Forum » Pomoč in nasveti » Crknil disk...in zdej problemi z menjavo
Crknil disk...in zdej problemi z menjavo
Soulforged ::
Disk (IBM-ov IC-35 VA 60GB) je bil star dober let, ko mi je en dan začel spuščat zlo čudne zvoke; v win xp sem še prišel (no, ne vsakič)ampak če sem pognal katerikol program , film.... je vse skupi zaštekal, da mi ni preostal druzga kot ugasnit in spet prižgat kišto (če sem sam resetiru mi diska sploh ni zaznal...)
Kokerkol, disk je bil kuplen pri mlacomu in js sem ga v dobri veri da mi ga bodo zamenjal nesu v servis, kjer pa mi pravijo da ga bodo poslal na popravilo in ne vem kaj še...fora je v tem da naj bi vse skup trajal 3 tedne, js pa disk rabim takoj....to sem jim tudi povedal, a to po njihovem velja za vse stranke (da se jim mudi) in nočejo mi zamenjat diska, čeprav se že takoj vidi da je fuč....
Prosil bi vas za kak moder nasvet kaj mi je storiti (al naj jim vsak dan težim, al kličem agencijo za varstvo potrošnikov....al kej čis tretjega???), Potem me pa še zanima če lahko zahtevam da mi IBM disk zamenjajo z WD-jem....
vnaprej se zahvaljujem za nasvet(e)
Kokerkol, disk je bil kuplen pri mlacomu in js sem ga v dobri veri da mi ga bodo zamenjal nesu v servis, kjer pa mi pravijo da ga bodo poslal na popravilo in ne vem kaj še...fora je v tem da naj bi vse skup trajal 3 tedne, js pa disk rabim takoj....to sem jim tudi povedal, a to po njihovem velja za vse stranke (da se jim mudi) in nočejo mi zamenjat diska, čeprav se že takoj vidi da je fuč....
Prosil bi vas za kak moder nasvet kaj mi je storiti (al naj jim vsak dan težim, al kličem agencijo za varstvo potrošnikov....al kej čis tretjega???), Potem me pa še zanima če lahko zahtevam da mi IBM disk zamenjajo z WD-jem....
vnaprej se zahvaljujem za nasvet(e)
sash ::
kolk se meni zdi imajo 45 dni časa da zadevo porihtajo, čeje pa ne pa morajo izdati novo napravo
--------------------
Think different...
TOROiD Group
Think different...
TOROiD Group
mato22 ::
Ja točno tako. Rok je 45 dni in sem mel tud sam isti problem z IBM diskom samo pri eni drugi firmi.
Pač sem moral kupit drug disk tistega pa sem dobil nazaj čez 1 mesec in sicer novega Hitachi Deskstar.
Pač sem moral kupit drug disk tistega pa sem dobil nazaj čez 1 mesec in sicer novega Hitachi Deskstar.
Duhec ::
V takih primerih se splača biti prijazen in potrpežljiv, ne pa, da jim takoj začneš groziti z raznimi agencijami ali inšpekcijami. Tudi oni niso krivi, da je IBM naredil zanič serijo.
Zakonsko določen 45 dnevni rok, pa boš skrajšal s prijaznostjo in prijazno obrazložitvijo, da bi rad doplačal večji disk npr. 80 GB po možnosti WD, ki je tvoja največja želja v življenju in bi te s tem zelo razveselil.
Zna se zgoditi, da se komercialistu utrne solzica in ti takoj ponudi WD80GB-7200,8MBcache z doplačilom še cirka 5 jurjev.
Pa ne pozabi zahtevati račun in garancijski list za WDja.(ker nikdar ne veš kdaj bo crknil WD)
Zakonsko določen 45 dnevni rok, pa boš skrajšal s prijaznostjo in prijazno obrazložitvijo, da bi rad doplačal večji disk npr. 80 GB po možnosti WD, ki je tvoja največja želja v življenju in bi te s tem zelo razveselil.
Zna se zgoditi, da se komercialistu utrne solzica in ti takoj ponudi WD80GB-7200,8MBcache z doplačilom še cirka 5 jurjev.
Pa ne pozabi zahtevati račun in garancijski list za WDja.(ker nikdar ne veš kdaj bo crknil WD)
Soulforged ::
No Duhec, mislim da bom tvoj nasvet kar upošteval in tud tist glede 5 jurjev doplačila za WD-ja mi ne bo nič škoda ...bol že, kot pa da mi dajo enga Hitachija (al neki podobnega, kar mi bo spet crknu čez en let...)
