Novice » Ostale najave » EU želi umakniti prepoved prodaje novih bencinskih in dizelskih avtomobilov
hendriks ::
Če so preprostejša in cenejša zakaj potem cene ne sledijo temu trendu? Koliko od vas se upa kupit 7 let star EV, cena max do 10k
dokler bodo fosilce prodajal, bom kr fosilce vozil...žal, tehnologija preverjena, servisni posegi znani, tudi cene znane...tankam, uredim servis in grem lahko tudi na par K dolgo pot...tega ne bi delal z EV-jem...
Jaz sem istega mnenja. Sploh pa folk misli, da se ICE tehnologija ne razvija.
PluribusUnum ::
"servisni posegi znani" kvantiteta poznanih Franck je boljše kot kvaliteta "ene" Micke. Škoda, da so Micke redke
Glugy ::
Politika prehiteva gospodarstvo in zahteva nekaj, kar ima bolj malo z realnostjo, papir marsikaj prenese.
Na EU špitzenkandidat politika dela na ustvarjanju dobrih pogojev za gospodarstvo in ne da se gredo politikantstvo.
Teh 10% bo ravno za bogate, da bodo lahko kupovali, kar bodo hoteli. In preden bo leto 2035, bo se marsikaj drugače.
Kitajci so sposobni dohitevat to politiko, Evropejski avtomobilski velikani so pa prevelike negibčne korporacije ki se jim nič ne da in hočejo vse čisto počasi. To je problem evropskih korporacij, to ni problem generalno za vse počez. Dolgo so vedle za to da bo zahteva da se do 2035 preneha za bencinskimi/dizelskimi avtomobili. In kaj so naredile? Nič. Zanašale so se na to da so prevelike da bi padle, prevelik delež gospodarstva EU so in se jim moramo vsi klanjat. Butasto. Na dolgi rok se protekcionizem gospodarstva kaže v zaostalosti za drugimi velikimi igralci. Zdej bomo še bolj zaostali za Kitajci pri avtomobilih.
fikus_ ::
Pri tem so predvsem DE politiki in njihovi ekofašisti forsirali najprej SE, ker je DE imela nekaj proizvodnje panelov, tukaj je biznis zavohala Kitajska in preplavila trg s cenejšimi paneli, potem je bilo spet forsiranje EV, spet se ponovi zgodba s strani Kitajcev,...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
tony1 ::
Hm, človek dobi občutek parafraze ene mantre iz Amerike, recimo: "kar je dobro za švabsko industrijo, je dobro za EU".
Toliko o uniji eko beko... zelenih.
Toliko o uniji eko beko... zelenih.

Blinder ::
0,9 l mašine so čisto kul? Na katerem planetu in po katerem kriteriju?
0.9 se pomnoži s polnilnim tlakom in dobiš ven primerjalno n/a prostornino
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Mr.B ::
fujtajksel je izjavil:
Največji hipokriti na svetu pri vsem pa so Norvežani, ki se grejo svetnike in procentualno kupijo največ EVjev istočastno pa država bogati na račun prodaje nafte in plina.
YES! Tud po Dubaju vozijo busi na vodik :)
Prepoved je čist mimo. V razvoj EV se je že zmetalo toliko denarja da bi bil že čas da bi bili cenejši od ICE brez subvencij in bi potem ICE sami od sebe izumrli.
Slon v sobi je še vedno problematično polnjenje, poceni je samo doma. Pri nas nedavno nabili omrežnino, ne pa npr omogočili uporabe svoje (poceni) elektrike na dostopnem omrežju polnilnic. In ne samo pri nas, nasploh po EU je električno polnjenje dodatno zakomplicirano s temi in onimi naročninami namesto transparentih cen kot pri bencinu/dizlu, naj se evrobirokrati rajši kej ukvarjajo s tem.
