Novice » Ostale najave » Maja v EU več prodanih električnih vozil, Tesla še naprej izgublja

m314 ::
Še malo prakse: Če lahko polnite doma, je čisti EV daleč najcenejši, ker ima en sam pogonski sistem z malo gibljivimi deli. 6 let star Nissan Leaf, 105.000 km, na dve leti menjam zavorno tekočino in filter kabine, enkrat menjal brisalce in gume. Dobrih 7000 EUR prihranka pri elektriki v primerjavi z bencinom. Baterija ima še vedno ~90% originalne kapacitete.

nejc_nejc ::
Mene čudi, da to ni bil prvi in edini električni avto, ker je edini uporaben...
Že Adolf je lansiral ta tip, pa so ga čisto na stran dali, no na železnici ga uporabljajo.

Tene ::
Delež bencinskih in dizelskih avtov je padel za 10%. No shit sherlock. Klasičnih dizelskih in bencinskih motorjev praktično več ni v prodaji. Vse so mehki ali pravi hibridi. Me zanima veselje voznikov hibirdov čez 4-5 let, ko se bo začela veselica z servisi (odštevši toyoto).
Tudi Yota ni imuna na okvare pri hybridih po 6letih.

ttzavod ::
Hibridi so brezsramen nateg, zaradi baterije. Vključno s Toyoto. NMC baterija po 1000 do 1500 ciklov poveča notranjo upornost tudi za 3 krat. To pomeni več gretja, večje izgube, počasnejše polnjenje i odpoved celico po celico.....
1500 ciklov na 60 km je 90.000 km... Cena nove 10.000 do 15.000 čeprav je realno vredna 2000€.
Pri električnem s 400 km je 1.500 ciklov realno 600.000 km. Karoserija je že za odpad.
Vozim 60.000 na leto, od 2011 le elektriko in dolge relacije radno. Moji avti so videli Gibraltar, Kaunas, Sicilijo, Romunijo Nizozemsko in vse vmes. Nikoli to ne bi na bencin prevozil.
Avte prodajam na cca 250.000 km s tem da nikoli nobenih večjih okvar itak da nikoli jenjavala zavorne obloge, olja, svečke, katalizatorje in podobno kramo, ki jo kupuješ če imaš ICE.
Kdor ni probal, lahko verjame propagandi prodajalcev fosilnih goriv. Ravno danes bom prevozil cca 500 km in sem na zajtrku po prevoženih 150 km. Maribor Brezovica sem porabil 25% in se je ob bureku napolnil nazaj na 95% (itak nisem rabil polniti ampak sem vsak dan lačen) .
Nikoli na ICE, ker je to muka in finančni propad in nikoli na hybrid, ker te nategnejo po 100.000.
1500 ciklov na 60 km je 90.000 km... Cena nove 10.000 do 15.000 čeprav je realno vredna 2000€.
Pri električnem s 400 km je 1.500 ciklov realno 600.000 km. Karoserija je že za odpad.
Vozim 60.000 na leto, od 2011 le elektriko in dolge relacije radno. Moji avti so videli Gibraltar, Kaunas, Sicilijo, Romunijo Nizozemsko in vse vmes. Nikoli to ne bi na bencin prevozil.
Avte prodajam na cca 250.000 km s tem da nikoli nobenih večjih okvar itak da nikoli jenjavala zavorne obloge, olja, svečke, katalizatorje in podobno kramo, ki jo kupuješ če imaš ICE.
Kdor ni probal, lahko verjame propagandi prodajalcev fosilnih goriv. Ravno danes bom prevozil cca 500 km in sem na zajtrku po prevoženih 150 km. Maribor Brezovica sem porabil 25% in se je ob bureku napolnil nazaj na 95% (itak nisem rabil polniti ampak sem vsak dan lačen) .
Nikoli na ICE, ker je to muka in finančni propad in nikoli na hybrid, ker te nategnejo po 100.000.

