Forum » Pomoč in nasveti » prepričati prodajalca in servis???
prepričati prodajalca in servis???
killah bee ::
Jp, zanima me kako bi lahko zamenjal sicer delujoči izdelek star 2 meseca(grafična)
da bi jo zamenjali oziroma proti doplačilu zamenjali za dražjo grafično,v prepričanju da trenutna ne deluje uredu,ali pač.
Rad bi nabavil bolšo in me zanimjo vse možnosti kako bi lahko to izpeljal???
Hvala
da bi jo zamenjali oziroma proti doplačilu zamenjali za dražjo grafično,v prepričanju da trenutna ne deluje uredu,ali pač.
Rad bi nabavil bolšo in me zanimjo vse možnosti kako bi lahko to izpeljal???
Hvala
T0RN4D0 ::
ja če ne dela... garancija
sam če jo boš s kladvom razbil, pol ni garancije
če ne dela dobr... garancija? sam če misliš da špili štekajo... to pol še ne pomen, da ne dela dobr.... vsaj ne v tem smislu...
sam če jo boš s kladvom razbil, pol ni garancije
če ne dela dobr... garancija? sam če misliš da špili štekajo... to pol še ne pomen, da ne dela dobr.... vsaj ne v tem smislu...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
killah bee ::
ja nekako bi jo mogel pokvariti ,
kaka ideja ker bi res rad zamenju
sam ne vem kako,
nekako bi moral garancijo koristiti ,da bi lohk doplaču za bolšo,
sam bi moral najti dober izgovor,IDEJA???
kaka ideja ker bi res rad zamenju
sam ne vem kako,
nekako bi moral garancijo koristiti ,da bi lohk doplaču za bolšo,
sam bi moral najti dober izgovor,IDEJA???
killah bee ::
Ja sem ,pa mi je en zjutraj rekel da lahko ,ko pa sem popoldne poklical je pa drugi prodajalec rekel da se ne da,tko da ne vem kaj je res zdaj
(en govori tko drugi drugače),
ali garancija velja tudi če zamenjaš recimo drugo plato in se trenutna grafa ne razume z njo,se to šteje kot garancija,
kaka ideja še mogoče plis
drugače trgovina je jae
(en govori tko drugi drugače),
ali garancija velja tudi če zamenjaš recimo drugo plato in se trenutna grafa ne razume z njo,se to šteje kot garancija,
kaka ideja še mogoče plis
drugače trgovina je jae
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: killah bee ()
T0RN4D0 ::
ja klič, pa k bo kdo reku da lahko, hitr tja let, preden kdo drug pride
drugač pa rpodaj pa zamenji...
drugač pa rpodaj pa zamenji...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
killah bee ::
sam za tolk k bi jest rad dobil zanjo bom težko dobil kupca pa tudi za drugačno ceno ne
verjamem da jo bo kdo vzel recimo 42-43k,a mam prov,
tko da najboljša rešitev je da nekako uveljavim garancijo
verjamem da jo bo kdo vzel recimo 42-43k,a mam prov,
tko da najboljša rešitev je da nekako uveljavim garancijo
killah bee ::
Jao, res ni nobene ideje,
a je kdo mogoče že kdaj probal to izpeljati in kaki razlog je navedel
a je kdo mogoče že kdaj probal to izpeljati in kaki razlog je navedel
Viro ::
jzt sm svojga gf 4 mx440 skuru s tv-outom...sm pac prslonu ponesrec chinch na anteno od tv-ja in mi je sam slike zmankal...sam na servisu so bli toook debilni da so mi dal takoj novo...no dobr zame sa je cela 100% crknla...pol pa na servis...itak ne morjo ugotovit razn ce je ne poskodujes... sej ne rajs probavat...
LP Viro
LP Viro
kuglvinkl ::
Ne, če nočejo zamenjati, ne gre. Prodaj na perko malih oglasov in kupi drugo.
Vse ostale ideje o poškodovanju karte bodo sankcionirane.
Vse ostale ideje o poškodovanju karte bodo sankcionirane.