Soulforged ::
odvisno od tega ker disk si kupil....za IBM-ove diske je bila triletna garancija (vsaj takrat ko sem js kupu ta disk - to je blo pred dobrim letom), pol pa mislm da so garancijsko dobo skrajšal....
Mogoče bi kdo drug vedel bol točn povedat...
Mogoče bi kdo drug vedel bol točn povedat...
tx-z ::
svetujem ti da kupš nov disk, kr pr mlacomu ga navjo nč popravl. Mel sm 40gb od ibm, isto mel eno napako so ga "popravl" in sm dubu nazaj nedotaknjenga-še vedn uničnga,, pol pa nesem tja pa rečem da spet ne dela in ga spet vzamejo ga spet neki hočjo "popravt", in pol pridm tja vprašam če so že popravl, in dobim disk, jim rečem če lahko pokažejo da dela, pol neki pravu da nima smisla k dela, no in pol sm ga končn prepriču, je dl disk v računalnik, je zagnal in seveda disk ni delu,,In še neki: disk sm nesu na zadn dan garancije tja, tm je bil 2 tedna in pol jim pač rečem, da naj mi podaljšajo garancijo za ta 2 tedna in on mi pol reče da sta ta dva tedna bla do zdej -idioti. Mogl bi pa dt garancijo 2 tedna od takrat k sm prevzel disk. btw: disk sm mel vsega skp 5 tednov na popravilu
tx-z
Red_Mamba ::
ja fantje ne vem kdaj se boste naučili nauk te basni, da kaj ti pomaga da imajo poceni ko te pa pol jebejo na servisu?
Jst sm sam enkrat kupil pri njih, dobil po pol leta keš nazaj, pa nikoli več.
Jst sm sam enkrat kupil pri njih, dobil po pol leta keš nazaj, pa nikoli več.
Soulforged ::
....stvar je zdej taka,... klicu sem po enem tednu na servis če so disk že popravil , pa mi rečejo da je pri uvozniku in da bo šel do IBMa no popravilo??? Pol me je še zanimal kolk časa bo to trajalo, oni pa men začnejo neki o tednih, mescih...v bistvu nič določenga....
Očitno tudi mene nameravajo mal okol prinest in očitno mi preostane sam še to, kako naj jih na en način prisilim da dobim drug disk, ker lih dva mesca pa tud ne mislim čakat....
Očitno tudi mene nameravajo mal okol prinest in očitno mi preostane sam še to, kako naj jih na en način prisilim da dobim drug disk, ker lih dva mesca pa tud ne mislim čakat....
Soulforged ::
Pozabil sem omenit da sem bil zeloo prijazen in vljuden (mogoče kar preveč), ampak to očitno ne zaleže....
sash ::
saj neboš čakal 2 meseca ampak kvečjemu 45 dni nato lahko zahtevaš novega
--------------------
Think different...
TOROiD Group
Think different...
TOROiD Group
Stallone ::
Soulforget: Kolk garancije si ti imel pri Mlacomu, 1 leto? Mislim kolk je pisal na računu???
lopov ::
S 1. oktobrom 2002 so mislim da skoraj vsi proizvajalci skrajsali garancijsko dobo IDE diskov na 1 leto, izjeme so le posebne verzije (recimo WD Caviar Special Edition) in pa SCSI razlicice.
To velja za vse diske, kupljene od tega dne naprej. Ce ste kupili disk pred tem datumom velja se stara garancijska doba (za IBM 3 leta).
Veliko srece z uveljavljanjem garancije
To velja za vse diske, kupljene od tega dne naprej. Ce ste kupili disk pred tem datumom velja se stara garancijska doba (za IBM 3 leta).
Veliko srece z uveljavljanjem garancije
simonchelo ::
Tuki tut jest loh neki pumagam!
Vedi, da ti morajo po 45 dneh zamenjati disk, ako nimajo takega modela (V tvojem primeru 60GB), ti morajo BREZ TVOJEGA DOPLAČILA dati večji disk!
Mislm, da se to splača vedt!
čaw!!
