Novice » Omrežja / internet » Pocenitev dostopa do ADSL za ponudnike
AtaStrumf ::
Gratel je meni v LJ pršu na vrata, tako da niso omejeni samo na Kranj! Če mi ponudijo 2 Mb gor in dol za razumno ceno, bom takoj prešaltal. Kakšnih 10/100 Mb DL ne rabim, na kB pa tudi ne mislim plačevati.
Dejanček pa plačajte tistih 70k. Na začetku (sploh ne tolk dolg nazaj) je folk plačeval 100k za ISDN. Kolk smo se razvadl, c, c!
Dejanček pa plačajte tistih 70k. Na začetku (sploh ne tolk dolg nazaj) je folk plačeval 100k za ISDN. Kolk smo se razvadl, c, c!
Dejancek ::
Zakaj pa bi mogel to naredit ?
A nismo v enakopravnm sistemu in enakopravni državi ?
A se tebi to zdi pravično da cela Slovenija plačuje za 3 sit in nekateri bi mogli 70k sit ?!
A nismo v enakopravnm sistemu in enakopravni državi ?
A se tebi to zdi pravično da cela Slovenija plačuje za 3 sit in nekateri bi mogli 70k sit ?!
Jaka83 ::
Dejancek: Pa kupi svojo centralo ceneje in jo postavi. Sej veš da SiOL/Telekom gledata samo na to, kako bosta zaslužila. Seveda se jim za tolk folka ne splača centrale postavljat, ker bi bili na izgubi.
No, mene pa srbi povezava 1:1 (DL:UL). Še najraje bi videl, če bi imel 1024/1024, ker Dljam res malo, ULjal bi pa več. Že tko so me zafrknil, ko so ukinli paket s 512kb uploada in je zdaj samo še 4mega s 512 uploada. Res so za kamenjat.
No, mene pa srbi povezava 1:1 (DL:UL). Še najraje bi videl, če bi imel 1024/1024, ker Dljam res malo, ULjal bi pa več. Že tko so me zafrknil, ko so ukinli paket s 512kb uploada in je zdaj samo še 4mega s 512 uploada. Res so za kamenjat.
kesas ::
Se strinjam meni bi blo mega ce bi meli download/upload oba 2Mbit. zaj ko mam 256 ne morem niti kakega pametnega fotoalbuma dat na splet ,da se o remotu ne pogovarjamo. samo upload naj zvisajo pa si bomo dobri :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kesas ()
MrStein ::
Dejancek :
Jaz sem plačal 50 000 SIT (če ne več, se ne spomnim točno).
Tak, da ne vem. A naj zdaj dvojno naročnino plačujem, ker ti nimaš ADSL ?
Ponudimo vam ga lahko za 70.000 sit in ga boste imeli, a povsod drugje po sloveniji je bila akcija 3 sit, če se ne motim ....
Jaz sem plačal 50 000 SIT (če ne več, se ne spomnim točno).
Tak, da ne vem. A naj zdaj dvojno naročnino plačujem, ker ti nimaš ADSL ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Jaka83 ::
MrStein: Same here. Takrat ko sem prehajal iz navadnega dialupa na ADSL, je blo potrebno plačat 50k. 20k za posodobitev linije na ISDN in aparat + 30k za priklop ADSL. Naročnina je bila pa potem 6k pa še mal za študente/dijake.
Dejancek ::
MrStein :
Mi smo takrat imeli razpis ravno ko je siol ponujal isdn in adsl za 3 sit ...
Ko razpis ni uspel so nam pa rekli, dajte 70k pa vam ga naredimo, kaj pa je sedaj vse vsebovalo v tistih 70k sit pa nevem res, ker se nisem poglabljal v to, ker me je itak cena zabila
Mi smo takrat imeli razpis ravno ko je siol ponujal isdn in adsl za 3 sit ...
Ko razpis ni uspel so nam pa rekli, dajte 70k pa vam ga naredimo, kaj pa je sedaj vse vsebovalo v tistih 70k sit pa nevem res, ker se nisem poglabljal v to, ker me je itak cena zabila
ahac ::
A nismo v enakopravnm sistemu in enakopravni državi ?