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
Lith ::
tako je s strani trgovcev:
zamenjava blaga je možna v roku 8 dni od nakupa (ne glede na neko rabljenost oz. odprtost embalaže) z novim enakim izdelkom (aha, izvzeti je treba živilske izdelke ipd. - no, ne morš lih prvo kupit jogurt in ga probat pol pa rečt da bi raj imel ananas ?!). Če je prodajalec /trgovec dobre volje, se lahko dogovorita za zamenjavo z boljšim izdelkom za doplačilo, drugače pa si upravičen do garancijskega popravila v roku 45 dni, po tem pa lahko zahtevaš nov izdelek. Tako piše potrošniški zakon in trgovec mora v 8 dneh tebi zamenjat skoraj vse kar se ti zahoče (kar ni lepo in opevano po vseh vogalih in na oglasnih tablah).
zamenjava blaga je možna v roku 8 dni od nakupa (ne glede na neko rabljenost oz. odprtost embalaže) z novim enakim izdelkom (aha, izvzeti je treba živilske izdelke ipd. - no, ne morš lih prvo kupit jogurt in ga probat pol pa rečt da bi raj imel ananas ?!). Če je prodajalec /trgovec dobre volje, se lahko dogovorita za zamenjavo z boljšim izdelkom za doplačilo, drugače pa si upravičen do garancijskega popravila v roku 45 dni, po tem pa lahko zahtevaš nov izdelek. Tako piše potrošniški zakon in trgovec mora v 8 dneh tebi zamenjat skoraj vse kar se ti zahoče (kar ni lepo in opevano po vseh vogalih in na oglasnih tablah).
¤ black holes rule; I like the speed, speed kills ¤
Zheegec ::
Gremo kar vsi nekako pokvariti svoje komponente in se potem sklicevati na garancijo, saj zato pa obstaja garancija.
Bedarija!
Bedarija!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
kuglvinkl ::
Lith: dej mi tu prilimaj ta člen potrošniškega zakona.
Ne samo bedarija. Take zadeve bodo strogo sankcionirane. Tako s strani spraševalca (ta primer naj bo za zgled in mu (še) ne bom robil glave, kot s strani svetovalcev.
Ne samo bedarija. Take zadeve bodo strogo sankcionirane. Tako s strani spraševalca (ta primer naj bo za zgled in mu (še) ne bom robil glave, kot s strani svetovalcev.
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
Lith ::
neki piše/izhaja od tle: www.ozs.si/SLO/REVIJA/Svetovalec/01_10/01_10_12.html
tam navaja 38. člen, v katerem piše :
38. člen
Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od podjetja zahtevati, da storitev ponovno opravi ali vrne plačani znesek ali odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi.
Potrošnik mora svojo zahtevo sporočiti podjetju pri očitni napaki v osmih dneh po opravljeni storitvi, pri drugih napakah pa v enem letu po opravljeni storitvi.
najdeš ga pod prejšnjim sporočilom 1. kr neki, pod V, Z A K O N O VARSTVU POTROŠNIKOV (ZVPot)
tam navaja 38. člen, v katerem piše :
38. člen
Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od podjetja zahtevati, da storitev ponovno opravi ali vrne plačani znesek ali odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi.
Potrošnik mora svojo zahtevo sporočiti podjetju pri očitni napaki v osmih dneh po opravljeni storitvi, pri drugih napakah pa v enem letu po opravljeni storitvi.
najdeš ga pod prejšnjim sporočilom 1. kr neki, pod V, Z A K O N O VARSTVU POTROŠNIKOV (ZVPot)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lith ()
kuglvinkl ::
Zdej ne vem, al ne razumeš al se norca delaš? To kar si ti napisal so stvarne napake.
Enkrat za vselej: _nimaš_ pravice, razen pri distančnem poslu, vrniti blago brez razloga ob pravilni izpolnitvi in zahtevati dugo izpolnitev.
Enkrat za vselej: _nimaš_ pravice, razen pri distančnem poslu, vrniti blago brez razloga ob pravilni izpolnitvi in zahtevati dugo izpolnitev.
Your focus determines your reallity
Lime ::
Tista menjava v osmih dneh ali celo povrnitev kupnine v osmih dneh je samo dobra volja in ugled trgovca.
Ni zakona (v Sloveniji), ki bi predpisoval, da ti mora trgovec brez razloga v osmih dneh stvar zamenjati ali vrniti kupnino.
Predpis velja - 30 dni (kot je že Kuglvinkl napisal) za nakupe preko katalogov - pošte, interneta..., kjer blaga ob nakupu ne moreš videti in si odvisen samo od slik, ki lahko zavajajo.
Avtorju tega posta pa svetujem, naj se raje človeško zmeni s trgovcem, da svoje blago v račun za drugo blago, kot da kaj namerno pokvari.