Problem poceni Kitajcev je posebna tema. V bistvu so se s podobnim problemom Kitajcev srečale mnoge druge panoge precej prej in bile prisiljene premaknit proizvodnjo na Kitajsko da bi "ostale konkurenčne". To so si bogati zahodni globalizatorji zrihtali da si še malo okrepijo denarnice na račun lastne raje in srednjega razreda, Kitajci pa znali izkoristit. Po par desetletjih tega eksperimenta bi bilo lahko že vsem jasno da prost pretok blaga ob neenakih ostalih pogojih ni pametna ideja. Da nisi nič bolj zelen če "umazano" industrijo prestaviš na Kitajsko in da boš na daljši rok crknu če imaš toliko dražjo energijo. Za kej spremenit pri tem je seveda večji problem odpor zahodnih bogatunov kot Kitajcev.
Sej razumeš da je Cena ameriške nafte na sodček že pod 55$. pa še nižja bo.
Celotna Azija gre na EV, vključno s tovornjaki, le tisti ki nimajo lastnega razvoja in znanja ostajajo na dobri stari tehnologiji...
In tako med vrsticami...
Da nisi nič bolj zelen če "umazano" industrijo prestaviš na Kitajsko
Nihče te ne brani to prestaviti nazaj v Evropo in Ameriko. Realnost je pač ta, da proizvodnja energije na Kitajski je ekvivalentna seštevka Amerike in evropske proizvodnje + še malo. Ko boš enkrat to zrihtal, lahko razmišljaj o umazani tehnologiji. No
Da ne boš imel dodatnega kulturnega šoka, proizvodnja v Aziji je tako avtomatizirana, da rezen nekaj dobro izobraženih bo sicer imelo delo, ostali bodo pa sanjali kako je včasih proizvodnja železa zaposlovala celotno mesto .
Lol se Hutiji delajo Facpalm USA:
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis

Mr.B ::
Lol se Hutiji delajo Facpalm USA:
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
hruske ::
Zemljevid v novici je zelo čuden in zavaja. Na zemljevidu je rdeče vse kar je pod 15%. Mi smo letos na letnem nivoju nekje pri 10% EVjev, Hrvaška je malo nad 1%. Velikostni razred razlike, pa ista barva. Bravo. :D
FireSnake ::
PROTEINSKI je izjavil:
Nisi podkrepil z viri, trol.
Osebni podatki
Uporabniško ime: PROTEINSKI
Čas prve prijave: 11.06.2025 19:09:13
Dovoli, da si izposodim tvoje besede:
PROTEINSKI je izjavil:
trol.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
FireSnake ::
Politika prehiteva gospodarstvo in zahteva nekaj, kar ima bolj malo z realnostjo, papir marsikaj prenese.
Na EU špitzenkandidat politika dela na ustvarjanju dobrih pogojev za gospodarstvo in ne da se gredo politikantstvo.
Teh 10% bo ravno za bogate, da bodo lahko kupovali, kar bodo hoteli. In preden bo leto 2035, bo se marsikaj drugače.
Kitajci so sposobni dohitevat to politiko, Evropejski avtomobilski velikani so pa prevelike negibčne korporacije ki se jim nič ne da in hočejo vse čisto počasi. To je problem evropskih korporacij, to ni problem generalno za vse počez. Dolgo so vedle za to da bo zahteva da se do 2035 preneha za bencinskimi/dizelskimi avtomobili. In kaj so naredile? Nič. Zanašale so se na to da so prevelike da bi padle, prevelik delež gospodarstva EU so in se jim moramo vsi klanjat. Butasto. Na dolgi rok se protekcionizem gospodarstva kaže v zaostalosti za drugimi velikimi igralci. Zdej bomo še bolj zaostali za Kitajci pri avtomobilih.
Tukaj bi se jaz delno strinjal.
So birokrati sploh pogledali tehnološke omejitve?
Če bi šlo, bi industrija to naredila danes. In ne bi čakala na jutri.
Zelena agenda je bila premočna in prehitra. Zdaj pa so videlo, da so gobcali v prazno. In temu primerno odreagirali.
Zgoraj pa lepo piše, da tisti, ki so gobcali bodo v času, ko bi se to naj zgodilo v "zasluženem" pokoju.
Zagotovo pa ne v EU parlamentu.
Za kaj takega, kot so zelenjavarji naredili ultimat bi se bilo treba posvetovati z industrijo.