Aja, tko sm jest dubu 80GB
Vedi, da ti morajo po 45 dneh zamenjati disk, ako nimajo takega modela (V tvojem primeru 60GB), ti morajo BREZ TVOJEGA DOPLAČILA dati večji disk!
Mislm, da se to splača vedt!
čaw!!
Aja, tko sm jest dubu 80GB
Mac ::
Zakon o varstvu potrošnikov pravi :
37. člen
Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Če je napaka očitna, mora potrošnik zahtevo iz prejšnjega odstavka sporočiti podjetju v osmih dneh po prevzemu blaga, pri drugih napakah pa v enem letu po prevzemu blaga.
38. člen
Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od podjetja zahtevati, da storitev ponovno opravi ali vrne plačani znesek ali odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi.
Potrošnik mora svojo zahtevo sporočiti podjetju pri očitni napaki v osmih dneh po opravljeni storitvi, pri drugih napakah pa v enem letu po opravljeni storitvi.
39. člen
Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje takoj ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
Za zaščito teh pravice se lahko obrneš direktno na tržnega inšpektorja, lahko tudi pismeno. Samo imeti moraš (nujno ... , da pozneje ni izgovorov) pismen dokument (delovni nalod od servisa), da naprava ne deluje in da ti ne očitajo "namernega" poškodovanja ali poškodovanja zaradi nepravilne uporabe.
Kot je to splošno pri MlacoM-u.
V toku imam zamenjavo enega diska IBM 30 GB iz znamenite serije 75GXP, najprej me je MlacoM obtožil, da je (že zamenjan disk je crknil po 3. mesecih) nekdo (le kdo ?) namerno poškodoval disk, potem pa sem podal pismen ugovor na njihovo odločitev z obrazložitvijo ..., pa mi je potem ponudil zamenjavo z 40 GB Maxtorjem, in podaljšanjem garancije za eno leto. A kljub temu sem poslal dokumentacijo na tržni inšpektorat, ker sem zahteval vračilo kupnine (nočem imeti potem spet problemov z uveljavljanje garancije za Maxtorja, če bi že bilo potrebno...) in sedaj še čakam odgovor.
Samo sem se prej vsaj dvakrat pogovarjam z (dežurnim) inšpektorjem, v osnovi imajo dovolj velika pooblastila, da lahko uveljaviš svoje pravice in v osnovi se sploh ne trebaš obračati po pomoč na Zavod za zaščito potrošnikov.
Kot je bilo nekaj zgoraj govora o "vljudnosti in uspehu", he he, to ni neposredno povezano, vsaj pri MlacoMu ne, bil sem 4-ri krat tam in vedno naletel na kakšen incident med serviserjem in stranko.
Drži pa, da je normalna komunikacija edina opcija, saj neustrezne rešitve potem rešuješ po drugi poti.
37. člen
Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Če je napaka očitna, mora potrošnik zahtevo iz prejšnjega odstavka sporočiti podjetju v osmih dneh po prevzemu blaga, pri drugih napakah pa v enem letu po prevzemu blaga.
38. člen
Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od podjetja zahtevati, da storitev ponovno opravi ali vrne plačani znesek ali odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi.
Potrošnik mora svojo zahtevo sporočiti podjetju pri očitni napaki v osmih dneh po opravljeni storitvi, pri drugih napakah pa v enem letu po opravljeni storitvi.
39. člen
Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje takoj ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
Za zaščito teh pravice se lahko obrneš direktno na tržnega inšpektorja, lahko tudi pismeno. Samo imeti moraš (nujno ... , da pozneje ni izgovorov) pismen dokument (delovni nalod od servisa), da naprava ne deluje in da ti ne očitajo "namernega" poškodovanja ali poškodovanja zaradi nepravilne uporabe.
Kot je to splošno pri MlacoM-u.
V toku imam zamenjavo enega diska IBM 30 GB iz znamenite serije 75GXP, najprej me je MlacoM obtožil, da je (že zamenjan disk je crknil po 3. mesecih) nekdo (le kdo ?) namerno poškodoval disk, potem pa sem podal pismen ugovor na njihovo odločitev z obrazložitvijo ..., pa mi je potem ponudil zamenjavo z 40 GB Maxtorjem, in podaljšanjem garancije za eno leto. A kljub temu sem poslal dokumentacijo na tržni inšpektorat, ker sem zahteval vračilo kupnine (nočem imeti potem spet problemov z uveljavljanje garancije za Maxtorja, če bi že bilo potrebno...) in sedaj še čakam odgovor.
