» »

Quake 3 na 24 monitorjih

Quake 3 na 24 monitorjih

Slo-Tech - Ste se naveličali igranja iger na vašem majhnem 19 palčnem LCD-ju? Na plastk.net so predstavili zanimivo rešitev, kako resnično uživat v igranju Quake 3: sliko so namreč razdelili med kar 24 monitorjev, kar pomeni ločljivost 10240x3072 pik. Kako jim je to uspelo? Med sabo so povezali 12 linux serverjev, na vsakega priključili po dva monitorja s pomočjo Distributed Multihead X (DMX) in Chromium-a.



Ob tem bili prisiljeni sprejet nekaj kompromisov, da je igra tekla gladko. Izklopili so nekaj svetlobnih efektov, poleg tega pa je Chromium imel nekaj težav z miško. Vendar, kot pravijo snovalci, je igranje igre na tako veliki ločljivosti neverjetno doživetje.

Na novico nas je opozoril P|P|.

36 komentarjev

G-man ::

AAAAAA, me wantz!!! 8-O 8-O 8-O 8-O

zee ::

15-30 fps:(
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

BigWhale ::

It runs on Linux! ;)

AndrejS ::

Vidljivost v kurcu - zaradi robov monitorjev, samo 15 fps. ??? WTF ... Totalno neuporabno.

BigWhale ::

Za en flightsim je pa ze kar ok. polovico monitorjev das stran, pa je..

fiore ::

specjalno.
sej ni vazno al je uporabno al ne, vazno da jim je uspelo to naredit :)

boštjan ::

samo za popolno doživetje,bi moral bolj odmaknjen bit
NF7-S,2500+@2200MHz,MSi 5900SP,LCD Philip 190X6,Maxtor DM+9 120GB SATA,
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek

Tear_DR0P ::

heh kdaj pridejo LCDji brez okvirjev?
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

PrimozR ::

Nikoli. Brez roba ne. S kakim dvomilimetrskim je samo vprašanje designa. Sicer pa ja, tole bi blo bolje gledati nekaj metrov stran. S časopisne razdalje je itak brezveze ker bi si vrat polomil.

r5r ::

Kaj če bi na polkrožno platno projeciralo okoli 8 projektorjev. >:D
And it makes me wonder.

steev ::

Potem bi imel vidni kot 360 stopinj.
:|

PrimozR ::

POLkrožno. Poemni POL kroga. To je pa natanko 180 stopinj.

r5r ::

No, potreboval bi malo več kot samo 180 stopinj, saj je vidni kot človeka večji.
And it makes me wonder.

steev ::

Sem misli ker ima 8 projektorjev, ni me treba učit koliko je polkrog.
:|

Spc ::

Nice! 8-O
Svetsko.
To bi blo fajn eFreeze igrat na tolko monitorjih vsak od monitorjev pa 1280x1024 lepo resolucijo pa vidiš vsako kocino nasprotnika.
:))

Z ukazom
/cg_fov

Lahko spreminjamo field of view v stopinjah tako, da če nastavim na 180 je ravno prav za te vse monitorje.
:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()

darkolord ::

več kot samo 180 stopinj, saj je vidni kot človeka večji.

ne, ni

LedStorm+++ ::

Wow... a na platnu bi blo bolš, ja... :D .
Pingvin :-)

Road Runner ::

sam treba bi blo neki pogruntat da ti HUD na en, mogoče dva ekrana nariše. ker tkole je nepregleden :> pa a ste opazil kolk okrogu je crosshair? ;)
http://dusan.fora.si/blog/ (742617000027)

r5r ::

Zaznavanje ima malo večji kot, ampak na robovih slika ni jasna.
And it makes me wonder.

MrStein ::

darkolord :

>> več kot samo 180 stopinj, saj je vidni kot človeka večji.

> ne, ni

"Humans have a total field of view of somewhere between 160-208 degrees"
Če obračaš glavo, pa še več.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Road Runner ::

ke maš pa pr quaku cajt obračat glavo :>
http://dusan.fora.si/blog/ (742617000027)

marvin42 ::

15 fps je bilo včasih več kot dovolj... celoten Quake 1 sem prešpilal s fps < 10 :)
Mostly Harmless

Izi ::

12 slik/s je potrebnih, da človeški možgani posamezne slike uspejo združiti v premikajočo celoto.
24 slik/s je potrebnih, da človeški možgani ne opazijo več zatikanja in slika postane popolnoma tekoča. (filmi v kinu tečejo z hitrostjo 24 slik/s)
85 slik/s je potrebnih, da človeški možgani ne opazijo ugašanja bele svetlobe in svetloba postane stalna. (CRT monitorji zato rabijo več kot 85Hz)

To so standardne številke za človeške možgane.
Z očmi samo gledamo ampak nič ne vidimo. Vidimo z možgani.

