Forum » Igre » UT2004
UT2004
Zheegec ::
Demo je out now, če koga zanima je veliko *.torrent fajlov, kolikor sem dosedaj bral komentarje špil seka
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Tr0n ::
Onslaught je kr ok. Vozila in plovila tudi. Drugace pa ni nekih mega novosti v primerjavi z 2003.
UT2004 English Windows Demo Mirrors
UT2004 English Windows Demo Mirrors
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Buggy ::
Se oproscam...morda kdo ve kdaj pride ven cel spil in kako bo bundlan? Nekaj se je govorilo o tem da bo v vec razlicicah, kot dodatek k 2003 in kot samostojen spil?
Deathlike M Tito ::
When is it coming out? Is it free?
We think UT2004 is coming out in March. UT2004 is a stand-alone retail product, but it's only $39.99 ($10 less than UT2003) and Atari is also offering a $10 rebate to people who already purchased UT2003.
se pravi d je samostojn spil, s tem da naj bi ga dobu cenejs ce mas or. UT2003.
We think UT2004 is coming out in March. UT2004 is a stand-alone retail product, but it's only $39.99 ($10 less than UT2003) and Atari is also offering a $10 rebate to people who already purchased UT2003.
se pravi d je samostojn spil, s tem da naj bi ga dobu cenejs ce mas or. UT2003.
do what i say not what ive done!
Aggressor ::
Hm, da ni mega novosti v primerjavi z 2003? Občutek pri gibanju je popolnoma nprimerljiv, pa tudi rebalansiranje orožij mi dela hude preglavice
Ni vse v grafiki; take igre stojijo, vsaj pri resnejših igralcih, na gibanju in igralnosti.
Ni vse v grafiki; take igre stojijo, vsaj pri resnejših igralcih, na gibanju in igralnosti.
OmegaBlue ::
Igra meni enostavno seka, igralnost res ni taka kot v UT1 ampak Dual Assoult riflca :P hudo :)
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
Deathlike M Tito ::
kot sm ze nekje povedu
UT2k3 in UT2k4 sta skor enaka razen asoulta in pac mal spremenjenega orozja (neki tudi dodanga) in pac vozila (vozila se tudi pojavlajo v UT2k3 v dolocenih mapah).
menu je v 2k4 res porazn. upam da ne bo tak v retailu. sploh pa nima opcije za controle stimat.
gameplay je isti v obeh.
glede soundu in muzika je prou beda k mors muzko dat na zelo tiho da lahko efekte eksplozij itd.. poslusas in se v tem primeru je treba zvocnike dat bol na glas. tle je zame zelo motece ker mam rad musko in efekte naglas kot v UT. to z zvocniki ni resiteu.
pa itak da bol zgledata UT2k3 in UT2k4 bol od UT poudarek je na izgledu (grafika in ta shit = sminka) zato igra izpade bol zanimiva (v primeru asoulta, ker ga tolk hvalite ta v demotu je cist podobna tisti v UT na vlaku). glede gameplaya se zmer je najbol UT.
glede preglednosti pa sploh ni debate k folka na manjsi razdalji v temnejsem prostoru skor da ne vids in skini se zelo prelivajo z okolico.
aja pa se to muska je iz UTja mal mixana. ahjejej.
igralnost je pa se zmerom neprimerjalna z UTjem.
glede kompatibilnosti ce vam to pomaga drgac pa KLIK
What's this I hear about backwards compatibility?
Originally, UT2004 was not going to break netcode compatibility with UT2003. This is no longer the case. Tim Sweeney explains, "Networking won't work between UT2003 and UT2004. We had initially planned to support that, but the network code has changed so much in order to reduce bandwidth, support vehicles, and increase performance, that we couldn't keep the two games network-compatible."
