» »

Preiskovanje računalnikov ob prehodu meje v ZDA je zakonito

Preiskovanje računalnikov ob prehodu meje v ZDA je zakonito

Slashdot - Pred kratkim je Kalifornijsko prizivno sodišče razsodilo, da mejni kontrolni organi lahko preiščejo osebne računalnike brez sodne odredbe in tudi v primeru, da ne zaznajo kakršnekoli kriminalne aktivnosti.

Primer je sprožil 44-letni učitelj matematike, ki so mu julija 2005 mejni kontrolni organi ob povratku iz Filipinov pregledali prenosni računalnik in na njem našli fotografije z otroško pornografijo.

Učitelj se je zaradi preiskave računalnika pritožil in okrožni sodnik Dean Pregerson je najprej presodil, da so elektronske pomnilniške naprave podaljški našega spomina in misli in jih zaradi tega ni dovoljeno preiskati brez upravičenega suma.

Vendar pa so se zvezni preiskovalci pritožili in Kalifornijsko prizivno sodišče je nato razsodilo, da mejni kontrolni organi ob prehodu meje lahko preiskujejo osebne računalnike tudi brez sodne odredbe. Primer je s tem zelo verjetno zaključen, saj skoraj gotovo ne bo prišel na Vrhovno sodišče ZDA. Leta 2005 je namreč Prizivno sodišče četrtega okrožja v Richmondu v podobnem primeru ravno tako presodilo, da je preiskovanje prenosnih računalnikov brez sodne odredbe ob prehodu meje zakonito.

Poleg kriminalcev pa bodo ob prehodu meje sedaj gotovo bolj previdni tudi tuji poslovneži, ki imajo na svojih prenosnih računalnikih shranjene občutljive poslovne podatke...

38 komentarjev

Bakunin ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bakunin ()

Z-lot ::

TrueCrypt

..ali pa gledano z drugega konca poleg diplomatske še corporate imuniteta?

Bistri007 ::

Ja bogi, kako sem meni smili ta pedofil...

V bistvu se mi, ker je tako patetičen.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Poldi112 ::

Meni se pa ti smiliš, ker ne vidiš dejanskega problema.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

globoko grlo ::

to je res pizdarija
Se prav, ti lahko vse usbje, cfje, vse pregeldajo in kr dljajo?
varnost my ass sploh ne bo potrebno špionirat za, recimo toyoto, bojo lepo vse dol potegnil s prvega laptopa

ni čudno, da so ameri 2. na lestvici najbolj osovraženih oz. najmanj zaželenih, se ne spomnim točno kera varianta je

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Mah, na laptopu maš pa sam OS, ko rabiš pa kaj pametnega naredit, pa vpn al pa kak drug način varne komunikacije z matično firmo. Še kak rdesktop, pa lahko laptopa uporabljaš lih samo še kot thin clienta. Gor maš pač samo ene par predstavitev in generičnih dopisov, pa naj berejo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Bistri007 ::

Kdo od nas tu v svojem srcu čuti, da je narobe, da so ujeli pedofila?
Kdo je tu prepričan, da je bolje, da jih čim manj ujamejo?
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

poweroff ::

Daedalus: kje imaš pa shranjene VPN ključe? ;)

Bistri: seveda je prav, da ulovijo čim več pedofilov. Verjatno ga ni tukaj, ki se s tem ne bi strinjal.

Vendar pa ni treba biti preveč bister, da ugotoviš, da je med tistimi, ki potujejo čez mejo pedofilov razmeroma malo. Je pa zato toliko več tistih, ki so zaposleni v evropskih ali azijskih podjetjih ki so potencialna tarča vohunske špijonaže.
sudo poweroff

Poldi112 ::

Točno tako. Nihče ne žaluje za pedofilom. Žaluje se za svobodo, ki so si jo ponovno omejili.

Zdaj pa ti povej kje je meja?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

poweroff ::

Meja je točno tam, kjer jo je postavilo sodišče.

Če te pa zanima moje osebno mnenje: razsodba se mi zdi pravilna. Zakaj?

Strinjam se s tem, da ti policija ne sme kar tako preiskati računalnika. Vendar pa pri prehodu mednarodne meje veljajo drugačna pravila.

Nikjer pa seveda ne piše, da svojega prenosnika ne smeš zaščititi s šifriranjem. Bi bil pa zelo proti, če bi se uveljavilo načelo, da moraš ob vstopu v neko državo povedati svoje šifrirno geslo.
sudo poweroff

ales85 ::

A ni bila nekaj časa nazaj novica glede Anglije in zahteve za predajo ključa za šifriranje, v nasprotnem primeru pa grozi kazen do dveh let zapora? Takrat se je tudi veliko govorilo, da pravi "kriminalci" in teroristi bi pač zadržalo ključe in šlo sedet za dve leti, v nasprotju z odkritjem za njih občutljivih podatkov za katere bi verjetno sledila večja kazen.

