» »

Veliki brat v Piranu

Veliki brat v Piranu

Slo-Tech - V preteklih dneh so delavci podjetja Varnost Maribor namestili osem video-nadzornih kamer, ki pokrivajo območje Tartinijevega trga v Piranu. Piranska županja Vojka Štular se je po navedbah v izjavi za javnost odločila za uvedbo 24-urnega videonadzora z neprekinjenim snemanjem zaradi vse pogostejših poškodb na pročeljih stavb občinske palače in okrajnega sodišča ter na spomeniku Giuseppeja Tartinija. Poškodbe naj bi bile posledica delovanja domnevnih vandalov, ki naj bi na pročelja stavb risali grafite ter povzročali tudi druge fizične poškodbe. Po navedbah v sporočilu za javnost je občina Piran v preteklem letu za odpravo domnevnih vandalskih dejanj namenila nekaj več kot 15 milijonov tolarjev. Iz navedb ni moč razbrati ali gre za odpravo posledic zgolj na območju Tartinijevega trga ali tudi drugod v mestu ali občini.

Ob boljšem poznavanju samega Tartinijevega trga se postavlja vprašanje, čemu tako veliko število (8) video-nadzornih kamer. V članku, ki je bil januarja objavljen v časopisu Dnevnik (Dnevnikov spletni arhiv, potrebna je registracija), je novinarka zapisala, da se je piranska županja odločila za namestitev treh video-nadzornih kamer. Vsled tega je sedanjih osem video-nadzornih kamer še toliko večje presenečenje. Za nadzor navedenih objektov (občinska palača, sodna palača, Tartinijev spomenik) bi namreč zadostovale sprva načrtovane tri video-nadzorne kamere oziroma po potrebi še največ 2-3 dodatne kamere, kar je še vedno manj od sedanjih nameščenih osmih.

Naslednje vprašanje, ki se zastavlja je, na kakšen način bodo obiskovalci Tartinijevega trga obveščeni o izvajanju videonadzora, kakor to zahteva Zakon o varstvu osebnih podatkov. Glede na dejstvo, da na Tartinijev trg vodi veliko število ulic, bi bilo potrebno obvestilo o prisotnosti videonadzora namestiti na vsak dostop do trga, tako da se z videonadzorom lahko seznani sleherni posameznik še pred vstopom na nadzorovano območje.

Uvajanje nadzora nad posamezniki, ki ima za posledico spremenjeno vedenje (vseh nadzorovanih subjektov, ki za nadzor vedo) bi moral biti ultima ratio in še to le po dosledno izvršenem testu sorazmernosti, v katerem pride do tehtanja dveh pravno zavarovanih dobrin. Četudi test sorazmernosti pokaže, da je poseg v dobrino upravičen, mora biti le-ta izveden v najmanjšem možnem obsegu oz. le v takšni meri, kot je to nujno potrebno za dosego zasledovanega cilja. V nasprotnem primeru lahko takšnemu posegu odrečemo vsaj priznavanje njegove legitimnosti.

Viri: piran.si; obala.net; dnevnik.si

88 komentarjev

«
1
2

CaqKa ::

bedasto je čuvat take zadeve ki so na prostem (če so tako dragocene se jih naj shrani v muzej), kakor je tudi bedasto tole z tablami 'gremo folk obveščat da so pod video nadzorom'.
rajši bi zgradili kaki novi hotel, pa onega tartinija prestavli na varno, ne pa da sami sebe omejujemo pri razvoju.

Sl4v3 ::

En varnostnik je ceneje kot 8 kamer. Zdej bojo namest stavb pa spomenika razbijal kamere:D
Umri mlad, da bos lep okostnjak!

Bellzmet ::

Zakon!

To bi jaz naštimal na svoj parkirišče. da bi vse une lopove k mi kradejo po avtu lepo posnel in potem...

Drugače se popolnoma strinjam z ukrepom. Vandalizem je pač zločin in če to pelje k manjšemu vandalizmu sem 100% ZA!

Uvajanje nadzora nad posamezniki, ki ima za posledico spremenjeno vedenje (vseh nadzorovanih subjektov, ki za nadzor vedo) bi moral biti ultima ratio in še to le po dosledno izvršenem testu sorazmernosti

Bullshit! To je javni plac in tam se MORAŠ obnašat tko k se spodob, kar pomeni da ne smeš risat grafitov in razbijat česarkol oziroma kakorkoli škodovati drugim. Doma pa delaj kar čes - seveda - dokler ne škodiš drugim!

lp

BluPhenix ::

Kakor je tudi bedasto s sprayem risati po spomenikih in pročeljih zgradb, mar bi svoje umetnine izpostavljali v muzejih. Isto velja za lomljenje in razbijanje spomenikov in pročelij.