UT2k3 in UT2k4 sta skor enaka razen asoulta in pac mal spremenjenega orozja (neki tudi dodanga) in pac vozila (vozila se tudi pojavlajo v UT2k3 v dolocenih mapah).
menu je v 2k4 res porazn. upam da ne bo tak v retailu. sploh pa nima opcije za controle stimat.
gameplay je isti v obeh.
glede soundu in muzika je prou beda k mors muzko dat na zelo tiho da lahko efekte eksplozij itd.. poslusas in se v tem primeru je treba zvocnike dat bol na glas. tle je zame zelo motece ker mam rad musko in efekte naglas kot v UT. to z zvocniki ni resiteu.
pa itak da bol zgledata UT2k3 in UT2k4 bol od UT poudarek je na izgledu (grafika in ta shit = sminka) zato igra izpade bol zanimiva (v primeru asoulta, ker ga tolk hvalite ta v demotu je cist podobna tisti v UT na vlaku). glede gameplaya se zmer je najbol UT.
glede preglednosti pa sploh ni debate k folka na manjsi razdalji v temnejsem prostoru skor da ne vids in skini se zelo prelivajo z okolico.
aja pa se to muska je iz UTja mal mixana. ahjejej.
igralnost je pa se zmerom neprimerjalna z UTjem.
glede kompatibilnosti ce vam to pomaga drgac pa KLIK
What's this I hear about backwards compatibility?
Originally, UT2004 was not going to break netcode compatibility with UT2003. This is no longer the case. Tim Sweeney explains, "Networking won't work between UT2003 and UT2004. We had initially planned to support that, but the network code has changed so much in order to reduce bandwidth, support vehicles, and increase performance, that we couldn't keep the two games network-compatible."
do what i say not what ive done!
Zheegec ::
sploh pa nima opcije za controle stimat.
Itaq da ima
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
para! ::
Za controle štimat? V meniju settings je nek podmeni, CONTROLS. Predvidevam, da to misliš.
Sicer pa ne vem kako si predstavljaš igro brez tega? (Sicer je res beta).
lp
Sicer pa ne vem kako si predstavljaš igro brez tega? (Sicer je res beta).
lp
Death before dishonor!
Deathlike M Tito ::
jaooooo koncnu najdu matr so zakomplicirali zadevo
do what i say not what ive done!
Jst ::
Že v ut2003 niso neke revolucije glede pogona izvajali. v2003 je samo "repack" in kot sem jaz razumel naj bi bila samo temporary version za potešitev fanov. Ko sem si instaliral v2004 demo sem bil pa pošteno razočaran. Na prvi vtis je pogon enak kot v v2003 torej je enak ut. Razočaranje na celi črti. Igralnost je malo boljša, kot je nekdo že prej omenil je gibanje enkratno. Če bi bilo več map, bi bila lahko tudi objektivna ocena na nivoju, tako pa lahko le čakamo.
Grafika: zdi se mi, da je mešanica ut in v2003. Potencialnih efektov glede na zmogljivost in prograbilnost trenutnih grafičnih kartic na tržišču niso izkoristili. No, pa vsaj dela z visokim fps.
Zvok: remix iz org ut, ki se mi ne dopade najbolj. Remix namreč.
Menuji: katastrofa. Meni osebno se najbolj dopade menu stila ut.
Demo, kaj češ. Jaz osebno tega ne bi izdal.
Grafika: zdi se mi, da je mešanica ut in v2003. Potencialnih efektov glede na zmogljivost in prograbilnost trenutnih grafičnih kartic na tržišču niso izkoristili. No, pa vsaj dela z visokim fps.
Zvok: remix iz org ut, ki se mi ne dopade najbolj. Remix namreč.
Menuji: katastrofa. Meni osebno se najbolj dopade menu stila ut.
Demo, kaj češ. Jaz osebno tega ne bi izdal.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Aggressor ::
Nekateri klobasate izredne neumnosti.
Takim, ki niti menija za nastavitev tipk ne najdejo, nimam kaj reči. Razporeditev je praktično enaka UT2k3. ne le to, stvar je prijaznejša.
Kar se pogona tiče, pa se je že *vseskozi* vedelo, da bo to samo malce optimiziran (teren in collision) UT2k3 pogon. Kar se tiče izrabe današnje tehnologije; mi lahko prosim poveste, katera igra, razen DeusEx2, sploh ima naprednejšega (če ne upoštevamo, da je deusov tako švoh sprogramiran, da je obup)? Vseh tako opevanih iger, za katere se je na veliko govorilo, da bodo zunaj pred meseci in ki naj bi potisnile Unrealov pogon v zgodovino, sploh še ni zunaj. Pokazalo se je, da je Epicu s predčasno izdajo njegovega pogona padla sekira v med - iger in modov, ki temeljijo na njem, je precej in ob tem izzvenijo razne temne napovedi pričujočemu pogone precej smešno. Kaj ti pomaga superioren pogon, če ga ne izdaš.
