»

Prodanih že 150 milijonov PlayStation 2

Prvotni PS2 na desni, kasnejši PS2 Slim na levi

vir: X-Bit Labs
X-Bit Labs - Čeprav je bitka na področju konzol med Microsoftom in Sonyjem precej ostra, v ringu pa sta predvsem PlayStation 3 in Xbox 360 s svojima upravljavcema, ki zaznavata premikanje (Move za PS3, Kinect za Xbox 360), rekorde v prodajnih številkah podira mnogo starejša konzola, Sonyjev PlayStation 2. Nedavno je bila namreč prodana že 150.-milijonta konzola iz t.i. 6. generacije konzol, ki se na prodajnih policah nahaja že skoraj polnih 11 let. V marcu leta 2000 je bila namreč prvič naprodaj na Japonskem, obenem pa je na tržišče prinesla za konzole izredno zanimivo noviteto, pogon DVD.

Podobno novost je s seboj sicer...

19 komentarjev

Razbijanje PS3 se nadaljuje

Slo-Tech - Pisali smo, da je PS3 razbit in da se Sony na vse kriplje trudi preprečiti prodajo orodja za odklepanje PS3. To je spletno skupnost vzpodbudilo k še odločnejšemu odklepanju PS3 in na spletu se je že našel odprtokodni klon orodja za odklep PS3. Uporabniki sedaj potrebujejo le poceni mikrokrmilnik iz Atmela za 40 dolarjev in Atmelovo kodo z GitHuba ter manjši popravek za usposobitev predvajanja varnostnih kopij, da je njihova konzola odklenjena.

Tako se je na spletu znašla cela vrsta odklepov PS3, dnevno pa nastajajo novi prenosi na novo strojno opremo, ki jo lahko prek USB priključimo na PS3. Na Slashdotu pa zlobno dodajajo, da manjka le še prenos na kakšno napravo z Linuxom, s katero bi ironično odklenili PS3 po odstranitvi možnosti...

42 komentarjev

Portal 2 v letu 2011, na PS3

Angleški prijatelj Wheatley

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Velika skrivnost, ki so jo pri Valveu napovedovali za E3 in za katero so že prej potrdili, da je povezana s Portal 2, je znana. Portal 2 in Steamworks bosta prišla na PlayStation 3, kjer je Steamworks Valveova rešitev za dostop do skupnosti, prenašanje dodatnih vsebin za igre, samodejne posodobitve iger in shranjevanje poteka igre v oblak. K neprekinjenemu igranju, ki je poznan s PC-ja in Macov (igro začnete na enem ter jo nadaljujete na drugem, tam kjer ste ostali na prvem), se torej najverjetneje pridružuje še PS3. Gabe Newell, vodja Valvea, je Portal 2 predstavil na Sonyjevi konferenci ter se obenem zahvalil za topel sprejem, kljub pretekli kritiki konzol, sploh PS3. Vsi Valveovi naslovi za PS3 bodo zdaj razviti v samem podjetju, kar velja tudi za različice...

26 komentarjev

Sony osvežil PS3 Slim

Tiskanina nove revizije

vir: engadget
engadget - PlayStation 3 je doživel še eno osvežitev, ki pa še zdaleč ne bo tako očitna, kot predstavitev tanjšega modela Slim. S slednjim je Sony predstavil še pomanjšan centralni procesor Cell, namesto v 65 nm izdelan v 45 nm-proizvodnem procesu. To je pomenilo, da je bil napajalni sistem PS3 Slim lahko manjši in lažji od tistega v prvotnem PlayStation 3, kar velja tudi za hladilni sistem, saj pomanjšani čipi porabijo manj energije in je tako manj oddajo v okolico v obliki toplote.

Po poti Cella je tako šel tudi grafični procesor, nVidiin RSX, ki je zdaj pomanjšan s 65 na 40 nm. Ponovno so sledile optimizacije napajalnega in hladilnega sistema (napajalnik v novi reviziji PS3 Slim z oznako...

