X-Bit Labs - Intel je predstavil novo družino Pentiumov 4, 6XX. V čem se ta serija razlikuje od prejšnje, 5XX? Predvsem v tem, da zdaj tudi Intel ponuja procesorje s 64-bitnimi razširitvami, tako kot že kar nekaj časa AMD s svojim A64 in Athlon-FX. V tem trenutku so na voljo izvedenke s tremi različnimi takti delovanja: 630 (3.2GHz), 640 (3.4GHz) in 650 (3.6GHz). Vse izvedenke (še vedno) delujejo na 200 MHz vodilu. Procesor ima 2MB L2 predpomnilnika, ki naj bi odločilno pripomogel k boljšim rezultatom v primerjavi s procesorji iz nasprotnega tabora.
Vključen je XD bit, ki naj bi pripomogel k zaščiti pred zaganjanjem ZliKode. Končno so tudi uporabili tehnologijo iz sveta mobilnih računalnikov SpeedStep (EIST), ki procesorju zniža takt, ko ta ne opravlja računsko zapletenih operacij, predvsem pa se tako manj greje in porabi manj energije. Procesorju se takt zniža na 2.8 GHz, ne glede na to, za kateri model gre.
Testi pokažejo, da je AMD še vedno vodi v skupini iger in večini aplikacij, medtem ko je na področju stiskanja video zapisov in rendriranja še vedno počasnejši.
Intel je tako končno, vsaj v vseh dodatkih, ujel AMD. Za odkritje učinkovitosti implementirane tehnologije, predvsem EMT64, bomo morali počakati na Microsoft (Windows XP Professional x64 RC2 je že na voljo za testiranje). Tisti ki uporabljajo Linux, pa to lahko storijo že sedaj.
Prijetno branje.
Novice » Procesorji » Pentium 4 6XX (EMT64)
Bistri007 ::
Zdaj se bolj splača kupiti Celerone, kot pa Semprone. Imajo EM64T!!!
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: kuglvinkl ()
kuglvinkl ::
V glavnem, z današnjim dnem lahko v vseh pogledih (razen cenovnih morda, če bo Intel zelo spustil cene) pozabite na nakup PIV 5XX. No, sej tut prej verjetno tega niste nameraval .
Your focus determines your reallity
kewo ::
Še vedno je Athlon v prednosti... LOL, tudi 10MB L2 jim ne bo pomagalo, če so pa procesorji bedni
Brane2 ::
Pričakovano. Stvar se greje ko prasica pa draga je, poleg tega pa ni kaj bistveno boljša od obstoječih AMD64 rešitev.
Upam, da se bodo AMD64 dualcorei pojavili kamlu in da jim bodo tovrstne stvari zbile ceno.
Formula dual-"cpu plata x dualcore Opteron" se mi še vedno zdi optimalna...
Upam, da se bodo AMD64 dualcorei pojavili kamlu in da jim bodo tovrstne stvari zbile ceno.
Formula dual-"cpu plata x dualcore Opteron" se mi še vedno zdi optimalna...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
Dr_M ::
kako zanimivo je gledat komentarje ob takih novicah.
folk pluva po afordable (se pravi poceni) stvareh in kuje v zvedze dobre (in seveda nemarno drage) zadeve.
ko pa pokukas v njegov comp, pa vidis not ksna stara jajca, al pa res najbolj cheap robo.
sicer pa, vsaka stvar najde kupca. najvec pa tista "jajca"...
folk pluva po afordable (se pravi poceni) stvareh in kuje v zvedze dobre (in seveda nemarno drage) zadeve.
ko pa pokukas v njegov comp, pa vidis not ksna stara jajca, al pa res najbolj cheap robo.
sicer pa, vsaka stvar najde kupca. najvec pa tista "jajca"...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Jaka83 ::
Če mene vprašaš je Intel brcnil v temo.
Dr_M: Sorry, ampak posedujem A64 S754, ki res ni nevemkako drag, ampak poceni pa tudi ne in poznam folk, ki je Semprona samo vrnil v štacuno ko ga je sprobal, tako da ...