karafeka ::
ttzavod, sem šel gledat tvoje stare poste, pa nisem našel kater avto imaš? Lahko zaupaš? In katere vse si vse imel od 2011? Verjetno ene 5 EVjev, ali?
In vse si prodal ko so bili stari tam ene 4 leta?
In vse si prodal ko so bili stari tam ene 4 leta?

gile ::
Ttzavod
+1
Čeprav je bila odločno proti EV, si je že po pol leta z egolfom, tudi gospa zaželela EV in sicer Enyaqa. Ni odstopala, čeprav sem ji pod nos rinil tesle, ID 4 5...no, po enem tednu lastnistva je že imela službeno pot v srbijo, 150km naprej od beograda. Balkan je sicer precej teksas s polnilnicami, ampak 4 sodelavke so se pogumno odpravile na prvo krstno malce daljšo vožnjo, čeprav niti eni ni blo jasno kaj so kilovati ipd. Imele pa so telefon in vsaj približen IQ, da so znale izračunat razdaljo in na zemljevidu prečekirat kje je kšna polnilnica. Vem, raketna znanost, ampak je šla pot BP, čeprav se je blo treba tud mal znajdt. Ko bo balkan pokrit s SUC in Ionity, bo še lažje. O zahodni evropi ne bi zgubljal besed, polnilnic k listja. Včasih jo mal pohecam, da bi bil naslednji avto neki na benz...kateri pogled fašem, lol.
+1
Čeprav je bila odločno proti EV, si je že po pol leta z egolfom, tudi gospa zaželela EV in sicer Enyaqa. Ni odstopala, čeprav sem ji pod nos rinil tesle, ID 4 5...no, po enem tednu lastnistva je že imela službeno pot v srbijo, 150km naprej od beograda. Balkan je sicer precej teksas s polnilnicami, ampak 4 sodelavke so se pogumno odpravile na prvo krstno malce daljšo vožnjo, čeprav niti eni ni blo jasno kaj so kilovati ipd. Imele pa so telefon in vsaj približen IQ, da so znale izračunat razdaljo in na zemljevidu prečekirat kje je kšna polnilnica. Vem, raketna znanost, ampak je šla pot BP, čeprav se je blo treba tud mal znajdt. Ko bo balkan pokrit s SUC in Ionity, bo še lažje. O zahodni evropi ne bi zgubljal besed, polnilnic k listja. Včasih jo mal pohecam, da bi bil naslednji avto neki na benz...kateri pogled fašem, lol.

Comandante ::
No saj, vsakemu svoje. Prav je, da je izbira takšnih in drugačnih pogonov. Električni so že kar spodobni, dizli in bencinarji so pa dandanes že tako čisti, da niso več problematični v nobenem pogledu.
Škoda, da se elektro fokusira pretežno na SUVe. Pogrešam več limuzin in karavanov. Pri SUV pač lažje stlačijo not 600 kg baterij.
Škoda, da se elektro fokusira pretežno na SUVe. Pogrešam več limuzin in karavanov. Pri SUV pač lažje stlačijo not 600 kg baterij.

