Slo-Tech - Združenje evropskih proizvajalcev avtomobilov (ACEA) je objavilo majske podatke o prodaji avtomobilov v EU, ki kažejo nadaljevanje znanih trendov. V prvih petih mesecih tega leta se je število na novo registriranih avtomobilov v EU znižalo za 0,6 odstotka v primerjavi z enakim obdobjem lani.
V maju je tržni delež električnih avtomobilov znašal 15,4 odstotka, kar je tri odstotne točke več kot maja lani. Prodali so 701 tisoč električnih avtomobilov, rast pa je bila najmočnejša v Nemčiji, Belgiji in na Nizozemskem. Najpopularnejši so hibridi, ki so zavzeli že 35,1 odstotka trga, še 8,2 odstotka pa odpade na priključne hibride. Hibridi so posebej priljubljeni v Franciji, Španiji in Italiji. Delež avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje (bencinski in dizelski) je z 48 odstotkov upadel na 38 odstotkov.
Še vedno se zmanjšuje prodaja avtomobilov znamke Tesla. Maja letos so v EU registrirali 142.800 novih električnih avtomobilov, izmed katerih je bilo le 8729 tesel. Podjetje padec prodaji pripisuje prenovljenemu modelu Y, ki naj bi ga ljudje čakali.¸V naslednjih mesecih bomo videli, ali bil to glavni razlog.
Delež bencinskih in dizelskih avtov je padel za 10%. No shit sherlock. Klasičnih dizelskih in bencinskih motorjev praktično več ni v prodaji. Vse so mehki ali pravi hibridi. Me zanima veselje voznikov hibirdov čez 4-5 let, ko se bo začela veselica z servisi (odštevši toyoto).
Zavajujoče tako kot statistika zna bit lažniva. S pomočjo elektrike je laže dosegat euro norme, zato padec bencina/dizla in porast hibridov. Recimo BMWja že par let ne moreš kupit, da ni vsaj blagi hibrid. Ljudje še vedno najbolj zaupajo preverjeni klasiki in prav je tako.
V mojem kraju sta dve firmi ki sta šli ALL-IN elektrika. No, zdaj ne poslujeta več...
današnji plugin hibridi z dometom 100+km so zadetek v polno. taki bodo po mojem prevladovali. škoda kodiaq in superb se bosta iz tega naslova prodajala kot zmešana.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
današnji plugin hibridi z dometom 100+km so zadetek v polno. taki bodo po mojem prevladovali. škoda kodiaq in superb se bosta iz tega naslova prodajala kot zmešana.
Ne so največji nateg da prodajaš klasičen motor z notranjim izgorevanjem z dodatkom električnega. Pač za nategovanje tistih, ki mislijo da ne morejo na polnilnici čakat več kot 15 minut. In podobnimi, ki nujno rabijo doseg 1000km brez postanka. Ni čudno da si za take nateg, zaradi enoumja, ki ga pozdravljaš...
PS Pa ne zapravljaj časa meni ostalim z razlago, da obstajajo ljudje, ki imajo ....situacijo….zakaj je to edina opcija..
Lol se Hutiji delajo Facpalm USA:
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
Kdor dela kratke relacije naj ima EV, kdo rabi avto za daljše naj bo bencin, še bolje pa nafta. Ne pa hibridna skropocala, na silo skupaj narejena samo zaradi EU co2 penalov. Zhebali so nas, plačevali bomo pa kot norci, sploh zaradi pokvarljivosti le teh, ter na koncu ob prodajni vrednoati, kjer bodo rabljena jetra praktično zastonj.
In s tem bomo rešili planet... ja seveda, EU proizvede 10% celotnega CO2 na llanetu, od tega na osebna vozila pade zgolj nekaj malih procentov. Bravo bruseljski birokrati. Zaklali ste evropsko autoinduatrijo, koljete še prebivalce.
Gelde na to, da je na trgu na voljo še čisto vse, ne razumem teh prerekanj v tri dni, enormna poraba vašega časa. Vidiš prihodnost v EV? NP, kupi ev. Si dinozaver, in te ne bo nihče nategoval z zeleno agendo? NP imaš krasne 6 valjnike, v8 itd.. ni da ni. Kupi, kar ti sede.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
PS Pa ne zapravljaj časa meni ostalim z razlago, da obstajajo ljudje, ki imajo ....situacijo….zakaj je to edina opcija..
Ampak taki ljudje dejansko obstajajo. In jaz sem eden izmed njih. Hibrid je več kot idealen zame. Ampak ok, moj je, tako ali tako, poseben. Ni to šara, ki jo gratis dobiš zraven pralnega praška.