No, pa naj crknejo, ane? Pa večina druge industrije z njimi. In posledično še ta birokratski EU parlament.
Če bi crklin slednji bi bilo še najmanj škode. Kar za prva dva ne moreva trditi!
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
FireSnake ::
Evo relanost EU...
The ASPI's Critical Technology Tracker evaluated high-quality research on 74 current and emerging technologies this year, up from the 64 technologies it analysed last year. China is ranked number one for research on 66 of the technologies, including nuclear energy, synthetic biology and small satellites, and the United States topped the remaining 8, including quantum computing and geoengineering
Viewed as a bloc, the European Union remains a significant force, leading in high-impact research in four of the 74 technologies and breaking the US-China dominance. Germany maintains its first place in Europe and is now among the top five countries in 30 technologies (up from 24 when the tracker covered 64 technologies). Italy reaches the top five in 14 technologies, while France does so in four.
The Chinese Academy of Sciences remains the world's premier technological research institution, ranking first in 31 technologies. It has lost its top spot in quantum sensors and novel antibiotics and antivirals to other Chinese universities but ranks first in two of the 10 new technologies. Among universities, Tsinghua in Beijing has remained on top, placing first in five technologies.
India shows significant momentum, now ranking in the top five countries for research effort in 50 technologies (up from 43 last year). Notably, India has overtaken the US as the second-ranked country in five technologies.
Iran remains in the top five in eight technologies, though it has dropped out of the top five in supercapacitors. Its strongest institution is the Islamic Azad University in Tehran. Saudi Arabia has gained ground, now ranking in the top five in five technologies, with King Abdullah University of Science and Technology appearing in the top 10 institutions in three aspects of information and communications technology.
Ps, sreča da e aje avtor kitajc![]()
Glede na tole tvoje pisanje ne preseneča.
In to je še ena stvar, česar zabiti birokrati niso vzeli v obzir!
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnake ()
DamijanD ::
twom: gužva, glih tako kot če se pripeljejo z ICE. V bistvu več kot se jih pripelje, počasneje se bodo vozili, manj bodo porabiliGovoril sem o gužvi na polnilnicah. Je mal (velik) razlike al se na petrolu zadržiš 5 minut al 1 uro.![]()
Sicer je bil pa pred kratkim en prispevek, kako je urednik avto revije 2 uri iskal delujočo polnilnico po Poreču...
Saj vem kaj si mislil. Ampak, če si z obalo imel v mislih predvsem našo obalo, potem (velika) večina obiskovalcev z EV ne bo rabila hitre polnilnice na obali.
besame ::
Cilji zelenega prehoda so bili obubožati prebivalstvo in ustanovitev centralne svetovne vlade pod krinko strahu pred podnebnimi spremembami. Trenutno se stanje nagiba k temu, da bo Evropo obubožala Ukrajina, svetovna vlada bo pa še malo počakala, zato se lahko zeleni prehod zmehča, da EU plemstvo ostane na oblasti.
BigWhale ::
Edino pravilno. Posiljevanje z smetjem od EVjev ne bo rešilo ničesar. Osebno bom dizla vozil dokler mi bo to zakonodaja dovolila.
Vi kar posedajte 1h po kafičih vsake 400km vožnje, jaz ne mislim.
Jaz se na 510km dolgi voznji ustavim za 5 minut poleti in 15 minut pozimi pri -5 stopinjah. Po kaficih posedajo uni k so prisli tankat bencin, jaz ponavadi nimam casa za to.
feryz ::
Nismo vsi ti.
Zato ti imaš ev, drugi ga pa nimamo.
Jaz se na 1050 km dolgi furi ustavim za 4 minute.
Kaj je torej tvoj point?
Zato ti imaš ev, drugi ga pa nimamo.
Jaz se na 1050 km dolgi furi ustavim za 4 minute.
Kaj je torej tvoj point?
timrosu ::
0,9 l mašine so čisto kul? Na katerem planetu in po katerem kriteriju?
