» »

Kupljen artikel po nakupu znižan za več kot 25% ...

Kupljen artikel po nakupu znižan za več kot 25% ...

Jaffa ::

No na hitro. 9.6. sem kupil v bigbangu sub za 94.990 SIT. Kolega je danes hodil okol in v bofu videl isti zvočnik za 69.990 SIT 8-O . Tud na bigbang-ovem ceniku sem ga videl za to ceno. Baje, da so jih znižali v prejšnji petek. :\

Torej, je kakšna pravna podlaga, da ga vrnem in mi vrnejo denar ? Kakorkoli ? Please help. 8-) Čimprej.
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Ziga Dolhar ::

Nikakva.
https://dolhar.si/

Jaffa ::

Awsome. Kaj so neki roki 30 dni ? Ga lahk vrnem na podlagi biločesa ?
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Ziga Dolhar ::

> Kaj so neki roki 30 dni ?

Keri neki roki? :)

Na podlagi biločesa lahko seveda vrneš, če je ta bilokaj utemeljen in si po njem upravičen do vrnitve.
https://dolhar.si/

mtosev ::

LOL Jaffa LOL

Ti si kupo ko je bila cena taka. Da so oni potem poceni nemoreš nič oz. oni niso nič krivi.

Ti si se z ceno strinjal in zato ceno kupo.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Shark-357 ::

žal ne moreš nič ...

kaj za en sub si pa kupil?

Jan987 ::

a bi ti zedj hotu da ti vrnejo 30k?

Jaffa ::

Ok, hvala.

Ne vem, sej zato sem prašal. 8-) Hoto sm, da mi celo kupnino vrnejo, pa bi šel v bof po njega. 8-)

M3AS od missiona.....

Pa ne se norca zaj delat, ker ni smešno.
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

malinavc ::

joj kake bedarije eni sprašujejo,...valda da ne moreš dobit dnar nazaj, če nasledn dan vidiš nižjo ceno pa si ne morš nč pomagat


kaj si pa silu v nakup :)

hecam se :)
...odvisno s katere perspektive gledamo...

Jaffa ::

Naj en zaklene, da ne bo podobnih izpadov. Sem izvedel, kar sm hoto.

V 8ih dneh mislim, da ga lahko vrneš...
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Ziga Dolhar ::

Pod določenimi pogoji, ja.

Ampak ne v tvojem primeru.
https://dolhar.si/

AndrewSmith ::

Samo ce bi bli fer prodajalci bi ga na to opozorili.....meni se je
ze zgodilo da sem sel kaj takega kupit,pa so mi svetovali da pocakam kak teden ker bo na popustu....sreca pac :D
Zal si pa ti mel smolo in dobu lih kakega idiota :'(

Poldi112 ::

Prodajalci dostikrat ne vedo. Ce pa vedo pa ni v interesu firme, da sirijo take informacije. In so v bistvu slab kader, ce to delajo.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Vikking ::

v 8 dneh ti morejo vrniti kupnino, čeprav se zelo radi naredijo malenkost butatste in ti hočejo na nek način dopovedat da ne vračajo denarja in ti ponujajo da vzami kaj drugega za taisti denar.. V 8 dneh ti morejo vrniti kupnino se pravi denar. Izdelek seveda ne sme biti poškodovan, v originalni embalaži....

Se pravi nesi vse skupaj v trgovino povej da ne paše sub kamorkoli si ga pač že hotel postavit, da je prevelik oz, premajhen.....blablabla...

gfighter ::

Hehe Viking, nekaj takšnega bi tudi jaz poskusil... Ampak za uspeh pri vračilu denarja pa ne bi bil prepričan. Bi pa poskusil vzeti kaj drugega, mogoče boljši sub za malo višjo ceno...
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput saxum immane mittam

MEDENA ::

še 1 : KJE PIŠE DA JE TREBA VRNIT KUPNINO V 8 DNEH ?

AndrewSmith ::

@ poldi112
Mislis....osebno bom v trgovino v kateri me je prodajalec o tem
obvestil se hodu kupovat....v trgovino kjer se pa tako obnasajo do strank,pa ni sans da spet stopim.
Ce pa tega ne ve,je pa tam brezveze....kajti dober prodajalec
mora vedet vse o stvareh ki jih prodaja....sploh pa cenah,akcijah
ipd.
Prijaznost in usluznost se na dolgi rok pozna,ker privablja stranke....sploh pa ce ti prodajalec se dodaten popust zrihta,
ali pa te obvesti o bliznjem padcu cen

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

Vikking: želiš prosim dokazat svoje navedbe tule? Hvala.

Andrew Smith: prodajalec o tem _dejansko_ nič ne ve in ne more vedet. Ker se o tem odloča na geografsko ločeni lokaciji s skrbno filtrirano komunikacijo.
https://dolhar.si/

boštjan ::

Vikking,tud jaz bi bil vesel tvojega odg. na temo o 8 dneh.
Jaffa,žal ne moreš nič,pravno seveda.lahko pa greš v BB in kričiš na vse pretege,da ti 30 čukov vrnejo,samo vprašanje kako dolgo preden te varnostnik ne vrže ven:D
NF7-S,2500+@2200MHz,MSi 5900SP,LCD Philip 190X6,Maxtor DM+9 120GB SATA,
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek

Jaffa ::

Sej sm sam hoto vedet, če je slučajno možno. Sej zgubit nimam kaj.

