» »

Kaksen avto vozite?

Kaksen avto vozite?

««
31 / 37
»»

Valvoline ::

M-XXXX je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Čeb kupu avto z usnjenimi zici jih kar takoj ven fuknem in zamenjam z sedeži iz blaga. Poleti crkneš od vročine,pozimi pa ti rit zmrzne. Ne hvala.

Klima shladi avto v parih minutah, gretje sedežev jih pa še prej segreje...

Tistih par minut je pa ubitačnih xD,pa še vedno je neki slab občutek ko se z kožo dotikaš usnja tudi k je avto ohlajen,gretje sedežev pozimi tudi počasi dela,pri starejših avtah ponavadi ne dela xD.
Jebes usnje.
:D

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Tistih par minut je pa ubitačnih xD,pa še vedno je neki slab občutek ko se z kožo dotikaš usnja tudi k je avto ohlajen,gretje sedežev pozimi tudi počasi dela,pri starejših avtah ponavadi ne dela xD.
Jebes usnje.

Kaj pa vem, jaz sem ravno letos (oziroma lani) imel avto parkiran, da je direktno na sedeže žgal sonce. Odprl šajbe, zalaufal klimo, stopil iz avta, 3min pa je blo popolnoma sprejemljivo.

Haha, zanimivo, da smo ravno od tebe slišali del o nedelovanju starejših avtomobilov.

djordjevic ::

Valvoline je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Čeb kupu avto z usnjenimi zici jih kar takoj ven fuknem in zamenjam z sedeži iz blaga. Poleti crkneš od vročine,pozimi pa ti rit zmrzne. Ne hvala.

Klima shladi avto v parih minutah, gretje sedežev jih pa še prej segreje...

Tistih par minut je pa ubitačnih xD,pa še vedno je neki slab občutek ko se z kožo dotikaš usnja tudi k je avto ohlajen,gretje sedežev pozimi tudi počasi dela,pri starejših avtah ponavadi ne dela xD.
Jebes usnje.
:D

V dnevni sobi tudi ziher preferiraš blago pred usnjem, a? Pa ziher je razlog neprijetnost, ko sedež na hladno usnje. :))
No grave is deep enough to keep us in chains.

IceIceBaby ::

Jaz nimam problemov z usnjem. Tudi v največjem soncu se da normalno sedeti. Pozimi pa ponavadi nisem v kratkih hlačah.

PrimozR ::

djordjevic je izjavil:

Valvoline je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Čeb kupu avto z usnjenimi zici jih kar takoj ven fuknem in zamenjam z sedeži iz blaga. Poleti crkneš od vročine,pozimi pa ti rit zmrzne. Ne hvala.

Klima shladi avto v parih minutah, gretje sedežev jih pa še prej segreje...

Tistih par minut je pa ubitačnih xD,pa še vedno je neki slab občutek ko se z kožo dotikaš usnja tudi k je avto ohlajen,gretje sedežev pozimi tudi počasi dela,pri starejših avtah ponavadi ne dela xD.
Jebes usnje.
:D

V dnevni sobi tudi ziher preferiraš blago pred usnjem, a? Pa ziher je razlog neprijetnost, ko sedež na hladno usnje. :))

Jap. Alcantara/suede FTW! :P (in ne, ne bom 'racionaliziral' z vročim poleti, hladnim pozimi, enostavno mi ni všeč filing usnja pod ritjo ;)

RejZoR ::

Isto. Polet se ti lima na rit, pozimi pa je leden za znoret. Ne hvala.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Buggy ::

prej sem imel alcantaro, sedaj usnje z gretjem in bolj kot ta poletno-zimska varianta mi gre na zivce drsenje v sedezu, ter "skripanje" usnja ko je mrzel in nenamazan.
poleg tega so lahko taki usnjeni sedezi ki niso prevec negovani dosti bolj "ogabni" kot pa nevzdrzevana temna alcantara :D

Steinkauz ::

Usnje v avtu sux. Fact

D3m ::

Riiiiight. v Audi A6 mi je bil zakon!!! FACT!!!
|HP EliteBook|R5 6650U|

djordjevic ::

Jaz sem ga v X5 tudi nisem branil. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

black ice ::

Vrst usnja je malo morje. Mogoče ste tisti, ki vam usnje ni všeč naleteli na poceni robo. :)

Zheegec ::

Usnje v F430 je fenomenalno! V Audi A7 kar dobro samo so sedeži slabi... V Alfi 159 je pa spet super :) Mi je malo žal da nimam usnjenih sedežev...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

black ice ::

Žal F430 nisem imel priložnosti preizkusiti in nič ne kaže, da bo v prihodnosti kaj boljše. :)
Med (dosegljivimi) nemškimi znamkami ima Porsche najbolj kvalitetno usnje, sledita Audi in BMW, ki sta nekako izenačena. VW (skupaj s Škodo) je bolj tako-tako.