In pa, kdor meni, da lahko tako mimogrede v enem letu drastično nadgradiš pogon in še napraviš ogromno vsebine na njegovi osnovi, ne ve prav dosti o razvoju FPS iger.
Pa, da v UT2k3 ni bilo revolucije? Daj to malo razloži prosim.
Takim, ki niti menija za nastavitev tipk ne najdejo, nimam kaj reči. Razporeditev je praktično enaka UT2k3. ne le to, stvar je prijaznejša.
Kar se pogona tiče, pa se je že *vseskozi* vedelo, da bo to samo malce optimiziran (teren in collision) UT2k3 pogon. Kar se tiče izrabe današnje tehnologije; mi lahko prosim poveste, katera igra, razen DeusEx2, sploh ima naprednejšega (če ne upoštevamo, da je deusov tako švoh sprogramiran, da je obup)? Vseh tako opevanih iger, za katere se je na veliko govorilo, da bodo zunaj pred meseci in ki naj bi potisnile Unrealov pogon v zgodovino, sploh še ni zunaj. Pokazalo se je, da je Epicu s predčasno izdajo njegovega pogona padla sekira v med - iger in modov, ki temeljijo na njem, je precej in ob tem izzvenijo razne temne napovedi pričujočemu pogone precej smešno. Kaj ti pomaga superioren pogon, če ga ne izdaš.
In pa, kdor meni, da lahko tako mimogrede v enem letu drastično nadgradiš pogon in še napraviš ogromno vsebine na njegovi osnovi, ne ve prav dosti o razvoju FPS iger.
Pa, da v UT2k3 ni bilo revolucije? Daj to malo razloži prosim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aggressor ()
GUFY ::
Kr zanimiv špil, sam za moj okus je preveč podoben UT2003.
Prvi del serije UT je pa itak zakon.
Prvi del serije UT je pa itak zakon.
Deathlike M Tito ::
Takim, ki niti menija za nastavitev tipk ne najdejo, nimam kaj reči. Razporeditev je praktično enaka UT2k3. ne le to, stvar je prijaznejša.
kolk je lohku prijaznejsi ce nism najdu takoj control setingsa v UT2k3 ga mas takoj v meniju setings ne pa neki knof ki je pod input. v obeh UT in UT2k3 je control setings pod setings ne pa pod imput!!! zato ga tudi nism najdu!!!
menu je pa totaln pobruh in ne mi s preglednostjo menuja v 2k4 k je totalnu u .... v 2k3 se je lazje use najdlu. podobna sta si v dizajnu ne pa v sami postavitvi. ze sama prva stran ko sm zalaufu demo me je spraulla v obup dizejnersko bi lohku usak tako nrdeu.
upam da v retail verziji ne bo tega.
se frend, s katerim spilamo UT ze od takrat ko je izseu, se je sam smeju. dejansko kvarijo pomen in gameplay UTja z usako novo izdajo. oba receva "LEJ NOU QUAKE".
UT2k3 mam zato ker cakam final verzijo Red Orkestra (realisticni ww2 mod).
ko sm vidu da je snajp notr sm reku koncnu neki pametnega sam ko sm ga uporabu sm ga takoj zamenju z drugim orozjem.
uglaunem zadeva postaja use bol SMINKARSKA.
edinu kar lahko pohvalim tako v UT2k3 in UT2k4 je fizika modelou. se bol je v UT2k4.
do what i say not what ive done!
