»

Jeseni dobimo konzolo Switch Lite

Euro Gamer - Nintendo bo igralni konzoli Switch septembra dodal sestrico Switch Lite, pri kateri bo v zameno za nižjo ceno zavrgel povezavo s televizorjem.

Po tem, ko smo od začetka leta poslušali govorice, da bo Nintendo svoji aktualni igralni konzoli Switch dodal nove, spremenjene izvedenke, je japonska družba v videu le najavila Switch Lite. Imenu primerno gre za lažjo in manjšo napravo od Switcha: namesto 6,2-palčnega ima 5,5-palčni zaslon, sicer enake ločljivosti 1280×720 pik, in je za več kot sto gramov lažja. Nadzor je tokrat vgrajen in ne snemljiv kot pri Switchevih kontrolerjih Joy-Con. Na levem delu je namesto gumbov končno pravi križec, toda funkcionalno so hkrati dosti odrezali, saj Lite nima ne tresenja HD Rumble ne IR...

24 komentarjev

Naslednji Xbox prihodnje leto, bržkone brez optične enote

Trenutni Xbox 360

Daily Mail - Naslednika priljubljene Microsoftove igralne konzole Xbox 360 bomo dočakali prihodnje leto, pravijo viru blizu Redmonda. Uradna predstavitev naj bi bila napovedana za junij 2013, na prodajne police pa naj bi prispel prihodnjega septembra. Še leto pozneje, torej 2014, načrtujejo izid nove verzije Kinecta HP2, ki bo precej bolj natančen od trenutne verzije.

Ali bo...

55 komentarjev

Xbox in PlayStation v enem PC-jevskem ohišju

Slashdot - Že kar nekaj časa nismo poročali o kakšni zanimiv modifikaciji, zato imamo danes na zalogi odličen primerek, ki bo poravnal dolg za nazaj. Nadebudni konzolaš Timofiend je namreč uspel v navadno ohišje PC-ja integrirati konzoli Xbox 360 in PS3. Zakaj bi to kdo storil? Ker je izvedljivo in nadvse zanimivo..

Za izdelek je poleg orodja (klešče, kladiva, lepila, lepilni trak, epoksi, skalpel, krožne žage, vrtalnika ...) potreboval Xbox, PlayStation 3, klasični napajalnik ATX, veliko ohišje (tower) in dva LCD-prikazovalnika ter seveda množico najrazličnejših kablov. Iz vsega tega je z nekaj iznajdljivosti sestavil ohišje, v katerem sta integrirani obe konzoli. Nanj se priključita dva zaslona, na vsako konzolo svoj, dvoje...

18 komentarjev

PlayStation 4 že v razvoju

Mnoge odločitve pri razvoju PS3 niso bile najboljše...

vir: Ars Technica
Ars Technica - Sonyjev glavni finančnik, Masaru Kato, je na sestanku za investitorje razkril, da bo del proračuna za Sonyjevo fiskalno leto 2012, ki se je začelo letošnjega 31. marca, že namenjen razvoju 4. generacije njihove slavne igralne konzole PlayStation. Kljub napovedanem začetku razvoja je zatrdil, da je PS3 še daleč pred iztekom svoje življenjske dobe ter da jih ne omejuje zmogljivost trenutne generacije konzole, temveč sam razvoj trga, ki na vsakih nekaj let enostavno zahteva novo generacijo konzole. Žal ni želel podati niti grobih okvirov za datum izida.
...

76 komentarjev

Brezplačen Xbox 360 ob nakupu PC-ja

vir: CNet
CNet - Microsoft je za študente, kakopak zaenkrat zgolj v ZDA, pripravil zanimivo akcijo. V primeru nakupa osebnega računalnika iz Dellove, HP-jeve oz. Microsoftove spletne trgovine za več kot 700 ameriških dolarjev ter jasno opremljenega z operacijskim sistemom Windows 7, Microsoft podari osnovno različico svoje igralne konzole Xbox 360. Nakup bo mogoč tudi v fizičnih trgovinah (Best Buy in Microsoftove trgovine), kjer bo za nakup zadostovala študentska izkaznica, na spletu pa bo potreben naslov elektronske pošte s končnico .edu. Akcija traja do 3. septembra oz. dokler bodo trajale zaloge, se pa...

