Forum » Na cesti » Ni vse tako zeleno (hibridi onesnažujejo)
Ni vse tako zeleno (hibridi onesnažujejo)
iKst_ ::
Preprosto so se ljudje preveč razvadili in ne ena, ne druga tehnologija (ali mešanica obeh) nista nič boljši, enako sranje, samo z različnimi posledicami, celoten koncept
lastništva avtomobila pa je že v sami osnovi zgrešen in prilagojen služenju kapitala na uničevanju okolja, prostora in konec koncev osebnega časa.
Neumnost. Ena tehnologija je dokazano in preverjeno bolj čista od druge. Zagovarjanje "obeh strani" je neumno in škodljivo.
Avtomobili in njihovo lastništvo so pa tudi nekaj najboljšega, kar se je zgodilo človeštvu. Mobilnost prebivalstva zelo pozitivno vpliva na življenjski standard. In zaenkrat še nimamo tehnologije ali infrastruktre, ki bi povsem nadomestila avtomobile v tem pogledu.
Ales78 ::
Preprosto so se ljudje preveč razvadili in ne ena, ne druga tehnologija (ali mešanica obeh) nista nič boljši, enako sranje, samo z različnimi posledicami, celoten koncept
lastništva avtomobila pa je že v sami osnovi zgrešen in prilagojen služenju kapitala na uničevanju okolja, prostora in konec koncev osebnega časa.
Neumnost. Ena tehnologija je dokazano in preverjeno bolj čista od druge. Zagovarjanje "obeh strani" je neumno in škodljivo.
Avtomobili in njihovo lastništvo so pa tudi nekaj najboljšega, kar se je zgodilo človeštvu. Mobilnost prebivalstva zelo pozitivno vpliva na življenjski standard. In zaenkrat še nimamo tehnologije ali infrastruktre, ki bi povsem nadomestila avtomobile v tem pogledu.
Ne, kritiziram obe strani.
Električna prinasa enormne stroške, ki jih bo treba plačati, na račun vsega ostalega, tudi zdravstva, tako, da je "bolj čisto" samo neumen argument preprodajalcev električnih avtomobilov, ki vzamejo karton od role wc papirja in gledajo skozi njo samo na en vidik uporabe. In ker se elektrike ne da ločiti med avtomobilsko in kuhinjsko, bomo plačali za porabo električnih avtomobilov na vseh področjih, ne pa kot pri gorivu, kjer njegovo uporabo plača samo dejanski uporabnik. Žal premalo.
Sicer ne, eden od parametrov za ocenjevanje razvitosti družbe je ne-uporaba avtomobilov za dnevne opravke. Žal je dopovedovanje tega blakancem, sizifovo delo.
In imamo tehnologije, za nadomestitev avtomobilov, samo, dokler je avtomobil nadomestilo za majhen penis, to ni relevantno. Ker ljudje niso zadovoljni s svojimi penisi.
Dokler pa bodo ljudje rabili avtomobile, kot nadomestek za noge, bodo vedno našli izgovor, zakaj ga ne moremo nadomestiti, čeprav je tudi to nadomestil že Segway,
z vsem denarjem, ki je bil zmetan v pleh in gorivo, pa bi lahko postavili učinkovit javni transport, skiro ali whatever imaš pa do njega. Ampak potem odpade
telečje samozadovoljstvo, nad svojim avtomobilom, sploh, če si dovolj nor, da zanj vržeš neracionalno količino denarja.
Tako, da problem ni v tehnlogiji ampak v človeški lenobi in... majhnih penisih.
Vas zanima, zakaj zares plačujete visoke davke na plačo?
Ne, ni javni sektor, subvencionirate kapital:
https://slo-tech.com/forum/t801136/p8630739#p8630739
Ne, ni javni sektor, subvencionirate kapital:
https://slo-tech.com/forum/t801136/p8630739#p8630739
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ales78 ()
iKst_ ::
Električna prinasa enormne stroške, ki jih bo treba plačati, na račun vsega ostalega, tudi zdravstva, tako, da je "bolj čisto" samo neumen argument preprodajalcev električnih avtomobilov, ki vzamejo karton od role wc papirja in gledajo skozi njo samo na en vidik uporabe. In ker se elektrike ne da ločiti med avtomobilsko in kuhinjsko, bomo plačali za porabo električnih avtomobilov na vseh področjih, ne pa kot pri gorivu, kjer njegovo uporabo plača samo dejanski uporabnik. Žal premalo.
