CNN.com - Petinpedesetletni podjetnež iz Nemčije, ki ima domačo tovarno biodizla, je za nemški časopis povedal, da pri proizvodnji biodizla v mešanico organskih odpadkov dodaja mrtve mačke, ki jih najde na cesti. Po njegovem navajanju dodanih 20 mrtvih mačkov pripomore k 50 litrom goriva, po prevoženih 170 tisoč kilometrih pa ni opazil stranskih učinkov na motorju.
Nemški ekvivalent DPMŽ je že v alarmnem stanju in že protestira.
Novico je opazil Brane2 v debati o biodizlu, objavljena pa je bila na CNN.
Novice » Znanost in tehnologija » Pogon na mrtve mačke
nojus ::
se pravi da namesto nove nuklearke v sloveniji bomo gradili elektrarno na crknjene mačke?
sovražim Gargamela.
mtosev ::
Ljudje niso NORMALNI!!
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
poweroff ::
Čemu takšno zgražanje, saj so bile mačke že prej mrtve.
Ko pa žive ljudi zapirajo in mučijo v Guantanamu in abu Grajbu, pa ni pol toliko zgražanja kot ob eni mrtvi mački, ki jo spremenijo v gorivo...
Ko pa žive ljudi zapirajo in mučijo v Guantanamu in abu Grajbu, pa ni pol toliko zgražanja kot ob eni mrtvi mački, ki jo spremenijo v gorivo...
sudo poweroff
Saladin ::
Kaj se da še kak drug bioodpad kot mačke uporabit?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Stepni Volk ::
Namci so se najbolj sekirali, ko so britanci kurili nore krave... oni bi iz tega delali raje bio-dizel... da tega niso res naredili je kriv BSE, ki bi verjetno preko saj dizlov okužil nadaljna živa bitja.
Vir: Auto Bild
BTW tudi iz človeškega sala se da proizvajati bio-dizel. Če najdejo kakšen skrajšan postopek, bo liposukcija dodaten vir pogona vašega avtomobila :)
Vir: Auto Bild
BTW tudi iz človeškega sala se da proizvajati bio-dizel. Če najdejo kakšen skrajšan postopek, bo liposukcija dodaten vir pogona vašega avtomobila :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Tarzan ::
Jaz sem takoj za, da se pri nas postavi eno "rafinerijo" za izdelavo biodizla! Notri bi vozili ustrezne klavnične odpadke, ki sedaj romajo v kafilerijo, odpadna olja iz fast/slow food restavracij, mastna živila s pretečenim rokom trajanja in podobno. Odpadno olje bi verjetno lahko dobili tudi še kje v okoliških državah, morda bi za odvoz "nesnage" bili celo pripravljeni odšteti kakšen tolar.
Edino, kar je nekoliko vprašljivo je to, da je proces pridelave biodizla nekoliko umazan. Dela se z močnimi bazami (in kislinami), no ampak katera industrija pa ne tvori odpadkov... Gojiti oljčno repico za izdelavo biodizla, kot so sanjali nekaj časa nazaj, se mi pa zdi utopično pričakovati, ker obstajajo precej bolj koristne rastline, ki bi jih lahko precej bolje uporabili. No, še eno nuklearko naj pa tudi naredijo ;).
Edino, kar je nekoliko vprašljivo je to, da je proces pridelave biodizla nekoliko umazan. Dela se z močnimi bazami (in kislinami), no ampak katera industrija pa ne tvori odpadkov... Gojiti oljčno repico za izdelavo biodizla, kot so sanjali nekaj časa nazaj, se mi pa zdi utopično pričakovati, ker obstajajo precej bolj koristne rastline, ki bi jih lahko precej bolje uporabili. No, še eno nuklearko naj pa tudi naredijo ;).
Highlag ::
Stepeni:
A je kakšna huda razlika med sežiganjem norih krav in kurjenju biodizla pridelanega iz norih krav? Oba postopka sproščata v zrak svinjarijo.
A je kakšna huda razlika med sežiganjem norih krav in kurjenju biodizla pridelanega iz norih krav? Oba postopka sproščata v zrak svinjarijo.
