Forum » Elektrotehnika in elektronika » elektronski predvžig pri mopedu(2 taktni motor)
elektronski predvžig pri mopedu(2 taktni motor)
snow ::
No zadeva je taka... Mam dva mopeda, ki pač morata bit najbolj 'sfrizirana' kar se da.
Sedaj sem prišel do faze da bom naštimal elektronsko kontroliran predvžig z mikrokontrolerjem. Izračuni in to niso nek problem ... ampak zanimajo me kakšne vaše morebitne iskušnje s tem oz. še bolj fizikalno optimalne nastavitve.
Nekaj kar vem... trik je ubistvu v tem da pri višjih vrtljajih imamo več predvžiga, saj je hitrost potovanja bata višje, eksplozija od vrha glave cilindra(kjer je svečka) pa mislim(!), da ima bolj kot ne enako hitrost. Pri nižjih obratih pa mora biti predvžig manjši saj je hitrost bata manjša.
Me zanima tisto glede hitrosti eksplozije... pa kdaj točno naj bi eksplozija dosegla bat? Najbrž ko je v zgornji mrtvi točki, nikakor pa ne pred njo...
Predvžig se ponavadi poda kot odvistnost vžiga pri zasuka pred ZMT (zgornjo mrtvo točko) ter obrati. Recimo pri 2000 rpm nekje 5° potem pri 10000 rpm pa 25°...
Kakšna bi bila najbolj optimalna krivulja?
Aja moped (brez te elektronske fore) trenutno deluje od 2000 do nekje 11000 rpm. Kakšen je nastavljen predvžig bom moral še pogledati.
(Nekaj se gledal na netu... govorijo o t.i. "3D ignition map", kjer se upošteva še pozicija plina (po domače: gasa)).
[prestavljeno v upanju na boljši odziv -OwcA]
Sedaj sem prišel do faze da bom naštimal elektronsko kontroliran predvžig z mikrokontrolerjem. Izračuni in to niso nek problem ... ampak zanimajo me kakšne vaše morebitne iskušnje s tem oz. še bolj fizikalno optimalne nastavitve.
Nekaj kar vem... trik je ubistvu v tem da pri višjih vrtljajih imamo več predvžiga, saj je hitrost potovanja bata višje, eksplozija od vrha glave cilindra(kjer je svečka) pa mislim(!), da ima bolj kot ne enako hitrost. Pri nižjih obratih pa mora biti predvžig manjši saj je hitrost bata manjša.
Me zanima tisto glede hitrosti eksplozije... pa kdaj točno naj bi eksplozija dosegla bat? Najbrž ko je v zgornji mrtvi točki, nikakor pa ne pred njo...
Predvžig se ponavadi poda kot odvistnost vžiga pri zasuka pred ZMT (zgornjo mrtvo točko) ter obrati. Recimo pri 2000 rpm nekje 5° potem pri 10000 rpm pa 25°...
Kakšna bi bila najbolj optimalna krivulja?
Aja moped (brez te elektronske fore) trenutno deluje od 2000 do nekje 11000 rpm. Kakšen je nastavljen predvžig bom moral še pogledati.
(Nekaj se gledal na netu... govorijo o t.i. "3D ignition map", kjer se upošteva še pozicija plina (po domače: gasa)).
[prestavljeno v upanju na boljši odziv -OwcA]
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
- premaknilo iz Znanost in tehnologija: OwcA ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | 2 taktni motor ne vžge navodilaOddelek: Loža | 6407 (5719) | hojnikb |
» | flexer elektronikaOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 6978 (2652) | markasaso12 |
» | 95/98/100 oktanski bencin (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 43924 (23574) | ...:TOMI:... |
» | fizikaOddelek: Šola | 1927 (1584) | sidd |
» | OMV in 100 oktanov (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12339 (10724) | OmegaM |