» »

Cell v PS3 Slim manjši, varčnejši, tudi zmogljivejši?

Cell v PS3 Slim manjši, varčnejši, tudi zmogljivejši?

engadget - V včerajšnji novici o uradni najavi PS3 Slim smo omenili, da je tanjša različica, poleg manjše teže in ohišja, manj požrešna od starejših in večjih modelov. najbolj logična razlaga je bila, da je Sony za PS3 Slim uporabil enega izmed čipov, z novejšim proizvodnim procesom, ki poleg manjših fizičnih mer in cenejše izdelave prinese tudi manjšo porabo. Izkazalo se je, da je temu res tako, saj je procesor Cell, ki so ga zasnovali Toshiba, IBM in Sony, v tanjšem PS3 Slim izdelan v 45 nm-proizvodnem procesu, namesto v 65 nm, kot pri večjih bratih. Novico so potrdili predstavniki IBM-a, ki procesorje izdeluje, žal pa niso povedali, če je manjši procesor, poleg 40% manjše porabe in 34% manjših fizičnih razsežnosti, kaj pridobil tudi na zmogljivostih oz. frekvenci.

Po nekaterih neuradnih virih naj bi bil PS3 Slim hitrejši od starejših modelov, kar bi lahko pomenilo višji takt procesorja, a, zanimivo, Sony večjih zmogljivosti ob predstavitvi ni omenjal. Zaenkrat je očitno nespremenjen ostal grafični čip, ki še vedno nosi ime nVidia RSX, enako, kot starejša modela.

23 komentarjev

destroyer2k ::

Sony je jasno povedal na gamescon, da po zmogljivosti je identičen navadnem ps3 (1 jedro z 8 sintentičnim jedri, ampak 8 je izklopljen).

444 ::

PS3 ne rabi hitrejšega procesorja ali grafičnega čipa, ampak bi mu prav prišlo več video spomina.

zli vesoljc ::

Pri Sonyju bi morali narediti lasten operacijski sistem, da bi konkurirali microsoftu še na računalniškem področju. :D

techfreak :) ::

Konkurenta na področju OSev ne potrebujemo.

hojnikb ::

PS3 ne rabi hitrejšega procesorja ali grafičnega čipa, ampak bi mu prav prišlo več video spomina.

Ja to je pa res.256mb za grafiko ni glih velik.
#brezpodpisa

Matrin ::

A ni teh 256MB samo za teksture?

legiceeu ::

čap mogoče na biti hitrejši,mogoče pa tudi ne.kakorkoli že,nebi bilo pametno,da pravijo da je hitrejši za kake par % ali celo obratno.bolš je bit tih=)

Jst ::

Jaz sem že ob izidu/najavi izpostavil (tudi z nekaj računanja), da PS3 z 256 VRama ni sposoben TrueHD resolucije - 1920x1080*. Sicer je res, da ima PS3 512 RAMA, od tega je 256MB za sistem ter 256 za grafiko, a tako CPU, kot GPU si lahko eden drugemu "kradeta" RAM.

Ne izključujem pa možnosti, da bodo gamedevi pogruntali kakšen način, pri kateremu Cell spreminja vsebino VRama in bi tako dobili boljšo grafiko. Sploh, če vzamemo v obzir nekonvencialno arhitekturo PS3. To mislim zato, ker če pogledamo zgodovino PS2, kjer so od iziu igre zgledale en crap; igre, ki pa izhajajo dandanes, pa zgledajo mnogo bolje - tako dobro, da človek ne bi verjel, da laufajo na istem bogem hardware-u od ps2.


256MB VRama je nekako idealna cifra za HD resolucijo 1280x720.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

WhiteAngel ::

Hm... malce računam, pa ne vem, od kje vam te številke. Kako da 256MB ni dovolj za FullHD resolucijo?

Če vzamem, da imam 24 bitov na piksel in izračunam 1920*1080*24=50Mio bitov, kar je približno 6 MB. Torej je težava v delovnem pomnilniku, ki ga potrebujejo kodeki, da odkompresirajo sliko in za medpomnilnik ali kaj?!

PrimozR ::

Misliš da imaš samo eno teksturo? Teksture se limajo čez bajte, čez tla, za nebo, za vodo, drevesa, itd. itd. itd.

EDIT: GTA IV na PC na max max nastavitvah porabi 1,8 GB grafičnega RAMa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

opeter ::

Konkurenta na področju OSev ne potrebujemo.


Seveda potrebujemo. Večja izbira = nižje cene (govorim za komercialno programje)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

techfreak :) ::

Konkurenta na področju OSev ne potrebujemo.


Seveda potrebujemo. Večja izbira = nižje cene (govorim za komercialno programje)

Žal je več OSev slaba novica. Za vsak OS morajo biti programi in ti programi ne bodo med seboj kompatibilni. Torej je za nas (uporabnike) to veliko slabše.

destroyer2k ::

WhiteAngel

Grand turismo 5 poganja se v 1920x1080 in to brez upscela.

opeter ::

Žal je več OSev slaba novica. Za vsak OS morajo biti programi in ti programi ne bodo med seboj kompatibilni. Torej je za nas (uporabnike) to veliko slabše.