Jst ::
UT je izšel leta 2000 tako kot Geforce 2 GTS. UT2003 je prišel leta 2003, kot Radeon 9700. Razlika med Geforce 2 in 9700 je pa očitna, kaj ni? Da so pa v treh letih lahko špil napumpali z texturami in ga malenkost optimizirali, je razlog moje izjave, da se niso šli v UT2003 neke revolucije. Pa čeprav je to edini špil, ki ga uspem igrati (šiht, fax...). Pa sem ostal objektiven. In ko pride ven v2004, ga bom tudi najbrž igral.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Aggressor ::
Glej, Tito, čeprav zadeva ni na las enaka UT2k3, je vseeno narejena tako, da bi se naj v njej znašli še tako neizkušeni uporabniki. Če v settings meniju nimaš na voljo direktno controls, je pač input najbližja zadeva, tam pa gotovo znajdeš, kar iščeš. Če tega nisi našel, si očitno enostavno premalo iskal (mularija razvajena ). Nisem še srečal človeka, ki bi se mi pritoževal nad tem... Se pa strinjam, da je zadeva morda malo načičkana, tudi meni so bli Uwindowsi všečnejši; tako ali tako zanje obstaja skriptna podpora in jih bomo gotovo videli v modih. Ampak mene izgled ne moti; menuji so prostor, kjer preživim najmanj časa
Jst, UT je izšel '99, ampak pustimo to. Čudi me, da v UT2k3 ne vidiš drastičnih razlik glede na prejšnjo verzijo. Število poligonov v sceni je več kot postoterjeno, kar glede na podatek, da je denimo med Quake 1 in 2 poligonske razlike kevčjemu nekaj sto, pove dovolj. Poglej si teren v UT in tistega v UT2k3. Poglej si vodo, pa particle system. Kolikor vem, tudi opacity filtrov in podobnega v UT ni bilo. Parv tako senčenje na BSP površinah ipd. Kot mapper ti lahko zagotovim, da sta pogona povsem neprimerljiva.
Kar pa seveda še ne pomeni, da sem z njim zadovoljen oz. da si ne bi želel videti precej stvari izpeljanih drugače. Hočem pa povedati, da UT2k3 pogona pač ne moreš primerjati recimo z doomovim ali polživljenjskim, ker je preprosto dejstvo, a slednji dve igri še nista zunaj, UT2k3 pa že več kot leto.
Poleg tega si, Jst, govoril o razliki med Ut2k3 in Ut2k4.
Jst, UT je izšel '99, ampak pustimo to. Čudi me, da v UT2k3 ne vidiš drastičnih razlik glede na prejšnjo verzijo. Število poligonov v sceni je več kot postoterjeno, kar glede na podatek, da je denimo med Quake 1 in 2 poligonske razlike kevčjemu nekaj sto, pove dovolj. Poglej si teren v UT in tistega v UT2k3. Poglej si vodo, pa particle system. Kolikor vem, tudi opacity filtrov in podobnega v UT ni bilo. Parv tako senčenje na BSP površinah ipd. Kot mapper ti lahko zagotovim, da sta pogona povsem neprimerljiva.
Kar pa seveda še ne pomeni, da sem z njim zadovoljen oz. da si ne bi želel videti precej stvari izpeljanih drugače. Hočem pa povedati, da UT2k3 pogona pač ne moreš primerjati recimo z doomovim ali polživljenjskim, ker je preprosto dejstvo, a slednji dve igri še nista zunaj, UT2k3 pa že več kot leto.
Poleg tega si, Jst, govoril o razliki med Ut2k3 in Ut2k4.
Tr0n ::
Jaz temu pravim milk masina. Vzami stari engine, ga pofixaj in dodaj par novosti ter spremeni 2003 v 2004 :).
Tako kot dela Team17 z Wormsi ze desetletja.
Ampak ne me narobe razumet, UT je bil vedno fun za spilat ... dokler ni prisel kak id spil ;).
Tako kot dela Team17 z Wormsi ze desetletja.
Ampak ne me narobe razumet, UT je bil vedno fun za spilat ... dokler ni prisel kak id spil ;).
Deathlike M Tito ::
UT je biu in je fun spilat ker je preprost in sama igralnost je na visku.
aggressor pol pa nred kako mapo za UT DM v nacinu ala Morpheus.
am se enkrat ti poudarjam da sm najdu controle ze nekaj postou prej. ni mi pa jasno zakaj so ga spremenili ce je biu "enak" v UT in v UT2k3. pac to me je zmedlo.
drgac pa se vedno UT ROCKS!!!!
aggressor pol pa nred kako mapo za UT DM v nacinu ala Morpheus.
am se enkrat ti poudarjam da sm najdu controle ze nekaj postou prej. ni mi pa jasno zakaj so ga spremenili ce je biu "enak" v UT in v UT2k3. pac to me je zmedlo.
drgac pa se vedno UT ROCKS!!!!
do what i say not what ive done!
