» »

Največji delež AMDja doslej

Največji delež AMDja doslej

Slo-Tech - V drugem četrtletju letošnjega leta je AMD dosegel doslej največji tržni delež na trgu procesorjev v svoji zgodovini. Le-ta je po podatkih Mercury Research-a znašal 22 odstotkov. Dosedanji največji AMD-jev tržni delež je znašal 21,8% v drugem četrtletju leta 2001. Njegov veliki konkurent Intel obvladuje 73 odstotkov trga s procesorji za namizne in prenosne računalnike ter strežnike. Ostalim majhnim proizvajalcem procesorjev, kot sta VIA in Transmeta je pripadel petodstotni tržni delež.

Na trgu serverskih procesorjev je delež AMD-ja po zaslugi procesorjev Opteron 200 znašal kar 33 odstotkov. Po prihodu Core 2 Duo procesorjev in močnem znižanju cen dosedanjih Pentiumov naj bi Intel v tretjem četrletju bolj povečal svoj delež.

Več o tem na IBTimes.

17 komentarjev

Good Guy ::

v veliki konkurent Intel obvladuje 73 odstotkov trga s procesorji za namizne in prenosne računalnike ter strežnike


pa naj bi intel propadu :D :D
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

BoLhCa ::

73% ima procesorskega trga, računaj pa da Intel dela se čipsete, mrezne, software in se in se... yp, Intel bo propadu~

Še amd ne more kr tko propast (no, pa saj tega si noben nit ne zeli), nikar Intel:))

Poldi112 ::

Nobeden ne pravi da bo propadel. Je pa močno zaspal - bravo amd. Čeprav bo zdaj verjento Intel spet povecal delez.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

LedStorm+++ ::

V resnici Intel spi že kar nekaj let. Ste vidli kako sta Duron in Athlon laufala :D, na Pentiuma 4 pa smo vsi pozabli :P. Bojim se da to čaka še Microsofta, ga Linux prehitava... >:D
Pingvin :-)

BoLhCa ::

In pol mam jst neumestne...:\

Looooooka ::

ledstorm sklepam da zadn mesec nisi bral novic na slo-techu >:D

kuglvinkl ::

Če ne bi bilo AMDja, ne bi blo Core 2 Duo zveri in ne bi mel poceni X2-jev. Čist simple.

klemen22 ::

Se strinjam s kuglvinklnom. Dodal bi samo še to da bi bili verjetno današnji procesorji za PCje še vedno tam najcenejši okoli 500$ in zmogljivosti okoli 1 Ghz
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

LedStorm+++ ::

... Čez noč pa AMD povozi Cora 2 Duota :D.
Pingvin :-)

borchi ::

> Dodal bi samo še to da bi bili verjetno današnji procesorji za PCje še vedno tam najcenejši okoli 500$ in zmogljivosti okoli 1 Ghz

... in brez konkurence bi windoz vista ... še vedno zamujala >:D
l'jga

klemen22 ::

... ne, trenutno bi verjetno zamujali šele Windows "98":D
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

brassi lucca ::

Berete pa novice !

dva posta nižje : Japonci rušijo rekorde

Procesorske enote je izdelal Hitachi, s svojimi izdelki je sodeloval DC Xeoni in pa SGI (povezave in ostala strojna oprema). Cena procesorske zmogljivost se je ustavila pri zgolj 15 dolarjih na gigaflop. Za primerjavo - cena gigaflopa znaša pri BlueGene/L 140 dolarjev in pri Earth Simulatorju kar 8,000 dolarjev

Mislim tako prerekanje je brezvezno , vem pa tudi kako tržniki nakladajo in poipravljajo podatke da so lepši za videt!

edino kar šteje je da so si konkurenčni pa da si zbivajo cene in je uporabnik s tem na boljšem|O :P
Moments before detonation , .....................TT

nodes ::

proizvajalci se že štirideset let držijo reka Gordona Moora, pa ne zato, da bomo letos uporaniki videli Visto, temveč zaradi svojega pohlepa

Smeagol ::

Kot je napisal nodes. Ze desetletja se drzijo Moora in to bi bilo tako z amdjem ali brez. Bistvenih razlik ne bi bilo.

Potrebno je pripraviti nove procesorje in nove programe pa tudi ce si sam na trgu. Ne boris se samo ya nove kupce ampak si zelis, da bi obstojeci cimprej zamejnali obstojece sisteme. Ce bi bil razvoj 10x pocasnejsi, bi ljudje menjavali racunalnike na desetletje in vec. To pa ni v interesu proizvajalcev.

Tudi z unim zgoraj se strinjam, da nekdo ne spremlja ravno novic.

Poldi112 ::

Imaš prav, ampak samo delno. Razvoj x86 je bil tako divji ravno zaradi konkurence. Ok, razvoj bi sel naprej vseeno, definitivno bi bile pa cene večje, če bi imeli enega samega igralca na trgu. Pa verjetno bi bili prisiljeni kupiti drag Itanium, ker ne bi bilo alternative viziji naše najljubše firme procesorjev.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

opeter ::

Hja ne vem. Če bi tudi VIA kaj naredila, da bi bili njeni (nekoč Cyrix) procesorji kaj hitrejši... super bi bilo, če bi imeli kaj večje ponudbe. Recimo preden je Apple preklopil na Intel, smo vedeli, da Motorola oz. Freescale dela G4-ke in seveda velikimodri dela na ostalih PowerPC-jih. Saj ne, da jih ne izdeluje več (pomislite samo na XBox 360 konzolo), problem je, da je ta tip procesorjev nekako potonilo v pozabo (ok, saj jih je še nekaj milijonov v uporabi, vprašanje, kako dolgo).

V glavnem: konkurenca je zdrava in dobrodošla.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Poldi112 ::

Problem tu so tudi windowsi. Če bi imeli vsi linux, bi tudi kakšna firma PPC računalnike začela ponujati. Tako so pa v naprej obsojeni na neuspeh (vsaj na desktop področju).
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Intelov tržni delež kvišku

Oddelek: Novice / Ostale najave
474233 (3250) FireSnake
»

Stanje na trgu grafičnih procesorjev

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
396082 (3717) Jst
»

Intel v tretjem kvartalu spet bolje

Oddelek: Novice / Rezultati
72709 (2580) mtjz33
»

Ambiciozni načrti AMD-ja

Oddelek: Novice / Rezultati
354018 (2864) frudi
»

Velik tržni delež nVidie

Oddelek: Novice / Grafične kartice
141849 (1849) nodes

Več podobnih tem