bit-tech.net - Težavnost programiranja iger za Sonyjevo 3. igralno postajo je dodobra znana in je tudi eden izmed razlogov, da so zmogljivosti daleč od izkoriščenih, medtem ko se nekateri razvijalci pritožujejo nad pomanjkanjem le-teh pri največjemu konkurentu, Xbox 360. Situacijo je za PlayStation 3 še dodatno poslabšal vodilni mož Activision Blizzarda, razvijalca znanih serij Call of Duty, Guitar Hero, World of Warcraft ter skejterskih Tony Hawkov, Bobby Kotick.
Pravi, da ne vidijo razloga v podpori PlayStation 3, razen če v kratkem pridobijo nekaj tržnega deleža, saj je poleg težavnosti razvoj za to platformo še drag, obenem pa prodajo manj kopij kot za konkurenčni konzoli, Xbox 360 in Wii. Meni, da je edini način za pridobitev večjega tržnega deleža spust cene PS 3, v nasprotnem primeru pa bodo za leto 2010 in 2011 dodobra premislili o njegovi podpori, v podobni situaciji pa se lahko znajde tudi prenosni PSP. S koncem razvijanja iger bo Sony ostal brez največjega založnika iger in brez nekaterih ključnih imen, kot so že prej omenjeni Call of Duty in serija Tony Hawk.
Ni se tolko problem naucit programirat, problem je celoten proces razvijanja na vec platform hkrati streamline-at, ga poenostavit in poenotit. To pa stane cas in denar.
Potem raje DX vzamejo, ki je skupen PCjem in Xbox 360.
Treba se bo naučiti programirati. Glede na splošno kvaliteto izdelkov s tekočih trakov EA, Blizzardov ipd. je seveda to le oddaljen sen.
Si sploh igral kaj od Blizzarda? To je tista firma, ki svoje edine igre za konzole sploh ni izdala, ker ni dosegala standardov kvalitete. Verjetno misliš Activision del od Activision Blizzard.
Sony bo pod hudim pritiskom prisiljen spustiti ceno konzole, ker ga z ene oblega Nintendo z najbol prodajano in Microsoft z najbol podobno računalniku. Z druge strani pa je sedaj v kriznih časih najboljši čas za razcvet konzol, saj imajo ljudje več prostega časa, edina škoda za Sony da se BlueRay še ni zasidral med množico. To bi mu takoj prineslo dobršn del trga.
ma cell je podobna brca v temo kot Transputer. sploh pa če pride z šibkim sdk-jem. paralelizem in general ni tko hudičevo simpl , kot nekateri hočejo to predstavit.
PS3 je slepa ulica. To se je že vedelo od vsega začetka. Sem podobnega mnenja, kot Matrin. Na koncu bo PS3 pokopala njegova "naprednost in zahtevnost".
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
ma cell je podobna brca v temo kot Transputer. sploh pa če pride z šibkim sdk-jem. paralelizem in general ni tko hudičevo simpl , kot nekateri hočejo to predstavit.
PS2 Emotion Engine procesor je bil ob izzidu enaka "brca v temo". Dosti programerjev je samo nemo mežikalo. S stališča vsem poznanega desktop računalništva je PS2 EE milorečeno... čuden sistem. Proti njemu je PS3 Cell (Broadband Engine) še dokaj normalen! Programabilne vektorske CPU enote (neke vrste _asimetrično_ multiprocesiranje) namesto avtomatike, ogromen DMA pretok in scratchpad RAM namesto zanašanja na predpomnilnik in še marsikateri drug WTF. Ampak po mojem je to dokaj zvit koncept, ni nujno uspešen, samo potencialno je vse prej kot brca v temo. Izkaže se, da niso vsi programi v osnovi isti, video igre so legendarne po tem, da prideš zelo daleč s specialnim hardverom in se torej le izplača igrati na to karto.
ma cell je podobna brca v temo kot Transputer. sploh pa če pride z šibkim sdk-jem. paralelizem in general ni tko hudičevo simpl , kot nekateri hočejo to predstavit.
PS2 Emotion Engine procesor je bil ob izzidu enaka "brca v temo". Dosti programerjev je samo nemo mežikalo. S stališča vsem poznanega desktop računalništva je PS2 EE milorečeno... čuden sistem. Proti njemu je PS3 Cell (Broadband Engine) še dokaj normalen! Programabilne vektorske CPU enote (neke vrste _asimetrično_ multiprocesiranje) namesto avtomatike, ogromen DMA pretok in scratchpad RAM namesto zanašanja na predpomnilnik in še marsikateri drug WTF. Ampak po mojem je to dokaj zvit koncept, ni nujno uspešen, samo potencialno je vse prej kot brca v temo. Izkaže se, da niso vsi programi v osnovi isti, video igre so legendarne po tem, da prideš zelo daleč s specialnim hardverom in se torej le izplača igrati na to karto.
ma EE zgleda bolj kot singl čip solution z nekaj čudaštvi, kot bistveno spremenjen koncept. + tega je bil ps2 bestseller.
