Forum » Kaj kupiti » Kje kupiti in poštenost
Kje kupiti in poštenost
Poldy ::
Mislim da lahko namesto kaj kupiti vprašam tudi kje kupiti.
Zanima pa me: po forumih se je zelo veliko govorilo, da kupuj povsod, samo pri mlacomu ne. Sedaj pa mi je kolega rekel, da naj kupim ravno tu. Ali mu naj verjamem? Kje naj kupujem po vašem nenju?
Glede trgovin (zaupanja) sem zelo pesimističen.
Recimo: ko sem kupoval ram, je prodajalec odšel v sosednjo sobo in ni dobro zaprl vrat za seboj, tako da sem lahko lepo opazoval kako je potegnil iz kupa elektronike neko matično ploščo in iz nje odtrgal (ne iztaknil) moj ram.
Pa sem v neki drugi trgovini kupil novo matično in procesor, vgradili (v računalnik) pa so mi jo v trgovini. Čez cca 2 meseca odprem računalnik in vidim, da so hladilna rebra na procesorju fizično poškodovana... Če pač kupujem novo tudi zahtevam novo.
To se je dogajalo pred cca 2mi leti in me skrbi, da je še vedno tako.
Aja, pa ti dve trgovini nista neki garažni prodajalni.
Ali pa imam izredno smolo
lp
Zanima pa me: po forumih se je zelo veliko govorilo, da kupuj povsod, samo pri mlacomu ne. Sedaj pa mi je kolega rekel, da naj kupim ravno tu. Ali mu naj verjamem? Kje naj kupujem po vašem nenju?
Glede trgovin (zaupanja) sem zelo pesimističen.
Recimo: ko sem kupoval ram, je prodajalec odšel v sosednjo sobo in ni dobro zaprl vrat za seboj, tako da sem lahko lepo opazoval kako je potegnil iz kupa elektronike neko matično ploščo in iz nje odtrgal (ne iztaknil) moj ram.
Pa sem v neki drugi trgovini kupil novo matično in procesor, vgradili (v računalnik) pa so mi jo v trgovini. Čez cca 2 meseca odprem računalnik in vidim, da so hladilna rebra na procesorju fizično poškodovana... Če pač kupujem novo tudi zahtevam novo.
To se je dogajalo pred cca 2mi leti in me skrbi, da je še vedno tako.
Aja, pa ti dve trgovini nista neki garažni prodajalni.
Ali pa imam izredno smolo
lp
Caligula ::
Mors se tud malo zavedat svojih pravic kot potrosnik pa se te ne bo nategovalo.
Pa mogoce je skrajni cas, da se tega naucis. Bit zajeban, ce je treba.
Ti je pa drugace Bostjan nastel prave trgovce.
Pa mogoce je skrajni cas, da se tega naucis. Bit zajeban, ce je treba.
Ti je pa drugace Bostjan nastel prave trgovce.
Taras_Bulba ::
ooojej. Pa ravn dans sm hotel it v Mlacoma po ram. (ampak sam zarad tega, da bi pri novem računalniku vsaj eno stvar kupil v fizični trgovini )ooojjejjj
Poldy ::
Ja res, gotovo bom kupoval kar v jae, saj sem tam ne dolgo nazaj kupil grafično. Kupil sem jo lahko takoj (v nekaterih trgovinah moraš pač čakati na dobavo, saj je kriv sneg na meji ali pa 11. september), vgradil sem jo lahko sam (kje ti težijo, da še to ne smeš), pa dela brez problemov.
V jae je škoda samo to ker nimajo Epox 8rda+, bom pa pač vzel abit nf7.
Hvala za nasvete
lp
V jae je škoda samo to ker nimajo Epox 8rda+, bom pa pač vzel abit nf7.
Hvala za nasvete
lp
jero_no1 ::
tko kot je reku Juras: morš bit zajeban pa se tud v Mlacomu kej doseže. jz sm meu probleme s pekačem, k mi na ene cdje ni peku. pa sm šeu na servis (Mlacom) pa mi je tip začeu neki razlagat o nekompatibilnosti cdjev. sm reku ok pa šeu domov ampak je blo spet isto sranje tko da sm šeu čez en tedn še enkat nazaj in sm reku da mi je tega dost, da hočm da mi stvar popravjo - no in sm čez 3 dni dobu nov pekač.
antonija ::
Uj, jst sm jim prnesu pokvarjen pekac (sploh ni zavteu CDja. Nc!), pa so rabil dva tedna da so pogruntal da je za en k***c in mi dal novga. Pa sm vsak dan klicaru in jim sitnaru kva je z njim. Mogoce bi slo hitrejs ce bi vsak dan tja seu tezit, sam to vzame prevec cajta... Uglavnem, jst Mlacom ne sploh. JAE rulez!