0.9 se pomnoži s polnilnim tlakom in dobiš ven primerjalno n/a prostornino
Turbo mašino rabiš mal bolj merkat ker se bolj segreje. Za povrh je pri turbo konfiguracijah precej več elektronike zraven kot pri n/a.
Dokler bo mogoče bom vozil motorje in avte z letniki do 2010. Kasnejši se mi zdijo večinoma ticking time bomb zaradi hudo navitih motorjev, sistemov kot so egr, ki dušijo mašino, raznih bedarij kot je adblue, start-stop, moteči asistenčni sistemi itd. Edini sistemi ki se mi zdijo uporabni so abs, esp in radarski tempomat. Ostali so samo podpiranje lenobe in nepotrebno komplicirajo zasnovo avta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: timrosu ()
U3PM ::
Če so preprostejša in cenejša zakaj potem cene ne sledijo temu trendu? Koliko od vas se upa kupit 7 let star EV, cena max do 10k
Jaz bi takoj, samo ni praktično nobenega takega, ki bi imel prtljažnik 500l ali več (doseg in baterija mi pa zadoščata manjša in me ne bi kaj dosti skrbela glede na stroške, ki jih mam z ICE). Tamanjše rabljene EVje pa jim očitno ni problem prodat, kar gledam na a.netu za pod 10 jurjev, noben ne ostane dolgo gor.
Lonsarg ::
To da so EVji po vsem tem pushu in desetletjih subvencij se vedno drazji od ICE sam pomeni velik fail EU avtomobilske industrije.
Na kitajskem so EV namrec precej cenejsi od ICE ce gres v mini mestne verzije, zato tak trzni delez.
Mas pac kura jajce problem in ko bodo vsaj enako dragi kot ICE plus ene 50 200kW polnilnic v Sloveniji bo delez drasticno narasel.
Na kitajskem so EV namrec precej cenejsi od ICE ce gres v mini mestne verzije, zato tak trzni delez.
Mas pac kura jajce problem in ko bodo vsaj enako dragi kot ICE plus ene 50 200kW polnilnic v Sloveniji bo delez drasticno narasel.
U3PM ::
Sploh pa folk misli, da se ICE tehnologija ne razvija.
Se razvija ICE, ja. Samo žal v smeri vedno večje pokvarljivosti in vedno težjega popravljanja, nekih super duper filtrov, start-stop sistemov, ki bolj škodijo kot pomagajo. 20 let stare ICE kante, ki tega nima, pa tudi ne bi ravno imel.
Lonsarg ::
Ce noces pokvarljivosti kupis Toyotinega hibrida in dobis ICE brez jermena in brez moznikov v menjalniku, tega noben klasicni ICE ne more doseci.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
PujsekPepe ::
0,9 l mašine so čisto kul? Na katerem planetu in po katerem kriteriju?
0.9 se pomnoži s polnilnim tlakom in dobiš ven primerjalno n/a prostornino
Turbo mašino rabiš mal bolj merkat ker se bolj segreje. Za povrh je pri turbo konfiguracijah precej več elektronike zraven kot pri n/a.
Dokler bo mogoče bom vozil motorje in avte z letniki do 2010. Kasnejši se mi zdijo večinoma ticking time bomb zaradi hudo navitih motorjev, sistemov kot so egr, ki dušijo mašino, raznih bedarij kot je adblue, start-stop, moteči asistenčni sistemi itd. Edini sistemi ki se mi zdijo uporabni so abs, esp in radarski tempomat. Ostali so samo podpiranje lenobe in nepotrebno komplicirajo zasnovo avta.
Prvi pametni komentar. Zakaj tlačijo toliko elektronike notr...simpl kot delajo telefone.sam da se štanca
U3PM ::
Ce noces pokvarljivosti kupis Toyotinega hibrida in dobis ICE brez jermena in brez moznikov v menjalniku, tega noben klasicni ICE ne more doseci.