Dr_M: Sorry, ampak posedujem A64 S754, ki res ni nevemkako drag, ampak poceni pa tudi ne in poznam folk, ki je Semprona samo vrnil v štacuno ko ga je sprobal, tako da ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jaka83 ()
Dr_M ::
Jakoslav: ja za par preseratorjev ja. ampak 99.99% folka sploh neb opazil razlike.
no, je pa res, da je premejhna razlika v ceni med A64 2800 in sempronom 3100. tuki se pa strinjam, da se definitivno bolj splaca uzet prvega.
no, je pa res, da je premejhna razlika v ceni med A64 2800 in sempronom 3100. tuki se pa strinjam, da se definitivno bolj splaca uzet prvega.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
kuglvinkl ::
BRane, ja, se strinjam..
Me pa zanima kako bodo pozicionirali dual core CPUje.
Me pa zanima kako bodo pozicionirali dual core CPUje.
Your focus determines your reallity
Zheegec ::
Kdo ve za končne cene?
Več cacha tudi več stane, tako da bodo gotovo dražji kot sedaj 5xx serija.
Več cacha tudi več stane, tako da bodo gotovo dražji kot sedaj 5xx serija.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
kuglvinkl ::
Znane so samo cene za 1k kosov. Sicer pa ni nujno. IMO bo prej padle cene 5XX, 6XX pa bodo podobne A64.
Your focus determines your reallity
Mr.B ::
Nova pečica, samo nisem opazil da so kaj dodatnih 32bitov testirali?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
kuglvinkl ::
Ni bilo časa, verjemi ;). Hitel so 100 na uro, tako kot drugje.
Je pa Sandra izredno zoptimizirana za te CPUje . Nekaj malega o 64-biti boš našel na hothardware.com.
Je pa Sandra izredno zoptimizirana za te CPUje . Nekaj malega o 64-biti boš našel na hothardware.com.
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
Mr.B ::
JP, pečica z dodatnimi 32biti....
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mr.B ()
nodes ::
nov AMD pa na Idle kuri 5W
take procesorji bi blo potrebno prepovedati že v Kjotskem protokolu
take procesorji bi blo potrebno prepovedati že v Kjotskem protokolu
Tear_DR0P ::
Mene čudijo cepci, ki skoz eno in isto nabijajo.
Sicer priznam da je AMD boljši, sam vseen posedujem Intela. Jebi ga, pač ma bolši marketing - sm se pustu nategnat unmu ko lepš govori, pa lepš zgleda, ne pa unmu ko je res bolši.
Drgač pa mi je všeč ideja s kjotskim protokolom in proci
Sicer priznam da je AMD boljši, sam vseen posedujem Intela. Jebi ga, pač ma bolši marketing - sm se pustu nategnat unmu ko lepš govori, pa lepš zgleda, ne pa unmu ko je res bolši.
Drgač pa mi je všeč ideja s kjotskim protokolom in proci
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
snow ::
Zakaj ne morejo naredit recimo testov, kjer bi testiral hitrosti raznih inštrukcij(add,mul,div pa razne kombinacije teh), pa z različno velikimi tabelami, da bi prišlo do izraza velikost cacheja pa te fore. Sam to bi bolj programerjem kaj povedalo. Ampak je pa to raw power
Kak ma to sandra narejeno? Neke mešane teste... ono wheatstone pa še en test fura a ne?
Kak ma to sandra narejeno? Neke mešane teste... ono wheatstone pa še en test fura a ne?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
Looooooka ::
kaj ti bojo taki testi
ce vecina slo-tech style userjev zanimajo samo testi 3 najnovejsih iger,ki seveda nikoli niso posebej optimizirani za en procesor in eno graficno...
glede na to da so p4 res mal prevroci in je tle intel saj zarad toplote mal zgubu.
upam za vse geeke tlele da zdej nardijo za 10 stopinj hladnejsi procesor od intela in po moznosti za 2%hitrejsga pr doom 4.
zakaj?
zato,da se bomo lahko ostali smejali ko se bojo lastniki amdjev zaceli na velko prepirat in iz riti vlect razloge zakaj se zmer intel sux...
pa se tisti "se dobr da sm se odlocu pocakat in bom zdej kupu "procesor_ki_si_ga_se_2_leti_ne_bos_mogel_privosciti" " komentarji bojo tud zabavni.
ce bo vse ostalo propadl boste mel pa spet miljon testov za cpu coolerje in elitne domace "resitve" s hladilniki in wc skolkami starih mamic,ki vas bojo stale vec kot navaden ventilator.ampak SAJ NEKI SE BO DOGAJAL!!!