MB je izpadel iz ocenjevanja, ker nimam izkušenj s to znamko.

IceIceBaby ::

Pri BMWju imaš par različnih vrst usnja na izbiro. Vsaj pri petki in sedmici.

black ice ::

IceIceBaby je izjavil:

Pri BMWju imaš par različnih vrst usnja na izbiro. Vsaj pri petki in sedmici.

Vem. Isto tudi pri ostalih znamkah. Na izbiro imaš od barve, vzorca, debeline, do thermocool opcije. Ocena je še vedno ista.

Končnemu uporabniku/kupcu postrežejo samo z imeni usnja, s katerimi na žalost nisem na tekočem. Različne znamke imajo različna imena za podoben ali isti kos usnja.

IceIceBaby ::

V mislih imam dejansko kvaliteto in vrsto usnja. Tudi jaz ne poznam po imenih, ampak izbiraš recimo od navadnega kravjega usnja do ovčne nape, za katero doplačaš še par jurjev. Tako, da je že pri enem modelu precej razlike v prožnosti, trdoti in sami kakovosti usnja.

djordjevic ::

Pa še en nateg na to temo - skoraj nisem mogel verjeti, ko sem slišal - bojda vse znamke, tudi prestižnejše, za osnovne opcije usnjenega oblazinjenja uporabljajo umetno 'eko' usnje. Slišal od usnjarja, ki se ukvarja tudi z oblačenjem volanov in sedežev.
No grave is deep enough to keep us in chains.

RejZoR ::

Dvomim, da dajejo eko usnje na volan in prestavno ter sedeže, ker bi se obrabil po 5k kilometrih.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zheegec ::

Obrabi se ne, ampak je dosti bolj gladko, občutek imaš, kot da je plastika :) Moj par let starejši avto ima usnje na volanu dosti boljše, kot novejši modeli...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

black ice ::

IceIceBaby: nisem izključil možnosti glede večih vrst. Jaz sem imel v mislih samo kravje usnje, ker lahko o tem povem iz prve roke. Se opravičujem, ker se nisem že prej zjasnil glede tega.

djordjevic: me popolnoma nič ne preseneča. Vendar razliko med umetnim in naravnim usnjem takoj opaziš.

djordjevic ::

Ja, seveda. Ampak je malo bedno, da to sranje vseeno označujejo kot 'usnje'. Z njim ima namreč skupnega glih nič. :D
No grave is deep enough to keep us in chains.

black ice ::

Mah, isto je pri 'usnjenih' jaknah za 50€. :D

;-) ::

Naš vozni park je trenutno tak:
Toyota Corolla 1988 (pri 400k km štekno števec, par let od tega)
Toyota Corolla 2003 (115k km)
Toyota Rav 1996 (250 k km -no problemos že 10 let, samo olje, filtri in gume)
Toyota Rav 2003 (140 k km)
Mitsubishi Pajero (števec stoji, ustavo se je na 200k km)
Mitsubishi Colt (gre proti 300k km)

....pjur japan :D

T-h-o-r ::

sej japonci so stalno na top 3 mestih na lestvicah najmanj okvar oz. najbolj zanesljivi


toyota, mazda, honda,
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

;-) ::

Na nemških testih niso :D

Največji strošek na vseh skupaj mislim da je bila manšeta zgloba na mojem ki stane 80€ na servisu je pa zraven cel kit (mast, manšeta, novi seger obročki pa tiste šipke za zategnit).

Vsi majo še prve sklopke. Ko je bil pri bajti turan je do 400.000 rabo 3 sklopke, pravtako tubine in nešteto drobnarij :D

Valvoline ::

;-) je izjavil:

Na nemških testih niso :D

Največji strošek na vseh skupaj mislim da je bila manšeta zgloba na mojem ki stane 80€ na servisu je pa zraven cel kit (mast, manšeta, novi seger obročki pa tiste šipke za zategnit).

Vsi majo še prve sklopke. Ko je bil pri bajti turan je do 400.000 rabo 3 sklopke, pravtako tubine in nešteto drobnarij :D

Z delom ali brez? Če je 80e samo manseta je to bolano. za golfa 3 npr stane 6e zamenjam je v pol ure.

