» »

Piaggio Beverly - servis pri Pleško moto

Piaggio Beverly - servis pri Pleško moto

cekmek ::

Sem prvi lastnik skuterja Piaggio Beverly 250 l.2008. Ima 8.000km in je kot nov. Septembra 2024 sem ga peljal na Pleško moto servis na Brezovico zaradi rahlega puščanja vodne črpalke. Po enem mesecu so zamenjali vodno črpalko, kar naj bi stalo 250€, potem pa so ugotovili, da pušča še ena cev in da me bodo obvestili, ko bo popravilo končano. Po več kot treh mesecih čakanja so mi povedali, da je motor zariban in da čakajo, da ga pridem iskat, saj naj bi me o tem že obvestili in naj bi jim jaz to tudi obljubil. Po večkratnih neuspešnih poskusih pisne komunikacije, sem šel osebno tja. Tam so me poskušali prepričati, da sem jim pripeljal že zariban motor, kar seveda ni res. Dobil sem predračun za popravilo cilindra za 856€ in za popravilo črpalke 550€. Po daljšem pogovoru so mi ponudili, da stroške popravila cilindra prevzamejo oni, strošek popravila črpalke pa bodo znižali pod 400€, ter da dobim vse skupaj potrjeno na mail. Maila ni bilo, zato sem jim večkrat pisal in ker niso odgovorili, sem šel čez en mesec spet tja, kjer sem se sestal z direktorjem. Predelala sva celo zgodbo, on pa mi je obljubil, da se bo osebno zavzel za to, da bo moj motor čim prej popravljen pod obljubljenimi pogoji. Kljub temu se je vse skupaj zavleklo še za tri mesece, komunikacija je bila zelo slaba, obljub niso držali, zato sem moral vmes ponovno osebno tja. Ko je bil motor že sestavljen, se je potem pojavilo še puščanje na glavi in so jo morali obnoviti. Ko sem po devetih mesecih končno prišel po motor, sem ugotovil, da je površno sestavljen in da so izgubili moje rokavice, podkapi, očala in prometno dovoljenje, servisno knjižico sem pa dobil nazaj skoraj popolnoma uničeno. Za nameček je motor takoj, ko sem ga odpeljal, začel cukati in ugašati, čez nekaj dni pa ni več vžgal. S težavo sem uspel doseči, da so prišli ponj in obljubili so mi, da bodo vse hitro uredili. Spet se je vleklo, komunikacije nisem uspel vzpostaviti, zato sem po več kot enem mesecu moral ponovno tja, kjer sem jim samo rekel, da se je moje potrpljenje končalo in če še isti dan od njih ne dobim povratnih informacij, bom šel naslednji dan na vse ustrezne institucije. Isti dan sem dobil sporočilo, da so motorju očistili dovod goriva in da deluje normalno in da lahko naslednji dan pridem ponj. Drugi dan prevzem ni bil možen, ker so mi sporočili, da bodo naslednji teden uredili prometno dovoljenje in tehnični pregled, ker je vmes potekla registracija. Tudi to se ni zgodilo, zato sem šel tja in odpeljal neregistriran motor brez prometnega dovoljenja. Motor je ponovno cukal in ugašal, vendar sem uspel narediti tehnični pregled. Takoj sem pisal direktorju glede vseh težav in želel dokončno rešitev situacije, vendar odgovora nisem prejel. Naslednji dan sem se s cukajočim motorjem odpeljal na njihov servis na Vrhniko, kjer so mi zatrdili, da je pri njih motor deloval brezhibno in da ne vedo, v čem bi lahko bil problem. Odpeljal sem se na en drug servis, kjer so mi takoj odpravili težavo s cukanjem in ugašanjem. Poškodovana sta bila vbrizgalna šoba in konektor na šobi. Ob tem popravilu so še ugotovili, da manjkata pokrovček na oddušku goriva in varovalna guma na akumulatorju, med glavo in cilindrom pa pušča olje. Očitno so mi pri Pleškotu površno nazaj sestavili motor. Kljub temu, da so mi dali enoletno garancijo, ne vem, če bi jo uveljavljal. Kaj naj naredim?
Zgodbo sem močno skrajšal, celotna zgodba z vsemi podrobnostmi je na voljo tukaj https://docs.google.com/document/d/e/2P... .

mtošev ::

Kaj naj narediš?