28 komentarjev

Naslednika PS3 in Xbox 360 prihajata šele leta 2014?

Trojica konzol iz sedme generacije - prvi bo strojno osvežen Wii

vir: Kotaku
Kotaku - Spletna stran Kotaku je pred nekaj dnevi objavila, da so prek neimenovanih virov prejeli informacije o naslednji, osmi generaciji igralnih konzol. Te naj bi tako Microsoft kot Sony pripravljala šele za izid nekje v letu 2014, kar bo njuna akterja iz sedme generacije na policah trgovin pustilo mnogo dlje, kot predhodnike. V preteklosti je bilo namreč običajno, da je vsakih približno 5 let prišla večja osvežitev. Temu je bilo tako s PS3, ki je izšel v letu 2006, medtem ko je PS2 izšel v letu 2000. Prvi Xbox je Microsoft predstavil leta 2001, a so Xbox 360 na tržišče lansirali že leta 2005.

Vseeno sta tako Microsoft kot Sony napovedala, da bo življenjska doba trenutnih konzol znatno daljša od preteklih oz. temu sploh ne bo tako, odvisno od točke, s katere opazujete trg. Pri Sonyju se hvalijo, da je prav vsaka njihova...

90 komentarjev

Iskanje inženirjev namiguje na začetek razvoja 3. generacije Xboxa

vir: engadget
engadget - Četverica Microsoftovih oglasov za službo na LinkedInu (1, 2, 3, 4) namiguje, da v Redmondu počasi le začenjajo razmišljati o naslednji generaciji igralnih konzol, zanje tretji, v zgodovini tehnologije pa osmi generaciji (PlayStation 3, Wii in Xbox 360 so namreč sedma generacija). Dolgoletni razvoj, ki ga igralne konzole zahtevajo, seveda pomeni oddaljen izid prihodnje generacije, kar se sklada s podaljševanjem življenja trenutne generacije konzol z izdajo alternativnih možnosti upravljanja z igrami (Move za PlayStation in Kinect za Xbox 360).

Microsoft zaenkrat išče arhitekta grafičnih čipov ter centralnih procesorjev in arhitekta strojnega dela, odgovornega za zvok in sliko, poleg inženirja,...

22 komentarjev

Kalifornijsko sodišče dovolilo izročitev IP-naslovov obiskovalcev Geohot.com

George Hotz aka GeoHot. Vir: TekGoblin.com.

Wired News - Kalifornijsko sodišče je v primeru Sony zoper George Hotz, ki je zlomil zaščito PlayStationa 3 in objavil ključe na internetu, zaradi česar se je zapletel v sodni spor s Sonyjem, ugodilo zahtevi Sonyja, da mora ponudnik internetnega gostovanja Bluehost za spletno stran Geohot.com, kjer so bili ključi objavljeni, posredovati IP-naslove vseh obiskovalcev strani od januarja 2009 do danes. Sony Hotza obtožuje kršitev DMCA in drugih zakonov, zato zahtevajo prepoved distribucije ključev, zaseg vse strojne in programske opreme, plačilo odškodnine in sodnih stroškov.

Sony trdi, da potrebujejo IP-naslove, dnevniške datoteke, informacije o računih in dostopih ter ostale informacije, ki bi lahko identificirale...

9 komentarjev

Lenovo razvija lastno konzolo

The Wall Street Journal - Kitajski proizvajalec računalnikov Lenovo je najavil, da izdelujejo svojo igralno konzolo eBox, ki bo v marsičem podobna Microsoftovemu Xboxu 360. Njihov predstavnik za odnose z javnostmi Jay Chen je dejal, da so igralne konzole področje z veliko potenciala za rast, kar nameravajo izkoristiti.