Never trust a computer you can't throw out a window
Stepni Volk ::
Highlag - razlika je v temperaturi. Sežig je uničil BSE, predelava v bio-disel ga ne bi.
Tarzan - se strinjam. Ena franšiza McDonaldsa gotovo "pridela" dovolj olja, za svoj lasten motorni park.
BTW V Auto Bild-u so se nekaj časa testno vozili z Golfom III na solatno olje.
Tarzan - se strinjam. Ena franšiza McDonaldsa gotovo "pridela" dovolj olja, za svoj lasten motorni park.
BTW V Auto Bild-u so se nekaj časa testno vozili z Golfom III na solatno olje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Tarzan ::
Pa ga sežig v motorju tudi nebi? Po mojem bi prion, ki povzroča "norost" če ne drugega postal nefunkcionalen, saj gre vendarle za beljakovino in ne vem, če bi res lahko zadeva preživela izkušnjo v notranjosti motorja.
RejZoR ::
Ne podcenjujte bakterij in virusov ker lahko preživijo smrtonosne doze (vsaj za človeka) radiacije,mraza in vročine.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
madmitch ::
BTW tudi iz človeškega sala se da proizvajati bio-dizel.
Ror u popek pa po gasuuuuuu
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
Tarzan ::
Rejzor, gre za prion. To ni ne virus in ne bakterija, to je neke vrste beljakovina. Je pa res precej neobčutljiva na temperaturo in se ne uniči tako zlahka. No vseeno dvomim, da bi prion v uporabni obliki zapustil avspuh. Lahko pa... so verjetno strokovnjaki delali tako študijo in so pogruntali, kar pač so.
Stepni Volk ::
KLIK: Mad Cow prions can't be killed the way we fought the plague or fight cholera epidemics, or Ebola, by burning bodies. Prions are, for all practical purposes, indestructable. These rogue proteins will only begin to degrade at 800 degress fahrenheit, way above the temperature that would reduce them to ash! In fact, burning is a bad idea, as prion molecules will rise up in the smoke, airborne and fall back on the land. As they were never "alive", they do not die. These zombie molecules just wait for the next set of munching teeth. As Britain was considering burning 5 million cows, loosing the prions like some ghostly stampede in the sky which might result in the air and water there may soon becoming contaminated. That's one giant science experiment we can live without.
ShowDown ::
Nevem zakaj se DPMŽ pritožuje. Če so ble mačke itaq mrtve. Pa še ceste sčitijo te nesnage. Kar na bruhanje mi gre ko vidim razmrcvarjeno mačko.
RejZoR ::
Ja vem,samo povedal sem kot primer. Tle gre pač za protein (no sej več pa piše v odstavku malce višje).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Fly.MaCh!nE ::
joj sj nafta je tut iz nekih živali....sam da tm je dlje trajal ko pa tuki čist ok bi blo če crkovino pa tako ropotijo predelajo v benz, mogoče bo kj cenejši
BigWhale ::
Grem jest krematorije po sloveniji povprasat, ce bi kak 'deal' lahko naredili. To bi blo precej biodizla, samo kosti bi se moral znebiti... ;)
Nerdor ::
Ta za mačkami je preterana in se mi smilijo muce. Recimo, ko so to na Slashdot.org objavili je bil prvi komentar:
" How about fuel from dog farts? I know a Labrador Retriever who could probably fuel a moped with his daily output."
Torej, kaj pa če bi živalske farme "lovile" prdce od živali, in bi jih ustrezno spravljale v plinske posode. Namreč dizelsko mašino se da predelati, da uporablja zemljski plin ozr. "prdce", ki je tak isto naravni metan. Torej bo treba veliko živalim dodati kot dodatek Tobasco!?
" How about fuel from dog farts? I know a Labrador Retriever who could probably fuel a moped with his daily output."
Torej, kaj pa če bi živalske farme "lovile" prdce od živali, in bi jih ustrezno spravljale v plinske posode. Namreč dizelsko mašino se da predelati, da uporablja zemljski plin ozr. "prdce", ki je tak isto naravni metan. Torej bo treba veliko živalim dodati kot dodatek Tobasco!?