WhiteAngel ::
Comandante je izjavil:
gruntfürmich je izjavil:
današnji plugin hibridi z dometom 100+km so zadetek v polno. taki bodo po mojem prevladovali.
škoda kodiaq in superb se bosta iz tega naslova prodajala kot zmešana.
Plug-in ti vzame 150 litrov prtljažnika. Kodiak ok, greš iz 900 na 750 litrov. Superb pa iz 650 na 500 litrov, tu se že bolj pozna. Oktavia, 600 na 450, kar je že malo, če imaš familijo.
Jaz kupujem novo Škodo Octavio, bom kar 2.0TDI vzel. Poraba pet litrov, pa 600 litrov prtljažnik. Pa tankam lahko novi HVO100 sintetični dizel, tako da avto nič ne smrdi + dosti manj svinja EGR in DPF.
Ne vem, kakšne neumnosti spet dela VW koncern. Pri PHEV Tucsonu nimaš nič manjšega prtljažnika zato.
Ttzavod
+1
Čeprav je bila odločno proti EV, si je že po pol leta z egolfom, tudi gospa zaželela EV in sicer Enyaqa. Ni odstopala, čeprav sem ji pod nos rinil tesle, ID 4 5...no, po enem tednu lastnistva je že imela službeno pot v srbijo, 150km naprej od beograda. Balkan je sicer precej teksas s polnilnicami, ampak 4 sodelavke so se pogumno odpravile na prvo krstno malce daljšo vožnjo, čeprav niti eni ni blo jasno kaj so kilovati ipd. Imele pa so telefon in vsaj približen IQ, da so znale izračunat razdaljo in na zemljevidu prečekirat kje je kšna polnilnica. Vem, raketna znanost, ampak je šla pot BP, čeprav se je blo treba tud mal znajdt. Ko bo balkan pokrit s SUC in Ionity, bo še lažje. O zahodni evropi ne bi zgubljal besed, polnilnic k listja. Včasih jo mal pohecam, da bi bil naslednji avto neki na benz...kateri pogled fašem, lol.
Za dolge vožnje mi EV ni všeč. Prejšnji teden relacija Ljubljana-Lyon 1000 km. Nimam pojma, kje, kako in koliko časa bi ga polnil. Vozili smo se 6 ur do Garde, potem pa je steklo. Seveda zunaj vročinski val in zastoji...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: WhiteAngel ()

otago ::
Imam vprašanje, za te, kjer ste v alužbi šli all-in oz. pretežno v EV. Na kak način je vodstvo predstavilo prehod na EV. Kako so uredili z različnimi naročninami na polnilne postaje (različnih podjetij). Je bilo kaj odpora od uporabnikov, ki so navajeni ročnega menjalnika?
Če me danes napotijo z EV avtomatikom na službeno pot, je vse našteto španska vas.
Če me danes napotijo z EV avtomatikom na službeno pot, je vse našteto španska vas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()

iKst_ ::
Za dolge vožnje mi EV ni všeč. Prejšnji teden relacija Ljubljana-Lyon 1000 km. Nimam pojma, kje, kako in koliko časa bi ga polnil. Vozili smo se 6 ur do Garde, potem pa je steklo. Seveda zunaj vročinski val in zastoji...
S Teslo Model Y LR AWD bi polnil enkrat v Veroni malo manj kot pol ure in enkrat v torinu malo manj kot 40 minut. To je pri vožnji po omejitvah. Glede na to, da ste do Garde vozili 6 ur, bi bila poraba precej nižja in polnjenje krajše. Če bi vozil 140-150 bi moral polniti 3x po cca. 20 minut.

mihor ::

stara mama ::
stara mama je izjavil:
Zavajujoče tako kot statistika zna bit lažniva.
S pomočjo elektrike je laže dosegat euro norme, zato padec bencina/dizla in porast hibridov.
Recimo BMWja že par let ne moreš kupit, da ni vsaj blagi hibrid.
Ljudje še vedno najbolj zaupajo preverjeni klasiki in prav je tako.
V mojem kraju sta dve firmi ki sta šli ALL-IN elektrika. No, zdaj ne poslujeta več...
A je bila njihova dejavnost prevozništvo ali kaj pdobnega?
Proizvodnja
Odpoved naročil, ko je veter zapihal v drugo smer.
- Električni avto s podaljšanim dosegom
Osebno menim da bi znal v prihodnosti prevladati Električni avto s podaljšanim dosegom.
To je v bistvu čisti EV, ki pa ima vgrajen še dodaten bencinski motorček, ki ne sodeluje pri pogonu avta ampak je njegova edina naloga proizvajanje elektrike. Tako imaš čisto pravi EV, z eno veliko razliko in sicer brez ustavljanja lahko prevoziš tudi do 1000 kilometrov.
Tudi ti imajo kar nekaj različnih verzij. Nekateri bencinski motorčki ves čas polnijo baterije, nekateri pa se vključijo šele ko zmanjka baterije in začno direkt pošiljati elektriko na električni motor. Potem so pa seveda velike razlike kako velik bencinski motorček je vgrajen in kako velik je tank za bencin.
Mene čudi, da to ni bil prvi in edini električni avto, ker je edini uporaben...
Sej je bil.
BMW i3 z REX (mašina od njihovega maxi-skuterja), pa so se odločli, da ga ne delajo več.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()

