svinjsko : D p**** prov matra me da bi si kupu en low-end PC ter počakau na tole zadevo

filip007 ::

HT prihaja nazaj 4 jeder 8 niti

PrimozR ::

Planetarium to delam jaz :D Eno leto nazaj na 965P, s Celeronom, par dni nazaj je pa padel noter 6750. Pa diskovno zalogo si delam počas. Pol pa novo plato, proc pa RAM. Mogoče grafo. Ampak 7900GTO še gre :D

AnWar ::

Zanimivo, multi 20x pa cache ...to bo se zanimivo.
[Asus ROG Strix SCAR III]

MrStein ::

A ona dva stavka sta ves test ali jaz kaj ne vidim ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Glodko ::

Ma ne me j**** da bo moj pravkar kupljen E8400 4.0Ghz, zdej pa zastaral. J**** in napredek =)

x45 ::

Ma ne me j**** da bo moj pravkar kupljen E8400 4.0Ghz, zdej pa zastaral. J**** in napredek =)


če bi mal poste bral sem že pred pol leta povedal da bo 775 stara roba ....

kixs ::

Ma ne me j**** da bo moj pravkar kupljen E8400 4.0Ghz, zdej pa zastaral. J**** in napredek =)


Ne se sekirat, tega proca za normalen denar ne bos dobil se eno leto (Q2-2009).

lp

jest10 ::

Ma ne me j**** da bo moj pravkar kupljen E8400 4.0Ghz, zdej pa zastaral. J**** in napredek =)


če bi mal poste bral sem že pred pol leta povedal da bo 775 stara roba ....

Spet se smešiš?

PrimozR ::

Ja, bo ja. Zato sem se jest obranil P35, P45, DDR3 in 45 nm zaenkrat. No, da ni dnarja pustimo ob strani :D

kihc ::

Samo 128 kb L2 predpomnilnika? Phenom ma 4x več. No, ima pa zato Intel L3 4x več. Zanimivo ...
x

kixs ::

Samo 128 kb L2 predpomnilnika? Phenom ma 4x več. No, ima pa zato Intel L3 4x več. Zanimivo ...


Ne gledat podatke od CPU-Z, ker se ne podpira Nehalem procesorjev.

* 1 through 8 (or more) cores.
* Integrated memory controllers supporting DDR3 SDRAM and between 1 and 4 memory channels.
* Manufactured using the same 45 nm manufacturing process as its predecessor, Penryn.
* Some variants will have an integrated graphics processor (IGP) located off-die, but in the same CPU package.
* Uses the new point-to-point processor interconnect, the Intel QuickPath Interconnect, replacing the legacy front side bus.
* Hyper-threading, which has not been present on a consumer Intel processor since 2006 with the Pentium 4 and Pentium EE.
* Native (monolithic, i.e. all processor cores on a single die) quad and octo (8) core processors.
* 731 million transistors for the quad core variant.
* 32 KB L1 instruction and 32 KB L1 data cache per core.
* 256 KB L2 cache per core.
* 8 MB (in the quad core version) L3 cache shared by all CPU cores.
* 33% more in-flight micro-ops than Core.
* 2nd level branch predictor and 2nd level Translation Lookaside Buffer.
* Modular blocks of components such as cores that can be added and subtracted for varying market segments.


LP

Mitch ::

Po mojem so se AMDjevi CEOji, ko so videli preliminarne rezultate Nehalem procesorja zavedeli: "That's it, we are gone!":D

LP, Mitch

P.S. Pa ne, da bi imel karkoli proti AMDju, saj sem bil in sem še vedno njegov pristaš. Pač taka je kruta realnost...

x45 ::

Po mojem so se AMDjevi CEOji, ko so videli preliminarne rezultate Nehalem procesorja zavedeli: "That's it, we are gone!":D

LP, Mitch

P.S. Pa ne, da bi imel karkoli proti AMDju, saj sem bil in sem še vedno njegov pristaš. Pač taka je kruta realnost...


bomo vidli cene.... intelove kopije K10.
pa denab oz. 45 nm K10,5 so precej zmogljivejši od sedanjih 65 nm....

jest10 ::


pa denab oz. 45 nm K10,5 so precej zmogljivejši od sedanjih 65 nm....