... for lifetime!
Matri[X] ::
Nerdor: V filmu Mad Max so imeli tocno to. Razlika je bila da so uporabljali svinje iirc.
Thomas ::
Kdor ne zakapira, da je to neumnost ... naj vsaj poskusi!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Boeing ::
Tile DPMŽ-ji so itak bolj sami sebi namen.... tu se bunijo, ko nekdo, ki ima malo inovatorske žilice, zmeče že itak mrtve in verjetno razmrcvarjene mačke v kotel in iz njih naredi kaj uporabnega.
Po drugi strani pa se ne vprašajo, kaj sploh nafta je... na kratko povedano, nafta so bili nekoč dinozavri. Ja, vozimo se na riti mrtvih dinozavrov, pa to nobenega ne moti....
Po drugi strani pa se ne vprašajo, kaj sploh nafta je... na kratko povedano, nafta so bili nekoč dinozavri. Ja, vozimo se na riti mrtvih dinozavrov, pa to nobenega ne moti....
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Smorny ::
Če je mogoče biodizel delati iz rdečih polžev, smo na dobri poti da obogatimo
Motiti se je človeško.
Ampak, če hočeš stvar totalno zajebati potrebuješ računalnik!
http://www.smorny.com/
Ampak, če hočeš stvar totalno zajebati potrebuješ računalnik!
http://www.smorny.com/
Thomas ::
Vsako pridobivanje "nafte" iz živali, je 10 do 100 krat manj učinkovito, kot pridobivanje biodizla iz oljne repice.
Oslarija torej.
Oslarija torej.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Smorny ::
Pomoje pa je vseeno lažje vrčti crkjeno mačko/psa/kuro v keson, da se predela, kakor pa skopati luknjo na vrtu in jo pokopati. Še otroku lažje potem razložiš, da mačka ni šla v nebesa, ampak v biodizel in se sedaj ati in mami vozita na njen pogon
Motiti se je človeško.
Ampak, če hočeš stvar totalno zajebati potrebuješ računalnik!
http://www.smorny.com/
Ampak, če hočeš stvar totalno zajebati potrebuješ računalnik!
http://www.smorny.com/
Thomas ::
Enega 40 kil težkega psa bi predelal v nafto na vsakih 10 let na družino? Za vsega ene pol tanka dizla? Koliko Pedigre pala in Wiskasa je požrl? Klobas?
Dej se zresni!
Dej se zresni!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Tarzan ::
Thomas, ni nujno... Kaj pa ko bi naredili z genskim inženiringom krave, ki bi iz regrata in trave direktno namesto mleka točila skoraj pripravljen biodizel? Sliši se butasto, ni pa prav nič nemogočega. Problem živalskih maščob, iz katerih pridobivaš biodizel je, da imajo ogromno nečistoč (beri : beljakovine). Odstranjevanje beljakovin pri proizvodnji biodizla je kar precej težaven proces. No, to velja, če delaš biodizel sam, če to delajo zate računalniško upravljani stroji, je zadeva enostavna .
Živalske maščobe so kot odpadek poleg beljakovin najbolj problematične in maščobe je iz klavnic vsak dan pripeljanih ogromno, tako kot recimo tudi iz mlekarn in ostalih živilsko pridelovalnih obratov. Da o odpadnem olju sploh ne govorim, če bi se tega zbiralo ločeno, bi se kar nekaj ljudi lahko furalo samo po zaslugi nekaj mcdonaldsov.
Zadeva bi kot alternativni vir gotovo bila koristna, da bi se pa vsi na biodizel vozili pa mislim da ni varijante. Do krav, ki bi ga proizvajale ne, potem pa mogoče .
Živalske maščobe so kot odpadek poleg beljakovin najbolj problematične in maščobe je iz klavnic vsak dan pripeljanih ogromno, tako kot recimo tudi iz mlekarn in ostalih živilsko pridelovalnih obratov. Da o odpadnem olju sploh ne govorim, če bi se tega zbiralo ločeno, bi se kar nekaj ljudi lahko furalo samo po zaslugi nekaj mcdonaldsov.
