» »

Oblika OpenDocument dobila zeleno luč

Oblika OpenDocument dobila zeleno luč

Slashdot - Skupina OASIS naznanja, da je tretji predlog (687 strani) specifikacij odprte oblike zapisa za dokumente pisarniških aplikacij (OpenDocument v1.0) sprejet kot standard OASIS.

Glede na to, da so člani skupine tudi IBM, HP, Sun, Intel, Novell, Fujitsu, Adobe, Citrix, Hitachi, CA, SAP, Oracle, Boeing in podobno zveneča imena, lahko pričakujemo, da se bo nova oblika pokončno spopadla tudi z najbolj razširjenimi: DOC, XLS in PPT.

Prednost odprtega zapisa je v tem, da uporabniki niso vezani na določenega izdelovalca, zato lahko dokumente uporabljamo v različnih aplikacijah. In seveda tudi v primeru, če ponudnik programske opreme preneha z izdelovanjem.

Za uporabnike bi bilo idealno, da tudi Microsoft začne uporabljati nov zapis, a tega (iz ekonomskega stališča povsem razumljivo) ni za pričakovati. Sicer pa bodo odločilno vlogo odigrali filtri, ki bodo pretvarjali med obema oblikama.

Omenimo še, da bo nov zapis privzet tudi v OpenOffice.org 2.

59 komentarjev

«
1
2

kopernik ::

'bout time :|

Daedalus ::

Standarni zapis za pisarniške aplikacije? Bi blo lepo, ja. Samo bo M$ itak zagnal celega hudiča okoli tega in verjetno še bolj zabarikadiral svoje zapise...

Aja, pa link je faljen. Daj mathjazzz, popravi to0:)
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

gumby ::

kdo je pa patentiral tole?>:D

NoUse4AName ::

MS ne bo čisto nobenega hudiča zaganjal. Lepo jih bojo ignorirali.

darkolord ::

Sej je prav... komu se pa da brat tole :D:D

Edit: da ne bi kdo tega vzel dobesedno

Zgodovina sprememb…

jype ::

darkolord pa ni posebno brihten poba...

Zakaj pa je dobro, da se ignorira standarde, ce so dobri?

Kdo ima od tega korist?

B-D_ ::

Itak oo podpira vse formate pravega Office-a tko da ni panike o kompatibilnosti.

Kdor pa omeni da word ne odpira oo fajlov... hjam, pač kot pošiljatelj ne znaš shranjevati v format ki ga cel svet uporablja. S kakšnim lam3rjem moram sodelovati. Še fajla, ki mi ga vsaka tajnica zna shranit, mi on ne zna. Enkrat je ta psiho poslal celo en pdf... kaj naj s tem? :P

p.s.: Zgornje je realnost - na tečajih učim folk, ki jih Mercator žal zaradi šparanja sili v ta oo nonsens, kot prvo pri shranjevanju kako nastaviti .doc format, ker drugače nihče v upravi, ki mu bodo mejlali fajl (ker imajo v pisarnah logično pravi Office), tam ne bo mogel fajla odpreti.

Marjan ::

>Omenimo še, da bo nov zapis privzet tudi v OpenOffice.org 2.

Kdaj pa izide? In zakaj jim stran ne deluje?

mathjazz ::

Izide poleti.

Stran pa tudi dela (zdaj).
www.getfirefox.com

Jebiveter ::

B-D_: Mogoce pa to ni pravi nacin... probaj ta problem izpostavit tam kjer izvira - v upravi Mercatorja.

