bit-tech.net - Velika skrivnost, ki so jo pri Valveu napovedovali za E3 in za katero so že prej potrdili, da je povezana s Portal 2, je znana. Portal 2 in Steamworks bosta prišla na PlayStation 3, kjer je Steamworks Valveova rešitev za dostop do skupnosti, prenašanje dodatnih vsebin za igre, samodejne posodobitve iger in shranjevanje poteka igre v oblak. K neprekinjenemu igranju, ki je poznan s PC-ja in Macov (igro začnete na enem ter jo nadaljujete na drugem, tam kjer ste ostali na prvem), se torej najverjetneje pridružuje še PS3. Gabe Newell, vodja Valvea, je Portal 2 predstavil na Sonyjevi konferenci ter se obenem zahvalil za topel sprejem, kljub pretekli kritiki konzol, sploh PS3. Vsi Valveovi naslovi za PS3 bodo zdaj razviti v samem podjetju, kar velja tudi za različice za osebne računalnike, Mace in Xbox, medtem ko so starejše naslove v preteklosti na PS3 prenesli pri Electronic Arts. Z novo različico Portala ta zdaj dobi bolj obširno zgodbo. Glavnemu liku bo po novem pomagal zmedeni robotek z angleškim naglasom (slednje sicer še ni potrjeno, saj je bil v predstavitvi uporabljen glas enega izmed zaposlenih), dogajanje bo postavljeno v na pol podrt Enrichment Center, laboratorij podjetja Aperture Science, kjer se je dogajal že prvi Portal, GLaDOS, umetna inteligenca, ki poskuša ubiti lik v prvem delu, je še vedno med živimi (kar smo lahko slutili po končni skladbi Still Alive prvega Portala) ter prenovi nekatere dele kompleksa in ponovno poskuša biti glavni lik. Prenovljeni deli bodo tokrat še mnogo bolj zahtevni, saj se bodo aktivno premikali in se prilagajali navzočnosti igralca. Posebne kocke bodo lahko tokrat preusmerjale laserske žarke, ki bodo tako postali efektivno orodje za ubijanje belih streljajočih robotkov. Novost je še posebna tekočina, katere tok bo mogoče preusmerjati z uporabo portalov. Tekočina bo glavnemu liku dala nadčloveške sposobnosti, saj bo mogoče teči hitreje ter skakati višje.
Jaz pa sem čakal, da bodo napovedali Duke Nukem Forever.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Meni se zdi z gornjega videa prav super grafika, sploh ne vem, kaj ji manjka. Pa upam, da bo kaj daljša in težja od prvega Portala, ki je zgledal bolj privesek nečemu kot samostojna igra.
PIPI: Apple proda največ laptopov in iMacov kjer grafična kartica ni ravno upgradeable. To kar je pa priloženo pa tudi ni nek biser, če si gamer. Če bodo zares hoteli prodreti na ta trg bodo morali izdati eno serijo navadnih kišt, ki so cenovno pod Mac Proji.
To je res, ampak je notri zadnje čase nVIdiin mobilni čip 320, v iMacih Radeoni, ki za Source popolnoma zadovoljujejo, sploh na manjših resolucijah na laptopih. Mac Pro-like gaming kišt pa IMO ne bodo izdali :D
Jaz vem da na svojem prvem unibody MBPju ne morem gledat TF2 na dost spranih teksturah :P. Source je sicer res že star, ampak ga Valve fila z novimi grafičnimi bonbončki. Lep primer je L4D2.
In ja, verjetno sub Mac pro kišt ne bo v bližnji prihodnosti ... do takrat bom pač za gaming imel ločen PC, ostali mainstream gamerji z maci pa konzole.
Samo glede na to, da imajo Maci omejeno število konfiguracij, bi lahko nastavitve v igri dodatno optimizirali. Se pravi, da bi namesto low/medium/high samo izbral model, pa bi imel optimalne nastavitve.
Novica je pomankljivo spisana ali pa je vsaj jaz ne razumem. Evo vam original>
One of the bigger shocks from Sony's keynote was the appearance of a rather nervous, and still rotund Gabe Newell. Surprising not only because he famously rubbished the PS3, but because he proclaimed that Portal 2 on PS3 would be the best console version available. Why?
Steamworks. Steamworks will allow for Portal 2 auto-updates, downloadable content, and community support directly from Valve - something the 360 version will be missing unless Microsoft changes its policies. It may get even better for PS3 owners.
When questioned on the subject of cross-compatibility between Steamworks and Steam - more specifically playing co-op on a PC with a friend playing on a PS3, Valve's Eric Johnson said it was "something the team is gunning for."
Valve developer Mike Dunkle also confirmed this, saying:
"The plan is you will be able to play between console and PC"
Anyone who's played PC and Xbox 360 versions of Valve games would know how the 360 versions pale in comparison to their PC counterparts - primarily because of the frequent updates and user content that steam allows.