Zadeva bi kot alternativni vir gotovo bila koristna, da bi se pa vsi na biodizel vozili pa mislim da ni varijante. Do krav, ki bi ga proizvajale ne, potem pa mogoče .
Smorny ::
saj ne pravim, da bi doma gojil psa, da bi ga potem čez nekaj časa natankal. ampak, ko že enkrat crkne, na je vsaj po smrti koristen.
Motiti se je človeško.
Ampak, če hočeš stvar totalno zajebati potrebuješ računalnik!
http://www.smorny.com/
Ampak, če hočeš stvar totalno zajebati potrebuješ računalnik!
http://www.smorny.com/
Tezaab ::
Petinpedesetletni podjetnež iz Nemčije, ki ima domačo tovarno biodizla, je za nemški časopis povedal, da pri proizvodnji biodizla v mešanico organskih odpadkov dodaja mrtve mačke, ki jih najde na cesti.
Christian Koch, an inventor and patent holder of the "KDV 500" that he said produces high quality fuel, said he can transform waste products such as paper, rubbish and plastic materials into fuel. But Koch, 55, said there was no truth to stories published in Bild newspaper on Tuesday and Wednesday that suggested he used dead cats as part of the mix for his organic diesel fuel.
Hmm... komu naj zdaj verjamemo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tezaab ()
Lincolin ::
JOJ čez 10 let bom že jaz pogonsko gorivo
No ja sej se ne čudim za Nemčijo.
Včasih so sežigali ljudi, danes mačke
No ja sej se ne čudim za Nemčijo.
Včasih so sežigali ljudi, danes mačke
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lincolin ()
Stepni Volk ::
Par stvari, preden začnete filozofirati... Original "novica" v BILD-u
Izumitelj o tem ne ve nič (CNN). Pravi, da ni nikoli uporabljal mačk.
Verjamem mu.
BILD: Die Katzen-Kraft läßt sich theoretisch exakt berechnen: Aus einem ausgewachsenen 13-Pfund-Kater könnten 2,5 Liter Sprit entstehen, vier Miezen würden für 100 Kilometer reichen, für eine Tankfüllung wären 20 tote Katzen erforderlich.
PREVOD: Mačja moč se da teoretično točno preračunati: Iz odraslega 13 funtnega (cca 8kg) mačka se lahko pridobi 2,5 l goriva. Štiri muce za 100km oz. 20 mrtvih mačk za poln tank.
Ja, in potem svizec natoči v cisterno :)
Hoax z vloženimi mački v vlogi rešitelja energestke krize :)
P.S. BILD je rumeni tisk ala Slovenske Novice...
Izumitelj o tem ne ve nič (CNN). Pravi, da ni nikoli uporabljal mačk.
Verjamem mu.
BILD: Die Katzen-Kraft läßt sich theoretisch exakt berechnen: Aus einem ausgewachsenen 13-Pfund-Kater könnten 2,5 Liter Sprit entstehen, vier Miezen würden für 100 Kilometer reichen, für eine Tankfüllung wären 20 tote Katzen erforderlich.
PREVOD: Mačja moč se da teoretično točno preračunati: Iz odraslega 13 funtnega (cca 8kg) mačka se lahko pridobi 2,5 l goriva. Štiri muce za 100km oz. 20 mrtvih mačk za poln tank.
Ja, in potem svizec natoči v cisterno :)
Hoax z vloženimi mački v vlogi rešitelja energestke krize :)
P.S. BILD je rumeni tisk ala Slovenske Novice...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Lincolin ::
Kako pa je lahko testiral motor pri 150Km da mu še vedno deluje brez stranskih učinkov?
Sedaj bo prodajal avto:
Avto je na crknjene mačke, mašina kuri 20mačk/100km o stranskih učinkih se posvetujte s avtomehanikom ali grobarjem!
Sedaj bo prodajal avto:
Avto je na crknjene mačke, mašina kuri 20mačk/100km o stranskih učinkih se posvetujte s avtomehanikom ali grobarjem!
minmax ::
fantje, vse skupaj je bila dezinformacija nemškega tabloida. kar se mrtvih mačk tiče. tip naj bi pač naredil postopek kako lahko skoraj poljubne organske odpadke spreminjal v biodizel. mačk ni probaval, čeprav bi lahko tudi mrtve mačke ali karkoli drugega mrtvega dal notri pa bi domnevno postopek deloval.