OOo je nonsense? A to da se vsakega uporabnika racunalnika sili v to, da placa za to, "ker so tudi drugi po svetu" pa ni nonsense? Dej dej! Kaj pa ce bi recimo v BMWju rekli "zato ker mi vgrajujemo iPode v nasa vozila, jih morajo tudi ostali proizvajalci, poleg tega pa se mora v cisto vsako obstojece vozilo iPod vgraditi, ne glede na ceno, zato da se omogoci skupisko deljenje glasbe v poletnih zastojih na avtocestah". Resnicno me zanima, ce bi si TI zadevo omislil?:\

PS: Da ne bo kdo narobe razumel, I like iPod! To je smo primer.
Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?

fiore ::

B-D_: zakaj bi posiljal v .doc obliki? kaj mi mirkosoft kaj placa za to? dokumente je pametno posiljat v pdfju (sej jih posiljam da jih berejo, ne pa spreminajajo), ce pa posljem da bi kaj iz tega naredili ga posljem v sxwju. ce nima oooja naj si ga pobere, sej je zastojn!
ce mirkosoft svoj monopol utrjuje tako da ne uposteva standardov je to njihov problem (in problem lam3rjev ki to podpirajo (ki posiljajo v .docu)) :-)
bogi folk na tvojih tecajih...

hanibal ::

fiore - Bravo stari.
Podpišem tvoj post.
Axis of Evil - M$, SCO, RIAA, MPAA

darkolord ::

fiore: a ti bi recimo direktorju reku, nej si oo dol potegne, ko ti rece da mu posljes en dokument?

MasterMind ::

Direktor ponavad samo bere text. Zato mu pošlješ PDF... (Acrobat Readerja bi pa mogu met vsak komp...)
Gentoo, KDE uporabnik.

darkolord ::

Niso vsi taki, da samo gledajo :D

MasterMind ::

Sam ponavad direktorji ne spreminjajo dokumentov :D. (ampak jih kdo drug namest njih :D)
Gentoo, KDE uporabnik.

borchi ::

Direktor ponavad samo bere text. Zato mu pošlješ PDF... (Acrobat Readerja bi pa mogu met vsak komp...)

microsoft se ne strinja ( več).
l'jga

MasterMind ::

No, važn, d se da brat PDF-je...
Gentoo, KDE uporabnik.

64202 ::

> microsoft se ne strinja (več).

Za kolk se gremo stavit, da bo izrecno prepovedano pisanje softvera z "obvezno" distribucijo izvorne kode (GPL in podobne licence) v NDA-ju za dokumentacijo. Tko ko za CIFS recimo (samba & stuff).
I am NaN, I am a free man!

kiklop ::

drugace se temu pravi medsebojna zajebancija
ko vidim IBM, HP mi je takoj jasno da bo poleno proti Micro$oftu
gre pa za ena pa iste face, katerim je glavni cilj $

mislim, pa da nebo uspeha :)

BigWhale ::

od 40-70 procentov ima namen pospesiti tiskanje? Hihihi. Mogoce procesiranje podatkov za tiskanje, tiskanja pa ne... Zal. :P

krjul ::

B-D_: preprosta računica za šparanje:
100.000 za MSOffice (približno, ne me tepst) * št. rač.
Firma/zavod/... z:
- 10 računalniki: 1 MIO
- 100 računalniki: 10 MIO
- 1000 računalniki: 100 MIO
to velja do prve nadgradnje.
če pa je šef informatike še flegma in se z M$ zmeni za OSL (najem za 3 leta, kar naj bi bilo za večje ustanove itak najbolj poceni pa pregled imaš nad licencami pa...) pa je tak strošek vsaka 3 leta.
Obstajajo tudi firme, ki imajo več kot 1000 zaposlenih in je delo takšno, da morajo vsake toliko napisat kak dokument ali narediti preglednico. Za takšen tip uporabnika je MSOffice stran vržen denar. (ja, lahko bi dobili oni bolj poceni paket samo z wordom in excelom ampak bi čez en mesec imeli še nekaj za tiste slikce delat, ki se potem z miško klikajo...).
Malim bogovom na Upravah, ki imajo MSOffice se pa OOo namesti poleg in naštima, da ne odpira MS datotek in čao miki.
blah

B-D_ ::

