» »

Nov članek: Intervju z Richardom Huddyjem

Richard Huddy

Richard Huddy

Slo-Tech - Tudi tokrat Slo-Tech preseneča, saj si lahko na naših straneh preberete intervju z enim vplivnejših ljudi kanadskega podjetja ATI: Richardom Huddyjem. Gospod Huddy dela v Evropi kot del skupine, ki podpira razvijalce iger ter sodeluje s tehničnimi viri, ki so vpleteni v razvoj grafičnih tehnologij. Kaj ima povedati o (ne)uspehu tehnologije TruForm, kaj ima reči čez konkurenco ter kaj pravi o nadaljnjem razvoju gonilnikov za operacijski sistem Linux? Branje obvezno!

42 komentarjev

Sunna ::

wow. pohvalno . a ga je bilo tezko ga dobiti za pogovor?

Tero ::

OK kewl.. Samo tista slikica na levi strani ko ma na "celu" ATI logo pa je malo "mimo".:\
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

mrTwelveTrees ::

ja, tatoo ma na čelu... :D
po moje ga bo pobral, če bo slučajno ati šel po gobe...
kva mi gre to ka K**** ! > odgovarja in omenja samo napake konkurence (Nvidie)
(ok, da so priznali da je en čip bil polomija) ampak samo slabo govori o Nvidii
in potem automatsko boljši ati, ker teh napak ni delal ? ja pa pa kaj še...

kva bi ga skur**l preklet ***** *********

članek je pohvalen, da se vam je dal prevajat fantje; kdo je naredu prevod ?

R33D3M33R ::

Odličen in zanimiv članek! Pohvalno :D
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Silence-r ::

Intervju je le dokaz več da je tudi Slo-tech med 'velikimi'.

Pohvale!
In ko pomisliš da ne more biti slabše, ti nekdo vzame še to upanje!

Highlag ::

Ja lepo je prebrat kak intervju v Slovenščini!:))

njok ::

Lep intervju, hočemo še! :D

LojzePek ::

Lepo da še kakšen tujec govori slovensko.

d3mon ::

Pek:
Misliš Senitela?

NoUse4AName ::

morm pohvalit, res ste postavili odlicna vprasanja. Verjetno bi ta intervju znal biti zanimiv za tujce, ce bi objavili tudi anglesko verzijo...

Gandalfar ::

Sej je objavljena angleska verzija tudi?

OwcA ::

Saj je tudi angleška verzija, kar poglej povezavo v naslovu članka. :)
Otroška radovednost - gonilo napredka.

JohnyB ::

Zelo dober intervju!
Apple iMac

NoUse4AName ::

pa res 8-O
Posljite stvar na kaksen slashdot ali shacknews...

Matek ::

gDvanajstDreves, a je slučajno povedal kaj, kar ne drži ali te motijo resnične trditve?
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Gandalfar ::

NoUse4AName: se trudimo.. poskusi se ti poslat .. mogoce bodo koga upostevali.. :)

Primoz ::

Btw.. link do članka za tujino (če želite, da ta stran ne bo takoj umrla): stran na slike.slo-tech.com
There can be no real freedom without the freedom to fail.

mrTwelveTrees ::

MadManMato: dej posluš; nočem se kregat, ker nisem pri volji...

morphling1 ::

MMM, Huddy je definitivno malo pristranski, kar je čisto logično.
Drugače je bil pa intervju izredno zanimivo branje in kot sem napisal že nekje drugje pika na i bi bil podoben intervju s nVidia človekom, da človek dobi pogled na situaciju tudi iz druge strani
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)

jurc ::

"Slovenščina" se mal drgač napiše..

Boky ::

Mogoče bi ga morali vprašat še kaj orkrog zmede pri označevanja kartic.