Thomas ::
Ja, ja. Samo tole "s kakršnimikoli bioodpadki" je neumnost. Več pokuriš za njihovo osuševanje, kot je njihova energetska vrednost.
Janša, dej ti rajš trošarino preč! A cvikaš pred Šrederjem in Širakom? Sej bosta to oba naredla, boš pa pol.
Janša, dej ti rajš trošarino preč! A cvikaš pred Šrederjem in Širakom? Sej bosta to oba naredla, boš pa pol.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
MaKjaVelli ::
Samo v razmislek, za tiste ki se zgražate (poglejte link) -> http://www.delo.si/index.php?sv_path=41... (Kreme proti gubam izdelujejo iz kože mrtvih zapornikov)
Še bolj zanimivo bi bilo vedeti, kaj ženske mislijo o tem :>
Še bolj zanimivo bi bilo vedeti, kaj ženske mislijo o tem :>
snow ::
Te mačke me spominjajo na en neumni verižni mail o mučenju mačk s strani Japoncev.
A moja malenkost kaj takega niti slučajno ni videla tam... če pomislim.. nisem videl niti enega mačka tam. No robotskega že kakega.
Gorivo iz mačk? Ahahaha.
Dajte razumet kar vam Thomas skuša vcepit v glavo: Porabljena energija za pridobljeno energijo je enostavno prevelika.
A moja malenkost kaj takega niti slučajno ni videla tam... če pomislim.. nisem videl niti enega mačka tam. No robotskega že kakega.
Gorivo iz mačk? Ahahaha.
Dajte razumet kar vam Thomas skuša vcepit v glavo: Porabljena energija za pridobljeno energijo je enostavno prevelika.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
jimmi ::
@MaKjaVelli: Kaj vse so delali z zaporniki in z duševno prizadetimi in to celo v domnevno civiliziranih ZDA, pa imamo zato zdaj nekaj zelo finih zdravil..
Pogon na mačke bi se splačal samo, če bi jih odrli in pobrali ven maščobno tkivo, ter ga predelali, z ostalimi tkivi so samo komplikacije... Samo mislim, da ne bo šel nobeden tega delat.
Pogon na mačke bi se splačal samo, če bi jih odrli in pobrali ven maščobno tkivo, ter ga predelali, z ostalimi tkivi so samo komplikacije... Samo mislim, da ne bo šel nobeden tega delat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jimmi ()
fiore ::
dpmž se je pomoje pritožil, ker so se zbali da bi ljudje namerno povozili mačka na cesti- več mrtvih mačk, več goriva, nižje cene. Ko bi pa mrtvih mačk zmanjkalo (recimo da bi jih zelo učinkovito in hitro pobirali) bi postale žive v trenutku v nevarnosti. Mrtvih mačk ne bi bilo, potreba po gorivu bi bila.. torej dejmo fentat žive mačke.
ni fora samo v temu: "ah sej maček je že mrtev, pa kaj če ga zakurijo".
ni fora samo v temu: "ah sej maček je že mrtev, pa kaj če ga zakurijo".
Jaka83 ::
Matr, si bom kmalu moral spremenit podpis v:
Hey look, a "wild" cat ... let's run it over!
Hey look, a "wild" cat ... let's run it over!
Jaka83 ::
Ehm, to se pa ni za bat, mački sexajo redno in mladičkov je dosti. Še dobro da nimam doma muce in imam mucka, ker drugače bi jo tukaj na vasi napumpal vsakič, ko bi šla ven.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ali je Biodiesel primeren za moj avto ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13561 (4912) | tkma |
» | In osmi dan je Audi ustvaril dizel iz vode in zraka (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 43790 (30583) | Spajky |
» | Pogon na mrtve mačke (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 9763 (7422) | gzibret |
» | Homemade DIZEL!Oddelek: Loža | 2413 (1955) | Prjatu |
» | Gorivo (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 5549 (4246) | stealth |