Ni mi ravno všeč ideja dveh pogonskih sklopov pa servisiranja ICE, raje bi imel čistega EVja s solidnim prtljažnikom, tega pa manjka, še nisem videl za manjši denar. Mogoče bi za pravi denar tudi toyota hibrida vzel, ampak tisti z velikim prtljažnikom tudi preveč držijo ceno, toliko niso vredni za moje pojme
Zgodovina sprememb…
- spremenil: U3PM ()
twom ::
Dokler bo mogoče bom vozil motorje in avte z letniki do 2010. Kasnejši se mi zdijo večinoma ticking time bomb zaradi hudo navitih motorjev, sistemov kot so egr, ki dušijo mašino, raznih bedarij kot je adblue, start-stop, moteči asistenčni sistemi itd. Edini sistemi ki se mi zdijo uporabni so abs, esp in radarski tempomat. Ostali so samo podpiranje lenobe in nepotrebno komplicirajo zasnovo avta.En ki podobno razmišlja kot jaz.

stara mama ::
Nista samo vidva, nas je precej veliko.
Ampak tehnološki navdušenci (sej smo na takem forumu) radi orgazmirajo nad featurji v teslah (in ostalih EVjih)
Nič narobe s tem, samo ne si ustvarjat slike izključno iz tega foruma.
In ne nas posiljevat z omejitvijo izbire, pa bomo vsi srečni.
Ampak tehnološki navdušenci (sej smo na takem forumu) radi orgazmirajo nad featurji v teslah (in ostalih EVjih)
Nič narobe s tem, samo ne si ustvarjat slike izključno iz tega foruma.
In ne nas posiljevat z omejitvijo izbire, pa bomo vsi srečni.
Ekologija™ in Trajnost™

Mr.B ::
Evo relanost EU...
The ASPI's Critical Technology Tracker evaluated high-quality research on 74 current and emerging technologies this year, up from the 64 technologies it analysed last year. China is ranked number one for research on 66 of the technologies, including nuclear energy, synthetic biology and small satellites, and the United States topped the remaining 8, including quantum computing and geoengineering
Viewed as a bloc, the European Union remains a significant force, leading in high-impact research in four of the 74 technologies and breaking the US-China dominance. Germany maintains its first place in Europe and is now among the top five countries in 30 technologies (up from 24 when the tracker covered 64 technologies). Italy reaches the top five in 14 technologies, while France does so in four.
The Chinese Academy of Sciences remains the world's premier technological research institution, ranking first in 31 technologies. It has lost its top spot in quantum sensors and novel antibiotics and antivirals to other Chinese universities but ranks first in two of the 10 new technologies. Among universities, Tsinghua in Beijing has remained on top, placing first in five technologies.
India shows significant momentum, now ranking in the top five countries for research effort in 50 technologies (up from 43 last year). Notably, India has overtaken the US as the second-ranked country in five technologies.
Iran remains in the top five in eight technologies, though it has dropped out of the top five in supercapacitors. Its strongest institution is the Islamic Azad University in Tehran. Saudi Arabia has gained ground, now ranking in the top five in five technologies, with King Abdullah University of Science and Technology appearing in the top 10 institutions in three aspects of information and communications technology.
Ps, sreča da e aje avtor kitajc![]()
Glede na tole tvoje pisanje ne preseneča.
In to je še ena stvar, česar zabiti birokrati niso vzeli v obzir!
Seveda so vzeli v okvir, samo potem bi bili nekateri brez denarja.
V končni fazi je članek baziran na število znanstvenih objav, kot referenca za znanstvene naskoke /raziskave. Samo nekdo na zahodu takrat ni računal na populus Indijcev in Kitajcev. Sedaj so pa nekateri na zahodu recimo univerze, tako odvisne od tega sistema, tako pa je danes stanje kot je. No
Ps: lahko pa tako argumentiramo, da so v EU proti takemu sistemu, pa jih ni ravno na top lestvici
Lol se Hutiji delajo Facpalm USA:
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
BigWhale ::

Mr.B ::
Cilji zelenega prehoda so bili obubožati prebivalstvo in ustanovitev centralne svetovne vlade pod krinko strahu pred podnebnimi spremembami. Trenutno se stanje nagiba k temu, da bo Evropo obubožala Ukrajina, svetovna vlada bo pa še malo počakala, zato se lahko zeleni prehod zmehča, da EU plemstvo ostane na oblasti.