Jah.. imaš pa svež zrak pa do gozda samo 10m, nekateri pa ne.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
OChack ::
ja kokr jst vem je teh 5 al 6 jurjov za ADSL prklučk uštetih samo kot zakup, drgač mora ponudnik telekomu plačvat 3100 sit na mesc od posameznga naročnika in ne 5 al 6 k,......ja sj tle na rakitni upjmo na winmax, optike itq ne bodo vlekl skoz gozd....
Int€l inside, IDIOT Outside
Geo ::
Ej js vas nic ne razumem, dej povejte mi ce se izplaca zdaj it v ISDN in ADSL...
SHIT!!! I did it again...
OChack ::
Geo: ce ti je 1Mbit zadost pa če se ti mudi pjt, pr ns skoz neki razvijamo ADSL2 pa ADSL2++ ki mata večji prenos na celo večjih razdaljah, kdaj bo to v praksi če bo, bo pa telekom povedov...vrjetn nikol če delajo na VDSL thenologiji al čim že...wimax nj bi biv pa lih za neke zakotne vasice, sam po mojem mnenju bi blo še vedno treba met pol neko optiko drgač bo velik latence in pinga.
Int€l inside, IDIOT Outside
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OChack ()
OChack ::
če bi mev jst možnost ADSL bi ga prec uzev tko pa.....bo ko bo pa kar bo ko bo :) ....do takrat pa US robotics 56k external rulz :P
Int€l inside, IDIOT Outside
Soprano ::
Očitno je večina spregledala, da so cene v novici nabavne cene za internet ponudnike in ne končne cene za uporabnike.
Na cene iz novice morajo ponudniki dodat še svoje stroške in tu nastane problem, ker so nabavne cene tudi po novem še vedno samo 1000 sit nižje od končnih cen, ki jih nudi SIOL. To pomeni, da morajo drugi ponudniki v 1000 sit stlačit še stroške IP povezave, opreme, reklame, nenazadnje tudi kakšen zaslužek.
Ni čudno, da se ostali ponudniki pritožujejo, saj tako nizka razlika v ceni ne omogoča preživetja na trgu.
Na cene iz novice morajo ponudniki dodat še svoje stroške in tu nastane problem, ker so nabavne cene tudi po novem še vedno samo 1000 sit nižje od končnih cen, ki jih nudi SIOL. To pomeni, da morajo drugi ponudniki v 1000 sit stlačit še stroške IP povezave, opreme, reklame, nenazadnje tudi kakšen zaslužek.
Ni čudno, da se ostali ponudniki pritožujejo, saj tako nizka razlika v ceni ne omogoča preživetja na trgu.
yimi ::
steev: zdaj so nadgradili linjo ŠD v MB na 1GB. Sma dala s kolegom v isti sobi vlečt dol slo-tech linux image iz 2 različnih virov na vsakem compu je šlo 9-10MB/s
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: yimi ()
danielka84 ::
uporcek, prevec smajlov mogoce??
Zakaj pa na siolovi strani nic ne pise o pocenitvi??
Zakaj pa na siolovi strani nic ne pise o pocenitvi??
Zgodovina sprememb…
- spremenil: danielka84 ()
Container ::
se popolnoma strinjam z dejanckom!
Širokopasovni dostop bi moral bit dostopen povsod po sloveniji in cena bi mogla bit edina, ki določa če se bo kdo odločil zanj ali ne.
Telekom je javno podjetje in če smo kej država bi moral zagotavljat dostopnost povsod! Tud v največjih zakotih.Isto je bilo s telefonom pred 20 leti, k so ljudje sami kupoval sisteme. In so dobil referendum za povrnitev stroškov (česar ne bom komentiral).
Na Švedskem so že precej let nazaj uvedli davčne olajšave za podjetja, k so svojim zaposlenim zagotovila širokopasovni dostop doma. Kaj je posledica? Švedska najbolj razvita IT država, z najboljšo dostopnostjo do neta.
ti uporcek pa nehi spamat in raje premisli še enkrat, zakaj so cene take kot so. Če pa misliš, da je tolk preprosto pa naredi podjetje in mej nižje cene!
Širokopasovni dostop bi moral bit dostopen povsod po sloveniji in cena bi mogla bit edina, ki določa če se bo kdo odločil zanj ali ne.
