9to5Mc - Kevin Hoffman, eden izmed najbolj uveljavljenih razvijalcev za .NET platformo in avtor večih knjig na temo .NET-a, je pred dnevi na svojem blogu podal nadvse direktno mnenje o iPhone-u kot razvijalski platformi in številnih kritikah NDA pogodb, ki so jih morali razvijalci podpisati ob vstopu v iPhone Developer Program.
Hoffman, sicer že večkratni predavatelj o razlikah med .NET in Cocoa platformo ima svojevrsten pogled na obe platformi, ki ga poseduje le redkokateri razvijalec. Po njegovem mnenju je tako iPhone daleč najmočnejša mobilna platforma za razvijalce do današnjega dne. Besede, ki vsekakor ne bodo dišale Microsoft-u, še manj pa njegovemu PR oddelku, naj bi izrekel med enim izmed svojih predavanj na WWDC-ju. NDA pogodbe pa so kot vse pogodbe po njegovem mnenju popolnoma upravičene in na koncu dneva prostovoljne - če razvijalcu nenazadnje ne dišijo določene omejitve o razkrivanju internih informacij lahko vedno izbere da NDA-ja ne bo podpisal in se osredotoči na druge platforme.
Svoje mnenje o iPhone-u in njegovih razvijalskih orodjih v primerjavi z .NET Compact Framework-om je nekoliko bolj podrobno povzel eden izmed domnevnih udeležencev Hoffman-ovega predavanja, saj Hoffman sam ne sme razkriti kaj točno je izrekel ali objaviti svojega predavanja.
Novice » Apple iPhone/iPad/iPod » .NET guru: "iPhone najmočnejša mobilna platforma"
roli ::
No ja jaz imam nekaj malega izkušenj z iPhone SDKjem. Trenutno namreč študiram Objective C in cocoa framework in počaši razmišljam o svoji prvi aplikaciji.
Na srečo je platforma praktično enaka kot za Mac OS kar olajša stvar saj večina dokumentacije spisane za Mac velja tudi za iPhone. Ker dokumentacija, ki jo ponuja Apple ni ravno najbolj prijazna začetnikom. Res pa je, da mi niti ni všeč, da je potrebno znanje Objective C, ki je po mojem mnenju najbolj grozen programski jezik, ki sem ga videl - res pa je, da je to prvi OOP jezik, ki sem se ga lotil (poleg delčka PHPja). Tako, da bo potrebno prebrati še kar nekaj dokumentacije in nekoč morda Applu plačati tistih 100$ za to, da objavi aplikacijo. Ampak o tem bomo še videli. Trenutno sem poštimal same osnove programiranja za iPhone vendar bo potrebno še precej preštudirati Memory Managment, ki je ponovno precej čuden.
In kolikor gledam je iPhone sploh pri nekaterih aplikacijah (vsaj v simulatorju) malo bolj zanimiv kot Windows Mobile. Čeprav sem s svojim dlančnikom zadovoljen pa je iPhone platforma zelo zanimiva.
Na srečo je platforma praktično enaka kot za Mac OS kar olajša stvar saj večina dokumentacije spisane za Mac velja tudi za iPhone. Ker dokumentacija, ki jo ponuja Apple ni ravno najbolj prijazna začetnikom. Res pa je, da mi niti ni všeč, da je potrebno znanje Objective C, ki je po mojem mnenju najbolj grozen programski jezik, ki sem ga videl - res pa je, da je to prvi OOP jezik, ki sem se ga lotil (poleg delčka PHPja). Tako, da bo potrebno prebrati še kar nekaj dokumentacije in nekoč morda Applu plačati tistih 100$ za to, da objavi aplikacijo. Ampak o tem bomo še videli. Trenutno sem poštimal same osnove programiranja za iPhone vendar bo potrebno še precej preštudirati Memory Managment, ki je ponovno precej čuden.
In kolikor gledam je iPhone sploh pri nekaterih aplikacijah (vsaj v simulatorju) malo bolj zanimiv kot Windows Mobile. Čeprav sem s svojim dlančnikom zadovoljen pa je iPhone platforma zelo zanimiva.
http://www.r00li.com
roli ::
Samo med dlančnikom in iPhonom je neka razlika! Medtem, ko dlančnik lahko laufa več programov hkrati jih kolikor jaz vem iPhone ne more. Oziroma jih ne zaradi tega, da vse aplikacije delujejo tekoče.
