Forum » Loža » Kaksen avto vozite?
Kaksen avto vozite?
Petrol Slo ::
Že od leta 2002 nisem tankal na Petrolu.
Pa ne da bi imel kakšne težave pred tem, ampak ko slišiš, da se Clio DCi kvari in cuka zaradi Petrolove nafte, nekako ne dobiš dobrega občutka.
Drugače imate pa prijazne zaposlene in dobro ponudbo, kar se tiče trgovine
Kot smo zapisali so se vse omenjene težave pojavljale pred leti, tako v Sloveniji kot tudi v tujini. Uporaba biogoriv v oskrbi z gorivi pa sedaj že več let teče nemoteno. Sicer pa hvala za pohvale na račun zaposlenih in ponudbe. :)
šernk ::
eh ne takrat se bo spraševal, zakaj ima 300 KM in vozi v drugi prestavi cca 20km/h
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
BlaY0 ::
IceIceBaby ::
Greš pač na morje takrat, ko ni kolon. Ali pa z letalom. Do Brnika nikoli ni pretirane gužve.
jype ::
kst> Greš pač na morje takrat, ko ni kolon.
Pol pa noben ne vid da maš rdečga Audi R3 al kaj je že.
Pol pa noben ne vid da maš rdečga Audi R3 al kaj je že.
BlaY0 ::
A ni Z3?
EDIT: Ah ne, valda, Z3 je bavarija. Matr ampak jest se pa res na te aute čist nč ne spoznam.
EDIT: Ah ne, valda, Z3 je bavarija. Matr ampak jest se pa res na te aute čist nč ne spoznam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
PINki ::
Mene pa zanima zakaj v dirkah uporabljajo večinoma bencinarje? V Le Mansu pa Audi uporablja dizla naprimer.
Ker kolikor vidim so dizli vedno bolj "enakopravni" bencinarjem, če ne celo boljši kdaj...
Razmišljam pa čist laično, don't flag me...
Ker kolikor vidim so dizli vedno bolj "enakopravni" bencinarjem, če ne celo boljši kdaj...
Razmišljam pa čist laično, don't flag me...
Blinder ::
v pravilnikih so ponavadi omejitve glede prostornine, in benzinski z enake prostornine stisne ven več konjev.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
IceIceBaby ::
Bencinarji imajo načeloma večjo specifično moč. Če ni dovoljeno prisilno polnjenje (turbo, kompresor) potem dizli že v osnovi odpadejo. Če je prisilno polnjenje dovoljeno, potem so turbo bencinarji prav tako v premoči. Na endurance dirkah moč ni tako pomembna, bolj je važna zanesljivost in poraba goriva, zato na Le Mansu in podobnih dirkah dizli konkurirajo bencinarjem.
Poleg tega se bencinarji bolj vrtijo. Večji razpon obratov je na pisti zelo pomemben, ker zmanjša število prestavljanj in omogoča bolj enakomerno rast moči.
Predstavljaj si turbodizla, kjer je uporabnih recimo 2000 obratov, od 2000 do 4000. V tem območju da avto vse od sebe in precej sunkovito pospešuje. Če v ovinku pohodiš gas ravno, ko turbina zagrabi ti začnejo kolesa vrtet v prazno in je zadeva zaključena.
Pri NA bencinarju je uporabnih 3000, 4000 obratov. Avto ima lahko enako moč ampak je krivulja veliko bolj položna, kar pomeni, da lažje doziraš gas v ovinkih.
Poleg tega se bencinarji bolj vrtijo. Večji razpon obratov je na pisti zelo pomemben, ker zmanjša število prestavljanj in omogoča bolj enakomerno rast moči.
Predstavljaj si turbodizla, kjer je uporabnih recimo 2000 obratov, od 2000 do 4000. V tem območju da avto vse od sebe in precej sunkovito pospešuje. Če v ovinku pohodiš gas ravno, ko turbina zagrabi ti začnejo kolesa vrtet v prazno in je zadeva zaključena.
