Forum » Na cesti » Motorji, skuterji
Motorji, skuterji
Klemenn ::
ok..da vidm če kdo ve:
ta skuter..sr 50 di tech..mi je nekam čuden in tega mi je dost
po ravnem mi gre recimo tolk kot speedfight2 x-race...pospeški so tut kr kul..sm mal prevelika lukna je med 50-70..ampak bom že potrpeu..
moti me edin to..da je skuter v hrib, zelo,zelo,zelo švoh...pa ker vem, da ma ta skuter električni vbrizg..me zanima...a je možno da takrat ko so štelal to pumpico..da so kej zajebal?
ta skuter..sr 50 di tech..mi je nekam čuden in tega mi je dost
po ravnem mi gre recimo tolk kot speedfight2 x-race...pospeški so tut kr kul..sm mal prevelika lukna je med 50-70..ampak bom že potrpeu..
moti me edin to..da je skuter v hrib, zelo,zelo,zelo švoh...pa ker vem, da ma ta skuter električni vbrizg..me zanima...a je možno da takrat ko so štelal to pumpico..da so kej zajebal?
Vlady ::
Vse dvotaktne mašine so švoh v klanec. Ker ima dvotaktni motor občutno manjši navor kot štiritaktni. Če bi rad da ti bo vlekel v klanec, povečaj kompresijo
Klemenn ::
kak to naredim..? prišraufam cilinder al..??
pa tut ne govorim o tem..govorim o tem da gre moj slabš v hrib od drugih skuterjev..to primerjam
pa tut ne govorim o tem..govorim o tem da gre moj slabš v hrib od drugih skuterjev..to primerjam
Jok3r ::
Scooterji imajo že tovarnisko nareto veliko kompresijo.
Jebidah če bos zgornji ali spodnji del glave brusil se ti lahko zgodi da ti bo voda spusala. Jaz tega nebi delal na skutrju. Povesem drugace je na ToMoSo-vih motorjih !!!
Mislim da imaš pretežke uteži v variomatiki. Razderi variomatiko in poglej koliko gramske uteži maš. Potem pa pejdi kupiti par gramom lažje v kakšno trgovino. Stem boš dosegel bolše posepeške in majšo končno hitrost.
Zgledajo pa nekako takole
Jebidah če bos zgornji ali spodnji del glave brusil se ti lahko zgodi da ti bo voda spusala. Jaz tega nebi delal na skutrju. Povesem drugace je na ToMoSo-vih motorjih !!!
Mislim da imaš pretežke uteži v variomatiki. Razderi variomatiko in poglej koliko gramske uteži maš. Potem pa pejdi kupiti par gramom lažje v kakšno trgovino. Stem boš dosegel bolše posepeške in majšo končno hitrost.
Zgledajo pa nekako takole
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Gandalfar ()
mlakar ::
Točno tko, stem boš pridobil več obratov in stem avtomacko več moči.
Ja pr tomosih si lohk uzev fleksarco pa si znižu kapo, pa je blo prec 199 konjev več
Pr skutarjih pa je to veliko bolj zakomplicirano! Že luknca v dihtngi pr glavi lahko povzroči, da zariba. To se je men zgodil, ko je una dihtnga počla in pol je voda k obliva celindr začela se mešat z oljem, tko da ni veliko mankal V posodi za hladilno tekočino je bi sam še ole
Dobr da sm hitr porajtu
LP
Ja pr tomosih si lohk uzev fleksarco pa si znižu kapo, pa je blo prec 199 konjev več
Pr skutarjih pa je to veliko bolj zakomplicirano! Že luknca v dihtngi pr glavi lahko povzroči, da zariba. To se je men zgodil, ko je una dihtnga počla in pol je voda k obliva celindr začela se mešat z oljem, tko da ni veliko mankal V posodi za hladilno tekočino je bi sam še ole
Dobr da sm hitr porajtu
LP
fRiK0 ::
Eh jaz mam pa TOMOS Colibri pa mi gre 50 pa sm cist happy, edino ene parkrat sm si zazelel vecjo hitrost in to k me je en tako grdo izsilu da bi ga ujel in mu fakica pokazu :) Drugac sm mim une table pelu k kaze kok peles pa je kazal 48km/h pa mi je moped skor razgnal, drugic pa mim druge pa se nism mel koncne pa kr 54km/h ??? Aja kar sm hostu povedat 50km/h je za frcija cist dovol ce ces brzino bejz v avto tako da ko bos s ceste zledu da bo vsaj kaj okol tebe...
Hvala
LP Tadej
LP Tadej
Vlady ::
Predelave skuterjev, je kot včasih predelave frčijev. Ampak pustimo otrokom veselje...
Če bi rad višje vrtljaje mašine, na frgazerju naštimaj razmerje zrak/bencin. Navadni bencinski motor ima okoli 14:1 se pravi, da na 14 delov zraka, pride en del bencina. Pri tej mešanici, dobimo popolno izgorevanje in maximalno moč motorja. Z višanjem vstopnega zraka, se mašina bolj vrti, vendar pri končnih obratih začne moč padat hitreje kot pri navadnem razmerju. Če pa boš dovedel več bencina, pa lahko začne mašino "morit" ali celo zalivat. Vsekakor pa boš mogu naredit kompomis med pospeški, končno hitrostjo in moč mašine da klancu. 50-kubična mašina ti več kot 9kW ne bo dala ven, če pa bo, bo pa delala 1 teden potem pa "ribnila". Pri 125ccm mašini lahko dobiš iz dvotaktnega motorja 35kW!!!!