Telekom je javno podjetje in če smo kej država bi moral zagotavljat dostopnost povsod! Tud v največjih zakotih.Isto je bilo s telefonom pred 20 leti, k so ljudje sami kupoval sisteme. In so dobil referendum za povrnitev stroškov (česar ne bom komentiral).
Na Švedskem so že precej let nazaj uvedli davčne olajšave za podjetja, k so svojim zaposlenim zagotovila širokopasovni dostop doma. Kaj je posledica? Švedska najbolj razvita IT država, z najboljšo dostopnostjo do neta.
ti uporcek pa nehi spamat in raje premisli še enkrat, zakaj so cene take kot so. Če pa misliš, da je tolk preprosto pa naredi podjetje in mej nižje cene!
Boeing ::
Pri meni je bilo nategancije skoraj 3 leta. Potem so postavili pokog 30 userjev - ki sem jih z malo "angažiranja" hitro nabral. Nato so, valjda, prestavili mejo na 40, ki smo ji tudi presegli, sicer počasneje ampak vseeno. Na koncu nas je bilo 42, ADSL-ja pa od nikoder.
No, nato se je eden izmed kolegov sovaščanov zapeljal do okrožnega telekoma in malo dvignil glas, pa je bila stvar urejena v 14 dneh. Dobesedno - 14 dneh.
Kakorkoli, 10Mbit/flatrate je to, kar bom mel še za konkretno časa popolnoma zadosti. Ne rabim 100Mbit. 200Mbit mam v službi, 300m stran od doma
No, nato se je eden izmed kolegov sovaščanov zapeljal do okrožnega telekoma in malo dvignil glas, pa je bila stvar urejena v 14 dneh. Dobesedno - 14 dneh.
Kakorkoli, 10Mbit/flatrate je to, kar bom mel še za konkretno časa popolnoma zadosti. Ne rabim 100Mbit. 200Mbit mam v službi, 300m stran od doma
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Dejancek ::
Container je edini dobesedno štekal kaj sem hotu s tem povedat...
Kaj men pomaga če smo dobil telefonski priključek 12 let nazaj in 2 leti kasneje pa digitalno linijo(al kak se temu reče), če pa sedaj nimam dobesedno nič od tega kar dandanašnja tehnologija omogoča
Sramota in sramota še večja je ta da te zabijejo z izjavo daj 70k al pa nebo nič...
In še ena sramota je pa ta, da večkrat je prišel telekomov delavec mimo nas ali pa k sosedom pa mu rečem kdaj bo adsl in kaj mi reče uzami ISDN in boš imel???? Kaj bom že imel ? Dial up še vedno In potem mi še reče sej maš možnost 2x isdn da se povežeš .... Boš vlekel 12kb/s ... OK loooool res...
Skrata budale na kubik in dejansko je to monopolizem ali se sprijazneš ali ne
Kaj men pomaga če smo dobil telefonski priključek 12 let nazaj in 2 leti kasneje pa digitalno linijo(al kak se temu reče), če pa sedaj nimam dobesedno nič od tega kar dandanašnja tehnologija omogoča
Sramota in sramota še večja je ta da te zabijejo z izjavo daj 70k al pa nebo nič...
In še ena sramota je pa ta, da večkrat je prišel telekomov delavec mimo nas ali pa k sosedom pa mu rečem kdaj bo adsl in kaj mi reče uzami ISDN in boš imel???? Kaj bom že imel ? Dial up še vedno In potem mi še reče sej maš možnost 2x isdn da se povežeš .... Boš vlekel 12kb/s ... OK loooool res...
Skrata budale na kubik in dejansko je to monopolizem ali se sprijazneš ali ne
Olajuwon ::
Že ki se je nekaj omenjalo Italijo... ravno te dni sem videl akcijo, ki ti ADSL ponujajo za 20 EUR na mesec, samo nevem kakšen paket bi to bil
Bolj pomembno je obstajati, kakor biti opazen.