Jaz samo delam kar folk pride poslušat... in če dobim od plačnika nalogo razložiti njegovemu kadru, kako mora biti njigov lajf malo bolj zakompliciran ker pač uporablja cheap alternativo pravega Officea ker uprava špara (jebiga, to ne smeš dobesedno povedat, kajpak pa tisti, ki so dovolj osveščeni, to že tako ali tako hitro pogruntajo, ko sami, včasih tudi na glas, primerjajo kako slabši je od doma inštaliranega Worda in Excela - da, že laiki sami pogruntajo, da je shit :\ ) je to kako se pošilja ustrezno formatirane datoteke v upravo pač stvar, katero razložim. Ker tud vidim kakšne lame stvari folk na compih mora delat (basic dopisi, tabelce brez oblike & stuff) vem da je tale peskovnik za otroke v obliki poceni kopije pravega office-a res čisto primeren za beginnerje in bi bila potrata denarja kupovati za to neke resne pisarniške programe. Ko pa bodo nabrali izkušnje z uporabo virtual-pisarniškega okolja ter začeli delati resne stvari in ne samo pošiljali easy dopise na mejl pa bodo seveda logično dobili tudi Prave pisarniške programe v roke in temu primerno pozicijo (ne več v skladišču temveč v pisarni) z ustrezno plačo.

Neki retardirani open source verski fanatiki pa me zato tudi nikoli ne bodo prepričali, da je kako leto star đabe freeware prilezel do kolen 11 verzij zrelemu Microsoft Officeu, ker sem izkusil mnogokrat v profesionalni praksi, ko se gremo power userji poglabljati res v čreva kako nikakvo in neučinkovito je oo narejen. Šefi niso tolk glupi, da bodo šli stran metat dobre programe za ene cheap jajca katere se bodo njihovi kadri potem trudili uporabljat produktivno :\ in pri tem njihovem mnenju jih podpiram: Trenutno ni realne zamenjave za pravi Office.

Če bo čez par let že realno obstajala kaka konkurenca MS Office-u ki jo bo kdo jemal resno, good luck. Razvoj MS Office-a defenitivno ne zaostaja tako kot razvoj Internet Explorerja kjer ga je zaradi nekajletnega spanca uspel prehiteti Firefox.

MasterMind ::

B-D_: Nej "pravi" Office podpira tudi novi standartiziran format, pa bo use kulj. Pa veš, da ne obstaja samo OOo ter M$ Office? So tudi druge plačniške različice. Če misliš, da je edini "pravi" program tisti, ki ga moraš plačati. In razvoj OOo-ja se tudi še ni končal. In mislim, da je OOo-jev razvoj hitrejši od M$ Offica...
Gentoo, KDE uporabnik.

B-D_ ::

Čas bo povedal svoje... dokler bo pač oo podpiral .doc in pravi office kontra ne bo dajal podpore bodo pač vsi produktivni uporabniki, ki celo kaj zaslužijo za svoje delo (beri: NE-g33ki), uporabljali .doc format.

Daedalus ::

Neki retardirani M$ loverji pa očitno ne prenesejo, da jim nekdo hodi v zelje>:D B-D_ piši neumnosti kolker hočeš, ampak dejstvo je, da če OOo ne bi bil primeren za uporabo, se ga ne bi uporabljalo. Ne bi "debilna" uprava Mercatorja delala prehoda na OOo. Verjemem pa, da se ti je verjetno muka naučit vsake tolko kaj novega, pol pa maš popadke, ko je treba kdaj še kaj drugega, kot MS produkte uporablat. In pa seveda, bogi delavci, ker jim enkrat za spremembo ne rata naredit vsega po liniji najmanjšega odpora. Bogi, bogi, indeed.

>Zgornje je realnost - na tečajih učim folk, ki jih Mercator žal zaradi šparanja sili v ta oo nonsens, kot prvo pri shranjevanju kako nastaviti .doc format

Btw, OOo se da nastavit, da privzeto shranjuje v doc format. Res ne vem, zakaj bi se moral (na pravilno skonfigurirani inštalaciji OOo) uporabnik sploh obremenjevat s tem. Če je pa IT tak v kurcu, da takih banalnosti ne zna poštimat, pol pa razumem muke uporabnikov...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

BigWhale ::

Mene cudi, da casopis Delo se sploh izhaja.... Ko pa imajo prakticno celo redakcijo na non-MS platformi. Vecina jih pa uporablja Linux...