40 komentarjev

Za težave s PS3 odgovoren ARM

Euro Gamer - Težave z delovanjem PlayStation Networka in s kar osmimi modeli od skupno enajstih (tako prvotni PlayStation 3 kot PS3 Slim v vseh različicah trdega diska) so se končale hitro, že po polnoči z 28. februarja na 1. marec. Težave so se rešile samodejno, saj je PlayStatione zmedel ARM-ov čip, ki se je nekoliko zmedel pri prehodu s prejšnjega v ta mesec. Čip je bil namreč mnenja, da je leto 2010 prehodno. Če se spomnimo so pred dvema letoma podobne težave imeli Microsoftovi prenosni predvajalniki glasbe, Zune. Razlog za te težave je pravzaprav popolnoma enak, saj se je v prvotnih Zuneih nahajal enak ARM-ov čip.
Ker je bila težava v čipu, vgrajenem v konzolo, pravzaprav ni šlo za težavo PlayStationovega omrežja, temveč za konzole same. To so ugotovili uporabniki sami, saj so konzole, ki niso bile priključene na omrežje, kazale enake znake napak. Več o celotni težavi si lahko preberete v izvorni novici na Eurogamer.

10 komentarjev

IBM končal razvoj arhitekture Cell

engadget - IBMov podpredsednik Globokega Preračunavanja, David Turek, je potrdil, da je procesor PowerXCell 8i z eno PPE in osmimi SPE enotami, ki je v uporabi v superračunalniku Roadrunner ter Sonyjevem PlayStation 3, zadnji svoje vrste. IBM je sicer razvijal njegovega naslednika, ki bi dvema PPE jedroma dodal kar 32 pomožnih, SPE jeder. Skupaj s prekinitvijo razvoja novega procesorja je končan tudi razvoj, ter bolj ali manj tudi zgodba, arhitekture Cell. Rezultati, izsledki in posledice razvoja se bodo sicer nedvomno pokazale tudi v drugih projektih. Cell je bil ob IBMovi predstavitvi nekaj najboljšega po narezanem kruhu ter zamenjava za zastarelo...

36 komentarjev

PS3 prenosnik

engadget - Ben Heck, divji moder, ki je v prenosno obliko med drugim spravil originalni PlayStation 3, Xbox 360 (v več različicah), Commodore 64 in Atari 800, predelal obilico kontrolnih ploščkov, ki so nato npr. omogočali igranje z le eno roko, in presadil notranjost Xbox 360 ploščka v Sonyjev DualShock 3 plošček, se je tokrat ponovno znesel nad PlayStation 3, tokrat v Slim različici.

Poleg uporabe tanjše različice PlayStationa je sprememba tudi izključitev tipkovnice, ki jo je imel prvotni PS3 prenosnik. Uporabil je 17 palčni LCD Gateway 1775w z ločljivostjo 1280 x 720 pik, ki je njegov stari znanec iz preteklih predelav in ki sliko prikazuje prek HDMI-DVI pretvornika. Poleg gumba za vklop in izmet podatkovnega ploščka sta na prenosniku še...

10 komentarjev

Cell v PS3 Slim manjši, varčnejši, tudi zmogljivejši?

vir: engadget
engadget - V včerajšnji novici o uradni najavi PS3 Slim smo omenili, da je tanjša različica, poleg manjše teže in ohišja, manj požrešna od starejših in večjih modelov. najbolj logična razlaga je bila, da je Sony za PS3 Slim uporabil enega izmed čipov, z novejšim proizvodnim procesom, ki poleg manjših fizičnih mer in cenejše izdelave prinese tudi manjšo porabo. Izkazalo se je, da je temu res tako, saj je procesor Cell, ki so ga zasnovali Toshiba, IBM in Sony, v tanjšem PS3 Slim izdelan v 45 nm-proizvodnem procesu, namesto v 65 nm, kot pri večjih bratih. Novico so potrdili predstavniki IBM-a, ki procesorje izdeluje, žal pa niso povedali, če je manjši procesor, poleg 40% manjše...

23 komentarjev

Izdelava PS3 cenejša, Rage počasen

PlayStation 3

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Rage, nova igra, ki bo izšla v letu 2010, in ki jo pripravlja slavni prvoosebno-streljaški studio id Software, po besedah ustanovitelja družbe, prav tako slavnega Johna Carmacka, teče najpočasneje na Sonyjevem PlayStaion 3. Carmack za počasno delovanje igre, ki na Xbox 360 in njemu primerljivih PCjih teče s 60 FPS, na PS3 pa z 20 do 30 FPS, krivi predvsem šibkejši grafični procesor PlayStationa. Obenem je povedal tudi, da je kljub podobnima arhitekturama procesorjev v PS3 in Xbox 360, programiranje za slednjega mnogo lažje. A brez skrbi, Carmack zagotavlja, da je vsaka njihova igra narejena kot 60-Hertzna igra ter da bodo pred izidom izboljšali delovanje Rage-a na PlayStation 3.

Mimogrede, v konferenčnem klicu o financah v prvi četrtini je...

