Forum » Na cesti » Tomos ne vžge
Tomos ne vžge
drvo ::
Možno. Čeprav je nekaj časa motor delal ok, potem ga je občasno dušilo nad okrog pol obrati, potem spet ok, . . . do sedaj, ko se ne da več voziti.
Mislim, da se ti splača probat, glede na to, da si ostalo že preizkusil. Take “simptome” sem imel tudi jaz, pa je bi auspuff zabasan, da je bilo veselje.
hojnikb ::
Po občutku je nekakšen kitajski jajc od frgazra, nič od zgoraj na linkih. Nima igle za odpiranje bencina, ampak na sredini cevka pokonci z dvema luknjama ob straneh, z dodajanjem zraka/dvigom zaslonke se poveča pretok zraka pri eni izvrtini in nato višje ob drugi ter tako sesanje bencina.
Tale bo:
https://ekoteh.si/tomos-rezervni-deli/u...
tudi ce je kitajska kopija sha, more delat ok. Sn mel nekaj taksnih, pa ce so prav nastavljeni, dela isto k original.
Res zacni najprej z izpuhom.
#brezpodpisa
fikus_ ::
Ravno fajn za današnje deževno popoldne, bo čas razkopat auspuh.
Hvala za nasvete.
Hvala za nasvete.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Siddh ::
Če je moped dolgo stal je dobro dize s kakšno iglico prepikat, ker se lahko nabarejo usedline in je potem luknja efektivno manjša.
fikus_ ::
Sem snel auspuh, še mm nesnage po obodu ni gor. Sem imel potem težavo s sestavljanjem zadnjega dela, ker štanga z navojem ni šla skozi predvideno luknjo na sredini (povrtal s fi 10 svedrom, da sem zadel luknjo ).
Razstavil in spihal fergazer, z žičko šel v šobo, poskusil, če bencin teče skozi šobo (teče ), sestavil, zakurblal, držal kakšno min. poln gas, dela , se poskusil peljat, čez nekaj 10 m ugasne. Po tistem spet enaki simptomi, do pol gasa dela, z več ugasne.
Ena varianta je še, da se plovec oz. igla plovca zatika ali je pa še tam kje zamašeno. Poskusim danes (če bo čas) ponovit vajo čiščenja frgazerja.
Razstavil in spihal fergazer, z žičko šel v šobo, poskusil, če bencin teče skozi šobo (teče ), sestavil, zakurblal, držal kakšno min. poln gas, dela , se poskusil peljat, čez nekaj 10 m ugasne. Po tistem spet enaki simptomi, do pol gasa dela, z več ugasne.
Ena varianta je še, da se plovec oz. igla plovca zatika ali je pa še tam kje zamašeno. Poskusim danes (če bo čas) ponovit vajo čiščenja frgazerja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Machete ::
A svečka je pa suha po tem ko crkne?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
fikus_ ::
Bom preveril.
Če zaprem zrak na uplinjaču (za hladen vžig), vžge, potegnem gas do konca, da odpre zrak, potem pa spet ugasne pri polnem gasu. Če takoj spustim, motor teče, ko potegnem gas do konca pa ugasne. To dela hladen in ogret.
Če zaprem zrak na uplinjaču (za hladen vžig), vžge, potegnem gas do konca, da odpre zrak, potem pa spet ugasne pri polnem gasu. Če takoj spustim, motor teče, ko potegnem gas do konca pa ugasne. To dela hladen in ogret.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
zrno ::
Imel tak primer. Kapa na svečki , ko se segreje, je "prebijala". Zveži direkt kabel na svečko pa probaj.
fikus_ ::
Tudi to je možno.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Machete ::
Dvomim. Če bi prebijalo, ne bi užgal sploh ali pa bi trokiral skozi.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
hojnikb ::
verjetno prerevna mešanca. Imaš filter in airbox gor ? Če nimaš, je efektivno diza zaradi tega manjša.
izpuh si pogledu?
izpuh si pogledu?
#brezpodpisa
Klamzi ::
Ti fejst kadi, belo, modro,...?
Preveri če ti ni magneta zasukalo, nato nastavitev predvžiga, razmak in stanje platin, pa predvsem če so kabli dobro pritjeni in celi.
Uplinjač praviš da si pravilno sestavil, tud svečka je nova, filter spucan, svež bencin,...