Samson ::
Za tiste ki trdijo da niso cene spuscene za fizicne osebe. Paket SOLO ob podaljsanju vezave na 24 mesece stane 6.600 sit. Povisas prenose na 4096/512, kar stane dodatnih 3.000 SIT. Skupaj znese 9.600 SIT, kar je celo manj kakor imam jaz osebno sedaj - 2048/384. Tko si jaz razlagam njihov cenik. Naj me popravi kdo ki se ne strinja z menoj.
:O)
:O)
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)
Jaka83 ::
Dejancek: Če ni dovolj folka, se jim ne splača. Če ne iztržijo dovolj, da bi pokrili stroške izdelave centrale, se jim ne splača. Pa ne da bi jih zagovarjal, samo povem, kako razmišljajo. Egoisti so in taki morajo bit, če hočejo dobro zaslužit. Sej veš ... "Dobrota je sirota.".
V naši vasi vsega skup pomoje ni več kot 20-30 hiš (Žeje pri Komendi), ampak imam to srečo, da je zraven večja občina, ki ima centralo. Samo kakih napredkov pa pomoje ne bo, ker rajši cuzajo 10 let z eno in isto tehnologijo in mal šetajo pakete sem pa ke, pa to brezvezno TV in telefonijo turijo zraven, kot pa da bi delal na hitrosti in dostopnosti. Rajš milijon v žep, kot pa napredek in zadovoljstvo strank. Tako kot si rekel ... monopol.
Samo upamo lahko, da se bo to kmalu spremenilo.
V naši vasi vsega skup pomoje ni več kot 20-30 hiš (Žeje pri Komendi), ampak imam to srečo, da je zraven večja občina, ki ima centralo. Samo kakih napredkov pa pomoje ne bo, ker rajši cuzajo 10 let z eno in isto tehnologijo in mal šetajo pakete sem pa ke, pa to brezvezno TV in telefonijo turijo zraven, kot pa da bi delal na hitrosti in dostopnosti. Rajš milijon v žep, kot pa napredek in zadovoljstvo strank. Tako kot si rekel ... monopol.
Samo upamo lahko, da se bo to kmalu spremenilo.
plavko61 ::
Kar bi se meni dopadlo npr. 1MB/256kB = 4 kSIT, pa mi je vseeno od koga. Po moje se splača pokriti čim več uporabnikov z zmernimi hitrostmi kot pa neko fantastiko z 100MB ali več. Mislim da se nekaterim še zmeraj zdi 6kSIT preveč za internet. Bolje kasirat 1000 krat 4 kSIT kot 100 krat 6kSIT.
Dvakrat preberi, nato pa blekni...
mercator ::
Samson jaz imam trenutno osnovno hitrost in sem danes kontaktiral SIOL glede cene pri povečanju hitrosti ter dobil sledeči podatek:
Cena 4096/512 kbit/s paketa je:
- 13.580,00 SIT /mesec (za fizične osebe)
- 9.820,00 SIT /mesec (za študente)
Trenutno imam paket za študente in ga bom še naprej uporabljal. Koliko bi potem po tvojem bila cena za študentski paket če je že za fizične osebe tako poceni?
Cena 4096/512 kbit/s paketa je:
- 13.580,00 SIT /mesec (za fizične osebe)
- 9.820,00 SIT /mesec (za študente)
Trenutno imam paket za študente in ga bom še naprej uporabljal. Koliko bi potem po tvojem bila cena za študentski paket če je že za fizične osebe tako poceni?
64202 ::
> Na koncu nas je bilo 42, ADSL-ja pa od nikoder. No, nato se je eden izmed kolegov sovaščanov zapeljal do okrožnega telekoma in malo dvignil glas, pa je bila stvar urejena v 14 dneh. Dobesedno - 14 dneh.
Zdaj vemo kaj je 42. Stevilo ljudi, ki jih rabis na kupu, da se najde en, ki preprica telekom da dobis ADSL.
Zdaj vemo kaj je 42. Stevilo ljudi, ki jih rabis na kupu, da se najde en, ki preprica telekom da dobis ADSL.
I am NaN, I am a free man!
podtalje ::
@mercator (in ostali, ki ne veste):
Siol je že pred nekaj časa uvedel nove pakete, ki so v splošnem cenejši od sedanjih.
(stari naročniki za 1024/256 plačujejo 8.000 SIT, novi pa samo 6.600 SIT).