Na žalost se folk, ko nima drugega dela spravlja nad tujo imovino in nad spomenike, lepo bi bilo, če bi prvi šus v pročelje zadali z glavo, namesto s flašami in palicami, bi bil potem vsaj mir.

CaqKa kaj ima pa veze nov hotel in omejevanje samega sebe?

Al4ve, en varnostnik bolj poceni kot 8 kamer?
Ura varnostnika na koncertih je nekje 2500 SIT. Računaj 2500 * 24 = 60.000 SIT na dan (seveda bi prišlo za tako varovanje ceneje, vendar spet ne toliko, polek tega pa je prevelik plac za enega redarja.) Pa pustimo ob strani, da je 8 kamer za varovanje bolj učinkovit ukrep kot en varnostnik, ki ponavadi ponoči spi v svojem avtu ...

Zgodovina sprememb…

madmitch ::

Očitno pisec trga le ne pozna tako zelo dobro kot si misli, le kako bi z manj kamerami z vseh potrebnih kotov nadzoroval vse objekte, ki so na trgu vredni nadzora in obvarovanja.

Tudi obveščanje vendarle ni tako zahteven in kolosalen podvig, kot ga pisec želi prikazati, saj na na trg vendarle ne vodi tako zelo veliko cest in poti (okoli 8-10 vseh skupaj). In na kar nekaj dohodih na trg že sedaj stojijo prometni in drugačni znaki, na katere se da dodati obvestilo o video nadzoru. Zaradi mene lahko postavijo kamere od Biološke postaje preko Punte in do Fiese. PA še eno veliko na turn. Bi bilo vsaj malo manj razgrajanja s hormoni polnih bebavih mulcev (vseh starosti).
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: madmitch ()

Ziga Dolhar ::

Bellzmet, pomen stavka "... bi moral biti ultima ratio ..." ti je jasen?
https://dolhar.si/

Tezaab ::

Da ne govorimo o temu, da en paznik proti grupi pijanih kretenov, se dodatno zastrupljenih s testosteronom, ne more nic. Samo skrije se lahko, pa upa da ga nihce ne vidi.

JurijTurnsek ::

//offtopic

Kakor je tudi bedasto s sprayem risati po spomenikih in pročeljih zgradb, mar bi svoje umetnine izpostavljali v muzejih.


Bi reku, da tisti grafiti niso umetnije, temveč navadni "tagi" torej - ena barva in ena idiotska misel (primer: I love my momma, al pa f*** Bush)

//end offtopic

Drgač pa je vandalizem itq največja kuga, vir pa seveda naša nova mladina (vedno mlajši in naslinejši)... Nej bodo kamere, pol še pa par plavih s pendreki, pa akcija (ko kamera zamiži :P)
http://www.slatnaskejta.com

Bellzmet ::

Ziga Dolhar: ja mi je jasno. Se mi zdi glup cel stavek. Sej nadzor uvajaš zato, da se spremeni vedenje posameznikov in nadzor s kamerami nikakor ne moreš označiti z zadnjim ukrepom oz. odločitvijo.

lp

B-D_ ::

Čisto pravilno. Tam kjer serjejo taki pogumni otloci, ki ne znajo drugega kot delat drek dokler ne vzame foter, ki je dobil račun 200 jurjev za čiščenje in popravila, palico v roke in jih nalomi da se en teden ne poberejo, itaq ni druge rešitve. Če bi naštimali video nadzor v Tivoliju, bi tudi zelo kmalu našli "pogumnega" tepčka, ki bi plačal vse tiste luči, ki so ga motile.

p.s.: Letos je drugače, ker tiste luči do Avgusta varujejo 4 varnostniki 24/7. ;)

Beernarrd ::

še v ljubljano v tivoli zraven lamp naj jih zmontirajo.

Microsoft ::

Cisto lepo je tole.

Se mi pa zdi bedna mislej, da bi spomenik prestavl. Pa dejmo piramide v skladisca skrit, da ne bodo kradli ven, cez kitajski zid eno plahto, itn.
Neka objekt naj bo tam, kjer so ga predniki postavili in na ogled nam, ki nas zanima, kaj so predniki ustvarjali. Ce pa zalotjo osebe, ki jim to ni vsec in nam to hocejo povedati skozi vandalizem, pa ni druge, kot da nastavijo ene par pravkar izsolanih policistov tja in da malo potrenirajo naucene vescina na njih.
In naj to posnamejo! Da bodo ostali prej videli, v kaj se spuscajo.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Zgodovina sprememb…

aljazh ::

1.
Županja se je v januarju, po posvetu oz. sestanku občinskega sosveta za varnost odločila ter javnosti sporočila, da bodo nameščene tri kamere, ki bodo snemale pročelje občinske palače, sodne palače ter Tartinijev spomenik. Te tri točke so bile izpostavljene kot tiste, ki so "pod udarom" vandalov. Sedaj, ko je do namestitve kamer prišlo, se je število le-teh z napovedanih treh povečalo na osem. Precejšnja razlika, kajne? Za pokrivanje naštetih točk ni potrebnih toliko kamer, torej se najverjetneje snema še kaj drugega kakor objekti oz. njihovi deli, ki so bili navedeni kot pogosta tarča vandalov.

