The inquirer - The inquirer navaja, da je AMD v nekaj današnjih ameriških časnikih (med drugim Wall Street Journal, USA Today in San Francisco Chronicle) objavil zanimivo celostransko reklamo, na kateri AMDjev procesor stoji v boksarskem ringu in čaka na nasprotnika iz Intela. S tem so pozvali svojega konkurenta na uraden dvoboj, v katerem bi se naj pomerila strežnika z dvojedrnimi procesorji obeh podjetij, testiranje pa bi izvedla nepristranska družba. Po besedah AMDja bi z rezultati takšnega testiranja končni uporabniki lažje izbrali procesor, ki bi najbolj ustrezal njihovim potrebam, a Paul Ottelini, CEO Intela, je izziv gladko zavrnil.
Če vas zanima kaj več o AMDjevi zanimivi reklamni potezi (ki je, mimogrede, na tak način niso izvedli prvič) preberite izvorno novico na The inquirerju in poročanje PCWorlda.
Intel je upravičeno vrgel brisačo v ring, saj je AMD trenutno težkokategornik, vprašanje pa je, kako se bodo na to potezo odzvali kupci.
Novice » Procesorji » AMD izziva - Intel se umika
TribesMan ::
Lepo da AMD malo podjebava intel... še bolj fajn zato ker se to dogaja na področju, kjer ugled intela najbolj trpi. To bo samo pospešilo razvoj in znižalo cene. Sam jest bi na AMDjevemu mestu raje preusmeril energijo v razvoj novih produktov, ker drugače jih čaka zelo naporno leto 2006 in naprej... A64 ni vsemogočen, je odličen produkt ne pa vsemogočen...
AMD se malce preveč zanaša na A64...
LP
TribesMan
AMD se malce preveč zanaša na A64...
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Golden eye ::
mogoče pa ima AMD pripravljeno še kakšno "skrito orožje"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Golden eye ()
mtosev ::
Lepo da AMD malo podjebava intel...
In to je lepo al kaj?
In to je lepo al kaj?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: Matek ()
Brane2 ::
Mam feeling, da od AMDja lahko v kratkem pričakujemo odgovor na najnovejšo Intlovo najavljeno šparovno serijo v obliki multicore (4 in več) čipovja na nizkih frekvencah...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Jux ::
Ma AMD si itak lahko privošči zdej zajebavanje Intela in prav je tako. Intel je pač z P4 naredil napako in sedaj mora AMD kapitalizirat na njej, ker čez 2 leti se bo situacija močno spremenila. Intelovi razvojni oddelki so pač večji in boljši od AMDjevih, Intel ima več keša in ni vrag da ne vrnejo tega udarca AMDju.
BTW. Vsi tisti ki se vam pa zdi da AMD spi na lovorikah - se vam resno zdi da firma, ki živi od tega da razvija procesorje lahko sploh zaspi na lovorikah?
BTW. Vsi tisti ki se vam pa zdi da AMD spi na lovorikah - se vam resno zdi da firma, ki živi od tega da razvija procesorje lahko sploh zaspi na lovorikah?
web&blog&etc: http://lukabirsa.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jux ()
Looooooka ::
amd probava cimprej pritegnit cim vec folka ki rab zdele cpu da bo dobil profit ker ve da ga bo v bliznji prihodnosti ko bo 64bitno ratal "the thing" najebu.
good luck to them =)
good luck to them =)
Nerdor ::
mtosev: za kupce je ja!
Sam problem je v temu, da Intel zagovartja odčitavanje samo pri eni fronti, to je rise. Medtem pa AMD-ju očitno uspelo pred časom (začelo s pri K6) z očitavanjem rise in fall, kot 0 in 1. Namreč, Intel zagovarja, da je bolj stabilen CPU, če se odčitava (1) samo pri rise fronti. Zato ima tudi Intel realno frekvenco, medtem pa AMD zaradi dvojnega odčitavaja sporoča frekvenco delovanja s PR koeficientom (hitrost prvega Thunderbirda K7 s primerjavi z novejšimi).
Lahko bi rekli, da intel zagovarja Master HW tehniko, med tem AMD pa Master-Slave HW odčitavanje front.
Sam problem je v temu, da Intel zagovartja odčitavanje samo pri eni fronti, to je rise. Medtem pa AMD-ju očitno uspelo pred časom (začelo s pri K6) z očitavanjem rise in fall, kot 0 in 1. Namreč, Intel zagovarja, da je bolj stabilen CPU, če se odčitava (1) samo pri rise fronti. Zato ima tudi Intel realno frekvenco, medtem pa AMD zaradi dvojnega odčitavaja sporoča frekvenco delovanja s PR koeficientom (hitrost prvega Thunderbirda K7 s primerjavi z novejšimi).
