Forum » Na cesti » Resnično ogromna poraba goriva Scenic IV 1.33 Tce 140KM
Resnično ogromna poraba goriva Scenic IV 1.33 Tce 140KM
OutOfTheBox ::
Boš naslednjič pač EVja kupil, ko/če ti bo bencinar preveč žepe izpraznil
Koliko pa dejansko prevozite na dan in to ni v službene namene, kjer vaše gorivo plača delodajalec, da bi lahko govorili o "praznjenju" žepov?
IMBB ::
Jaz osebno zelo malo, to je bolj vprašanje za OPja, če je upravičeno, da ga "naravno" višja mestna poraba toliko moti. Da ti 1000 EUR (ali mogoče 1500 EUR z dosti mestnega stanja) letno za benz bolj izprazni žepe kot 400 EUR za elektriko pri istih relacijah, pa menda ni treba posebej dokazovati. To je pri relativno malih kilometrih, za večje ustrezno pomnoži.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: IMBB ()
UkrFTW!! ::
Odvisno, kakšne so spremenljivke v enačbi. Na st recimo avto ni del enačbe.
Vsi imajo denar, šparajo pa kot ta večji reveži
Vsi imajo denar, šparajo pa kot ta večji reveži
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: UkrFTW!! ()
iKst_ ::
OutOfTheBox je izjavil:
Boš naslednjič pač EVja kupil, ko/če ti bo bencinar preveč žepe izpraznil
Koliko pa dejansko prevozite na dan in to ni v službene namene, kjer vaše gorivo plača delodajalec, da bi lahko govorili o "praznjenju" žepov?
Jaz naredim cca. 25kkm na leto. Od tega cca. 0 kilometrov službeno.
Sicer pa se prevoz na delo ni samo gorivo, ampak moraš računati tudi amortizacijo avtomobila. Če se službeno voziš 100km na dan, je dejanski strošek z avtomobilom hitro višji od tistih 21€ kilometrine. To je cca. 25kkm letno. To sta 2 servisa, komplet gum najmanj vsaki 2 leti, izredna popravila, izgubo vrednosti...
bm1973 ::
Amortizacija avta, to v Sloveniji ne obstaja, kaj vam ni jasno.
Zato folk kupi EV za 50k, da prišpara na leto 300 EUR pri gorivu...
Zato folk kupi EV za 50k, da prišpara na leto 300 EUR pri gorivu...
iKst_ ::
Zato folk kupi EV za 50k, da prišpara na leto 300 EUR pri gorivu...
300€ na mesec je bližje realnemu stanju. Avto za 50k je lahko pa EV, bencinar, dizel, hibrid... Leta 2025 smo, cene so tam tam.
IMBB ::
Amortizacija avta, to v Sloveniji ne obstaja, kaj vam ni jasno.
Zato folk kupi EV za 50k, da prišpara na leto 300 EUR pri gorivu...
Kaj pa nov EV za 10k? Ali pa mogoče 23k?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Nismo leta 2015 več. Če ma OP zdaj relativno novega bencinarja, ko bo kupoval naslednjega, bodo EVji verjetno že cenejši v vseh segmentih tudi za nabavit, ne samo za vozit.
bm1973 ::
Kaj pa nov EV za 10k? Ali pa mogoče 23k?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
To nista avta.
V enega se ne spravim, drugi je Opel...
IMBB ::
Potem pač potolaži OPja glede porabe 10l v mestu oz. mu pomagaj postavit v kontekst. Jaz sem poskusil, pa ne vem, če mi je uspelo.
bm1973 ::
Naj se ne vozi po mestih v koloni. Naj parkira avto nekje na obrobju, če je mesto Ljubljana, naj gre na P+R.
IMBB ::
Raje pešhonda, bicikl, vlak ali bus, ker EV ni avto. Pa bus in vlak tudi, če sta električna, protestno izstopiš.
Wrop ::
Renojev 1.6 bencinar pije cca 7,5 litra na 100 v mestu. Normalna vožnja.
Renojev 1.6 turbobencinar pije cca 8,5 litra na 100 v mestu. Normalna vožnja. Umirjena, cca liter manj. Nad 9,5 l mestne vožnje, bi moral imeti vklopljen sport način, plus cel up stanja v kolonah.
Relacijska vožnja je ok, tako, da verjetno v mestu delaš nekaj narobe oz. je z avtom nekaj ni ok. Enkrat sposojen Senic 1.3 tce 100-110 pa je pil cca 7-7,5 mestne vožnje. Dalo bi se še manj.
Renojev 1.6 turbobencinar pije cca 8,5 litra na 100 v mestu. Normalna vožnja. Umirjena, cca liter manj. Nad 9,5 l mestne vožnje, bi moral imeti vklopljen sport način, plus cel up stanja v kolonah.