Utk ::

bm1973 ::

karafeka ::
Kako so potem Američani včasih po Evropi brez problema dobili rent-a-car z ročnim menjalnikom (takrat ko avtomatikov pri nas še ni bilo)?

stara mama ::
Ker niso delali pri nas izpita in je ponavadi napis "Driver's licence" in verodostojna slika približno zadostoval.
Včasih se je od voznika pričakovalo da zna vsaj dolit olje, zamenjat kak filter in mogoče gumo, naprednejši še nastavit ventile, menjat svečke, ...
Zdaj avto vozi že vsak invalid (pa ne mislim tiste s fizičnimi omejitvami).
Avtomatik je tako kot še ena stvar v IT svetu:
Opustil si nadzor nad še eno funkcijo in jo dal v upravljanje drugim.
OK za produktivnost in udobje, a zmer so tu zraven še negativne posledice.
Ena izmed bolj kritičnih ni težje speljevanje iz snega in krnenje refleksov/motorike, ampak preusmerjanje pozornosti od vožnje k ostalim motilcem.
Predvsem Iz menjalne ročice na velik ekran tam na sredini armature, pa še na drug ekran v roki!
Pol se pa čudimo, zakaj zadnje čase toliko vožnje čez črte in sekanja ovinkov.
Včasih se je od voznika pričakovalo da zna vsaj dolit olje, zamenjat kak filter in mogoče gumo, naprednejši še nastavit ventile, menjat svečke, ...
Zdaj avto vozi že vsak invalid (pa ne mislim tiste s fizičnimi omejitvami).
Avtomatik je tako kot še ena stvar v IT svetu:
Opustil si nadzor nad še eno funkcijo in jo dal v upravljanje drugim.
OK za produktivnost in udobje, a zmer so tu zraven še negativne posledice.
Ena izmed bolj kritičnih ni težje speljevanje iz snega in krnenje refleksov/motorike, ampak preusmerjanje pozornosti od vožnje k ostalim motilcem.
Predvsem Iz menjalne ročice na velik ekran tam na sredini armature, pa še na drug ekran v roki!
Pol se pa čudimo, zakaj zadnje čase toliko vožnje čez črte in sekanja ovinkov.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()

iKst_ ::
Res? Kakšne so negativne posledice tega, mi ni treba heel-toeat ker moj avto nima menjalnika?

stara mama ::
Res? Kakšne so negativne posledice tega, mi ni treba heel-toeat ker moj avto nima menjalnika?
Tipičen primerek še enega z zmanjšanimi kognitivnimi sposobnostmi, za katere so namenjeni avtomatiki.
Ročni te sili k večjemu fokusu na vožnjo, kar ni udobno - je pa varnejše!
Ekologija™ in Trajnost™

karafeka ::
stara mama je izjavil:
Ker niso delali pri nas izpita in je ponavadi napis "Driver's licence" in verodostojna slika približno zadostoval.
In zakaj potem en Evropejc, ki je delal izpit na avtomatiku, ne bi smel vozit ročnega, en tupi Američan pa lahko? Še ena birokratska ovira. Kot da jih nimamo že milijon.

bm1973 ::

Jebomir ::
Vsi lejn assisti, radarji, avtomatiki in ostala invalidna pomagala so tam da podpirajo lenobo voznikom.
Taki rabijo šoferja, al pa javni prevoz.
Taki rabijo šoferja, al pa javni prevoz.

iKst_ ::
Podpiranje lenobe očitno deluje, glede na to, da število nesreč s hudimi posledicami strmo pada.