Ni zakona (v Sloveniji), ki bi predpisoval, da ti mora trgovec brez razloga v osmih dneh stvar zamenjati ali vrniti kupnino.
Predpis velja - 30 dni (kot je že Kuglvinkl napisal) za nakupe preko katalogov - pošte, interneta..., kjer blaga ob nakupu ne moreš videti in si odvisen samo od slik, ki lahko zavajajo.
Avtorju tega posta pa svetujem, naj se raje človeško zmeni s trgovcem, da svoje blago v račun za drugo blago, kot da kaj namerno pokvari.
Lith ::
kuglvinkl:
to so moje interpretacije 'legal crap'-a. Sej jih ne razumem čisto vse, ampak če grem v trgovino kupt kak del, itak prej 3x preštudiram kaj bom kupil (sem se malo zanašal na to, da lahko pač vseeno v 8 dneh vrnem neko stvar brez 'teženja')
to so moje interpretacije 'legal crap'-a. Sej jih ne razumem čisto vse, ampak če grem v trgovino kupt kak del, itak prej 3x preštudiram kaj bom kupil (sem se malo zanašal na to, da lahko pač vseeno v 8 dneh vrnem neko stvar brez 'teženja')
killah bee ::
OK sorry vsem ki sem jih razjezil,samo to naj bi bila zadnja možnost v narekovajih,
itaq pa vem da če se lepo z prodajalcem zmeniš se vse da spedenat in v tem primeru sem tudi tako naredil,šel v trgovino zapakiral zadevo kot novo se zmenil proti doplačilu,
prodajalec pa se je strinjal in tako sem kupil 9800se aiw
in sem ga tudi uspešno softmodal
tako,grafe pa itaq nisem imel zares uničiti in bi se na koncu verjetno sprijaznil z njo
In še enkrat , če sem koga razjezil se mu iskreno opravičujem ,itak pa ste vsi
in lep pozdrav
itaq pa vem da če se lepo z prodajalcem zmeniš se vse da spedenat in v tem primeru sem tudi tako naredil,šel v trgovino zapakiral zadevo kot novo se zmenil proti doplačilu,
prodajalec pa se je strinjal in tako sem kupil 9800se aiw
in sem ga tudi uspešno softmodal
tako,grafe pa itaq nisem imel zares uničiti in bi se na koncu verjetno sprijaznil z njo
In še enkrat , če sem koga razjezil se mu iskreno opravičujem ,itak pa ste vsi
in lep pozdrav
kuglvinkl ::
In zdej lahko napišeš in mastno prodaš knjigo z naslovom: Dobrih 20 postov do preobrnitve. Mislim tko, dobesedno.
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
T0RN4D0 ::
killah bee; bol zanimivo bi blo, če bi kupu v Mlacomu
ti še (po naravni poti) uničene grafe nebi zamenjal
sej se da vse zment z razumnimi ljudmi...
ti še (po naravni poti) uničene grafe nebi zamenjal
sej se da vse zment z razumnimi ljudmi...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
ganzi ::
killah be... bom cakal an tvojo grafiko, mors pa vedet da tut mi beremo forume...
Ka si s tem mislu?
LP
kuglvinkl ::
S tem je mislil, da več ali manj vsi prodajalci berejo ST forum.
Your focus determines your reallity
V-i-p ::
Tista menjava v osmih dneh ali celo povrnitev kupnine v osmih dneh je samo dobra volja in ugled trgovca.
Ni zakona (v Sloveniji), ki bi predpisoval, da ti mora trgovec brez razloga v osmih dneh stvar zamenjati ali vrniti kupnino.
Ja, to bo. Kupec ima v osmih dneh pravico vrniti vsak kupljen izdelek (živila in cote ne!), brez da bi moral karkoli lajati okoli trgovca zakaj in kako. Samo trgovci nategujejo folk, da to ne drži, ko mu pa inšpekcijo omeniš, pa drugače piska. Zakon o obligacijskih razmerjih jasno pravi, da lahko jaz kar kupim, če mi to ni všeč v osmih dneh brez obrazložitve vrnem...
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
Lime ::
Pokaži člen v obligacijskem zakoniku.
P.S. Obligacijski zakon pa sploh ni merodajen za izvršbe tržnih inšpektorjev.
Tržni inšpektorji upoštevajo samo zakon o varstvu potrošnikov.
Tako da če trgovcu groziš s tržnim inšpektorjem in hkrati s členom v obligacijskem zakoniku, mlatiš prazno slamo.
