» »

Dobri stari Clio

Dobri stari Clio

«
1
2

Bimbumbam ::

Pozdravljeni,

Doma imamo en druzinski avto, s katerim se moz prevaza v sluzbo, pa za vikend izlete. Bila sem ena tistih srecnic, ki je od corone dalje delala od doma, z januarjem pa zacnem novo sluzbo v pisarni in zato bomo zdaj rabili drugi avto. Na sreco bo moja sluzba blizu, rabimo torej za zelo lokalno voznjo (7km do vrat do vrat), prevazanje otrok v vrtec, skok v trgovino. Skratka, ne rabimo nic fensi. Gledam v rangu 10k-12k eur, ker ne zelim vlagati denarja v vec avta kot ga potrebujem in kot si ga lahko privoscimo. ChatGPT mi pravi, da je za nas najboljsa izbira dobri stari Renault Clio (TCe 90 menda). Meni je sicer lep Captur model od leta 2021 dalje, pa je zal nekih 2-3k eur nad rangom. ChatGPT pravi, da je Captur boljsa izbira od recimo C3-ja, ampak da je Clio se vedno overall boljsa izbira za nas (cena, vzdrzevanje, zanesljivost itd). Kaj pravite? Je Clio res top? Glava pravi Clio, meni je pa Captur res simpaticen. Vem, da sta to dva razlicna tipa avtomobilov, sta pa kljub temu cenovno dokaj primerljiva. A res ustrelimo mimo, ce vzamemo Capturja namesto Cliota (in to naredimo samo zato ker je meni Captur lepsi kot Clio, in zal je se par tisoc eur drazji)?

Hvala in lp

sealcradle ::

Ce gre za par jurjev razlike vzami tisto kar ti je vsec in se ne zajebavaj.

starfotr ::

Kupi so tovorno kolo - cargo bike. Lahko tudi električnega.

Lahko kupiš tudi električni avto za take kratke razdalje, če že ne moreš brez avta.

Bimbumbam ::

Ne morem brez avta, ker dva majhna otroka prevazam v in iz vrtca. En bi se sel s kolesom, dva pa ne. Prav tako je prevazanje hrane iz trgovine domov tezje, ce ne zelis ravno vsak dan v trgovino.

Zgodovina sprememb…

ZveeZ ::

Bimbumbam je izjavil:

Ne morem brez avta, ker dva majhna otroka prevazam v in iz vrtca. En bi se sel s kolesom, dva pa ne. Prav tako je prevazanje hrane iz trgovine domov tezje, ce ne zelis ravno vsak dan v trgovino.

Captur in Clio nimata bistveno drugacnih delov. Strosek lastnistva/zasnesljivost bo tam/tam.

Si pomislila na kakega kitajcka EV ali pa morda celo Twingota EV/Dacio Spring?
Predlagam zgolj zato, ker na tako kratkih razdaljah, zna bit EV izkusnja prijetnejsa od bencinca.

Bimbumbam ::

ZveeZ je izjavil:

Bimbumbam je izjavil:

Ne morem brez avta, ker dva majhna otroka prevazam v in iz vrtca. En bi se sel s kolesom, dva pa ne. Prav tako je prevazanje hrane iz trgovine domov tezje, ce ne zelis ravno vsak dan v trgovino.

Captur in Clio nimata bistveno drugacnih delov. Strosek lastnistva/zasnesljivost bo tam/tam.

Si pomislila na kakega kitajcka EV ali pa morda celo Twingota EV/Dacio Spring?
Predlagam zgolj zato, ker na tako kratkih razdaljah, zna bit EV izkusnja prijetnejsa od bencinca.