Kar se pa tiče kompresije... skuterji majo večjo kot frčki to je 1x1, ampak še vedno jo lahko povečaš... Večjo kompresijo pa dosežeš z izbiro "špic" bata za dvotaktno mašino, z "višjim" batom, boljši obročki, malo "predelanimi" kanali. Kanalov se ne lotevaj sam doma, ker lahko zadevo samo poslabšaš, vendar lahko s tem vsekakor dobiš kak kilovat moči in malo navora. Pri štiritaktnem motorju, pa mašino štimaš na ventilih. Dovod mešanice goriva in zraka je pri bencinskem motorju bistvenega pomena, drugi dejavnik pa je oblika bata in kanalov. Tretji dejavnik pa je izpuh. DOber izpuh, ti lahko tudi doda kak kilovat, vendar ti lahko skrajša življensko dobo mašine.
Če bi rad višje vrtljaje mašine, na frgazerju naštimaj razmerje zrak/bencin. Navadni bencinski motor ima okoli 14:1 se pravi, da na 14 delov zraka, pride en del bencina. Pri tej mešanici, dobimo popolno izgorevanje in maximalno moč motorja. Z višanjem vstopnega zraka, se mašina bolj vrti, vendar pri končnih obratih začne moč padat hitreje kot pri navadnem razmerju. Če pa boš dovedel več bencina, pa lahko začne mašino "morit" ali celo zalivat. Vsekakor pa boš mogu naredit kompomis med pospeški, končno hitrostjo in moč mašine da klancu. 50-kubična mašina ti več kot 9kW ne bo dala ven, če pa bo, bo pa delala 1 teden potem pa "ribnila". Pri 125ccm mašini lahko dobiš iz dvotaktnega motorja 35kW!!!!
Kar se pa tiče kompresije... skuterji majo večjo kot frčki to je 1x1, ampak še vedno jo lahko povečaš... Večjo kompresijo pa dosežeš z izbiro "špic" bata za dvotaktno mašino, z "višjim" batom, boljši obročki, malo "predelanimi" kanali. Kanalov se ne lotevaj sam doma, ker lahko zadevo samo poslabšaš, vendar lahko s tem vsekakor dobiš kak kilovat moči in malo navora. Pri štiritaktnem motorju, pa mašino štimaš na ventilih. Dovod mešanice goriva in zraka je pri bencinskem motorju bistvenega pomena, drugi dejavnik pa je oblika bata in kanalov. Tretji dejavnik pa je izpuh. DOber izpuh, ti lahko tudi doda kak kilovat, vendar ti lahko skrajša življensko dobo mašine.
Klemenn ::
erm..glede tega..mam skuterja..DI TECH (direkt injection tehnology), ki pa nima frgazarja, ampak se stvar rihta preko gameboya ;) bom poskusu ;)
auspuh pa mim ita pravjo da ma ta aprilia original dost odprtega..ampak za vsak slučaj mam gor gianellija
auspuh pa mim ita pravjo da ma ta aprilia original dost odprtega..ampak za vsak slučaj mam gor gianellija
Vlady ::
Izpuh mora biti na začetku (tam ko se privije na cilinder) širok, vmes se mora razširiti, da se ustvari "rezervoar" in da se tam plini začnejo vrtinčiti, potem mora biti dušilec, na koncu pa mora biti čim manjša možna lukna. Pri takem izpuhu, mašina pridobi veliko moči (taka izvedba je pri kros motorjih).
No če maš pa direktni vbrizg goriva, pa lahko preprosto naštimaš mešanico gorivo:zrak, samo pazi. Zapomni si prvotno stanje, in ne pretiravaj. 17:1 mešanica ti že lahko poškoduje motor, saj ne bo dobil dovolj olja! Če pa boš šel čez to, pa poskrbi za 6-8% mešanico olja:bencina!!!
No če maš pa direktni vbrizg goriva, pa lahko preprosto naštimaš mešanico gorivo:zrak, samo pazi. Zapomni si prvotno stanje, in ne pretiravaj. 17:1 mešanica ti že lahko poškoduje motor, saj ne bo dobil dovolj olja! Če pa boš šel čez to, pa poskrbi za 6-8% mešanico olja:bencina!!!
Jok3r ::
Jebidah@ Za nastavljanje trdote zadnjega amortizerja !!!
Ne vem zakaj bi tole potreboval, mogoče hodiš na dirke da tole potrebuješ ?
KAj mi lahko kdo pove kako se pravilno nastima razmerje mde gorivom in zrakom na fergiju. Sam sem ze probval in nisem najbolje zrihtal. Iz auspuha mi "kaplja" olje, to pomeni da je preveč bencina v zraku? Kako ugotovim, kje je best performans.
Ko je motor se hladen mi potegne ko raketa, pol pa ko se malo segreje pa ko zaviram in spet pospešujem noče dobiti večjih obratov ( zelo počasi dobiva na hitrosti ), potem pa sepet potegne do koncne hitrosti.
Eden mi je nekaj mesec nazaj posodil sportni filter. Namontiral sem ga in sprobval nastaviti fergija. Z tem filtrom mi je "zalivalo" masino saj mislim tako, ker mi je pri devanju gasa skoraj ugasval. Imel je pa zlo nori zvok z tem filtrom !
Kako ga naj nastavim ?
Ne vem zakaj bi tole potreboval, mogoče hodiš na dirke da tole potrebuješ ?
KAj mi lahko kdo pove kako se pravilno nastima razmerje mde gorivom in zrakom na fergiju. Sam sem ze probval in nisem najbolje zrihtal. Iz auspuha mi "kaplja" olje, to pomeni da je preveč bencina v zraku? Kako ugotovim, kje je best performans.
Ko je motor se hladen mi potegne ko raketa, pol pa ko se malo segreje pa ko zaviram in spet pospešujem noče dobiti večjih obratov ( zelo počasi dobiva na hitrosti ), potem pa sepet potegne do koncne hitrosti.
Eden mi je nekaj mesec nazaj posodil sportni filter. Namontiral sem ga in sprobval nastaviti fergija. Z tem filtrom mi je "zalivalo" masino saj mislim tako, ker mi je pri devanju gasa skoraj ugasval. Imel je pa zlo nori zvok z tem filtrom !
Kako ga naj nastavim ?