Jst ::
>Število poligonov v sceni je več kot postoterjeno
Agressor: kot vidim, se spoznaš na te zadeve, za razliko od mene, ki se mi ne dopade grafično programiranje. DX7 je bila katastrofa. Vem pa tudi, da je dx9 sploh in oh izboljšana... No pustimo to... Razloži mi nekaj: A ni to (tvoj citat) razlog, da v2003 ne dela z 2x več fps? I don't know. To sem jaz, kot subjektivni odvisnež ut serije, prvo opazil (nabildanost z texturami in poligoni). Vendar, kot pravijo: the beauty is in the eyes of the beholder. Meni zgleda v2003 nikakvo. Preveč stvari na najbolj nepomembnih mestih.
Recimo: dmPlugne, verzija morpeus-a. Špica, nimam pripomb, meni najboljša DM mapa. Po igralnosti seveda in pa po porazdelitvi fps; dela vsepovsod enako. Potem pa pogledamo CTF (žal vem imena) stopnjo, kjer loči baze odprt prostor, kjer je sneg. Kaj je tam tako ultra super, da mi spravi na kolena fpsje? Pa tist odprt prostor zgleda brezveze.
Potem pogledamo sam design. Vse zgleda kičasto. Všeč mi je pa recimo izstrelek Flak Canona. Pa voda. Samo osvetljevanje, recimo v DM Curse, na nekem hodniku izgleda, da je res top of the arts programiranje grafične. Nepomembno. Meni je pomembna igralnost, ki je pa pač ut stil. Spet subjektivno. Se spomnim, kako so se ljudje kregali, kaj je boljše q3 ali ut. Seveda sem bil na strani ut...
Agressor: kot vidim, se spoznaš na te zadeve, za razliko od mene, ki se mi ne dopade grafično programiranje. DX7 je bila katastrofa. Vem pa tudi, da je dx9 sploh in oh izboljšana... No pustimo to... Razloži mi nekaj: A ni to (tvoj citat) razlog, da v2003 ne dela z 2x več fps? I don't know. To sem jaz, kot subjektivni odvisnež ut serije, prvo opazil (nabildanost z texturami in poligoni). Vendar, kot pravijo: the beauty is in the eyes of the beholder. Meni zgleda v2003 nikakvo. Preveč stvari na najbolj nepomembnih mestih.
Recimo: dmPlugne, verzija morpeus-a. Špica, nimam pripomb, meni najboljša DM mapa. Po igralnosti seveda in pa po porazdelitvi fps; dela vsepovsod enako. Potem pa pogledamo CTF (žal vem imena) stopnjo, kjer loči baze odprt prostor, kjer je sneg. Kaj je tam tako ultra super, da mi spravi na kolena fpsje? Pa tist odprt prostor zgleda brezveze.
Potem pogledamo sam design. Vse zgleda kičasto. Všeč mi je pa recimo izstrelek Flak Canona. Pa voda. Samo osvetljevanje, recimo v DM Curse, na nekem hodniku izgleda, da je res top of the arts programiranje grafične. Nepomembno. Meni je pomembna igralnost, ki je pa pač ut stil. Spet subjektivno. Se spomnim, kako so se ljudje kregali, kaj je boljše q3 ali ut. Seveda sem bil na strani ut...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Deathlike M Tito ::
Q3 nacickana verzija UTja (kopija ). in taka kot Q3 sta
UT2k3 in UT2k4 .
bistvo UTja je fajt v nezakompliciranem prostoru in to je tudi car njegove igralnosti. to kar zdej delajo neke cudne in prevec razgibane terene podere igralnost UTja.
folku ki izdelujejo igre se jim pa itak gre d zdeva vizualno dost dobru izgleda. zato pa jst raj spilam igre iz automatu (mame rom) in se najbol spil 1943 battle of midway (neki tazga)
nej raj nrdijo realisticne igre kolkr tolk vizualno dobre pa pri arkadah nej se kej vec posvetijo igralnosti.
primer: nek strastni igralec UTja je dobu ali kupu UT2k3 in je reku to je en velik khm... in mi dau CDkey brezplacno.