Skupino 40 inženirjev za razvoj nove konzole so osnovali pred dvema letoma, ta mesec pa so jih premestili v novo podjetje z imenom Beijing eedoo Technology. Razviti prototip ima podoben sistem krmiljenja, kot je Microsoftov Kinect, podpira HDTV in prenos dodatnih vsebin z interneta, druge podrobnosti pa še niso znane. Najprej bo na voljo na Kitajskem, kar naj bi se zgodilo do konca letošnjega leta, kasneje pa še drugod. Okvirna...

26 komentarjev

Tanki Xbox je Xbox 360

Novi Xbox s Kinectom

vir: engadget
engadget - Po pričakovanjih je Microsoft včeraj na E3 predstavil prenovljeni Xbox. V nasprotju s pričakovanji ta ne bo znan kot Xbox 360 Slim, temveč zgolj kot Xbox 360 250 GB, kolikor je velik trdi disk v njem. V primerjalnih tabelah tako celo pri Microsoftu med novim in starim Xboxom razločujejo z new Xbox 360 za novega oz. Xbox 360 original za starega. Slednji je še vedno naprodaj, čeprav je že od včeraj od predstavitve novega modela slednjega mogoče tudi naročiti oz. kupiti, a stari ni več v proizvodnji. Prodajal se bo torej le še dokler bodo ostale zaloge.

Novi Xbox ima, kot smo poročali že včeraj, 250-gigabajtni trdi disk in vgrajeno brezžično povezljivost z omrežji WLAN 802.11n. Prenos podatkov s starega, če se boste...

28 komentarjev

Alan Wake le za Xbox 360

bit-tech.net - Saga Alana Wakea se je začela že pred petimi leti, ko so napovedi razvijalskega studia Remedy, ki razvija igro, naredile večjedrne procesorje že takrat vsaj nekoliko smiselne. Alan Wake je bila, vsaj v napovedih, prva igra, ki bi dejansko pridobila z uporabo štirijedrnega procesorja v primerjavi z zgolj dvojedrnikom. Stvari so se nekoliko zapletle lani poleti, ko so pri Remedy najavili, da bo Alan Wake prišel tudi na Microsoftovo igralno konzolo Xbox 360. Poteza je bila seveda pričakovana, saj je Microsoft založnik igre. A vse od takrat do danes ni bilo znano, kaj se bo zgodilo s PC različico igre. Pri Microsoftu so namreč prav danes razjasnili, da PC različice Alana Wakea ne bo, kar pomeni, da bo naslov ekskluziven za Xbox 360. Uradni razlog za to je nadvse...

55 komentarjev

Nove metode krmiljenja računalnika - Suma in Natal

Suma

CNet - Na sejmu CES-u, ki se bo sklenil jutri, imajo pomembno vlogo tudi igre, saj je trg računalniški iger eno večjih gonil računalniškega razvoja. Prvi je o krmiljenju spregovoril Microsoft, ki je razkril nekoliko več o svojem novem sistemu krmiljenja iger Natal. Potrdili so, da bo Natal nared in naprodaj do začetka božične nakupovalne sezone 2010 in da bo deloval z obstoječimi konzolami Xbox 360. Natal naj bi bil sposoben prepoznati 31 delov telesa, za vsak gib pa bo porabil 10 milisekund. Kljub temu da Natal ne bo imel svojega procesorja, naj bi porabil le 10 do 15 odstotkov računske moči Xboxa. Da se privadi na uporabnika, bo potreboval 160 milisekund, nato pa bo vsak del telesa lociral na...

12 komentarjev

Tudi Xbox 360 cenejši

Oglas z nižjo ceno

vir: engadget
engadget - S predstavitvijo PS3 Slim modela, ki v sebi skriva 120-gigabajtni trdi disk in ki stane 300 dolarjev, je Sony stopil korak pred Microsoft in njihovo konzolo Xbox 360. Primerljiv model, Xbox 360 Elite, ki se prav tako ponaša s 120 gigabajtnim modelom, je stal kar 100 dolarjev več. A Walmart je že prikazal oglas, na katerem Elite nosi ceno, enako PS3 Slim - 300 dolarjev. Na oglasu sicer piše, da so zaloge omejene, o znižanju pa je Microsoft še vedno tiho. Vseeno se takšna poteza pričakuje že od najave PS3 Slim, skupaj z ukinitvijo Xbox 360 Pro...

