Forum » Loža » Kaksen avto vozite?
Kaksen avto vozite?
;-) ::
GrimReaper ::
Moraš bit pomojem zelo jezen, ker padeš v zavarovalni razred 81 - 100kW
Zdej ni več tega, maš lepo po 10kW, kar poglej na AMZS. Tud nad 130kW imaš zdej še dodatne 4 kategorije, največja je nad 300kW.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
WarpedGone ::
Ja, na Triglavu so res razlike. Na ostalih zavarovalnicah si takoj na MAX.
Zbogom in hvala za vse ribe
dzinks63 ::
Po novem so razredi:
do 40 kw
40-50 kw
50-60 kw
60-70 kw
70-80 kw
80-90 kw
90-100 kw
100-110 kw
110-120 kw
120-130 kw
130-150 kw
150-200 kw
200-250 kw
250-300 kw
nad 300 kw
Zanimivo, je pa še vedno zelo visok preskok v ceni zavarovanja nad 130kw, še višje naprej je bolj zmerno.
do 40 kw
40-50 kw
50-60 kw
60-70 kw
70-80 kw
80-90 kw
90-100 kw
100-110 kw
110-120 kw
120-130 kw
130-150 kw
150-200 kw
200-250 kw
250-300 kw
nad 300 kw
Zanimivo, je pa še vedno zelo visok preskok v ceni zavarovanja nad 130kw, še višje naprej je bolj zmerno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
WarpedGone ::
A znate brat?
Pejt gledat razliko med npr 150-200 in nad 300 na generali, adriatic, ... ni je. Razlika je sam pri triglavu.
Pejt gledat razliko med npr 150-200 in nad 300 na generali, adriatic, ... ni je. Razlika je sam pri triglavu.
Zbogom in hvala za vse ribe
GrimReaper ::
Pomoje so dobr izbral razrede, nad 130kW so itak prestižni avtomobili, za normalno vožnjo kaj takega ne rabiš (oz. je že 100kW ornk dinamična vožnja), in ne rabi bit po 10kW na razred.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Bor H ::
GrimReaper: 100kW na avtocesti če je avto relativno poln (voznik + 2 potnika + mal tovora) pa recimo tist klanc od grosuplja proti ljubljani pa ne bo tja gor pospeševal. Odvisno od teže avta.
IceIceBaby ::
130kw res ni nič prestižnega v teh časih. Avti so se precej zredili. 100kw v 1500kg težkem avtu je že precej malo.
T-h-o-r ::
dajte se pogovarjat v konjih, ker pojma nimam, koliko je 130 kw u pm
če je 130 kw cca. 180 konjev, je to povsem dovolj, da s polnim avtomobilom pospešuješ tam pri nanosu, ko je precej navzgor klanca
če je 130 kw cca. 180 konjev, je to povsem dovolj, da s polnim avtomobilom pospešuješ tam pri nanosu, ko je precej navzgor klanca
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
Bor H ::
Ja...odgovarjam na tisto da je že 100kW (130 konjev) orenk dinamična vožnja. Je fajn, ni pa dinamična, sploh če ma avto več kot tistih 800kg
T-h-o-r ::
hja, odvisno kaj je zate dinamična
čist iz lastnih izkušenj 100 konjev pri focusu je kar ok, da prehitevaš tovornjake in tiste, ki se jajcajo 70 (ob šofer + max 2 potnika, brez prtljage)
155 pri mazdi 6 je pa kar idealno, tudi pri šofer + 4 potniki
je pa odvisno, a je zate dinamična vožnja le pri konstantnih 4000 obratih in več :D
čist iz lastnih izkušenj 100 konjev pri focusu je kar ok, da prehitevaš tovornjake in tiste, ki se jajcajo 70 (ob šofer + max 2 potnika, brez prtljage)
155 pri mazdi 6 je pa kar idealno, tudi pri šofer + 4 potniki
je pa odvisno, a je zate dinamična vožnja le pri konstantnih 4000 obratih in več :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
WarpedGone ::
Hja, dinamična vožnja... ko se navadiš občutka pod ritjo ko pohodiš mal močnejši avto je prou hudo ko padeš nazaj na običajno/povprečno moč.