Klemenn ::
Še neki me zanima ; Primarni pa sekundarni prenosi
a se splača to menjat tudi pri 50ccm?
in še to..kateri so za kej - kateri za pospeške, kateri za končno hitrost
ampak, povejte če veste, ne pa mogoče se mi zdi
a se splača to menjat tudi pri 50ccm?
in še to..kateri so za kej - kateri za pospeške, kateri za končno hitrost
ampak, povejte če veste, ne pa mogoče se mi zdi
SkIDiver ::
Dragi mehaniki. Motorjem se vedno nastavlja količino zraka in goriva ko so topli in ne hladni. Po vsej logiki se ti voziš večino časa z razgretim materialom ne mrzlim in moraš tudi mrzu material spravt na delovno temperaturo, ker z tem zmanjaš poškodbe in obrabe, ker je vse skupaj bolj prožno. Zato gas na motor se furat ene par 10km in nato vrtet šraufe za nastavitev zmesi goriva in zraka.
Vlady ::
Mašino probi segret do ene 90-100 stopinj celzija (kazalec skoraj na rdečem). Na frgazerju imaš najmanj dva "vijaka" . Eden je za "štandt" gas, drugi pa za mešanico zmesi. Če ti motor "muka" potem imaš prebogato mešanico (preveč bencina) in ga mori. Če pa imaš preveč zraka, pa se motor samo vrti, ne dobiš pa maksimalne moči.
Več zraka pomeni malo boljše pospeške pa slabša končna. Malo več bencina pa obratno (samo pri večjem dležu bencina, moraš bencim gas "odpirati" počasi, da "stroj" popije ves bencin, če ne, kaplja iz izpuha, ali pa še huje, del delovne "eksplozije" se odvije tudi v izpuhu, kar kvari mašino.
Več zraka pomeni malo boljše pospeške pa slabša končna. Malo več bencina pa obratno (samo pri večjem dležu bencina, moraš bencim gas "odpirati" počasi, da "stroj" popije ves bencin, če ne, kaplja iz izpuha, ali pa še huje, del delovne "eksplozije" se odvije tudi v izpuhu, kar kvari mašino.
Vlady ::
Ja recimo Zadnji konec, ko pride iz lonca, bi moral biti še malo ožji, samo za silo tole zna bit. Sicer pa si poglej izpuhe krosk. Tam se lepo vid, kako mora biti izdelano, čeprav je recimo motor 125ccm, je vseeno dvotakten in je izpuh samo malo večji kot za 50ccm
Klemenn ::
Še neki me zanima...recimo ko se vozimo kam dlje...recimo v čateške al pa km..itd
bi bilo narobe, ako bi meu jzst slušalke v uhah (vem da to ni dovoljeno), ampak če bi rekel policaju da so to slušalke od mobitela? a lahk to rečem= oz..bom kaznovan?
bi bilo narobe, ako bi meu jzst slušalke v uhah (vem da to ni dovoljeno), ampak če bi rekel policaju da so to slušalke od mobitela? a lahk to rečem= oz..bom kaznovan?
Klemenn ::
še neki me zanima
tale auspuh zgori..ma eno blokado še notr ?
ker sumim da jo mam še notr (kupu sem namreč že z tem auspuhom na žalost) in je tak, ko dam tisti dušilec (tisto k piše gianelli) dol stvar sploh ne spremeni zvoka, ko pa dajo recimo dol titi to k majo leovincija (runner in aerox smo sprobal) pa stvar prdi veliko bolj!
je možno da je blokada še notr?
tale auspuh zgori..ma eno blokado še notr ?
ker sumim da jo mam še notr (kupu sem namreč že z tem auspuhom na žalost) in je tak, ko dam tisti dušilec (tisto k piše gianelli) dol stvar sploh ne spremeni zvoka, ko pa dajo recimo dol titi to k majo leovincija (runner in aerox smo sprobal) pa stvar prdi veliko bolj!
je možno da je blokada še notr?
pingec ::
iz 100% virov vem da so bli vsi policaji obveščeni z vrha da je uporaba mobitela z slušalkami prepovedana in da lshk govoris po mobitelu samo ce je v avto vgrajen tist sistem z mikrofonom in vsem kar pride zraven ker tega ne dovolijo v avtu bo verjetno enako držalo tud za skuter
LP
LP
Normalnost je povprečje nenormalnih ljudi.
Vlady ::
Ne vem če majo Gianelli pa taki izpuhi kake blokade notr... sej to so narejeni za dirkanje, ne vem, zakaj bi imel notr še blokade.
jRk0 ::
majo blokade ja.
predvsem zato, da dobijo homologacijo pa papire za slovenijo.
predvsem zato, da dobijo homologacijo pa papire za slovenijo.
You fuck up once, you loose two teeth.
Vlady ::
No če jih pa imajo, jih pa lepo vrži ven. Čeprav jaz pravim, je še vedno najbolje imeti izpit "A" za neomejeno kubikov in neomejeno moč in hitrost. Potlej imaš lahko mašino, tako kot si jo želiš
Klemenn ::
ja bom vrgu, sm ne dans, k je fotr doma ;D
a, še neki, a ma kdo kako slikco, kje pride ta blokada? oz kak zgleda to..? da ne bom kej preveč vrgu ven, čeprov to že ne morem ;P
ja, res je najbolj met to, sm jzst pač -- tako kot mnogi drugi -- še nisem dovolj star
a, še neki, a ma kdo kako slikco, kje pride ta blokada? oz kak zgleda to..? da ne bom kej preveč vrgu ven, čeprov to že ne morem ;P
ja, res je najbolj met to, sm jzst pač -- tako kot mnogi drugi -- še nisem dovolj star
Klemenn ::
ne hvala, sem vegeterijanec joke
hm..odvrnu bi vašo pozornost na tole
namreč..jzst bi to naredu..drug software dal noter (tak pač jzst rečem temu)..pa me zanima..a ma avtotriglav kje kaki majl, k se tiče sm skuterjev...al pa če gre kdo v avtotriglav prašat bi bil hvaležen...kje bi men ta softwer vgradil...ugotovu sem namreč že da to ni tisto, ko se z gameboyem igraš..