go intel go.
ce vecina slo-tech style userjev zanimajo samo testi 3 najnovejsih iger,ki seveda nikoli niso posebej optimizirani za en procesor in eno graficno...
glede na to da so p4 res mal prevroci in je tle intel saj zarad toplote mal zgubu.
upam za vse geeke tlele da zdej nardijo za 10 stopinj hladnejsi procesor od intela in po moznosti za 2%hitrejsga pr doom 4.
zakaj?
zato,da se bomo lahko ostali smejali ko se bojo lastniki amdjev zaceli na velko prepirat in iz riti vlect razloge zakaj se zmer intel sux...
pa se tisti "se dobr da sm se odlocu pocakat in bom zdej kupu "procesor_ki_si_ga_se_2_leti_ne_bos_mogel_privosciti" " komentarji bojo tud zabavni.
ce bo vse ostalo propadl boste mel pa spet miljon testov za cpu coolerje in elitne domace "resitve" s hladilniki in wc skolkami starih mamic,ki vas bojo stale vec kot navaden ventilator.ampak SAJ NEKI SE BO DOGAJAL!!!
go intel go.
mrTwelveTrees ::
Ma intel na koncu zmeraj zajebe situacijo z visokiki , visokimi cenami, zato ima tudi AMD kar nekaj prednsoti.
lukanium ::
Če koga zanima, na X-bit labs so pred dobrim tednom dni preizkusili delovanje procesorjev pod Windowsi XP Professional x64 (RC1). Primerjali so Athlona 64 3800+ in Pentiuma 3,6 z EM64T, pri čemer so poganjali tako 32 bitne kot 64 bitne aplikacije.
Ugotovili niso ničesar ful revolucionarnega - 32 bitne aplikacije tečejo na 64 bitni različici Winsov brez pomembnih izgub napram 32 bitni verziji OS-a, pri uporabi 64 bitnih aplikacij pa je AMD-jeva rešitev boljša. No, razen v primerih, ko smo priča posebnim optimizacijam za EM64T... mislite si, kar si hočete...
Kr zanimivo branje.
Ugotovili niso ničesar ful revolucionarnega - 32 bitne aplikacije tečejo na 64 bitni različici Winsov brez pomembnih izgub napram 32 bitni verziji OS-a, pri uporabi 64 bitnih aplikacij pa je AMD-jeva rešitev boljša. No, razen v primerih, ko smo priča posebnim optimizacijam za EM64T... mislite si, kar si hočete...
Kr zanimivo branje.
When a person can no longer laugh at himself,
it is time for others to laugh at him. [Thomas Szasz]
it is time for others to laugh at him. [Thomas Szasz]
Dead_Eye ::
Zanima me zakaj določeni osebki toliko pljuvajo po sempronih, saj je v bistvu athlon z drugim imenom. A tbreadi so pa bli mega, a?
The one and only
Dr_M ::
tbred je tbred.
sempron je pa samo derivat...
sempron je pa samo derivat...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
HardwareMaster ::
Heh, sej glede tega se da prepirat se pa jos. Ucas je biu tud P1 al pa 486 bomba, za svoje cajte, a ni tko? Pac je seprom low cost proc, za tiste domace nedeljske racunalnikarje in pa tiste ko gledajo po spletu pa kdaj kej napisejo v wordu, pac neko nadomestilo starim Duronom (Slava jim).
Sej seprom sploh ni tko slab proc, sam odvisno za kaj ga bos uporabljov. Tud sam ga posedujem (oz. ga ma fotr u kisti) pa ni nobenih problemov z njim, sam se comp uporablja za word, net, TIS, pa take prckarije, cim sm hotu pa doom3 gor pognat, je bla pa ze kriza (pa ni grafa kriva - sm meu svojo r9800pro not). Pac proc kot proc, ne vem zakaj tko pluvate po njih, je dobr za kar je nrjen.
LP
Sej seprom sploh ni tko slab proc, sam odvisno za kaj ga bos uporabljov. Tud sam ga posedujem (oz. ga ma fotr u kisti) pa ni nobenih problemov z njim, sam se comp uporablja za word, net, TIS, pa take prckarije, cim sm hotu pa doom3 gor pognat, je bla pa ze kriza (pa ni grafa kriva - sm meu svojo r9800pro not). Pac proc kot proc, ne vem zakaj tko pluvate po njih, je dobr za kar je nrjen.