2.
Nadzor spreminja vedenje vseh ljudi, ki zanj vedo. Da spreminja potencialno odklonsko vedenje je ponavadi zaželeno (četudi je tudi to diskutabilno, kajti vsaka družba potrebuje določen odstotek odklonskih vedenj). Ne smemo pa pozabiti na "kolateralno škodo" nadzora, saj nadzor ne učinkuje le na potencialne kršitelje pravnih norm, pač pa na vse, ki so podvrženi nadzoru in za to vedo, četudi nimajo namena izvrševati protipravnih ravnanj. Zaradi tega mora biti nadzor ultima ratio in še to le po skrbnem premisleku in opravljenem testu sprazmernosti ter v najmanjši možni meri kot je to potrebno za dosego zasledovanega cilja.

3.
Vandalizem v Piranu ni nov pojav, pač pa je prisoten že vsaj 10 let. V vsem tem času ni bilo storjenega ničesar, kar bi zmanjšalo njegovo prisotnost. Znan je obstoj piranskih "gangov", ki jih sestavljajo večinoma starejši mladoletniki in mlajši polnoletniki. Zakaj v najmanj desetih letih ni bilo storjenega ničesar na področju preventive in vnaprejšnjega preprečevanja tovrstnih odklonskih ravnanj? Sedanji županji (sedaj teče njen drugi mandat) kot diplomirani pedagoginji-psihologinji in nekdanji profesorici psihologije, bi naj bilo to področje in tovrstne metode poznane. Žal je bilo na področju dela z mladimi storjenega bolj malo in posledice tega se kažejo tudi skozi vandalizem in druga odklonska ravnanja.

4.
Na Tartinijev trg vodi 12 ulic, uličic, pasaž. To pomeni vsaj 12 obvestil o prisotnosti videonadzora. Vprašanje je, ali bodo obvestila nameščena na vseh 12 ulic, uličic, prehodov.

SunCell ::

jst se popolnoma strinajm z takim ukrepom, kajti vandalizmu bi blo v naši družbi potrebno narediti že zdavnaj konec. Upam samo, da bodo tudi postopki proti tistim, ki jih bodo ujeli na kamero, ustrezno hitri in učinkoviti.

Me pa zanima ena stvar glede tega zakona in to.. Če jst pred blokom na parkirišču snemam ponoči svoj avto.. sem dolžan koga o tem obvestit ?

CaqKa ::

u majke mile.. mathaii je dobil konkurenco.. in to še tako, ki je ustvarila moje besede ki so nekoč bile namenjenen mathaiiu.

microsoft kam boš pa dal nove bivalne prostore in kam boš dal novodobne spomenike?

Bistri007 ::

aljazh, mejni stroški dodatnih 5 kamer so veliko nižji kot za postavitev prvih treh in učinkovitost nadzora se zviša. Videosobo moraš imeti za eno ali 10 kamer. Jaz ne vem, kaj zganjate eni paniko tipa BIG BROTHER - 1984 ipd. - tam je bilo brezpravje, ni bilo vladavine prava, ljudskega predstavništva in izvoljenih poslancev, ki sprejemajo zakone. Lepo imaš napisano, kaj je kaznivo, kaj je prekršek in če se s tem ne strinjaš, začni lobirati, ustanovi svojo stranko ipd.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

cahahopie ::

Kamera gor, dol, prisluškovanje, sateliti, itd...
Kaj ste vsi gledal državnega sovražnika ali kaj? Je vseh taka fobija!?
Jaz bi jih dal 20, da bi le to odvrnilo vandalizem, toda tega ne bo. Mislim, da je še vedno najboljše uvest mestno policijo ali pa varnostnike.
Ter "kao" upravičevanje grafitarjev, češ to je umetnost. Mislim, da ni nič lepega v mavričastem zmazku ali pa tudi malo manjši umetnini, na lepi rumeni fasadi kakšne 100 let stare hiše. To je navaden vandalizem. Naj raje gredo sprejat po svoji bajti.
Bolje živ slabič kot mrtev junak!

vrtnyka ::

Kaj pa, ce si bojo dal vrecke na glave pa dve luknici v visi oci, pa sli razbijat ? >:D Kako bojo ugotovil kdo je bil ? :\
vrtnyka ma resota rada

Alec999 ::

vrtnyka >> ce bo kdo v tistem casu spremljal kamere bo lahko poklical policijo, ki bo posredovala. Kljub maskam bojo imeli visino, stevilo, obleke in druge znacilnosti ljudi ki so sodelovali v vandalizmu. Tko da so kamere lahko zelo ucinkovito sredsto a le ce se jih uporablja.