tuki na uradni strani avtotriglav sem pa še najdu zakaj je gor gianelli in ne ZX:
Podjetje Avto Triglav d.o.o., je poleg generalnega zastopstva za Aprilio zastopnik in distributer kompletne zaščitne opreme Dainese, varnostnih čelad Driver in izpušnih sistemov Giannelli
namreč, skuter je bil pri 700kmh peljan na uradni aprilia servis
hm..odvrnu bi vašo pozornost na tole
namreč..jzst bi to naredu..drug software dal noter (tak pač jzst rečem temu)..pa me zanima..a ma avtotriglav kje kaki majl, k se tiče sm skuterjev...al pa če gre kdo v avtotriglav prašat bi bil hvaležen...kje bi men ta softwer vgradil...ugotovu sem namreč že da to ni tisto, ko se z gameboyem igraš..
tuki na uradni strani avtotriglav sem pa še najdu zakaj je gor gianelli in ne ZX:
Podjetje Avto Triglav d.o.o., je poleg generalnega zastopstva za Aprilio zastopnik in distributer kompletne zaščitne opreme Dainese, varnostnih čelad Driver in izpušnih sistemov Giannelli
namreč, skuter je bil pri 700kmh peljan na uradni aprilia servis
Vlady ::
Hm hm hm... ne razumem se kej preveč na skuterje, razen na osnovno delovanje motorja.
Ma pa tanov model Yamaha R1 vgrajen 32-bitni procesor, na kermu deluje ves "štrom" motorja
Ma pa tanov model Yamaha R1 vgrajen 32-bitni procesor, na kermu deluje ves "štrom" motorja
Klemenn ::
The gap on my plug was too big (I had set it to servcice manual specs even though the problem started with it at 0.5 mm) ...so in other words, the 0.9 mm specified in the owner's manual is 'wrong'.
ne razumem tega glih najbolj..zna kdo prevest?
ne razumem tega glih najbolj..zna kdo prevest?
R0K ::
Jeba ne se igrat s elektroniko ko si lohk zajebeš cel motor. Če ti znano delovanje motorja, direktnega vbrizga in teh stvari bolje da nič ne prčkaš. Sfukaš lohk tko kopresijo, pumpo (ki je ziher draga ko sfija - glede na vrednost skuterja), lohk ti tut zariba.
Ne vem kaj bi ti šaral ampak vse kar je folk delal s pumpami (nastavljal vbrizg in te fore) je delal prek gameboya. Za druge zadeve ne vem. Sm pa skor 100% da nikjer na svetu ni aparature ki bi bla narjena za krmiljenje apriliine pumpe za benz. To se je pač en špilal z game boyem pa mu je ratalo. Be happy da vsej to.
Za kak resen tuning nabavi kit. Reskiraj tistig 70k sit pa boš mel mir. Igraj se s prenosi, valčki, fedrcami, včasih tut jermen ki zgleda še čist kul pa ne dela dobro - menjaj sej je čist pocen. Odpri motor (vario) pa zalaufaj motor pa poglej če vse ok dela, če kaj ruži, kaj preveč 'skače'.
Če si vzameš cajt se vedno najde kaka stvar, ki je zavirala zadevo.
Drugače pa. Tvoj skuter gre zlo solidno po ravnini tko da ne moreš pričakovat da ti bo tudi v hrib šol k sneta sekira. daj not lahke valčke pa boš lahko speljal tudi na hribu k bo 91 stopinjski ;) sam šlo nebo prov hitro ampak bo.
Tko da...kot prvo. Kakem pooblaščenem serviserju ne furat motorja pa rečt nej ti naštimajo elektroniko pa to, k po domač povedan nimajo pojma. Sploh tile s triglava k te lohk kvečjem še fajn najebejo da drago plačaš.
Raje pelji kirem priznanem mehaniku za skuterje, moogč kirem ki jih šraufa za tiste ki tekmujejo pa povej kaj bi rad. taki te nebo nategnal pa tut stvar ti bodo naredl tak kot se šika.
sicer pa še lohk vedno prodal di techa pa si nabaviš frgazer machine :) - ti povem frgazer je milina za štelat proti direktnem vbrizgu čeprav lohk tudi pri fergiju zgubiš živce :)
Ne vem kaj bi ti šaral ampak vse kar je folk delal s pumpami (nastavljal vbrizg in te fore) je delal prek gameboya. Za druge zadeve ne vem. Sm pa skor 100% da nikjer na svetu ni aparature ki bi bla narjena za krmiljenje apriliine pumpe za benz. To se je pač en špilal z game boyem pa mu je ratalo. Be happy da vsej to.
Za kak resen tuning nabavi kit. Reskiraj tistig 70k sit pa boš mel mir. Igraj se s prenosi, valčki, fedrcami, včasih tut jermen ki zgleda še čist kul pa ne dela dobro - menjaj sej je čist pocen. Odpri motor (vario) pa zalaufaj motor pa poglej če vse ok dela, če kaj ruži, kaj preveč 'skače'.
Če si vzameš cajt se vedno najde kaka stvar, ki je zavirala zadevo.
Drugače pa. Tvoj skuter gre zlo solidno po ravnini tko da ne moreš pričakovat da ti bo tudi v hrib šol k sneta sekira. daj not lahke valčke pa boš lahko speljal tudi na hribu k bo 91 stopinjski ;) sam šlo nebo prov hitro ampak bo.
Tko da...kot prvo. Kakem pooblaščenem serviserju ne furat motorja pa rečt nej ti naštimajo elektroniko pa to, k po domač povedan nimajo pojma. Sploh tile s triglava k te lohk kvečjem še fajn najebejo da drago plačaš.
