Forum » Loža » Nov izpuh
Nov izpuh

bbbbbb351sa ::
Pomoč prosim...
Na mojem zipu 2t sm dau gor LeoVince TT izpuh in ma zloo slabe pospeške. Do 30 zelo počasi nabere, od 30 naprej pa ga odpre in ful potegne. Vse ostalo je stock- zamenjan samo izpuh. Ka naj nardim da bo mel tudi začetni pospešek kar hiter. Pa nočem dat kita na njega.
Hvala in lp
Na mojem zipu 2t sm dau gor LeoVince TT izpuh in ma zloo slabe pospeške. Do 30 zelo počasi nabere, od 30 naprej pa ga odpre in ful potegne. Vse ostalo je stock- zamenjan samo izpuh. Ka naj nardim da bo mel tudi začetni pospešek kar hiter. Pa nočem dat kita na njega.
Hvala in lp
- predlagal izbris: Ganon ()

val46 ::
Nov ali iz druge roke že rabljen? In ne mislit da bo sama menjava auspuha neki hudo spremenila karakteristiko motorja, razen morda glasu. Bo treba še kaj drugega narediti na sami mašini, če boš hotu bit dirkač ;)

fikus_ ::
Izpuh je delan za dolocen motor in optimiran za dolocene obrate, ne pokriva pa celega obmocja, tako da se ne obnese kar vsak oz. v nekem obmocju obratov dela dobro.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

val46 ::
Dobro, tle se predvidevam da govori o nekem generičnem izpuhu za 50 kubične skuterje. Ni to neki akrapovič za 2000 jurja, ki dejansko doda par konjev moči na kakem športnem motorju. Ti "generični" izpuhi razen bolj glasnega zvoka, ne pridodajo čisto nič. Sicer pa, ne vem zakaj dajat sploh karkoli takega na te prdalice, ker tko in tko več kot 50 na uro ne sme it.

d4vid ::
Ti izpuhi dodajo moč skuterju, ter motor dobi večje obrate. Pospeške boš dobil z menjavo valčkov za lažje.
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

hojnikb ::
2T motorji z resonančnim izpuhom tipično delujejo v nekem območju obratov, kjer "vlečejo". Nemorš met top end moči in da bo dobr vleku iz nule.
#brezpodpisa

d4vid ::
govora je o skuterju. izpuh je resonančni, kar pomeni, da se bo motor bolj zvrtel. ker ima variator, se bo zavrtel v visoke obrate preden sploh dobro spelje, zato bi moral iz nule kar dobro skočit, razen če so valjčki pretežki in pač ne pustijo, da bi se motor zvrtel v območje moči.
jaz sem sicer že dolgo nazaj z menjavo izpuha pridobil mnogo. skuter sem brez problema spravil na 85 kmh, brez nekih drugih predelav.
jaz sem sicer že dolgo nazaj z menjavo izpuha pridobil mnogo. skuter sem brez problema spravil na 85 kmh, brez nekih drugih predelav.
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

bbbbbb351sa ::
Ti izpuhi dodajo moč skuterju, ter motor dobi večje obrate. Pospeške boš dobil z menjavo valčkov za lažje.
Jap zamenjal sem valjčke in sedaj solidno spelje in tudi hitreje začne pospeševati. :)
govora je o skuterju. izpuh je resonančni, kar pomeni, da se bo motor bolj zvrtel. ker ima variator, se bo zavrtel v visoke obrate preden sploh dobro spelje, zato bi moral iz nule kar dobro skočit, razen če so valjčki pretežki in pač ne pustijo, da bi se motor zvrtel v območje moči.
jaz sem sicer že dolgo nazaj z menjavo izpuha pridobil mnogo. skuter sem brez problema spravil na 85 kmh, brez nekih drugih predelav.
Ja valjčke sm mogu zamenjat pa je mal bolš. Je še kaka druga stvar kojo lahk zamenjam, da bo meu bolsi start?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb351sa ()

bbbbbb351sa ::
Js bi rad sam hitrejsi start pa pol pospešek, pa da ostane top speed 50-55; Ce zamenjan fedro pa une male fedre na sklopki se bo spremenila končna?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb351sa ()