Sem pomislila na EV definitivno, ampak ali niso se vedno obcutno drazji, tudi kitajski zaradi EU tarif? Sem mislila, da bi se nekaj let pocakala, da cene EV padejo in si vmes omislila pac poceni bencinca za lokalni prevoz. Trenutno smo na tesno z denarjem in si res ne zelim cez budget. Hkrati pa si ne morem cisto pomagat in me estetika vseeno malo matra :)

Nisem vedela da je Dacia Spring EV - hvala za predlog! Apropos estetika - meni so nove Dacie prav simpaticne. Tale recimo se mi zdi na prvi in hiter pogled prav fajn: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

fikus_ ::

Glede na razdaljo bi bil ZveeZ-ov predlog OK.
Pri novih EV moraš celega sfinancirat in potem dobiš subvencijo nazaj (menda so subvencije zaenkrat porabili, bo verjetno še letos nov razpis zunaj).
Sicer je pa v Clio razredu ogromno izbire rabljenih, pred nakupom malo preveri, kateri motor ima (npr. starejši Puretech so imeli težave z zobatim jermenom-PSA grupa, podobno starejšo Ecoboost-Ford,....).
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Bimbumbam ::

fikus_ je izjavil:

Glede na razdaljo bi bil ZveeZ-ov predlog OK.
Pri novih EV moraš celega sfinancirat in potem dobiš subvencijo nazaj (menda so subvencije zaenkrat porabili, bo verjetno še letos nov razpis zunaj).
Sicer je pa v Clio razredu ogromno izbire rabljenih, pred nakupom malo preveri, kateri motor ima (npr. starejši Puretech so imeli težave z zobatim jermenom-PSA grupa, podobno starejšo Ecoboost-Ford,....).


Joj joj fikus hvala za odogovr, ki je sicer ze skoraj malo prevec tehnicen zame - jermen, PSA grupa, ne ti meni po kitajsko prosim :) Jaz vem samo kaj mi je lepo in koliko denarja imamo haha. Na vas poznavalce pa se malo naivno obracam v upanju, da mi crno belo recete "to je dobro / to je slabo oz. izberi A in cau" :)

ZveeZ ::

Bimbumbam je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

Bimbumbam je izjavil:

Ne morem brez avta, ker dva majhna otroka prevazam v in iz vrtca. En bi se sel s kolesom, dva pa ne. Prav tako je prevazanje hrane iz trgovine domov tezje, ce ne zelis ravno vsak dan v trgovino.

Captur in Clio nimata bistveno drugacnih delov. Strosek lastnistva/zasnesljivost bo tam/tam.

Si pomislila na kakega kitajcka EV ali pa morda celo Twingota EV/Dacio Spring?
Predlagam zgolj zato, ker na tako kratkih razdaljah, zna bit EV izkusnja prijetnejsa od bencinca.


Sem pomislila na EV definitivno, ampak ali niso se vedno obcutno drazji, tudi kitajski zaradi EU tarif? Sem mislila, da bi se nekaj let pocakala, da cene EV padejo in si vmes omislila pac poceni bencinca za lokalni prevoz. Trenutno smo na tesno z denarjem in si res ne zelim cez budget. Hkrati pa si ne morem cisto pomagat in me estetika vseeno malo matra :)

Nisem vedela da je Dacia Spring EV - hvala za predlog! Apropos estetika - meni so nove Dacie prav simpaticne. Tale recimo se mi zdi na prvi in hiter pogled prav fajn: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Glede na tvoj budget predpostavljam da gledas za rabljenimi vozili. V tem rangu se najde Twingo, Spring, Zoe, Nissan Leaf in se veliko drugih.
Ce najdes kakega v garanciji bo velik +.

sbawe64 ::

Za 7 km vožnje avto v rangu 10k-12k eur ?
Preveč denarja očitno škodi.

Ravno Renault Clio TCe je za take poti popolnoma neprimeren.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

fikus_ ::

Daj povezave do nekaj oglasov avtomobilov, ki so ti všeč, bomo pokomentirali.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

sealcradle ::

sbawe64 je izjavil:

Za 7 km vožnje avto v rangu 10k-12k eur ?
Preveč denarja očitno škodi.