Nauči se uporabljati odstavke.

Prijavi na tržni inšpektorat.

Jokaj.

starfotr ::

Vsak normalen pusti motor in avto po več mesecev na servisu.

jan_g ::

Za nazaj je, kar je. Ti pa za naprej toplo priporočam, iz lastnih izkušenj, da je bolje takoj oziroma čimprej menjati serviserja kot se z istim bosti okrog slabih popravil, površnosti in podobno. Lahko ti obljubljajo marsikaj, ampak šalabajzer ostane šalabajzer. Jaz pod nobenim pogojem ne bi peljal servisirati nazaj k njim, tudi če bi dali 10 let garancije. Popraviš pri nekomu, ki ve kaj dela in potem (1) požreš vse skupaj in živiš svoje življenje naprej, ali (2) najameš odvetnika in od Pleškota zahtevaš povračilo vseh stroškov popravil.

tony1 ::

"Lahko ti obljubljajo marsikaj, ampak šalabajzer ostane šalabajzer. Jaz pod nobenim pogojem ne bi peljal servisirati nazaj k njim, tudi če bi dali 10 let garancije."

Tako je. Če je en majster nekaj resno zajebal, nima nobenega smisla motorja/avta voziti nazaj ali pa ga puščati pri njem, "da bo tokrat pa nekaj porihtal" ker čez noč ne bo postal pameten. Vodno pumpo se zamenja v enem dnevu, ko imajo enkrat kose na lagerju.

Takih kumarastih brezveznikov in delomrznežev, ki bi cele mesece menjali vodno pumpo se na daleč izogni.

free_rider ::

Žal mi je, da imaš take izkušnje s servisom.
V zgodbi je sicer ena velika luknja med 2008 in 2024.
Edini nasvet, ki ga lahko dam:
Prodaj skuter in si kupi motor.
In ja, odstavki.
Imagine there's no religion :)

misek ::

Registracija: včeraj
Samo zato, da deliš to skrajno žalostno zgodbo?

Pa kako lahko daš neko zadevo na servis in potem čakaš mesece in mesece na popravilo?

Tody ::

Tako kot tisti, ki je 300 km stran dal avtoličarju zdej pa ne ve več kje je ličar ne avto :D

stara mama ::

free_rider je izjavil:

Žal mi je, da imaš take izkušnje s servisom.
V zgodbi je sicer ena velika luknja med 2008 in 2024.
Edini nasvet, ki ga lahko dam:
Prodaj skuter in si kupi motor.
In ja, odstavki.

Šele zdaj opazil, da se gre za 16 let star motor. Marsikaj se je lahk na motorju do takrat zgodilo in tega ne veš + to je italjanska roba, kar ni ravno olajševalna okoliščina.
Peljal si ga šalabajzerju, in tud tvoj pristop in vztrajanje ni kaj dost pomagalo + komu se še da brat ali ima čas za tvoje litanije?
Nekdo je omenu odvetnika..... LOL, pozabi! Stroški bojo presegli vrednost motorja.
Pelji ga k bolj sposobnemu mehaniku če imaš dve levi roki (ker vodno pumpo menjat ni nobena umetnost)

PS: Kot so ti že rekli, kupi si pravi motor.
In ja, odstavki!!
Ekologija™ in Trajnost™

jan_g ::

stara mama je izjavil:


Nekdo je omenu odvetnika..... LOL, pozabi! Stroški bojo presegli vrednost motorja.


Seveda, ti kot izkušena oseba in polna življenjskih modrosti, boš mirno požrla par jurjev stroškov popravil (začelo se je z vodno pumpo, nadaljevalo z zaribanim motorjem ...).

stara mama ::

jan_g je izjavil:


Seveda, ti kot izkušena oseba in polna življenjskih modrosti, boš mirno požrla par jurjev stroškov popravil (začelo se je z vodno pumpo, nadaljevalo z zaribanim motorjem ...).

Nekaj motorjev sem pa dal v življenju skozi ja (ter jih tud sam servisiral in ne govorim samo o menjavi verige).
Če bi hodil na pooblaščence, jih ne bi bilo toliko.

