Forum » Na cesti » Ni vse tako zeleno (hibridi onesnažujejo)
Ni vse tako zeleno (hibridi onesnažujejo)

twom ::
Ni vse tako zeleno, kot se želi prikazat, in kot nekateri verjamejo...
članek na rtvslo Priključni hibridi onesnažujejo skoraj toliko kot bencinski avtomobili
članek na rtvslo Priključni hibridi onesnažujejo skoraj toliko kot bencinski avtomobili

mtosev ::
Sem prebral ja. Očitno so lagali. Jebiga.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Sheteentz ::
Še vedno onesnažujejo 19% manj, kar pa ni zanemarljivo.
Ali pa tudi je, če upoštevamo vsa zasebna letala, s katerimi se elita vozi na razne forume zelenih energij, kjer modrujejo o manj izpustih...
Po drugi strani je pa praktično, če na dan delaš cca 30 km in čez noč filaš. Obiski pump se znatno zmanjšajo.
Ali pa tudi je, če upoštevamo vsa zasebna letala, s katerimi se elita vozi na razne forume zelenih energij, kjer modrujejo o manj izpustih...
Po drugi strani je pa praktično, če na dan delaš cca 30 km in čez noč filaš. Obiski pump se znatno zmanjšajo.

alternative ::
Da se ne bo na koncu izkazalo, da tudi električni globalno bolj onesnažujejo od ICE. Kjer kopljejo litij in redke zemlje, zastrupijo cele doline. Ker so mnogo težji od klasičnih, uničijo več pnevmatik in cest. V praksi imajo življensko dobo krajšo od ICE avtomobilov. Reciklaža baterij je še v zraku.

Realist ::
Mogoče je vseeno včasih dobro narediti en korak nazaj, da se gre lahko naprej. Ko bo večja masa, ko se bo obračalo več denarja se bo tudi problematika bolj aktivno razreševala.

iKst_ ::
alternative je izjavil:
Da se ne bo na koncu izkazalo, da tudi električni globalno bolj onesnažujejo od ICE. Kjer kopljejo litij in redke zemlje, zastrupijo cele doline. Ker so mnogo težji od klasičnih, uničijo več pnevmatik in cest. V praksi imajo življensko dobo krajšo od ICE avtomobilov. Reciklaža baterij je še v zraku.
Po kakšni logiki? Plug-in hibridi v resničnem svetu onesnažujejo 20% manj kot bencinarji. Če jih voziš tako kot je predvideno (večinoma na elektriko) onesnažujejo 75% manj kot bencinarji (beri: testi v kontroliranih okoliščinah). Električni so še korak naprej, glede na to, da nimajo motorja na notranje izgorevanje in so bistveno bolj učinkoviti pri porabi elektrike kot hibridi.
Mislim, da je po zadnjih raziskavah break-even za električne avtomobile nekih 20.000km. V tem času se izniči vsa prednost, ki jo imajo ICE avtomobili zaradi manj umazane proizvodnje.

endelin ::
Niso hibridi zastonj cenejši rabljeni kot bencin/dizel.
pa ne zaradi okolja ampak pokvarljivosti elektricnega dela

Sem prebral ja. Očitno so lagali. Jebiga.

Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

iKst_ ::
Niso hibridi zastonj cenejši rabljeni kot bencin/dizel.:D pa ne zaradi okolja ampak pokvarljivosti elektricnega dela
A so cenejši? Katere modele pa gledaš? Na hitro sem preveril avto.net za par modelov. BMW 225xe imajo v povprečju kar konkretno višje cene od bencinarjev in dizlov. Ko primerjaš podobno opremljene modele so cene 10-15% višje, čez palec.
Mitsubishi Outlander PHEV podobno. Najdražji dizel ne avto.net je 18750€. 2018 letnik s 130kkm. Najcenejši PHEV je jurja dražji. Cena novega je bila primerljiva.

endelin ::
Bmw 3/5 so tak primer
ne pozabi da je cena hibrida ob nakupu dosti višja
ne pozabi da je cena hibrida ob nakupu dosti višja
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

alternative ::
Niso hibridi zastonj cenejši rabljeni kot bencin/dizel.pa ne zaradi okolja ampak pokvarljivosti elektricnega dela
Sem prebral ja. Očitno so lagali. Jebiga.
![]()
Kolikor spremljam EV Clinic na Youtube, je hibrid ekonomska totalka prej kot v 10 letih. Tam pravijo, da če že, kupite čistega električarja. Pri hibridu je zaradi dveh pogonov dodatna teža in s tem poraba ter okvare. Ker je baterija manjša, je tudi relativno bolj obremenjena in prej odpove. Če bi bila baterija sestavljena iz celic standardnih velikosti, ne bi bilo problemov z menjavo. Tako pa kompletirajo packe iz odpisanih in karamboliranih hibridov, ker celic v prodaji na prostem trgu ni, ali so nerazumno precenjene.