Raje pelji kirem priznanem mehaniku za skuterje, moogč kirem ki jih šraufa za tiste ki tekmujejo pa povej kaj bi rad. taki te nebo nategnal pa tut stvar ti bodo naredl tak kot se šika.
sicer pa še lohk vedno prodal di techa pa si nabaviš frgazer machine :) - ti povem frgazer je milina za štelat proti direktnem vbrizgu čeprav lohk tudi pri fergiju zgubiš živce :)
R0K ::
Aja še par zadev za prejšne poste ko si spraševal za auspuh.
Kot prvo. Gianelli SUX. Dobra je dino ena dražja verzija (mi je lih ušlo ime iz glave) ki pa pride skor 50k sit je pa nekak na ravni leovince zx, arrow titanium (ga mam sam - zadeva roksa), polini funky (no ta je že na pol dirkalen - tut nima homologacije).
Kot sm reku, gianelli so bolj kot ne šminka, znan firma, drgač pa kurac od izpuha. Sej so dobri, ampak so drugi še boljši za isti dnar. Jest sem mojega arrow titaniuma dobil za manj kot 30k sit, glas zlo dober, motor dobro potegne, končna 90 realnih (slabih 100 po števcu) kar je kar precej. Po pospeških (tak pri kakih 10-20mi začne vlečt) lohk konkuriram skuterjim s poliijem (recimo konkretno povedano aprilia sr 50 www polini, gianelli, večja diza,... .. piaggio sfera 50 prefukano vse kar se da .. pihne me po končni, pospeški skor identični) tko da kr dobro leti.
Sploh pa za di techa še niso naredli dobrega izpuha. Vsej kokr jest poznam lastnike di techovcev pravjo da je blo pri večini celo še slabše kot s standardnim...pač bo treba še mogoč mal počakat da se nardi dobri izpuh za direkt vbrigz. no sej ga bodo tut mogl, k zdej so že trije taki skuterji zuni tko da...)
Kot prvo. Gianelli SUX. Dobra je dino ena dražja verzija (mi je lih ušlo ime iz glave) ki pa pride skor 50k sit je pa nekak na ravni leovince zx, arrow titanium (ga mam sam - zadeva roksa), polini funky (no ta je že na pol dirkalen - tut nima homologacije).
Kot sm reku, gianelli so bolj kot ne šminka, znan firma, drgač pa kurac od izpuha. Sej so dobri, ampak so drugi še boljši za isti dnar. Jest sem mojega arrow titaniuma dobil za manj kot 30k sit, glas zlo dober, motor dobro potegne, končna 90 realnih (slabih 100 po števcu) kar je kar precej. Po pospeških (tak pri kakih 10-20mi začne vlečt) lohk konkuriram skuterjim s poliijem (recimo konkretno povedano aprilia sr 50 www polini, gianelli, večja diza,... .. piaggio sfera 50 prefukano vse kar se da .. pihne me po končni, pospeški skor identični) tko da kr dobro leti.
Sploh pa za di techa še niso naredli dobrega izpuha. Vsej kokr jest poznam lastnike di techovcev pravjo da je blo pri večini celo še slabše kot s standardnim...pač bo treba še mogoč mal počakat da se nardi dobri izpuh za direkt vbrigz. no sej ga bodo tut mogl, k zdej so že trije taki skuterji zuni tko da...)
R0K ::
hmmm glede blokade v gianelliju je pa tudi možno da je v demferju. Zadnjič smo s kolegom naredli modifikacijo tko da smo njevga gianellija v črno pihnal pa demfer ki je standardno dol obnjen dol obrnal, tko da je zdej na spodnji strani. ful carsko zgleda.
je pa ena fora da je ko smo pucal demfer (blo saj notr za dve kile) notr neka podločka, tam ko gre tista tanka cev iz kolena v demfer (tista mala zavita za 180') not neka podločka ki je še vsej za moje pojme mal zmanjševala pretok poj pa nismo vedl al je to še kira blokade..sam se nam je mudil nazaj švasat k smo šli pol na en koncert tko da morm še zdej 1x probat če damo večjo not..če je kej bolš...
je pa ena fora da je ko smo pucal demfer (blo saj notr za dve kile) notr neka podločka, tam ko gre tista tanka cev iz kolena v demfer (tista mala zavita za 180') not neka podločka ki je še vsej za moje pojme mal zmanjševala pretok poj pa nismo vedl al je to še kira blokade..sam se nam je mudil nazaj švasat k smo šli pol na en koncert tko da morm še zdej 1x probat če damo večjo not..če je kej bolš...
Klemenn ::
hm...v bistvu...tak je...računam da je neki narobe pri fedrčkih, ker mi najbrž na začetku ne nabije dovolj obratov --upam na to, da so takrat ko so menjali auspuh vse skup¸i samo noter dal, pa nič nastavili--recimo aerox en tuki, rab skor slabe 2s, da začne vlečt --daš gas, čakaš 2s..polj pa nabije tut gasa, ko bi kojne spustu z hleva, najbrž ni treba povdart da mašina ma dobre pospeške potem tut ;).
naredu bom glih nasprotno kot si ti reku...v torek ob 10.00 sem naročen v krškem aprilia (kot bi se menu za zdravnika,a? )povedal sem mu težavo, ki je v bistvu samo to da v hrib ne gre...reku je da se je s tem igrat in da nej pridem gor pa bomo zrihtal...
sem šel namreč tle k enmu pooblaščenemu k ma yamahe pa aprilie (pooblašen za oboje) pa ma več yamah kot aprili...torej
en tle k pa predeluje motorje, je pa reku da on če bi bi sm 70ccm kit noter dal, in to je to
drgač pa, poglej malo tukaj
naredu bom glih nasprotno kot si ti reku...v torek ob 10.00 sem naročen v krškem aprilia (kot bi se menu za zdravnika,a? )povedal sem mu težavo, ki je v bistvu samo to da v hrib ne gre...reku je da se je s tem igrat in da nej pridem gor pa bomo zrihtal...