Poročaj :)
Preveri če ti ni magneta zasukalo, nato nastavitev predvžiga, razmak in stanje platin, pa predvsem če so kabli dobro pritjeni in celi.
Uplinjač praviš da si pravilno sestavil, tud svečka je nova, filter spucan, svež bencin,...
Poročaj :)
hojnikb ::
če bi magnet zasukalo, motor sploh nebi laufal. nastavitve predzviga so pa itk tako mizerne, da bo na obeh skrajnostih motor se vedno sel.
#brezpodpisa
sbawe64 ::
Rezervoar za gorivo je kovinski/plastičen ?
Uplinjač je original, na kateri poziciji je igla ?
Uplinjač je original, na kateri poziciji je igla ?
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
Klamzi ::
če bi magnet zasukalo, motor sploh nebi laufal. nastavitve predzviga so pa itk tako mizerne, da bo na obeh skrajnostih motor se vedno sel.
Mi ga je že zavrtelo za nekaj stopinj, pa je vseeno nekak šlo. Če se prav spomnim ga je zavrtelo, da se je povečal predvžig. Prištej še nastavljen prevelik prevžig - v skrajnost, potem pa je že problem.
fikus_ ::
Moped je še vse original. Sem že dobil ven pipo s filtrom, ju prepihal, prav tako frgazer. Nagibam se k temu, da je s plovcem kaj narobe oz. iglo, ki zapira dotok goriva. Mogoče se zatika ali pa je še tam kaj zamašeno.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
polozweii ::
APN 6 S
Automatsko
Paljenje
Nogom
6 puta
Snažno
Automatsko
Paljenje
Nogom
6 puta
Snažno
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: polozweii ()
Machete ::
Haha dude skripta je pospemal forum z Rusinjo. Ta bi bla lih za na Tomosa.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Blazek0 ::
Pozdravljeni!
Doma imam avtomatika a3 sl in me zanima zakaj mi ne uzge cilinder sem odprl bat je bil cisto suh. Užigam in nic nedela ali ima kdo kaksno idejo. Bencin sem dolil do konca. Ko svecko vzamem iz silindra je na konici mokra. Jo obrisem dam notri in nazaj vzamem ven in spwt mokra jn vsakic ko jo vzames ven je morka in ne znam si vec pomagat kaj naj naredim. Hvala za pomoc
Lp
Blazzz
Doma imam avtomatika a3 sl in me zanima zakaj mi ne uzge cilinder sem odprl bat je bil cisto suh. Užigam in nic nedela ali ima kdo kaksno idejo. Bencin sem dolil do konca. Ko svecko vzamem iz silindra je na konici mokra. Jo obrisem dam notri in nazaj vzamem ven in spwt mokra jn vsakic ko jo vzames ven je morka in ne znam si vec pomagat kaj naj naredim. Hvala za pomoc
Lp
Blazzz
sbawe64 ::
Mešanica je nova ?
Svečka da iskro ?
Uplinjač ima čok, da zapreš zrak ?
Svečka da iskro ?
Uplinjač ima čok, da zapreš zrak ?
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
Blazek0 ::
Svwcka predvodevam da da iskro. Nevemvkako naj preverim. Mešanica je nova danes narejena. Zadnjega vprasanja pa vas ne razumem
fikus_ ::
Svecko daš ven, natakneš na kabel, svecke naj se dotika mašine in ga poskusis vzgati. Takrat bi moral videti iskro.
Pa vmes ne drzat svecke te bo streslo.
Ce ima iskro in je svecka suha, pomeni da ni bencina. Bo potrebno razkopati uplinjac in ga ocistiti. Šobe imajo majhne luknjice in ce se nabere ze malo usedline, zapre pretok bencina.
Pa novo mesanico naredi.
Pa vmes ne drzat svecke te bo streslo.
Ce ima iskro in je svecka suha, pomeni da ni bencina. Bo potrebno razkopati uplinjac in ga ocistiti. Šobe imajo majhne luknjice in ce se nabere ze malo usedline, zapre pretok bencina.
Pa novo mesanico naredi.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Blazek0 ::
Lp.