Sej se lahko sprenevedamo. Problem so lobisti ki so rekli da je plin bolj eko kot premog. In če bi biola tvoja izjava , no imel kakoli skladno z relanostjo, potem TACO zagotovo nebi ukinil teh eko agencij, kar se te dni dogaja v Ameriki. Če nekaj nimaš, ne moreš proti argumentirat. OK je pa re, ko TACO izjavi da so za inflacijo krivi migranti, potem veš da populus na zahodu ravno ne spada v nek krog inteligence…
Nismo vsi ti.
Zato ti imaš ev, drugi ga pa nimamo.
Jaz se na 1050 km dolgi furi ustavim za 4 minute.
Kaj je torej tvoj point?
V vsakem primeru, bi ti v tem primeru morqli preprčiti nadalno vožno, da ne boš copy past romuni.
Lol se Hutiji delajo Facpalm USA:
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mr.B ()
BigWhale ::
PujsekPepe je izjavil:
Prvi pametni komentar. Zakaj tlačijo toliko elektronike notr...simpl kot delajo telefone.sam da se štanca
Zato ker od kar tlacijo not elektroniko ljudje ne kurijo vec pod dizli, pa zato da ste lahko pozabili kaj je 'zaug', pa zato da avtomobili ne popijejo 12l za mestno voznjo, da klime delajo, ... in tako naprej.
Zmajc ::
Jaz bom svojega BMW 5 dizla prodal za minimalno nižjo ceno kot sem ga kupil, koliko boš ti dobil za svojo EV kanto?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Zmajc ::

stara mama ::
Ti avti grejo po 20 let, če so vredu vzdrževani (zato jih je pa še tok po cesti), kar za EVje in njihove baterije (še) ne moremo rečt.
Pa tud če se generalko naredi na motorju, bo ceneje kot baterija.
Pa tud če se generalko naredi na motorju, bo ceneje kot baterija.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Lonsarg ::
Hitreje ko se tehnologija razvija hitreje padajo cene to je vendar jasno.
Ampak to traja le dolocen cas. EV razvoj se pocasi ustavlja.
Ampak to traja le dolocen cas. EV razvoj se pocasi ustavlja.

stara mama ::
To bomo še vidl, do takrat bomo pa opazovali beta testerje ala bigwhale, utk, ikst in ostale da pokažejo, s čim vse se je ali ni potrebno ukvarjat.
Recimo enega je ta EV sekta uspela prepričat v nakup eGolfa, zdej pa joka v sosednji temi da je 2 mesca brez avta, ogromni stroški, deli nedobavljivi, hoče v medije....
Papir vse prenese, mi zdaj opazujemo prakso na tuje stroške :)
Recimo enega je ta EV sekta uspela prepričat v nakup eGolfa, zdej pa joka v sosednji temi da je 2 mesca brez avta, ogromni stroški, deli nedobavljivi, hoče v medije....
Papir vse prenese, mi zdaj opazujemo prakso na tuje stroške :)
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Gregor P ::
Zdajle gledam cene starih hibridnih Toyota Coroll in imajo očitno takšne cene kot so jo imele nove okoli leta 2020 (torej še pred valom podražitev). Lastniki tih vozil praktično niso čisto nič izgubili, če sedaj staro zamenjajo za novo (razen seveda, da morajo doplačati za ta "val").
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
silon42 ::
fikus_ ::
Zdajle gledam cene starih hibridnih Toyota Coroll in imajo očitno takšne cene kot so jo imele nove okoli leta 2020 (torej še pred valom podražitev). Lastniki tih vozil praktično niso čisto nič izgubili, če sedaj staro zamenjajo za novo (razen seveda, da morajo doplačati za ta "val").![]()
Inflacijo si pozabil.
Stat.si pravi da je bila v SLO 24,6%
.
Vedno večja konkurenca bo pri EV, tako da se bo našlo kaj tudi za tiste, ki se sedaj ne vidijo kot lastniki EV.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
feryz ::
Mogoče.Nismo vsi ti.
