»

GDC se odvija na spletu

Gamasutra - Čeprav je bila prireditev Game Developers Conference uradno prestavljena na poletje, se znaten delež predavanj in drugih dejavnosti skozi tekoči teden odvija na spletu - in to brezplačno.

Game Developers Conference v San Franciscu je največji letni dogodek za razvijalce iger na svetu. Karte za obiskovalce predavanj stanejo od več sto dolarjev navzgor, zato je običajno omejen na profesionalce. Posnetki in dokumenti s predavanj so sicer mnogokrat dosegljivi na strani GDC Vault, a se odklenejo šele po določenem času. Letos pa lahko zaradi tegob, povezanih s koronavirusom SARS-CoV-2, zadevo spremljajo tudi navadni smrtniki. GDC 2020 je bil predstavljen na še vedno nedoločen poletni termin, a precej velik delež predavanj se odvija ta teden - na spletu in povsem brezplačno. Neposredne prenose in posnetke je mogoče videti na GDCjevem Twitch kanalu, dosegljivi bodo tudi v Vaultu. Izjema je Microsoft, ki je (seveda) svoj delež ponudil skozi lasten servis Mixer.

Razen predavanj so pretočno...

1 komentar

Novosti na področju računalniških mišk

Microsoft Habu

Slo-Tech - Microsoft in Razer sta predstavila prvi sad sodelovanja, računalniško miško z imenom Habu, z ločljivostjo 2,000 DPI. Po besedah pristojnih, gre za prvi izdelek iz nove generacije t.i. High-End računalniške periferije.

Genius je predstavil igračarsko miško Navigator 535 Agama, posebnost katere je pet prednastavljivih programov delovanja, kar omogoča enostavno menjavo med različnimi nastavitvami.

Logitech bo s...

97 komentarjev

Spam kot orožje za množično... demoralizacijo

ZDNet - ZDNet je pred kratkim objavil intervju z Richardom Clarkeom, bivšim svetovalcem ameriške vlade za področje boja proti terorizmu. V intervjuju se je Clarke precej razgovoril o problemu varnosti, tudi računalniške varnosti, povedal pa je še zanimivost iz zadnje iraške vojne.

Po njegovih besedah so ZDA tik pred vojno uporabile posebno metodo kibervojskovanja, in sicer - pošiljanje spama. Višjim iraškim vojaškim uradnikom so namreč poslali personalizirana elektronska sporočila v katerih so jih pozvali naj ob začetku vojne odidejo domov in se izognejo spopadu, kar naj bi večina prejemnikov sporočila tudi storila.

Če bi Saddam imel antispam filtre...

25 komentarjev

Intervju z Andyjem Heidelbergom

vir: Crucial
BigBruin - Na BigBruin so opravili zanimiv intervju z Andyjem Heidelbergom, enim vodilnih inženirjev v Crucialu. Crucial je, kot verjetno veste, pododdelek giganta Micro Technology, ki trenutno obvladuje svetovni pomnilniški trg. Beseda je tekla o njihovih izdelkih, njihovem mnenju o navijanju in prihodnosti pomnilniških tehnologij. Andy se je dotaknil še zabrisane meje med Crucialom in Micronom ter pojasnil, kakšno je v resnici sodelovanje teh podjetij. Intervju.

0 komentarjev

Nov članek: Intervju z Richardom Huddyjem

Richard Huddy

Slo-Tech - Tudi tokrat Slo-Tech preseneča, saj si lahko na naših straneh preberete intervju z enim vplivnejših ljudi kanadskega podjetja ATI: Richardom Huddyjem. Gospod Huddy dela v Evropi kot del skupine, ki podpira razvijalce iger ter sodeluje s tehničnimi viri, ki so vpleteni v razvoj grafičnih tehnologij. Kaj ima povedati o (ne)uspehu tehnologije TruForm, kaj ima reči čez konkurenco ter kaj pravi o nadaljnjem razvoju gonilnikov za operacijski sistem Linux? Branje obvezno!

42 komentarjev

John Carmack E3 intervju

vir: GameSpy
Slo-Tech - Na GameSpyju so spisali intervju s programerskim gurujem in solastnikom podjetja ID Software - Johnom Carmackom. John govori o različnih problemih, na katere pogosto naletijo majhne razvijalske skupine, o predvidenem napredku v računalniški grafiki, o njegovih hobijih ter seveda o prihajajočem Doomu 3. Intervju je potekal na E3 in trajal kar uro in pol, med intervjujem pa je odgovarjal tudi na iz občestva zastavljena vprašanja. John je pojasnil tudi to, zakaj se je ID odločil za enoigralsko igro. Intervju lahko preberete tukaj.

16 komentarjev

Intervju z Richardom Huddyem

Slo-Tech - Slo-Tech svojim zvestim bralcem, bralkam in vesoljcem pripravlja intervju z enim izmed najboljših ljudi s področja računalniške grafike današnjega časa -- gospodom Richardom Huddyem. Richard Huddy je s skoraj dvajsetimi leti prakse na področju računalniške grafike eden izmed najbolj spoštovanih predavateljev na konferencah za programerje iger, kot je naprimer GDC ( Game Developers Conference). Lani je tako po štirih letih pri nVidii zapustil delo v oddelku za stike s programerji in z nekaj sodelavci ustanovil podjetje Code Mafia, ki se je kmalu povezalo z ATIjem. Richard Huddy je tako sedaj odgovoren za stike s programerji za ATI. Svoja vprašanja lahko zastavite v temi v forumu.

0 komentarjev

ATI in NVidia objavila prezentacije z GDC-ja

GDC - Tako ATI kot NVidia sta na svojih domačih straneh objavila svoje prezentacije z GDC-ja (Game Developers Conference), ki je potekal prejšnji teden. ATI-jeve prezentacije dobite tukaj in zavzemajo predvsem področje, kjer je ATI v rahli prednosti (SmartShader). NVidine prezentacije pa so na voljo tukaj in obsega praktično vse od optimizacij do prihodnosti. Še posebej se mi zdi zanimiva prezentacija Richarda Huddya What Comes After 4, ki govori o tem, kaj nas čaka v prihodnosti (za vse, ki niste zakapirali: What Comes After "GeForce" 4). Pa veselo branje >:D...

0 komentarjev