3 komentarji

Activision Blizzard razmišlja o koncu sodelovanja s Sonyjem

bit-tech.net - Težavnost programiranja iger za Sonyjevo 3. igralno postajo je dodobra znana in je tudi eden izmed razlogov, da so zmogljivosti daleč od izkoriščenih, medtem ko se nekateri razvijalci pritožujejo nad pomanjkanjem le-teh pri največjemu konkurentu, Xbox 360. Situacijo je za PlayStation 3 še dodatno poslabšal vodilni mož Activision Blizzarda, razvijalca znanih serij Call of Duty, Guitar Hero, World of Warcraft ter skejterskih Tony Hawkov, Bobby Kotick.

Pravi, da ne vidijo razloga v podpori PlayStation 3, razen če v kratkem pridobijo nekaj tržnega deleža, saj je poleg težavnosti razvoj za to platformo še drag, obenem pa prodajo manj kopij kot za konkurenčni konzoli, Xbox 360 in Wii. Meni, da je edini način za...

46 komentarjev

Valve ne mara PS3

bit-tech.net - Valve, najbolj poznan po svoji seriji prvoosebnih streljačin Half Life in spletnemu nakupovalnemu servisu Steam, ne razvija iger za PlayStation 3, temveč se ukvarjajo le z razvojem iger za osebne računalnike ter Xbox 360. Nekatere od teh je vseeno mogoče igrati tudi na PlayStationih, saj jih tja prenese eden največjih založnikov v industriji, Electronic Arts. Razlog za takšno odločitev je preprost in, glede na način razkritja, kar malo grob. Eden izmed Valveovih razvijalcev, Tom Leonard, je v intervjuju povedal, da se jim enostavno ne da ukvarjati s težavnostjo PlayStation 3, saj je programiranje za osebne računalnike in Xbox 360 veliko bolj enostavno od zahtevne arhitekture PS3. Pravi, da je v to...

70 komentarjev

Življenjski cikel Xbox 360 zastavljen na 10 let - ali pač?

vir: engadget
engadget - Microsoftov Shane Kim je v intervjuju o projektu Natal, namenjenemu zaznavanju gibanja za Xbox 360, povedal, da Microsoft verjame, da bo Xbox360 dosegel življenjski cikel desetih let. Podobno dolgo oz. celo daljše obdobje uporablja Sony pri vseh svojih igralnih konzolah, a doseg tega cilja je za Microsoft rahlo vprašljiv. Težave predstavlja Electronic Arts oz. njihov podpredsednik, Patrick Soderlund, saj pravi, da so pri EA že dosegli meje zmogljivosti Xbox 360. PlayStation 3 je s svojim težavnim razvojem iger ob splavitvi rahlo zajezil masovni izid novih naslovov, a zdaj, nekaj let po izidu, programerji začenjajo razumeti delovanje PlayStation 3. Prav tu se skriva še veliko neizkoriščenega potenciala, ki pa je na...

34 komentarjev

Xbox 360 ne potrebuje Blu-raya

X-Bit Labs - Microsoft še vedno vztraja, da bo Xbox 360 povsem dobro shajal brez Blu-raya, poroča X-Bit Labs. Čeprav so se na spletu pojavila namigovanja, da naj bi Microsoft kmalu izdal eksterni pogon Blu-ray za svojo konzolo, so pri redmondskem velikanu te navedbe zavrnili. Konkurent PlayStation 3 se razume na Blu-raye in zmore predvajati filme z njih, Microsoft pa pravi, da to ni funkcionalnost, za katero bi prejeli goro zahtev, naj jo uvedejo. Robert J. Bach, ki je pri Microsoftu zadolžen za oddelek zabavne naprave, dodaja, da od proizvajalcev iger ne nameravajo zahtevati izdajanja iger na Blu-rayu, ker bi s tem onemogočili njihovo uporabo na 28 milijonih Xbox, ki so že prodani, medtem ko bo za druge zmožnosti (filmi) omrežje Xbox Live zadostovalo. Spomnimo, da je Microsoft sicer že podprl HD DVD, a so jim standard žalostno ukinili in nadomestili z Blu-Rayem.