20 komentarjev

Valve pripravlja PS3 ekipo

bit-tech.net - Kot smo že govorili, v preteklosti Valve ni bil preveč naklonjen Sonyjevemu PlayStation 3, vseeno pa so se na tej platformi znašle igre. Slednje je predelal kar založnik EA, tukaj pa se najde tudi težava oz. razlog za spremembo odločitve. Za primer so postavili The Orange Box, ki združuje Half-Life 2, HL2: Episode One, HL2: Episode Two, Team Fortress 2 in Portal. PC in Xbox360 igri sta pri Metacriticu dosegli oceno zavidljivih 96 %, medtem ko je PS3 različica dosegla le 84 %.

Pri Valve so se zato odločili, da bodo, kljub pomanjkanju navdušenja nad platformo, razvoj PlayStation 3 iger preselili pod isto streho. Tako bodo izidi vseh treh platform sovpadali, enaka pa bo tudi kvaliteta in podpora po izidu. Zato pravijo, da že iščejo talentirane programerje za PlayStation 3. A vseeno jim lahko pošljete življenjepis, tudi če nimate izkušenj s PS3. Talentiranih razvijalcev se nikoli ne branijo.

14 komentarjev

Valve ne mara PS3

bit-tech.net - Valve, najbolj poznan po svoji seriji prvoosebnih streljačin Half Life in spletnemu nakupovalnemu servisu Steam, ne razvija iger za PlayStation 3, temveč se ukvarjajo le z razvojem iger za osebne računalnike ter Xbox 360. Nekatere od teh je vseeno mogoče igrati tudi na PlayStationih, saj jih tja prenese eden največjih založnikov v industriji, Electronic Arts. Razlog za takšno odločitev je preprost in, glede na način razkritja, kar malo grob. Eden izmed Valveovih razvijalcev, Tom Leonard, je v intervjuju povedal, da se jim enostavno ne da ukvarjati s težavnostjo PlayStation 3, saj je programiranje za osebne računalnike in Xbox 360 veliko bolj enostavno od zahtevne arhitekture PS3. Pravi, da je v to...

70 komentarjev

Wii daleč spredaj, Xbox povozil PS3

TG Daily - Če gre verjeti Microsoftovim besedam, je njihov Xbox 360 na razprodajah v ZDA ta petek dobesedno povozil konkurenta iz Sonyja. V primerjavi z lanskim črnim petkom je Microsoft prodal za četrtino več konzol, skupaj torej slabih 400.000. Trdijo še, da so prodali kar trikrat več konzol kot Sony na isti dan, medtem ko je lani ta faktor znašal le dve. Neodvisnih podatkov za letošnji november še ni, povejmo pa, da je bil lani absolutni zmagovalec Wii z 981.000 prodanimi, sledila pa sta Xbox s 770.000 in PlayStation 3 s 466.000.

42 komentarjev

Id-jeva nova igra Rage ne bo na voljo za Linux

Beyond 3D - Zadnje čase smo poročali o samih dobrih novicah za uporabnike Linuxa. Tokrat pa je negativno presenetil id software. Na strani Beyond3D namreč poročajo da id-jeva najnovejša igra Rage ne bo na voljo za uporabnike Linuxa. Ta poteza je precej nenavadna, saj imajo pri id-ju dolgo tradicijo izdajanja iger, ki tečejo nativno tudi na Linuxu, med drugim novejši naslovi kot sta Doom3 in Quake4. Igra bo uporabljala DirectX 9 in bo tekla na Windowsu in XBOX360, OpenGL verzija pa na PS3 in Applovih računalnikih.

Windows še vedno obstaja primarna platforma za igranje iger za tiste, ki smo preškrti za nakup konzole.

45 komentarjev

John Carmack o grafikuljah

Shacknews - Pri Shacknews so objavili nekakšno razmišljanje Johna Carmacka o tem, katera od grafičnih kartic bo zmogla boljše in hitrejše izrisovanje Carmackove vedno-v-delu igrice Doom 3. Carmack se je spusil v veliko podrobnosti, saj je opisal, kakšne možnosti izrisovanja se nam ponudijo pri obeh procesorjih ter kateri je hitrejši. Navkljub prvotnemu razočaranju nad GeforceFXom je le-ta kartica hitrejša od Radeona 9700, za podrobnejšo analizo stanja na trgu pa kar hitro preberite članek, saj je obsežen, poučen ter informativen. Klik! ter hvala Tr0nu za povezavo.

17 komentarjev