Moj naslednji avto bo zagtovo (PH)EV. Katera znamka in model? Odvisno od cene, izgleda, opreme, in še mnogo mnogo faktorjev. Je pa tako, da kar vidim novih vozil po parkiriščih od avtohiš mi ves ta novi dizajn izgleda obupno ...
Zanimivo, da gre letos zelo slabo tudi Porscheju. Mogoce kdo ve zakaj?
Luxury + EV je trenutno slaba kombinacija za vrednost vozila.
Rabljenim luxury in rabljenim EV hitro pada vrednost, če daš pa oboje skupaj, pa dobiš Taycan, ki mu po letu, dveh pade vrednost na polovico, po izteku garancije - nova baterija stane nekje 30k - pa gre samo še strmo navzdol.
Avto ni slab, kot kakršnakoli investicija je pa izredno slab.
Delež bencinskih in dizelskih avtov je padel za 10%. No shit sherlock. Klasičnih dizelskih in bencinskih motorjev praktično več ni v prodaji. Vse so mehki ali pravi hibridi. Me zanima veselje voznikov hibirdov čez 4-5 let, ko se bo začela veselica z servisi (odštevši toyoto).
Na žalost je to resnica. Starih hibridov že sedaj ni veliko okoli. Glavna težava je, da ti vozilo ponavadi ne deluje če odpove hibridni del, motor pa je OK (BMW in mercedes sta posebej poznana po tem).
Ko malo bereš EV clinic nekako ne dobiš volje za kakršnimkoli hibridom. Mogoče potencialno Toyota. Vse ostalo pa samo ali čista elektrika ali čisti ICE.
Enostavno se te male baterije prehitro izrabijo, nove pa računajo toliko kot, če kupiš rabljen ICE.
Ne so največji nateg da prodajaš klasičen motor z notranjim izgorevanjem z dodatkom električnega. Pač za nategovanje tistih, ki mislijo da ne morejo na polnilnici čakat več kot 15 minut. In podobnimi, ki nujno rabijo doseg 1000km brez postanka. Ni čudno da si za take nateg, zaradi enoumja, ki ga pozdravljaš...
Jaz sem zelo zadovoljen z ICE + blaga baterija, sa katero lahko prejardram nekih 60km na tank, če se potrudim.
škoda obljublja 120km s priključno baterijo, potem pa 55L bencina.
nissan je šel še korak dlje (sem ga pravkar kupil), pa ima bencinski motor direktno vezan na generator štroma, nič na kolesa. so pa totalno zajebali ker so zraven dali eno mini baterijo. če bi dali zraven priključno 150km baterijo, bi bilo to za 99% folka. ampak jaz mislim da bodo to naredili čez leto ali dve.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Ali pa novega, kjer nekatere zadeve delujejo le na naročnino, spet druge popraviš le z žegnom fabrike, ... Pri starih škrbinah so stvari vsaj že naštudirane, deli na odpadih, ni neke digitalne povezljivosti in zaklepanja (ali pa je le-to razbito), ...
Zanimivo, da gre letos zelo slabo tudi Porscheju. Mogoce kdo ve zakaj?
Luxury + EV je trenutno slaba kombinacija za vrednost vozila.
Rabljenim luxury in rabljenim EV hitro pada vrednost, če daš pa oboje skupaj, pa dobiš Taycan, ki mu po letu, dveh pade vrednost na polovico, po izteku garancije - nova baterija stane nekje 30k - pa gre samo še strmo navzdol.
Avto ni slab, kot kakršnakoli investicija je pa izredno slab.
Če nisi taksist potem je vsak avto zelo slaba investicija. Taycan je super deal. Za "male pare" lahko kupiš nekaj, o čemer bi pred desetletjem ali malo več lahko sanjali le tisti iz 1 promila najbolj premožnih na svetu. Zdaj daš pa za par let star superlativ enako kot za en oskubljen BMW. Oboje pa lahko crkne že jutri.
Ali pa novega, kjer nekatere zadeve delujejo le na naročnino, spet druge popraviš le z žegnom fabrike, ... Pri starih škrbinah so stvari vsaj že naštudirane, deli na odpadih, ni neke digitalne povezljivosti in zaklepanja (ali pa je le-to razbito), ...
Ne so največji nateg da prodajaš klasičen motor z notranjim izgorevanjem z dodatkom električnega. Pač za nategovanje tistih, ki mislijo da ne morejo na polnilnici čakat več kot 15 minut. In podobnimi, ki nujno rabijo doseg 1000km brez postanka. Ni čudno da si za take nateg, zaradi enoumja, ki ga pozdravljaš...