Samo sem se prej vsaj dvakrat pogovarjam z (dežurnim) inšpektorjem, v osnovi imajo dovolj velika pooblastila, da lahko uveljaviš svoje pravice in v osnovi se sploh ne trebaš obračati po pomoč na Zavod za zaščito potrošnikov.
Kot je bilo nekaj zgoraj govora o "vljudnosti in uspehu", he he, to ni neposredno povezano, vsaj pri MlacoMu ne, bil sem 4-ri krat tam in vedno naletel na kakšen incident med serviserjem in stranko.
Drži pa, da je normalna komunikacija edina opcija, saj neustrezne rešitve potem rešuješ po drugi poti.
_____________________________________
... lahko pa se seveda tudi motim ...
... lahko pa se seveda tudi motim ...
Soulforged ::
Lepo se vam zahvaljujem za vse nasvete (sploh Macu za pravne argumente...)
Stallone: Garancije mam 3 leta (se prav še slabe 2 let).....Glede računa mi niso mogli nč težit, ker sem ga hvala bogu shranu...
Težil so pa mi čist zarad neki druzga....Pr Mlacomu so tolk pametni, da nalepko (ki naj bi dokazovala da je disk njihov) nalimajo ravno čez tisto na kateri pišejo nastavitve za master/slave...Jst teh nastavitev nisem vedu na pamet in sem nalepko seveda odstranu, zdej pa se je to izkazalo kot ne vem kakšen greh, ker kao ne morejo vedet da je disk njihov (čeprav lahko pogledajo številko računa in v računalnik pa se bo vse ujemal)....ampak pol sem jih le prepriču da jebil kupljen pr njih...
Stallone: Garancije mam 3 leta (se prav še slabe 2 let).....Glede računa mi niso mogli nč težit, ker sem ga hvala bogu shranu...
Težil so pa mi čist zarad neki druzga....Pr Mlacomu so tolk pametni, da nalepko (ki naj bi dokazovala da je disk njihov) nalimajo ravno čez tisto na kateri pišejo nastavitve za master/slave...Jst teh nastavitev nisem vedu na pamet in sem nalepko seveda odstranu, zdej pa se je to izkazalo kot ne vem kakšen greh, ker kao ne morejo vedet da je disk njihov (čeprav lahko pogledajo številko računa in v računalnik pa se bo vse ujemal)....ampak pol sem jih le prepriču da jebil kupljen pr njih...
Mac ::
Generalni zastopnik za IBM diske je Aplikon (verjetno še vedno). Tam ti na podlagi serijske številke povedo, koliko ima disk garancije in komu so ga prodali in kdaj. Tako sem dobil lani podatke o diskih, od katerih sem enega kupil 98.-tega leta. Isto evidenco si (naj bi) vodijo tudi prodajalci. Sicer pa o MlacoM-u pa njihovi usposobljenosti res nima smisla razpravljati ... Poglej si malo komentarje po forumu.
_____________________________________
... lahko pa se seveda tudi motim ...
... lahko pa se seveda tudi motim ...
Dead_Eye ::
hmm, jaz sem kupil ibm-ja 40 GB ic35 14.1.02 v mlacomu in na računu piše da je samo 12 mesecev garancije.... kako to?
The one and only
sash ::
vsi veliki proizvajalci diskov imajo na svojih straneh verjetno tud IBM, zdaj Hitachi) na katerih napišeš podatke od diska(neke cifre k jih imaš na disku) in ti nato vrnejo vse podatke o disku, med drugim tudi kolk imajo garancije in tistega se velja držati, ker če nemoreš zadeve porihtat preko lokalnega dilerja se obrneš direkt na njih, vsaj maxtor ima to lepo porihtano, saj lahko na njihove stroške pošleš disk (preko DHL-a) na Irsko z ustrezno napako ki ti jo javi njihov program za diagnostiko in oni v 3 dneh (lahko pa tud v naprej če pripišeš še št. računa kjer bi ti v primeru da ti diska nebi poslal tja ampak samo online prijavil napako) pošljejo nov (!!! ne popravljen) disk.
--------------------
Think different...
TOROiD Group
Think different...
