» »

Veliki servis, na kaj je treba biti pozoren?

Veliki servis, na kaj je treba biti pozoren?

FiReFTW ::

Glede na kilometre je zdaj na sporedu veliki servis pri avtu.

Peugeot 508, 2020, 1.6 Puretech, bencinski motor, avtomatski menjalnik


Zanima me predvsem na kaj je treba biti pozoren ali opozoriti na servisu?
Kakšne stvari so 100% predvidene za menjavo na tem velikem servisu in na kaj jih mogoče treba opozoriti da preverijo ali pogledajo?

feryz ::

Vse ti piše. In to naj bi naredili.
Manj ja, več pa ne.
Če bodo res naredili, pa ne boš nikoli izvedel. Upajmo.

Enkrat sem peljal Forda na veliki servis. Med drugim je odpadla notranja kljuka od prtljažnih vrat.
Ko sem avto parkiral na servisu, sem jo dal na voznikov sedež, tako da jo res ne moreš faliti.
Ko sem avto prevzel, je bila na sovoznikovem sedežu. Očitno je žulila v rit serviserja, ki je premikal avto in jo je premaknil. Da bi jo dal gor oz. menjal z drugo, ker je bila počena, mu niti na kraj pameti ni prišlo. Ali da bi vsaj vprašal, kaj storiti s tem.

FiReFTW ::

feryz je izjavil:

Vse ti piše. In to naj bi naredili.


Ne uspem najti na internetu kje to piše.

IL_DIAVOLO ::

Predvsem na to, ce je jermen namocen v olju se v enem kosu :))
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

FiReFTW ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Predvsem na to, ce je jermen namocen v olju se v enem kosu :))


Mislim da je veriga ne jermen.

val46 ::

FiReFTW je izjavil:

feryz je izjavil:

Vse ti piše. In to naj bi naredili.


Ne uspem najti na internetu kje to piše.

Zakaj bi pa iskal na internetu? A servisne knjige nimaš?

driftwood ::

menjaš svečke, tuljave na svečjah, filter goriva, filter zraka, zavorno tekočino, hladilno tekočino, vodno črpalko, oljno črpalko, filter olja, olje, zobati jermen oz. verigo, jermenice, napenjalce, očistiš izpušne ventile, olje v menjalniku.

Scorpy84 ::

Ce je motor glasnejsi, oziroma se slisi veriga, se menja. Drugace pusti pri miru, to drzi tudi 400k km in tudi 2x vec.
Menjaj sam olje med 10k in 15k, ter filtre. Zna se zgoditi, da ti bojo zaracunali menjavo, v resnici pa ne bojo zamenjali verigo.

iloveboobz ::

Če vozis na servis, k se jim ne sanja, kaj je treba menjat pr teh kilometrih, je predvsem čas, da zamenjaš servis. Zakaj bi se ti ukvarjal s tem, kaj je treba nardit in kaj ne. Zato je servis...
smoki

Nikonja ::

Glej meni so na Fordovem servisu na mojem C-Maxu takrat hotli naredit veliki servis in gospod lepo začne naštevat vse kaj gre v paketu, jermen, vodna, napenjalci... ampak ko je povedal ceno, sm kar hvala reku in se obrnil. Potem pa poklical enega frenda (fuš mojstra) na kaj mi on reče da moj Fordek sploh nima jermen ampak ketno. Pokličem nazaj in vprašam gospoda kako so oni planirali zamenjat jermen če ga avto sploh nima.... tišina 10 sekund, potem pa pribije da se kolega najbrž zmotil.... jih poslal v kurac in povedal da niso samo mene zgubili ker bom povedal vsem.
Potem pa sem slišal da je to kar redna praksa, posebej na tem servisu (Ford na Stegnah -nasprot Mercatorja) - skratka avto servisiram na rednem servisu samo v garanciji ker takrat jim je v interesu da ga dejansko popravijo, ko enkrat poteče pa adio.... menjava olja 120 eur!!!! Seveda...

feryz ::

Kakor kdo. Jaz tudi 15 in več letne avte vozim na uradni servis.
Zato pa imajo pol milijona kilometrov brez popravila. In to ob servisnem intervalu 30 kkm.

7 let stara forda imata oba okrog 250 kkm. Do zdaj bp.

karafeka ::

Tudi jaz bi jih vozil na uradne, če bi mi stroški servisov zniževali osnovo za dohodnino.....