Dokaz? Ali spet kar nekaj na pamet, kot ponavadi...

keber ::

Sliči na prigode ob prihajanju Core 2 procesorjev, ko so razni "testi" tudi pokazali "neverjetne zmopgljivosti. Na koncu je bil res boljši, a niti približno toliko kot so sprva napovedovali.

Na koncu bo spet, tresla se je gora, rodila miš. As always ...

MrStein ::

Vsaj črkoval bi pravilno : Deneb
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

dexterboy ::

Na koncu bo naša nova jesenska vlada, oz. njihovo ministrstvo za gospodarstvo pokupilo večino delnic Intela in s poraznim ravnanjem (slab gospodar :D ) pognalo Intel v rdeče številke.
In zopet bodo cvetele rožice za AMD :P
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

kihc ::

Pa ubistvu je zelo verjetno, da je tale Vantage CPU test zelo multithreaded zadeva, tako da izkorišča tole intelovo podporo za 8 niti.

8 nitne aplikacije v real life aplikacijah (oz. 16 pri 8 jederni verziji)? Someday ...
x

PrimozR ::

JA d0h, itak da je multithreaded. Sej je že 3D Mark 2006 (poanta da 2006 sploh obstaja je multinitnost). Vsi top OCjerji so za 2006 uporabljali Quade.

balocom ::

Samo 128 kb L2 predpomnilnika? Phenom ma 4x več. No, ima pa zato Intel L3 4x več. Zanimivo ...


Kaj ti bo predpomnilnik, če maš pa direkten dostop do RAM-a? Ok, 256kB oz. 512kB bi pa res lahk dal. Upam da jih latence ne bodo teple.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

MrStein ::

balocom, cache je nekajkrat hitrejši od RAM-a. Ne dajejo ga gor zaradi lepšega ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

jest10 ::

Samo 128 kb L2 predpomnilnika? Phenom ma 4x več. No, ima pa zato Intel L3 4x več. Zanimivo ...


Kaj ti bo predpomnilnik, če maš pa direkten dostop do RAM-a? Ok, 256kB oz. 512kB bi pa res lahk dal. Upam da jih latence ne bodo teple.

Saj ga bo 256kB

subby ::

jaz toliko točk dobim v 3dmark 2001 :(

keba ::

Sliči na prigode ob prihajanju Core 2 procesorjev, ko so razni "testi" tudi pokazali "neverjetne zmopgljivosti. Na koncu je bil res boljši, a niti približno toliko kot so sprva napovedovali.

Na koncu bo spet, tresla se je gora, rodila miš. As always ...


se popounoma strinjam, nobene revolucije ni za pričakovat, za višjo ceno boš dobil 20-30% boljši procesor.

Jaka83 ::

Sliči na prigode ob prihajanju Core 2 procesorjev, ko so razni "testi" tudi pokazali "neverjetne zmopgljivosti. Na koncu je bil res boljši, a niti približno toliko kot so sprva napovedovali.

Na koncu bo spet, tresla se je gora, rodila miš. As always ...


se popounoma strinjam, nobene revolucije ni za pričakovat, za višjo ceno boš dobil 20-30% boljši procesor.


... z integriranim memory kontrolerjem, ponekod integrirano grafično kartico, podporo za triple channel, večnitnost, itd. ... ne vem zakaj, ampak z zgornjo trditvijo se ne strinjam.

keber ::

saj pravim, tudi Core 2 so nekateri hvalili kot suho zlato, na koncu pa ni bil več kot kake 10% hitrejši od prejšne generacije.

In tukaj bo isto. Sploh ker tanovi 3Dmark glede na komentarje na nekaterih straneh sploh ni več merilo pri benchmarkih.

PrimozR ::

saj pravim, tudi Core 2 so nekateri hvalili kot suho zlato, na koncu pa ni bil več kot kake 10% hitrejši od prejšne generacije.

In tukaj bo isto. Sploh ker tanovi 3Dmark glede na komentarje na nekaterih straneh sploh ni več merilo pri benchmarkih.