In sicer zakaj pa iPhone nebi mogla bit dobra platforma? Saj tukaj se bolj gre za softwer kot za HW. Softwer, ki je v jedru praktično enak OSX.
In sicer zakaj pa iPhone nebi mogla bit dobra platforma? Saj tukaj se bolj gre za softwer kot za HW. Softwer, ki je v jedru praktično enak OSX.
http://www.r00li.com
WhiteAngel ::
Oboje Windows mobile in iPhone Mac sta bolj nateg kot ne. Kvalitetne in konkurenčne framework-e bomo dobili šele, ko bo FOSS vstopil na trg. Bitka se bo začela, ko bo Google začel objavljati svoj Android na Javi in Nokia novi Symabian na Qt.
itak37 ::
Samo med dlančnikom in iPhonom je neka razlika! Medtem, ko dlančnik lahko laufa več programov hkrati jih kolikor jaz vem iPhone ne more. Oziroma jih ne zaradi tega, da vse aplikacije delujejo tekoče.
Na iPhone lahko tecejo aplikacije v ozadju(preskuseno, fring lepo tece v ozadju in sprejema sporocila), Apple pa tega ne dovoljuje zaradi skrbi zaradi prevelike porabe baterije...
Na iPhone lahko tecejo aplikacije v ozadju(preskuseno, fring lepo tece v ozadju in sprejema sporocila), Apple pa tega ne dovoljuje zaradi skrbi zaradi prevelike porabe baterije...
Looooooka ::
ok...primerjava hardwera nima nic s to novico.karkol so vtaknl v iphone najdes tud drugje.
tlele se gre za pluvanje cez software in SDK za razvijalce.Ceprou je model mal pristranski ker pametuje cez user experience na iphonu.To da mas na windows mobile drgacn interface je prej kriv vsak developer pri vsaki aplikaciji ker si vsak zmisl nek svoj vmesnik...pa tud ce jih polovica to zajebe...ampak je vsen vseen to prej plus kot minus.
tlele se gre za pluvanje cez software in SDK za razvijalce.Ceprou je model mal pristranski ker pametuje cez user experience na iphonu.To da mas na windows mobile drgacn interface je prej kriv vsak developer pri vsaki aplikaciji ker si vsak zmisl nek svoj vmesnik...pa tud ce jih polovica to zajebe...ampak je vsen vseen to prej plus kot minus.
borchi ::
> To da mas na windows mobile drgacn interface je prej kriv vsak developer pri vsaki aplikaciji ker si vsak zmisl nek svoj vmesnik...pa tud ce jih polovica to zajebe...ampak je vsen vseen to prej plus kot minus.
seveda je taka 'pisanost', ko gre npr. za linux pa kar naenkrat prej minus kot plus, ane?
seveda je taka 'pisanost', ko gre npr. za linux pa kar naenkrat prej minus kot plus, ane?
l'jga
aljoose ::
nekonsistenost aplikacij prej + kot - ? (leti na lo...oko, ne na borchija)
in iPhone uporablja directx?
and pigs can fly?
Eden vecjih plusov cocoa platforme je ravno to da "sili" da so aplikacije konsistente, hkrati je to en vecjih minusov ms-ja z n-razlicnimi ribboni(da ne govorim o tem, da celo njihovi lastni produkti, kot so live messenger in media player uporabljata vsak drugacen interface, najvecji "cvet" je pa tako ali tako tanovi office).
in iPhone uporablja directx?
and pigs can fly?
Eden vecjih plusov cocoa platforme je ravno to da "sili" da so aplikacije konsistente, hkrati je to en vecjih minusov ms-ja z n-razlicnimi ribboni(da ne govorim o tem, da celo njihovi lastni produkti, kot so live messenger in media player uporabljata vsak drugacen interface, najvecji "cvet" je pa tako ali tako tanovi office).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: aljoose ()
opeter ::
nebivedu:
Oba imata pa 3D pospeševalnik vgrajen in uporabljata directX.
iPhone? DirectX ? Sigurno ?
Only when pigs will fly.
iPhone ima OpenGL.