LP
°°°°°°°°°°°°
AMD Ruls
Jaka83 ::
Zarad cena/zmogljivost razmerja. Je pa odvisno o katerih Sempronih se tule pogovarjamo. Semproni na SocketA so dražji od prejšnjih procov na SocketA, a povsem neupravičeno. Semprona na S754 se pa preprosto ne splača, ker za par tisočakov več dobiš polnokrvnega A64 na S754.
Suli ::
Na newegg.com so pa približno iste cene teh novih Pentium štirk z svojimi "enako" močnimi AMD bratci.
NoOrdinary ::
hehe, mene pa ful zabavjo komentarji v katerih so omenjene rešitve. amdjve rešitev je bolša itd. tko tak fajn leet fotm izraz, ko hoč izpast kul al kaj, da ne rečeš procesor rečeš rešitev? jest bi eno 64 bitno amdjvo 3400+ rešitev prosim....
brez ideje sem za podpis
dr.J ::
snow:
za take teste moraš pogledati kam drugam, ne v računalniški rumeni tisk. Kolikor toliko kompetenten test bi moral vsebovati 64 bitne rezultate.
Nekaj vpogleda v zmožnosti AMD64, pardon, em64t, dobiš na http://www.spec.org
za take teste moraš pogledati kam drugam, ne v računalniški rumeni tisk. Kolikor toliko kompetenten test bi moral vsebovati 64 bitne rezultate.
Nekaj vpogleda v zmožnosti AMD64, pardon, em64t, dobiš na http://www.spec.org
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dr.J ()
wishmaster ::
Za moje pojme se ne splača sedaj kupovat 64 bitnih procesorjev.To še ne pomen če so windowsi na voljo 64 bitni.Kaj pa office,autocad,corel draw ........... ?. Ti čist nič ne pomaga če maš 64 bitni procesor,pa OS pa nalozene 32 bitne programe.
Jaz mam intela in bom tud pri njem ostal,ker je pač intel in vedo kaj delajo.
Jaz mam intela in bom tud pri njem ostal,ker je pač intel in vedo kaj delajo.
alexb ::
wishmaster: ja, ti tole svoje zaupanje Intelu drago placujes. To smo videli ze v komentarjih o navijanju. Intel zadnje case ne ve najbolje kaj dela. Vsaj iz tehnoloskega vidika, je za AMDjem. Sam sicer imam P4, a ce bi sedaj kupoval, bi se odlocil za amd64. Pa ne zaradi 64 bitov - to je le en feature teh procesorjev, ampak zaradi celotnega paketa. Manjsa poraba, Cool&Quiet, boljsi performace v vsakdanjih opravilih in za konec se nizja cena.
Jaka83 ::
Jaz mam intela in bom tud pri njem ostal,ker je pač intel in vedo kaj delajo.
Zdele bi moral slišat ta krohot, ki je prišel iz dna duše.
Zdele bi moral slišat ta krohot, ki je prišel iz dna duše.
Jux ::
Na HotHardware so nardili tudi nekaj 64 bit testov. Ščekirite.
web&blog&etc: http://lukabirsa.com
Boki_ ::
je pač intel in vedo kaj delajo
Tuki se pa vidi kaj plačuješ. Zato ker je Intel, vedo kaj delajo in ti to kupuješ. Sam sm mel IC7-MAX3 in P4E 3.0, pa sm prodal in za tok dnara kot sm dobil za to rableno sm kupu A64 3200+ in eno solidno plato.
Tuki se pa vidi kaj plačuješ. Zato ker je Intel, vedo kaj delajo in ti to kupuješ. Sam sm mel IC7-MAX3 in P4E 3.0, pa sm prodal in za tok dnara kot sm dobil za to rableno sm kupu A64 3200+ in eno solidno plato.
I'm back
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Boki_ ()
wishmaster ::
alexb,če bi bilo vse tak kot ti praviš,sploh intelov ne bi več delal.Za domačega uporabnika je isti drek al maš amdja al intela.Si bom res mogo kupit AMDja pa bom na lastne oči videl če je to res da se greje manj in dela hitreje kot intel ?
MrStein ::
wisjmaster:
Decembra sem bratu kupil A64 3000+ (winchester, scoket 939).