Cudno.

B-D_ ::

Morda pa ITjevci tam nočejo tega nastavit, da bi se folk navadil na to da imajo izbiro... žal pa je to za nekega totalnega beginnerja popolnoma "alien subject" in je juhuhu treba bit iznajdljiv ko se lotiš razlagat folku, ki komi zna miško uporabljat in ne ve zakaj je shift, kaj je to format zapisa in zakaj en deluje drugi pa ne.

Pač nekako asociiram zadevo na temo tujih jezikov. OO pač govori svoj jezik in druge tuje jezike,MS Office govori svoj jezik in nekatere tuje jezike a ne govori jezika od OO, zato mora OO govoriti v jeziku MS Office-a, da se razumeta.

Tale format, ki je v tej novici predlagan, da bo univerzalen bi bil pa asociiran na kateri tuj jezik? Swahili

Swahili se iz istega razloga ni prijel kot se open format ne bo... obstaja že "angleščina" (v našem primeru .doc in .xls) ki jo vsi uporabljajo in znajo uporabljat ter se zato ne mislijo učit novega jezika.

LuiIII ::

Pri nas sem sprožil resno debato, da bi MS Office zamenjali za OO. Ni šlo. Argument je bil Outlook in Exchange server2003, ki ga uporabljamo za email strežnik. Naprednih funkcij, ki jih ponuja MS Office nihče ne uporablja ali pa silno redko kakšen document merge. Res je, da sodelujemo zelo veliko z državno upravo, a tudi tam gre samo za prenose doc in xls filov. Edini res velik problem je v predstavitvah saj imajo povsod (po Evropi) inštaliran v glavnem samo PowerPoint (Viewer). No, nekateri ameriški kolegi, ki so BTW veliko bolj denarno osveščeni, uporabljajo v ta name kar PDF datoteke. Sam jih, zaradi omejitev Powerpointa ipd. programov, izdelujem v flashu. V naši srenji pa za izmenjavo člankov ipd. *.ps ni nikakršna redkost.

Lui

Markoff ::

Luill: pa veš, da skupaj z Exchange 2003 CALi dobiš pravico do uporabe Outlooka 2003, kot če bi imel kupljen Office 2003? Seveda ne dobiš pravice do ostalih produktov v paketu, a Outlook 2003 je s tem licenciran.

Za kaj drugega bi nujno moral uporabljati Office, če imaš Exchange, se mi ne sanja. Lahko podrobneje razložiš?

Sam sicer delam kot prodajalec/svetovalec/whateva v enem največjih SLO IT integrator podjetij, pa ti lahko povem, da sicer uporabljamo vse najnovejše M$ zadeve, da mi gre Office na bruhanje. Ne zaradi funkcionalnosti, nad temi se že ne morem pritoževati, ampak zaradi cene. Največji nateg na trgu v zadnjih 10 letih je definitivno Office, hkrati pa lep primer, kako so ostali zaspali na tem področju, še posebej po tem, ko Sun ni mogel MS-u do kolen s StarOfficeom in Corel z Office Suite-om. Morda se bo prijel novi format OASIS, ampak samo, če bo obstajala pisarniška zbirka, ki ga bo podpirala, pa ne mislim samo OOo (razen če le-ta v v2 zelo napreduje). Konkurenca bo znižala ceno Office, zato se prav tako jezite na "konkurente", kot se jezite na MS, slednji samo izkorišča položaj, ki mu ga drugi so-omogočajo.

Ne vem sicer, kako težko je patentirati izgled aplikacije, ampak če narediš skoraj-klon Office-a, tudi uporabniki ne bi imeli veliko težav pri prehodu...