Pa a je res tok pomemben a so 3 ali 8 ... ocitno so videli da bojo s tremi bol tezko ujeli storilca na kamero.

BBB ::

Alec, ne pretiravaj. Če za enga morilca na podlagi slik odtisov podplatov ne morejo vedeti, ali pripadajo nekim supergam, bodo pa ugotovil, kdo je oseba na sliki iz višine in vrste obleke? Ja pa kaj še. Ugotovili bi lahko prej z drugimi metodami kot pa vizualno (samo ne zaskrunitev spomenika, temveč za kakšen umor). Vrečka al pa šumf na glavi je kar posrečena varianta za vandala. Pa vandalu tud ni treba hodit tja z obleko, ki jo običajno nosi.

Kar se tiče preventive, je to naloga vzgojiteljev, ki so v prvi vrsti starši. Če pa folk daje več na nevzgojo, pol pa mamo štalo. Vandalizem je ta mala stvar, hujša so slabi medčloveški odnosi (neposredni).

Bass0 ::

Tartini stoji na lastnem trgu zato, da vsakega opomne na kulturno dediščino, ki jo je zapustil. Še več stvari bi moralo iz muzejev priti na prosto, da ne gredo v pozabo. In če so videokamere vsepovsod, me nič ne moti, saj nimam namena zakriviti kaznivih dejanj.

[EDIT: Strinjam se, vzgoja je prvi korak k odpravi vandalizma.]

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bass0 ()

BBB ::

Bass, tako kot ti, tudi jaz nimam namena zakriviti nezakonitih dejanj, pa bi me vseeno motilo, če bi mo kdo namontiral kamere v bajto. Čepravje hiša zasebni prostor, si želim zasebnosti tudi ko sem zunaj. Namreč, ko hodim po ulici s tem jaz ne postanem javna osebnost. Kdor pa bi me rad naredil javnega, pa mu priporočam, da me povzdigne v firerja in bom za privržence nadzora lepo poskrbel za temeljit nadzor. Ne bo vam luštno, verjemite, bo pa meni v zabavo.

minmax ::

... če pustimo piran ob strani...

na javnem prostoru človek vseeno uživa zasebnost, kljub temu, da ne enako kot na domu. več ali manj mislim, da ne smemo pristati na logiko, da se pod pretvezo kriminala ali terorizma veča nadzor preko tistega, kar bi bilo v resnici potrebno za preprečitev prvega ali drugega. še posebno pa ne takrat, kadar bi bila drugačna sredstva lahko bolj učinkovita.

saj vandali so zagotovo problem, a kot omenja pisec, se vedno teži k temu, da se z nadzorom čimbolj fokusirano reši problem, s čimmanj kolateralne škode.

tisto kar je hotel pisec verjetno opozoriti je, da se pod pretvezo preprečevanja vandalizma in z očitno zavajujočimi argumenti poskuša uvesti nadzor v obliki in obsegu, kakršen bi bil za doseganje originalnega in deklariranega cilja - torej preprečevanje vandalizma, nepotreben. zato se postavlja vprašanje kaj še stoji za tem, da se nadzor izvaja v večjem obsegu kot bi bilo potrebno? po domače: javnosti še vedno ni znana cela zgodba in to je pri zadevi sporno.

BigWhale ::

In potem je tukaj Lovro, ki sklonjene glave oblecen v svojo temno jakno s kapuco stopica proti spomeniku. Ko pride v blizino iz zepa potegne spray in napise FU na spomenik. Potem se mirno odpravi naprej...

A bodo kamere tudi v tleh, take, ki snemajo od sodaj navzgor? :P

Uranij ::

Hja, tisti ki se ne strinjate s kamerami se verjetno ne zadrzujete pretirano na tartinijevem trgu. Jaz sem 12 let hodil tja v solo in lahko mi verjamete, da sem videl toliko prestopnikov in prestopkov, da se mi osem kamer ne zdi toliko(Mestna hisa, sodisce,benecanka,hotel tartini,Tartinijeva hisa,Tartinijev spomenik), vse to bi moralo biti dobro zavarovano, ker danasnji mulci ne vedo niti kdo je tartini pravzaprav bil, kaj sele da bi ga spostovali. Torej iskreno upam da jih bo 8 kamer spravilo na realna tla in ne bojo delali vec take skode.