In ne samo to. Baje je iPhone enako močan, kot konzola SEGA Dreamcast.
http://toucharcade.com/2008/07/17/sega-...
http://gizmodo.com/5026065/sega-says-th...
http://www.touchpodium.com/2008/07/20/s...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
borchi ::
Carmack: iPhone more powerful than Nintendo DS, PSP combined
verjetno pretirava, ampak vseeno. apple ga je že parkrat lepo zatolkel in tudi carmack je znal povedat par sočnih čez jobsa, ampak še vedno strese kakšno takole.
mamo na eni strani nebiveduje in looookate, na drugi pa carmacka in hoffmana. 'en bol pameten kot drug'. dobesedno.
majo pa prav tisti, ki pravijo, da je iphone še najslabši v game departmentu. brez knofov se pač kaj veliko ne da.
verjetno pretirava, ampak vseeno. apple ga je že parkrat lepo zatolkel in tudi carmack je znal povedat par sočnih čez jobsa, ampak še vedno strese kakšno takole.
mamo na eni strani nebiveduje in looookate, na drugi pa carmacka in hoffmana. 'en bol pameten kot drug'. dobesedno.
majo pa prav tisti, ki pravijo, da je iphone še najslabši v game departmentu. brez knofov se pač kaj veliko ne da.
l'jga
BigWhale ::
To da mas na windows mobile drgacn interface je prej kriv vsak developer pri vsaki aplikaciji ker si vsak zmisl nek svoj vmesnik...pa tud ce jih polovica to zajebe...ampak je vsen vseen to prej plus kot minus.
seveda je taka 'pisanost', ko gre npr. za linux pa kar naenkrat prej minus kot plus, ane? [8-)]
Hehehe, tocno to sem razmisljal, ko sem bral lukcev post. :)))
mp218 ::
nekdo je zapisal:
"in nekoč morda Applu plačati tistih 100$ za to, da objavi aplikacijo."
To, da je treba plačat 100 $, verjetno sploh ni slaba ideja za celotno uporabniško komuno. Saj bo to povzročilo, da bodo objavljene res dobre aplikacije, ne pa vsemogoči 'šodr'. Mene včasih kar mine, ko preizkušam razne widget-e in extension-e za FF. Tko da do dobrih sploh ne pridem.
"in nekoč morda Applu plačati tistih 100$ za to, da objavi aplikacijo."
To, da je treba plačat 100 $, verjetno sploh ni slaba ideja za celotno uporabniško komuno. Saj bo to povzročilo, da bodo objavljene res dobre aplikacije, ne pa vsemogoči 'šodr'. Mene včasih kar mine, ko preizkušam razne widget-e in extension-e za FF. Tko da do dobrih sploh ne pridem.
kriko1 ::
Sodelavec pravi da so aplikacije v trgovini slabše kot nekatere ki se jih da naložiti na jailbreak-ano različico...
borchi ::
> Sodelavec pravi da so aplikacije v trgovini slabše kot nekatere ki se jih da naložiti na jailbreak-ano različico...
tvoj sodelavec malo pretirava.
ja, nekateri celo trdijo, da je mail.app na jailbreak-anem iphonu boljši kot na originalnem. čeprav gre za popolnoma isto kodo. nekak se jim zdi 'da lepš dela'. go figure...
dejstvo je, da so aplikacije za jailbreak pisali predvsem izkušeni developerji, predvsem iz mac/unix/linux sveta. s SDK-jem lahko dobesedno vsak, ki ima par dni cajta piše aplikacije.
mogoče se nekaterim zdi, da če je aplikacija na appstore-u, da mora bit pa popolna. blah! mam rajš 500 zanič aplikacij in 200 dobrih (pa stanje niti v appstore-u niti pod razno ni tako slabo, če sodim po tem kar sem dosedaj videl (nisem še odkril buga v kakih 20+ free in plačljivih aplikacijah)), kot pa 20 popolnih.
tvoj sodelavec malo pretirava.
ja, nekateri celo trdijo, da je mail.app na jailbreak-anem iphonu boljši kot na originalnem. čeprav gre za popolnoma isto kodo. nekak se jim zdi 'da lepš dela'. go figure...