P.S. Obligacijski zakon pa sploh ni merodajen za izvršbe tržnih inšpektorjev.
Tržni inšpektorji upoštevajo samo zakon o varstvu potrošnikov.
Tako da če trgovcu groziš s tržnim inšpektorjem in hkrati s členom v obligacijskem zakoniku, mlatiš prazno slamo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lime ()
T0RN4D0 ::
sicer se ne spoznam, samo po mojem, se tud vse (zelo malokdo) od trgovcev/trgovk na to tolk spozna, tak da če bi začel s kakšnimi inšpektorji in podobnim težit, bi se itaq usral.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
kuglvinkl ::
Če čte, lahko v roke vzamem tudi skicirko. In tam vam bom narisal, da OZ nima veze s tržnim inšpekorjem. Enostavno rečeno, civilno pravo (OZ) je hardway, pravo varstva potrošnikov pa malo manj hardway. Z drugimi besedami, (tržni) inšpektor ne bedi nad izvajanjem OZja.
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
T0RN4D0 ::
a men to gvoriš?
mene to v bitvu sploh ne briga, ker ne kupujem nikol tko in ''pr taki''
ampak ti pač pravo študiraš (če se ne motim), ena povprečna trgovka pa po mojem pojma nima o tem... ve pa najbrž, da obstajajo inšpektorji, in da neč dobrga ne prnesejo.
drugač pa če bi hotu skicirat, be my guest.
mene to v bitvu sploh ne briga, ker ne kupujem nikol tko in ''pr taki''
ampak ti pač pravo študiraš (če se ne motim), ena povprečna trgovka pa po mojem pojma nima o tem... ve pa najbrž, da obstajajo inšpektorji, in da neč dobrga ne prnesejo.
drugač pa če bi hotu skicirat, be my guest.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
kuglvinkl ::
V štacune, kjer sem moral kričat, al pa da bi moral omenjat inšpektorje, ne zaidem več. Če si date srat po glavi, kar. Samo ne mi jokat po forumu.
drugač pa če bi hotu skicirat, be my guest.
Tut to pride, samo ne kot skica.
drugač pa če bi hotu skicirat, be my guest.
Tut to pride, samo ne kot skica.
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
Dead_Eye ::
Mislim kakšne ideje lahko sploh določeni osebki imajo. Namerno uničit grafično. Potem pa bo meni ali komu drugemu res crknila in ne bojo hoteli zamenjat ker sem "škatlo odprl" ali kej podobnega.
Se sploh ne čudim več ki določene trgovine toliko komplicirajo z garancijo.
Vse kar lahko rečem: ŽALOSTNO!
Se sploh ne čudim več ki določene trgovine toliko komplicirajo z garancijo.
Vse kar lahko rečem: ŽALOSTNO!
The one and only
Lime ::
Tornado Boy: to po moje ve vsak trgovec, kateremu je to potrebno vedeti. Če že ne prodajalci, pa poslovodje in serviserji sigurno.
Verjamem pa da tega ne ve recimo prodajalka, ki reže salamo ali prodaja kruh v Mercatorju, ker ni nikakršne potrebe, da bi vedela.
Ve pa sigurno oseba, ki je na oddelku za reklamacije/servis v (mojem primeru) Mercatorju.
Verjamem pa da tega ne ve recimo prodajalka, ki reže salamo ali prodaja kruh v Mercatorju, ker ni nikakršne potrebe, da bi vedela.
Ve pa sigurno oseba, ki je na oddelku za reklamacije/servis v (mojem primeru) Mercatorju.
V-i-p ::
Khm...
43. člen
Vrnitev prejetega blaga podjetju v osmih dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
44. člen
Če je potrošnik v primeru iz prejšnjega člena podjetju sporočil, da od pogodbe odstopa, mu mora podjetje takoj vrniti že plačano kupnino.
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
kuglvinkl ::
VIP, to je cooling off in velja samo za distančni posel.
Your focus determines your reallity
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9440 (6862) | St235 |
» | Kupljen artikel po nakupu znižan za več kot 25% ...Oddelek: Kaj kupiti | 2121 (1515) | Yohan del Sud |
» | Stvarna napaka - garancija (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10602 (9252) | bobby |
» | Kje kupiti in poštenostOddelek: Kaj kupiti | 1687 (1191) | AtaStrumf |
» | Crknil disk...in zdej problemi z menjavoOddelek: Pomoč in nasveti | 1737 (1144) | Dead_Eye |