Martesan ::

http://www.rage3d.com/

tuki gor ste že hehe ;)
Enforcer, [MOb] - Members of besTeam

||_^_|| ::

Slo-tech massiv:)

Vesoljc ::

un link na koncu za OpenRT je napačen
www.saarcorp.de -> www.saarcor.de

mater smo pikolovski :)
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Senitel ::

Malo komentarja na Huddyevo "pljuvanje" po NVIDIji:
Huddy je pač profesionalec, ki je delal že za kar nekaj podjetij (3D Labs, potem NVIDIA, sedaj ATI). Spomim se recimo lani spomladi, ko je folk (developerji) protestiral recimo po DX mailing listi glede GeForce 4 MX (brez shaderjev, folk ga je pa vseeno kupoval, saj je pač GeForce 4 kar je boljše kot GeForce 3 :\) in je lepo rekel "I agree but it was not my call". In takrat (plus še kaj kar mi niti ne vemo) se mu je NVIDIA preprosto zamerila. Enostavno moraš take stvari (intervjuje) znat brat.
In konec koncev se NVIDIA je zaštrikala. NV30 je zamudila in je z povsem nedodelanimi driverji priletela ob bok Radeonu 9800 z driverji, na katerih je ATI delal že 9 mesecev (in so dejansko optimizirani - pa čeprav so jih začeli pisat trikrat od začetka v času DX9 beta). Nekdo pri NVIDIji se je zato odločil, da bi bilo dobro malo poguljufati in so. NV30 jim to ni rešilo, je jim pa zasralo NV35 (koliko izmed vas recimo verjame, da lahko NV35 dejansko sesuje R350?). Če bi pri NVIDIji končno izdali ene pametne driverje za NV3x serijo... NV35 ni slab kos hardwarea ampak zaradi slabih driverjev vsaj v DirectX 9.0 in pixel shaderjih 2.0 izgleda kot neslana šala proti Radeon-u 9700. Rezultati engea fillrate tester programčka made by me:
GeForceFX 5900 Ultra (det 44.61):
PS 1.1 - Simple - 892.257690M pixels/sec
PS 1.4 - Simple - 565.649109M pixels/sec
PS 2.0 - Simple - 422.224335M pixels/sec
PS 2.0 PP - Simple - 561.533508M pixels/sec
Radeon 9700 PRO (cat 3.3):
PS 1.1 - Simple - 1276.303711M pixels/sec
PS 1.4 - Simple - 1276.647095M pixels/sec
PS 2.0 - Simple - 1277.628540M pixels/sec
PS 2.0 PP - Simple - 1275.308716M pixels/sec
Glede na informacije, ki jih imam iz NVIDIE, bi morali vsi štirje testi biti v rangu ~1800M pixelov/sekundo... Glede na informacije, ki jih imam od ATIja, bi morali biti vsi štirje testi v rangu ~1300M pixlov/sekundo. Kateri driver sedaj bluzi? Dokler NVIDIA ne spravi skupaj enih pametnih driverjev, kjer bodo pixel shaderji delali tako kot morajo je pač ATI king of the hill. Tudi NV40 tega ne more rešit, ker problem ni v hardwaru ampak v driverjih.
Da se pa driver team ubada z "bolj pomembnimi" stvarmi je pa krivo vodstvo in Huddy je šel stran zaradi vodstva, ne pa zaradi hardwarea ali ker bi mislil, da so NVIDINI inžinirji nesposobni.
No pa smo se spet mal razpisal... >:D

morphling1 ::

Na žalost je to res, da so PS zmogljivosti FX serije v primerjavi z ATi jem zelo inferiorne. Senitel, pa je res problem samo v gonilnikih ? Če je to res, ne vem kako da se nekoč najboljši driver team ne zgane in kaj ukrene v zvezi s tem. Imaš kake informacije od detonatorjih 5x.xx jaz sem že dolgo nazaj nekje prebral, da naj bi bili ti pravi FX detonatorji saj so nova generacija, 44.xx so še vedno stara.
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)

zile ::

Stari vodstvo, sej ti je rekel :D . Riba smrdi pri glavi, pa še kje. >:D

Senitel ::

morphling1: Kolikor jaz vem, bi NV35 kar morala konkurirati tako R300, kot R350 (NV30 je dejansko počasnejša, vendar še vedno ne toliko, kot se izkaže v testih). Torej: 44.61 so prvi driverji, ki delajo to kar morajo (kar pomeni 32 bit floating point v ps 2.0 in 16 bit floating point le, če aplikacija to hoče) na celotni seriji NV3x. Ti driverji so nekje od konca maja, torej lahko pomoje varno rečemo, da je NVIDIA začele delati na driverjih za NV3x začetek junija (2003)... :\

undefined ::