dejstvo je, da so aplikacije za jailbreak pisali predvsem izkušeni developerji, predvsem iz mac/unix/linux sveta. s SDK-jem lahko dobesedno vsak, ki ima par dni cajta piše aplikacije.
mogoče se nekaterim zdi, da če je aplikacija na appstore-u, da mora bit pa popolna. blah! mam rajš 500 zanič aplikacij in 200 dobrih (pa stanje niti v appstore-u niti pod razno ni tako slabo, če sodim po tem kar sem dosedaj videl (nisem še odkril buga v kakih 20+ free in plačljivih aplikacijah)), kot pa 20 popolnih.
l'jga
roli ::
In kot sem že povedal tukaj ni bistvo novice strojna zmogljivost ampak softwerska. Glede te pa sem bral, da je menda njaobljša mobilna platforma. Če je to res je vprašanje vsekakor pa ni zanič.
http://www.r00li.com
IceIceBaby ::
In kot sem že povedal tukaj ni bistvo novice strojna zmogljivost ampak softwerska. Glede te pa sem bral, da je menda njaobljša mobilna platforma. Če je to res je vprašanje vsekakor pa ni zanič.
Saj zadeva gre z roko v roki. Apple je pač naredil zadevo kot se šika in iz megahercev in gigabajtov ki so na voljo potegnil maksimum.
jype ::
kst> teh 600mhz je dovolj, da iPhone deluje bolj gladko in nasploh hitreje kot kateri koli drug smartphone
Zasluga, po mojem mnenju, gre predvsem softveru, ki je, kot je v Applu navada, narejen z namenom da deluje "seamless", raje kot "covers every possible usage scenario".
Večina ostalih telefonov pri tem izbere drugačno (čeprav je težko reči da tudi napačno) ravnotežje.
Zasluga, po mojem mnenju, gre predvsem softveru, ki je, kot je v Applu navada, narejen z namenom da deluje "seamless", raje kot "covers every possible usage scenario".
Večina ostalih telefonov pri tem izbere drugačno (čeprav je težko reči da tudi napačno) ravnotežje.
Pyr0Beast ::
Hja, na applove jabolčnike ravno ne šopajo custom-menija slovenskih operaterjev.
Sej vsak celly začne delovati hitro ko enkrat pobrišeš tisti crap dol.
Sej vsak celly začne delovati hitro ko enkrat pobrišeš tisti crap dol.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
jype ::
Pyr0Beast> Sej vsak celly začne delovati hitro ko enkrat pobrišeš tisti crap dol.
To je zato, ker je komunikacija s sim kartico... Počasna, milo rečeno.
To je zato, ker je komunikacija s sim kartico... Počasna, milo rečeno.
Pyr0Beast ::
Kaj ima sim kartica pri delovanju mobitela ? .. razen tega, da je potrebna ob zagonu in sistem prebere določene številke iz nje.
Vse se dandanes shranjuje v samo napravo, ker je prenos ranga 100x hitrejši.
Da boš pa življenje kaj prej končal, ker si tisto ms. dlje čakal ..
Vse se dandanes shranjuje v samo napravo, ker je prenos ranga 100x hitrejši.
Da boš pa življenje kaj prej končal, ker si tisto ms. dlje čakal ..
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
opeter ::
Večina ostalih telefonov pri tem izbere drugačno (čeprav je težko reči da tudi napačno) ravnotežje.
Ampak izgleda, da je Apple vseeno izbral pravilno pot. Njihovi telefoni se namreč tam, kjer se uradno prodajajo, prodajajo kot vroče žemljice.
Slike s pričetka prodaje pri našem sosedu, Madžarski (operater T-Mobil):
http://handras.hu/stuff/szifonlaunch/
Nekateri so čakali tudi po osem ur, preden se je vse začelo. Vsak, ki je potrpežljivo čakal v vrsti, je dobil pink (v barvah T-mobila) zapestnico, vsakega posameznika so tako registrirali (Big Brother, anyone?). Hostese so zapisovale, kdo bo katero od naprav kupil in takoj, ko so dotični osebki prišli v trgovino že lahko plačali in prevzeli paket s telefonom. Na sliki vidim gospoda, ki čas v čakanju izkoristi za živo pisanje v enega od številnih Macovskih blogov.