sem šel namreč tle k enmu pooblaščenemu k ma yamahe pa aprilie (pooblašen za oboje) pa ma več yamah kot aprili...torej
en tle k pa predeluje motorje, je pa reku da on če bi bi sm 70ccm kit noter dal, in to je to
drgač pa, poglej malo tukaj
Klemenn ::
demfer...to je una stvar k je gor una tablica GIANELLI ne?...notr ni neč..sm cev, z veliko luknjami, obdana z volno in pa tisti poliester objem
jutr bo fotr delau, pa bom razdru auspuh, pravjo da je blokada tm, takoj ko pride na ccilinder
jutr bo fotr delau, pa bom razdru auspuh, pravjo da je blokada tm, takoj ko pride na ccilinder
Klemenn ::
Drgač pa, tale elektronika ni nič slabša od surove moči....pa še velik lažje je štelat...sem bral mal po unmu linku..baje maš več vrst teh map k jih naložiš...za končno, pospeške itd...pa ti ni treba nix razdirat, nastavljat, se mazat ipd...
jzst srčno upam, da mi bodo v krškem kej pomagal...pa da bo šlo potem kej hitreje
ker...
sem bral na zgornjem linku da je mel tip tut tazga ditecha, k mu je šel 100...potem je nenadoma začel bremzat..in na koncu je mel končno sm še okol 90...pa ga je pelau nekam pa so dal drug softwer notr, pa je šeu skuter spet 100
drgžte pesti!
pa upam tut da je jermen čist sf00kan ;D
peesda...jzst gledam ta skuter, pa držim pesti da je čim bolj uničen
jzst srčno upam, da mi bodo v krškem kej pomagal...pa da bo šlo potem kej hitreje
ker...
sem bral na zgornjem linku da je mel tip tut tazga ditecha, k mu je šel 100...potem je nenadoma začel bremzat..in na koncu je mel končno sm še okol 90...pa ga je pelau nekam pa so dal drug softwer notr, pa je šeu skuter spet 100
drgžte pesti!
pa upam tut da je jermen čist sf00kan ;D
peesda...jzst gledam ta skuter, pa držim pesti da je čim bolj uničen
OrkAA ::
LOL
Men je bolš polagat ovinke kot pa podirat hitrostne rekorde na ravnini! Ker, če so ovinki itak ne morš razvit končne hitrosti!
Men je bolš polagat ovinke kot pa podirat hitrostne rekorde na ravnini! Ker, če so ovinki itak ne morš razvit končne hitrosti!
Vlady ::
Končno en pametn... pejte s skuterji čez ovinke, pa boste vidl kaka jajca mate Kdor obvlada ovinke ta obvlada tud ravnino, in tišanje na ravnini ni noben jaki problem.
Drgač pa če bo rad pospeške na katerikolem motornem vozilu na bencinski motor, nehite prbijat gas k budale!!!!
Gas se dodaja počas, da mašina "požre" vso mešanco, ker če preveč nabijaš gas, začne mašina "mukat" pospeškov pa nobenih. Torej, ko speljuješ, lepo gas odpiraš do ene 20% naenkrat, potem pa počas tako da vidš da mašina "požira" mešanco do 100%. Seveda pr skuterju ne more zadna guma zavrtet, ker mate avtomatske menjalnike, pa probite na kakemu motorju 125ccm al pa več, pa boste vidl, kako postopno odpiranje gasa vpliva na mašino, vzmetenje, gumo,...
No pa še eno vprašanje:
4-taktna mašina 125ccm. Kako naj jo po vaše najbolje "navijem". Zaenkrat je še vse na originalnem. Vem da so fore navijanja 4-taktnežev na ventilih, brušenju,... bla bla bla... Mašina ma navora da ti gate trga v klancih. Samo moči, pospeškov in končne pa nima dobre. Gre malo čez 100km/h, v 4. prestavi pa mašino dobesedno zamori in izgubi vse pospeške. Motor ima 5 prestav.
Drgač pa če bo rad pospeške na katerikolem motornem vozilu na bencinski motor, nehite prbijat gas k budale!!!!
Gas se dodaja počas, da mašina "požre" vso mešanco, ker če preveč nabijaš gas, začne mašina "mukat" pospeškov pa nobenih. Torej, ko speljuješ, lepo gas odpiraš do ene 20% naenkrat, potem pa počas tako da vidš da mašina "požira" mešanco do 100%. Seveda pr skuterju ne more zadna guma zavrtet, ker mate avtomatske menjalnike, pa probite na kakemu motorju 125ccm al pa več, pa boste vidl, kako postopno odpiranje gasa vpliva na mašino, vzmetenje, gumo,...
No pa še eno vprašanje:
4-taktna mašina 125ccm. Kako naj jo po vaše najbolje "navijem". Zaenkrat je še vse na originalnem. Vem da so fore navijanja 4-taktnežev na ventilih, brušenju,... bla bla bla... Mašina ma navora da ti gate trga v klancih. Samo moči, pospeškov in končne pa nima dobre. Gre malo čez 100km/h, v 4. prestavi pa mašino dobesedno zamori in izgubi vse pospeške. Motor ima 5 prestav.
Klemenn ::
@vlady
jzst recimo pr mojemu skuterju tega ne morem naredit, in kakor opažam tudi pri nobenem drugemu jzst moram recimo dat 3/4 gasa skorej sm tolk da se skuter začne premikat..polj pa itak gas do konca skoz
pr men je saj to, da ta elektronka mal nadzorjue vbrizg goriva, da ga ne gre preveč v kurac, hvalabogu
pa nej reče kdor če, kar če, ta elektronika nima samo slabih stvari, tud dost dobrih ima. fora je zaenkrat el v tem da je aprilia prebila led na tem. ko bo enkrat yamaha to naredila (peugeot je že, pa še ena firma k je ne poznam je tut že) bodo pa vsi začeli hvalit to..
jzst recimo pr mojemu skuterju tega ne morem naredit, in kakor opažam tudi pri nobenem drugemu jzst moram recimo dat 3/4 gasa skorej sm tolk da se skuter začne premikat..polj pa itak gas do konca skoz
pr men je saj to, da ta elektronka mal nadzorjue vbrizg goriva, da ga ne gre preveč v kurac, hvalabogu
pa nej reče kdor če, kar če, ta elektronika nima samo slabih stvari, tud dost dobrih ima. fora je zaenkrat el v tem da je aprilia prebila led na tem. ko bo enkrat yamaha to naredila (peugeot je že, pa še ena firma k je ne poznam je tut že) bodo pa vsi začeli hvalit to..