Uranij ::

Bass, tako kot ti, tudi jaz nimam namena zakriviti nezakonitih dejanj, pa bi me vseeno motilo, če bi mo kdo namontiral kamere v bajto. Čepravje hiša zasebni prostor, si želim zasebnosti tudi ko sem zunaj. Namreč, ko hodim po ulici s tem jaz ne postanem javna osebnost. Kdor pa bi me rad naredil javnega, pa mu priporočam, da me povzdigne v firerja in bom za privržence nadzora lepo poskrbel za temeljit nadzor. Ne bo vam luštno, verjemite, bo pa meni v zabavo.


Tudi v centru Londona imas kamero na vsakem koraku, pa se ljudje manj pritozujejo kot pa se vi cez osem kamer. Ne vem zakaj bi hotela obcina nadzorovati prav enega doticnega cloveka, ki se le giblje mimo.

P.S.Kaj pa potem porecete na vse te kamere, ko se vozite proti obali. Lani so odprli 2 tunela in prisegel bi da ima vsak vsaj 10 kamer. Tam pa veliki brat ne obstajaj?Kako je pa z bencinskimi postajami, trgovinami, postajami za placilo cestnino? Vsi so postavili kamero le zato da bi gledali Vas, kako opravljate vsakodevne opravke...

Roadkill ::

Zakaj lih Lovro? :)


Drugače pa proti nadzoru nimam nič. Se itak en izmed čudakov, ki mu je bila ideja velikega brata 1948 style všeč ;)
Ü

Myth ::

Tudi v centru Londona imas kamero na vsakem koraku, pa se ljudje manj pritozujejo kot pa se vi cez osem kamer. Ne vem zakaj bi hotela obcina nadzorovati prav enega doticnega cloveka, ki se le giblje mimo.
Daj ne mešaj Londona zaj tu not. To ni primerjava. Tam imajo kamere zaradi čisto drugega razloga. Sploh veš zakaj so jih uvedli? Za to da nehajo avtomobile parkirat vsepovsod. Ker so imeli teh problemov prek glave in so lepo dali kamere in zdaj imajo nadzor nad mestom boljši.

In tukaj ni to primerljivo. 8 kamer. Kaj se sploh bunite? Jaz bi jih dal 10, 12, 20. Pa enega v tisto centralo, kjer bi spremljal kaj se dogaja. In ko se nekaj zgodi, da takoj pokliče policijo, ki bi v trenutku bila tam v bližini. Zatem bi jih dali na "hladno" za en teden, da se umirijo in jih spustil. Treba se naučit spoštovati kar imaš, kar je slovensko in tujo. Treba met oliko. Brez tega ne prideš daleč.
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

BBB ::

Uranij:
P.S.Kaj pa potem porecete na vse te kamere, ko se vozite proti obali. Lani so odprli 2 tunela in prisegel bi da ima vsak vsaj 10 kamer. Tam pa veliki brat ne obstajaj?Kako je pa z bencinskimi postajami, trgovinami, postajami za placilo cestnino? Vsi so postavili kamero le zato da bi gledali Vas, kako opravljate vsakodevne opravke...


Kamere mi smrdijo - vedno, kadar nisem v vlogi igralca. Mi je prav seeno, ali gre za kamere v Londonu ali kjerkoli pri nas. To zaudarja na veliko. Če bom pa kdaj javna osebnost, potem pa naj le snemajo moje govore. Do takrat pa si želim zasebnost v pravem pomenu besede. Že tega ne maram, da cela okolica za mojim hrbtom razpravlja, kakšen da sem, če so me videli iti k sosedi na kavo. Da pa se obveščevalne namere še podpre s sosdobno tehnologijo, je pa višek.

Me je izredno zabavalo pred kratkim, ko je nekdo v Amereiki pred neko pomembno stavbo stal z dvema kovčkoma in so ga policaji pospravili veliko bolj učinkovito kot Bin Ladna ... če sem natančen, slednjemu niti njegovega prdca še niso izsledili. Človek je namreč ogrožal državno varnost že samo zato, ker je bil tam navzoč s kovčki. Četudi ga morda niso po tem dogodku obsodili, pa dogodek daje jasno vedeti, da je potencialni zločinec prav vsak. In res si ne želim, da bi zaradi tega, ker bi se približal spomeniku, da si ga pobliže ogledam, za mano že poslali dva varnostnika. To samo vnaša nelagoden občutek, kar pa ne morem šteti za svobodo.