Odštevanje z velikim glasbenim spektaklom:
V tem zaboju so varnostniki prinesli telefone:
Odštevanje se je končalo:
"iPhone 3G, na katerega smo čakali, je končno prispel."
Prvi kupec je dobil posebno nagrado:
Vidite kaj dela marketing?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: madviper ()
Pyr0Beast ::
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
jype ::
Pyr0Beast> Da boš pa življenje kaj prej končal, ker si tisto ms. dlje čakal ..
Gre za to da se npr. na Nokiah skoraj sekundo odpira "Main menu", kadar je not tista "sim-based services" ikonca. Ker se mora očitno vsakič nekaj zment s sim kartico. Če reč premakneš v subfolder, je bistveno bolje.
Gre za to da se npr. na Nokiah skoraj sekundo odpira "Main menu", kadar je not tista "sim-based services" ikonca. Ker se mora očitno vsakič nekaj zment s sim kartico. Če reč premakneš v subfolder, je bistveno bolje.
Pyr0Beast ::
Hja, vem za to foro, sej pri jabku ni nič bolje če bere s sima ..
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
IceIceBaby ::
Pyr0Beast, zakaj pa bi rabil backup? Itak imaš syncanega z računalnikom za backup.
Sicer pa je meni kot uporabniku vseeno zakaj je zadeva hitra in dobra za uporabljat. Enostavno je.
Sicer pa je meni kot uporabniku vseeno zakaj je zadeva hitra in dobra za uporabljat. Enostavno je.
roli ::
Nek dober citat iz Apple iPhone OS programming guide:
In to je zelo pomembno!
Much of the success of iPhone and iPod touch lies in the user experience. The integration of the hardware with the system software and built-in system applications provides a single, coherent experience for the user that focuses on the user’s needs in the moment. While on the go, a user does not want to spend time digging through screen after screen of data looking for information. The user needs to find the required information quickly and move on to the next task.
In to je zelo pomembno!
http://www.r00li.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: roli ()
darkolord ::
Nek dober citat iz Apple iPhone OS programming guide:
Much of the success of iPhone and iPod touch lies in the user experience. The integration of the hardware with the system software and built-in system applications provides a single, coherent experience for the user that focuses on the user’s needs in the moment. While on the go, a user does not want to spend time digging through screen after screen of data looking for information. The user needs to find the required information quickly and move on to the next task.
In to je zelo pomembno!
Zakaj se pa tega ne držijo? :)
roli ::
Šw dva citata Applove dokumentacije, ki se mi zdita zelo pomembna:
Po vsem tem, kar sem prebral lahko sklepam, da si Apple zelo trudi približati telefon vsem skupinam ljudi in ne samo bolj tehnično usmerjenim ljudem (kot bi lahko rekli za kak N95 ali drug smartphone). In to je po eni strani lahko zelo dobra stvar po drugi strani pa ne - saj bi potem ta tehnično usmerjena skupina imela malo manj zmogljivosti strojne opreme/kakih bonbončkov, ki jih samo ta skupina rabi...
Regardless of how you allocate memory, managing your overall memory usage is more important
in iPhone OS than it is on Mac OS X. Although iPhone OS has a virtual memory system, it does not
use a swap file. This means that code pages can be flushed as needed but your application’s data
must all fit into memory at the same time. The system monitors the overall amount of free memory
and does what it can to give your application the memory it needs. If memory usage becomes too
critical though, the system may terminate your application. However, this option is only used as a
last resort to ensure that the system has enough memory to perform critical operations such as receiving
phone calls.
Animation may seem like eye candy in many situations, but in iPhone OS it plays a very important
role. Animation is used extensively to provide the user with contextual information and immediate
feedback. For example, when the user navigates hierarchical data in a productivity style application,
rather than just replace one screen with another, iPhone applications animate the movement of each
new screen into place. The direction of movement indicates whether the user is moving up or down
in the hierarchy and also provides a visual cue that there is new information to look at.