Jebomir ::
Seveda izboljševanje konstrukcije vozil in zmanjševanje omejitev povsod kjer je mogoče nima nič s tem.
Ko so malo neugodne razmere (poletni dež, prvi sneg) pa kolaps prometa.
Ko so malo neugodne razmere (poletni dež, prvi sneg) pa kolaps prometa.

c23po ::
Do kolapsa pride zaradi neodgovornosti samo enega voznika in to nima prav nobene zveze s fokusom uporabnikov avtomatičnega menjalnika.
Dodatek:
Seveda, izboljševanje konstrukcije vozil, vpeljava varnostnih bombončov in spoštovanje omejite prispeva k zmanjševanju posledic nesreč.
Dodatek:
Seveda, izboljševanje konstrukcije vozil, vpeljava varnostnih bombončov in spoštovanje omejite prispeva k zmanjševanju posledic nesreč.
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()

gruntfürmich ::
Vsi lejn assisti, radarji, avtomatiki in ostala invalidna pomagala so tam da podpirajo lenobo voznikom.
Taki rabijo šoferja, al pa javni prevoz.
to je v avtu zato, da se folk fokusira na kaj bolj pametnega kot na zvok motorja in neumne stvari, ki so povezane s samo vožnjo.
enim pač ni ključni del dneva sedeti za volanom od točke A do B. za vas ostale pa je to glavni možganski napor v dnevu za tisti 2 možganski celici.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()

Hitri ::
stara mama je izjavil:
Ročni te sili k večjemu fokusu na vožnjo, kar ni udobno - je pa varnejše!
V bistvu je ravno obratno: ročni menjalnik voznikom jemlje fokus in se tako ukvarjajo s sklopko, šaltanjem (...) namesto z vožnjo. Zelo jasno se to vidi v avtošoli, pa tudi sicer na cesti (npr. polžje speljevanje s križišč - pa primerjaj to z vožnjo v ZDA, kjer že dolgo prevladujejo avtomatski menjalniki).

bm1973 ::
stara mama je izjavil:
Ročni te sili k večjemu fokusu na vožnjo, kar ni udobno - je pa varnejše!
V bistvu je ravno obratno: ročni menjalnik voznikom jemlje fokus in se tako ukvarjajo s sklopko, šaltanjem (...) namesto z vožnjo. Zelo jasno se to vidi v avtošoli, pa tudi sicer na cesti (npr. polžje speljevanje s križišč - pa primerjaj to z vožnjo v ZDA, kjer že dolgo prevladujejo avtomatski menjalniki).
Mogoče tebi, normalnim voznikom je ročno menjanje prestav nekaj rutinskega...

Jebomir ::
gruntfürmich je izjavil:
Vsi lejn assisti, radarji, avtomatiki in ostala invalidna pomagala so tam da podpirajo lenobo voznikom.
Taki rabijo šoferja, al pa javni prevoz.
to je v avtu zato, da se folk fokusira na kaj bolj pametnega kot na zvok motorja in neumne stvari, ki so povezane s samo vožnjo.
Ja maš prav!
Boljše se med vožnjo fokusirat na socialna omrežja.

a_borlak ::
Zanimivo, da gre letos zelo slabo tudi Porscheju. Mogoce kdo ve zakaj?Luxury + EV je trenutno slaba kombinacija za vrednost vozila.
Rabljenim luxury in rabljenim EV hitro pada vrednost, če daš pa oboje skupaj, pa dobiš Taycan, ki mu po letu, dveh pade vrednost na polovico, po izteku garancije - nova baterija stane nekje 30k - pa gre samo še strmo navzdol.
Avto ni slab, kot kakršnakoli investicija je pa izredno slab.
Kajpavem, Audi S7, ki je recimo primerljiv je nov tudi 150k, rabljen od 50k. Tako da ...

