Prijavi se z GoogleID

» »

Id-jeva nova igra Rage ne bo na voljo za Linux

Id-jeva nova igra Rage ne bo na voljo za Linux

Beyond 3D - Zadnje čase smo poročali o samih dobrih novicah za uporabnike Linuxa. Tokrat pa je negativno presenetil id software. Na strani Beyond3D namreč poročajo da id-jeva najnovejša igra Rage ne bo na voljo za uporabnike Linuxa. Ta poteza je precej nenavadna, saj imajo pri id-ju dolgo tradicijo izdajanja iger, ki tečejo nativno tudi na Linuxu, med drugim novejši naslovi kot sta Doom3 in Quake4. Igra bo uporabljala DirectX 9 in bo tekla na Windowsu in XBOX360, OpenGL verzija pa na PS3 in Applovih računalnikih.

Windows še vedno obstaja primarna platforma za igranje iger za tiste, ki smo preškrti za nakup konzole.

45 komentarjev

Dr_M ::

Id in DX? mocno dvomim v tole.. :\
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

CCfly ::

Rage will not be a Vista exclusive according to John Carmack, who also denied rumors about the game-engine’s use of DirectX 10 features.

“We’re not expecting to. We’re not sure if we’re going to be a Vista title or not. There will be some support benefits by being Vista only. It depends when we get the game done what the adoption has been. But it’s a OpenGL title on the PC and Mac right now” said Carmack during an interview with Gameinformer.

“If necessary we can move the PC version over to DX10, but there’s not much strong pull for us to do that.”

Vir
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev

jimmi ::

Moj vir je novejši..

destroyer2k ::

jimmi
Windows še vedno obstaja primarna platforma za igranje iger za tiste, ki smo preškrti za nakup konzole.

Nauči se računati amtematiko, pravi gajmerji vedno damo nad 1000€ za pc na leto, kaj pa za konzolo 500€ na vsakih toliko let. Tako da konzolaši so škrti ne pc.

Mavrik ::

In brez dvoma ste ponosni na to, da zmečete več denarja za kišto z več problemi ;)
The truth is rarely pure and never simple.

CCfly ::

Moj vir je novejši..

V mojem je Carmack ;)
Oba tako ali tako povesta enako, Rage bo imel Direct3D in OpenGL backend ter je predviden za večino poplarnejših platform. Pri tem je treba omeniti, da tudi pri preteklih izdajah niso nikdar obljubljali podpore za Linux, pa so jo vseeno z malo zamude implementirali.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev

Pesimist ::

Sej se negre, da bi bili skrti. Problem je, da za povprecnega PC igralca, kateri je navajen na PC dobrote in igre ni enostavno dobrih iger na konzoli.

Gandalfar ::

Oh ja, dajte ta thread spremenit v "PC vs. konzola" flamewar. Res da se je zunaj ohladilo, a vseeno.. :)

arjan_t ::

to je znano že od vsega začetka ...

Tr0n ::

Old news.

PC, Mac, Xbox360 in PS3 = id Tech 5.

kriko1 ::

Mnja, tudi doom3 do sredine razvoja niso omenjali linux porta, pa je bil na koncu nared. No, ja pač ne bom imel Rage-a v zbirki ;)

Mavrik ::

Oh ja, dajte ta thread spremenit v "PC vs. konzola" flamewar. Res da se je zunaj ohladilo, a vseeno.. :)


Moraš priznati, da bi bila prijetna sprememba od samo linux vs. win flejmov.
The truth is rarely pure and never simple.

jimmi ::

Zdi se mi, da ima ta tema šanse, da se razvije v win vs. linux vs. pc vs. konzola. Jupi vsesplošen flamewar.

Sem tudi sam malo raziskoval in je tale Carmack kar zanimiv. Enkrat pravijo, da govori, da bo prešaltal na DX, drugič, da je čisti OpenGL fan in da ne bo zanemaril Linuxa. Bomo videli.

R33D3M33R ::

DX namesto OpenGL? ID? Ne, tole mi ne gre v račun. Bomo videli...
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Matrin ::

Če mislijo portat na PS3 potem ziher ne bodo uporabljali D3D-ja, saj ne bi bilo smiselno.