Relacijska vožnja je ok, tako, da verjetno v mestu delaš nekaj narobe oz. je z avtom nekaj ni ok. Enkrat sposojen Senic 1.3 tce 100-110 pa je pil cca 7-7,5 mestne vožnje. Dalo bi se še manj.
iKst_ ::
Na spritmonitor je najvišja povprečna poraba za ta avto 11,45 litra. Povprečje cca. 7,5. Povsem normalno.
krucymucy ::
Vsak ima svoje navade. Na Krk se velikokrat peljem in čez tiste Mrzle Vodice avto niti pod razno ne troši malo. Pravzaprav je poraba hudo velika.
Kar me rešuje je hibrid. Ker ogromno energije tudi nazaj pride in jo ponucaš.
Tam cez imam jaz z BEV porabo 9kWh, ker se z gornjega jelenja prakticno do mosta spucas. Ze samo do hitre ceste je 9km klanca dol.
To ne šteje.

endelin ::
Vsak ima svoje navade. Na Krk se velikokrat peljem in čez tiste Mrzle Vodice avto niti pod razno ne troši malo. Pravzaprav je poraba hudo velika.
Kar me rešuje je hibrid. Ker ogromno energije tudi nazaj pride in jo ponucaš.
Tam cez imam jaz z BEV porabo 9kWh, ker se z gornjega jelenja prakticno do mosta spucas. Ze samo do hitre ceste je 9km klanca dol.
To ne šteje.
Kolko kwh imaš v obratni smeri?
feryz ::
Tam cez imam jaz z BEV porabo 9kWh, ker se z gornjega jelenja prakticno do mosta spucas. Ze samo do hitre ceste je 9km klanca dol.Ti jo imaš, ja. Ker se 9 kilometrov spuščaš. Jaz sem pa 9 kilometrov na kombinaciji gas-bremza na polno.
To ne šteje.
Če grem na tvoj primer. Ti imaš porabo 9 kW za navzdol, jaz bi jo imel 18 kW.
Za gor bi jo imel ti 18 kW, jaz pa 35 kW.

stara mama ::
Če maš slučajno izvedbo z "direct injection" majo probleme po nekje 100.000, zabasan sesalni kolektor (tut intercoller). Po besedah mojega mojstra pomaga sam fizično dol in pranje. Baje znan problem GDI motorjev - ni spiranja kolektorja.
Točno tole sem hotel omenit, ko sem včeraj videl kolega ki je čistil sesalne kolektorje bencinarja iz točno istega razloga: prevelika poraba!
Zapacani kot kak star dizel.
Pa naj še kdo reče, da pri bencinarjih pa ni nobenih težav....
Ekologija™ in Trajnost™
krucymucy ::
Sto1 ::
Avto je bencinar, pa se 240 navora pri 1600 obratih, kar je veliko za bencinarja. Izogibaj se saltanju pri 2k, ce hoces nizjo porabo, saj imas vecino navora ze pri 1,5k. Poraba je normalna za 1,4t tezek avto. Za primerjavo avto 1250kg euro4/5 motor ima porabo 8-9l. Tvoj samo ima manj NOx-a, pa se turbino imas.
Jaz res ne zastopim kako se OP in ti lahko sploh kje vozita tako kot opisujeta. Šaltanje pri 1500 rpm ne pije vode niti pri 2000 konjskemu avtu.
Pri mojem avtu bi bilo to npr. pri 55 km/h da bi prestavil iz 5. (1500) v 6. (1300). In kaj naj zdaj delam z 1300 obrati, uničujem dober motor?
Pri 55 km/h je meni precej vseeno še če imam v 2. prestavi namesto običajne 3. Motor je dovolj močan tudi za 4., ampak ga ni potrebe matrat. Sem siguren da če bi cel tank vozil samo z 2. ter max 55 (ter 1. samo za speljevanja), da ne bi prišel čez 12 l.
Mislim, vem, saj vidim vsak dan. Danes je eden s 50 naredil kolono, da je še tovornjak zavijal malo levo, da bi gledal kje bi ga prehitel.
Pa prejšnji teden se mi je eden iz nasprotne smeri na križišču pred uvozom AC vključil ravno pred mano. Pa že točno sem vedel kaj bo, ker je imel en majhen 3,8 m mestni avto (ni problem v avtih, avto vsak doseže 100-110 do konca tudi tega kratkega pospeševalnega, seveda ne z 2000 obrati), tako da sem si vzel veliko prostora z vožnjo 30, pa še ni bilo dovolj. In kot prevideno, se je najprej probal vključit s 50, ni šlo (ne vem kaj je mislil tisti s 120+ na voznem, da se ni mogel umakniti levo na povsem prazni cesti), jaz blendam kot da bi mu to kar naenkrat vlilo vozniških sposobnosti, se le vključi spet s 50, ga prehitim po odstavnem.