RejZoR ::

djordjevic je izjavil:

Ja, seveda. Ampak je malo bedno, da to sranje vseeno označujejo kot 'usnje'. Z njim ima namreč skupnega glih nič. :D


Je pa odvisno za kakšno usnje gre. Imaš 2 vrsti eko usnja. Eco usnje je dejansko naravno usnje obdelano z okolju prijaznejšimi snovmi, druga pa je eco eco usnje, ki je umetno ustvarjeno in vsebuje vse od ostankov kož, sintetičnih snovi, ki so byprodukti pri izdelavi drugih stvari, bombažna in druga naravna vlakna in pol vse to skupaj zbašejo v material, ki sicer zelo spominja na usnje (bistveno bolj kot sintetični skaj, ki ga imitira samo po izgledu) ampak ni niti slučajno tolk trpežno. Pravo usnje moraš kar fino drgnit, da se obrabi, to eco eco varianto pa zelo hitro oguliš.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

;-) ::

Najbolj hecno je da imajo novi renoji in bmw-ji ki imajo označeno v opremi "usnjen" volan...en nima usnjenega volana, vse je čisti skaj.

Z delom ali brez? Če je 80e samo manseta je to bolano. za golfa 3 npr stane 6e zamenjam je v pol ure.


Brez dela, vse delam sam. Od drugega avta pa ne paše ker ni čisto okrogle oblike in mora met točno tako obliko:



Nahbau se pa ne dobi. Pa OEM je le OEM >:D

Valvoline ::

Tolko o razlikah v ceni delov nemški vs japonski avto. Kolk bi šele bila cifra za sami zglob če bi ga mogu bognedaj zamenjat. 500e :D

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Na turanu smo taki čas že menjali sklopko, turbino in pol podvozja. Cena samo sklopke in turbine je polovična cena avta ;)

T-h-o-r ::

Valvoline je izjavil:

Tolko o razlikah v ceni delov nemški vs japonski avto. Kolk bi šele bila cifra za sami zglob če bi ga mogu bognedaj zamenjat. 500e :D

na japoncih drugače sploh ni predvideno, da bi se karkoli menjalo, razen, če imajo 500.000+ km in več kot 10 let

8-)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

;-) ::

To je vrjetno res, ker še na servisu se je moralo čakat 1 teden, manšete sploh ni blo v SLO za dobit. Prodajalec je rekel da ne pomni da bi že kero sploh prodal.

jype ::

Na starem družinskem vozilu japonske izdelave je bilo treba po 14 letih menjat črpalko za bencin. Razen tega v 18 letih ničesar, pa še vedno gre (jasno pa tako starega vozila mogoče prodati, zato se ga po koncu življenske dobe podari ali uniči).

Valvoline ::

;-) je izjavil:

To je vrjetno res, ker še na servisu se je moralo čakat 1 teden, manšete sploh ni blo v SLO za dobit. Prodajalec je rekel da ne pomni da bi že kero sploh prodal.

Zato ker japoncev po cestah praktično ni.Statistika.
No pohvalno da si manšeto zamenjal. Folk takih malenkosti spregleda,tudi če jim mehankar al pa na tehničnem opozorijo da je zadevo treba zrihtrat,da ne bi potle še zglob šel v maloro.

xerror ::

;-) je izjavil:

Na nemških testih niso :D

Največji strošek na vseh skupaj mislim da je bila manšeta zgloba na mojem ki stane 80€ na servisu je pa zraven cel kit (mast, manšeta, novi seger obročki pa tiste šipke za zategnit).

Vsi majo še prve sklopke. Ko je bil pri bajti turan je do 400.000 rabo 3 sklopke, pravtako tubine in nešteto drobnarij :D


Kaj ste pa delali z avtom da ste v tem času menjali 3 sklopke in turbino?
Jaz imam na passatu še prvo sklopko in turbino pa ima avto 380 000km. Na Sharanu pa sta sklopka in turbina zdržala približno 250 000km, ampak se ga ni pazilo in se je že mrzlega navijalo v obrate, vbistvu je zdržal več kot je bilo pričakovano, glede na to kako se je ravnalo z avtom :)

RejZoR ::

Ja, razen tega da je skor vsak 5. avto Toyota. Ja, res ni nobenih japoncev na cestah... Če je kaj v upadu je pri nas Mitsubishi. Pa niti ne vem zakaj točno. Mogoče ker ne štancajo novih modelov vsako leto ampak imajo model Lancerja praktično isti že par let zdele...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

T-h-o-r ::

toyot in mazd je na kile, pa tudi nissanov


mitsubishijev in suzukijev pa je manj (in lexusov)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Valvoline ::

Za korejce bi se strinjal da jih je precej,japonskih pa res ne opažam po cestah.