R0K ::
Lej tkole je.
Tvoj di-tech ni od aprilie. Ta motor je naredu Piaggio in ga prodal Aprilia, ki jih je začela vgrajevat v svoje skuterje. Zdej imata Piaggio in Gilera (ubistvu hčerinska firma) svoja dva skuterja NRG Pure Jet in Runner Pure Jet in motor je ISTI razen določenih detajlov, ko je piaggio hotu še mal izboljšat zadevo ampak so zajebal. Baje je motor boljši ampak precej manj vzdržljiv. Letijo pa NRG Pure Jet odprt skor 90! realnih z standard izpuhom in to lohk tut pofotkam če kdo hoče k sm v eni reviji bral (hrvaški) k so mal meritve delal. Skratka kr dober.
Peugeot pa še zaenkrat nima takiga motorja so pa prvi ki so naredl motor k ma gor kompresor (podobn efekt kot turbo). Sam je motor 125ccm. Lep k svija, drag k svija leti pa k pes. :)
Tvoj di-tech ni od aprilie. Ta motor je naredu Piaggio in ga prodal Aprilia, ki jih je začela vgrajevat v svoje skuterje. Zdej imata Piaggio in Gilera (ubistvu hčerinska firma) svoja dva skuterja NRG Pure Jet in Runner Pure Jet in motor je ISTI razen določenih detajlov, ko je piaggio hotu še mal izboljšat zadevo ampak so zajebal. Baje je motor boljši ampak precej manj vzdržljiv. Letijo pa NRG Pure Jet odprt skor 90! realnih z standard izpuhom in to lohk tut pofotkam če kdo hoče k sm v eni reviji bral (hrvaški) k so mal meritve delal. Skratka kr dober.
Peugeot pa še zaenkrat nima takiga motorja so pa prvi ki so naredl motor k ma gor kompresor (podobn efekt kot turbo). Sam je motor 125ccm. Lep k svija, drag k svija leti pa k pes. :)
Vlady ::
Kmal bomo igral igrce med vožnjo z motorjem
Eh fantje... še najbol so bli "frčki" mal si pilo v roke vzel pa je šlo
Eh fantje... še najbol so bli "frčki" mal si pilo v roke vzel pa je šlo
jRk0 ::
popravek rok.
Peugeot IMA masino z direktnim vbrizgom.
Luxor naprimer ma pa tudi Jetforce 50 in seveda ostala dva:)
jetforce 125 s kompresorjem pa leti ko sneta sekira - moc ima isto kot 250 cc motorji. skuter je leter 150 se mi zdi na testiranjih komot.
vlady: tunning 125ke 4 taktne.
hum, lonec bi nekaj ziher prinesel. moci ziher nekja pa navora, pa tudi precej boljsi zvok.
pol pa pac delaj pizdarije, nizanje glave malo, brusenje cesa pa tak. kaj pa vem:D
Peugeot IMA masino z direktnim vbrizgom.
Luxor naprimer ma pa tudi Jetforce 50 in seveda ostala dva:)
jetforce 125 s kompresorjem pa leti ko sneta sekira - moc ima isto kot 250 cc motorji. skuter je leter 150 se mi zdi na testiranjih komot.
vlady: tunning 125ke 4 taktne.
hum, lonec bi nekaj ziher prinesel. moci ziher nekja pa navora, pa tudi precej boljsi zvok.
pol pa pac delaj pizdarije, nizanje glave malo, brusenje cesa pa tak. kaj pa vem:D
You fuck up once, you loose two teeth.
Klemenn ::
ja no..jzst sm čakam da vidm kako čudo mi bodo naredili v krškem ;)
gre kdo zdraven? :)
ja ka češ, bolj znamo(kolikor pač znamo) frizirat 2t mashine, ditechov pa se toliko manj ;)
gre kdo zdraven? :)
ja ka češ, bolj znamo(kolikor pač znamo) frizirat 2t mashine, ditechov pa se toliko manj ;)
Vlady ::
Ja sm gledu akrapoviča za to 125ccm 4-taktno zverinco. Sam pride skor 90 jurjev, kar se mi ne splača. Tko me zanima, če se da narest kej druzga kot samo ventile štimat. TO mene zanima.
jRk0 ::
am,
na 2-taktnih lahko nizas glavo, povisas cilinder, sesalne kanale brusis, izpusne brusis, premer povecas, da mas vec cc pa tak.
menda v 4-taktnih tudi prblitno podobno.?
samo da ni kanalov ampak so ventili?
na 2-taktnih lahko nizas glavo, povisas cilinder, sesalne kanale brusis, izpusne brusis, premer povecas, da mas vec cc pa tak.
menda v 4-taktnih tudi prblitno podobno.?
samo da ni kanalov ampak so ventili?
You fuck up once, you loose two teeth.
wince ::
Vlady: ce je skuter postelan ne bo mukal (in podobnih glasov spuscal) ko das gasa do "daske" ampak bo potegnu in lahko samo prah zres a ja pa ce je fajn "obdelan" tudi fajn zadnjo gumo nosi, da je kar veselo, pa skuter je narejen, da pribijes gas do kraja to ni 125ccm, racunaj da je skuter za mestno voznjo ne pa za avtocesto...