Jaz sem zelo zadovoljen z ICE + blaga baterija, sa katero lahko prejardram nekih 60km na tank, če se potrudim.
škoda obljublja 120km s priključno baterijo, potem pa 55L bencina.
nissan je šel še korak dlje (sem ga pravkar kupil), pa ima bencinski motor direktno vezan na generator štroma, nič na kolesa. so pa totalno zajebali ker so zraven dali eno mini baterijo. če bi dali zraven priključno 150km baterijo, bi bilo to za 99% folka. ampak jaz mislim da bodo to naredili čez leto ali dve.
Samo potrdil si svojo trditev,
današnji plugin hibridi z dometom 100+km so zadetek v polno.
da ne dojameš da so Plugin hibridi pač čisti nateg. In tu ne samo po ceni baterije ampak tudi dosegu baterije, kjer bi ga dnevno uporabljal kot EV vozilo, ter posledično življenjsko dobo..
PS : Da se potrudiš sam sebe blamirat ni kaj. Inteligent osebka skritega za duplikatom sinonimov je polni zadetek.
Lol se Hutiji delajo Facpalm USA:
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
Zavajujoče tako kot statistika zna bit lažniva. S pomočjo elektrike je laže dosegat euro norme, zato padec bencina/dizla in porast hibridov. Recimo BMWja že par let ne moreš kupit, da ni vsaj blagi hibrid. Ljudje še vedno najbolj zaupajo preverjeni klasiki in prav je tako.
V mojem kraju sta dve firmi ki sta šli ALL-IN elektrika. No, zdaj ne poslujeta več...
A je bila njihova dejavnost prevozništvo ali kaj pdobnega?
To naj bi bil tehnični forum, v komentarjih pa toliko neznanja in predsodkov, kot v kakšen gostilniškem pogovoru. Hibrid pomeni veliko skupino zelo različnih avtov. Treba je nujno omeniti o katerem hibridu govoriš. Prihodnost je vsekakor v hibridih, edino vprašanje je za katerega se bomo odločili, ker se močno razlikujejo. EV za večino ljudi ne bodo nikoli uporabni, čistih bencinarjev in dizlov pa kmalu ne bo več. Ostane samo hibrid, edino vprašanje je kateri hibrid.
Obstajajo 4 velike skupine hibridov, znotraj je pa še nekaj podskupin: - Blagi hibrid - Polni hibrid - Priključni hibrid - Električni avto s podaljšanim dosegom
Osebno menim da bi znal v prihodnosti prevladati Električni avto s podaljšanim dosegom. To je v bistvu čisti EV, ki pa ima vgrajen še dodaten bencinski motorček, ki ne sodeluje pri pogonu avta ampak je njegova edina naloga proizvajanje elektrike. Tako imaš čisto pravi EV, z eno veliko razliko in sicer brez ustavljanja lahko prevoziš tudi do 1000 kilometrov. Tudi ti imajo kar nekaj različnih verzij. Nekateri bencinski motorčki ves čas polnijo baterije, nekateri pa se vključijo šele ko zmanjka baterije in začno direkt pošiljati elektriko na električni motor. Potem so pa seveda velike razlike kako velik bencinski motorček je vgrajen in kako velik je tank za bencin.
Osebno menim da bi znal v prihodnosti prevladati Električni avto s podaljšanim dosegom. To je v bistvu čisti EV, ki pa ima vgrajen še dodaten bencinski motorček, ki ne sodeluje pri pogonu avta ampak je njegova edina naloga proizvajanje elektrike. Tako imaš čisto pravi EV, z eno veliko razliko in sicer brez ustavljanja lahko prevoziš tudi do 1000 kilometrov. Tudi ti imajo kar nekaj različnih verzij. Nekateri bencinski motorčki ves čas polnijo baterije, nekateri pa se vključijo šele ko zmanjka baterije in začno direkt pošiljati elektriko na električni motor. Potem so pa seveda velike razlike kako velik bencinski motorček je vgrajen in kako velik je tank za bencin.
Mene čudi, da to ni bil prvi in edini električni avto, ker je edini uporaben...
škoda obljublja 120km s priključno baterijo, potem pa 55L bencina.
nissan je šel še korak dlje (sem ga pravkar kupil), pa ima bencinski motor direktno vezan na generator štroma, nič na kolesa. so pa totalno zajebali ker so zraven dali eno mini baterijo. če bi dali zraven priključno 150km baterijo, bi bilo to za 99% folka. ampak jaz mislim da bodo to naredili čez leto ali dve.