iKst_ ::
Bmw 3/5 so tak primer
ne pozabi da je cena hibrida ob nakupu dosti višja
Odvisno od letnika in modela. Zgoraj omenjena modela sta bila cenovno primerljiva z bencinarji in dizli.
225xe je bil leta 2018 nov 36 jurjev, ampak si dobil 4500€ subenvije. Podobno opremljen dizel je bil tam nekje, ampak je imel precej slabše zmogljivosti. Outlander je bil leta 2019 po ceniku 48k, dobil si nekaj popusta in prav tako 4500€ subvencije. Podobno opremljen dizel je bil 41, 42k.
Oba sem prodal brez problema za relativno dobro ceno.
Pri BMW 3 tudi ni neke razlike.
BMW 330e na avto.net. 2017 letnik. Od 16,5 - 21k eur.
BMW 320d xdrive. 2017 letnik. Od 14 - 19k eur.
Cena novega:
330e - 63500€ (https://avto-magazin.metropolitan.si/av...
320d xdrive - 65000€ (https://avto-magazin.metropolitan.si/av...

windigo ::
In študija se je pojavila ravno v trenutku, ko so Kitajci ponudili na evropskem trgu PHEV z 20+kWh baterijo za nekje tako ceno kot evropski proizvajalci prodajajo navadnega bencinarja.
(recimo MG HS PHEV in Tiguan)
(recimo MG HS PHEV in Tiguan)
Ceterum censeo Balandeque fascistum esse

iKst_ ::
Ampak, zakaj bi kupoval novega plug-in hibrida, če za manj denarja dobiš npr. Model Y, Škodo Elroq, id4... Iz ekonomskega vidika so leta 2025 novi plug-in hibridi še vedno fail.

endelin ::
Morda zato ker je v bmw petici edino tako dobiti šestaka?
Ikst: velikokrat vidim ponudbe po avto net ko prodajajo hibrida cenejše kot manj zmogljiv bencin/dizel. Sedaj imas eno g60ico 550e za 66 k

Ikst: velikokrat vidim ponudbe po avto net ko prodajajo hibrida cenejše kot manj zmogljiv bencin/dizel. Sedaj imas eno g60ico 550e za 66 k
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

iKst_ ::
Nova 550e je po ceniku 81 jurjev. 520d xdrive je 66,5 jurjev. Pa imaš kar nekaj G60 za manj kot 50 jurjev gor.

iKst_ ::
Tale 520d xdrive je tudi solidno opremljen. Cena novega 86k. V enem letu je izgubil skoraj 40 jurjev.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Sem prepričan, da najdeš kak primer hibrida, ki se prodaja ceneje od primerljivega dizla, ampak v povprečju pa očitno ni ravno takšne razlike, glede na to, da se že 5 postov pregovarjava o enem samem primerku.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Sem prepričan, da najdeš kak primer hibrida, ki se prodaja ceneje od primerljivega dizla, ampak v povprečju pa očitno ni ravno takšne razlike, glede na to, da se že 5 postov pregovarjava o enem samem primerku.

blackbfm ::
članek na rtvslo Priključni hibridi onesnažujejo skoraj toliko kot bencinski avtomobili
tolk kot zasrmradi en(1) sosed z enim sfukanim dizlašem eno jutro da ogreje kombi preden gre na svoj minimalc šiht, tolk svinjarije cela ulica ne sproducira celi dan z evji

