Slo-Tech - Ko je Apple naznanil prehod na Intelove procesorje, se nam je seveda to zdelo vsaj čudno, če ne že nekoliko tvegano. Apple se boji PC platforme predvsem zaradi svojih marž, ki so trenutno občutno višje kot pri PC platformah.
Da je njihov strah upravičen, sem si lahko prebral že v prejšnjem hrvaškem BUGu (10/05 št. 155), kjer so predstavili relativno podrobno opisan postopek, kako spraviti beta verzijo OS X x86 na običajen PC.
Applovo zaščito je uspelo obiti različnim razvijalcem in "razvijalcem". ZDnet je posledično že izvedel krajši primerjalni test med Windows XP in Mac OS X x86 na Toshibinem lahkem prenosniku serije Protege.
Pri tem se je potrebno zavedati, da je OS še v razvojni fazi in zato rezultati niso popolnoma primerljivi. Po drugi strani pa bo kasneje zaščita končnega proizvoda veliko boljša in je vprašanje, če bo kdaj možno izvesti primerjavo končne verzije OSa.
Za bolj previdne, je Wired že objavil, da je XP-je možno tako prilagoditi, da imajo "izgled in občutek" OS Xa. S postopki in potrebnimi orodji za friziranje so se potrudili pri Endgaget.
Veliko veselja vsem, ki se bodo omenjenega lotili. V starih časih bi že imel dual-boot na svojem mlinčku, sedaj pa se mi še XP-jev ne da frizirati. Tempus fugit.
Novice » Operacijski sistemi » OS X na vašem x86 mlinčku v beta ali "navidezni" verziji
Nerdor ::
"Prirediti" ja, "občutek" pa ni mogoč, ker windows za grafični prikaz uporabjajo Single Buffering, medtem pa MacOS X uporablja Double Buffering (QuartzCompositor). Ubistvu bo to (veliko "uga bugabuga") novost pri M$ Vista in Linux X.Org 7 v sodelovanju KDE 4.
Pač, pri windowsih je obupen "občutek", ko se vsebina okna nikakor ne osveži in ko moramo gledati, kako windowsi brišejo del okna, ki je prekrit z drugim oknom. (če je mašina obremenjena, ali šari po disku je to lepo vidno)
Pa še to: double buffering deluje enkrato na MacOS X 10.2, G3 350MHz, 192 MB, Ati Rage 128 s 16MB. Za Visto pa sami veste kakšne bodo zahteve. Za grafiko bo treba imeti vsaj Ati Radeon 9600 s 128MB rama. Pri Visti bo DirectX skrbel za vse prikazano na ekranu. Trenutno je Double Buffring že možno izkoriščati v Win XP preko DirectX.
Pač, pri windowsih je obupen "občutek", ko se vsebina okna nikakor ne osveži in ko moramo gledati, kako windowsi brišejo del okna, ki je prekrit z drugim oknom. (če je mašina obremenjena, ali šari po disku je to lepo vidno)
Pa še to: double buffering deluje enkrato na MacOS X 10.2, G3 350MHz, 192 MB, Ati Rage 128 s 16MB. Za Visto pa sami veste kakšne bodo zahteve. Za grafiko bo treba imeti vsaj Ati Radeon 9600 s 128MB rama. Pri Visti bo DirectX skrbel za vse prikazano na ekranu. Trenutno je Double Buffring že možno izkoriščati v Win XP preko DirectX.
... for lifetime!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nerdor ()
kronik ::
Program FlyakiteOSX poseze v sam core windowsa in spremeni videz v Mac OS X style, dodatni programi niso potrebni.
M.B. ::
Filmček Xgl
Pa še predlogi KDE Menjavanje oken Priteg pozornosti
Pa stvar, ki že deluje v Trenutnem KDE. Resnična prozornost.