Single-vendor rešitve imajo svoje prednosti, a primer Office-a lepo kaže na še večje pomanjkljivosti...
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Tear_DR0P ::

Swahili se iz istega razloga ni prijel kot se open format ne bo... obstaja že "angleščina"

BD, swahili je zelo poznan in dobro govorjen mednarodni jezik. Kdor ga govori, se lahko sporazumeva od severa do juga afrike, ter celo v nekaterih črnsko poseljenih območjih na ameriški celini.
Če pa si tolk ignoranta, da ne ločiš med esperantom in swahilijem, si pa tipičen IT strokovnjak- ignorant do kraja.

V slovenskih podjetjih dela en kup IT, ki jim bi blo bolje rečt ET. Niso sposobni pol kurca skupi spacat, ko pa se jim kak user navesi za pomoč, pa živce zgubijo kok je lahko tak debil. Pol se pa še najde kaka tajnica al pa računovodkinja, ki celo neki ve za razliko od njih.

BD ne rečem da obvladaš določene segmente, sam si fanatik. IE sux, FF rulz in OO sux MSoffice rulz so tvoje tipične izjave. Burn them heretics.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Gavran ::

Neki retardirani open source verski fanatiki pa me zato tudi nikoli ne bodo prepričali, da je kako leto star đabe freeware prilezel do kolen 11 verzij zrelemu Microsoft Officeu, ker sem izkusil mnogokrat v profesionalni praksi, ko se gremo power userji poglabljati res v čreva kako nikakvo in neučinkovito je oo narejen.

In koliko je "power userjev" ki vidijo razliko? Večino ljudi pri OOo moti le in izključno drugačen uporabniški vmesnik, kaj je zadaj jih ne briga, uporabljajo pa funkcije ki jih je zmogel dosovski Wordstar pred 20 leti (tri oblike fontov, poravnave, iskanje ter copy/paste). Pa še to se spreminja. Na primer za Gimp je izšel Gimpshop, ki Gimpu doda uporabniški vmesnik Photoshopa. Potem pa bo ostal "powerLuzerjem" le še izgovor "ker je đabe je zanič".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gavran ()

kopernik ::

B_D: Žalostno je, da sploh komu karkoli razlagaš oz. da učiš zaposlene v Mercatorju, ker imaš nekatere pojme čisto zmešane. Sedaj bo neka tajnica šla kupovati MS Office za domačo rabo zaradi bolanih nasvetov enega učitelja ali svetovalca (če svetovalec pravi, da je Open Office crap, potem tega že ne morem imeti, a ne)?

Marsikdo, tudi jaz, dela stvari, ki so zelo resne in z njimi dobro služi, a ga za MS Office boli patka. Ali ti slučajno misliš, da je tipkanje dokumentov v Wordu grozno resno delo ? Mislim, večina resnih firm se vse bolj oddaljuje od zaprtih formatov MS Officea (mislim, da že več kot eno leto nisem dobil doc ali xls dokumenta, blesave maile s ppt štosi pa itak brišem) pri izmenjavi dokumentov, ti pa govoriš kot da bi bili v letu 1996. Wake up, buddy.

mercutio ::

Tudi sam podpiram in se veselim prednosti odprtega zapisa za prenos dokumentov. Mislim, da je stvar na dobri poti in ima možnosti za uspeh. Microsoft pa stvari najbrž ne bo podprl, kar je po svoje logično.

Kar se pa tiče izjav
"to že tako ali tako hitro pogruntajo, ko sami, včasih tudi na glas, primerjajo kako slabši je od doma inštaliranega Worda in Excela - da, že laiki sami pogruntajo, da je shit"
To je tipična reakcija uporabnikov, očitno nisi še nikoli razvijal in uvajal novega software-a. Uporabniki, ki niso toliko vešči dela z računalnikom, imajo avtomatično odpor do česarkoli novega, saj to zanje pomeni dodatno delo, za katero niso posebej plačani, pa tudi veseli jih ne samo po sebi, kot npr. mene in tebe, ki sva v tej stroki. Tako včasih vidiš, da določen program prinese marsikatero izboljšavo in manjše možnosti napak, a uporabnik vidi, da ni isto staremu in je avtomatično "shit". Upam, da z OO v našem podjetju ne bo tako.