feryz ::
Jaz sem zelo zadovoljen z mojim hibridom.
Porabo imam 10,2 l/100 km. S tem da nisem priden pri filanju, recimo da ga filam enkrat tedensko, vozim pa v režimu ohrani baterijo.
Poraba je popolnoma enaka kot pri prejšnjem avtu, ki je bil dizel. Vendar je hibrid pol tone težji in ima 180 konj več.
Torej je enaka poraba zelo velik uspeh. Brez elektro dela bi kuril med 16 in 20 l/100 km.
Da ne omenim, da bi porabo z lahkoto lahko prepolovil ali še bolj zmanjšal. Le priklopiti bi ga moral vsak dan in umirjeno, po omejitvah, voziti.
V naslednjem življenju, mogoče.
Porabo imam 10,2 l/100 km. S tem da nisem priden pri filanju, recimo da ga filam enkrat tedensko, vozim pa v režimu ohrani baterijo.
Poraba je popolnoma enaka kot pri prejšnjem avtu, ki je bil dizel. Vendar je hibrid pol tone težji in ima 180 konj več.
Torej je enaka poraba zelo velik uspeh. Brez elektro dela bi kuril med 16 in 20 l/100 km.
Da ne omenim, da bi porabo z lahkoto lahko prepolovil ali še bolj zmanjšal. Le priklopiti bi ga moral vsak dan in umirjeno, po omejitvah, voziti.
V naslednjem življenju, mogoče.

Apofis ::
članek na rtvslo Priključni hibridi onesnažujejo skoraj toliko kot bencinski avtomobili
tolk kot zasrmradi en(1) sosed z enim sfukanim dizlašem eno jutro da ogreje kombi preden gre na svoj minimalc šiht, tolk svinjarije cela ulica ne sproducira celi dan z evji
evo, pa si odkril srž celotnega problema. Če bi mel tvoj sosed 3+ jurčkov plače, bi si zih omislil štromarja. Tko vas pa ev napuh poganja v to, da pametujete drugim, manj "srečnim" v lajfu. Pohvalno, ni kej
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Apofis ()

NekdoPach ::
Vidim več možnih dejavnikov za odstopanje
1. Folk ne zna vozit, skos na gas pritiskajo, čez 0.5 sekunde pa bremzajo, zato toliko višja poraba bencina
2. e-motor največ koristi po mestu, če vsaki vikend napokaš 300km ko greš do obale na sljadoljed se te razlike zmanjšajo
3. klasično nategunstvo PR avto mafije, videno že n-krat
1. Folk ne zna vozit, skos na gas pritiskajo, čez 0.5 sekunde pa bremzajo, zato toliko višja poraba bencina
2. e-motor največ koristi po mestu, če vsaki vikend napokaš 300km ko greš do obale na sljadoljed se te razlike zmanjšajo
3. klasično nategunstvo PR avto mafije, videno že n-krat
Zgodovina sprememb…
- spremenil: NekdoPach ()

iKst_ ::
Vidim več možnih dejavnikov za odstopanje
Predvsem to kar je feryz napisal. Folk ne polni PHEVov, ampak jih vozijo večinoma kot navadne hibride.

feryz ::
V bistvu je zadeva enaka, kot pri štromarjih. Ker tudi gre za štromarski del avta.
Za štromarja trdijo da naredi 400 km z enim polnjenjem. Jaz pa pravim, da jih tudi 200 ne. Kdo ima prav? Vsi. Odvisno od milijon dejavnikov.
Za štromarja trdijo da naredi 400 km z enim polnjenjem. Jaz pa pravim, da jih tudi 200 ne. Kdo ima prav? Vsi. Odvisno od milijon dejavnikov.

windigo ::
Ampak, zakaj bi kupoval novega plug-in hibrida, če za manj denarja dobiš npr. Model Y, Škodo Elroq, id4... Iz ekonomskega vidika so leta 2025 novi plug-in hibridi še vedno fail.
Recimo ko vožnja na vikend v okolici Zadra in domov zahteva še vsaj polurni postanek na polnilnici (pri res velikih baterijah pa loterijo ali boš prišel domov z zadnjimi elektroni ali ne). Drugod pa pretežno na elektriko.
Ceterum censeo Balandeque fascistum esse

iKst_ ::
Jaz pridem do Zadra brez polnjenja, kakšnih 10% ostane. Če imaš manjšo baterijo ali štartaš nekje na gorenjskem je pa postanek v rangu 10-15 minut, ne pol ure. Zelo verjetno se boš moral s hibridom prav tako vsaj enkrat ustaviti na pumpi. Prihranek na času je zanemarljiv, računica se obrne, ko poračunaš koliko časa zabiješ na pumpah in koliko dražje je vzdrževanje hibrida.