33 komentarjev

Xbox 360 in Wii naprej, PS3 nazaj

TG Daily - Proizvajalci so se torej odločili, da popustov na konzole letos ne bo, poglejmo pa si, kako se konzole prodajajo na sploh. Podjetje za raziskavo trga NPD v svojih izsledkih navaja, da so oktobra prodali 803.000 Wiijev, kar znaša 59 odstotkov vseh prodanih konzol. Na drugem mestu je Xbox 360, ki s 371.000 prodanimi zaseda drugo mesto in 27-odstotni tržni delež. Playstation 3 je tretji z 190.000 konzolami ali 14 %. Skupaj so prodali 1.364.000 konzol, kar je sedem odstotkov več kot septembra in tretjino več kakor oktobra lani.

Na prodajo konzol ne vplivajo samo specifikacije, ampak tudi dostopne igre, kar je eden izmed razlogov, da Xbox 360 še vedno občutno prekaša Playstation 3. Najbolje prodajana igra je bila oktobra Fable II za Xbox 360 (790.000), sledijo pa Fit za Wii (487.000) in Fallout 3 za Xbox (375.000 prodanih izvodov). Najbolje prodajana igra za PS3 pa je naprimer šele na sedmem mestu v skupni razvrstitvi. Več o tem.

33 komentarjev

Lucent toži Microsoft zaradi MPEG2 dekoderja

več strani - Kot poročajo na spletni strani Gamernode.com, se je Microsoft zopet znašel na zatožni klopi. Tokrat jih nezakonitih dejavnosti obtoža podjetje Lucent, in sicer zaradi nedovoljene uporabe MPEG2 dekoderja, ki ga mali mehki vstavlja v svoje konzole XBOX 360. Lucent, ki naj bi vlogo za patent vložil že leta 1993, danes od Microsofta zahteva umik vseh konzol, ki uporabljajo dotični dekoder, torej celotna serija XBOX 360. Seveda je realnih možnosti za umik Microsoftovih konzol iz trga, zelo malo.

17 komentarjev

Xbox 360 in PlayStation 3

Slashdot - Zunaj sta Xbox 360 in PlayStation 3. Pripravlja se bitka igralnih konzol, ki pa so veliko več kot to. Z njimi se šele začenja vojna med ponudniki domačega kina, spletnega igranja iger in nasploh igranja, kakršnega še ni bilo.

Xbox 360 v sebi skriva kar spremenjen trijederen PowerPC procesor, pri čemer vsako jedro lahko izvaja dve niti naenkrat, grafična kartica pa je poseben 500-megaherčen čip podjetja ATI z vgrajenim 10 MB pomnilnika, zraven pa je še 512 MB 700 MHz sistemskega pomnilnika. PlayStation 3 ima takisto 3,2 GHz PowerPC, le da je enojederen, se pa zato odkupi z osmimi (v uporabi jih bo le sedem, eden je rezerva) Cell procesorji, ki takisto delujejo vsak na 3,2 GHz. Za grafiko skrbi poseben nVidiin 550-megaherčni čip, pomnilnik pa je razdeljen na dva dela. 256 MB ga teče na precej zavidljivih 3,2 GHz (XDR), preostala polovica pa na 700 MHz, tako kot od Xbox 360. Težko je napovedovati, katera mrcina bo prevladala, vsekakor pa sem avtor novice mnenja, da je PlayStation 3...

50 komentarjev