TOROiD Group
roCkY ::
mal off topic morda vendar ker razglabljate o garancijah se mi poraja vrašanje
Kaj pa če roba ni legalno prišla na sončno stran Alp ali pa po neuradni poti mimo pogodbenega dobavitelja proizvajalca? Pol verjetno lahk za cev svet velja garancija proizvajalca tri ali celo pet let, tle se pa verjeten lah zanjo pod nosom obrišeš čeprav na kakšnem računu stoji tudi kakšen datum? je kdo že mel kakšno tako izkušnjo, saj je vsepovsod polno razniznih obvestil na to temo?
Kaj pa če roba ni legalno prišla na sončno stran Alp ali pa po neuradni poti mimo pogodbenega dobavitelja proizvajalca? Pol verjetno lahk za cev svet velja garancija proizvajalca tri ali celo pet let, tle se pa verjeten lah zanjo pod nosom obrišeš čeprav na kakšnem računu stoji tudi kakšen datum? je kdo že mel kakšno tako izkušnjo, saj je vsepovsod polno razniznih obvestil na to temo?
sash ::
no ko je kolega imel nek problem zaradi garancije - pač ni našel računa, se je zadeve lotil tako da je pogledal na proizvajalčevi strani (v tem primeru Maxtor) in na tistem obrazcu je pisalo dalahko disk spravi preko DHL-a na njihove stroške v tovarno kjer mu ga bodo menjali, saj ni pomembno od kot je in na kak način je on disk kupo, tovarna je disk prodala in za njega nudi garancijo neglede na to ali je bil kupljen od uvoznika ali mimo uvoznika, saj na koncu vsi kupujejo diske od tovarne oz centralnega skladišča.
--------------------
Think different...
TOROiD Group
Think different...
TOROiD Group
lopov ::
Stallone in Dead_Eye: ali vama na racunu pise eksplicitno za IBM disk, da imajo 1 leto garancije? IBM ima (je imel) splosno garancijo oz. minimalen garancijski rok in ta je bil za vse njihove diske 3 leta, tko da bi jaz rekel, da ne glede na napis na racunu velja datum prodaje in nanj vezana splosna garancija.
Jaz sem te nesrecnike kupoval pri JAE in tam imajo spodaj napisano garancijo 3 leta za IBM. Na ta nacin sem dobil obnovljen 30Gb/7200 DeathStar, kateri dela super.
Jaz sem te nesrecnike kupoval pri JAE in tam imajo spodaj napisano garancijo 3 leta za IBM. Na ta nacin sem dobil obnovljen 30Gb/7200 DeathStar, kateri dela super.
sash ::
diska na koncu sicer ni poslal nazaj ker je sam ugotovil kaj je bilo narobe in sicer je bil odlomljen (porinjen nazaj) en pin ki sva ga zalotala in zadeva dela še dans BP, bi ga pa lahko brez problema poslal ker mu je Maxtorova diagnostika javlja napako in na podlagi te napake je že izpolnil prijavo vendar sma na koncu sama porihtala
--------------------
Think different...
TOROiD Group
Think different...
TOROiD Group
Dead_Eye ::
hmm, mlacom ina ful neke brižne račune. spodaj piše samo plačano in garancija 12 mesecev, nič drugega, nikjer ne omenja ibm disk po garancijo, samo zgoraj kot izdelek ki ga kupiš...
malo sem gledal na ibm strani in ga ne morem poslat ker slovenije ni med unimi državami ki oni kao pošljejo novo stvar nazaj, pravijo da moram tam, kjer sem zadevo kupil - mislite da je vredno se it kregat v mlacom?
malo sem gledal na ibm strani in ga ne morem poslat ker slovenije ni med unimi državami ki oni kao pošljejo novo stvar nazaj, pravijo da moram tam, kjer sem zadevo kupil - mislite da je vredno se it kregat v mlacom?
The one and only
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kje kupiti in poštenostOddelek: Kaj kupiti | 1689 (1193) | AtaStrumf |
» | Razkrite skrivnosti o IBM GXP "Deathstar" diskihOddelek: Novice / Diski | 2592 (2592) | MrStein |
» | MlacoM in garancija za diske IBM 75GXPOddelek: Pomoč in nasveti | 1392 (1140) | boštjan |
» | IBM disk zeza (Ic35 40GB)Oddelek: Pomoč in nasveti | 1379 (1176) | phoinix |
» | IBM 120GBOddelek: Strojna oprema | 2164 (1604) | iration |