Lahko bi rekli, da intel zagovarja Master HW tehniko, med tem AMD pa Master-Slave HW odčitavanje front.
... for lifetime!
Jux ::
zdej ne vem koliko je to res kar nerdor razlaga o očitavanju na rise in fall, je pa res da zadeva ni tako preprosta. (edit: še enkrat prebral - WTF. nerdor, explain nigga pliz.) Intel je šel z Netburst tehnologijo v dolge cevovode, ki omogočajo veliko frekvenco delovanja (lažje je naresti veliko zaporednih MAJHNIH enot, ki delajo pri veliki hitrosti) kot pa manj VELIKIH enot, ki delajo pri veliki hitrosti. Je pa AMDju zaradi slabosti dolgih cevovodov uspelo doseči višji IPC (intstrucions per clock) kot Intel.
To o nič in ena odčitavanjih, to ne vem, ampak sumim da je to ena velika bučka. Oboji sigurno znajo uporabljat prvo in zadnjo frotno ure - celo tako je v današnjih procesorjih je to nujno zaradi kompleksnosti enot in optimizacij, ki so mogoče zaradi dveh front ure.
To o nič in ena odčitavanjih, to ne vem, ampak sumim da je to ena velika bučka. Oboji sigurno znajo uporabljat prvo in zadnjo frotno ure - celo tako je v današnjih procesorjih je to nujno zaradi kompleksnosti enot in optimizacij, ki so mogoče zaradi dveh front ure.
web&blog&etc: http://lukabirsa.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jux ()
Hux ::
A ni blo receno ze nekaj casa nazaj da se Intel zaveda da negre vec dalje to kaj delajo in se bo usmero isto kot AMD v nove procesorje z nizjimi frekvencami?
mercutio ::
Nerdor:
"Namreč, Intel zagovarja, da je bolj stabilen CPU, če se odčitava (1) samo pri rise fronti."
Kaj odčitava samo pri rise fronti - si lahko bolj specifičen. Tole me malo zanima, ker za to razliko še nisem slišal. Maš kake linke?
"Namreč, Intel zagovarja, da je bolj stabilen CPU, če se odčitava (1) samo pri rise fronti."
Kaj odčitava samo pri rise fronti - si lahko bolj specifičen. Tole me malo zanima, ker za to razliko še nisem slišal. Maš kake linke?
Jux ::
Lahko bi rekli, da intel zagovarja Master HW tehniko, med tem AMD pa Master-Slave HW odčitavanje front.
Dobro, ne bluzit nerdor, to lahko poveš če s turšica v osnovni šoli, ne pa na tehnični strani. Sej nismo tuki gor sami laiki.
web&blog&etc: http://lukabirsa.com
mercutio ::
Jux:
" Lahko bi rekli, da intel zagovarja Master HW tehniko, med tem AMD pa Master-Slave HW odčitavanje front.
Dobro, ne bluzit nerdor, to lahko poveš če s turšica v osnovni šoli, ne pa na tehnični strani. Sej nismo tuki gor sami laiki."
Se strinjam, tudi meni se zdi to rahlo čudno
" Lahko bi rekli, da intel zagovarja Master HW tehniko, med tem AMD pa Master-Slave HW odčitavanje front.
Dobro, ne bluzit nerdor, to lahko poveš če s turšica v osnovni šoli, ne pa na tehnični strani. Sej nismo tuki gor sami laiki."
Se strinjam, tudi meni se zdi to rahlo čudno
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mercutio ()
Daedalus ::
amd probava cimprej pritegnit cim vec folka ki rab zdele cpu da bo dobil profit ker ve da ga bo v bliznji prihodnosti ko bo 64bitno ratal "the thing" najebu.
Misliš IA 64? Hja, dream on...tist še zdaleč ne bo v bližnji prihodnosti, če sploh kdaj. Dokler bo x86 tako razširjen (in ga bo Itanium tako dobro emuliral), še najmanj. Pa da ne omenjamo MS-ja, ki je rabil celo večnost, da je skup spravil x86-64 Winse in pomanjkanje gonilnikov za njih. Zdaj jim pa vrži pred nos popolnoma drugačno arhitekturo (in vsem proizvajalcem hardvera, da spišejo gonilnike), pa upaj, da bomo dovolj hitro karkoli razvili? Mnja, ne bi rekel... Seveda je pa druga izbira lavfat vse skup na emulaciji x86 proca - samo to nima lih smisla. Kupovat najnovejši in najdražji hardver, da lahko pol v emulaciji poganjaš OS in programje...