gruntfürmich ::
gruntfürmich je izjavil:
Vsi lejn assisti, radarji, avtomatiki in ostala invalidna pomagala so tam da podpirajo lenobo voznikom.
Taki rabijo šoferja, al pa javni prevoz.
to je v avtu zato, da se folk fokusira na kaj bolj pametnega kot na zvok motorja in neumne stvari, ki so povezane s samo vožnjo.
Ja maš prav!
Boljše se med vožnjo fokusirat na socialna omrežja.
trenutno mi med vožnjo zjutraj fokus jemlje pogledovanje za divjadjo ob robu cestišča, da ne bom kaj zbil. če tebi socialna omrežja ker nimaš ročnega menjalnika, se vprašaj po mentalnem zdravju.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Telbanc ::
Ti mater še dobro da je tesli prodaja padla, ker drugač je bi imel pa res že vsak.
https://x.com/Kanthan2030/status/193961...
"Chinese cars are now innovative and fun like American cars used to be in the 1960s.
Xiaomi has a new SUV that beats Tesla’s Model Y in price, performance, features & looks.
Whopping 300,000 pre-orders in 1 hour."
Tesla je res eno teslo.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()

iKst_ ::
Tesla je lani prodala 480.000 Model Y na Kitajskem. Letos je z novim Model Y prav tako na vrhu lestvic. Junija naj bi bil spet najbolj prodajan avto na Kitajskem.
Tale Xiaomi je top, ampak bo trajalo, da bodo dejansko naredili teh 300k naročenih.
Tale Xiaomi je top, ampak bo trajalo, da bodo dejansko naredili teh 300k naročenih.

borisk ::
dejansko je to že druga serija, SU 7 delajo po cca 20k na mesec, pri strankah jih je že 260k... YU7 pa so ravnokar začeli prodajat...

Hitri ::
Mogoče tebi, normalnim voznikom je ročno menjanje prestav nekaj rutinskega...
Očitno nisem dovolj jasno zapisal: tudi meni je ročno prestavljanje nekaj povsem rutinskega in nimam težav s tem; imajo pa s tem po mojih opažanjih težave številni (domnevno normalni) vozniki - to sem izpostavil kot problematično in moteče.

nekikr ::
Zanimivo, da gre letos zelo slabo tudi Porscheju. Mogoce kdo ve zakaj?Luxury + EV je trenutno slaba kombinacija za vrednost vozila.
Rabljenim luxury in rabljenim EV hitro pada vrednost, če daš pa oboje skupaj, pa dobiš Taycan, ki mu po letu, dveh pade vrednost na polovico, po izteku garancije - nova baterija stane nekje 30k - pa gre samo še strmo navzdol.
Avto ni slab, kot kakršnakoli investicija je pa izredno slab.
Kajpavem, Audi S7, ki je recimo primerljiv je nov tudi 150k, rabljen od 50k. Tako da ...
Tule moraš upoštevati še nekaj, tale Taycan 2025 je že v osnovi 20k€ dražji kot je bil nov 2022 letnik. Nov model, večja baterija, drugačno ogrevanje baterije itd. Ampak še vedno izgubi precej, seveda, saj to je menda logično.

PovemVfaco ::
Mogoče tebi, normalnim voznikom je ročno menjanje prestav nekaj rutinskega...
1. šaltkebl je falične oblike, če se ga med vožnjo dotikaš, si gej. Č si še čustveno navezan na to, si ekstremno gej
2. pravi desc rab med furanjem desno roko frej, da lh boža sovoznico manekenko po stegnu pa med stegni

gruntfürmich ::
Takšne manekenke vozi samo ferzi v zafiri...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Padanje prodaje tesel v Evropi se nadaljuje (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 7451 (2372) | c3p0 |
» | Prodaja Tesle v Evropi močno upadla (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Novice / Rezultati | 25065 (7186) | blackbfm |
» | Na Norveškem električnih avtomobilov že več kot bencinarjev (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 14618 (10294) | bluefish |
» | V Veliki Britaniji od leta 2035 novi avtomobili le še brez emisij (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 16854 (12739) | Utk |
» | Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 25233 (21452) | trancer01 |