Pa mimogrede, današnji mehaniki niti nivoja olja več ne gledajo, vlijejo noter kar piše v specifikaciji, pa jih boli džoko če gre čez max.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()

blackbfm ::

ampak ko je povedal ceno, sm kar hvala reku in se obrnil. Potem pa poklical enega frenda (fuš mojstra) na kaj mi on reče da moj Fordek sploh nima jermen ampak ketno.


si prašal svojega FUŠ kolega če klima in alternternator tut delata na ketno?:))

OutOfTheBox ::

iloveboobz je izjavil:

Zakaj bi se ti ukvarjal s tem, kaj je treba nardit in kaj ne. Zato je servis...


Zato da kaj ne spustijo.

starfotr ::

feryz je izjavil:

Vse ti piše. In to naj bi naredili.
Manj ja, več pa ne.
Če bodo res naredili, pa ne boš nikoli izvedel. Upajmo.

Enkrat sem peljal Forda na veliki servis. Med drugim je odpadla notranja kljuka od prtljažnih vrat.
Ko sem avto parkiral na servisu, sem jo dal na voznikov sedež, tako da jo res ne moreš faliti.
Ko sem avto prevzel, je bila na sovoznikovem sedežu. Očitno je žulila v rit serviserja, ki je premikal avto in jo je premaknil. Da bi jo dal gor oz. menjal z drugo, ker je bila počena, mu niti na kraj pameti ni prišlo. Ali da bi vsaj vprašal, kaj storiti s tem.


Aha, kar sami od sebe naj se lotijo dela? Brez delovnega naloga in brez naročila stranke? Potem bi prišel račun, ti bi se gladko naredil, da tega posega nisi naročil niti ga ne boš plačal. In potem bi imeli še delo s tabo za odmontirat na novo vgrajen del ven. Poleg tega je še vprašanje, če je rezervni del sploh bil na zalogi, glede na to, da poseg ni bil naročen.

feryz ::

Najbrž imajo telefon stranke, al kaj ti misliš?
Vidim pa da serviserji podobno razmišljajo kot ti. Zakaj bi, če ni treba? Izgovorov da ne narediš, imaš pa itak milijon pri roki.

OutOfTheBox ::

Zakaj bi, če ni treba?


Če mu nisi povedal, potem nima kaj delat na svojo roko. Bi pa vseeno lahko stranko vprašal če je že videl zadevo in bi lahk sklepal da je za popravit. Ampak ne bere misli, zato mu bi pač moral povedat.

Nikonja ::

feryz je izjavil:

Kakor kdo. Jaz tudi 15 in več letne avte vozim na uradni servis.
Zato pa imajo pol milijona kilometrov brez popravila. In to ob servisnem intervalu 30 kkm.

7 let stara forda imata oba okrog 250 kkm. Do zdaj bp.


Seveda, 500t km brez popravila, in potem je svizec zvil čokolado ane!
Da ne omenjamo kolk si preplačal vse redne servise... skratka niso vsi "neuradni" servisi fuš popoldanski kvaziavtomehaniki, ampak če ti imaš željo dat za menjavo olja 150 eur na rednem servisu, jaz pa dam 50, tvoja izbira, sam se ne lagat da ti zaradi tega avto zdrži 500t km!

starfotr ::

feryz je izjavil:

Najbrž imajo telefon stranke, al kaj ti misliš?
Vidim pa da serviserji podobno razmišljajo kot ti. Zakaj bi, če ni treba? Izgovorov da ne narediš, imaš pa itak milijon pri roki.


Saj imaš tudi ti telefon servisa in bi to lahko povedal, ko si se menil za servis. Torej, kdo je večja mona? Serviser ali ti?

Torej naslednjič, ko pridem morajo moj avto v celoti pregledat in nato:

popravit vse praske,
očistit cel avto,
zamenjat gume,
itd.

Ker so ravno ugotovili, da ima avto nekaj prask, je malo umazan in gume so zrele za zamenjat? Ali kako si predstavljaš te posege, kar tako na roko serviserja s 3 letno šolo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: starfotr ()

OutOfTheBox ::

Nikonja je izjavil:

feryz je izjavil:

Kakor kdo. Jaz tudi 15 in več letne avte vozim na uradni servis.
Zato pa imajo pol milijona kilometrov brez popravila. In to ob servisnem intervalu 30 kkm.

7 let stara forda imata oba okrog 250 kkm. Do zdaj bp.