Ravno Renault Clio TCe je za take poti popolnoma neprimeren.

Koliko pa bi moral stati avto za 7km dnevno, po tvojem izračunu?
In kaj se zgodi, če se potem izkaže, da delaš 15km dnevno?

Bimbumbam ::

sbawe64 je izjavil:

Za 7 km vožnje avto v rangu 10k-12k eur ?
Preveč denarja očitno škodi.

Ravno Renault Clio TCe je za take poti popolnoma neprimeren.


Zakaj je Clio ravno za te relacije neprimeren?

Cenejse avte sem imela vse zivljenje. Nisem mehanik, nimam znanja, ne bom jih v garazi sraufala za gust. Imam dva majhna otroka, ne da se mi zajebavat, stvar more delat in cau. Ne kupujem BMVja. Kupujem bozjega Cliota, zadovoljna bom tudi z Dacio.

sbawe64 ::

sealcradle
TCe in kratka počasna mestna vožnja je raj samo za mehanike.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

ZveeZ ::

Bimbumbam je izjavil:

sbawe64 je izjavil:

Za 7 km vožnje avto v rangu 10k-12k eur ?
Preveč denarja očitno škodi.

Ravno Renault Clio TCe je za take poti popolnoma neprimeren.


Zakaj je Clio ravno za te relacije neprimeren?

Cenejse avte sem imela vse zivljenje. Nisem mehanik, nimam znanja, ne bom jih v garazi sraufala za gust. Imam dva majhna otroka, ne da se mi zajebavat, stvar more delat in cau. Ne kupujem BMVja. Kupujem bozjega Cliota, zadovoljna bom tudi z Dacio.

V tem primeru vzami Dacio Spring z garancijo ALI kakega cliota 1.2 16v za polovico denarja.

Bimbumbam ::

ZveeZ je izjavil:

Bimbumbam je izjavil:

sbawe64 je izjavil:

Za 7 km vožnje avto v rangu 10k-12k eur ?
Preveč denarja očitno škodi.

Ravno Renault Clio TCe je za take poti popolnoma neprimeren.


Zakaj je Clio ravno za te relacije neprimeren?

Cenejse avte sem imela vse zivljenje. Nisem mehanik, nimam znanja, ne bom jih v garazi sraufala za gust. Imam dva majhna otroka, ne da se mi zajebavat, stvar more delat in cau. Ne kupujem BMVja. Kupujem bozjega Cliota, zadovoljna bom tudi z Dacio.

V tem primeru vzami Dacio Spring z garancijo ALI kakega cliota 1.2 16v za polovico denarja.


Ok hvala - Dacia Spring mi je zanimiva opcija, bom malo pobrskala v to smer in se nazaj oglasim s predlogi.

Hvala se enkrat vsem in lep pozdrav

karafeka ::

Bimbumbam
Če bi bil jaz tvoj mož, bi jaz odpeljal otroke v vrtec, ne pa da bi za tistih 7 km kupoval avto. Še tebe bi zapeljal v službo, če bi bilo slučajn slabo vreme.
Če pa že, bi jaz šel v nakup avta, da tebi ne bi bilo treba spraševat na nekih forumih. In kupil bi verjetno električarja, pa upal, da ne bo kakih problemov z njim.

ZveeZ ::

hahaha
zena sprasuje za avto, dobi pa moza :D

Bimbumbam ::

ZveeZ je izjavil:

hahaha
zena sprasuje za avto, dobi pa moza :D


:D

karafeka ::

ZveeZ je izjavil:

hahaha
zena sprasuje za avto, dobi pa moza :D

Saj ga že ima, samo bolj bogega, če se mora sama za avte zanimat.

Bimbumbam ::

karafeka je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

hahaha
zena sprasuje za avto, dobi pa moza :D

Saj ga že ima, samo bolj bogega, če se mora sama za avte zanimat.