Pri NA bencinarju je uporabnih 3000, 4000 obratov. Avto ima lahko enako moč ampak je krivulja veliko bolj položna, kar pomeni, da lažje doziraš gas v ovinkih.
PINki ::
IceIceBaby je izjavil:
Predstavljaj si turbodizla, kjer je uporabnih recimo 2000 obratov, od 2000 do 4000. V tem območju da avto vse od sebe in precej sunkovito pospešuje. Če v ovinku pohodiš gas ravno, ko turbina zagrabi ti začnejo kolesa vrtet v prazno in je zadeva zaključena.
Pri NA bencinarju je uporabnih 3000, 4000 obratov. Avto ima lahko enako moč ampak je krivulja veliko bolj položna, kar pomeni, da lažje doziraš gas v ovinkih.
That makes sense. Hvala.
PrimozR ::
IceIceBaby je izjavil:
Bencinarji imajo načeloma večjo specifično moč. Če ni dovoljeno prisilno polnjenje (turbo, kompresor) potem dizli že v osnovi odpadejo. Če je prisilno polnjenje dovoljeno, potem so turbo bencinarji prav tako v premoči. Na endurance dirkah moč ni tako pomembna, bolj je važna zanesljivost in poraba goriva, zato na Le Mansu in podobnih dirkah dizli konkurirajo bencinarjem.
Poleg tega se bencinarji bolj vrtijo. Večji razpon obratov je na pisti zelo pomemben, ker zmanjša število prestavljanj in omogoča bolj enakomerno rast moči.
Predstavljaj si turbodizla, kjer je uporabnih recimo 2000 obratov, od 2000 do 4000. V tem območju da avto vse od sebe in precej sunkovito pospešuje. Če v ovinku pohodiš gas ravno, ko turbina zagrabi ti začnejo kolesa vrtet v prazno in je zadeva zaključena.
Pri NA bencinarju je uporabnih 3000, 4000 obratov. Avto ima lahko enako moč ampak je krivulja veliko bolj položna, kar pomeni, da lažje doziraš gas v ovinkih.
Če je uporabnih 2k obratov, kolikešn procentni rang je to? Enako pri 3 do 4 tisoč obratih bencinarja. Povsem z lahkoto rečemo, da je obakrat to 50% razpon obratov, ki jih doseže motor. Torej razlike ni. Ljudje se tako zelo radi obešate na nižje obrate in višji navor dizla. Ampak skoraj nihče pa ne pomisli, da imaš med motorjem in cesto pri enakih feltnah in gumah še menjalnik ter diferencial. Torej pri nižjih obratih dizla ven vseeno dobiš enake obrate kolesa. Kar seveda dosežeš s prestavnim razmerjem, ki pa seveda prestavnemu razmerju primerno zniža navor.
Kar se tiče vzdržljivostnega dirkanja, v začetku so bila pravila v Le Mansu naravnana precej v plus dizlom, a ACO to zdaj želi nekoliko omejiti (manjši tanki, počasnejše tankanje), da bi izenačili dizle te bencinarje. Problem je, da imaš na dizelski strani AUdi in Peugeot, ki v svoje avtomobile verjetno zmečeta nekje toliko denarja, kot vse druge privatne LMP1 ekipe skupaj (z Aston Martinom oz. Prodrivom vred). Bencin torej s tega stališča nima konkurence. Bomo videli v prihajajočih letih, baje z naslednjim letom v LMP1 prihaja Toyota, potihem pa se pričakuje še Mazdo (sicer z dizlom).
Nasploh je prednost dizla v vzdržljivostnem dirkanju nižja poraba, ki ti zmanjša število postankov. Mislim da je bila pred leti na Nordschleife 24h na četretme mestu BMW-jeva 120d, ki je tako visoko prilezla prav zaradi te vzdržljivosti.