Ghost7 ::
V tele predelane auspuhe bi samo nafilal purpen. Bolj kot je glasen, "bolj leti", my ass. Sem bil kot pamž isti, pa sem hitro na moped nazaj dal original. Raje 1kmh počasneje kot isti na spolni organ vsem v vasi.
Zdaj ne vem, al še vedno punce palijo na te sesalce, ker se mi zdi, da ko vidi punco se jo trudi impresionirat tako, da jo čimbolj glasno zasmradi (kje pa bejba ve, da je šel mimo nje 52 namesto 49). Kje so policaji za merit decibele, jih ni, ker mladoletnemu pamžu brez izpita tako nimajo kaj narest, raje preganjajo motoriste po gorskih prelazih, ker mu auspuh tuli decibel preglasno (pa še to takrat, ko ga navije (v vasi ga pač normalen motorist ne)).
Zdaj ne vem, al še vedno punce palijo na te sesalce, ker se mi zdi, da ko vidi punco se jo trudi impresionirat tako, da jo čimbolj glasno zasmradi (kje pa bejba ve, da je šel mimo nje 52 namesto 49). Kje so policaji za merit decibele, jih ni, ker mladoletnemu pamžu brez izpita tako nimajo kaj narest, raje preganjajo motoriste po gorskih prelazih, ker mu auspuh tuli decibel preglasno (pa še to takrat, ko ga navije (v vasi ga pač normalen motorist ne)).
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghost7 ()

GenZNPC ::
Vecji kot je premer cevi, vec zraka potegne ven. Nastane podtlak, ki pomaga vrteti cilindre, hitreje kot se peljes bolj je efekt opazen ker drag force od vetra se bolj vlece ven.
skibidi

fikus_ ::
Napačno razmišljanje. Večji ror poslabša delovanje motorja.
Za dobro delovanje pri nekih vrtljajih je izpuh oblikovan kot venturijeva cev, enojna ali dvojna. To je optimizirano za neko ozko območje obratov in se uporablja pri tekmovalnih motorjih.
Pri prdalicah za splošno uporabo je dobro, da je "optimalno" območje precej široko.
Za dobro delovanje pri nekih vrtljajih je izpuh oblikovan kot venturijeva cev, enojna ali dvojna. To je optimizirano za neko ozko območje obratov in se uporablja pri tekmovalnih motorjih.
Pri prdalicah za splošno uporabo je dobro, da je "optimalno" območje precej široko.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Ghost7 ::
Legendarni 2takter, suzuki 500cc, aka zloglasni "Whispering Death", ki je imel posebno skrivnost (oblika auspuha), kot zanimivost, če se komu da pogledat:
btw fikus, nisem čisto siguren, pri venturijevi cevi se zrak ne sme vrtinčit, pri 2takt krosih smo kupovali za v zadnji lonec eno posebno peno, da se je čimbolj zvrtinčil in so izhodni plini sesali iz valja pline. Nekako tako kot flaša vode, če jo zavrtiš, ko se ustvari lijak.
http://www.fizika.si/seminarji/2017-Ven...
btw fikus, nisem čisto siguren, pri venturijevi cevi se zrak ne sme vrtinčit, pri 2takt krosih smo kupovali za v zadnji lonec eno posebno peno, da se je čimbolj zvrtinčil in so izhodni plini sesali iz valja pline. Nekako tako kot flaša vode, če jo zavrtiš, ko se ustvari lijak.
http://www.fizika.si/seminarji/2017-Ven...
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

fikus_ ::
Pri 2T ti izpušni lonec pomaga izplakovati zgorele pline (podtlak) iz cilindra in s tem polnjenje gorivne mešanice. To se da dobro narediti za neko ozko območje obratov. Za splošno rabo, pa je dobro, da je to območje široko.
Enojna venturijeva cev
Dvojna venturijeva cev
V obeh primerih na koncu dušenje zvoka.
Ta Tomos 15 SLC ima drugo venturijevo cev skrito v cilindričnem delu izpuha:
Enojna venturijeva cev
Dvojna venturijeva cev
V obeh primerih na koncu dušenje zvoka.
Ta Tomos 15 SLC ima drugo venturijevo cev skrito v cilindričnem delu izpuha:
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tomos ne vžge (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25156 (5699) | hojnikb |
» | Motorji, skuterji (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Na cesti | 86061 (7040) | hojnikb |
» | Težava! Moč na skuterju (konji)Oddelek: Na cesti | 11370 (8984) | bluefish |
» | 4-taktni, 2-taktni?? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 33481 (5120) | gapLLL |
» | Gllera Runner Izpuh HelpOddelek: Pomoč in nasveti | 4854 (4455) | KamikazA |