Danes bi storil enako, oziroma razmišljam, da bi si še sebi kupil enga.
Seveda ti lahko kupiš kar tebi paše, nihče ti nič ne vsiljuje
Za moje pojme se ne splača sedaj kupovat 64 bitnih procesorjev.
Decembra sem bratu kupil A64 3000+ (winchester, scoket 939).
Danes bi storil enako, oziroma razmišljam, da bi si še sebi kupil enga.
Seveda ti lahko kupiš kar tebi paše, nihče ti nič ne vsiljuje
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
boštjan ::
Za domačega uporabnika je isti drek al maš amdja al intela.
če delaš v rač.trgovini pol bi moral vedet,da to naravnost ni res.
NF7-S,2500+@2200MHz,MSi 5900SP,LCD Philip 190X6,Maxtor DM+9 120GB SATA,
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek
AtaStrumf ::
Kolk se sovražim ponavljat, ampak naj bo, še enkrat:
Važno je za kaj rabiš comp in pol se odločiš kateri proc ti bolj ustreza. Za večino je to AMD, ker bolj poganja špile, ki je itak edini razlog zakaj večina sploh rabi multi GHz proc in v večini ostalih stvari je tudi dovolj blizu Intelu ali pa pred njem.
Če cele dneve kodiraš video ali delaš z najnovejšimi verzijami 3D Studio Max in druščine, ki imajo močne SSE2/3 optimizacije ali delaš blazno rad hudo multitaskaš pol je zate bolj Intel, ... Kolk se kaj greje je bolj važno za overclockerje, ostali itak sploh ne vejo kje lahko pogledaš temp. itd.
Bla, bla, bla, ...
Važno je za kaj rabiš comp in pol se odločiš kateri proc ti bolj ustreza. Za večino je to AMD, ker bolj poganja špile, ki je itak edini razlog zakaj večina sploh rabi multi GHz proc in v večini ostalih stvari je tudi dovolj blizu Intelu ali pa pred njem.
Če cele dneve kodiraš video ali delaš z najnovejšimi verzijami 3D Studio Max in druščine, ki imajo močne SSE2/3 optimizacije ali delaš blazno rad hudo multitaskaš pol je zate bolj Intel, ... Kolk se kaj greje je bolj važno za overclockerje, ostali itak sploh ne vejo kje lahko pogledaš temp. itd.
Bla, bla, bla, ...
wishmaster ::
boštjan,AMDja predvsem kupijo tisti ki hočejo imet za mal denarja "velik muzke".Večina jih kupuje Semprone in athlone,tisti bolj zahtevni ponavad kupijo Athlona 64 al pa pentiuma 4.
Čeprav ne delam v trgovin ,ampak v servisu in sprejemam "glasbene želje" in se marsikdaj držim za glavo ko folk kup najboljšo matično in procesor,rame pa grafično pa najcenejšo,pol je pa jok in stok čez kak teden da ne delajo igre.Vse stvari ki jih lahk delaš z recimo duronom jih lahk delaš tud z pentiumom 4 in obratno.Ko po mojem mnenju procesor sploh ni tulk pomemben ,le za tiste pike v 3dmarku
Čeprav ne delam v trgovin ,ampak v servisu in sprejemam "glasbene želje" in se marsikdaj držim za glavo ko folk kup najboljšo matično in procesor,rame pa grafično pa najcenejšo,pol je pa jok in stok čez kak teden da ne delajo igre.Vse stvari ki jih lahk delaš z recimo duronom jih lahk delaš tud z pentiumom 4 in obratno.Ko po mojem mnenju procesor sploh ni tulk pomemben ,le za tiste pike v 3dmarku
Boki_ ::
Čeprav ne delam v trgovin ,ampak v servisu in sprejemam "glasbene želje" in se marsikdaj držim za glavo ko folk kup najboljšo matično in procesor,rame pa grafično pa najcenejšo,pol je pa jok in stok čez kak teden da ne delajo igre
Pol ste pa slaba trgovina, da ne svetujete kupcem ka bi se bolj splačalo
Pol ste pa slaba trgovina, da ne svetujete kupcem ka bi se bolj splačalo
I'm back
wishmaster ::
Ka jim jaz naj zdaj ,če dobim po faxu ,da morm te in te komponente skup sestavt.A zdaj naj kličem nazaj da te grafične ne bom devo not ,ker je slaba.Stranka ima vedno prav.Čist drugač je pa če pride stranka in vpraša kak računalnik bi bil recimo primeren za nekoga ki rad špila igre.Sam takih ni velik ,ko jih pol prebere en test v eni reviji ,pol jih pa ponavad ne prepričaš da naj kupijo kaj druga.In se bom jaz kaj sekiro.
metalc ::
A ta reč spada v isto arhitekturo kot amd64 ali ia64?