Seveda, 500t km brez popravila, in potem je svizec zvil čokolado ane!
Da ne omenjamo kolk si preplačal vse redne servise... skratka niso vsi "neuradni" servisi fuš popoldanski kvaziavtomehaniki, ampak če ti imaš željo dat za menjavo olja 150 eur na rednem servisu, jaz pa dam 50, tvoja izbira, sam se ne lagat da ti zaradi tega avto zdrži 500t km!


Pisal je za oba avta skupaj, ne posamezno. Jaz sicer verjamem, da je naredil 250k brez popravila, če je avto redno servisiral in vozil optimalno (ne teranje mrzlega, ohlajanje turbine po dolgi vožnji), ipd.

Pravzaprav 250k ni nič in tudi 500k naredi z originalnimi deli. Problem je ker folk avto "zlorablja" kar povečuje obrabo mehanskih delov. Tale je en fenomen, sem bral pa tudi o enem čehu ki je isto mel škodo, samo da je bila 1.9 TDI in naredil čez milijon z vsemi original deli.

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Mercedes W123 dizel je bil "top šit", ki je ob primernem vzdrževanju brez večjih težav dosegal pol milijona km.
Mercedes-Benz W123 @ Wikipedia
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

feryz ::

OutOfTheBox je izjavil:

Pisal je za oba avta skupaj, ne posamezno. Jaz sicer verjamem, da je naredil 250k brez popravila, če je avto redno servisiral in vozil optimalno (ne teranje mrzlega, ohlajanje turbine po dolgi vožnji), ipd.
No, avtov pa jaz res ne vozim optimalno.
Lahko bi celo rekel, da jih vozim optimalno neoptimalno. Bolj grdo se ne da delati z njimi, kot delam jaz.
Je pa res, da sem naredil samo pol kilometrov od teh 250. Drugače bi bila že generalna.

Blinder ::

OutOfTheBox je izjavil:


Jaz sicer verjamem, da je naredil 250k brez popravila, če je avto redno servisiral in vozil optimalno (ne teranje mrzlega, ohlajanje turbine po dolgi vožnji), ipd.


veš sploh za kak priomer, da je avto imel problem zaradi teranja mrzlega, ne ohlajanja turbine, nerednega servisiranja?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Likalnik ::

Nikonja je izjavil:

skratka avto servisiram na rednem servisu samo v garanciji ker takrat jim je v interesu da ga dejansko popravijo, ko enkrat poteče pa adio..


to je sicer bolj tebi v interesu, da ga servisiraš pri uradnem serviserju zaradi garancije....
Tast je imel Polota in samo en servis ni bil narejen pri uradnem serviserju (v času garancije).
Uglavnem avto je imel tovarniško napako, katero se odpravi pod garancijo...ampak, ker so na servisu ugotovili, da je en servis manjkal oziroma ni bil opravljen pri njih...so hoteli, da se ta servis plača...šele potem bodo popravili v sklopu garancije.

uglavnem, uradni serviserji so največji nateguni...najboljše je, če poznaš ali imaš lokalnega pod kozolcem mehanika, kateri ti 100% res zamenja olje.

sbawe64 ::

fikus_ je izjavil:

Mercedes W123 dizel je bil "top šit", ki je ob primernem vzdrževanju brez večjih težav dosegal pol milijona km.
Mercedes-Benz W123 @ Wikipedia

Že nekaj casa se avte razvija s pomočjo cad/cam sistemov, da zdrži toliko kot so določili ekonomisti +-5 %.
Vse ostalo je bonus.

Občasno gledam avto net oglase, ravni videl dva reno cli 1.2 benc. (kjer nima kaj crkniti) z manj kot 200k km, oba jermen počil in posledično zarib motorja.
Avti od 2000 načeloma zdržijo 500k km brez težav, če jih vzdrzuješ (sem ne štejem PSA jajc z jermeni v olju in podobne Stelantis neumnosti).
2020 is new 1984
Corona World order

feryz ::

Koliko že zdrži jermen pri teh eko jajcih?
100 kkm ali 8 let? Ali nekaj takega.
Potem si pa ob jurja in pol, ob menjavi.

OutOfTheBox ::

Blinder je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:


Jaz sicer verjamem, da je naredil 250k brez popravila, če je avto redno servisiral in vozil optimalno (ne teranje mrzlega, ohlajanje turbine po dolgi vožnji), ipd.


veš sploh za kak priomer, da je avto imel problem zaradi teranja mrzlega, ne ohlajanja turbine, nerednega servisiranja?