/Z vsem spoštovanjem do Eda, ampak IMO je v Itanium conspiracy članku rahlo zabluzil... Ta pradvidevanja so bol v stilu - kaj bi blo, če...
Misliš IA 64? Hja, dream on...tist še zdaleč ne bo v bližnji prihodnosti, če sploh kdaj. Dokler bo x86 tako razširjen (in ga bo Itanium tako dobro emuliral), še najmanj. Pa da ne omenjamo MS-ja, ki je rabil celo večnost, da je skup spravil x86-64 Winse in pomanjkanje gonilnikov za njih. Zdaj jim pa vrži pred nos popolnoma drugačno arhitekturo (in vsem proizvajalcem hardvera, da spišejo gonilnike), pa upaj, da bomo dovolj hitro karkoli razvili? Mnja, ne bi rekel... Seveda je pa druga izbira lavfat vse skup na emulaciji x86 proca - samo to nima lih smisla. Kupovat najnovejši in najdražji hardver, da lahko pol v emulaciji poganjaš OS in programje...
/Z vsem spoštovanjem do Eda, ampak IMO je v Itanium conspiracy članku rahlo zabluzil... Ta pradvidevanja so bol v stilu - kaj bi blo, če...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Ch4N93 ::
Kar je Nerdor razlagal, je verjetno mišljeno za DDR pomnilnik, kajti DDR(1) SDRAM za razliko od SDR (single data rate) SDRAM-a, omogoča branje podatka dva krat na clock, torej pri "rise" in pri "fall" oz. pri "rastenju" in "padanju" clock signala
Ni nam lahko...
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: Matek ()
Matek ::
A lahko prosim komentirate novico in se ne prepirate o tem, ali je boljši Athlon 3200+ ali P4 3.20E? Hvala.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Keyser Soze ::
-- Jah no, če je MMM vse pobrisal, bom pa še jaz to zbrisal --
Kar se tiče pa tega obračuna Intel vs. AMD. Intel je ime, AMD pa si to šele izgrajuje. Jasno, da mora sedaj, ko ima par paradnih konjev v rokah narediti čim večjo in odmevnejšo kampanjo. Ker kupci, ki jih bo pridobil sedaj bodo ostali tudi takrat, ko bo šlo malo slabše. Treba izkoristiti priložnost, ki se ponuja sedaj, ker nikoli ne veš kaj namerava Intel v prihodnosti.
Kar se tiče pa tega obračuna Intel vs. AMD. Intel je ime, AMD pa si to šele izgrajuje. Jasno, da mora sedaj, ko ima par paradnih konjev v rokah narediti čim večjo in odmevnejšo kampanjo. Ker kupci, ki jih bo pridobil sedaj bodo ostali tudi takrat, ko bo šlo malo slabše. Treba izkoristiti priložnost, ki se ponuja sedaj, ker nikoli ne veš kaj namerava Intel v prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Keyser Soze ()
mtosev ::
A nam lahko naredite temo in premeknete poste Intel vs AMD v novo temo?
Da se lahko tam pogovarjamo.
Da se lahko tam pogovarjamo.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mtosev ()
Zheegec ::
Samo še nekaj. Nerdor - to SPLOH ni res, čisto si zmešal. IPC (tudi število execution units torej) in cevovodi so važni (pa še ostale stvari walda), to kar si ti govoril prej velja za RAM (DDR2, DDR, SDR,...), za CPU pa vsekakor ne. Tukaj se nič ne odčitava, štejejo napetostni nivoji, ki predstavljajo ali 0 ali 1.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Intel in Microsoft bosta predstavila naprave z XP Media Center EditionOddelek: Novice / Ostala programska oprema | 2640 (2120) | kiFni |
» | A64 X2 vs. Pentium EE 840Oddelek: Novice / Procesorji | 4926 (3731) | PrimozR |
» | Nova tehnologija gorivnih celicOddelek: Novice / Ostale najave | 3247 (3247) | OwcA |
⊘ | Power Mac G5 vs. AMD 64... ali kako Apple živi v zablodi, da imajo najhitrejši osebniOddelek: Strojna oprema | 2412 (1877) | kuglvinkl |
» | Največji televizor predstavljenOddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 3071 (3071) | nikonezna |