Roadkill ::

Ampak zaradi tega, ker se ti počutiš nelagodno, če te kdo opazuje, še ni potrebno, da te upoštevajo. Meni je bolj kot tvoja frustracija pomemben spomenik. Vprašanje je samo kam se nagiba povprečje, če že želimo biti demokratični.
Ü

Myth ::

BBB, saj nevem zdaj ali si ti bolj paranoičen ali Američani.
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

BBB ::

Vem tudi, da te v Intersparu na Viču obišče varnostnik in te odpelje ven, ko te na kameri zalotijo, da si v zvezek pišeš cene, čeprav za osebno rabo. Cene so itak javne, vendar je strah upraviteljev, da si od konkurence, tako velik, da ti to pravico kratijo. To ni hipotetičen dogodek - se je zgodilo mojemu bratu. Kdo je tisti, ki komu krati pravice? Tisti ki nadzira ali nadzorovani? Dokler boste živeli svoje življenje brez kakšnih zapletov, boste itak zadeve poenostavljali do skrajnosti. Ko pa boste imeli kakšen problemčič, vam pa želim veliko sreče pri reševanju (na tem svetu ni problem le nadzor, je še marsikaj drugega, kar tudi jemljete z levo roko).

BBB ::

Mr|ce:
In tukaj ni to primerljivo. 8 kamer. Kaj se sploh bunite? Jaz bi jih dal 10, 12, 20. Pa enega v tisto centralo, kjer bi spremljal kaj se dogaja. In ko se nekaj zgodi, da takoj pokliče policijo, ki bi v trenutku bila tam v bližini. Zatem bi jih dali na "hladno" za en teden, da se umirijo in jih spustil. Treba se naučit spoštovati kar imaš, kar je slovensko in tujo. Treba met oliko. Brez tega ne prideš daleč.

Iz tvojih izjav lahko sklepam, da si ti še bolj paranoičen od omenjenih Američanov. Sej nisti toliko bolj paranoičen od njih. No ti bi takšnega človeka s kufri dodatno poslal še na hladno, da se umiri. Paranoičen si in to v smislu, da te tako BOLESTNO skrbi za red in varnost. Skrb za red in varnost je seveda potrebna, na pa v taki meri.

Myth ::

In ko se nekaj zgodi, da takoj pokliče policijo, ki bi v trenutku bila tam v bližini.

A znaš brat?? Tudi doma bi namestil kamere na dvorišču. In sosedi se lahko sprehajajo ves dan po njem če želijo. Ampak ko bi kdo namerno škodo naredil, bi poklical policijo. Da boš doumel kaj sn točno mislil.
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

Alec999 ::

BBB >> no to se strinjam s tabo, da smo v Sloveniji neucinkoviti ko imamo storilca posnetega pri dejanju in to brez maske. Spomnim se primera iz interneta ko je nekdo nekomu ukradel kolo uzadi za K4 in je dobil od sosednjega podjetja to poseneto na kameri pa mu ni prou nc pomagalo :|

Sam koker vem tud ce bi namestili fake kamere v Piranu bi blo bols k nc. Tud psiholoski ucinek velik nardi seveda ne pri vseh.

BluPhenix ::

Joj ste eni res paranoični tukaj. Kaj se bojite da sedaj ne boste mogli udarit enega hitrega s ta drago na tartinijevem trgu? Al vam teži ker ste se hoteli naliti na tartinijevem trgu in delat galamo, sedaj pa tega ne boste mogli.

uuuu 10 kamer, wtf, prav me brigajo. Ne bit toliko paranoični, pa manj televizije gledat. Me zanima koliko folka od tukaj se bo naslednjič, ko bo šlo v Piran sploh spomnilo, da so tam kamere. Sicer pa je itak tudi Ljubljana polna kamer, pa jih nihče ne opazi ...

Preveč se obremenjujete z nepomembnimi stvarmi. Aja pa ne pozabite vsake toliko pogledati čez ramo, da vam slučajno kakšen sumljiv človek ne sledi ... ker ste tako pomembni, da bi se moral cel svet zanimati kje ste v določemen trenutku...

Alec999 ::

Jst bi takim svetoval naj se ne kopajo v Atlantisu v BTC-ju ker je polen kamer okoli in nad bazeni :D se prodajalka ma eno Logitech web kamero na compu :D Jst osebno kamere zlo porajtam mogoce ker jih vedno iscem, samo me ne motijo. Najraje bi videl, da bi jih tudi v Tivoliju postavl.