Drugače pa res ni treba čakati na <vstavi mesec in mu prištej še vsaj ene pol leta, da bodo na uporabnikih ugitivili najbolj očitne hrošče> do oken, poleg Linuxa tudi vsaj FreeBSD in NetBSD (ta naj bi itak delal na skoraj vsem) preverjeno delata na mojem athlonu64 kot namazana.
Drugače pa res ni treba čakati na <vstavi mesec in mu prištej še vsaj ene pol leta, da bodo na uporabnikih ugitivili najbolj očitne hrošče> do oken, poleg Linuxa tudi vsaj FreeBSD in NetBSD (ta naj bi itak delal na skoraj vsem) preverjeno delata na mojem athlonu64 kot namazana.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: metalc ()
xenon74 ::
AtaStrumpf
Mal si v temo brcnil! Strinjam se, da so razlike med programi in da enega poganja P4 hitreje kot AMD64 vendar: Delo v MAX-u je hitrejše-> beri: smooth, z AMD64 mašino ob tem pa ni važno ali imaš vklopljen DirectX ali OpenGL. Pri hitrosti renderiranja pa praktično ni razlik oz. so minimalne. P4 računa malce hitreje single render medtem, ko AMD64 hitreje računa animacije (oz. več slik zapored). Cinema je hitrejša z AMD64. Lightwave je hitrejši z AMD64 pa še bi lahko našteval.
Zanimivo je, da je naprimer Adobe Premiere (video encoding) občutno hitrejši z AMD64, prav tako tudi Adobe Photoshop.
P4 kakor jaz vidim teste kraljuje le še v sintetiki in določenih aplikacijah, ki so kodirane direktno za EMT64 oz del SSE2, ki opisuje hyperthreading. Drugje razlike ni oz. je minimalna.
Neglede na to je P4 660 hud procesor kar se tiče navijanja vsaj teoretično - vzameš najboljše zračno hlajenje in dobiš 4.2-4.3 GHz.
Kljub spoštljivi frekvenci se bojim, da je temperatura ob tem previsoka in ko procesor preide iz idle v load preklopi tudi v throttle mode, ki mu avtomatično zniža frekvenco. To pomeni da procesor sicer doseže visoko frekvenco vendar le v idle načinu - ko je potrebno 100% delat pa frekvenca hitro pade na "zdravih" 3.6GHz oz verjetno celo nižje do 2.8GHz. Možno je to eden od razlogov zakaj ne gre P4 čez 3.8GHz! Kakorkoli - Lahko bi kje objektivno testirali tudi navito mašino, da vidimo ali je temu res tako?
X74
Mal si v temo brcnil! Strinjam se, da so razlike med programi in da enega poganja P4 hitreje kot AMD64 vendar: Delo v MAX-u je hitrejše-> beri: smooth, z AMD64 mašino ob tem pa ni važno ali imaš vklopljen DirectX ali OpenGL. Pri hitrosti renderiranja pa praktično ni razlik oz. so minimalne. P4 računa malce hitreje single render medtem, ko AMD64 hitreje računa animacije (oz. več slik zapored). Cinema je hitrejša z AMD64. Lightwave je hitrejši z AMD64 pa še bi lahko našteval.
Zanimivo je, da je naprimer Adobe Premiere (video encoding) občutno hitrejši z AMD64, prav tako tudi Adobe Photoshop.
P4 kakor jaz vidim teste kraljuje le še v sintetiki in določenih aplikacijah, ki so kodirane direktno za EMT64 oz del SSE2, ki opisuje hyperthreading. Drugje razlike ni oz. je minimalna.
Neglede na to je P4 660 hud procesor kar se tiče navijanja vsaj teoretično - vzameš najboljše zračno hlajenje in dobiš 4.2-4.3 GHz.
