» »

Pripravite se na srečanje z DOOM 3

Pripravite se na srečanje z DOOM 3

Demon v pozi :)

vir: Wired News
Wired News - John Carmack, programer grafičnega pogona za Doom 3, nam omenjeno igro obljublja že kar nekaj časa. Verjetno nas veliko komaj čaka, da jo preizkusimo. Na Wired News so spisali zanimiv tristranski članek o tej igri, v katerem so opisali igro in kaj vse bo ponujala. Članek je zelo zanimiv, še posebej ga priporočam strastnim neučakancem. Klik!

18 komentarjev

Fury ::

monster-x - top slo-tech news flooder :)

Ko je gugl nehu novice ven metat se je spravu se nad S-T forum 0:) :D

morphling1 ::

LOL
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)

Dr_M ::

od kdaj pa carmack uporabla directx???
[:\] [:\] [:\] [:\] [:\] [:\] [:\] [:\] [:\]
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Tr0n ::

Ehm, igra bo seveda v OpenGL.

undefined ::

> Seveda naj bi bila igra narejena za DirectX 8 in ne 9.

OpenGL, ne pa DirectX. To že vrabci čivkajo. :)

Kje dobite take zrele pisce novic? ;)

(sic) ::

Ne. ne za DirectX bo!

Slo-techove novice ne lažejo :D :D :D

//bežim kozlat od pretiranega smeha...
Fuck you all!!!

NoUse4AName ::

no ja, odvisno kak gledas stvar. OpenGL bo sicer uporabljala igra za grafiko, ampak za branje iz tipkovnice/miske in za zvok bo stvar uporabljala DirectX, torej ce smo natancni je novica kljub temu pravilna, saj ni rekel kateri del igre bo uporabil DirectX.

Tr0n ::

NoUse4AName: Heh, prosim?

undefined ::

TrOn, mislim, da govori o DirectInput in DirectSound. ;)

(sic) ::

Tudi v tem primeru novica ne bi bila pravilna!

Ker bo D3 uporabljal DX9 za input in sound output.
Fuck you all!!!

undefined ::

> Ker bo D3 uporabljal DX9 za input in sound output.

On je napisal za kaj bo narejeno, ne kaj bo uporabljal na tvojem računalu.

Sicer pa je bil podatek le toliko zgrešen, ker bo grafika OpenGL in ne Direct3D. :)

Tr0n ::

Heh, kolko sem gledal Quake in Quake II source, ne uporabljajo Direct metod za krmiljenje tipkovnice in miske, ampak imajo dolocene stvari napisane v ASMju :).

undefined ::

Quake3 je nedvomno uporabljal DirectSound. :)

mrTwelveTrees ::

fantje, rajši se vprašamo, če špil sploh bo... toliko časa, kolikor ga oblublajo, je škoda besed...

monster-x ::

vsi: ob pol enajstih zvečer se pa loh tud jst kej zmotm al ne?:D

undefined ::

> vsi: ob pol enajstih zvečer se pa loh tud jst kej zmotm al ne?

Ne mi rečt, da greš ponavadi takoj po risankah že spat. ;)

monster-x ::

Ne mi rečt, da greš ponavadi takoj po risankah že spat. ;)



kot si videl smo včer dost novic spisal, tko da ne mi težit zarad enga stavka[:\]

undefined ::

> tko da ne mi težit zarad enga stavka

Zdej ti težim zarad spanja, ne zarad stavka. ;)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Googlov Daydream je mrtev

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
133454 (2378) PrimozR
»

Izkopali več izvodov E.T.-ja

Oddelek: Novice / Ostale najave
2710114 (2817) gruntfürmich
»

Izšla Dota 2

Oddelek: Novice / Igre
3910405 (8047) Tr0n
»

Nov članek: Kaloričen zajtrk: milijarde trikotnikov in sodobni GPU-ji

Oddelek: Novice / Nova vsebina
4910571 (7470) RibicRupert
»

Black inu White

Oddelek: Novice / Igre
71705 (1705) MaverickT

Več podobnih tem