Tisti, ki ne verjamete v uspeh OO-ja in univerzalnega zapisa za prenos podatkov, pa samo informacija, da se tudi v našem podjetju govori o prehodu na OO, ki se ga bo potem uvajalo še v enem podjetju na Primorskem. In nismo ravno majhni ;-)

sankus ::

se strinjam z Gavraonm; glavn problem prehoda na drug (alternativen?) sw vidm točn na GUIju - folk se navadi na določene klik-klik-klik-ok kombinacije, ki jih v "ta novem" sw ni (ker so locirane malce drugje...)

sm pa v dilemi, ali naj bom razočaran nd MSOjem al OOojem; zakaj. urniki na faksu so v .doc formatu, to sm doma odpru v OOo, naprintov in šel po tem urniku na predavanja. In se je drugi dan pokazala napaka na mojem urniku, ki je bila posledica tega "nerazumevanja" med wordom in writerjem... imho je običn text editor še najboljša izbira ( takoj za njim je pdf)

lunamit ::

Očitno sem tudi jaz malo za časom, ampak pdf se mi ravno ne dopade preveč.
Zakaj pa se nebi uporablja rtf? A je kaj narobe z njim ali je težava samo to da je malce preveč opisen in ni v binarni obliki zapisan. Seveda samo dokler se OASIS ne prime.

BD_. To da je OO shit in da se budale ker so prešli na OO to ti je pa carska izjava. Pravi car si ej, sam ne vem kako si prilezu do tega da poučuješ neke ljudi, ker očino nimaš pojma! Tudi o zmajševanju stroškov (želiš cimvečji efekt za svoj denar kar pir Officeu ne dobiš) ne.
There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.

BigWhale ::

> folk se navadi na določene klik-klik-klik-ok kombinacije, ki
> jih v "ta novem" sw ni

Folk se navadi na te stvari zato ker imamo izobrazevanje in racunalnisko opismenjevanje v treh gentalijah...

Ljudi se poucuje lokacije gumbov in menijev v dolocenem programu, koncepta pa ne. Zato ga nikoli ne dojamejo. In ce ti je tak nacin konceptualnega razmisljanja tuj in si piflar, potem ne bos nikoli znal uporabljat nic drugega, kot tisto kar te naucijo.

To sem kake stiri leta nazaj provokativno povedal srednjesolskim uciteljem racunalnistva. Pa se jih je precej strinjalo z mano. Ucni nacrt je tak, da omogoca ucenje v stilu 'gres v tretji meni in potem izberes drugo opcijo od spodaj in se ti pokaze okno za izbiro pisave'.

hruske ::

In to je v teh letih, ko gremo vedno bolj na štrom in 0-1, vedno slabše.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

AndrejS ::

Fajn bi že bilo da bi bil en standarden format dokumentov. Ampak če pogledam z druge strani če imamo en kao standarden format dokumentov. In ta je MS *.doc!
In od tega mislim da MS ne bo odstopil. Morda bo z časom le sprejel OpenDocument , ampak to je odvisno predvsem od zaspane konkurence.

Kar se pa tiče OOO : MS Office. Na mašinah imam instaliran ooo, le zaradi cene.
Je pa navaden shit. Ljudi ni bilo težko navadit na ooo, ker uporabljajo le navadne funkcije. Sam raje uporabljam word.
Upam da se bo z novejšimi verzijami kaj ooo izboljšal, ker potem bo še več uporabnikov prisegalo na njega.

sankus ::

> en kao standarden format dokumentov. In ta je MS *.doc!