feryz ::
Ti prideš, ja. Jaz bi pa na pol poti obstal.
Zato ti kupiš štromarja, jaz pa hibrida. Ali dizla če bi delali primernega. Žal ga ne več.
Važno je, da obstajajo alternative, izbire s karakteristikami glede na potrebe.
Ko jih ne bo več bo ku...
Zato ti kupiš štromarja, jaz pa hibrida. Ali dizla če bi delali primernega. Žal ga ne več.
Važno je, da obstajajo alternative, izbire s karakteristikami glede na potrebe.
Ko jih ne bo več bo ku...

iKst_ ::
Ti prideš, ja. Jaz bi pa na pol poti obstal.
Pri povprečni hitrosti 150kmh boš tankal hibrida in EV. PHEVi so pri višjih hitrostih zelo požrešni, še posebej teli 1,5 mlinčki. Pa že 150kmh povprečna je znanstvena fantastika.
Si lepo napisal, da bi kupil dizla, če bi lahko.

bm1973 ::
https://slo-tech.com/script/forum/vnoss...
Pri povprečni hitrosti 150kmh boš tankal hibrida in EV.
Dizla pa ne...
Gre gor in dol, tudi 150 km/h


feryz ::
Pri 150 km/h moj počiva. Moč motorja kaže da uporablja 4 ali 5 procentov moči, pa še od tega pol prejadra. Moraš imeti vrhunske uhe, da slišiš motor. Ob dejstvu, da je avto zelo tih pri tej hitrosti.Ti prideš, ja. Jaz bi pa na pol poti obstal.
Pri povprečni hitrosti 150kmh boš tankal hibrida in EV. PHEVi so pri višjih hitrostih zelo požrešni, še posebej teli 1,5 mlinčki. Pa že 150kmh povprečna je znanstvena fantastika.
Si lepo napisal, da bi kupil dizla, če bi lahko.

iKst_ ::
Ja, ampak mi govorimo o MGju za 40 jurjev, ne o BMWju za 150.
Pa spet, sedmica (če se ne motim?) je precej bolj smiselna v elektro ali dizel izvedbi. PHEV je v ponudbi skoraj izključno zaradi davčnih razlogov, kar pa pri nas tako ali tako odpade.
Pa spet, sedmica (če se ne motim?) je precej bolj smiselna v elektro ali dizel izvedbi. PHEV je v ponudbi skoraj izključno zaradi davčnih razlogov, kar pa pri nas tako ali tako odpade.

feryz ::
Dizel motor je prešvoh, elektro ima 200 do 250 km dometa.
Oboje bolj ali manj neuporabno.
PHEV je zaradi ekologije, sicer je poraba pravljica za lahko noč, ne zaradi davkov.
Hibrid je z naskokom najdražji, btw. Elektro verzija pa najcenejša.
Oboje bolj ali manj neuporabno.
PHEV je zaradi ekologije, sicer je poraba pravljica za lahko noč, ne zaradi davkov.
Hibrid je z naskokom najdražji, btw. Elektro verzija pa najcenejša.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()

blackbfm ::
evo, pa si odkril srž celotnega problema. Če bi mel tvoj sosed 3+ jurčkov plače, bi si zih omislil štromarja. Tko vas pa ev napuh poganja v to, da pametujete drugim, manj "srečnim" v lajfu. Pohvalno, ni kej
pa naj bo manj srečen brez zasmrajanja zraka 10 okoliškim hišam... jz se vsedem v avto in odpeljem, ne da kurblam na mestu 15 min
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blackbfm ()

Miki N ::

sreda ::
Jaz sem zelo zadovoljen z mojim hibridom.
Porabo imam 10,2 l/100 km. S tem da nisem priden pri filanju, recimo da ga filam enkrat tedensko, vozim pa v režimu ohrani baterijo.
Poraba je popolnoma enaka kot pri prejšnjem avtu, ki je bil dizel. Vendar je hibrid pol tone težji in ima 180 konj več.
Torej je enaka poraba zelo velik uspeh. Brez elektro dela bi kuril med 16 in 20 l/100 km.
Da ne omenim, da bi porabo z lahkoto lahko prepolovil ali še bolj zmanjšal. Le priklopiti bi ga moral vsak dan in umirjeno, po omejitvah, voziti.
V naslednjem življenju, mogoče.
V nasednjem življenju ne boš nič vozil, boš gosencia. 'karma is a bitch'
Zakaj ? Veš kako bi bi bilo prav, pa tega ne narediš.

Miki N ::

Miki N ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Renault Captur - FHEV ali MHEV? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 13414 (4850) | lubej1 |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 41769 (11254) | turan |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 119616 (82382) | profii |