IceIceBaby ::
Če je uporabnih 2k obratov, kolikešn procentni rang je to? Enako pri 3 do 4 tisoč obratih bencinarja. Povsem z lahkoto rečemo, da je obakrat to 50% razpon obratov, ki jih doseže motor. Torej razlike ni. Ljudje se tako zelo radi obešate na nižje obrate in višji navor dizla. Ampak skoraj nihče pa ne pomisli, da imaš med motorjem in cesto pri enakih feltnah in gumah še menjalnik ter diferencial. Torej pri nižjih obratih dizla ven vseeno dobiš enake obrate kolesa. Kar seveda dosežeš s prestavnim razmerjem, ki pa seveda prestavnemu razmerju primerno zniža navor.
Seveda pomislimo na velikost koles in celoten pogonski sklop. Ampak procenti nimajo veze. Če lahko izkoristiš 4000 obratov si na pisti takoj v prednosti pred tistim, ki jih lahko izkoristi 2000. Manj boš prestavljal, kakšno ravnino lahko potegneš v nižji prestavi in power delivery je bolj enakomeren. Pri dirkanju na asfaltu je "smooth" vožnja najhitrejša.
IvoJan ::
Ravno kar prišel iz vožnje s sosedom... Priceless ko te pri 250 nalima na sedež :)
kako žival pa vozi? :D
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
PrimozR ::
IceIceBaby je izjavil:
Če je uporabnih 2k obratov, kolikešn procentni rang je to? Enako pri 3 do 4 tisoč obratih bencinarja. Povsem z lahkoto rečemo, da je obakrat to 50% razpon obratov, ki jih doseže motor. Torej razlike ni. Ljudje se tako zelo radi obešate na nižje obrate in višji navor dizla. Ampak skoraj nihče pa ne pomisli, da imaš med motorjem in cesto pri enakih feltnah in gumah še menjalnik ter diferencial. Torej pri nižjih obratih dizla ven vseeno dobiš enake obrate kolesa. Kar seveda dosežeš s prestavnim razmerjem, ki pa seveda prestavnemu razmerju primerno zniža navor.
Seveda pomislimo na velikost koles in celoten pogonski sklop. Ampak procenti nimajo veze. Če lahko izkoristiš 4000 obratov si na pisti takoj v prednosti pred tistim, ki jih lahko izkoristi 2000. Manj boš prestavljal, kakšno ravnino lahko potegneš v nižji prestavi in power delivery je bolj enakomeren. Pri dirkanju na asfaltu je "smooth" vožnja najhitrejša.
... Preberi kar sem napisal še enkrat.
M-XXXX ::
IvoJan ::
mene je kaksen teden nazaj fotrov frend pelal en krog s svojim novim 640i 2011(cabrio) :D noro leti!
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
M-XXXX ::
IvoJan ::
ja sej vem kako gre m6(foter jo je mel kaksen mesec pa jo je prodal :D) ampak ko letis po avtocesti 250km/h s spusceno streho je fooking awsum :D
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
Dr_M ::
Mene pa taki avtomobili sploh ne ganejo vec, razni bmwji in porscheji.
V sluzbi jih lahko gledam vsak dan (kdaj pa kdaj se mam priloznost tudi peljat s kaksnim, ampak ne v sluzbi seveda ).
Nazadnje sem si sel pogledat Mercedesa SLS, s tem bi se pa z veseljem peljal en krog
V sluzbi jih lahko gledam vsak dan (kdaj pa kdaj se mam priloznost tudi peljat s kaksnim, ampak ne v sluzbi seveda ).
Nazadnje sem si sel pogledat Mercedesa SLS, s tem bi se pa z veseljem peljal en krog
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
šernk ::
yugo koral 55 še vedno vse zgoraj naštete pusti daleč zadaj. 20 let se vozim, za en velik servis od M6.
povrhu vsega pa itak razmišljam o odstranitvi 4 in 5 prestave iz trenutnega avta. počakajmo do novega zakona, potem bo že 3 prestava ogrožena imam občutek
povrhu vsega pa itak razmišljam o odstranitvi 4 in 5 prestave iz trenutnega avta. počakajmo do novega zakona, potem bo že 3 prestava ogrožena imam občutek
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
TribesMan ::
kst mal kozle streljaš...
Oglejmo si tri tipe motorjev.