Umirite hormone, prosim :) Moz je ze fajn. Trdo dela in sluzi denar, jaz imam pa trenutno nekoliko vec casa in se lahko malo bolj poglobim v iskanje avtov.

iso2000 ::

Kaj pa morda kakšen VW e-up, verzija z večjo baterijo. Pomoje bi moral iti cenovno čez. Pa mislim, da bi bil kar fino vozilo za opisan namen?

Bimbumbam ::

Ok, sem malo prebrala review-je za to Dacio Spring. Cena - super, itak. Ampak slabosti, ki jih navajajo in ki so tudi na nas pomembni faktorji so: slabi rezultati glede varnosti, malo prostora zadaj (utesnjenost) in izredno slabi pospeski. Varnost mi je ravno zaradi prevazanja otrok pomembna; prav tako mi je pomembno, da avto ni ravno utesnjen (dva otroska stolcka zadaj) in glavnina moje voznje v sluzbo bo po hitri cesti. Ne rabimo ravno velikega avta, vseeno pa mora biti dovolj velik, da me hcerka ne bo v hrbet brcala ze po defaultu.

Blinder ::

sealcradle je izjavil:

sbawe64 je izjavil:

Za 7 km vožnje avto v rangu 10k-12k eur ?
Preveč denarja očitno škodi.

Ravno Renault Clio TCe je za take poti popolnoma neprimeren.

Koliko pa bi moral stati avto za 7km dnevno, po tvojem izračunu?
In kaj se zgodi, če se potem izkaže, da delaš 15km dnevno?


10k € za se vozit bogih 7/14 km na dan je potratno. Nekaj za 1k € bi bilo uredu.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ZveeZ ::

Bimbumbam je izjavil:

Ok, sem malo prebrala review-je za to Dacio Spring. Cena - super, itak. Ampak slabosti, ki jih navajajo in ki so tudi na nas pomembni faktorji so: slabi rezultati glede varnosti, malo prostora zadaj (utesnjenost) in izredno slabi pospeski. Varnost mi je ravno zaradi prevazanja otrok pomembna; prav tako mi je pomembno, da avto ni ravno utesnjen (dva otroska stolcka zadaj) in glavnina moje voznje v sluzbo bo po hitri cesti. Ne rabimo ravno velikega avta, vseeno pa mora biti dovolj velik, da me hcerka ne bo v hrbet brcala ze po defaultu.

Renault Zoe? Ali pa kaksen Renault Modus (l. 2010+) 1.2 16v?
Nissan Leaf/Hyundai Kona EV?

Bimbumbam ::

Se opravicujem - opazam, da nisem vseh prioritet in potreb jasno specificirala ze v startu. Jih imam v mislih in vplivajo na moj proces odlocanja ampak jih nisem dala crno na belo. Torej:
- manjsi avto za kratke lokalne relacije, ki vkljucujejo voznjo po AC (ja, seveda bi lahko po lokalnih cestah ampak imejte v mislim da hocem relacijo dom-vrtec-sluzba in nazaj opravit v cim krajsem casu).
- zelo majhni avti ne pridejo v postev, ker sta zadaj dva otroska sedeza. Poleg estetskih preferenc je bil to glavni razlog za razmisljanje v smeri Capturja, namesto prvotne ideje o Cliotu. Otroci se upirajo, brcajo, se nocejo vezat, vcasih jih je treba na silo zavezovat - clovek rabi zadaj prostor za take starsevske intervencije.
- nimam zelje po fensi avtu, avto mi ni hobi. Vseeno pa so mi varnost, kvaliteta, zanesljivost pomembni. Torej prosim ne predlogov o skirojih ali pa kripah za jurja. Sem imela to kot student, hvala, sem v drugacnem obdobju zivljenja zdaj (zaposlena mati dveh majhnih otrok).
- budget 10k-12k. ce v tem rangu ni nic primernega gremo lahko malo visje, ampak definitivno ne cez 15k. primarni 'tavelik' druzinski avto ze imamo, iscemo sekundarni avto, ki pa mora vseeno biti primeren za varno in zanesljivo prevazanje otrok in voznjo v sluzbo.