RejZoR ::

Razen tega da če pogledaš na cesto boš v 10 minutah ziher videl najmanj 4 Yariske...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

;-) ::

xerror je izjavil:

;-) je izjavil:

Na nemških testih niso :D

Največji strošek na vseh skupaj mislim da je bila manšeta zgloba na mojem ki stane 80€ na servisu je pa zraven cel kit (mast, manšeta, novi seger obročki pa tiste šipke za zategnit).

Vsi majo še prve sklopke. Ko je bil pri bajti turan je do 400.000 rabo 3 sklopke, pravtako tubine in nešteto drobnarij :D


Kaj ste pa delali z avtom da ste v tem času menjali 3 sklopke in turbino?
Jaz imam na passatu še prvo sklopko in turbino pa ima avto 380 000km. Na Sharanu pa sta sklopka in turbina zdržala približno 250 000km, ampak se ga ni pazilo in se je že mrzlega navijalo v obrate, vbistvu je zdržal več kot je bilo pričakovano, glede na to kako se je ravnalo z avtom :)

Naši ravi in pajero skoz vlačijo prikolice lesa, ob isti uporabi je bil turan, pa ga je zgleda matralo-nevem z vsemi se dela isto: Vlačijo težo vsak dan, servisi so delani na 10k km, menja se vse kar se mora in še kaj dodatno preventivno (na servisu se ne špara). Pol ma že bol v kur** sklopko ko pa toyota, na toyoti še nisem zavohal sklopke, na turanu ob kakem rikvercanju z prikolico v breg je smrdelo ko svinja.

Za korejce bi se strinjal da jih je precej,japonskih pa res ne opažam po cestah.

Kje pa se voziš ti ?

dzinks63 ::

Jen je postal zelo močan in posledično japonski avtomobili pri nas dragi. Mitsubishi je kar prenovil celotno paleto, novi model je ASX.

T-h-o-r ::

on se vozi v italijo/avstrijo po bencin
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

WarpedGone ::

Še vedno pa nimajo niti enega normalnega avtomobila. Sami traktorji pa boyracerji.
Zbogom in hvala za vse ribe

RejZoR ::

Navaden Lancer ni prav nič "boyracer". Colt tud ni napačen s svojo obliko enoprostorca. ASX je čist tipičen SUV. Od vsega je pomoje najbolj problem cena. Osnovni Lancer se začne pri 16k. Res da ima osnovni 1.6 motor in ogromno opreme ampak 16k je kr mal veliko, da začneš z osnovno ceno. Colt pa je za svojo velikost tud mal drag, sploh ker dobiš z njim dost švoh motor.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

PrimozR ::

Valvoline je izjavil:

;-) je izjavil:

To je vrjetno res, ker še na servisu se je moralo čakat 1 teden, manšete sploh ni blo v SLO za dobit. Prodajalec je rekel da ne pomni da bi že kero sploh prodal.

Zato ker japoncev po cestah praktično ni.Statistika.
No pohvalno da si manšeto zamenjal. Folk takih malenkosti spregleda,tudi če jim mehankar al pa na tehničnem opozorijo da je zadevo treba zrihtrat,da ne bi potle še zglob šel v maloro.

Ja, manj jih je kot Ferrarijev. Vse ostalo je pa itak iz koncerna VAG. Selektivni vid FTW!!

D3m ::

Punca danes kupila svoj prvi avto, rabljeno Toyoto Aygo 1.4 D4D diesel s klimo. :D Šparovček za popizdit.
|HP EliteBook|R5 6650U|

RejZoR ::

Upam, da se z njim ne bo fjakala majhne razdalje. Kar verjetno se bo glede na to da je mišljen za po mestu...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

jype ::

RejZoR> majhne razdalje

V čem pa naj bi bil problem? Sej to niso avtomobili, ki bi jih gnal v obrate.

black ice ::

jype je izjavil:

RejZoR> majhne razdalje

V čem pa naj bi bil problem? Sej to niso avtomobili, ki bi jih gnal v obrate.

Ker ima dizelski motor se na majhni razdalji ne bo niti pošteno ogrel.

T-h-o-r ::

smrt 4 dizl
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
««
31 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10912673 (9567) mr_chai
»

Kok ste stari? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48350168 (23175) BivšiUser2

Free energy (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Loža
35262222 (51015) Gandalfar
»

Alfa Romeo...

Oddelek: Na cesti
132212 (1563) balocom

Več podobnih tem