A naj se svecka dotika cilindra ali? Masine?. Mesanica je bila narejena danes okoli 16.00 tko da ja.... zdaj pa nevem kaj naj ocistim tiato ko odpres bencin ki imas lahko odprtega na rezervi ali pa zaprtega ali tidto rocko ko jo dol samo porines. Sem 15 let star ne vem veliko. In sm malo skepticen glede tega.... motor mi je delala tipitopi ko sem prisel domov motor crkne probam nazaj na kurbl užgat nedela. Pocakam da se ohladi probam nedela in zdaj smo pri tem....
Bom poiskusil svecko tiato kot si rekel dati na masino oz... itd... da vidimk samo svecka je ciato nova 3dni stara
A naj se svecka dotika cilindra ali? Masine?. Mesanica je bila narejena danes okoli 16.00 tko da ja.... zdaj pa nevem kaj naj ocistim tiato ko odpres bencin ki imas lahko odprtega na rezervi ali pa zaprtega ali tidto rocko ko jo dol samo porines. Sem 15 let star ne vem veliko. In sm malo skepticen glede tega.... motor mi je delala tipitopi ko sem prisel domov motor crkne probam nazaj na kurbl užgat nedela. Pocakam da se ohladi probam nedela in zdaj smo pri tem....
Bom poiskusil svecko tiato kot si rekel dati na masino oz... itd... da vidimk samo svecka je ciato nova 3dni stara
hojnikb ::
Najprej začni z osnovami. Da 2 taktn motor dela rabiš zrak(kompresijo), benz in iskro.
Glede na to, da praviš, da je svečka morka, najbrz uplinjač ni zabit in lahk to točko zaenkrat ignoriraš.
Torej najprej vzig. K kurblaš, more bit iskra. Kot so ti ze povedal pred mano, najprej odsraufaj svečko in se z njo dotakn neke "mase" (potrebuješ krogotok, da bo stekel tok, kot pri bateriji in zarnici recimo). Če vidiš iskro, z vzigom najbrz nimas tezav. Gremo na naslednjo točko.
Kompresija/zrak. Torej da motor laufa rabiš dotok zraka in kompresijo. Ker si dol vzel cilinder, je velika verjetnost da se cilindr ne nalega več dobro z glavo (A3 je mel tovarniško glavo brez tesnila). Za začetek lahko dodaš običajno 38mm tesnilo (boš pa izgubil nekaj na statični kompresiji, ampak motor bo šel) od kakšnega drugega tomosa.
Torej če maš tesnilo gor, ga kurbljaj. Če se čuti vsaj malo upora, k ga kurblaš, najbrz ima nekaj kompresijo. Če se motor zelo na lahko vrti, ti verjetno nekje hudo uhaja kompresija in boš mogu ugotovit kje točno. Lahko so semeringi na gredi, lahko pri tesnilu cilindra. Ali pri glavi (kar si načeloma rešu zgoraj).
Če te 3 zadeve vse prečekiraš, bi stvar vsaj za silo morala delat. Če ne, imaš verjetno kakšne večje oz. bolj specifične tezave, katere boš mogu diagnosticirat. Lahko uplinjač ni prav nastavljen (ali napačna diza, ali ni filtra, kolektorja zraka) ali vleče kakšen fouš luft.
Vzig je lahko napačno nastavljen do te mere, da motor ne more prav laufat (to v praksi sicer pomeni, da je magnet narobe obrnjen in je ta zamanjen za vsaj 90*)
Kar se pa tiče cilindra, je lahko poleg ze nastetih problemov tezava tudi pri stanju batnih obročkov, oblike cilindra (pregret, risi?).
Lepo sistematično izločat potencialne probleme in bo motor laufu in no time.
Glede na to, da praviš, da je svečka morka, najbrz uplinjač ni zabit in lahk to točko zaenkrat ignoriraš.
Torej najprej vzig. K kurblaš, more bit iskra. Kot so ti ze povedal pred mano, najprej odsraufaj svečko in se z njo dotakn neke "mase" (potrebuješ krogotok, da bo stekel tok, kot pri bateriji in zarnici recimo). Če vidiš iskro, z vzigom najbrz nimas tezav. Gremo na naslednjo točko.
Kompresija/zrak. Torej da motor laufa rabiš dotok zraka in kompresijo. Ker si dol vzel cilinder, je velika verjetnost da se cilindr ne nalega več dobro z glavo (A3 je mel tovarniško glavo brez tesnila). Za začetek lahko dodaš običajno 38mm tesnilo (boš pa izgubil nekaj na statični kompresiji, ampak motor bo šel) od kakšnega drugega tomosa.