Če kdo hoče plačevati nižjo ceno, potem mora zamenjati paket.
Pri tem mora plačati stroške priklopnine.
V primeru, da sklenete razmerje za 2 leti, potem so stroški 2 SIT,
drugače pa 21.360 SIT.
Siol je že pred nekaj časa uvedel nove pakete, ki so v splošnem cenejši od sedanjih.
(stari naročniki za 1024/256 plačujejo 8.000 SIT, novi pa samo 6.600 SIT).
Če kdo hoče plačevati nižjo ceno, potem mora zamenjati paket.
Pri tem mora plačati stroške priklopnine.
V primeru, da sklenete razmerje za 2 leti, potem so stroški 2 SIT,
drugače pa 21.360 SIT.
Brane2 ::
Kot sem jaz dojel stvari, ne mislijo dajati nikomur 4M/512K razen tistim, ki so imeli tak paket po pogobi že prej.
Vsaj tako sem razuel ljerko na informacijah, pa tudi info na njihovi strani.
Ker trenutno imam tak paket,sem ga mislil obdržat...
Če sem prav razumel, se bi mogoče s prehodom splačalo počakat še par mesecev in ubosti VDSL ?
MIslim, ob prehodu na Trio hočejo od mene 70 kSIT upfront ali pa 3SIT/mesec in vezavo za dve leti.
4M paket je uporaben, a lepo bi bilo imeti kaj hitrejšega in če bo to dostopno jeseni, bi pač počakal...
Vsaj tako sem razuel ljerko na informacijah, pa tudi info na njihovi strani.
Ker trenutno imam tak paket,sem ga mislil obdržat...
Če sem prav razumel, se bi mogoče s prehodom splačalo počakat še par mesecev in ubosti VDSL ?
MIslim, ob prehodu na Trio hočejo od mene 70 kSIT upfront ali pa 3SIT/mesec in vezavo za dve leti.
4M paket je uporaben, a lepo bi bilo imeti kaj hitrejšega in če bo to dostopno jeseni, bi pač počakal...
On the journey of life, I chose the psycho path.
MrStein ::
V primeru, da sklenete razmerje za 2 leti, potem so stroški 2 SIT,
drugače pa 21.360 SIT.
Ni res, stroški so : 21.360,00 SIT + 20.400,00 SIT = 41.760,00 SIT
(modem tudi rabiš )
Vse to je seveda le fantazija, ker SiOL tega še ne dostavlja.
Brane2 :
Kot sem jaz dojel stvari, ne mislijo dajati nikomur 4M/512K razen tistim, ki so imeli tak paket po pogobi že prej.
Na ceniku piše :
Nadgradnja dostopa do interneta na hitrost 4096/512 kbit/s (ADSL) - 3000 SIT/mesec
Ker trenutno imam tak paket,sem ga mislil obdržat...
Nihče te ne sili, da zamenjaš. V bistvu sploh ne moreš zamenjat, ker novih paketov še ni
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
BlazP ::
Na kozlaje mi gre za vsako ko nekdo omeni Telekom, pa se najdejo otroci, ko ratajo glasni, kak je cez ograjo pr sosedu trava bol zelena ko pr nas. Bi vas rad vidu, kak bi se jokal za 512 kilobitno povezavo, ko bi vas za 2 tedna dal na navaden dial up. Ne pa neka Švedska to, pa Švedska ono. Kot da je cel ostal svet sam Švedska. Švedska je daaaaaleeeč pred veliko večino vsega ostalega sveta in se niti približno ne morejo primerjati s komerkoli. Na Hrvaškem NAPRIMER niso daleč nazaj šele dobili ADSL, pa še tam imajo za osnovni paket (384/64 !!!!!) OMEJEM PROMET!!
pumaxx ::
Bravo BlazB, jaz tudi pravim zakaj bi se primerjali z boljšimi, raje se primerjajmo z slabšimi in bomo vedno z nasmeškom gledali kako smo napredni.
btw a lahko še daš primerjavo z Albanijo ( če že gledaš na jug)
btw a lahko še daš primerjavo z Albanijo ( če že gledaš na jug)
Ziga Dolhar ::
Na svetu je slabi dve stotniji držav.