Hvala vsem!

ZveeZ je izjavil:

Bimbumbam je izjavil:

Ok, sem malo prebrala review-je za to Dacio Spring. Cena - super, itak. Ampak slabosti, ki jih navajajo in ki so tudi na nas pomembni faktorji so: slabi rezultati glede varnosti, malo prostora zadaj (utesnjenost) in izredno slabi pospeski. Varnost mi je ravno zaradi prevazanja otrok pomembna; prav tako mi je pomembno, da avto ni ravno utesnjen (dva otroska stolcka zadaj) in glavnina moje voznje v sluzbo bo po hitri cesti. Ne rabimo ravno velikega avta, vseeno pa mora biti dovolj velik, da me hcerka ne bo v hrbet brcala ze po defaultu.

Renault Zoe? Ali pa kaksen Renault Modus (l. 2010+) 1.2 16v?
Nissan Leaf/Hyundai Kona EV?


Bom preverila se te, hvala!

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

Bimbumbam je izjavil:

Pozdravljeni,

Doma imamo en druzinski avto, s katerim se moz prevaza v sluzbo, pa za vikend izlete. Bila sem ena tistih srecnic, ki je od corone dalje delala od doma, z januarjem pa zacnem novo sluzbo v pisarni in zato bomo zdaj rabili drugi avto. Na sreco bo moja sluzba blizu, rabimo torej za zelo lokalno voznjo (7km do vrat do vrat), prevazanje otrok v vrtec, skok v trgovino. Skratka, ne rabimo nic fensi. Gledam v rangu 10k-12k eur, ker ne zelim vlagati denarja v vec avta kot ga potrebujem in kot si ga lahko privoscimo. ChatGPT mi pravi, da je za nas najboljsa izbira dobri stari Renault Clio (TCe 90 menda). Meni je sicer lep Captur model od leta 2021 dalje, pa je zal nekih 2-3k eur nad rangom. ChatGPT pravi, da je Captur boljsa izbira od recimo C3-ja, ampak da je Clio se vedno overall boljsa izbira za nas (cena, vzdrzevanje, zanesljivost itd). Kaj pravite? Je Clio res top? Glava pravi Clio, meni je pa Captur res simpaticen. Vem, da sta to dva razlicna tipa avtomobilov, sta pa kljub temu cenovno dokaj primerljiva. A res ustrelimo mimo, ce vzamemo Capturja namesto Cliota (in to naredimo samo zato ker je meni Captur lepsi kot Clio, in zal je se par tisoc eur drazji)?

Hvala in lp


Moja ima doma Clia Grandtour TCE90 - super avto. Motor je pač švoh ampak je presentljivo dovolj poskočen vse tja do regionalnih cest. AC izkušnja je spodobna dokler ni hude gužve, ker pospeševanje traja nekaj časa in je dinamična vožnja med levim in desnim pasom praktično nemogoča brez da delaš gužvo.

Izven tega je pa avto super fejst. Presenetljivo vodljiv in odziven volan (2016 model). Captur je v osnovi samo dvignjen clio, tako da razen višje cene ne prinaša nič kar ne bi že sam clio.

Sicer pa se pridružujem mnenju ostalih, da je 7 km pot malo problematična za vsak ICE motor, ker se v tem času ne bo uspel niti segreti normalno, kar seveda zaradi slabše viskoznosti olja prej privede do težav. EV bi bil v tem primeru kar smiseln nakup, imaš pa tudi nekaj kitajcev, ki se jih z malo sreče lahko dobi tudi v tem cenovnem rangu, vkolikor seveda upoštevaš subvencijska sredstva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

bm1973 ::

Kupi rabljen avto, ki ga zna popravit lokalni fušar...

karafeka ::

Takih avtov več ni, ali pa so stari več kot 10 let.

denabiker ::

VAREN avto, če prevažaš otroke. To je prvo kar študiraš in seveda varni otroški sedeži. Ne bom razlagal o zgodbah pa tudi pri sosedih kar se je zgodilo, ne moreš imeti takšna clio jajčka, ko te zmučka noter kot za hec. Lahko ti voziš 100% varno in previdno, a kaj ko imaš idiote na cesti.