Prehod na elektriko kvečjemu zmanjšuje stroške zdravstva. Precej študij kaže na konkretne prihranke, ki jih prinaša bolj čist zrak.
Toliko o gledanju čez rolo wc papirja.
Sicer ne, eden od parametrov za ocenjevanje razvitosti družbe je ne-uporaba avtomobilov za dnevne opravke. Žal je dopovedovanje tega blakancem, sizifovo delo.
Živjenjski standard je skupek različnih kriterijev. Kupna moč, varnost, zdravje, primernost okolja in nenazadnje tudi čas, ki ga ljudje zabijejo za vožnjo po opravkih.
Dokler pa bodo ljudje rabili avtomobile, kot nadomestek za noge, bodo vedno našli izgovor, zakaj ga ne moremo nadomestiti, čeprav je tudi to nadomestil že Segway,
Bolj idiotske primerjave si nisi uspel izmisliti? Torej praviš, da naj bolano babico pozimi v snegu naložim na Segway in peljem 30km na redni pregled k specialistu?
twom ::
Prehod na elektriko kvečjemu zmanjšuje stroške zdravstva. Precej študij kaže na konkretne prihranke, ki jih prinaša bolj čist zrak.Dokler nimaš čiste proizvodnje elektrike, je to samo prenos težav iz enega (bogatega) okolja v drugega (revnega).
Mal karikirano, bogata Ljubljana ima čisto okolje zaradi električnih avtomobilov, Trbovlje ima pa zato bolj onesnažen zrak.
Sicer bi pa moralo do menjave priti spontano, ker bi bila nova tehnologija boljša in cenejša, ne pa da je forsirana vključno s subvencijami.
Tako so pred 100 leti nehali voziti s konji in se prešli na avtomobile. Ker je bilo vzdrževanje cenejše in enostavnejše glede na opravljeno "delo". Parne stroje so zamenjali električni ker so bili cenejši.
Sedaj se pa stvari forsira (npr LED sijalke ki so nekje vsaj 10x dražje od navadnih), ker je zadaj kapital nekaterih. Pa neumnost drugih tudi (nemci so šli, bedaki, rušit jedrske elektrarne, da ima sedaj cela evropa dražjo elektriko)
iKst_ ::
Dokler nimaš čiste proizvodnje elektrike, je to samo prenos težav iz enega (bogatega) okolja v drugega (revnega).
Mal karikirano, bogata Ljubljana ima čisto okolje zaradi električnih avtomobilov, Trbovlje ima pa zato bolj onesnažen zrak.
1. Tudi z umazano proizvodnjo elektrike so električni avtomobili precej bolj čisti. Break even točka pri CO2 izpustih se premakne za kakšno leto in EVji postanejo bolj "zeleni" šele po recimo 3-4 letih namesto po 1 ali 2. Hkrati v vsakem primeru rešiš problem onesnaženja v mestnih središčih, ki povzroča največ zdravstvenih težav.
2. Čisto proizvodnjo elektrike že imamo. Statistični urad pravi: "Domača proizvodnja energije je lani znašala skoraj 141.000 teradžulov (TJ) ali približno toliko kot leto prej. Okoli 45 % je predstavljala jedrska energija, nekaj več kot 37 % je je bilo pridobljene iz obnovljivih virov energije (skupaj s hidroenergijo), 17 % pa iz premoga."
3. Termoelektrarna v Trbovljah že več kot 10 let ne obratuje več.
Sicer bi pa moralo do menjave priti spontano, ker bi bila nova tehnologija boljša in cenejša, ne pa da je forsirana vključno s subvencijami.
Tako so pred 100 leti nehali voziti s konji in se prešli na avtomobile. Ker je bilo vzdrževanje cenejše in enostavnejše glede na opravljeno "delo". Parne stroje so zamenjali električni ker so bili cenejši.