Myth ::

To že vemo iz prejšnih takšnih novic, da tukajšnje ljudi daje paranoia. Zelo dobra ideja za kakšen biznis, bi rekel jaz. :D
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

BBB ::

Hehe, kdo je paranoičen? Tolk hočete biti popolno varovani in da ste varni vi, vaša imovina, občinska lasnina ipd., matr, kot bi sam Bin Laden hotu posilit Tartinijev spomenik. In prav od takih paranoikov slišim, da sem paranoičen jaz. LOL LOL LOL

Mr|ce, znam jaz brat, ti pa ne upoštevaš dejstev. Ni vsak nadzor dobronameren. Pogosto se nadzorniku zdi, da dela dobrohotno, a žal nevede potunka drugega v kakec. Tudi če se strojevodji še tako mudi, iz same dobronamernosti ne sme vlaka naterat toliko, da potem iztiri. Ozri se okoli sebe in videl boš, kako rožnat je naš svet. Potem pa trezno razmišljaj.

urban99 ::

@BBB - word!

poweroff ::

1. Kaj pa pomeni kamera? Bore malo. Poznam primer na Pravni fakulteti (!!!!), ko je nekdo vstopil v fakulteto, pobral laptope iz pisarn in mirno odšel. Kamera ga je posnela, vendar mu ne morejo nič. Ja, policija je profesorjem pravne fakultete rekla, da kljub posnetku tipu ne morejo nič. On ga poznajo. Skratka, tole s kamerami je lahko tudi iluzija.

2. Kamere kriminala ne zmanjšujejo. Bodo mulci pač razbijali drugje, kjer ni kamer. S tem ukrepom smo kriminal kvečjemu prestavili, ne pa zmanjšali. BTW: to so dokazali z razikavami, znan je tudi primer mesta Tampa na Floridi, kjer po par letih videonadzor ni dal nobenega pozitivnega učinka in so program zato ukinili.

3. Smo za povečanje nadzora? OK, kul. Jaz sem tudi. Ampak začnimo pri piratstvu! ISPji naj policiji obvezno prijavljajo tiste, ki imajo odprte P2P porte. Tam naj policija tudi izvede hišne preiskave. Ja, tudi piratstvo je kriminal.

4. Bass0: In če so videokamere vsepovsod, me nič ne moti, saj nimam namena zakriviti kaznivih dejanj.
A man lahko posreduješ izpisek iz svojega bančnega računa? Ali pa morda pereš denar? >:D

5. London in GB je poseben primer. Tudi v Belfastu imajo povsod kamere, pa vemo zakaj. Ko smo pa že pri Londonu... pred časom se je dalo dobiti posnetke, ko so operaterji snemali lušne punce skozi okno kopalinice (z javno kamero). Vsekakor je to zelo pripomoglo k zmanjšanju kriminala...

6. Roadkill: Meni je bolj kot tvoja frustracija pomemben spomenik.
Se pravi več nam je neka stvar, kot svoboda posameznika? Lepo je to vedeti. Doma imaš drugače vse CDje legalne?

7: MrIce: A znaš brat?? Tudi doma bi namestil kamere na dvorišču. In sosedi se lahko sprehajajo ves dan po njem če želijo. Ampak ko bi kdo namerno škodo naredil, bi poklical policijo. Da boš doumel kaj sn točno mislil.
No, potem pa si jih namontiraj tudi v spalnico, pa stream naredi na Slo-Tech. Bomo z veseljem gledali, da se pri tebi doma ne dogaja kakšen kriminal... Zagotavljam ti, da bom v takem primeru takoj poklical policijo. :D Aja, pa na zvok ne pozabi... >:D >:D >:D
sudo poweroff

kuglvinkl ::

Nekdko zgoraj je rekel, kaj se bunite. Khmm, ko sem bil v jeseni v Grazu, je bil ultra štajk na Hauptplatzu, zaradi 24 kamer po vsem mestu.

In kar pravi BBB glede vaše paranoje, dejte, vsaj malo se zaustavite pri tej misli (med tem ko hodte gledat iz ona na okno, če je vse v redu).
Your focus determines your reallity

Go-ahead ::

Vsakemu kamero na glavo pa bo vse urejeno. Problem je samo v tem, kdo bo imel dostop do posnetkov in kaj bo z njimi počel.

Bass0 ::

Matthai: na.

Datum Opis knjižbe Znesek v
dobro Znesek v
breme Knjigovodsko stanje
27.05.2005 AVTORIZACIJA 48.022,51 Reklamacija
24.05.2005 AVTORIZACIJA 2.397,01 Reklamacija
19.05.2005 POLOG 80.000,00 68.871,16 Reklamacija
18.05.2005 VIT 4117790053237632 58.747,09 -11.128,84 Reklamacija
18.05.2005 2050272995932 3.384,00 47.618,25 Reklamacija
15.05.2005 NS STA EUR 16.40 3.944,86 51.002,25 Reklamacija
13.05.2005 MERCATOR DEGRO 5.398,00 54.947,11 Reklamacija
12.05.2005 BANKOMAT - DVIG GOTOVINE V SLOVENIJI 2.000,00 60.345,11 Reklamacija
12.05.2005 BANKOMAT - DVIG GOTOVINE V SLOVENIJI 2.000,00 62.345,11 Reklamacija
11.05.2005 BANKOMAT - DVIG GOTOVINE V SLOVENIJI 5.000,00 64.345,11 Reklamacija
Skupaj 80.000,00 80.473,95



Kaj ti pa bo?