Priključni so težki, pa še s kablom moraš opletati. Me not like.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Edini pravi avto bo preprost avto, ki se ga bo lahko normalno vzdrževalo za zmerni denar. Tako da je edino prav EV (Recimo Tesla, kjer ni nekih servisov). Pa v Sloveniji nimamo nafte. Elektriko pa lahko proizvajamo (pustimo podrobnosti za zdaj). Ne vem zakaj bi financirali arabce in ruse, če lahko delujemo lokalno in iammo vse pod svojim nadzorom.
Če nisi taksist potem je vsak avto zelo slaba investicija. Taycan je super deal. Za "male pare" lahko kupiš nekaj, o čemer bi pred desetletjem ali malo več lahko sanjali le tisti iz 1 promila najbolj premožnih na svetu. Zdaj daš pa za par let star superlativ enako kot za en oskubljen BMW. Oboje pa lahko crkne že jutri.
Za "male pare" dobiš rabljenega. Ampak Porscheju to nič ne pomaga, oni bi radi prodali novega. 150k za Taycana pa niso več tako "male pare", tudi tistim z malo več pod palcem ni vseeno, če izgubi na vrednosti 50k na leto. Bogataši pa itak kupijo kaj drugega.
Ni vse isti šmorn.
Bencinski Porscheji izgubijo malo, omejenim serijam pa cena celo narašča.
Totalno narobe, bolj narobe ne bi moglo biti. Velika večina ljudi na leto naredi med 10-15k km. Vsak drugi avto pri hiši (in tretji) naredijo še precej manj, mislim, da je bilo v zadnjem SURS poročilu nekje 6-7k km. Torej vsaj polovica jih je takoj povsem uporabnih za elektriko, pa četudi jih polniš s 500w doma. Od ostale polovice gredo pa ljudje nakajkrat na morje ali daljši izlet, kjer ni konec sveta, če bi moral počakati pol ure na polnjenje, ostalo se pa vozijo od doma do službe. Edini zares velik problem je drugje - polnjenje doma - beri: blokovci.
a "male pare" dobiš rabljenega.
Ja, saj sem napisal rabljenega. Ampak 3 leta star Taycan je nekaj, o čemer bi svetovni zvezdniki 15 let nazaj samo sanjali, danes ga ima pa lahko že marsikateri Jože, Miha pa vsekakor. In po treh letih tudi ni za odpad, če je pa povprečna starost vozil v SLO 13 let.
Ja ja, to že, saj sem napisal tudi, da je čisto fajn avto. Samo pri rabljenem je pa problem, ker je morebitna baterija nesramno draga, in (male pare + 30k) ni več male pare.
To naj bi bil tehnični forum, v komentarjih pa toliko neznanja in predsodkov, kot v kakšen gostilniškem pogovoru. Hibrid pomeni veliko skupino zelo različnih avtov. Treba je nujno omeniti o katerem hibridu govoriš. Prihodnost je vsekakor v hibridih, edino vprašanje je za katerega se bomo odločili, ker se močno razlikujejo. EV za večino ljudi ne bodo nikoli uporabni, čistih bencinarjev in dizlov pa kmalu ne bo več. Ostane samo hibrid, edino vprašanje je kateri hibrid.
Obstajajo 4 velike skupine hibridov, znotraj je pa še nekaj podskupin: - Blagi hibrid - Polni hibrid - Priključni hibrid - Električni avto s podaljšanim dosegom
Osebno menim da bi znal v prihodnosti prevladati Električni avto s podaljšanim dosegom. To je v bistvu čisti EV, ki pa ima vgrajen še dodaten bencinski motorček, ki ne sodeluje pri pogonu avta ampak je njegova edina naloga proizvajanje elektrike. Tako imaš čisto pravi EV, z eno veliko razliko in sicer brez ustavljanja lahko prevoziš tudi do 1000 kilometrov. Tudi ti imajo kar nekaj različnih verzij. Nekateri bencinski motorčki ves čas polnijo baterije, nekateri pa se vključijo šele ko zmanjka baterije in začno direkt pošiljati elektriko na električni motor. Potem so pa seveda velike razlike kako velik bencinski motorček je vgrajen in kako velik je tank za bencin.
cist mimo. PHEV nebo nikol zavladal, ker je najslabse obeh svetov.