Meizu ::

ne moreš imeti takšna clio jajčka, ko te zmučka noter kot za hec.


A tebi to v glavi kaj mučka? Clio je čisto normalno varen avto. Kateri avto pa je po tvoje bolj varen?

karafeka ::

No ja, 2-3 tonski SUV-iso ziher bolj varni, če se s cliotom ali springom zaletiš v takega.
Ampak za tistih 7 km je pa res majhna verjetnost, da se kaj zgodi.

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

To velja samo dokler vsi ostali vozijo Clie. Ko vsi prešaltamo na 3 tonske SUVe smo pa realno na slabšem kot če smo vsi v Cliih.

UkrFTW!! ::

Za 2 otroka zadaj golf, Astra, i30.... Clio pa varnost in 2 otroka, ki nista zadaj kot sardini....

Meizu ::

Nisem pristaš Clia ali fan Renoja, da ne bo kdo narobe razumel, ampak za božjo voljo, a lahko nehate vleči te neke izjave dobesedno iz riti...

Clio ima zadaj več kot dovolj prostora za sedenje.

donvito ::

Ne vem zakaj imam občutek, da je OP- ji samo dolgčas in hoče malo diskutirat. :P

Ganon ::

Meizu je izjavil:

Nisem pristaš Clia ali fan Renoja, da ne bo kdo narobe razumel


Po izjavi sodeč bi rekel, da nisi niti dovolj star, da se usedeš za volan.

HotBurek ::

Trenutna top ponudba:

Renault Clio

l. 1991
1.4 mašina, 79 konjev
142.000 km
5.900 EUR

Je pa treba it v španijo po njega.

https://www.autoscout24.com/offers/rena...

root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

Baja ::

e, to, pa registriras kot oldtimerja in ga praktično zastonj na cesto postavis :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Baja ()

NuMaN ::

Khm, kaj pa varnost.
To je bolj za kake ljubitelje, da lažje prebrodijo krizo srednjih let.

Sicer nimam pojma o avtih - kaj pa toyota yaris. A jo še delajo sploh?
Imam 124,9 delnic Vzajemne.

ZveeZ ::

denabiker je izjavil:

VAREN avto, če prevažaš otroke. To je prvo kar študiraš in seveda varni otroški sedeži. Ne bom razlagal o zgodbah pa tudi pri sosedih kar se je zgodilo, ne moreš imeti takšna clio jajčka, ko te zmučka noter kot za hec. Lahko ti voziš 100% varno in previdno, a kaj ko imaš idiote na cesti.

Pol je najbolje, da si kupi Actrosa. Just in case.

OutOfTheBox ::

Imam isti primer kot OP. Imamo dva avta (ker dva pač potrebujemo). En je za daljše razdalje, drugi za fjakanje po mestu (par km na dan, trgovina, otroci v vrtec). Na kraj pameti mi ne pride da bi za tistega dal več kot dva jurja, ker ne vidim dodane vrednosti pri tistem za 10.

d4vid ::

Meizu je izjavil:

Nisem pristaš Clia ali fan Renoja, da ne bo kdo narobe razumel, ampak za božjo voljo, a lahko nehate vleči te neke izjave dobesedno iz riti...

Clio ima zadaj več kot dovolj prostora za sedenje.


Clio je čisto super, Captur je pa praktično samo dvignjen clio. Za kratke razdalje mogoče 1.2 16V motor, žal samo 75 konjev, a so motorji neprebojni.