Je pa res da moč sama po sebi direkt vpliva kvečjemu na končno hitrost pa še to ne čist linearno - zarad precej različno velikega prečnega preseka avtomobilov in raznih aerodinamičnih okraskov.
Dinamiko v vožnji (== jakost pospeševanja) je treba preračunat na maso vozila. 55 konjev v dobrem starem jugecu je ekvivalent 110 konjem v kakem modernem karavanu ali enoprostorcu s tono in pol. 130kW je morda velik na papirju, od 0 do 100 pa še vedno traja 8,5 sekund če je le karoserija vsaj približno trdna (== težka).
Je pa res da moč sama po sebi direkt vpliva kvečjemu na končno hitrost pa še to ne čist linearno - zarad precej različno velikega prečnega preseka avtomobilov in raznih aerodinamičnih okraskov.
Dinamiko v vožnji (== jakost pospeševanja) je treba preračunat na maso vozila. 55 konjev v dobrem starem jugecu je ekvivalent 110 konjem v kakem modernem karavanu ali enoprostorcu s tono in pol. 130kW je morda velik na papirju, od 0 do 100 pa še vedno traja 8,5 sekund če je le karoserija vsaj približno trdna (== težka).
Zbogom in hvala za vse ribe
Buggy ::
saj ni vazno kako pa kaj, pri vecini zavarovalnic danes vecina avtomobilov pade v razred 100-130KW...hec je v tem, da je tole ze predzadnji "luksuz" razred (ki to seveda ni) in da je tale lestvica prisotna vsaj 20 let, bi rekel da raje vec...
ocitno jim tako pase da lahko odirajo, ker drugace bi se kaj spremenilo...recimo tako da se spodni 4 razredi ukinejo/zdruzijo in se premakne lestvica za 4 korake navzgor, torej zacenjsi z 60KW.
Sicer mene ne tangira prevec, ker imam "tovarnisko" 129KW, se mi zdi pa malce nefer tale razporeditev za take marginalce z 81, 105, 132 KW.
ocitno jim tako pase da lahko odirajo, ker drugace bi se kaj spremenilo...recimo tako da se spodni 4 razredi ukinejo/zdruzijo in se premakne lestvica za 4 korake navzgor, torej zacenjsi z 60KW.
Sicer mene ne tangira prevec, ker imam "tovarnisko" 129KW, se mi zdi pa malce nefer tale razporeditev za take marginalce z 81, 105, 132 KW.
Bor H ::
Točno tko, za prehitevat je, če govorimo o visokih obratih pa cesti, ki ne gre v klanc. Sem imel "čast" vozit tako Chervole Cruza (cca 125 konjev) pa je bil kr kul ampak sem imel da bo pri 130 začel izpuščat dušo. Da o 1.2 TSI škodi octavia ne govorim (105 konjev), Je pa res da nisem prepričan da se je turbina uspela ogret v času testa. Pa tudi 125 konjski i30, ki ga imamo doma zna biti precej dosadan za vozit kljub svojim konjem. Ni vse v konjih, vedno bolj sm mnenja da je menjalnik in njegova nastevitev prestavnih razmerij bolj pomembna..
Anyway, mal bluzim.
Ja, sem že zagovarjal v tej temi da bi mogl plačevat v kW/kg ne pa v kW zavarovanja. Mogoče kr celo v pospešku 0-100.
Anyway, mal bluzim.
Ja, sem že zagovarjal v tej temi da bi mogl plačevat v kW/kg ne pa v kW zavarovanja. Mogoče kr celo v pospešku 0-100.