Odličen intervju, ni kaj! Huddy je tud odlično povedal kako je stvar na realnih tleh, intervju se mi sploh ni zdel dosti kaj pristranski, saj je konec koncev v vodo huje potunkal Trident kot pa Nvidio. Za Nvidio je prav lepo povedal le resnico: z NV30 je zamudila, driverje še ni popolnoma razvila in na koncu je celo goljufala za tiste pike pri 3D Marku za pridobitev kupcev, na zelo zahrbten način.

P.S. Drugič naj kdo preveri angleško slovnico spraševalca, preden se stvar pošlje po mailu. :)

Sergio ::

IceMan: pripomba vzeta na znanje :)

Sicer pa hvala za pohvale
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

Blizz ::

Vse je kulj, ampak poslovenjeni izrazi od subdivision surfaces, displacement mapping, global illumination in radiosity so pa res mal neumesni.

Filo ::

so hudi ja..hehehe ampak to je itak težko prevest...kaj sem hotu rečt pa nej še kdo reče da ma Ati slabše driverje kot nvidija...:D

x.sci ::

Hmm... lepo lepo.
Edina stvar, ki me je malce zmotila je, da niste sli dlje z linux supportom; vprasanje, kaj si mislijo o distribuciji pre-compiled kernel modulov (kot to dela Nvidia) bi bilo na mestu.

Senitel ::

Saj če se najde dovolj zanimivih vprašanj (podvprašanj) jih lahko še enkrat pošljem. :D

BaRtMaN ::

ATi ma slabše driverje kot nVidia. :D

undefined ::

> ATi ma slabše driverje kot nVidia.

Kaj pa bi ti vedel o tem? :)

root ::

Ja za linux bi jaz reko da ja, za windows pa je tak ma sicer najbolj izpopoljene ampak včasih se pri katerih novih igercah pojavijo kaki bugi, ki jih pri nVidinih driverih ni. No takrat pač moreš počakat na nasledno izdajo driverov. No glede linux driverov pa bi ga lahko vprašali zakaj na uradni strani ne ažurirajo novih driverov zunaj so driveri 2.9.12 na njihovi strani pa je še vendo 2.5.1.

BaRtMaN ::

IceMan: bil sem sarkastičen, preberi si Filov komentar...

Asgard ::

se strinjam de ma ati slabse driverje kot nvidia sam se bo pomoje obrnilo kmalu ca majo kej kohones !!!

drgac pa vse cestitke mafija ste kaj cmo !



p.s. sem Nvidia fan !

Han ::

Zanimivo branje. 8-) Pogrešam vprašanje o slabi kakovosti izdelave "OEM" kartic in večkrat čudni izbiri pomnilniških čipov, od katerih je hitrost še kako pomembna in ki se tako radi grejejo.

bradek ::

Dolgo dolgo casa je bila odprta tema kjer so se zbirala vprasanja... Drugace pa kot je rekel prej, ce postavite zadost pametnih vprasanj bo se en intervju :)

(sic) ::

Lepo!

Se je splačalo čakat. Celo, ko sem videl eno izmed mojih vprašanj na rage3d.com :))

Senitel: Boš zbiral nova vprašanja/podvprašanja, ker imam nekaj vprašanj. Pa tudi ostali vidim da majo nekaj.
Fuck you all!!!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov članek: Intervju s Philipom Zimmermannom

Oddelek: Novice / Nova vsebina
71736 (1337) Looooooka
»

Intervju z Gainwardovim Andreasom Dittom

Oddelek: Novice / Nova vsebina
411228 (1228) undefined
»

Nov članek: Intervju z Richardom Huddyjem

Oddelek: Novice / Nova vsebina
421393 (1393) (sic)

Več podobnih tem