»

Soli je pomanjšan Kinect na steroidih

golem.de - Prihodnost rokovanja s pametnimi napravami bo podobna Posebnemu poročilu, samo še bolj preprosta in intuitivna bo. Prvotno pisanje po ukazni vrstici so že zdavnaj zamenjali grafični vmesniki, a tudi klikanju in tipkanju odklenkava. Na dotik občutljivi zasloni so trenutni hit, a se bodo bržkone umaknili prepoznavanju kretenj. Microsoft je za uveljavitev storil največ s svojim Kinectom, zato so ga kmalu jeli posnemati še drugi. Glavna slabost Kinecta je velikost, zaradi česar ga ne moremo ravno nositi naokoli. Kaj pa če bi ga lahko?

Googlova enota ATAP (Advanced Technology and Projects) se je vprašala prav to in že prototip je osupljiv. ATAP poznamo kot eno najbolj plodnih enot, če to merimo kot revolucionarnost izdelkov, ki dejansko...

10 komentarjev

TrapWire nadzoruje velika ameriška mesta in London

Slo-Tech - Mineva že deseti dan od začetka koordiniranih napadov DDoS na Wikileaks, ki so se začeli po objavi podatkov o sistemu TrapWire, s katerim ZDA nadzorujejo večja mesta v državi. Gre za podatke iz tako imenovanega vdora Stratfor, ki se je zgodil lani na božični večer, sedaj pa jih Wikileaks priobčuje pod imenom GIF (global intelligence files). Med njimi najdemo tudi obilico navedb sistema TrapWire.

Zasnova zanj sega v leto 2004, ko je podjetje Abraxas Corporation prijavilo blagovno znamko TrapWire. Sprva je bila zaradi podobno zvenečih imen zavrnjena, leto pozneje pa so jo vendarle dobili. V...

23 komentarjev

Disney Research razvil sistem za napredno prepoznavanje dotikov Touché

Extremetech - Raziskovalni oddelek Walt Disneyja, Disney Research, je predstavil novo tehnologijo Touché (znanstveni članek), ki razširja uporabnost klasičnih na dotik občutljivih zaslonov. Osnovni kapacitivni na dotik občutljivi zasloni lahko zaznajo dotik, ker se z dotikom spremeni njihova kapacitivnost. To detektorsko vezje zazna, saj se spremeni odziv na izmenični tok pri dani frekvenci. Ker se uporablja le ena frekvenca, imajo ti zasloni le dve možnosti - signal (dotik) je ali pa ga ni. Disney Research pa je razvil tehnologijo, ki zazna tudi vrsto dotika ali po domače, kako močno in na kakšen načni predmet zgrabimo.

Delovanje sistema najlepše opiše kar njihov videoposnetek (glej spodaj), a vseeno povzemimo. Namesto ene frekvence sedaj uporabimo spekter frekvenc in merimo odziv (posredno spremembo kapacitivnosti, neposredno pa tok in napetost ter njuno...

3 komentarji

Microsoft razvil oskubljen kinect - SoundWave

Microsoft - Medtem ko je Disney Research razvil sistem za naprednejše prepoznavanje dotikov, so bili raziskovalci aktivni tudi v Redmondu, kjer so pripravili okleščeno verzijo Kinecta, ki jo podpira pravzaprav vsak računalnik z zvočniki in mikrofonom. Klasični Kinect za sledenje kretnjam uporablja kamero (torej svetlobo), novi sistem SoundWave pa zvok, torej deluje kot nekakšen mini radar ali sonar. Takoj tudi opazimo glavno prednost - za delovanje ne potrebujemo nobene dodatne opreme.

Sistem izkorišča Dopplerjev efekt. Z vgrajenimi zvočniki oddaja neslišen zvok frekvence 18-22 kHz (otroci ga običajno sicer lahko slišijo). Če ta zvok trči v gibajoč predmet v okolici, se odbije z nekoliko spremenjeno frekvenco - podobno se z radarjem meri hitrost v prometu. Odbiti zvok se...

11 komentarjev

Microsoft zakrpal osem lukenj in napovedal Kinect za PC

Microsoft - Včeraj je bil spet drugi torek v mesecu, kar pomeni, da je Microsoft izdal redni paket popravkov za svoje izdelke. To pot je paket nekoliko lažji kot običajno, saj so v sedmih obližih zakrpali osem lukenj. Vse razen ene se nahajajo v sistemu Windows, osma pa je Microsoft ASP.NET.

Samo eden izmed popravkov ima stopnjo kritično. Gre za obliž MS12-004, ki popravi ranljivost v Windows Media Playerju, ki bi lahko povzročila zagon napadalčeve kode v računalniku. Preostali popravki imajo oznako pomembno, tako da je njihova namestitev kljub temu priporočljiva. Kot običajno jih najdete na storitvi Windows Update.