CoolBits ::
Kupit turbodizla pa čipat na en razred višje Bolje je tako v denarnici in občutek v avtu...
Relanium ::
Ni noben audi to
Potem bodi precizen. Ingolstadt je na Bavarskem.
Bayerisch Motor Werk, to je to (e46)
Glede razredov.... točno 100kW, navora pa za izvoz, poraba 6 litrov.
Js sm super zadovoljen, kar dost lažje pozabim na nekatere bedaste hibe teh modelov,
ko pa se tako lepo vozi
GrimReaper ::
IceIceBaby je izjavil:
130kw res ni nič prestižnega v teh časih. Avti so se precej zredili. 100kw v 1500kg težkem avtu je že precej malo.
To zadnje vsaj zame ni res, ker glih nekaj takega vozim (2.0 TDI). Pa sem vozil že močnejše, ampak 100kW v 1500kg avtu bo pa zame vedno dovolj, to je 10s pospešek 0-100 in 10s 80-120 v peti, užitek pri pospeševanju je pri takem avtu tudi že. In s takim avtom si hitrejši od 99% voznikov, in kaj več pri nas niti ne rabiš, vsaj moje izkušnje so take.
Druga zgodba so ti novi 1.6 140KM, to je pa pomoje res bolj žalost.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
jype ::
Men pa ni čist jasno, čemu je treba v klance pospeševaje prehitevat tovornjake? A to je ene vrste šport, al kako?
IceIceBaby ::
To zadnje vsaj zame ni res, ker glih nekaj takega vozim (2.0 TDI).
Odvisno od pričakovanj, potreb in tega koliko si razvajen.
A to je ene vrste šport, al kako?
Ne ravno šport. Kratkočasenje med vožnjo, recimo. Ampak tega verjetno ne boš nikoli razumel, tako kot jaz ne bom razumel ljudi, ki se v službo vozijo s kolesom.
jype ::
Precej drago kratkočasenje, glede na to, koliko nevarnih prometnih situacij iz njega vznikne, pa tudi glede na to, koliko se jih potem konča s smrtnimi žrtvami.
Edina posledica vožnje s kolesom so prazni parkirni prostori in malo manj strupenih delcev v zraku.
Edina posledica vožnje s kolesom so prazni parkirni prostori in malo manj strupenih delcev v zraku.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Valvoline ::
Ah, tukaj se skriješ pred mojih 1400€
Muhaha,država ima rad takšnih sponzorjev.
1.9tdi 66kw kompletna registracija 360e.
btw imel sem lani nekega sodelavca iz bolgarije če je res to ku se je hvalu je tam registracija za 2.5tdi 110kw 100e. xD neverjetno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
IceIceBaby ::
Precej drago kratkočasenje, glede na to, koliko nevarnih prometnih situacij iz njega vznikne, pa tudi glede na to, koliko se jih potem konča s smrtnimi žrtvami.
Če bi hotel biti varen bi cele dneve preživel doma. Mogoče bi si še kak bomb shelter zgradil, da bi bil siguren.
Pa seveda pretiravaš, kot vedno. Prehitevanje na avtocesti ni ravno extremni šport.
Edina posledica vožnje s kolesom so prazni parkirni prostori in malo manj strupenih delcev v zraku.
Pa umazana oblačila, pa utrujenost, pa mraz, pa mokrota... Not my cup of tea. Če tebi paše nimam nič proti. Samo razumel pa verjetno ne bom nikoli tega.
Valvoline ::
Čakamo na Janševo vlado,da zniža trošarine in se pocenijo goriva. Če bodo zopet komunajzari vladali še kurilc bo postal predrag.
Vikking ::
djordjevic ::
djordjevic je izjavil:
Lopute si že snel?
Jih ni (te so na 110kW motorjih)
A, kul, kul.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Valvoline ::
djordjevic je izjavil:
djordjevic je izjavil:
Lopute si že snel?