S tem se seveda strinjam. Zato pa bi bilo potrebno, da so programi nekako univerzalni, da bi tekli na vseh aktualnih sistemih. Kako to narediti, ne vem.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

sejmon ::

Upam, da so v tem modelu kaj spregledali in da bo na svet se prikazal kaki "ISOloader".
Igre sicer kupujem iz Anglije, ampak vseeno kar nekaj iger nebi kupil, če bi prej znal kaki "šrot" so.
Govorim o portih seveda.

Demotov na PS Storu pa ni lih veliko oz. ni za vsako igro.

Pa tudi kul bi bilo kake PS3 Apps imeti.PS2 jih ima kar veliko in tudi več jih je zelo uporabnih.

Azrael ::

>žal pa niso povedali, če je manjši procesor, poleg 40% manjše porabe in 34% manjših fizičnih razsežnosti, kaj pridobil tudi na zmogljivostih oz. frekvenci.

Če imajo pri Sony minimum volje, da njihova igralno konzolo ostane, to kar naj bi igralna konzola bila, morajo zmogljivosti na zunaj ostati popolnoma enake.

Igralna konzola, brez izjeme koliko HW revizij je bila deležna, mora tudi čisto prva serija enako poganjati igre, kot najnovejša serija ali pa od koncepta igralne konzole ne ostane nič.

Tudi C=64 je bil v času proizvodnje deležen čuda revizij HW, na koncu je notri prišel celo 2x hitrejši CPU (ki jebil zato downclockan), toda zmogljivosti so, ne glede na revizijo, ostajale do pičice enake. Pa je bil to računalnik, kjer bi večja hitrost prišla prav, vsaj pri mletju podatkov z Database, Faktumatom in podobnim SW.

Če so zadevo pri Sony vseeno nafrizirali v smislu hitrosti, so storili harakiri.
Nekoč je bil Slo-tech.

Jst ::

>Če so zadevo pri Sony vseeno nafrizirali v smislu hitrosti, so storili harakiri.

A niso pri Playstation Portable v novi verziji vgradili malenkost hitrejši CPU?


Se pa strinjam z Azraelom: celotna generacija konzole mora imeti performanse do enega cikla enake. PIKA!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

opeter ::

Ja, se tudi sam strinjam. Nova konzola mora poganjati obstoječe igre vsaj na hitrosti stare.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

techfreak :) ::

Ja, se tudi sam strinjam. Nova konzola mora poganjati obstoječe igre vsaj na hitrosti stare.

Jaz ga razumem, kot da bi morale stare konzole poganjati obstoječe in nove igre na hitrosti nove konzole.

opeter ::

Aja, potem sem jaz funkcionalno nepismen. Sorry.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Jst ::

>>Jaz ga razumem, kot da bi morale stare konzole poganjati obstoječe in nove igre na hitrosti nove konzole.

>Aja, potem sem jaz funkcionalno nepismen. Sorry.


Me too.


--

Nove revizije konzole morajo do enega FPSja enako poganjati igre; saj to je ves point konzol.

Zakaj so pa pri Sony-ju v PSP dali malenkost hitrejši CPU, je pa beyond me. Nelogično, neumno, brez pravega pomena, kretensko, v glavnem. Morda so to storili zato, da je sistem hitrejši, igre pa delajo enako... To bi bilo edino logično.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Senitel ::

Kaj ti bo več rama, če nimaš bandwidtha? 1920*1080, 4x AA pokuri 79MB rama. Ena 32 bitna 2k x 2k tekstura pokuri 16MB rama, seveda jo boš običajno brez težav zapakiral na 4MB (DXTC). Lahko delaš deferred rendering in za gbuffer (16bit floating point) + swap chain skuriš 87MB (AA itak odpove v tem primeru).
Vprašanje je seveda, kolk je okleščen GeForce 7800 (z 8 ROP-i) sploh primeren za full HD in 4x AA. Dejansko zna bit večji problem geometrija, za katero smo pa že razglabljal enkrat, da jo lahko spraviš v sistemski ram.
Splošno je rama ful mal tako na PS3 kot XBox 360. Mislim si kdo upa pognat kakšen špil na PC-ju z 512MB sistemskega rama? >:D

PrimozR ::

Em... Najprej sem prebral grafičnega rama pa sem že skroaj rekel 'vsak dan'. Sistemskega? Hja, že dolgo ne več, pa se imam za 'light' uporabnika. 512 je pa WAAAAAY premal, to še XPjev ne nafutra.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sony PS3 konzola ali emulator?

Oddelek: Konzole
13976 (751) Phantomeye
»

Novi Xbox že pod drobnogledom ter z oknom na stranici

Oddelek: Novice / Konzole
125525 (4323) jRk0
»

Sony osvežil PS3 Slim

Oddelek: Novice / Procesorji
4011331 (9952) _Enterprise_
»

PlayStation 3 Slim tudi uradno (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
5913476 (9338) Jst

Več podobnih tem