Zadaj je dovolj prostora, res pa ni limuzina s kavčem.
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

ZveeZ ::

OutOfTheBox je izjavil:

Imam isti primer kot OP. Imamo dva avta (ker dva pač potrebujemo). En je za daljše razdalje, drugi za fjakanje po mestu (par km na dan, trgovina, otroci v vrtec). Na kraj pameti mi ne pride da bi za tistega dal več kot dva jurja, ker ne vidim dodane vrednosti pri tistem za 10.

Jaz trenutno gledam za enim takim malckom in zal za 2k dobis samo iztroseno ali zanemarjeno kanto v katero je potrebo vloziti se kakega jurja ali 2.
3 do 5k je nekako realna cena za malcka, ki bo ok za recimo 5+ let.

Utk ::

OutOfTheBox je izjavil:

Imam isti primer kot OP. Imamo dva avta (ker dva pač potrebujemo). En je za daljše razdalje, drugi za fjakanje po mestu (par km na dan, trgovina, otroci v vrtec). Na kraj pameti mi ne pride da bi za tistega dal več kot dva jurja, ker ne vidim dodane vrednosti pri tistem za 10.

Mene tist za 10 stane 500 evrov z gorivom vred. V par letih ga imam not. Da ne govorimo da je enostavno boljši za tako fijakanje od neke kante za 2 jurja z ročnim menjalnikom in podobnim.

M-XXXX ::

Baja je izjavil:

e, to, pa registriras kot oldtimerja in ga praktično zastonj na cesto postavis :)

In kateri bo prvi avto? Ker vecina teh občutnih popusti pride iz tega da je to drugo avto in ne prvi.

matobeli ::

Od starih mestnih jajčkov je bolje vzet kaj japonskega, recmo tole za dobre dva jurja bo delal in delal https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Pleh je pa na teh mkdelih tudi kar soliden, oziroma nič slabši ob cliota.

M-XXXX ::

OutOfTheBox je izjavil:

Imam isti primer kot OP. Imamo dva avta (ker dva pač potrebujemo). En je za daljše razdalje, drugi za fjakanje po mestu (par km na dan, trgovina, otroci v vrtec). Na kraj pameti mi ne pride da bi za tistega dal več kot dva jurja, ker ne vidim dodane vrednosti pri tistem za 10.

In rabiš še zavedati da na kraj pameti ne pride vsem da bi se vozili v garah za jurja ali dva. Potrebno še je zavedati da niso vsi enaki. Nekdo pac ne bo vozil nikoli avta ki nima gretje in hlajenja sedeža, gretje volana, ne mudi vsaj malo več varnosti in udobja.
Zato tebi ne silijo da je avto za 20 jurjev, njemu ne silijo da je avto za 500€.

OutOfTheBox ::

ZveeZ je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

Imam isti primer kot OP. Imamo dva avta (ker dva pač potrebujemo). En je za daljše razdalje, drugi za fjakanje po mestu (par km na dan, trgovina, otroci v vrtec). Na kraj pameti mi ne pride da bi za tistega dal več kot dva jurja, ker ne vidim dodane vrednosti pri tistem za 10.

Jaz trenutno gledam za enim takim malckom in zal za 2k dobis samo iztroseno ali zanemarjeno kanto v katero je potrebo vloziti se kakega jurja ali 2.
3 do 5k je nekako realna cena za malcka, ki bo ok za recimo 5+ let.


če znaš kupovat, lahk dobiš dober deal. Če kupuješ naključno potem je odvisno od sreče. Partnerka ima do službe manj kot 2km in za furat otroke v vrtec, kadar jih jaz s svojim ne. Takrat je blo vprašanje sploh ali avto rabi, ampak ja.. kadar je slabo vreme in kadar mene ni mora pač naredit kar mora. Smo šli po dobro ohranjeno kanto za jurja takrat. Do dans v 5 letih naredila 10k km, menjala gume in alternator.

Ampak ja, odvisno kaj hočeš met oz. kaj je tvoj cilj.