Pred 100 leti so prešli na avtomobile, pa še vedno grejo milijarde vsako leto za spodbude avtomobilske industrije, predvsem tiste, ki dela ICE motorje. Kako to, če so avtomobili toliko boljši od konjev?
twom ::
1. Tudi z umazano proizvodnjo elektrike so električni avtomobili precej bolj čisti. Break even točka pri CO2 izpustih se premakne za kakšno leto in EVji postanejo bolj "zeleni" šele po recimo 3-4 letih namesto po 1 ali 2. Hkrati v vsakem primeru rešiš problem onesnaženja v mestnih središčih, ki povzroča največ zdravstvenih težav.Ne spremeni dejstva da svinjarijo kasirajo drugi. Enako kot naše "reciklirane" plastične odpadke.
2. Čisto proizvodnjo elektrike že imamo. Statistični urad pravi: "Domača proizvodnja energije je lani znašala skoraj 141.000 teradžulov (TJ) ali približno toliko kot leto prej. Okoli 45 % je predstavljala jedrska energija, nekaj več kot 37 % je je bilo pridobljene iz obnovljivih virov energije (skupaj s hidroenergijo), 17 % pa iz premoga."Za realno oceno moraš pogledati svetovno povprečje, ne samo tisto, ki ti bolj ustreza.
3. Termoelektrarna v Trbovljah že več kot 10 let ne obratuje več.Je bila omenjena samo kot prispodoba.
Pred 100 leti so prešli na avtomobile, pa še vedno grejo milijarde vsako leto za spodbude avtomobilske industrije, predvsem tiste, ki dela ICE motorje. Kako to, če so avtomobili toliko boljši od konjev?Poanta je bila v tem, da konjev ni več (ker so jih povozili bolj ekonomični avtomobili). ICE avtomobili so pa še vedno tako dobri, da je treba alternativo posiljevati s subvencijami.
Še zmeraj ne vem kje bomo vsi polnili električne avtomobile na Fužinah ali BS3 soseski, al pa ko se bomo vsi čez vikend pripeljali na morje...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: twom ()
iKst_ ::
Ne spremeni dejstva da svinjarijo kasirajo drugi. Enako kot naše "reciklirane" plastične odpadke.
Res je. Ampak svinjarije je bistveno manj. Za nas in za druge. Btw, a ni ironično, da si samo en odstavek nižje pisal o tem, da je treba gledati svetovno povprečje :)
Za realno oceno moraš pogledati svetovno povprečje, ne samo tisto, ki ti bolj ustreza.
Če gledam svetovno povprečje je stanje še boljše. Razvite države večji del elektrike proizvedejo iz obnovljivih virov in jedrske. V EU je take elektrike cca. 3/4. Na Kitajskem so obnovljivi viri + jedrska že prehiteli premog in nafto, rast sončne in vetra je eksponentna. ZDA podobna zgodba, sonce in veter imata daleč največjo rast.
Torej, še enkrat.
- EVji so bolj čisti tudi, če jih poganja elektrika iz TE.
- Že danes je zelo velik del elektrike pridobljen iz čistih virov.
- Procent sončnih in veternih elektrarn strmo raste in vsako leto je stanje samo boljše.
Poanta je bila v tem, da konjev ni več (ker so jih povozili bolj ekonomični avtomobili). ICE avtomobili so pa še vedno tako dobri, da je treba alternativo posiljevati s subvencijami.
Poanta je v tem, da si zgrešil poanto. Konje so povozili močno subvencionirani ICE avtomobili, ki so še vedno močno subvencionirani, bistveno bolj kot električni. Razlika je v tem, da subvencijo za EV dobi končni kupec in ima vsaj nekaj efekta. Po drugi strani se ICE subvencije stekajo na račune multinacionalk.
Še zmeraj ne vem kje bomo vsi polnili električne avtomobile na Fužinah ali BS3 soseski, al pa ko se bomo vsi čez vikend pripeljali na morje...
Če bi dejansko o zadevi razmišljal več kot 3 minute, bi ti bilo to že jasno.
Polnili jih boste na polnilnicah. Na morje se pripelješ pa enako kot z ICE avtomobilom. Le malo bolj udobno je.
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 42770 (12255) | turan |
| » | Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 106573 (98497) | AštiriL |