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: antonija ()
speed machine ::
Predlagam samo Gambit, pa si lepo sam vgradiš. Edino podjetje pri katerem mi ni bilo treba čakati, dobiš na dom (v razumnem času, za nasprotje od nekaterih drugih trgovin), pa tudi problemov še ni bilo z njimi.
JustVi ::
heh pri Mlakomu imaj sedaj drugo taktiko, ko ves zaeipel prineseš staro robo nazaj te prvo dajo za pol ure na trim stezo od garaže do podstrešja.
Da potem le ugotovijo, da je roba res rabljena.
Da potem le ugotovijo, da je roba res rabljena.
Poldy ::
Mnja, sem bil v jae, pa so tudi tu polni dreka. Na internetnem ceniku sem lepo preračunal, da me komponente pridejo cca. 64k, na predračunu se pa potem najde še embalaža za računalnik (ne vem, a to ti ga zavijejo pa dajo gor mašno), pa kabli pa delo pa pride poj kuj 70k. S popustom.
Mogoče bom pa v mlacomu kupoval.
Aja, pri garanciji ti pa normalno da težijo, saj je v vsaki trgovini tako. Ko enkrat kupiš, pri njih nisi več zaželen. Do naslednjega nakupa, seveda.
Kako pa je kaj z spletnimi trgovinami npr. mimovrste?
lp
Mogoče bom pa v mlacomu kupoval.
Aja, pri garanciji ti pa normalno da težijo, saj je v vsaki trgovini tako. Ko enkrat kupiš, pri njih nisi več zaželen. Do naslednjega nakupa, seveda.
Kako pa je kaj z spletnimi trgovinami npr. mimovrste?
lp
perci ::
Aja, pri garanciji ti pa normalno da težijo, saj je v vsaki trgovini tako. Ko enkrat kupiš, pri njih nisi več zaželen. Do naslednjega nakupa, seveda.
Bla, bla, bla, bla....kako ste lahko tako nekorektni do nekaterih trgovcev, ki svoje delo zelo dobro opravljajo. Ti lahko povem pet štacun, kjer so mi brez najmanjšega problema zamenjali hardver, tko da ne bedarij govort.
JustVi ::
>Aja, pri garanciji ti pa normalno da težijo, saj je v vsaki trgovini tako. Ko enkrat kupiš, pri njih nisi več zaželen. Do naslednjega nakupa, >seveda
Pri garanciji ni normalno, da si deležen kakršnegakoli psihološkega tretmana. Profesionalno je samo, da nedvoumno ugotovijo (v razumnem roku) ali si upravičen do garancije ali ne.
Z nakupom samo izdelka ne moreš kupiti ljubezni.
V vseh trgovinah, katerih sem nakupoval je slej ko prej prišlo do kakšne napake.
Potem je vse odvisno od psihološke inteligence prodajalca kako se zaplet odplete.
Te modrosti niti ni za pričakovati od kupcev.
Pri garanciji ni normalno, da si deležen kakršnegakoli psihološkega tretmana. Profesionalno je samo, da nedvoumno ugotovijo (v razumnem roku) ali si upravičen do garancije ali ne.
Z nakupom samo izdelka ne moreš kupiti ljubezni.
V vseh trgovinah, katerih sem nakupoval je slej ko prej prišlo do kakšne napake.
Potem je vse odvisno od psihološke inteligence prodajalca kako se zaplet odplete.
Te modrosti niti ni za pričakovati od kupcev.
AtaStrumf ::
Eh fantje, mal se morate zavedati svoj pravic. Evo vam copy/paste iz Zakona o varovanju potrošnikov. Pride ena A4 stran (Times New Roman font size 12) pa sprintajte, odebeljite ustrezne člene, pa če kaj komplicirajo naj svoj ugovor pisno napišejo na drugo stran, s tem da prej pisno potridijo, da so seznanjeni s vsebino na nasprotni strani lista. So me v Mlacomu hoteli pošiljati najprej v skladišče, ker so kao oni krivi, da so mi dali rabljeno kartico, da prodajalec nima nič s tem, pol da naj napišem pisno zahtevo, pa take. Pol sem jim pa dal tale list (vedno vzemite dve kopiji, da vam ene "slučajno" ne izgubijo) pa sem zelo hitro dobil nazaj 80k za Radeona 9800Pro. Najbolje je uredit stvari v 8-ih dneh od nakupa, če gre za očitno napako, ker lahko direkt zahtevaš keš nazaj pa če se na glavo postavijo!!!