Zato ti imaš ev, drugi ga pa nimamo.
Jaz se na 1050 km dolgi furi ustavim za 4 minute.
Kaj je torej tvoj point?
A ti je res treba narisat? Point je, da je izjava o enournih postankih bullshit.
Ali pa je point v tem, da lažejo kot prasci glede dosega.
Ker doseg pri 110 km/h ali celo 90km/h, spomladi in jeseni, ko klime ne rabiš, pove toliko kot nič.
Razen če se res rad toliko pelješ. 500 kilometrov daleč.
Za elektro zafiro piše do 600 km.
Ko sem jo imel na testu, je žrla med 35 in 40 kWh/100 km. Dobrih 200 km in to je to. Mogoče 250 km.
Filanje od 10 do 80 procentov traja 0,34 ure (zanimiva merska enota), kar ne zadošča za 200 km.
Ustaviti se 4x na 1000 km dolgi progi, se pravi porabiti 1,34 ure samo za filanje, ni niti pod razno zanemarljivo.
Ampak to je zgolj filanje. Ki pa ne gre vedno tako gladko, kot bi človek želel. Zgodbic je kolikor hočete.
Ni to ročka za bencin, ki jo vtakneš in teče.
tomaz- ::
ampak, ampak, lahko pa med postanki greš lulat, pa kakat, pa na kavico, pa na sendviček, pa na ... 
temni_princ ::
Meni ne pride na misel, da bi se vozil 1000km, tudi če še vedno imel ICE. Z letalom je to eno urco. Plačal pa bom z denarjem, ki sem ga prihranil na nafti.
Sc0ut ::
meni je ideja malih mestnih ev super. za first car pa se se potem da vedno kaj normalnega nabavit.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
bm1973 ::
ampak, ampak, lahko pa med postanki greš lulat, pa kakat, pa na kavico, pa na sendviček, pa na ...![]()
Nabrišeš ženo, ljubico. Kaj pa to?
Urco traja samo vkrcanje
Plus 2 uri prej tam, in prevoz na letališče.
Obratno isto...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bm1973 ()
feryz ::
temni_princ je izjavil:
Meni ne pride na misel, da bi se vozil 1000km, tudi če še vedno imel ICE. Z letalom je to eno urco. Plačal pa bom z denarjem, ki sem ga prihranil na nafti.V pravljici je z letalom eno uro.
Ok, 1000 km je res malo dlje, ampak do 500 km si pa definitivno prej z avtom.
Plus tega je človek rad tudi na cilju mobilen. Kulturno mobilen, ne da se vozi s tistimi jajci, ki jih povsod ponujajo.
zodiak ::
Nehajte nabijati eno in isto.
V prvem četrtletju prihodnjega leta pridejo na trg avtomobili z revolucionarno tehnologijo baterij, ki so jo izumili že 20 let nazaj in bodo ev imeli dva taužent petstu kilometrov dosega in bodo pometli z ICE.
Majke mi, so nam že par tisočkrat povedali da bo tako.
Bomo vidli. Do zdaj še ni bilo junaka , ki bi to zmogel. Bodisi evropski ali kitajski...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zodiak ()
PujsekPepe ::
Urco traja samo vkrcanje
Ja pa 2 ure prej ke pridt, pa pregledi na letališčih, pa zamude. Zdj bo pa reku mam private jet.
temni_princ je izjavil:
Meni ne pride na misel, da bi se vozil 1000km, tudi če še vedno imel ICE. Z letalom je to eno urco. Plačal pa bom z denarjem, ki sem ga prihranil na nafti.
Odvisno kam greš. Pa koliko oseb. Če pomislim da izbiriam avion ki traja 1 uro let oz skupno 6 ur plus ogromno vez ni pokritih s slovenijo torej še go opti zravn rajš izberem avto za 10 - 12 ur dolgo vožnjo. Avion je pain in the ass.
Za cheap variante je pa flix bus, sploh če si na low budget.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PujsekPepe ()
feryz ::
Saj veš, da je to sarkastično? Ker, baje, take baterije že popolnoma vsi imajo, že par let, samo vgraditi jih nočejo.Nehajte nabijati eno in isto.