Konec koncev se tolažim s tem, da sm vzel na obroke in je najmanjši obrok 5 tisoč, in me bi pač na mesec prišlo isto, oz. bi vzel isto veliki obrok - le več jih je zdaj. Tak da kako leto bi bil tak na istem. 8-)

Hvala za nasvete. :))
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Tilen ::

Na dolgi rok bos se sekiral :P
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

BigWhale ::

> Prodajalci dostikrat ne vedo. Ce pa vedo pa ni v interesu firme, da sirijo take informacije.
> In so v bistvu slab kader, ce to delajo.

Eh ne, popusti so fajn. Ce prodajalec nek produkt da na popust, sta same dve varianti. Ali ne more prodati in zato daje s tako nizko ceno naprej. In druga precej bolj verjetna varianta, zacetna cena je bila tako visoka, da se ta popust ne bo tako blazno poznal. Poleg tega bodo ljudje produkt razgrabili, saj bo kar za 25% cenejsi. ;)

Lej to, nekateri avto prodajalci, obljubljajo tudi do 900.000 SIT popustov.. A mislis, da jim gre to v izgubo? ;)

Yohan del Sud ::

Ja right. Se je že komu zgodilo, da je tankal ravno dan (uro?) pred pocenitvijo bencina? Je tulil po pumpi, da hoče imeti denar nazaj? Ali pa da bo vrnil bencin in zahteval kupnino nazaj? :D
www.strancar.com

mrbungle ::

Enkrat je prijetelj v špraru kupil en gospodinjski strojček, čez tri dni pa je bil ta isti strojček znižan za 10.000 SIT. Poslal je pismo na Špar, kjer je napisal, da se kot ZVESTA STRANKA, ki stalno tam kupuje, počuti NATEGNENJEGA oz. užaljenega, ker ga o tem niso obvestili prodajalci.
Rezultat: iz Špara so se mu lepo opravičili in mu poslali BON ZA 10.000 SIT.

Tako da, da se, sam znat moraš. Lepa beseda vedno lepo mesto najde...0:)

mrbungle ::

Glede pravnih podlag-preberi Zakon o varstvu potrošnikov /ZVPot/

25. člen
Podjetje mora prodajati blago potrošniku oziroma opravljati storitve zanj na način, ki ni v nasprotju z dobrimi poslovnimi običaji.
Podjetje mora prodajati blago oziroma opravljati storitve vsem potrošnikom pod enakimi pogoji.

Tu si lahko besedno zvezo pod enakimi pogoji predstavljaš po moje tudi Z ENAKO CENO

37. člen
Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Če je napaka očitna, mora potrošnik zahtevo iz prejšnjega odstavka sporočiti podjetju v osmih dneh po prevzemu blaga, pri drugih napakah pa v enem letu po prevzemu blaga.

Ne moreš kar vračati, če je zadeva brezhibna (pol bivsake 8 dni zamenjal za novo stvar ali kompenziral-npr. en teden imaš tak telefon, pol ga zamenjaš za grafično, naslednji teden si privoščiš digitalca, ker greš ravno za nekaj dni na izlet,... Tko pač ne gre. Je samo dobra volja prodajalca, če ti brezhiben izdelek zamenja za kako drugo stvar (doborpis), kaj šele, da ti vrne denar.


38. člen
Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od podjetja zahtevati, da storitev ponovno opravi ali vrne plačani znesek ali odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi.
Potrošnik mora svojo zahtevo sporočiti podjetju pri očitni napaki v osmih dneh po opravljeni storitvi, pri drugih napakah pa v enem letu po opravljeni storitvi.

39. člen
Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje takoj ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

40. člen
Če podjetje uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno potrošniku po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.
Če podjetje poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno na lastne stroške v treh dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost proizvoda. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada potrošniku pravica iz prvega odstavka.

43. člen
Pri prodaji blaga po pošti ima potrošnik pravico, da v osmih dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe.
Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v osmih dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

44. člen
Če je potrošnik v primeru iz prejšnjega člena podjetju sporočil, da od pogodbe odstopa, mu mora podjetje takoj vrniti že plačano kupnino.
Če podjetje potrošniku ne vrne že plačanega zneska v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, mora potrošniku poleg tega zneska z zakonitimi zamudnimi obrestmi plačati še eno desetino kupnine za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.

V primeru internetne trgovine pa blago lahko vrneš brez kakršnegakoli vzroka (tudi če ti pač ne ustreza), samo mora biti nepoškodavano in nič ne sme manjkati. Tu je problem embalaža, ker ponavadi trgovci zahtevajo nepoškodovano embalažo ?!?! in nerabljen izdelek, kar je nemogoče, saj moraš ti zadevo sprobat-če nisi zadovoljen pa vrneš.

Yohan del Sud ::

Yap, vem. Sem trgovec. In kupec. Veliko sivega polja tu. Med neracionalno stranko in goljufivim trgovcem je zelo tanka meja. :(
www.strancar.com


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

HTC HD7 nakup????

Oddelek: Mobilne tehnologije
202982 (2620) Jaži
»

Stvarna napaka - garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9110564 (9214) bobby
»

LCD z zakasnitvijo 8 ms

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
243498 (3498) ender
»

Kje kupiti in poštenost

Oddelek: Kaj kupiti
161676 (1180) AtaStrumf
»

prepričati prodajalca in servis???

Oddelek: Pomoč in nasveti
391785 (1129) kuglvinkl

Več podobnih tem