Po vsem tem, kar sem prebral lahko sklepam, da si Apple zelo trudi približati telefon vsem skupinam ljudi in ne samo bolj tehnično usmerjenim ljudem (kot bi lahko rekli za kak N95 ali drug smartphone). In to je po eni strani lahko zelo dobra stvar po drugi strani pa ne - saj bi potem ta tehnično usmerjena skupina imela malo manj zmogljivosti strojne opreme/kakih bonbončkov, ki jih samo ta skupina rabi...
http://www.r00li.com
IceIceBaby ::
Tale drug citat je tisto, kar mene pri Applu navdušuje. Ves "eyecandy" je tam z razlogom. Od transparenc do oblike pointerjev, vse je premišljeno in optimizirano za čim boljši usability.
darkolord ::
Tale drug citat je tisto, kar mene pri Applu navdušuje. Ves "eyecandy" je tam z razlogom. Od transparenc do oblike pointerjev, vse je premišljeno in optimizirano za čim boljši usability.
A drugje pa misliš da tega ni? :))
Če si na primer malo pogledaš "Windows Vista® User Experience Guidelines", lahko vidiš, da je v Visti vsak piksel tam z razlogom...
IceIceBaby ::
Tale drug citat je tisto, kar mene pri Applu navdušuje. Ves "eyecandy" je tam z razlogom. Od transparenc do oblike pointerjev, vse je premišljeno in optimizirano za čim boljši usability.
A drugje pa misliš da tega ni? :))
Če si na primer malo pogledaš "Windows Vista® User Experience Guidelines", lahko vidiš, da je v Visti vsak piksel tam z razlogom...
Visto narediš uporabno tako, da izklopiš Aero in vklopiš nazaj classic temo. Ves eyecandy je IMHO tam zato, da ti žre živce, prostor na ekranu in sistemske resurse. Je pa res, da zgleda super.
Mogoče so hoteli narediti dobro stvar, ampak jim žal ni uspelo.
IceIceBaby ::
Nisem pogledal. Tudi Applove dokumentacije ne berem. Govorim o tem kar vidim in občutim kot uporabnik obeh sistemov.
madviper ::
Brisano vse kar je off-topic, kar smrdi na flame-war in vse kar se je na to navezovalo. Govora v novici je o mobilni platformi, ne pa o hardwerju in iskanju številk po sim kartici.
madviper
madviper
I'd like to do something crazy!
IceIceBaby ::
Jaz govorim o uporabniški izkušnji ne o dokumentaciji. Ker imam z obema sistemoma izkušnje lahko podam objektivno mnenje.
Ne zanima me kaj piše v applovi ali MS dokumentaciji, nisem jaz tega začel omenjat. Je pa dejstvo, da pri OSXu nikoli nisem izklapljal eyecandyja med tem, ko pri Visti porabim par ur, da vse skupaj natweekam, izklopim razne transparence in Aerote...
Pa da ne bomo popolnoma offtopic. Gre za to, da imam pri vseh Apple produktih podoben občutek. Vse je na svojem mestu in uporaba je enostavna. Tako dodelan usability ima redko kater produkt na trgu, tudi, če se ne omejimo samo na računalništvo in telefone.
Ne zanima me kaj piše v applovi ali MS dokumentaciji, nisem jaz tega začel omenjat. Je pa dejstvo, da pri OSXu nikoli nisem izklapljal eyecandyja med tem, ko pri Visti porabim par ur, da vse skupaj natweekam, izklopim razne transparence in Aerote...
Pa da ne bomo popolnoma offtopic. Gre za to, da imam pri vseh Apple produktih podoben občutek. Vse je na svojem mestu in uporaba je enostavna. Tako dodelan usability ima redko kater produkt na trgu, tudi, če se ne omejimo samo na računalništvo in telefone.
IceIceBaby ::
kst: pri windowsih lahko izklopis eye candy, pri Macu ga ne mores. Zato me tudi ne cudi dejstvo, da pri OSXu nisi izklapljal nicesar, ce pa sploh moznosti nimas :D.
Se vidi, da še nisi videl OSXa od blizu. Vse lahko izklopiš in spremeniš, od glajenja fontov do senc in transparenc. Vse nastavitve so lepo popredalčkane po XML config fajlih.
Mislim, da je pisanje o "eye-candyu" z strani mac userja precej humorna zadeva.
???
Byla ::
Tudi mi smo v 3fs prepricani, da je iPhone najbolj prespektivna platforma ATM, vendar se vedno dolgorocno rezervirana samo za okoli 5-max 10 % koncnih userjev gledano globalno. Kar je lahko premalo za dolocene zadeve, hkrati pa targetira tocno tisti folk, ki je nagnjen k hitremu migriranju, kar za developerje predstavlja dost nocno moro. Seveda, za najboljse produkte pac ne.