Atmosferski bencinar, se vrti do 7000rpm max navor ima pri 4000rpm max moč pri 6500rpm.
Turbo bencinar, se vrti do 6000rpm, max navor pri 2500-3000rpm, max moč pri 5500rpm.
Turbo dizel, se vrti do 4500rpm, max navor pri 2000rpm, max moč pri 4000rpm.
Ko prideš na dirkališče, hočeš bit v vsakem primeru v območju navečje moči. Torej pri vseh treh avtih ciljaš na območje na vrhu obratov. To pomeni da boš v vsakem primeru šaltal takoj ko bo motor izven tega območja, pa je čist vseeno ali imaš uporabno območje 2000 obratov, ali pa 5000 obratov (če si upaš rečt da je uporabno območje atmosferskega bencinarja od 2000-7000, ker v realnosti je bolj 5000-7000). Pri dizlu pa se večino časa vrtiš med 3000 in 4500. Pri turbo bencinarju pa 3500-6000. Seveda lahko voziš tudi z nižjimi obrati, vendar bo to počasnejše.
Potem je pa še final drive ratio, ki je seveda različen za vse tri motorje. Če bi recimo hipotetično naredili isti avto s tremi različnimi tipi motorjev in vsi trije motorji bi imeli enako največjo moč. Menjalnik bo izračunan tako, da bo avto v najvišji prestavi dosegel max hitrost v območju obratov, kjer mašina dosega max moč. Vse ostale prestave pa so potem enakomerno razporejene do prve prestave, ki pa je nastavljena tako da boš v štantgasu vozil pri 1000 obratih nekje 10km/h.
Torej če boš mel final drive pri dizlu 3, bo pri turbo bencinarju 4,2, pri atmosfercu pa 4.8.
Torej dizel 4500-3000=1500/3=500
turbo benz: 6000-3500=2500/4=600
atmosferc: 7000-5000=2000/4,8=420
To je pa potem tisti dejanski uporabni prostor "obratov" za menjalnikom, kjer imaš mašine "normirane" glede na final drive.
Vidiš samo to, da turbina pomaga malo pri razširjanju območja, tako dizlu kot bencinarju.
Edina slabost dizla je to da so prestave "bolj narazen" in so posledično 1. in 2. prestava kratki v primerjavi z bencinom. Ampak to veliko bolj občutiš pri vsakdanji vožnji, kot pa na dirkališču.
Oglejmo si tri tipe motorjev.
Atmosferski bencinar, se vrti do 7000rpm max navor ima pri 4000rpm max moč pri 6500rpm.
Turbo bencinar, se vrti do 6000rpm, max navor pri 2500-3000rpm, max moč pri 5500rpm.
Turbo dizel, se vrti do 4500rpm, max navor pri 2000rpm, max moč pri 4000rpm.
Ko prideš na dirkališče, hočeš bit v vsakem primeru v območju navečje moči. Torej pri vseh treh avtih ciljaš na območje na vrhu obratov. To pomeni da boš v vsakem primeru šaltal takoj ko bo motor izven tega območja, pa je čist vseeno ali imaš uporabno območje 2000 obratov, ali pa 5000 obratov (če si upaš rečt da je uporabno območje atmosferskega bencinarja od 2000-7000, ker v realnosti je bolj 5000-7000). Pri dizlu pa se večino časa vrtiš med 3000 in 4500. Pri turbo bencinarju pa 3500-6000. Seveda lahko voziš tudi z nižjimi obrati, vendar bo to počasnejše.
Potem je pa še final drive ratio, ki je seveda različen za vse tri motorje. Če bi recimo hipotetično naredili isti avto s tremi različnimi tipi motorjev in vsi trije motorji bi imeli enako največjo moč. Menjalnik bo izračunan tako, da bo avto v najvišji prestavi dosegel max hitrost v območju obratov, kjer mašina dosega max moč. Vse ostale prestave pa so potem enakomerno razporejene do prve prestave, ki pa je nastavljena tako da boš v štantgasu vozil pri 1000 obratih nekje 10km/h.