Daedalus ::

Daedalus: kje imaš pa shranjene VPN ključe? ;)


Na računalu, se razume. Sam škoda za carino, da so itak zaščiteni z geslom. Pa jih naj majo, če so jim všeč. Itak je revoke trivialna zadeva:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

poweroff ::

Revoke is illegal! :-)
sudo poweroff

šernk ::

ne razumem kako ti lahko kar tako pregledajo računalnik. kaj pa če je službeni in imaš na njemu shranjen zaupen projekt ki je lahko vreden milijone evrov???
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Daedalus ::

Pač ne shranjuješ gor milijone € vredne projekte.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

jype ::

Ali pa pač ne hodiš v države, kjer se to počne.

Zero One ::

Kdo od nas tu v svojem srcu čuti, da je narobe, da so ujeli pedofila?
Kdo je tu prepričan, da je bolje, da jih čim manj ujamejo?


Ne boš verjel, obstaja razlika med otroško pornografijo in pedofilijo.

zee ::

Ne vidim razlike, oboje je nagnusno.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Bellzmet ::

Kaj se sploh sekirate. Če vam kaj ne paše pač nikoli ne pojdite v ZDA in jih pustite na miru.

Imam res že poln kura* vseh pavšalnih posmehovanj in žalitev ZDA. To samo kaže na imbecilnost folka, ki namesto, da bi kdaj sebe pogledal si zbere (naključno ali pa zato ker je pač tak trend) nekoga drugega in kar nekaj bluzi.

madmitch ::

Daedalus: kje imaš pa shranjene VPN ključe? ;)


Na računalu, se razume. Sam škoda za carino, da so itak zaščiteni z geslom. Pa jih naj majo, če so jim všeč. Itak je revoke trivialna zadeva:D


Če je ta odredba omejena samo na PC, maš gor lahko 100 klučev za VPN, nihče ne sme šarit po strežniku v podjetju, recimo v Sloveniji. Lahko se pasejo bit po bit po tvojem prenosniku, dlje ne smejo.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

poweroff ::

Če je ta odredba omejena samo na PC, maš gor lahko 100 klučev za VPN, nihče ne sme šarit po strežniku v podjetju, recimo v Sloveniji. Lahko se pasejo bit po bit po tvojem prenosniku, dlje ne smejo.


Seveda je realno za pričakovat, da se bo tajna služba, ki "slučajno" dobi dostop do tega vestno držala vseh zakonov... ;)
sudo poweroff

wooted ::

pa ti kej plantajo gor pa pride do tega da te še tko nadzorujejo.

kaj pa če se nardi tak virus, ki bo ob downloadu fajlov iz kompa v kšno sexy vročo tajno mrežo vdrl in vse sesul? če ne drugega kšnmu hekerju pridobil dostop:D

Poldi112 ::

Zakaj bi pri prehodu meje veljala drugačna pravila? Itak zdaj ko vedo bodo lumpi zaščitili svoje podatke, nasrkal bo pa povprečen folk. Koliko teroristov so pa ujeli s pomočjo patriot act-a? Vse kar imajo je strah in mednarodno sramoto.

Osebno se mi zdi na meji potrebno zagotoviti zgolj da se ne prenaša prepovedanih ali nevarnih stvari. Dostop do podatkov tu nima kaj delati.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

iveco18 ::

pa da, zakaj pa ne običajen človek ma na svojem prenosiku (lep slovenski izraz) Kaj? .. - slike (družinske, porno itd.); - nekaj glasbe (povsem legalno kupljene); - nekaj programske opreme (povsem legalne); - nekaj video posnetkov ( filmi, pornografija itd.); in nekaj gradiva kakšne presentacije, ali besedila. Najbrž je lahko že tu kakšna težava na meji.

Kaj pa se tiče otroške pornografije (družbeno nezaželjeno norma in sicer na formalen in neforamlen način).. in vendar so to le slike nagih otrok, pedofilija je večji problem, ker jo je težje odkrit, v družbi pa se zaradi tega širi kripli-zem.

lp, iveco (nisem zagovornik ne prvega ne drugega)

Tear_DR0P ::

tudi RIAA in MPAA lahko blazno profitirata s takšno zakonodajo:D
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Highlag ::

Tudi če na računalniku nimaš nič posebnega, nikjer ne piše, da ti nebi nanj naložili kakšne posebne programske opreme. Tole je eno veliko sranje. Sploh kar se tiče pa službenih PC-jev. Omogoča skoraj neomejeno špijoniranje. V bistvu bi moral vsak pregledan PC formatirat in nanovo naložit. Kodiranje nič ne pomaga, ker moraš na zahtevo podatke odkodirati.
Never trust a computer you can't throw out a window

Bakunin ::

Kodiranje nič ne pomaga, ker moraš na zahtevo podatke odkodirati.


preberi PRVI komentar na to novico....

