»

Google nadaljuje z razvojem tehnologije Soli

vir: Google
Google - Pri Googlu so malo odškrnili vrata laboratorija za razvoj naprednih tehnologij in pojasnili, v katero smer razvijajo svoj "mini radar" Soli, s katerim nameravajo zaznavati ne le ročne geste, temveč gibanje celotnega telesa oseb v bližini naprav.

Ena bolj skrivnostnih Googlovih izpostav je laboratorij ATAP, kar je kratica za Advanced Technology and Projects. Tam so med drugim razvili mini radarček Soli, katerega namen je bil sprva prostoročen nadzor naprav s kretnjami, na primer pri telefonu Pixel 4. Toda pri njem se ideja še ni najbolje obnesla in novejši Googlovi telefoni senzorja nimajo več vgrajenega. Tri leta pozneje so inženirji pripravljeni spregovoriti o naslednji generaciji radarčka, ki mu bodo precej razširili namembnost: ne bo več zaznaval zgolj rok, temveč gibanje celotnega telesa, z obračanjem glave vred. Zamisel se vklaplja v Googlovo idejo razvoja novega "jezika" za interakcijo s stroji, s katerim želijo napraviti nadzor sodobne elektronike bolj organski.



V praksi...

14 komentarjev

GDC se odvija na spletu

Gamasutra - Čeprav je bila prireditev Game Developers Conference uradno prestavljena na poletje, se znaten delež predavanj in drugih dejavnosti skozi tekoči teden odvija na spletu - in to brezplačno.

Game Developers Conference v San Franciscu je največji letni dogodek za razvijalce iger na svetu. Karte za obiskovalce predavanj stanejo od več sto dolarjev navzgor, zato je običajno omejen na profesionalce. Posnetki in dokumenti s predavanj so sicer mnogokrat dosegljivi na strani GDC Vault, a se odklenejo šele po določenem času. Letos pa lahko zaradi tegob, povezanih s koronavirusom SARS-CoV-2, zadevo spremljajo tudi navadni smrtniki. GDC 2020 je bil predstavljen na še vedno nedoločen poletni termin, a precej velik delež predavanj se odvija ta teden - na spletu in povsem brezplačno. Neposredne prenose in posnetke je mogoče videti na GDCjevem Twitch kanalu, dosegljivi bodo tudi v Vaultu. Izjema je Microsoft, ki je (seveda) svoj delež ponudil skozi lasten servis Mixer.

Razen predavanj so pretočno...

1 komentar

Facebookova konferenca F8 odpovedana, GDC preložen

Slo-Tech - Koronavirus jemlje nov davek med letošnjimi tehnološkimi dogodki. Po sejmu MWC je tako odpovedana Facebookova razvijalska konferenca F8, medtem ko Game Developers Conference prestavljajo na poletje.

Dogajanje v preteklem tednu je bilo na moč podobno tistemu pred odpovedjo sejma Mobile World Congress: najprej sta 20. februarja Sony in Facebook prva oznanila, da se zaradi grožnje koronavirusa SARS-CoV-2 ne bosta udeležila največjega dogodka za razvijalce iger na svetu, prireditve Game Developers Conference v San Franciscu, ki bi se morala pričeti 16. marca. Nato so sledili Electronic Arts, Unity, Microsoft, Epic Games in Activision/Blizzard, kar je bilo preveč in organizatorji so morali včeraj vreči puško v koruzo. Toda v nasprotju z MWC se letošnji organizaciji konference niso odpovedali v celoti, temveč trenutno načrtujejo izvedbo v še nedoločenem poletnem terminu. Del predavanj in dogodkov v okviru GDCja, kot je Independent Games Festival, pa bodo prestavili na splet.

Za...

2 komentarja

Alternativni načini upravljanja iger na GDC 2010

Heise - Ta konec tedna se je v San Franciscu sklenila Game Developers Conference, kjer so podjetja kazala obrise prihodnosti pri upravljanju videoiger. Obširno smo se razpisali o Sonyjevem PlayStation Move, a to ni bila edina nova zamisel na konferenci. Poglejmo si še ostale.