LP
PS:quartz 50 @70ccm, polini, drug variator,... pa 105km/h na valckih
LP
PS:quartz 50 @70ccm, polini, drug variator,... pa 105km/h na valckih
RookY ::
vlady: jest ne vem s kakšnimi motorji se ti to voziš.Če bi bil jest laik, bi ti še res verjel o nekem postopnem dodajanju gasa.Ker pa nisem ti pač ne in tudi drugi ti ne bi smeli. To da mašina muka in ne gre je kvečjemu zanič mašina al pa zelo malo kubature in velik frgazar.
Ni mi tudi jasno kako lahko rečeš 125 4-taktniku zverinica. To lahkop reče samo skuterist, ko se prvič vsede nanj in še to samo prve pol ure.
Mogoče si šele 125 cross mašina zasluži ime zverinica s svojimi 39-40KM.
Ker me je tale tema malo zanimala, sem prebral še začetne starejše poste in opazil da so ti tvoji 73KW zelo brutalni.
Tudi to mi ni jasno spljoh.Da še nisi probal pospeškov do konca..čudno.Če nisi probal konče niti ni čudno, ker je to ubistvu brezveze in pa tudi ni tako visoka, da bi bila impresivna.
Potem si omenjal 500ccm Kawa mašino.Če je bila od GPZ-ja...torej 60KM...za moje pojme je to bolj za ženske.Če je bila od twisterja oz. KLE pa itak ni za govort, ker je še švohnej.Če je bila max. navita tudi ne more biti brutalno, če ima 2valja in samo 500ccm.
Nekako bi mi bilo razumno, da ne upaš prvi dve uri prbit do konca R1.
Jest sm do zdej še vse, kar sm dobil v roke takoj našponal do konca(pospeški) in o neki brutalnosti se lahko govori šele tam po 120KM, pa še to se hitro navadiš.
Recimo cross 250, ki ga omenjaš...po cesti je to prava žalost(čeprav vrže dol vsazga skuterja po zadnjem ), šele po terenu morš met muda, da ga skozi 100% tiščiš.
Če pa si bolj tak nedeljski motorist, potem pa sori no , samo se mi tko zdi kot da so vsi prestrašeni nad nekimi brutalnimi 73KW
Ni mi tudi jasno kako lahko rečeš 125 4-taktniku zverinica. To lahkop reče samo skuterist, ko se prvič vsede nanj in še to samo prve pol ure.
Mogoče si šele 125 cross mašina zasluži ime zverinica s svojimi 39-40KM.
Ker me je tale tema malo zanimala, sem prebral še začetne starejše poste in opazil da so ti tvoji 73KW zelo brutalni.
Tudi to mi ni jasno spljoh.Da še nisi probal pospeškov do konca..čudno.Če nisi probal konče niti ni čudno, ker je to ubistvu brezveze in pa tudi ni tako visoka, da bi bila impresivna.
Potem si omenjal 500ccm Kawa mašino.Če je bila od GPZ-ja...torej 60KM...za moje pojme je to bolj za ženske.Če je bila od twisterja oz. KLE pa itak ni za govort, ker je še švohnej.Če je bila max. navita tudi ne more biti brutalno, če ima 2valja in samo 500ccm.
Nekako bi mi bilo razumno, da ne upaš prvi dve uri prbit do konca R1.
Jest sm do zdej še vse, kar sm dobil v roke takoj našponal do konca(pospeški) in o neki brutalnosti se lahko govori šele tam po 120KM, pa še to se hitro navadiš.
Recimo cross 250, ki ga omenjaš...po cesti je to prava žalost(čeprav vrže dol vsazga skuterja po zadnjem ), šele po terenu morš met muda, da ga skozi 100% tiščiš.
Če pa si bolj tak nedeljski motorist, potem pa sori no , samo se mi tko zdi kot da so vsi prestrašeni nad nekimi brutalnimi 73KW
Juhu juhu spet bom bruhu
Vlady ::
No ja, cesta tud ni ne vem kakšna "steza" za probavanje pospeškov in hitrosti. Kawasakija sem probal na grobniku, do konca in lohk rečm da gre dost solidno za tistih 36kW. Fora pr ducatiju je pa še v tem, da ne dobim homologacije zanj. Zato mi samo stoji v garaži, in se zelo mal vozm z njim (1x na mesec po ene 20-30km). Torej mi preostane samo nakup kakega 500-750ccm motorja :)
Ti tak veselo stiskaš gas do konca, probaj enkrat počasnej postopoma odpirat pa boš vidu pa čutu razliko.
Torej ti probavaš take motorje na cesti... No ja... lahko rečem da na cesti ne boš dolgo probaval
No tista 125ccm je kr "zverinca", ker ma pomoje največ navora izmed vseh 4-taktnih in 2-taktnih 125ccm "normalnih" (ne kros) motorjev. No sicer pa ti Genij že veš, kako se streže motorjem, in seveda čakamo, da boš vrgel kako fotko svoje mašine gor, pa mal napisal... Da te vidimo
Ti tak veselo stiskaš gas do konca, probaj enkrat počasnej postopoma odpirat pa boš vidu pa čutu razliko.
Torej ti probavaš take motorje na cesti... No ja... lahko rečem da na cesti ne boš dolgo probaval
No tista 125ccm je kr "zverinca", ker ma pomoje največ navora izmed vseh 4-taktnih in 2-taktnih 125ccm "normalnih" (ne kros) motorjev. No sicer pa ti Genij že veš, kako se streže motorjem, in seveda čakamo, da boš vrgel kako fotko svoje mašine gor, pa mal napisal... Da te vidimo
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup scooterja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18841 (10727) | tech level |
» | mf power (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10768 (6040) | Blinder |
» | 4-taktni, 2-taktni?? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 33036 (4675) | gapLLL |
» | Je bil že kdo na celjskem sejmu?, neki me zanimaOddelek: Loža | 1714 (1234) | Tomi |
» | MotorOddelek: Loža | 4575 (111) | BlazP |