Za drugič zdaj vem, pa že danes pri enem z 90 sem hotel to narediti, čeprav sem potem potrpel da je pospešil do 120. In sicer, da se pač vključiš z 90, ker se z več ne moreš zaradi takih počasnetov, pa če stojiš pol minute na mestu pred ovinkom pred pospeševalnim pasom, potem dobro pogledaš (ker naj se dvojne menjave pasov na kratki razdalji ne bi delalo) nazaj v vzvratno in levo ogledalo in levo bočno nazaj ter še med samim premikom gledaš levo bočno nazaj in takoj potegneš mimo po prehitevalnem. Vsaj vseh kamnov iz odstavnega ne potrosiš okoli.
Ampak da bi tako vozilo 50% voznikov pa nikakor ni res. Pri sigurno 30% voznikih se dobro vidi, da so na poti, ker morajo biti ob eni točno določeni uri nekje drugje in nimajo časa na pretek kot tistih ocenjujem da 20% upokojencev (na AC 5-10%).
In taki vozniki vozijo s 3000-4000 obrati, ne gre to z 1500-2000, če se ti nekam mudi. Jaz osebno sem sposoben voziti z 1500-2000 samo če bi bil povsem sam na svetu.
Imam precej več konj kot je pri nas povprečje, pa avto rabi 3000 rpm za normalno vožnjo, 4000 če hočeš malo bolj konkretno potegniti, 5000+ pa za prehitevanja izven naselij.
Za svojega lahko povem. da pije 10l ali mesto ali izven ali AC. Če hočem pa tudi 8l, v mestu bo potem normalno zaradi speljevanj več. Enako če bi imel izven mest in na AC 7l, v mestu s speljevanji je to nemogoče, tako da tam verjetno kak liter več. Da se ne da priti pod 10 l ne verjamem. Lahko da, ampak ne tako kot opisuje OP, s speljevanjem s pereščkom na plinu.
Pa katero mesto sploh je to, da imaš samo mesto vožnjo? Ljubljana, Maribor?
Po tvojem bi meni v mestu pil 15l. Saj lahko, če bi dal na vsakem semaforju gas na 4000 ter na hitro dvignil sklopko oz. pač preprosto povedano kot če bi vozil avto, ki ni moj ter ne bi bilo nobenih posledic ne glede na to kako bi vozil.
TL/DR -> pri pospeševanju raje prestavi na 3,5-4k s pol gasa, kot pri 2k s polnim gasom.
Pa to bi moral vedeti vsak, ki je sedel 5 minut v kateremkoli bencinarju. Pri 2k jaz v življenju nisem pohodil plina do podna, to je meni nekako samoumnevno. Z mrzlim probam držati 3000 in nekje pol plina, čeprav povsem lahko spim tudi če gre kdaj do 4000, bolj gledam da se tekoče gibljem v prometu. Z ogretim 4000, samo da poln plin.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Scorpy84 ::
Ti zdaj pises svoje frustracije in meces vse v isti kos. Eni imamo v 20 letih zamenjanih 4-5 vozil, dva sta naredila 500 in 600k km (oba sta se prodala s prvo turbino in neunicenim motorjem), pa mi ne bos tle neki pametoval o mojih izkusnjah, oprosti ker sem poklcino ogromno km naredil, ki jih ti verjetno v zivljenju ne bos videl, vec kot polovico samo mestne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
kingsix ::
Mam 2 tonsko kravo s 3.0l motorjem in 400+ KM... Poraba pa tako.
Mesto, če ne sparam, neko povprečje 15l...AC če ne šparam cca 11l.
"ne šparam" pomeni da kar stisnem med križišči itd čist za špas. Po AC pa recimo 170-180kmh in tudi kdsj 200+.
Če pri počasnejši in varčni vožnji pa po mestu cca 12...AC pa 8.5-9.5. Nazadnje naredil 2600km in bilo povprečje 9.1. Po AC vožnja 150-160.
90kmh po regionalki in na tempomatu pa cca 5l.
Mesto, če ne sparam, neko povprečje 15l...AC če ne šparam cca 11l.
"ne šparam" pomeni da kar stisnem med križišči itd čist za špas. Po AC pa recimo 170-180kmh in tudi kdsj 200+.
Če pri počasnejši in varčni vožnji pa po mestu cca 12...AC pa 8.5-9.5. Nazadnje naredil 2600km in bilo povprečje 9.1. Po AC vožnja 150-160.
90kmh po regionalki in na tempomatu pa cca 5l.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| ⊘ | Realna poraba bencinarja (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 9518 (5456) | AtaStanko |
| » | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 32376 (28581) | RedDrake |
| » | Vračajo se večji motorji (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 58738 (50887) | Utk |
| » | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 32964 (28766) | krneki0001 |