Najbolj svetlo prihodnost majo obicajni hibridi ala toyota sistem. Se vedno lahek avto zarad male baterije in precej velik boost v izkoristki, ker je cel drivetrain narejen v mislih za hibrid in spara je
Osebno menim da bi znal v prihodnosti prevladati Električni avto s podaljšanim dosegom. To je v bistvu čisti EV, ki pa ima vgrajen še dodaten bencinski motorček, ki ne sodeluje pri pogonu avta ampak je njegova edina naloga proizvajanje elektrike.
To lah dajo na neko prikolico, da pustiš doma in ne šlepaš s sabo 95 % cajta ko ne rabiš
današnji plugin hibridi z dometom 100+km so zadetek v polno. taki bodo po mojem prevladovali. škoda kodiaq in superb se bosta iz tega naslova prodajala kot zmešana.
Plug-in ti vzame 150 litrov prtljažnika. Kodiak ok, greš iz 900 na 750 litrov. Superb pa iz 650 na 500 litrov, tu se že bolj pozna. Oktavia, 600 na 450, kar je že malo, če imaš familijo.
Jaz kupujem novo Škodo Octavio, bom kar 2.0TDI vzel. Poraba pet litrov, pa 600 litrov prtljažnik. Pa tankam lahko novi HVO100 sintetični dizel, tako da avto nič ne smrdi + dosti manj svinja EGR in DPF.
današnji plugin hibridi z dometom 100+km so zadetek v polno. taki bodo po mojem prevladovali. škoda kodiaq in superb se bosta iz tega naslova prodajala kot zmešana.
Plug-in ti vzame 150 litrov prtljažnika. Kodiak ok, greš iz 900 na 750 litrov. Superb pa iz 650 na 500 litrov, tu se že bolj pozna. Oktavia, 600 na 450, kar je že malo, če imaš familijo.
Jaz kupujem novo Škodo Octavio, bom kar 2.0TDI vzel. Poraba pet litrov, pa 600 litrov prtljažnik. Pa tankam lahko novi HVO100 sintetični dizel, tako da avto nič ne smrdi + dosti manj svinja EGR in DPF.
samo kodiaq in superb sta trenutno priključna hibrida.
cist mimo. PHEV nebo nikol zavladal, ker je najslabse obeh svetov.
Najbolj svetlo prihodnost majo obicajni hibridi ala toyota sistem. Se vedno lahek avto zarad male baterije in precej velik boost v izkoristki, ker je cel drivetrain narejen v mislih za hibrid in spara je
po mojem imaš narobe. prvič ker imamo ob določenih delih dneva in leta ogromne viške štroma in ga je prikladno dati v plug-in in imaš tako do določene mere avtonomijo in samooskrbo.
kot drugo se še vedno nisi znebil pogonskega sklopa ICE motorja in moraš tako imeti še vedno 2: elektromotor in navaden motor morata gnati kolesa. zato je prednost sistema ala nissan, da je ICE motor izključno namenjen proizvajanju elektrike.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
škoda obljublja 120km s priključno baterijo, potem pa 55L bencina.
nissan je šel še korak dlje (sem ga pravkar kupil), pa ima bencinski motor direktno vezan na generator štroma, nič na kolesa. so pa totalno zajebali ker so zraven dali eno mini baterijo. če bi dali zraven priključno 150km baterijo, bi bilo to za 99% folka. ampak jaz mislim da bodo to naredili čez leto ali dve.
Priključni so težki, pa še s kablom moraš opletati. Me not like.
po mojem ni veliko razlike. ampak če imaš zastonj štrom, je to zelo poceni varianta da se vsak dan za 1 minuto malo matraš s kablom.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
današnji plugin hibridi z dometom 100+km so zadetek v polno. taki bodo po mojem prevladovali.
Kako bodo prevladovali? A tebi dela probleme razumevanja grafa? Plug in hibridov je samo 8.5% novih.. Strel v prazno. Seveda. 100 + km. pa kje ti živiš. Plus predragi so in nekonkurenčni.
Zavajujoče tako kot statistika zna bit lažniva. S pomočjo elektrike je laže dosegat euro norme, zato padec bencina/dizla in porast hibridov. Recimo BMWja že par let ne moreš kupit, da ni vsaj blagi hibrid. Ljudje še vedno najbolj zaupajo preverjeni klasiki in prav je tako.
V mojem kraju sta dve firmi ki sta šli ALL-IN elektrika. No, zdaj ne poslujeta več...
V moji regiji je par tisoc takih, ki so sli all in v dinozavra, pa so zadnje 3 desetletja nehali s poslovanjem.