Torej če maš tesnilo gor, ga kurbljaj. Če se čuti vsaj malo upora, k ga kurblaš, najbrz ima nekaj kompresijo. Če se motor zelo na lahko vrti, ti verjetno nekje hudo uhaja kompresija in boš mogu ugotovit kje točno. Lahko so semeringi na gredi, lahko pri tesnilu cilindra. Ali pri glavi (kar si načeloma rešu zgoraj).
Če te 3 zadeve vse prečekiraš, bi stvar vsaj za silo morala delat. Če ne, imaš verjetno kakšne večje oz. bolj specifične tezave, katere boš mogu diagnosticirat. Lahko uplinjač ni prav nastavljen (ali napačna diza, ali ni filtra, kolektorja zraka) ali vleče kakšen fouš luft.
Vzig je lahko napačno nastavljen do te mere, da motor ne more prav laufat (to v praksi sicer pomeni, da je magnet narobe obrnjen in je ta zamanjen za vsaj 90*)
Kar se pa tiče cilindra, je lahko poleg ze nastetih problemov tezava tudi pri stanju batnih obročkov, oblike cilindra (pregret, risi?).
Lepo sistematično izločat potencialne probleme in bo motor laufu in no time.
#brezpodpisa
Magic1 ::
Damn, sam kolk so že stari teli Tomosi. Šaraufu sem APN6 25 let nazaj pa je bil že takrat vsaj kakšno desetletje star...
Magic
tco40 ::
zakaj mi avtomatik a35 s ne vže ima iskro in svečka je tudi mokra zamenjal semeringe bat je prav obrnjen
hojnikb ::
zakaj mi avtomatik a35 s ne vže ima iskro in svečka je tudi mokra zamenjal semeringe bat je prav obrnjen
kompresija?
Pravilno nastavljen vzig?
fergazer pravilno nastavljen?
kaj veliko več od tega na 2takterju ze nemore bit več
#brezpodpisa
miha98 ::
v graben porini .... svečka je mokra torej je preveč bencina kolikor se jaz spomnim iz očetove apn-ke. Naštelaj frgazar. Z šraufencigarjem vrti šrauf na fergazarju. Sicer pa priporočam, da pelaš h kakšnemu pravemu mehaniku za tomose mogoče. Imate kakšnega lokalca tam....
hojnikb ::
tisti srauf na fergiju štela samo prosti tek (višina "lopute") in nič druga. Diza je fiksna...
#brezpodpisa
miha98 ::
Te pa naj zamenja dizo za manjšo... sej bo vido, če bo svečka proti beli vlekla je premala. Kavna rjava barva mora biti. Te pa mu ti hojnik pošraufaj tole čbelco.
sbawe64 ::
Tudi nivo igle ima svojo vlogo (če je mogoče kdo igral in pozabil).
Zračni filter je ok ? Mešanica je nova ?
Je moped kdaj sploh delal ?
Zračni filter je ok ? Mešanica je nova ?
Je moped kdaj sploh delal ?
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
hojnikb ::
Tudi nivo igle ima svojo vlogo (če je mogoče kdo igral in pozabil).
Zračni filter je ok ? Mešanica je nova ?
Je moped kdaj sploh delal ?
ti stari apni in avotmatiki nimajo igle. Če je dellorto SHA not, potem je edin metering za gorivo samo fiksna diza.
Te pa naj zamenja dizo za manjšo... sej bo vido, če bo svečka proti beli vlekla je premala. Kavna rjava barva mora biti. Te pa mu ti hojnik pošraufaj tole čbelco.
v resnic se je za vprašat, zakaj vleče preveč goriva. Dizo nimaš kaj tikat, če je vse tako kot mora bit. Torej nobenih vacuum leakov, airbox in filter prisoten in mašina ok.
Že če recimo odstraniš airbox in maš samo filter na fergiju (in nič druga) rabiš ene 20% večjo dizo, da sploh laufa.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | TomosOddelek: Na cesti | 5567 (332) | val46 |
» | Nakup scooterja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18836 (10722) | tech level |
» | 2 taktni motor ne vžge navodilaOddelek: Loža | 6479 (5791) | hojnikb |
» | APN 6 noče vžgati (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17782 (8190) | koyotee |
» | Friziranje avtomatikaOddelek: Loža | 17117 (12991) | Frane75 |