Torej če boš mel final drive pri dizlu 3, bo pri turbo bencinarju 4,2, pri atmosfercu pa 4.8.
Torej dizel 4500-3000=1500/3=500
turbo benz: 6000-3500=2500/4=600
atmosferc: 7000-5000=2000/4,8=420
To je pa potem tisti dejanski uporabni prostor "obratov" za menjalnikom, kjer imaš mašine "normirane" glede na final drive.
Vidiš samo to, da turbina pomaga malo pri razširjanju območja, tako dizlu kot bencinarju.
Edina slabost dizla je to da so prestave "bolj narazen" in so posledično 1. in 2. prestava kratki v primerjavi z bencinom. Ampak to veliko bolj občutiš pri vsakdanji vožnji, kot pa na dirkališču.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
;-) ::
BlaY0 ::
;-) ::
ja za biločem...človek je samo povedal kaj vozi, drug imbicil pa se je obesil za njegov avto.
BlaY0 ::
Ne ne, beseda v tem primeru je tekla o kolonah na AC proti morju. Jype je samo izpostavil, da je vseeno kako hiter/močan avto imaš ko se enkrat znajdeš v koloni, se ga pa vidi bolje če izstopa.
;-) ::
Ja torej... Potem bi lahko isto izpostavljali vse 1.2 mlinčke in težili lastnikom v stilu: kaj boste storili če bo vaši soprogi odtekla voda in se bo vaš zarodek izneveril zaradi tega ker ste zamudili v bolnico 4 min....v glavnem faušija.
jype ::
;-)> kaj boste storili če bo vaši soprogi odtekla voda
Pomagal pri porodu, ne pa norel z avtom po cesti - kar porodnico zgolj dodatno obremenjuje.
Tudi rešilni avtomobil, ko pripelje do porodnice, ki se ji je porod že začel, najprej zaključi porod, šele potem se pa vozi.
Pomagal pri porodu, ne pa norel z avtom po cesti - kar porodnico zgolj dodatno obremenjuje.
Tudi rešilni avtomobil, ko pripelje do porodnice, ki se ji je porod že začel, najprej zaključi porod, šele potem se pa vozi.
Fuks ::
TribesMan - diesel mašine so težje (zaradi potrebne večje prostornine). Teža je pa hud nasprotnik dirkalnih vozil :)
Poleg tega pa imajo turbo bencinarji maksimalen navor vsaj do 4k, dirkalni avtomobili pa še višje (zaradi večjih turbov). Problem dizla je precej tudi to, da v visokih obratih navor zelo pade (precej bolj kot pri bencinarjih), tako da tudi veliki turbo ne pomaga.
Poleg tega pa imajo turbo bencinarji maksimalen navor vsaj do 4k, dirkalni avtomobili pa še višje (zaradi večjih turbov). Problem dizla je precej tudi to, da v visokih obratih navor zelo pade (precej bolj kot pri bencinarjih), tako da tudi veliki turbo ne pomaga.
IceIceBaby ::
Kot je že Fuks napisal, največji navor in moč ne povesta vsega. Pri turbodizlih navor in moč strmo naraščata in padata. Pri bencinarjih pa je krivulja bolj položna, pa tudi, ko doseže max. navor ne pade tako drastično. Realno gledano imajo bencinarji širše delovno območje kot dizli. Bolj zvezno pospešujejo kar je na dirkališču zelo dobrodošlo.
Če 100% časa voziš v koloni je res vseeno kaj voziš. Če se pa občasno pelješ tudi po cestah kjer ni kolone, pa dodatni konji in dobro nastavljeno podvozje ne more škoditi.
Jype je samo izpostavil, da je vseeno kako hiter/močan avto imaš ko se enkrat znajdeš v koloni, se ga pa vidi bolje če izstopa.
Če 100% časa voziš v koloni je res vseeno kaj voziš. Če se pa občasno pelješ tudi po cestah kjer ni kolone, pa dodatni konji in dobro nastavljeno podvozje ne more škoditi.