Ti nisi resen, kajne? V primerjavi s P4 C2D JE revolucija. Clock to clock je hitrejši, pokuri pa manj. Kaj a res hočete vsako leto 50% hitrejši procesor al kaj??

Jaka83 ::

Ma jebesh 3DMark, jaz ti iz prve roke povem, da mi je presedlanje iz navitega Opterona (3GHz + vodno hlajenje) na C2D T5500 (mobilni 1,6GHz dvojedrnik v notesniku) zelo dobro delo. Kaj bi bilo šele, če bi šel na desktop in kakšno bolj "normalno" frekvenco ... da o navijanju v tem primeru ne govorimo.

Brane2 ::

Eh, zdaj nakladaš. Hočeš reči da tvoje prenosnik poje Optyja, čeprav dela na nižji frekvenci ?

jaz imam precej drugačne izkušnje, vsaj na Gentooju. S compilano kodo se vsaj po mojih izkušnjah Opty kar lepo nese s C2D.

Gretje in ostalo so verjetno druga zgodba...

Pa še nekaj- Nehalem ne bo dosegljiv ravno jutri in ko bo, ne bo ravno poceni, tudi v ekonomskem segmentu...
On the journey of life, I chose the psycho path.

swamigi ::

Sedaj pa res zgleda,da bo AMD spet capljal za Intelom :D.
Lahko pa samo upamo da AMD ne bo propadel,sej konkurenca koristi vsem nam

lp

Jaka83 ::

Brane2, nisem nek bench navdušenec (več) in pri editiranju slik v Lightroom-u oziroma Photoshopu mi C2D bolje deluje od Optyja, poleg tega pa še ne potrebujem cele elektrarne za notesnik. Igre in podobno sranje je pa druga zgodba, čeprav recimo tale C2D čisto normalno poganja kakšno igro (ne preveč antično), če bi pa hotel kakšno bolj primerno primerjavo, bi moral pa narest taprav bench ... žal kište z Optyjem že več kot eno leto nimam več.
In ne obračaj besed, napisal sem, da mi je presedlanje dobro delo, ne pa da imam zdej tukaj Opty killing machine. Kar nekako pomeni, da je delo povsem udobno in me procesor ne zavira.

opeter ::

Se strinjam z zadnjima dvema postoma. Pri moji uporabi sem zelo občutil razliko pri presedlanju iz Pentiuma 4 na Core 2 Duo E6750.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

keba ::

Intel Nehalem (Mainstream) in Q3 2009!
Quote:
It looks like that the mainstream-products of Intel Nehalem (Lynnfield, Havendale, Clarksfield, Auburndale) will come in Q3 2009. Bloomfield shall present in this year.

z integriranim memory kontrolerjem, ponekod integrirano grafično kartico, podporo za triple channel, večnitnost, itd. ... ne vem zakaj, ampak z zgornjo trditvijo se ne strinjam..... pa kaj če bo integrirana grafična???, pa triple chanel, še dual chanel večinoma ne izkoristijo vsi.

Azrael ::

???

Ne vem kaj ne tu štima?

Procesorji zgrajeni okoli tehnologije Nehalem bodo Q3 2009 nekaj takega kot je Core2 danes. Od najbolj low end in vse do špice high end, vključno z mobilnim in strežniškim segmentom. Mar misliš, da bodo za low end štancali kak P4 ali kaj?

LGA 775 bo šel v zgodovino.
Nekoč je bil Slo-tech.

PrimozR ::

Itak, tako kot je šel s478. In s370. Ter s939. Pa Socket A. Zadeve se razvijajo.

Aja, x45, Nehalem je kopija K10, C2D je pa verjetno kopija K8, zato je toliko hitrejši, ane?
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Začetki prodaje Haswella bodo počasni (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Procesorji
9018102 (15068) SuperVeloce
»

Novice iz AMD-ja

Oddelek: Novice / Procesorji
94157 (3257) Prospekt
»

Rabim pomoč pri seminarski o AMD procesorjih

Oddelek: Šola
71511 (1377) Damir19
»

Intel predstavil štirijedrni procesor

Oddelek: Novice / Procesorji
256018 (4829) Gizmo_X
»

Windows XXX

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
52212 (2212) _Mortal_

Več podobnih tem