Torej vse kar je več od 12 slik/s je video, kar je manj je pa "slide show".

urban99 ::

Tale "razvoj" gre v čudno smer, jst bi veliko raje videl kaka kvalitetna 3D očala :)

Stajerc ::

Pa igraš ene 3 dni skupaj... Potem pa kar po ulici ali domači vasi nadaljuješ...
Have a nice day.

MrStein ::

Izi :
85 slik/s je potrebnih, da človeški možgani ne opazijo ugašanja bele svetlobe in svetloba postane stalna. (CRT monitorji zato rabijo več kot 85Hz)

Ne, potrebno je le, da se svetloba ne ugasne. Slika na steni nima 85 Hz, pa vseeno nič ne utripa ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

fiore ::

Tale "razvoj" gre v čudno smer, jst bi veliko raje videl kaka kvalitetna 3D očala :)


ni glih kvalitetno, je pa 3d:
http://www.jfedor.org/red-blue-quake2/
:D

Stajerc ::

Saj to je končni cilj ne? Da ne ločiš več med realnostjo in igro?
Have a nice day.

M-XXXX ::

ni glih kvalitetno, je pa 3d:
http://www.jfedor.org/red-blue-quake2/

jah, tole lahko pogledaš samo če imaš tista očala (ena leča oz. plastika je modra, ena rdeča)
na srečo jih mam8-) (izpade pa črno-belo;( )
EDIT: ups... sm spregledou d piše tm (sm se sam u slike zapodu...:8) )

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

para! ::

Ja, Stajerc to je cilj. Mora bit. Če ne, naj kar nehajo delat igre.

lp
Death before dishonor!

Stajerc ::

Ja saj vem pač malo sem zabluzil. Ker do 100 procentne navidezne resničnosti tak ne vrjamem da se sploh da priti oziroma še zelooo dolgo ne.

Samo recimo da bi pa obstajala. Pa nevem če je to pametna ideja. Pa saj vseeno ker tak ne obstaja in vrjetno nikoli nebo.

Mi je pa všeč to da so priklopili na 24 monitorjev predvsem zato da vidimo da se da in da če ma kdo željo pa mu je to ful všeč da tud sam sproba sedaj ko ve postopek.

Mene osebno nebi motle 3 19" lcd na mizi kljub temu da nevem zakaj bi jih uporablja. Hehe
Have a nice day.

Feanor ::

Po moje bi blo cist mozno... (sam ne se jutr ;) ), da bi signal direktno poslali v digitalni obliki v mozgane. V kaki obliki pa pride od oci? Treba bi blo nardit en vmestnik, oz vsadek za v glavo - pac en konverter. Pol bi pa sam kabl vtakno v glavo... oz. bi signal dobival kar wireless....

No, ja... to je ze ZF.... , sam v prihodnosti bo po moje enkrat to mozno! :\
_____________________________________________________
No keyboard detected. Press F1 to continue... [;)]

Road Runner ::

ma to je že the matrix ;>
http://dusan.fora.si/blog/ (742617000027)

Alpheus ::

Pol če winsi crknejo dobiš kap? :D
VI VERI VENIVERSUM VIVUS VICI.

Road Runner ::

jah ne, zamrzneš najprej, pol pa pride kdo mim pa te stisne dvakrat za sredinc na levi roki, desn uho, pa nos in se boš rebootu. ampak šou ti bo ves spomin, žal.
http://dusan.fora.si/blog/ (742617000027)

Nejc Pintar ::

nene, ves spomin pa ne. Samo tista seja med katero si zmrznu.
Lahko je biti prvi, če si edini!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

LCD monitor za igre?

Oddelek: Kaj kupiti
282601 (2601) Sc0ut
»

Nakup LCD monitorja za Igranje iger, lepo prosim za nasvete

Oddelek: Kaj kupiti
202285 (1694) DrSergioDJ
»

Monitor LCD 22" vreden nakupa?

Oddelek: Kaj kupiti
253169 (2118) 54321
»

LCD za gejming

Oddelek: Kaj kupiti
432766 (1621) bluefish
»

Lg 1915s

Oddelek: Kaj kupiti
433695 (2335) Oldi

Več podobnih tem