PrimozR ::
TribesMan - diesel mašine so težje (zaradi potrebne večje prostornine). Teža je pa hud nasprotnik dirkalnih vozil :)
Poleg tega pa imajo turbo bencinarji maksimalen navor vsaj do 4k, dirkalni avtomobili pa še višje (zaradi večjih turbov). Problem dizla je precej tudi to, da v visokih obratih navor zelo pade (precej bolj kot pri bencinarjih), tako da tudi veliki turbo ne pomaga.
2.0 dizel ima večjo prostornino od 2.0 bencinarja? Rly? o_O
Pa z večjo turbino imaš max navor do 4k? Od kje, 3900 obratov na minuto? Velika turbina pomeni velik turbo lag. Praktično vsi današnji turbobencinarji, ki si jih lahko privošči povprečen Slo-Techar, so nizkotlačni. Turbine so majhne, zahtevajo malo pretoka izpušnih plinov, zavrtijo in vzpostavijo pritisk hitro, na nizek tlak se celoten sistem (od turbine po ceveh do intercoolerja in od tam do ventilov na sesalni strani motorja) vzpostavi hitreje, vse to pa močno zmanjša turbo lag. Obenem tuning poskrbi, da je turbo luknja nizko v obratih. V primeru FIATovega T-Jeta je to na ~2000 obratih, kjer je tudi max navor, z izkoriščanjem turbo luknje se dvig pritiska začne čutiti pri ~1750 obratih (recimo ~40 km/h, 4. prestava, foot down). Pri nižjih prestavah je enostavno preveč odzivna turbina, pritisk naraste, z njim bavor/moč in avto 'skoči' (ja ja, ne precej 120 konjev je 120 konjev, ampak se dovolj hitro zavrti nad 2k obratov).
Velika turbina zahteva temu primerno več izpušnih plinov, ki so seveda na voljo šele višje v bratih in pri višjih tlakih. Vztrajnost je večja, torej se zavrtijo počasneje, itd. Poleg počasnejšega vrtenja na delovno hitrost svoje pripomore še višji delovni tlak sistema, zaradi katerega vzpostavljanje tlaka v sesalnem sistemu traja dlje.
Širok pas navora ti v dirkalniku ne pomaga baš nešto, če tlaka ni, ko spustiš gas. Oz. če tlak ni, ni, ni, nato pa kar naenkrat pride tlak in avto divje poskoči. Posledično voznik spusti gas, tlak pa spet pade. Itd. BMW je mislim da skorajda opustil svoj turbo program po slabih dosežkih na prvi dirki, naneki ulični stezi, a so naslednjo dirko takoj zmagali zaradi odprte steze.
Na stezi torej pride prav odzivnost N/A motorja, ampak jasno je, da je prihodnost v turbinah. Res je tudi, da danes dirkalni turbobencinarji niso več na ravni F1 motorjev iz 80ih, torej 1,4 vrstni 4 motorji s 1000+ konji. Če bo kdo izpostavil rally, tam je situacija specifična. 4x4 pomaga pri oprijemu, torej ga lažje zahodiš sredi ovinka in počakaš na boost (težje se je zavrteti), na sipkih površinah (sneg in makadam) pa itak tiščijo gas ves čas in avto držijo na počez.
Pyr0Beast ::
Sicer - Kaj v bistvu zavira razvoj avta ki bi imel samo turbino za pogon, svoje vrste jet-engine ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
BlueRunner ::
Lag, visoka poraba pri vozilu, ki miruje, hrup, ko se kaj pokvari, je popravilo praviloma zelo drago. Na knocu je bila cerjetno največja težava ravno zaradi porabe pri mirovanju. Če sešteješ koliko časa preživiš na semaforjih, postane mestna vožnja še olbj draga, kot pa je že tako ali tako.
Vir.
Vir.