Pa še predlogi KDE Menjavanje oken Priteg pozornosti
Pa stvar, ki že deluje v Trenutnem KDE. Resnična prozornost.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.
simnov ::
tale novica bi lahko bila napisana 50 dni prej maosx se naloži tako kot xp hitreje veliko bolje dela na intel kot amd potrebujete vsaj sse2
Nerdor ::
M.B.: ti, a imaš kakšne informacije, kako bi se to dalo naštimat v KDE, da bi imel efekte, ki so bili prikazani v xgl filmčku!? Verjetno je to kombinacija nekih alfa cvs/svn xorg in KDE
... for lifetime!
Gregory ::
Konfabulator za W2000 in XP je že dolgo časa na razpolago. Kako to izgleda ? Na W2000ProSP4 z Ashton Shell procesorjem namesto Explorerja takole.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregory ()
3p ::
Nerdor: Double buffering seveda lahko izkoriščaš tudi v GDI na Windows 95. Res pa mora biti vsak program narejen tako, namesto da bi sistem to po defaultu tako naredil. Za to ni potreben ravno kak ekstra GPU, vsaka kartica z "BitBlt" je dovolj dobra...
Glede zahtev za Visto pa... niso take kot se straši froce naokoli. Po mojem bo že vsaka integrirana grafika s konca naslednjega leta dovolj dobra za Aero...
Glede zahtev za Visto pa... niso take kot se straši froce naokoli. Po mojem bo že vsaka integrirana grafika s konca naslednjega leta dovolj dobra za Aero...
gumby ::
amiga je take stvari pred 20 leti z levo roko opravila...
a je res tak problem naredit, da bi vsako okno imelo svojo bitmapo, kaksen blitter pa samo zmece prave kvadratke na pravo mesto? instant refresh za minimalno ceno...
a je res tak problem naredit, da bi vsako okno imelo svojo bitmapo, kaksen blitter pa samo zmece prave kvadratke na pravo mesto? instant refresh za minimalno ceno...
Daliborg ::
offtopic
>Veliko veselja vsem, ki se bodo omenjenega lotili. V starih časih bi že imel dual-boot na svojem mlinčku, sedaj pa se mi še XP-jev ne da frizirati. Tempus fugit
enako ...kaj postajamo res tolk slapi?
>Veliko veselja vsem, ki se bodo omenjenega lotili. V starih časih bi že imel dual-boot na svojem mlinčku, sedaj pa se mi še XP-jev ne da frizirati. Tempus fugit
enako ...kaj postajamo res tolk slapi?
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Road Runner ::
gumby: bitmap? si resen? in pol za namizje s par okni porabš 20mb rama. :>
http://dusan.fora.si/blog/ (742617000027)
gumby ::
in? saj ga je 128MB na kartici ane?
za kak 3D spil se pa lahko mirno poswapa na disk ali kam drugam
za kak 3D spil se pa lahko mirno poswapa na disk ali kam drugam
simnov ::
misliš da ne vemo da dolgo obstaja če ga bo imel flyakite integriranega toliko boljše
flyakite 2
flyakite+konfabulator
flyakite 2
flyakite+konfabulator
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Road Runner ()
Road Runner ::
kot prvo se ne morš zanašat da ma vsakdo 128mb na grafični kartici :) drugo pa, nekdo ki kaj resnega dela, sploh z grafiko nima samo par oken odprtih...
poleg tega pa, če bi bilo vse bitmapi bi imel probleme z remote desktopom. vmware naprimer pošilja mašini bitne slike, in delo prek interneta z vmware je nemogoče. morda s kakšnimi nastavitvami da se da porihtat, ampak pri default nastavitvah je blo nemogoče karkol nardit.
nevem sicer kako točno stvari delujejo ampak če bi blo tok simple kot ti to jemleš bi se pomoje tud razvijalci tega že spomnl in nardil :) pomoje no... :>
poleg tega pa, če bi bilo vse bitmapi bi imel probleme z remote desktopom. vmware naprimer pošilja mašini bitne slike, in delo prek interneta z vmware je nemogoče. morda s kakšnimi nastavitvami da se da porihtat, ampak pri default nastavitvah je blo nemogoče karkol nardit.