Google bo vsekakor razmešal štrene, precej pa se polaga tudi v Adobe zibko, kjer je Flash izredno močna potencialna platforma.
btw, ce koga zanima mobile development, naj se nam javi. http://www.3fs.si/employment/
Google bo vsekakor razmešal štrene, precej pa se polaga tudi v Adobe zibko, kjer je Flash izredno močna potencialna platforma.
btw, ce koga zanima mobile development, naj se nam javi. http://www.3fs.si/employment/
www.thirdframestudios.com
jype ::
V čem je finta vašega "tanned skin" fetiša?
A je to del kakšne skrivne pogodbe z Applom, da sploh lahko iPhone stuff razvijate? :)
A je to del kakšne skrivne pogodbe z Applom, da sploh lahko iPhone stuff razvijate? :)
CoolBits ::
No toliko da prikažem enostavnost urejanja xml datotek za večino programov
iPhone platforma je vsekakor zelo močna in z iphonom se povečuje tudi % uporabnikov OSX-a, ki vztrajno raste.
opeter: škoda ko shapeshifter "še" ne deluje na leopardu...
iPhone platforma je vsekakor zelo močna in z iphonom se povečuje tudi % uporabnikov OSX-a, ki vztrajno raste.
opeter: škoda ko shapeshifter "še" ne deluje na leopardu...
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: madviper ()
Mavrik ::
Če bi bil touch screen resistivni in ne kapacitativni, bi bilo možno delo s stylusom in bi si lahko privoščili veliko bolj "jedrnate" strani. Ne znam si predstavljati, kako bi izgledale "resne" aplikacije na iPhone-u. Recimo kakšen QuickOffice, kjer bi se verjetno zjokal, če bi QuickWord upravljal s prsti.
Ravno to je prednost iPhoneovega touchscreena. Nobenega bluženja s stylusi, ampak upravljaš direktno kar s prsti... veliko bolj intuitivno, pa čeprav na račun natančnosti in velikosti stvari v vmesniku.
Ni glih naključje da je postala naprava tako popularna tako hitro.
The truth is rarely pure and never simple.
borchi ::
> Zakaj je to prednost? Pri ostalih lahko uporabljaš stylus IN prste
pri iphone-u pa lahko uporabljaš prste IN stylus. čeprav moraš bit mal čudaka, da se multitouch naprave lotiš s stylusi...
pri iphone-u pa lahko uporabljaš prste IN stylus. čeprav moraš bit mal čudaka, da se multitouch naprave lotiš s stylusi...
l'jga
darkolord ::
> Zakaj je to prednost? Pri ostalih lahko uporabljaš stylus IN prste
pri iphone-u pa lahko uporabljaš prste IN stylus. čeprav moraš bit mal čudaka, da se multitouch naprave lotiš s stylusi...
Samo ne za "tapkanje" po ekranu - za tisto lahko uporabiš samo prste. To, da je ekran multitouch, je samo en feature, ki v večini aplikacij sploh nima funkcije.
Pri HTC Diamondu, na primer, laufa intuitiven TouchFLO 3D interface, ki ga upravljaš s prsti, za tistih 5% zadev, ko pa rabiš stylus, ga enostavno izvlečeš ven in uporabljaš
borchi ::
> Samo ne za "tapkanje" po ekranu - za tisto lahko uporabiš samo prste.
wtf?! praviš, da s stylusom za iphone ne moreš tapkat po screenu?!
wtf?! praviš, da s stylusom za iphone ne moreš tapkat po screenu?!
l'jga
darkolord ::
Če kot "stylus za iphone" misliš tisti finger-simulator z 1cm debelo konico, potem lahko. Z vsemi ostalimi pač ne.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Od danes v ZDA naprodaj iPad (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 24521 (21973) | bluefish |
» | Prek 60% aplikacij za Android brezplačnih (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Android | 11672 (9798) | Lonsarg |
» | Letos prodanih že 10 milijonov iPhonov? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 15423 (11199) | techfreak :) |
» | .NET guru: "iPhone najmočnejša mobilna platforma"Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 7799 (3775) | CoolBits |