Kenpachi ::

[flamethrower]
Še en razlog več, zakaj ne preiti na Linux...
[/flamethrower]

>:D
Zaraki Kenpachi.

kriko1 ::

Klik

Kot pravi bo tale rage portan na vse živo.

Edit: Link (popiranje tuje lenobe)! //madviper

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: madviper ()

Tr0n ::

id ze dolgo uporablja DX za zvok, memory management in ostale droptine. id Tech 5 3D engine je pa OpenGL based.

destroyer2k ::

Drugače da bi šli narediti tudi v dx verziji rage ni nemogoče. Ker doom je že tudi skoraj bil samo so izdal nov openGL in je bil Carmack spet zadovoljen s tem.

Sarimner ::

Čudna poteza ID-ja ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sarimner ()

phantom ::

@Tr0n:
Doom3 pogon za zvok uporablja OpenAL, memory managerja pa majo svojga (v idlib). DirectX se uporablja kvećjemu za branje vhoda.
Je pa Quake3 za zvok uporabljal DirectX.
~
~
:wq

LjubimPeezde ::

hmm pa kako čudna:\

Ima kdo sploh podatek koliko kopij posamezne igre se je prodalo na Linux scen? verjetno je že tko da se mu port ni izplačal. Žal...

Jst ::

Gremo steti:

Kriko je zgoraj nekaj omenil. Jaz UT2004, ki bp in skoraj enako delujo pod linuxom. Sicer ni to edina org igra, ampak dela po linuxom. : )
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

BluPhenix ::


Ima kdo sploh podatek koliko kopij posamezne igre se je prodalo na Linux scen? verjetno je že tko da se mu port ni izplačal. Žal...


PEjdi računat še koliko je delež piratiziranih/kupljenih iger na Win platformi, ap boš tudi prišel do zanimivega zaključka. Morda celo tega, da se jim zadeve niti za win ne splača delat, če razmišljaš na takšen način.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

LjubimPeezde ::

očitno se jim še vedno splača. Še bolj pa se jim da naredijo zadevo še za konzole. oziroma primarno za konzole in potem port!
ID tudi ni neka dobrodelna ustanova ampak podjetje. Če ni računice potem je odločitev jasna (če ne pokrijejo stroške razvijanja porta + pričakovan dobiček potem je to samoumevno).

Gandalfar ::

No ja, mogoce so pa venture founded ;)

Trdi ::

BluPhenix, mešaš hruške s pomarančami. Relativni delež original:pirat na posamični platformi ni niti najmanj pomemben pri teh stvareh. Pomembna je absolutna cifra prodanih kopij na posamezni platformi. Kako bi ti to razložil, da bi razumel... lej en karikiran primer, potrudi se... imaš en prodan izvod na linuxu in 0 piratiziranih kopij... potem pa recimo imaš 1000000 prodanih kopij na windowsih in 10M piratiziranih kopij. V tem primeru se na linuxu ne splača, na windowsih pa. A bo šlo?
Trdota d.o.o.

LjubimPeezde ::

je pa še vedno možnost da bo Carmack morda v prostem času razvil neko rešitev>:D

kriko1 ::

@LjubimPeezde: poglej tisti link ki sem ga podal. Na koncu se jim stroški povrnejo, Carmak z užitkom porta na vse možne platforme.
Citat iz: http://www.linuxgames.com/news/feedback...
(TTimo)

It's an online game. We don't need to sell copies that have Linux written on it to know how many Linux players there are. Here's the usual breakdown:

Mac ~ 5%
Linux < 1%

We think having Linux client ports is pretty important for various reasons. Sales is not one of them.

developer, Id Software

Pesimist ::

Sej pa je prav. Linux je zdaj bol za igre kot Vista kjer delajo windows igre se pocasneje kot na Linux z Cedego 6.

arjan_t ::

Ima kdo sploh podatek koliko kopij posamezne igre se je prodalo na Linux scen? verjetno je že tko da se mu port ni izplačal. Žal...