BigWhale ::

Na internetu moras imeti dostopen boot disk za tvoj racunalnik. Na njem nimas nic, le OS in VPN kljuc. Ce ti racunalnik pregledajo, si preneses tisti boot disk in z njim ponovno nalozis OS iz varne, remote lokacije.

Potem sele zacnes z delom.

Ce te pa kdo vprasa, zakaj imas racunalnik, pa lepo poves, da za igranje minolovca.

Redorange ::

pa lepo poves, da za igranje minolovca.


...na letalu
...v Ameriki:))

Netman ::

Bellzmet: se strinjam.. Samo budale silijo v USA... Pokretenizirana, poneumljena in predvsem agresivna celina. Moja malenkost (in moja družina) se (in se do nadaljnjega bo) izogiba totalitarnim državam (ala CRO in ZDA)... "Zaradi mene" ti tudi spermo vzamejo na letališču.. Me ne "gane" :) in se samo nasmiham takim novičkam.. Mejte se!
Ride where??? Anywhere!

Looooooka ::

Bellzmet na eno "malenkost" pozabljas.
Francija , Anglija in ja tud Slovenija radi lizejo rit ZDA...se rajsi pa kopirajo vsak neumen zakon, ki jim ga rata cez spravit.
stavek se potem lahko lepo konca tudi z "take zakone imajo tudi v ZDA"...in seveda ker so ZDA Meka zahodnjaskega sveta se potem nihce ne zmeni ce tak zakon sprejmemo tudi mi.
Tko da bl kokr to a hods v ZDA na pocitnice bi te moglo skrbet vrpasanje ce bos kmal sploh hotu cez lastno mejo v Avstrijo na pir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

molotov ::

Netman, tukaj sploh ni problem za posameznike z osebnimi računalniki, ampak za podjetja.

ZDA pač hoče imet popolen nadzor nad vsem in tudi to počasi uresničuje.
Tisti učitelj z otroško pornografijo je samo dober izgovor za ta zakon...


eh Avstriski pir je predrag ;)

Gandalfar ::

V Ameriki te na letaliscu pri imigraciji cisto lepo pozdravijo in nic ne tezijo. Pri vprasanju zakaj bi pa nek IT-jevc hotel tja pa zato, ker za razliko od .si oz. .uk tam vecina ljudi steka IT in Web medtem, ko ostali samo caplja(mo) zadaj.

madmitch ::

V Ameriki te na letaliscu pri imigraciji cisto lepo pozdravijo in nic ne tezijo. Pri vprasanju zakaj bi pa nek IT-jevc hotel tja pa zato, ker za razliko od .si oz. .uk tam vecina ljudi steka IT in Web medtem, ko ostali samo caplja(mo) zadaj.


Ko bi to bilo res, bi bil jaz med najsrečnejšimi.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

molotov ::

Da lahko to delajo brez sodne odredbe nikakor ni prav.

Imo, če mi imeli tehnologijo za brat podatke iz možganov, bi tudi to uvedli...

Roadkill ::

Plausible denial

VSAK, ki s seboj naokoli prenaša zaupne podatke, bi moral sam poskrbet da so zaščiteni.
Ü

Bellzmet ::

@loooooka: če razmišljaš tako, češ bodo imeli najprej oni, nato pa še mi...potem smo kreteni mi, ki vse kopiramo od njih in nimamo boljših idej. Pač če potuješ v ZDA to upoštevaj, drugače pojdi pa na Bled na kremšnito.

Avstrija je pa EU, tako da ni nobene meje/carine. Bomo še šli kdaj na kakšen pir tja oz. ga bomo raj kr s sabo prnesli, ker je pri nas cenejši:)

w00tnes ::

Pac pri truecryptu nastavis tisto moznost da eno geslo odklepa ene fajle drugo pa druge...pa v taprvo ("false") particijo vrzes neke nepomembne dokumente v drugem pa maker hranis nacrte za bio orozje potem pa jim posredujes taprvo geslo ^^


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ameriško vrhovno sodišče bo obravnavalo dostop do podatkov v tujini

Oddelek: Novice / Tožbe
86571 (4811) PaX_MaN
»

Število pregledov računalnikov na ameriški meji se povečuje

Oddelek: Novice / Zasebnost
3410148 (7633) SimplyMiha
»

Google v ZDA začel izročati tudi podatke s strežnikov v tujini

Oddelek: Novice / Zasebnost
95192 (4098) konspirator
»

Epilog Lavabita: dokumenti odpečateni, FBI dobil 11 strani dolg ključ na papirju

Oddelek: Novice / Varnost
4920920 (11595) cegu
»

Osumljencem v ZDA ni potrebmo razkriti lastnih šifrirnih gesel

Oddelek: Novice / Zasebnost
445953 (5726) BigWhale

Več podobnih tem