Da je za primerjavo ena sama in naključna najverjetneje precej slab in nereprezentativen vzorec, lahko uganem.
Tudi z uvedbo Albanije kot druge.
Da je za primerjavo ena sama in naključna najverjetneje precej slab in nereprezentativen vzorec, lahko uganem.
Tudi z uvedbo Albanije kot druge.
https://dolhar.si/
CCfly ::
Na kozlaje mi gre za vsako ko nekdo omeni Telekom, pa se najdejo otroci, ko ratajo glasni, kak je cez ograjo pr sosedu trava bol zelena ko pr nas. Bi vas rad vidu, kak bi se jokal za 512 kilobitno povezavo, ko bi vas za 2 tedna dal na navaden dial up.
Doma imam spravljen še en star 28.8 kbps modem, da te bomo lahko odvadili gledanja čez ograjo.
Doma imam spravljen še en star 28.8 kbps modem, da te bomo lahko odvadili gledanja čez ograjo.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev
BlazP ::
CCfly: zdej ne vem a ti brat ne znas al ka. Ne vem od kod si zdej pobral, da bi js rabu 28.8kbps modem. Js sm z 1Mb ADSLom doma vec kot zadovoljen, in se nic ne pritozujem nad njim, ker majo Svedi 100x hitrejsi internet za isto ceno.
Ce je pa to letel na primerjavo s Hrvati, si pa se enkrat preber. Js sm hotel pokazat, da smo lahka zadovoljni s tem kar mamo, ker je tam se vecja shtala(kot marsikje drugje...razn pr Svedih seveda)
Ce je pa to letel na primerjavo s Hrvati, si pa se enkrat preber. Js sm hotel pokazat, da smo lahka zadovoljni s tem kar mamo, ker je tam se vecja shtala(kot marsikje drugje...razn pr Svedih seveda)
MrStein ::
Js sm hotel pokazat, da smo lahka zadovoljni s tem kar mamo,
HLAPEC-ALERT !
Hej, vsi zberimo nekaj svojih cekinov in pošljimo Telekomu v lepem paketku, kot skromen znak zahvale za vse, kar je Telekom storil za slovenski narod !
Pa peticije za izgradnjo ADSL zažgimo, saj Telekom že ve, kaj je dobro za nas. (Navsezadnje se oni s telekomunikacijami profesionalno ukvarjajo že desetletja !)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
CCfly ::
Ne vem od kod si zdej pobral, da bi js rabu 28.8kbps modem.
Nisi razumel.
Ce je pa to letel na primerjavo s Hrvati, si pa se enkrat preber. Js sm hotel pokazat, da smo lahka zadovoljni s tem kar mamo, ker je tam se vecja shtala(kot marsikje drugje...razn pr Svedih seveda)
"Otroci" vedo da je primerjava s slabšim luzerski pristop, ki se ga je najbolje čim prej otresti. Dobra komunikacijska infrastruktura nam bo/bi prišla še kako prav, pa ne za P2P promet.
Nisi razumel.
Ce je pa to letel na primerjavo s Hrvati, si pa se enkrat preber. Js sm hotel pokazat, da smo lahka zadovoljni s tem kar mamo, ker je tam se vecja shtala(kot marsikje drugje...razn pr Svedih seveda)
"Otroci" vedo da je primerjava s slabšim luzerski pristop, ki se ga je najbolje čim prej otresti. Dobra komunikacijska infrastruktura nam bo/bi prišla še kako prav, pa ne za P2P promet.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev
podtalje ::
Kolikor sem jaz cene na hitro po googlu pogledal, imamo pri nas res enega izmed najcenejših dostopov
in to velja tako za Nemčijo, Italijo,... in pa tudi za Švedsko.
Samo nekaj prvih povezav, ki sem jih našel:
http://www.editorial.dk.tele2.se/?page=privat_internet_adsl&t2page=privat_internet_adsl
http://kundenbereich.aon.at/produkte_tarife/internetzugaenge/aonspeed/index.php
http://adsl.aruba.it/
in to velja tako za Nemčijo, Italijo,... in pa tudi za Švedsko.