Jih ni (te so na 110kW motorjih)
A, kul, kul.
DCI related okvare predvidevam?
Relanium ::
djordjevic je izjavil:
djordjevic je izjavil:
Lopute si že snel?
Jih ni (te so na 110kW motorjih)
A, kul, kul.
DCI related okvare predvidevam?
Common rail majo probleme ja
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
djordjevic ::
Ne, sploh ne. Določenim BMW-jevim motorjem lahko polomi lopute sesalnega kolektorja in jih potegne v motor. Konkretna jeba. Kakšne DCI okvare neki? DCI je večen, človek.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Relanium ::
Lopite so dobili s common railom, vsaj serija 3 AFAIK (ni pa to neke direktne povezave)
Prvi common rail motor v trojkah pa ni bil ravno nek.... zgled...
Prvi common rail motor v trojkah pa ni bil ravno nek.... zgled...
PrimozR ::
PrimozR ::
Točno tko, za prehitevat je, če govorimo o visokih obratih pa cesti, ki ne gre v klanc. Sem imel "čast" vozit tako Chervole Cruza (cca 125 konjev) pa je bil kr kul ampak sem imel da bo pri 130 začel izpuščat dušo. Da o 1.2 TSI škodi octavia ne govorim (105 konjev), Je pa res da nisem prepričan da se je turbina uspela ogret v času testa. Pa tudi 125 konjski i30, ki ga imamo doma zna biti precej dosadan za vozit kljub svojim konjem. Ni vse v konjih, vedno bolj sm mnenja da je menjalnik in njegova nastevitev prestavnih razmerij bolj pomembna..
Anyway, mal bluzim.
Ja, sem že zagovarjal v tej temi da bi mogl plačevat v kW/kg ne pa v kW zavarovanja. Mogoče kr celo v pospešku 0-100.
Ogrevanje nima veze, turbina bo od sebe dala kar ima za dat. Drugo je koliko škode si ji naredil s priganjanjem mrzlega avta. Je pa tudi res, da je Octavia vse prej kot majhen/lahek avto in da je 1.2 vseeno rahlo podhranjen motor.
Sicer se pa močno pozna, če ima avto turbino, torej predvsem pri bencinarjih. Male razlike v konjih in teži imajo pri turbincu proti N/A veliko večje razlike, kot bi se zdelo s spec sheeta. Navor FTW :>
Posledično je zaradi dovolj navora IMO za neko navadno jajcanje in občasno 'dinamično vožnjo' (beri:divjanje po naših slabih, ovinkastih cestah, kjer je 100+ v bistvu že preklemano visoka hitrost) 100 kw že ogromno, sploh če je avto lahek (bližje toni kot toni in pol). Iz prakse - ~120 konjev (baje so tovarniško rahlo underrated :D) na tono 200 v grande puntiču je dovolj, da izven naselja relativno enostavno in v kratkem času fašeš najvišjo kazen (saj je zgornji razred 150+ km/h, kajne?). Tam so pa itak hitrosti že tako visoke, da so posledice precej krute. Zabava je med 50 in 100 do 120 km/h na primerno zaviti cesti ;)
Pyr0Beast ::
Men pa ni čist jasno, čemu je treba v klance pospeševaje prehitevat tovornjake? A to je ene vrste šport, al kako?
Zato da ti ne zapeljejo bočno pred tabo ker se jim ne da gledat stranskih špeglov
Čimprej mimo.
Ker če te ne vidijo v 5m dolgem srebrnem wagnu se lahko je*es
>Hja, dinamična vožnja... ko se navadiš občutka pod ritjo ko pohodiš mal močnejši avto je prou hudo ko padeš nazaj na običajno/povprečno moč.
Je pa res da moč sama po sebi direkt vpliva kvečjemu na končno hitrost pa še to ne čist linearno - zarad precej različno velikega prečnega preseka avtomobilov in raznih aerodinamičnih okraskov.