In kaj ti bo moja prisotnost na kameri?

Nisem tako pomemben, in ne počnem nič takega, da bi koga brigalo zame. Nimam želje po vandalizmu, kraji, nasilju, javnem seksu, prenašanju državnih skrivnosti. Oblasti imajo polne roke dela s takimi zadevami.

-----> EDIT

Pa še to:

Nekomu uide domača žival. Prijavi jo centru, ta jo potem izsledi preko kamer, npr. na Tartinijevem trgu, in s hitro akcijo žival pride nazaj k lastniku.
...
Nekdo z avtom dirka okrog Tartinija in v ihti povozi otroka. Ujamejo ga na kamero in izsledijo.
...
Pozimi: iz gostilne se primaje pijan možakar; nezmožen povratka domov se zlekne na klopco ali nekam na tla. Ekipa ga opazi na kameri in reši pred zmrznitvijo.
...


Vidite, toliko stvari je uporabnih, samo v pravi smeri je treba razmišljati. Seveda, um se rad zaustavi na škandaloznih hipotezah... a če se otresemo (umske) lenobe in se popeljemo okrog problema, ga lahko vidimo z veliko zornih kotov. In se spomnemo poleg našega dobrega tudi na dobro drugih ljudi.

Že v šoli sem slišal veliko takih izjav, ko si rečeš: pa saj to je logično, saj vem, zakaj mi to pravi. No, zato da ne pozabim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bass0 ()

meatwaad ::

Seveda je tole malo offtopic ampak ce bi krsitelje streljali, bi upadel kriminal za 99%.

What?? :D

drola ::

3. Smo za povečanje nadzora? OK, kul. Jaz sem tudi. Ampak začnimo pri piratstvu! ISPji naj policiji obvezno prijavljajo tiste, ki imajo odprte P2P porte. Tam naj policija tudi izvede hišne preiskave. Ja, tudi piratstvo je kriminal.


Tole ne bo šlo, saj ni nujno, da se na P2P omrežjih prenašajo samo ilegalne datoteke. Že ST Linux je bil mislim, da na torrentu, pa tudi veliko drugih open souce stvari se dobi na P2P, zato ni nujno, da je to kriminal. Najbolje, da bi potem zaprli še port 80, ker se pač na nekaterih straneh najdejo razni cracki, serijske št. ,...
https://drola.si

Myth ::

BBB, zdaj pa te že res paranoja daje. Malo se umiri.

No, potem pa si jih namontiraj tudi v spalnico, pa stream naredi na Slo-Tech. Bomo z veseljem gledali, da se pri tebi doma ne dogaja kakšen kriminal... Zagotavljam ti, da bom v takem primeru takoj poklical policijo.
Seveda bom. In ko bom šel na morju oz. bom zdoma jaz in družina vam bom kamero vklopil, da boste lahko gledali kaj se dogaja. Pa kaj te misliš da sem jaz z lune pado? Človek, maš ti finte.

To je tudi res da bodo drugje galamo delali. Ja, po možnosti na kakšnem nejavnem oz. privatnem posestvu. In tukaj je večja možnost, da jih še prej dobijo. Tako da vsekakor tudi pripomore k zmanšanju kriminala.
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

G-man ::

AHAHAHHAHA :D :D :D :D :D

Ravnokar sem na RTV videl posnetke iz kamer v novih tunelih proti Kopru!!! Ljudje so scali na odstavnih pasovih pod kamero in seksali v avtu!!!! Na odstavnem pasu! Direkt pred kamero!! :D :D :D

Mi je prav žal, ampak če človek dela neumnosti je čisto prav, da ga doleti posledica njegove neumnosti. Ne moreš imeti zasebnosti na javnem prostoru. To je naivno pričakovati.

Aha, Tednik je bil.

Še povezava do pretočne verzije oddaje (realplayer): link

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: G-man ()

Myth ::

G-man, pa včeraj je tud blo al predvčerajšnjem nekje. Samo ne ravno to. Ampak tud bedarije. Eni so se pripeljali v tunel, dali oni stožec za gradnjo na en pas in se rikverc zapeljali ven iz tunela. 8-O :D
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Varnost IP kamer za video nadzor

Oddelek: Omrežja in internet
223614 (3052) Ribič
»

Nadzorna kamera

Oddelek: Zvok in slika
103413 (2717) lukamarti
»

NEST.2008 čez 9 dni

Oddelek: Novice / NEST
294158 (2619) whatever

Videonadzor na računalniku

Oddelek: Kaj kupiti
467562 (6000) Brane2
»

Veliki brat v Piranu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
8810105 (8435) CaqKa

Več podobnih tem