Samo nekaj prvih povezav, ki sem jih našel:
http://www.editorial.dk.tele2.se/?page=privat_internet_adsl&t2page=privat_internet_adsl
http://kundenbereich.aon.at/produkte_tarife/internetzugaenge/aonspeed/index.php
http://adsl.aruba.it/
Samson ::
Torej direktno iz maila kle:
Pozdravljeni
Za visjo hitrost (4096/512) se mesecni narocnini pristeje 3.000,00 SIT, torej znasa mesecna narocnina 9.600,00 SIT.
Lep pozdrav,
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
SLOVENIJA ONLINE tel: (01) 473-00-00
SiOL internet d.o.o. fax: (01) 473-00-17
Cigaletova 15 tehnicna pomoc: 080 1000
1000 Ljubljana e-posta: info@siol.net, http://www.siol.net
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Pozdravljeni
Za visjo hitrost (4096/512) se mesecni narocnini pristeje 3.000,00 SIT, torej znasa mesecna narocnina 9.600,00 SIT.
Lep pozdrav,
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
SLOVENIJA ONLINE tel: (01) 473-00-00
SiOL internet d.o.o. fax: (01) 473-00-17
Cigaletova 15 tehnicna pomoc: 080 1000
1000 Ljubljana e-posta: info@siol.net, http://www.siol.net
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)
Atos ::
dejstvo je,da smo lahko zelo zadovoljni s tem kar mamo...jez sem zelo pa mam ADSL 1024/256 pa sem čist zadovolen z njim pa se mi nič ne kolca po švedski...ker ne sanjam o nečem,česar še dolgo nebomo imeli - je brez veze...samo lažne upe si delamo s tem...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Atos ()
Mr_Globus ::
Dejstvo je, da več ko megabit z domačo uporabo teško porabiš. Pobiram nadaljevake in filme z mule s hitrosjo 80k konstantno in poberem lih praf da sproti gledam... če bi mel več bi blo neizkoriščeno in bi me prow srček bubal
Lahko pa bi bla cena nižja se ve
Lahko pa bi bla cena nižja se ve
Bistri007 ::
Ne vem, zakaj se tako pritožujete nad ceno priključnine. V 'starih časih' je USR 28.800 modem stal 56.000 SIT. Ne strinjam se z razmišljanji '384/64' je čisto dovolj za študij, saj hočeš včasih gledati videostreame od Georga Busha, pa kake 50GB dokumentacije OZN si presneti ipd.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Bistri007 ::
lol... Ja, za resno raziskovanje potrebuješ *velike* količine podatkov in 1Mbit linija ti prenese samo 10GB na dan... Acrobat ima 1000-krat boljši vmesnik za iskanje po celotnem besedilu pdf datotek kot katerikoli web-interface, ker besedilo takoj vidiš v kontekstu, zato sem tudi downloadal celoten katalog in full-text unbisneta: 40GB full text, pa še nekaj takega za 780.000 kataloških zapisov.
Poleg tega sem ta katalog uporabil za avtomatizirano analizo, katere države večinoma draftajo resolucije in resolucije katerih največkrat pridejo skozi.
Sem vlekel dol tri tedne, potem, ko sem že vse dal dol, pa so si telekomovci blagovoljili zvišati hitrost na 4Mbit (30 dni časa imajo za izvedbo naročila)
Poleg tega sem ta katalog uporabil za avtomatizirano analizo, katere države večinoma draftajo resolucije in resolucije katerih največkrat pridejo skozi.
Sem vlekel dol tri tedne, potem, ko sem že vse dal dol, pa so si telekomovci blagovoljili zvišati hitrost na 4Mbit (30 dni časa imajo za izvedbo naročila)
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Siol bo spremenil ADSL pakete (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Omrežja in internet | 23230 (15062) | MEDENA |
» | Mobilna konkurenca ADSL/KABEL ponudnikom?Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 2698 (2698) | alien-w |
» | Nov ponudnik ADSLOddelek: Omrežja in internet | 2443 (1504) | Brane2 |
» | ADSL a je to res a sam govorijo?Oddelek: Omrežja in internet | 1869 (1175) | BigHugo |
» | KKS Online v MbOddelek: Omrežja in internet | 2250 (1733) | frudi |