če jest (prbližn) prou razumem vse skup, bi .doc lahko to bil, če bi le MS omogoču upogled v kodo.

a mam prou? :\

AndrejS ::

@sankus : čisto prav imaš.

CCfly ::

OASIS je praktično enak OpenOffice dokumentom, če pa želite vedeti, zakaj so ga izbrali kot standard, odzipajte sxw datoteko.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev

hruske ::

Jaz verjamem, da bo Microsoft kar hitro sprejel ta standard, sicer se bo vrh EU že kaj spomnil.

Ok, ne verjamem, ampak upam pa. ;)
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

BigWhale ::

NAredili bodo import filter, samo export filtra pa ne... oz, ce ga bodo, bo pokvaril dokument... :P

To je prelep nacin, kako nekoga priklenes nase... ;)

fiore ::

sankus: ko se bo tvoj faks spametoval in zacel uporabljat open document format, ne bos imel vec problemov z urnikom.

Poldi112 ::

> Je pa navaden shit. Ljudi ni bilo težko navadit na ooo, ker uporabljajo le navadne funkcije. Sam raje uporabljam word.

Zakaj ze?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

poweroff ::

LuiIII: pod Linuxom zna z Exchangeom lepo sodelovati Evolution.

Še ena zgodbica glede Exchange. Ko so pri nas v službi hoteli instalirati Exchange, sem bil zelo proti in sem rekel, da bodo s tem zaklenili vse uporabnike na Windows in Outlook.
Njihov argument je bil, da nihče v IT oddelku ne pozna Linuxa.

No, potem so Echnage nekaj časa preiskušali in nekega dne dobimo Linux server. Kaj se je zgodilo? Odgovor IT departmenta je bil, da je Exchange preveč zapleten za vzdrževanje in da je Linux mail server bolj fleksibilen in na sploh boljši. Zdaj celo nekaj ljudi zna uporabljati Linux (v IT departmentu).

Sicer pa glede OOo - jaz že več kot eno leto pišem en tekst v OOo za Windows (v. 1.1 - angleška). Tekst obsega cca. 250 strani, ima nekaj tabel, nekaj grafov in nekaj slik. Precej opomb pod črto. Kazalo, kazalo slik, tabel in grafov. Stvarno in imensko kazalo (seznam ključnih besed, za vsako na kateri strani se nahaja).

Skratka - rahlo nadpovprečno zapleten tekst.

In pišem ga že od začetka v OOo in nimam nobenih problemov z njim. Zadeva se mi je sesula natanko enkrat, napel sem pa enega malo bolj zoprnega hrošča, ki se ga pa da odpraviti z ovinkom. Tekst pa urejam na večih računalnikih - in se tudi lepo prenaša iz enega v drugega.

Ne vem torej od kje ideje, da je OOo sranje.

Mene je motil je autcomplete, vendar sem se nanj zelo hitro navadil in sedaj ne morem brez njega.
sudo poweroff

dr.J ::

Problem je še vedno v M$ filtrih.

Imam en dolg dokument (100 strani) z enačbami in se tudi zadnji OO build sesuje.

mathjazz ::

B-D: OOo ni nič kaj dosti mlajši od MS Office, ker izvira iz StarOffica (kako ironično, slednji sedaj izvira iz OOo :-).

Da je OOo nova koda in se ne more kosati z MS Office je identično, kot da bi rekel, da je Firefox slabši od IE, ker je šele izšel. Pa ni res ne eno ne drugo.
www.getfirefox.com
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kodi OpenOffice in LibreOffice že opazno različni (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Pisarniški paketi
6515404 (12540) Icematxyz
»

Office 2010 zdaj zdaj tu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Pisarniški paketi
7417188 (14497) Icematxyz
»

Ecma potrdila Microsoftov Open XML kot standard

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
495661 (3623) borchi
»

OpenDocument Format (bo) sprejet kot ISO standard

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
305442 (4021) Matevžk
»

Novell odprl SuSE Linux

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
454551 (3446) BigWhale

Več podobnih tem