EDIT Sploh pa... Cell je v osnovi IBM PowerPC 970 (aka G5) + več SPE, ki so programsko gledano na nivoju PPC604. V bistvu nič zares revolucionarnega. Končno je XBOXov CPU ravno tako večjedrni PPC 970 - skratka razlika je bolj v SDK in API kot (generacijsko) hardverska. Sony je legendaren po tem, da znajo biti malo kreteni glede tega...
Moj ps3 že 1 leto čaka na gow3 še bo ždel na prahu. Mogoče ga bom celo prodal in ostal na xboxu. Čakam pa tudi na odklep ki ga vrjetno še dolgo nebo na spregled.
ČE bodo, danes je to smešno saj dobiš PC, ki je sposoben poganjati igice na 1080p že blizu temu kar cenovmo nudi PS3+Disk, tako da je to neuporabno. Xbox, je v tem primeru boljši.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
PS3 ima letos napovedan IMHO najboljši lineup eksluzivnih iger, poleg že omenjenih treh (God of War 3, The last Guardian, Hard Rain) še GT5, Uncharted 2, Final Fantasy VS XIII in XIV online, MAG, Agent (Rockstar)... tako da bi morala prodaja narasti.
Men se pa jebe, če se Activision umakne... COD me ne pritegne več. Eno in isto skos. Imel sem sposojen GH:World Tour, ki sem ga igral mogoč 17min.. Tony Hawk? Smeh! To je crap špil od 3ke naprej. Skate ga pohodi v useh smereh in pogledih... Aja na pc ga ni. Meni je glavno, da ostanejo tisti res vrhunski razvijalci(Kojima!!!! in PG..Fumito Ueda,..). Ti se ne bojo nikol bunl zarad dragega razvijanja pa slabe prodaje.. vsak njihov izdelek je vrhunski. Razen umetnine od Fumito Ueda-e..ICO, Shadow of the Colossus so spregledane zato, ker muloti pač tripajo na velike puške pa nabildane pizdune. Ko vidijo eno pernato živalco... fantka, ki s konjem išče velikane in jih štiha se ti pa režijo češ kake otročje igrice igraš.
Ja, samo vprašanje je koliko jih bo prišlo letos. Lahko bi rekli, da so letos napovedali boljše igre kot microsoft (nintendota gejmerji itak ne štejemo ker imajo samo mariota & zeldo).
Ja to itak podzavestno zram štejem;) Serijo R&C..GoW in ostale bisere. To, da bomo mogli pač mal počakat na te razturačine me niti ne moti. Naj si vzamejo cajt in pilijo detajle. GT5...o jebemu brat, ko mu totalno dol visi za igre bo spet orgazmiru zram..
Zdele sem si ogledal trailerje od iger, ki jih omenjate tukaj kot dobre igre.
ZOMGROTFL!!!!111oneone. You must be kiding me.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Jah lej ne zagovarjam GT5, da je god med vozačinami. Obstajajo bolše simulacije od GT5 in forze.. Meni je zanimiv zato, ker so v špilu tut taki simpl avti, ki jih vidiš usak dan in ne samo tiste superšportne in superdrage zadeve, ki smo jih naveličan skor v usaki igri gledat...priznajmo. Le da so tu detajlirane vrhunsko. Kot sm že drgje omenu zanimivo je, da lahko navadne oz. civilne športnike naviješ in dirjaš po progah narejenih po pravih. In se ukvarjaš z nastavitvami kokr ti je volja. Le kdo si ne želi zategnit svoj najljubši avto po slavni osmici, ki jo Stig para v oddajah Top Gear in po Nurburgring-u... Te proge se js nikol ne bom naveliču Študiram tudi o nakupu x360-ke..pol v jeseni ko bo čas mal več špilat in čez zimo. Mika me Forza, serija Halo in Gears of War... 3x-4x ne grem ven čez vikend na Alkohol Mnogo in je x360 pri meni Dr M...probi jih kje špilat. Če ti bojo tut takrat glupe pol štejem tvoje mnenje kot kredibilno in ga spoštujem.