V prvem četrtletju prihodnjega leta pridejo na trg avtomobili z revolucionarno tehnologijo baterij, ki so jo izumili že 20 let nazaj in bodo ev imeli dva taužent petstu kilometrov dosega in bodo pometli z ICE.
Majke mi, so nam že par tisočkrat povedali da bo tako.
Bomo vidli. Do zdaj še ni bilo junaka , ki bi to zmogel. Bodisi evropski ali kitajski...
Jih bodo pa drugo leto.
Kot tisti stavek v oštariji:"Jutri bo pijača zastonj".
BigWhale ::
Jaz bom svojega BMW 5 dizla prodal za minimalno nižjo ceno kot sem ga kupil, koliko boš ti dobil za svojo EV kanto?
Vseen mi je, takrat bo avto ze razpadal. Za kolk bom lahko prodal avto je meni povsem nepomembna stvar, ker ga ne mislim prodajat. Edina stvar, ki steje je koliko me bo stal avto v njegovi zivljenski dobi. A bo ceneje kot povprecen bencinar taksnega ranga? Ne vem. Ce primerjam z BMW 3, potem je bila ze nabavna cena manjsa, nek spodoben motor ima porabo 7 l/100km, to v povprecju pomeni okrog 3500 EUR mesecno za gorivo, pri mojih kilometrih. Sedaj na mesec zapravim kakih 50 EUR za polnilnice.
Zame je bil nakup EVja, ker sem menjal avto, resnicno no-brainer.
BigWhale ::
Mogoče.
Ali pa je point v tem, da lažejo kot prasci glede dosega.
Ker doseg pri 110 km/h ali celo 90km/h, spomladi in jeseni, ko klime ne rabiš, pove toliko kot nič.
Razen če se res rad toliko pelješ. 500 kilometrov daleč.
Lej ne vem ... Poleti je bil moj najkrajsi postanek osem minut. Avto je po petih minutah rekel, da se lahko peljem naprej, ampak sem hotel v miru pojest sendvic. :D Ponavadi sem polnil dalj, da sem imel potem se za po Beogradu nekaj baterije. Zdaj se pa ponavadi kar v pisarni dogovorim, da bom polnil avto in se pripeljem s 5% baterije pripeljem pisarne in priklopim avto.
Pozimi so postanki nekoliko daljsi. Tudi na poti nazaj je treba nekaj dalj casa polnit, ker pac vozis v klanec. Odvisno od situacije, vcasih potem raje polninm dvakrat, krajsi cas, kot pa enkrat daljsi cas.
Najdalj sem polnil takrat, ko so bili z mano sodelavci, ker sem jih cakal, da so v miru popili kavo.
Vozim se priblizno enkrat na mesec in nikoli se mi ne mudi tako, da bi mi cas polnjenja kakorkoli vplival na pot.
Tempomat imam vedno na 130 km/h in na vecini predelov se bolj ali manj drzim omejitev. Do zdaj sem imel najvisjo povprecno hitrost 115 km/h.
Lani poleti sem se peljal v Nemcijo, malo visje od Fulde, malo manj kot 800km. Avto je rekel, da se lahko ustavim samo enkrat in polnim priblizno 40 minut. Stal sem raje dvakrat po priblizno 20 minut. Eni nismo mazohisti in se ne vozimo vec kot kakih 400 km v enem kosu, ceprav smo se vcasih vozili tudi iz Hannovra sredi noci, samo s postanki za scanje. :D
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Nemčija bo zgrešila podnebne cilje (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 19225 (14528) | trancer01 |
| » | Izpusti ogljikovega dioksida še vedno rekordni (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 19743 (14612) | kow |
| » | Evropski parlament izglasoval prepoved dizelskih in bencinskih avtomobilov po 2035. (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 58562 (40465) | AtaŠtumf |
| » | Prihodnost EU - so poudarki na pravih temah (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 7844 (6349) | widj3098dj32 |
| » | V ZDA potrjena Volkswagnova poravnavaOddelek: Novice / Ostale najave | 12957 (11287) | D3m |