Kljub spoštljivi frekvenci se bojim, da je temperatura ob tem previsoka in ko procesor preide iz idle v load preklopi tudi v throttle mode, ki mu avtomatično zniža frekvenco. To pomeni da procesor sicer doseže visoko frekvenco vendar le v idle načinu - ko je potrebno 100% delat pa frekvenca hitro pade na "zdravih" 3.6GHz oz verjetno celo nižje do 2.8GHz. Možno je to eden od razlogov zakaj ne gre P4 čez 3.8GHz! Kakorkoli - Lahko bi kje objektivno testirali tudi navito mašino, da vidimo ali je temu res tako?
X74
http://setiweb.ssl.berkeley.edu/team_display.php?teamid=30319
Gikica ::
Eh ja. Bl žalostno je z Intelom pa Pentiumi zadnje čase. Izgleda da bo treba res kr AMD Athlon 64 nabavt. Čakanje se zgleda ni splačalo. No ja saj še nižje cene Athlonov 64 lahk zej prčakujemo k je eba bl boga konkurenca zravn.
Resistance is futile! Firefox and Thunderbird will prevail!
Dead_Eye ::
Tista izjava da Intel ve kaj dela me je prav lepo nasmejala. Intel ga že od P2(slot1) serje kar veliko. Potem p4, rambus,.....
The one and only
wishmaster ::
Če si ne morš privoščit rambusa pač ne piš da je .... . Rambus je nepogrešljiv v strežnikih ,tud v marsikaterem novem strežniku so Rambus rami v kombinaciji z dual xeoni.In zakaj so ? Najbrž ne zarad tega ker so slabi .Intel ima pač navado menjat slote in se zato čist nič ne sekiram,pač kupim novo plato in je zadeva rešena.
No pa povej kaj ga intel serje ? Mogoč zato ker so drag al pa ker si ga ne morš privoščit.Pa mi povej kdo je imel lepšo zgodovino AMD al intel ?
No pa povej kaj ga intel serje ? Mogoč zato ker so drag al pa ker si ga ne morš privoščit.Pa mi povej kdo je imel lepšo zgodovino AMD al intel ?
Jeebs ::
Dead_Eye: Tud P3 so bli še primerki na slot1. Mam sam doma še ta stara jajca.
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!
AtaStrumf ::
xenon74 jaz sem napisal **najnovejšimi** verzijami, torej v primeru 3D Studio Max-a je to verzija 6 in ne 5, kjer je AMD še vedno v prednosti. Itak je bil pa to samo tak iz rokava stresen primer, da malo ponazorim kaj hočem povedat, sigurno pa obstajajo boljši primeri kje ima Intel še vedno prednost pred AMD-jem. Skratka, hočem samo povedat, da naj folk ne posplošuje, ampak se odloči na podlagi SVOJIH preferenc.
Moja izbira je pa itak AMD, že zato, da ne bojo propadli, he, he. Spomini na dni ko si moral plačat po 80k za kolikor-toliko spodoben proc so še vedno preveč živi.
Moja izbira je pa itak AMD, že zato, da ne bojo propadli, he, he. Spomini na dni ko si moral plačat po 80k za kolikor-toliko spodoben proc so še vedno preveč živi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AtaStrumf ()
Jaka83 ::
wishmaster: In ti delaš za šaltarjem v comp štacuni, ne me j***t. A zdaj boš pa gledal katera firma je imela "lepšo" zgodovino in pol tisto nabavil in gural do onemoglosti. Jaz raje pogledam realno sliko in sedanjost, pa tud mal v prihodnost. Ja, imel sem Intela in ja, imam AMDja. Aja lažem, imam Intela (C400) še vedno, dela v sosednji sobi kot router. Ne morš bit kot fjakarski konj s plašnicami in zmer hodit samo naravnost, mal morš pogledat okrog in najt optimalno "rešitev" za ta čas.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Intel Core i7 - NehalemOddelek: Novice / Procesorji | 7861 (5152) | Jst |
» | Intel pentium4 3000 ali AMD Athlon 3000+ 64bit????Oddelek: Kaj kupiti | 1785 (1478) | Roych |
» | Katerega Pentiuma in katero plato? (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 3980 (3235) | igor0203 |
» | athlon in pentiumOddelek: Strojna oprema | 1448 (1307) | dr.J |
» | Nekaj za razmislitOddelek: Novice / Procesorji | 1844 (1844) | b4d |