Sicer pa, kdo pri zdravi pameti zapravi par jurjev za motor (ne motor, celo maxi skuter) vreden 2 jurja???
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

jan_g ::

stara mama je izjavil:


Nekaj motorjev sem pa dal v življenju skozi ja (ter jih tud sam servisiral in ne govorim samo o menjavi verige).
Če bi hodil na pooblaščence, jih ne bi bilo toliko.


No, in ti, ki si dal v življenju skozi nekaj motorjev, kako bi ravnal v taki _sedanji_ situaciji kot jo ima avtor? Ni važno, koliko je skuter star, koliko je sedaj vreden in niti to, da bi ga ti sam popravljal. Važno je, koliko denarja je do sedaj porabil pri tem Pleško servisu in ali je pripravljen to požreti. Eno je LOL-ati, drugo pa reševati probleme.

stara mama ::

Kolikor razumem (iz njegovih litanij) se je spogajal za 400EUR, zadeve okrog glave motorja pa mu je kril šalabajzar (in temu ustrezno sestavil skupaj - z minimalnimi stroški).
OPja bolj boli odnos in čas ki ga je zapravil, ter občutek da je motor zdaj slabši kot je bil pred prvim posegom.
Je pa očitno da OP ni niti hobi-mehanik, ker "puščanje hladilne" in puščanje olja sta zelo široka pojma (tud cenovno).

400EUR je še malo, če je mogoče (zarad hladnega tiščanja-malo km in veliko vžigov, ter slabega vzdrževanja skozi 16 let-vedno staro olje ker kao ni kilometrine za menjavo) morebiti res bil zariban motor in mu je serviser to celo pokril na lastne stroške.
Samo domnevam, vrjetno ni vse črno-belo.

Dopuščam tud možnost, da je OP konkurent omenjenemu serviserju.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

sbawe64 ::

Olje (in filter) se menja tako kot pri avtu, na prevožene km ali leta, kar je prej.

Če ima OP notri še prvo ali drugo olje, potem je agregat še dolgo zdržal.

Enako velja za hladilno tekočino, kjer so nekateri Piaggio agregati posebej na udaru, če je notri stara več kot 2-3 leta.

Ter zavorno tekočino se isto menja na 2-3 leta, ko vidiš da je temna.


Če je servis menjal vodno črpalko, se agregata niso dotikali (glava, ventili, bat), tako da ne vem, kako bi lahko to vplivalo na zaribanje motorja.


OP
Napiši servisno zgodovino motorja.
Leto, km, kaj servisirano
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

sbawe64 ::

free_rider je izjavil:

Žal mi je, da imaš take izkušnje s servisom.
V zgodbi je sicer ena velika luknja med 2008 in 2024.
Edini nasvet, ki ga lahko dam:
Prodaj skuter in si kupi motor.
In ja, odstavki.

Nekateri imajo fizične omejitve in ne morejo voziti pravega motorja na prestave, jim je pretežak, prevelik, ali preprosto nočejo zapraviti denar zanj.
Your point ?

250cc skuter gre brez težav 120 km/h in več, poraba 3-4 l, lahek, okreten, ni mazanja/čiščenja verige, ni prestavne ročice in sklopke.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

mirator ::

jan_g je izjavil:

stara mama je izjavil:


Nekaj motorjev sem pa dal v življenju skozi ja (ter jih tud sam servisiral in ne govorim samo o menjavi verige).
Če bi hodil na pooblaščence, jih ne bi bilo toliko.


No, in ti, ki si dal v življenju skozi nekaj motorjev, kako bi ravnal v taki _sedanji_ situaciji kot jo ima avtor? Ni važno, koliko je skuter star, koliko je sedaj vreden in niti to, da bi ga ti sam popravljal. Važno je, koliko denarja je do sedaj porabil pri tem Pleško servisu in ali je pripravljen to požreti. Eno je LOL-ati, drugo pa reševati probleme.

Lej, ne se jezit, če ti nekdo zapiše svoj pogled skozi lastne izkušnje, saj to ni tvoj problem. Res pa je tvoja zgodba, milo rečeno, zelo čudna. Namreč, če si ugotovil, da je slab servis, zakaj potem vztrajaš pri njih? Ali ti mogoče delajo na črno, pa se nestrokovno storitev bojiš prijaviti? Ali pa se bo izkazalo kot pri našem forumašu iz Gorenjske?