Ne ker ne dobiš listka z vzrokom zakaj ti krepne kadar ti, ampak vsaj z malo tehničnega razumevanja je vsakemu jasno da je tear & wear motorja največji, kadar maš not staro in/ali obrabljeno olje - izguba kemičnih lasnosti, sposobnost mazanja in posledično segrevanje motorja.

Ali pa teraš mrzlega - to je daleč največji dejavnik (olje je gosto, počasneje pride do vseh delov motorja, kovinski deli se dotikajo bolj na suho - ker se olje čudežno ne pojavi na vseh potrebnih delih kadar gravitacija naredi svoje v mirovanju, kovina v motorju ni toplotno razširjena in pride do "neenakomernega" razporejanja temperature - eni deli se prej segrejejo kot drugi, in še približno milijon drugih dejavnikov).

Simptomi okvar samo pri zgornjih razlogih so praktično vse kar si lahko zamisliš da gre lahko narobe z avtom oz. motorjem. Pitje olja, tesnilo glave, puščanje hladilne tekočine, kovinski zvoki, zmanjšana moč motorja, neenakomenren tek, črn/moder/bel dim, okvara motorja,..

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

sbawe64 je izjavil:


Že nekaj casa se avte razvija s pomočjo cad/cam sistemov, da zdrži toliko kot so določili ekonomisti +-5 %.
Vse ostalo je bonus.


spet te teorije zarot.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Blinder ::

OutOfTheBox je izjavil:

Blinder je izjavil:

veš sploh za kak priomer, da je avto imel problem zaradi teranja mrzlega, ne ohlajanja turbine, nerednega servisiranja?


...

Simptomi okvar samo pri zgornjih razlogih so praktično vse kar si lahko zamisliš da gre lahko narobe z avtom oz. motorjem. Pitje olja, tesnilo glave, puščanje hladilne tekočine, kovinski zvoki, zmanjšana moč motorja, neenakomenren tek, črn/moder/bel dim, okvara motorja,..


vse kar gre lahko narobe z motorjem ja, v resnici pa nobenmu avtu se ne dogaja: kovinski zvoki, zmanjšana moč motorja, neenakomenren tek, črn/moder/bel dim, okvara motorja
tisto s puščanjem hladilne tekčine kaj, da bi teranje mrzlega vplivalo na puščanje tekočine? pomoje je to navaden bullshit

Od 100 okvar motorja je ena, ki bi se lahok preprečila z rednim vzdrževanjem, vse ostalo so okvare ki ratajo tudi če ga redno vzdržuješ
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: tony1 ()

OutOfTheBox ::

Ja, dejansko ti ni ratal razumet kaj sem napisal.

vse ostalo so okvare ki ratajo tudi če ga redno vzdržuješ


Seveda, ampak tear & wear je odvisen od tega kako ga vzdržuješ in kako uporabljaš. Z drugimi besedami, redno vzdrževanje in optimalna uporaba naredi razliko ali bo avto zdržal 1 milijon ali pa 120 jurjev.

Da se ne boš preveč spodtikal, ja nekaj je tudi odvisno od zasnove in robustnosti motorja (npr kakšni deli so bili uporabljeni, design ipd), ampak na koncu dneva vedno prideš do tega da lahko tudi z motorjem ki je na slabem glasu z dobrim vzdrževanjem in uporabo, prekosaš tistega ki je na dobrem glasu in slabo vzdrževan.

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

Nikonja je izjavil:

Seveda, 500t km brez popravila, in potem je svizec zvil čokolado ane!
Da ne omenjamo kolk si preplačal vse redne servise... skratka niso vsi "neuradni" servisi fuš popoldanski kvaziavtomehaniki, ampak če ti imaš željo dat za menjavo olja 150 eur na rednem servisu, jaz pa dam 50, tvoja izbira, sam se ne lagat da ti zaradi tega avto zdrži 500t km!

tudi niso vsi uradni zlatarji, da odtehtajo zafrkancijo s popoldanci, če ne poznaš zanesljivega.
na nissan v celju sem jaz nosil svoje olje. na kia v novo mesto sem tudi prinesel svoje olje, ampak potem videl da je cena takšna da se mi ne splača svojega nositi...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Okvara - zobati jermen (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14130511 (19653) tony1
»

Zobnik na zobatem jermenu preskočil, 40.000 od servisa

Oddelek: Na cesti
365200 (2960) Twixz
»

Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7616780 (13322) WizzardOfOZ
»

Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9924448 (21238) Klemzz
»

"Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15456210 (32513) krneki0001

Več podobnih tem