Za id-jeve igre bi zelo težko štel prodajo za linux ker ti kupiš win igro in iz interneta potegneš samo linux inštaler

Poldi112 ::

Glede dx in linux-a, Carmack zadnje čase pravi da se je dx precej izboljšal in da stari komentarji da je sranje niso več na mestu. In da denar ni edina motivacija, kot mislijo ljudje, vajeni MS filozofije. Zato tudi odpirajo staro kodo. Sicer je to + za image, a vseeno, neposrednega poslovnega interesa v tem pač ni, ali?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Tr0n ::

http://slashdot.org/comments.pl?sid=302231&cid=20671657

There is certainly no plans for a commercially supported linux version of Rage, but there will very likely be a linux executable made available. It isn't running at the moment, but we have had it compiled in the past. Running on additional platforms usually provides some code quality advantages, and it really only takes one interested programmer to make it happen.

The PC version is still OpenGL, but it is possible that could change before release. The actual API code is not very large, and the vertex / fragment code can be easily translated between cg/hlsl/glsl as necessary. I am going to at least consider OpenGL 3.0 as a target, if Nvidia, ATI, and Intel all have decent support. There really won't be any performance difference between GL 2.0 / GL 3.0 / D3D, so the api decision will be based on secondary factors, of which inertia is one.

kriko1 ::

Torej na tisti nemški strani so zadevo preveč posplošli in razpihali naokoli.
Torej bo kot vedno, client za linux bo vendar brez uradne tech podpore.

BigWhale ::

Ne brez tech supporta ampak brez komercialne podpore. torej ne bo boxed produkta, ki bi se ga reklamiralo in prodajalo.

Tech support bo pa verjetno se vseeno na voljo.

arjan_t ::

saj tako je bilo tudi so zdaj ...

kriko1 ::

@BW: hvala za korekcijo.
Ja, seveda je bilo isto do sedaj. Meni se zdi da so iz tukaj začeli širit tele govorice:
http://www.computerbase.de/news/softwar...

EDIT:
ali iz tukaj: http://www.golem.de/0708/54357.html

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kriko1 ()

Tr0n ::

Don't believe the hype. Linux still sux.

'FireSTORM' ::

Zato ker ga neveš uporabljat?

Polkna še niti do S pri sux niso prišla, pa kaj zdaj moremo?
Those penguins.... They sure aint normal....

Dr_M ::

Polkna še niti do S pri sux niso prišla, pa kaj zdaj moremo?

Linux je pa ze pri x-u? :) :D
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

BluPhenix ::

Ja, to pa je bilo malo selfownage....

No očitnpo ne gre slediti vsem novicam. Pa tudi tisti, ki so do sedaj trobili, da kako se jim ne splača s tem ukvarjat lahko sedaj utihnejo.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Jst ::

Novica iz st, ki opisuje neko linux distribucijo za home-living-room pc. Predvajanje dvdjev, glasbe, gledanje tvja, snemanje kanalov, internet streaming vsebine,.... itd...

To bi se moralo malo bolj razsiriti, pa bodo tudi linux supported igre dobile svoj, sicer minimalen, a vseeno pomemben drugacen namen/delez.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

'FireSTORM' ::

Linux je pa ze pri x-u? :) :D

Ja, to pa je bilo malo selfownage....


Ne to je bilo malo tako, da si polkna še niti sux niso zaslužile, ker so tako boga. Oziroma ne najdem besede ki bi bila pod sux, če je good nad sux.
Those penguins.... They sure aint normal....

Zgodovina sprememb…

LjubimPeezde ::

UUUUUU ojoj katero selfownanje:)
Dej FireStorm, kar priznej, saj se vsi včasih malce zmotimo.
Tule si se pač zoovnal kar sam in nam malce olajšal delo>:D
Malce heca in ne vse tko resno.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Vecina se vas je ze prej ownala, brez da bi prebrala novico in dejansko razumela kaj pise v njej. ;>


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Steama za Linux ne bo

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
399389 (7626) Zero0ne
»

Izdelava PS3 cenejša, Rage počasen

Oddelek: Novice / Igre
203954 (2355) BALAST
»

Id Software odslej bratje Bethesde

Oddelek: Novice / Igre
232942 (1742) Jst
»

Id-jeva nova igra Rage ne bo na voljo za Linux

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
453778 (1999) BigWhale
»

Intelovi odprtokodni gonilniki za grafiko (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
786845 (5006) Jst

Več podobnih tem