UT2k3 in UT2k4 .
bistvo UTja je fajt v nezakompliciranem prostoru in to je tudi car njegove igralnosti. to kar zdej delajo neke cudne in prevec razgibane terene podere igralnost UTja.
folku ki izdelujejo igre se jim pa itak gre d zdeva vizualno dost dobru izgleda. zato pa jst raj spilam igre iz automatu (mame rom) in se najbol spil 1943 battle of midway (neki tazga)
nej raj nrdijo realisticne igre kolkr tolk vizualno dobre pa pri arkadah nej se kej vec posvetijo igralnosti.
primer: nek strastni igralec UTja je dobu ali kupu UT2k3 in je reku to je en velik khm... in mi dau CDkey brezplacno.
do what i say not what ive done!
Aggressor ::
Ločiti moramo med zmožnostmi grafičnega pogona in pa dejanskim udejanjenjem igralnega prostora. Po domače povedano, z nekim pogonom lahko, ne glede na to, kako dober je (relativno gledano), naredimo zanimivo okolico ali pa tako za pobruhat. Ne skrivam svojega stališča, da UT2k3 spada bolj v drugi razred; nad njim sem bil nemalo razočaran, ker je bil s stališča dizajna map velik korak nazaj glede na to, kar je pokazala mapperska skupnost z UT pogonom, ne le to, bi le celo korak nazaj glede na to, kar je sam Epic pokazal z UTjem!
Za predstavo, česa je zmožen pogon, si oglejte naslednje mape:
DM-Aristocracy
CTF-Addien-Dwy
DM-Bloom
DM-Tree-of-Ages
DM-Victoria
DOM-Aphrodite
DM-Nirvana[]
Pa še kup drugih. Če te zanima igralnost, je že nesmrtna DM-1on1-Alpu2
In tako dalje.
Aja, še ena mojih map: DM-SealedDreadFinalSE
Za predstavo, česa je zmožen pogon, si oglejte naslednje mape:
DM-Aristocracy
CTF-Addien-Dwy
DM-Bloom
DM-Tree-of-Ages
DM-Victoria
DOM-Aphrodite
DM-Nirvana[]
Pa še kup drugih. Če te zanima igralnost, je že nesmrtna DM-1on1-Alpu2
In tako dalje.
Aja, še ena mojih map: DM-SealedDreadFinalSE
Jst ::
Bom pogledal te mape in komentiram... Doma sem na 56k povezavi, torej če je preveč, bom pa dl na šihtu. Poročam svoje mnenje pa vsekakor.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
Aggressor:
Kot prvo čestitke za tvojo mapo. Dokaj dobra igralnost, nikjer zatikanja, dobra razporeditev poligonov in efektov - tako da mi konstantno dela z približno 80fps.
Drugače pa še vedno trdim isto. Glede na stanje grafičnih kartic, nobene revolucije. Stanju primerno. Pa imam vse na highest detail. Mape, ki pa pridejo zraven špila so pa narejene zelo čudno (to, kar sem opisal prej). Misim, da imajo te communitiy strani oz. člani, dosti boljši smisel za delanje map.
Aristocracy: vsepovsod dela z istim fpsjem, kar je pri živalskem klanju, pohvale vredno. Zelo lepo oblikovana mapa, sicer dokaj majhna.
Kar sem opazil pri teh mapah, ki si mi jih predlagal, je pa senčenje. Recimo drogov in pa porazdelitev svetlobe, ki je res lepo narejena.
Samo upam, da bo 2004 vsebovala dosti več map, kot 2003. Da bo enakomerna porazdelitev poligonov in efektov skozi VSE mape. In da bo ohranila svoj "čar".
ps: keep on the good work. And if you create another map, post it here.
Kot prvo čestitke za tvojo mapo. Dokaj dobra igralnost, nikjer zatikanja, dobra razporeditev poligonov in efektov - tako da mi konstantno dela z približno 80fps.