-valvoline- ::
Največja težava za turbine je temperatura. Zato so majhne turbine rizične,še posebej pr bencinarjih k se fejst segrevajo zarad slabega izkoristka motorjev,izpušnui plini so vsaj 3x bolj vroči(correct me if i am wrong).Zato pr bencincih turbo crkne veliko prej kot pri dizlih,sploh pa če maš težko nogo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
BlueRunner je izjavil:
Lag, visoka poraba pri vozilu, ki miruje, hrup, ko se kaj pokvari, je popravilo praviloma zelo drago. Na knocu je bila cerjetno največja težava ravno zaradi porabe pri mirovanju. Če sešteješ koliko časa preživiš na semaforjih, postane mestna vožnja še olbj draga, kot pa je že tako ali tako.
Vir.
Kje pa,z uporabo turbin se poraba zniža,v prostem teku je poraba itak popolnoma enaka turbo vs atmosferc. Un link je za turbinski motor kot ga majo letala,upam da si pogledal o čem je tam napisano.
BlueRunner ::
Un link je za turbinski motor kot ga majo letala,upam da si pogledal o čem je tam napisano.
Repliciral sem na tole, kjer je Pyr0 izrecno spraševal za turbinski motor.
TribesMan ::
Fuks, kst: težji so res, vendar govorimo o 30kg razlike. To je ~2% pri teži današnjih avtov. Ni to glih "make or brake" razlika.
Drgač pa glede "strmega naraščanja in padanja" navora pri dizlih. Zadnja generacija dizlov ima max navor od 1750rpm-2500rpm, s tem da je od 1500rpm do 3500rpm na voljo >90% max navora.
In še enkrat. Pol kurca ti ne pomaga ta širok razpon navora, ker na dirkališču hočeš bit vedno v razponu obratov kjer je max moč največja, saj je zaradi prestav navor na kolesih v eni prestavi nižje in visokih obratih višji kot pa če se vrtiš v višji prestavi v območju največjega navora.
In kot je napisal že PIPI, za dirkanje so najbolj hvaležni atmosferski bencinarji, saj se jih da veliko bolj kontrolirano peljat. Kljub temu da ima najožje "uporabno območje".
Ni tistega efekta ko pritisneš na gas pa eno sekundo nič, potem se mu hoče pa strgat ko začne turbina filat.
-valvoline- razlika med temp izpušnih plinov pri bencinarju in dizlu je par 100°. Pa ne zaradi tega ker bi dizel gorel z nižjo temperaturo (ubistvu je je pri dizlu max temperatura plamena nekaj stopinj višja), ampak zaradi boljšega termodinamičnega izkoristka dizel mašine ki ima večjo kompresijo kot bencinar.
Drgač pa glede "strmega naraščanja in padanja" navora pri dizlih. Zadnja generacija dizlov ima max navor od 1750rpm-2500rpm, s tem da je od 1500rpm do 3500rpm na voljo >90% max navora.
In še enkrat. Pol kurca ti ne pomaga ta širok razpon navora, ker na dirkališču hočeš bit vedno v razponu obratov kjer je max moč največja, saj je zaradi prestav navor na kolesih v eni prestavi nižje in visokih obratih višji kot pa če se vrtiš v višji prestavi v območju največjega navora.
In kot je napisal že PIPI, za dirkanje so najbolj hvaležni atmosferski bencinarji, saj se jih da veliko bolj kontrolirano peljat. Kljub temu da ima najožje "uporabno območje".
Ni tistega efekta ko pritisneš na gas pa eno sekundo nič, potem se mu hoče pa strgat ko začne turbina filat.
-valvoline- razlika med temp izpušnih plinov pri bencinarju in dizlu je par 100°. Pa ne zaradi tega ker bi dizel gorel z nižjo temperaturo (ubistvu je je pri dizlu max temperatura plamena nekaj stopinj višja), ampak zaradi boljšega termodinamičnega izkoristka dizel mašine ki ima večjo kompresijo kot bencinar.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kok ste stari? (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 56423 (2157) | Kayzon |
» | Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14678 (11572) | mr_chai |
⊘ | Free energy (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Loža | 67312 (56105) | Gandalfar |
» | Alfa Romeo...Oddelek: Na cesti | 2369 (1720) | balocom |