Druga, pomembnejša vest iz Redmonda pa prinaša Kinect na PC-je. Kinect je sicer mogoče že sedaj priključiti na osebne računalnike, a Microsoft bo pripravil tudi posebno namensko verzijo, ki bo dostopna že...

12 komentarjev

Kinect izšel v ZDA, razpisana nagrada za odprtokodne gonilnike

CNet - Ta teden je v ZDA z veliko pompa izšel nov krmilnik za Microsoftovo konzolo Xbox 360, ki se imenuje Kinect (recenzija na Cnetu). V dveh dneh, kar je Kinect naprodaj, so sicer odkrili nekaj pomanjkljivosti: težave s prepoznavanjem obraza temnopoltih ljudi, težave z globino oziroma zaznavanjem prostora, nekaj zmede z električnimi adapterji ter s programsko opremo. Splošni vtis je, porodim tegobam navkljub, pozitiven. V EU bo Kinect izšel prihodnjo sredo. Da ne bi uporabnikih odprtokodnih sistemov ostali na suhem, je podjetje Adafruit Industries že razpisalo nagrado v višini 2000 dolarjev za kogarkoli, ki bo prvi predložil odprtokodne gonilnike Kinect za Xbox 360. Na ta način želijo omogočiti delovanje Kinecta pod vsemi operacijskimi sistemi. V dokaz mora predlagatelj...

23 komentarjev

Kinectove zmogljivosti razkrite

Microsoft Kinect

vir: engadget
Kotaku - Na britanski trgovini Play.com so najverjetneje nekoliko prezgodaj razkrili tehnične zmogljivosti Kinecta, Microsoftovega sistema za zaznavanje gibanja in uporabe le-tega za upravljanje z igrami. Že pred tem smo vedeli, da Kinect uporablja infrardeče kamere, s katerimi zaznava igralce. Slednjih bo zaznal do šest, a bosta začuda lahko aktivna le dva, ki se bosta lahko sama sebe uporabila tudi za prikazno sliko na Xbox LIVE. Število aktivnih igralcev je nekolikšno razočaranje, saj oba konkurenta, Wii in PS3 Move, omogočata hkratno igranje štirim igralcem.

Infrardeča kamera z ločljivostjo 320 x 240 pik pri 16 bitih globine in 30 sličicah na sekundo bo pri vsakemu igralcu zmožna videti do 20 sklepov ter bo delovala na oddaljenosti 1,2 do 3,5 metra. Poleg infrardeče kamere, katere...

21 komentarjev

Tanki Xbox je Xbox 360

Novi Xbox s Kinectom

vir: engadget
engadget - Po pričakovanjih je Microsoft včeraj na E3 predstavil prenovljeni Xbox. V nasprotju s pričakovanji ta ne bo znan kot Xbox 360 Slim, temveč zgolj kot Xbox 360 250 GB, kolikor je velik trdi disk v njem. V primerjalnih tabelah tako celo pri Microsoftu med novim in starim Xboxom razločujejo z new Xbox 360 za novega oz. Xbox 360 original za starega. Slednji je še vedno naprodaj, čeprav je že od včeraj od predstavitve novega modela slednjega mogoče tudi naročiti oz. kupiti, a stari ni več v proizvodnji. Prodajal se bo torej le še dokler bodo ostale zaloge.

Novi Xbox ima, kot smo poročali že včeraj, 250-gigabajtni trdi disk in vgrajeno brezžično povezljivost z omrežji WLAN 802.11n. Prenos podatkov s starega, če se boste...

28 komentarjev

Logitechovi zvočniki

AnandTech - Uff... Pomankanje časa je zadnje čase moj zelo hud problem. Sergio je v Ljubljani, Luni na delu... za ostale pa niti ne vem kje so. No, kljub temu se bom potrudil in vam priskrbel nekaj novic.

Začnimo kar pri Logitechovih zvočnikih. Na strani, ki je pred kratkim preživela napad, za tiste, ki ne veste, je to AnandTech, so si ogledali Logitechov zvočniški sistem SoundMan Xtrusio DSR-100. Komplet je sestavljen iz štirih satelitov in enega nizkotonca, tako kot je to že standard za boljše računalniške zvočnike. Prva stvar, ki mi je padla v oči, je bila sinusna zvočna moč, ki znaša kar 100W (4×12W + 1×50W), druga pa je aluminijasto ohišje nizkotonca. No ja, o lastnostih in dobrih ter slabih rečeh bi še lahko pisal, a si test kar sami oglejte, če ne zaradi drugega, pa zaradi slikic.

0 komentarjev