Drugače pa še vedno trdim isto. Glede na stanje grafičnih kartic, nobene revolucije. Stanju primerno. Pa imam vse na highest detail. Mape, ki pa pridejo zraven špila so pa narejene zelo čudno (to, kar sem opisal prej). Misim, da imajo te communitiy strani oz. člani, dosti boljši smisel za delanje map.
Aristocracy: vsepovsod dela z istim fpsjem, kar je pri živalskem klanju, pohvale vredno. Zelo lepo oblikovana mapa, sicer dokaj majhna.
Kar sem opazil pri teh mapah, ki si mi jih predlagal, je pa senčenje. Recimo drogov in pa porazdelitev svetlobe, ki je res lepo narejena.
Samo upam, da bo 2004 vsebovala dosti več map, kot 2003. Da bo enakomerna porazdelitev poligonov in efektov skozi VSE mape. In da bo ohranila svoj "čar".
ps: keep on the good work. And if you create another map, post it here.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Aggressor ::
Ja, kvalitetne community mape posekajo "uradne" na celi črti, tako vizualno kot pri igralnosti. Ni čudno, da je Epic zaposlil kup ljudi iz te skupnosti tudi za UT2k4 - v demu sta Rankin in Torlan spod rok Hourencesa (Addien-Dwy), v moštvu so še denimo willhaven (AS-Astenosphere za UT), pa Desperado2 (Nirvana][) in še nekaj ljudi.
Hvala za komentar moje mape. Sicer sem zelo na tesnem s časom, kar se tega tiče; trenutno delam na precej zapleteni AS mapi, pa še enote za Total Annihilation zraven. Se ne vidim ven...
Sicer pa, če gre verjeti Sweeneyu (Epic "Carmacku"), bomo ugledali bump-mapping in podobne stvarce naslednje leto.
Hvala za komentar moje mape. Sicer sem zelo na tesnem s časom, kar se tega tiče; trenutno delam na precej zapleteni AS mapi, pa še enote za Total Annihilation zraven. Se ne vidim ven...
Sicer pa, če gre verjeti Sweeneyu (Epic "Carmacku"), bomo ugledali bump-mapping in podobne stvarce naslednje leto.
Aggressor ::
Dolgo. Tole sem začel gradit v začetku februarja 2003, končal pa decembra. Ampak je bilo bolj nesrečno naključje, poleg tega sem se še učil novi editor ipd. "Normalno" bi zanjo porabil kake dva-tri mesece.
Jst ::
Agoressor:
Ali mogoče obstaja verzija DM_Deck16 za 2003?
> Ni čudno, da je Epic zaposlil kup ljudi iz te skupnosti tudi za UT2k4
hehe, a zato se hvalijo, da bo imela 2004 več kot 100 map...
Ali mogoče obstaja verzija DM_Deck16 za 2003?
> Ni čudno, da je Epic zaposlil kup ljudi iz te skupnosti tudi za UT2k4
hehe, a zato se hvalijo, da bo imela 2004 več kot 100 map...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Aggressor ::
Obstaja milijon verzij Deck16 za UT2k3, le malo pa je kvalitetnih. Sam te mape ravno ne cenim tako hudo, tako da jih nimam in bi moral pogledat po netu.
Map naj bi bilo 105 ( tule), vključujejo pa tudi tiste iz UT2k3 in dveh uradnih bonus packov.
Map naj bi bilo 105 ( tule), vključujejo pa tudi tiste iz UT2k3 in dveh uradnih bonus packov.
kuglvinkl ::
Sam nabijam izključno Deck 16. Zdej, katero točno, pa težko rečem.
Your focus determines your reallity
Jst ::
Aggressor:
Še eno vprašanje imam zate: ali se da pri že obstoječih mapah spremeniti default map bot count? Nekatere mape so zelo velike in imajo default map bot count 4. To me zelo moti, ker ko špilam imam veliko map v listi in se mi ne da pri nekaterih spreminjati ročno. To bi rad rešil, da bi bilo že default malo več.