M-XXXX je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

Imam isti primer kot OP. Imamo dva avta (ker dva pač potrebujemo). En je za daljše razdalje, drugi za fjakanje po mestu (par km na dan, trgovina, otroci v vrtec). Na kraj pameti mi ne pride da bi za tistega dal več kot dva jurja, ker ne vidim dodane vrednosti pri tistem za 10.

In rabiš še zavedati da na kraj pameti ne pride vsem da bi se vozili v garah za jurja ali dva. Potrebno še je zavedati da niso vsi enaki. Nekdo pac ne bo vozil nikoli avta ki nima gretje in hlajenja sedeža, gretje volana, ne mudi vsaj malo več varnosti in udobja.
Zato tebi ne silijo da je avto za 20 jurjev, njemu ne silijo da je avto za 500EUR.


Drži. Socialni status tudi stane, neracionalne potrebe pa tudi. Gretje sedežev za 5km na dan pač ne rabiš.

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

OutOfTheBox je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

Imam isti primer kot OP. Imamo dva avta (ker dva pač potrebujemo). En je za daljše razdalje, drugi za fjakanje po mestu (par km na dan, trgovina, otroci v vrtec). Na kraj pameti mi ne pride da bi za tistega dal več kot dva jurja, ker ne vidim dodane vrednosti pri tistem za 10.

Jaz trenutno gledam za enim takim malckom in zal za 2k dobis samo iztroseno ali zanemarjeno kanto v katero je potrebo vloziti se kakega jurja ali 2.
3 do 5k je nekako realna cena za malcka, ki bo ok za recimo 5+ let.


če znaš kupovat, lahk dobiš dober deal. Če kupuješ naključno potem je odvisno od sreče. Partnerka ima do službe manj kot 2km in za furat otroke v vrtec, kadar jih jaz s svojim ne. Takrat je blo vprašanje sploh ali avto rabi, ampak ja.. kadar je slabo vreme in kadar mene ni mora pač naredit kar mora. Smo šli po dobro ohranjeno kanto za jurja takrat. Do dans v 5 letih naredila 10k km, menjala gume in alternator.

Ampak ja, odvisno kaj hočeš met oz. kaj je tvoj cilj.

M-XXXX je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

Imam isti primer kot OP. Imamo dva avta (ker dva pač potrebujemo). En je za daljše razdalje, drugi za fjakanje po mestu (par km na dan, trgovina, otroci v vrtec). Na kraj pameti mi ne pride da bi za tistega dal več kot dva jurja, ker ne vidim dodane vrednosti pri tistem za 10.

In rabiš še zavedati da na kraj pameti ne pride vsem da bi se vozili v garah za jurja ali dva. Potrebno še je zavedati da niso vsi enaki. Nekdo pac ne bo vozil nikoli avta ki nima gretje in hlajenja sedeža, gretje volana, ne mudi vsaj malo več varnosti in udobja.
Zato tebi ne silijo da je avto za 20 jurjev, njemu ne silijo da je avto za 500EUR.


Drži. Socialni status tudi stane.

Socislni status da te ne zebe v avti, da ne švicaš ko se vsedes v njega, socialni status da preživiš ali pa imaš cele kosti ko se ti airbag sproži ko imaš nesrečo.
Imaš prav ta pravi deci umrejo v nesreči ker vozijo jajca brez pasa zadaj, mogoče celo spredaj, brez aibahov, brez absov in vsega kar obstaja. Klima je brez vezno sranje.
Aja to bi pa mel. Socialni status je toliko kolikor lahko ti dobis za dva jurja ne pa nekdo drug za tri. Ali pa 4. Ali pa za 500€.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najcenejši in najbolj ekonomičen avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
686019 (3363) nejc_nejc
»

Clio iv tce75 generation (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18128164 (19746) d_DJ
»

Avto za avtocesto 100km dnevno (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13724769 (18355) BoredMarvin
»

Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36666726 (56525) louser
»

kateri majhen avtomobil kupiti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10417660 (14447) facepalm

Več podobnih tem