34. člen
Podjetje mora pri prodaji blaga potrošniku zagotoviti deklaracijo, certifikate, garancijski list, tehnično navodilo, seznam pooblaščenih servisov oziroma druge spremne dokumente, če je s predpisom tako določeno.
35. člen
Podjetje je dolžno za prodano blago oziroma opravljeno storitev potrošniku izdati račun, razen če ni z drugim predpisom drugače določeno.
Potrošniku mora podjetje omogočiti, da preveri pravilnost zaračunanega zneska glede na kakovost in količino kupljenega blaga oziroma opravljene storitve.
36. člen
Prodajalec mora blago prodajati v primerni embalaži.
Na potrošnikovo zahtevo je podjetje dolžno blago posebej zaviti. Takšno zavijanje lahko podjetje potrošniku posebej zaračuna do višine dejanskih stroškov.
Embalaža mora biti zdravju neškodljiva, primerna obliki in teži blaga in ne sme zavajati potrošnika o velikosti in teži blaga.
Prodajalec mora na potrošnikovo zahtevo obdržati embalažo.
37. člen
Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Če je napaka očitna, mora potrošnik zahtevo iz prejšnjega odstavka sporočiti podjetju v osmih dneh po prevzemu blaga, pri drugih napakah pa v enem letu po prevzemu blaga.
38. člen
Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od podjetja zahtevati, da storitev ponovno opravi ali vrne plačani znesek ali odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi.
Potrošnik mora svojo zahtevo sporočiti podjetju pri očitni napaki v osmih dneh po opravljeni storitvi, pri drugih napakah pa v enem letu po opravljeni storitvi.
39. člen
Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje takoj ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
40. člen
Če podjetje uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno potrošniku po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.
Če podjetje poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno na lastne stroške v treh dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost proizvoda. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada potrošniku pravica iz prvega odstavka.
34. člen
Podjetje mora pri prodaji blaga potrošniku zagotoviti deklaracijo, certifikate, garancijski list, tehnično navodilo, seznam pooblaščenih servisov oziroma druge spremne dokumente, če je s predpisom tako določeno.
35. člen
Podjetje je dolžno za prodano blago oziroma opravljeno storitev potrošniku izdati račun, razen če ni z drugim predpisom drugače določeno.
Potrošniku mora podjetje omogočiti, da preveri pravilnost zaračunanega zneska glede na kakovost in količino kupljenega blaga oziroma opravljene storitve.
36. člen
Prodajalec mora blago prodajati v primerni embalaži.
Na potrošnikovo zahtevo je podjetje dolžno blago posebej zaviti. Takšno zavijanje lahko podjetje potrošniku posebej zaračuna do višine dejanskih stroškov.
Embalaža mora biti zdravju neškodljiva, primerna obliki in teži blaga in ne sme zavajati potrošnika o velikosti in teži blaga.
Prodajalec mora na potrošnikovo zahtevo obdržati embalažo.
37. člen
Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Če je napaka očitna, mora potrošnik zahtevo iz prejšnjega odstavka sporočiti podjetju v osmih dneh po prevzemu blaga, pri drugih napakah pa v enem letu po prevzemu blaga.
38. člen
Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od podjetja zahtevati, da storitev ponovno opravi ali vrne plačani znesek ali odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi.
Potrošnik mora svojo zahtevo sporočiti podjetju pri očitni napaki v osmih dneh po opravljeni storitvi, pri drugih napakah pa v enem letu po opravljeni storitvi.
39. člen
Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje takoj ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
40. člen
Če podjetje uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno potrošniku po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.
Če podjetje poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno na lastne stroške v treh dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost proizvoda. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada potrošniku pravica iz prvega odstavka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AtaStrumf ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mimovrste garancija / dobil okvarjen izdelekOddelek: Pomoč in nasveti | 8010 (7032) | mihec87 |
» | HTC HD7 nakup????Oddelek: Mobilne tehnologije | 2984 (2622) | Jaži |
» | Kupljen artikel po nakupu znižan za več kot 25% ...Oddelek: Kaj kupiti | 2115 (1509) | Yohan del Sud |
» | prepričati prodajalca in servis???Oddelek: Pomoč in nasveti | 1789 (1133) | kuglvinkl |
» | Crknil disk...in zdej problemi z menjavoOddelek: Pomoč in nasveti | 1734 (1141) | Dead_Eye |