Še eno vprašanje imam zate: ali se da pri že obstoječih mapah spremeniti default map bot count? Nekatere mape so zelo velike in imajo default map bot count 4. To me zelo moti, ker ko špilam imam veliko map v listi in se mi ne da pri nekaterih spreminjati ročno. To bi rad rešil, da bi bilo že default malo več.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Deathlike M Tito ::
a nima zadeva moznost kolk botou bo u igri stalno?! ker UT ga ma sam upises in je pousod. mislm d bi moglu bit tud pr 2l3. sam izklopi tist bot per a map nek podobnega pa upisi kolk jih cs met. no mislm d je tku
do what i say not what ive done!
Jst ::
Jaz imam ponavadi vse mape v map list. In jaz hočem samo pri nekaterih spremeniti default map bot count. Če bi imel vedno recimo 8 botov, bi na majhnih mapah bila katastrofa.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Aggressor ::
Uf uf, v editorju se sicer v nekaj sekundah naštimat drugačen default bot count, ampak po pameti bi dejal, da morajo potem dotično verzijo mape imeti vsi igralci, ne zgolj server. Če dejansko pride do konflikta, ne vem.
Glede na to, da se ocenjevalci map hudo usajajo, če 1on1 mape nimajo DBC na 1, bržkone ni generičnega načina za spreminjanje. Morda obstajajo kake modifiakcije, ki to uredijo (morda kak JaFo bot editor), ampak zanje žal ne vem.
Glede na to, da se ocenjevalci map hudo usajajo, če 1on1 mape nimajo DBC na 1, bržkone ni generičnega načina za spreminjanje. Morda obstajajo kake modifiakcije, ki to uredijo (morda kak JaFo bot editor), ampak zanje žal ne vem.
mare87 ::
Meni osebno se dopadejo drugačna oblika orožij in izboljšana grafika. Menuji so res slabo narejeni polek tega pa tudi se efekti streljanja premalo slišijo. Če nebi izboljšali grafičnega pogona si igra nebi zaslužila naziv 2004 . Aggressor: ste pa nabildani na Slo-faci :).
N1ghtFall ::
Mene spet moti da se pocutm kot kobilca v velikem travniku, mape majo pofukano meglo ki se jo da v singel player celo isklopit (sevede se neda v multiplayerju) skini se vidjo... oz NEVIDJO.
Ce bi saj meglo pa skine urihtal bi bil to kr svetovn spil. Pa da bi blo cim manj odprtih (tdm) map!
Ce bi saj meglo pa skine urihtal bi bil to kr svetovn spil. Pa da bi blo cim manj odprtih (tdm) map!
Jst ::
Meni so pa zelo všeč odprte mape. Kar se mi tudi dopade v v2004 je fizika in pa stil igralnosti, ki se približuje ut org. Kar sem opazil je pa sledeče: zraven monitorja (17") kupljenega 4-5 let nazaj sem dobil programček coloifix in pa neko modro kartico. Ko zaženeš ta program zahteva od tebe, da to kartico prilepiš na ekran. Potem te sprašuje polno stvari, katera barva je najbolj podobna, vrsto luči, ki jo imaš v sobi itd... Po tej kalibraciji monitorja so barve v ut neprimerno lepše in tudi skini se lepo ločijo od okolice. Megla me ne moti več. Zanimivo, da je ta razlika najbolj opazna prav v ut.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Tilen ::
no, jaz sem zdaj malo zaigral tole zadevscino in se mi zdi tale "zadnji" se najbolsi do zdaj =) , pač moje skromno mnenje.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
frenk ::
men je pa tole zlo vredu špil
gandalfar: daj nared server prosm, pa gremo mal špilat
p.s.: zlooo me spominja na BF, pa sploh ne vem zakva
gandalfar: daj nared server prosm, pa gremo mal špilat
p.s.: zlooo me spominja na BF, pa sploh ne vem zakva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: frenk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Unreal Tournament III (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 14749 (2404) | kuglvinkl |
» | Unreal TournamentOddelek: Igre | 3834 (2276) | frtusnk |
» | Nov popravek in razširitev za Unreal Tournament 3Oddelek: Novice / Igre | 4901 (3470) | Ktj |
» | UT 2004 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 4465 (3152) | cewkit |
» | Unreal Tournament 2003 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 13184 (8244) | R33D3M33R |