Uf, oprosti, napačnemu sem odgovarjal, mislil sem da si OP.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

cekmek ::

Hvala vsem za komentarje, se opravičujem, ker nisem delal odstavkov.

Imel sem motorje preden sem kupil skuter in imel sem tudi izkušnjo z zaribanim motorjem, zato vem kako to izgleda.

Skuter sem peljal na uradni servis pri 1000km in pri 4000km, vsako leto pa sem zamenjal olje. Mrzlega nikoli nisem turiral, v bistvu tudi toplega redko. Vedno je vžgal iz prve, nikoli se ni pregrel. Bil je v originalnem stanju dokler ni šel k Pleškotu. Da pa sem na sezono naredil v povprečju le 500km, je zgolj posledica pomanjkanja časa.

Sigurno je del krivde na meni, da več kot tri mesece nisem poklical na servis, vendar sem v zadnjih letih na raznih servisih čakal prekomerno dolgo na dobavo rezervnih delov. Že za dobavo vodne črpalke sem čakal en mesec. Dva do tri mesece čakanja se mi zato ni zdelo nič čudnega.

Čudno je bilo to, da so mi po menjavi vodne črpalke sporočili, da motor normalno dela, vendar bo treba zamenjati še eno cev. Čez tri mesece pa so mi rekli, da je motor zariban in se mi zlagali, da so me o tem že obvestili. Potem pa so mi ponudili, da strošek popravila cilindra krijejo oni.

Gre se za odnos, za nestrokovnost in posledično izgubo zaupanja. Ves čas so se mi lagali, najprej sem ujel na laži vodjo servisa, kasneje pa vse po vrsti v tej firmi. Zato res ne bi rad več imel opravka z njimi. Pa tudi dokazali so že, da je njihova garancija bolj malo vredna. Morda bi jim poslal zahtevek za povračilo škode in odškodnino, vendar bi moral najeti odvetnika, kar pa stane čas in denar…

stara mama ::

Suma sumarum, koliko € je prešlo od tebe k njim? (ne računaj časa in poti)
Ekologija™ in Trajnost™

free_rider ::

sbawe64 je izjavil:

Nekateri imajo fizične omejitve in ne morejo voziti pravega motorja na prestave, jim je pretežak, prevelik, ali preprosto nočejo zapraviti denar zanj.
Your point ?

250cc skuter gre brez težav 120 km/h in več, poraba 3-4 l, lahek, okreten, ni mazanja/čiščenja verige, ni prestavne ročice in sklopke.


Moj point: Kdor ima fizične omejitve, je prešibak, premajhen ali prereven, naj se pa vozi v dvoslednih vozilih. Saj jih nihče ne sili na skuterje.
Če si že tako oviran in greš na maxiskuter, ki ima majhne, nerodne gume, je to samo recept za katastrofe. Obstajajo pa tudi, kot praviš "pravi" motorji z avtomatskim menjalnikom.
Seveda so določene znamke ujele ravno ta vmesni trg ljudi, ki hočejo biti kot oni veliki, pa jim v vseh pogledih nekaj zmanjka, moči, sposobnosti, denarja. In potem imaš gibalne invalide na mašinah, ki grejo 120+ km/h. Super.
Ni vse za vsakega. Jaz tudi recimo se ne vozim s skiroji, ne kajtam, ne skačem s padalom.
Imagine there's no religion :)

cekmek ::

stara mama je izjavil:

Suma sumarum, koliko € je prešlo od tebe k njim? (ne računaj časa in poti)


375€

denabiker ::

A si pomislil, da je motor še potem kao zariban, da je bil nateg? Lahko, da je kdo prišel z enakim motorjem in z zaribanim pa so dele zamenjal. Lej, jaz sem že toliko zgodb slišal, da je to čisto verjetno. A si šel tja pogledal dele cilindra, bata, saj ne more kar tak zaribat, razen če ni bilo olja, ali je zlomilo npr. obroček, ampak pri teh km, pa daj ne me hecat.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta do 5.000 EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19526094 (17089) akulp
»

Cudno dogajanje na avtu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
549350 (6183) BadgerSkin
»

Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6020276 (11835) Twixz
»

Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17424444 (19221) zobnik
»

Audi vs Mercedez nakup (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17839690 (32618) Gambino

Več podobnih tem