Ja. Dobrega se hitro navadiš :)
Potem čez čas se ti zdi kot da nikamor ne pospešuješ. Pa se usedeš v jajcek, in se cudis kaj to nikamor ne gre :))
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
T-h-o-r ::
Točno tko, za prehitevat je, če govorimo o visokih obratih pa cesti, ki ne gre v klanc. Sem imel "čast" vozit tako Chervole Cruza (cca 125 konjev) pa je bil kr kul ampak sem imel da bo pri 130 začel izpuščat dušo. Da o 1.2 TSI škodi octavia ne govorim (105 konjev), Je pa res da nisem prepričan da se je turbina uspela ogret v času testa. Pa tudi 125 konjski i30, ki ga imamo doma zna biti precej dosadan za vozit kljub svojim konjem. Ni vse v konjih, vedno bolj sm mnenja da je menjalnik in njegova nastevitev prestavnih razmerij bolj pomembna..
Anyway, mal bluzim.
Ja, sem že zagovarjal v tej temi da bi mogl plačevat v kW/kg ne pa v kW zavarovanja. Mogoče kr celo v pospešku 0-100.
hja, problem je pri vseh, ki imajo le 5 prestav, ne samo pri cruzu
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
xerror ::
djordjevic ::
Po mojem ga bolj moti to, da se pod 'polna oprema' pri nas včasih podrazumeva centralno zaklepanje plus vsa štiri okna na elektriko.
No grave is deep enough to keep us in chains.
jype ::
HUD? Radar? Lane-keep Assist? Sončne celice, ki aktivno hladijo notranjost, ko vozilo stoji na soncu?
Če tega ni, je vse ostalo brezveze.
Če tega ni, je vse ostalo brezveze.
Valvoline ::
VW Passat, karavan, 1998 letnik, 1.9TDI, 81kW, vsa oprema.
Vsak slovencelj ko ma renaulta al pa vw ma "vso opremo"...me prav zanima.
Je kakšen problem imeti avto s polno opremo?
Hoče pohvalit japonce da imajo še + nekega nepotrebnega dreka noter v avtu kao dodatna oprema.
V bistvu pa je nesposobn si dobrega nemškega naziwagna kupiti ker dobra in poceni roba gre takoj v 15ih minutah.
xerror ::
djordjevic je izjavil:
Po mojem ga bolj moti to, da se pod 'polna oprema' pri nas včasih podrazumeva centralno zaklepanje plus vsa štiri okna na elektriko.
To se šteje že pod standardno opremo :) Elektronke res nima veliko, ampak takrat je bila to max oprema. Ima pa še vedno več opreme kot pa kakšen nov avto, ki ima še ročen pomik stekel, recimo :D
Relanium ::
VW Passat, karavan, 1998 letnik, 1.9TDI, 81kW, vsa oprema.
Vsak slovencelj ko ma renaulta al pa vw ma "vso opremo"...me prav zanima.
Je kakšen problem imeti avto s polno opremo?
Ni problem, ampak večina ki to trdijo je pa takih primerkov:
Klik - beri opis :P
In kje so zdaj lita platišča, kje so usnjeni sedeži, ... ??
Valvoline ::
Čeb kupu avto z usnjenimi zici jih kar takoj ven fuknem in zamenjam z sedeži iz blaga. Poleti crkneš od vročine,pozimi pa ti rit zmrzne. Ne hvala.
djordjevic ::
Klime tudi ne potrebuješ, ne?
Uberracionalizacija press
Uberracionalizacija press
No grave is deep enough to keep us in chains.
xerror ::
M-XXXX ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kok ste stari? (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 56387 (2121) | Kayzon |
» | Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14654 (11548) | mr_chai |
⊘ | Free energy (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Loža | 67274 (56067) | Gandalfar |
» | Alfa Romeo...Oddelek: Na cesti | 2367 (1718) | balocom |