nevem sicer kako točno stvari delujejo ampak če bi blo tok simple kot ti to jemleš bi se pomoje tud razvijalci tega že spomnl in nardil :) pomoje no... :>
http://dusan.fora.si/blog/ (742617000027)
gumby ::
kaj pa vem... v 128M gre 34 celih zaslonov v 1280x1024 pri 24bpp - za prvo silo bi blo, se mi zdi...
se vedno se lahko stvar vkljuci v sistem kot opcija ane?
sicer vmware ne poznam, ampak meni VNC prav lepo gre prek interneta... pa tud slike posilja kolk vem.
sicer ni za igrice spilat pri 50 fps, ampak se da marsikaj postorit
se vedno se lahko stvar vkljuci v sistem kot opcija ane?
sicer vmware ne poznam, ampak meni VNC prav lepo gre prek interneta... pa tud slike posilja kolk vem.
sicer ni za igrice spilat pri 50 fps, ampak se da marsikaj postorit
Ledenko@64 ::
zakaj macintosa, če pa deluje na navadnem prenosniku - native! (mobile amd 64, mobility radeon 9700,..)
-edini problem ki ga imam je, da še ni nekih optimiziranih driverjev za grafično kartico ( divx dela samo v oknu )
na tem OSx86 Project Forumu so celo neke driverje spisali za ATI grafične, moram sprobati
-edini problem ki ga imam je, da še ni nekih optimiziranih driverjev za grafično kartico ( divx dela samo v oknu )
na tem OSx86 Project Forumu so celo neke driverje spisali za ATI grafične, moram sprobati
.::..::.@Mac.::..::.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Road Runner ()
Road Runner ::
gumby... celih zaslonov, ti si omenjal okna. in predstavljaj si nekega resnega dizajnerja/fotografa ki ima že itak na monitorju vsaj 1600*1200, pa ene 50 slik odprtih nekje... se pa ne izide več :>
drugače pa vnc pošilja vektorje
mal preračuni kaj bi se zgodil če bi ti pošilju bitmape. recimo 1MB za sliko celga zaslona, ~25 slik na sekundo da dobiš občutek lepega gibanja = 25MB/s pa maš probleme...
drugače pa vnc pošilja vektorje
mal preračuni kaj bi se zgodil če bi ti pošilju bitmape. recimo 1MB za sliko celga zaslona, ~25 slik na sekundo da dobiš občutek lepega gibanja = 25MB/s pa maš probleme...
http://dusan.fora.si/blog/ (742617000027)
zee ::
a ima še kdo od vas pri Flyakite-u probleme z nevidnimi okni? recimo okno od MSN messengera se kar ne pojavi, podobno se ne pojavijo tudi nekatera druga okna. recimo od IE.
zadevo sem odinštaliral, vendar žal Flyakite precej ponečedi sistem, zato bo verjetno treba Polkna nanovo namontirat
zadevo sem odinštaliral, vendar žal Flyakite precej ponečedi sistem, zato bo verjetno treba Polkna nanovo namontirat
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Road Runner ::
čeprav za tiste resne mazohiste tudi todvoje obstaja :]
http://dusan.fora.si/blog/ (742617000027)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | OSX na x86 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Programska oprema | 10797 (6338) | bluefish |
» | os x na pc (strani: 1 2 )Oddelek: Operacijski sistemi | 6300 (4822) | bluefish |
» | OS X Tiger x86 edition (strani: 1 2 )Oddelek: Operacijski sistemi | 9292 (5694) | borchi |
» | Apple naznanil prehod na Intelove procesorje (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Procesorji | 11131 (9150) | mercutio |
» | Mac OS X Panther na Centrisu 650 s 25 MHzOddelek: Novice / Operacijski sistemi | 2569 (2569) | Tilen |