Mokre sanje vseh igralcev je seveda upravljanje z mislimi, čemur se proizvajalci sramežljivo bližajo. Neurosky je izdelal poceni sistem in k sodelovanju pritegnil podjetje Mattel z Mindflexom. Za 200 dolarjev so izdelali primitiven vmesnik med možgani in računalnikom v obliki slušalk s štirimi elektronskimi senzorji, ki zaznavajo alfa (8-13 Hz) in gama (nad 30 Hz) možganske valove. Cilj je doseči stanje maksimalne...

5 komentarjev

Unreal Engine 3 na iPhone in iPod Touch

vir: AnandTech
AnandTech - Kljub večinoma neoptimiziranim in hroščatim predelavam iger za računalnike, prvotno namenjene konzolam, imamo igralci na osebnih računalnikih še vedno nekatere bisere, kjer razvijalci svoje pogone dejansko dodelajo in omogočijo gladko igranje na širokem spektru konfiguracij. Mednje spadata npr. Valve (s svojim Source pogonom) ter Epic Games, ki stoji za Unreal Engine, trenutno v različici 3. Fleksibilnost slednjega dobro pokaže dejstvo, da je razvijalcem pogon uspelo v delovanje spraviti celo na iPhone 3GS in iPod Touch 3. generacije.



Pogon, ki za delovanje zahteva OpenGL ES 2.0, je zaenkrat zgolj tehnološka demonstracija, ki uporablja nekoliko predelano mapo iz Unreal Tournament. Ubijanje enega sovražnika, ki se nato...

13 komentarjev

Apple odobril politično aplikacijo, izgublja razvijalce

Karikiran John McCain s svojimi kontakti

vir: CNet
CNet - Prejšnji teden je v javnosti ponovno završalo, ker je Apple z dokaj slabim razlogom zavrnil umestitev aplikacije v App Store za iPod Touch in iPhone. Vest se je razširila zahvaljujoč avtorju aplikacije, ki je o tem napisal prispevek na svoj blog ter v njem tudi citiral del Applovega sporočila, ki je vključeval uradni razlog za zavrnitev.

Aplikacija, ki je poleg vseh kontaktnih poti za 540...

17 komentarjev

Stanford ponuja brezplačne tečaje programiranja aplikacij za iPhone

engadget - Ameriški Stanford po novem ponuja tečaje razvoja aplikacij za iPhone. Posebnost je, da so predavanja na voljo brezplačno komurkoli preko Stanfordovega iTunes kanala. Če se želite učiti programiranja za iPhone pa boste potrebovali nekaj predznanja o objektnem programiranju, dostop do Maca z Intelovim procesorjem ter poznavanje programskega jezika C. Prvega izmed predavanj, ki je že na voljo za ogled vodita dva izmed Applovih programerjev, kmalu pa bo sledilo še več predavanj, ki jih bodo vodili različni Applovi strokovnjaki. Če imate potrebno znanje in opremo, ter želite razvijati aplikacije za iPhone pa le brž odklikajte na spletno stran po prvo lekcijo.

2 komentarja

.NET guru: "iPhone najmočnejša mobilna platforma"

9to5Mc - Kevin Hoffman, eden izmed najbolj uveljavljenih razvijalcev za .NET platformo in avtor večih knjig na temo .NET-a, je pred dnevi na svojem blogu podal nadvse direktno mnenje o iPhone-u kot razvijalski platformi in številnih kritikah NDA pogodb, ki so jih morali razvijalci podpisati ob vstopu v iPhone Developer Program.

Hoffman, sicer že večkratni predavatelj o razlikah med .NET in Cocoa platformo ima svojevrsten pogled na obe platformi, ki ga poseduje le redkokateri razvijalec. Po njegovem mnenju je tako iPhone daleč najmočnejša mobilna platforma za razvijalce do današnjega dne. Besede, ki vsekakor ne bodo dišale Microsoft-u, še manj pa njegovemu PR oddelku, naj bi izrekel med enim izmed svojih predavanj na WWDC-ju. NDA pogodbe pa so kot vse pogodbe po njegovem mnenju popolnoma upravičene in na koncu dneva prostovoljne - če razvijalcu nenazadnje ne dišijo določene omejitve o razkrivanju internih informacij lahko vedno izbere da NDA-ja ne bo podpisal in se osredotoči na druge...

48 komentarjev