Forum » Na cesti » Talne označbe "barvni krogci" pred šolami. Vaše mnenje?
Talne označbe "barvni krogci" pred šolami. Vaše mnenje?

c23po ::
Na to smo pomislili nekateri, potem se jih je oglasilo več, ki želijo neovirano in brezskrbno voziti mimo šole in jih nič ne briga za druge udeležence v prometu ter mislijo, da je vsak zaposleni na pristojnem ministrstvu odveč, ker barva cestišče po svoji volji.
Sedaj temo lahko mirno zaprejo.
Pa saj si jih ti šinfal...
c23po je 20. maj 2025 ob 07:57:27 izjavil:
Horizontalno prometno signalizacijo v bližini šol si vsakdo kar izmisli in ga lahko za to kriminalno dejanje tožimo, preganjamo in zahtevamo odškodnino od njega in njegovih dedičev. Tukaj je link, ki to dokazuje. Groza je, da tem kriminalcemni sploh ni treba upoštevati 30. člena zakona, ki govori tudi o drsnosti. Ja, vse počnejo samo zato, da bi zagrenili življenje nedolžnim lastnikom jeklenih ljubljenčkov.
Sedaj se pa odloči.
Nejc_nejc, a ne vidiš očitnega? Sarkazem, pa to? Linki, ki govorijo ravno obratno? Zafrkancija na račun snežink glede odnosa do strokovnjakov.
Pizda, po novem bo treba pod vsak post napisati navodilo za branje z disklajmerjem.
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()

c23po ::
A to so strokovnjaki pobarvali?
Točno takšni, kot si ti strokovnjak v svoji profesiji. Nič bat, odlični so.
Računalniki nimajo spominov.

mirator ::
...Razume se, da je največja dovoljena hitrost 30km/h, kar pa ne pomeni, da pred takšno označbo hitrosti ne moreš ali ne smeš (po potrebi ali presoji) znižati.
Ampak ker gre za cono 30, se razume, da se bo tam vozilo 30.
Kar pa ne pomeni, da se boš na enem metru ustavil, ko najprej prileti žoga na cesto, pol sekunde kasneje pa še mulc.
(Bi zapisal še nekaj, vendar bi se potem solatko in Legon zopet razpisala za kakšne tri strani).

feryz ::
To itak vsi vemo.
Vemo tudi, da se boš peljal 10 km/h, ko bo avtobus kipal mulce.
In vemo tudi, da mamice vozijo 60 km/h, ko peljejo mulca v vrtec in ni nikogar na cesti. Kar pa ne pomeni, da ga tudi sekundo kasneje ne bo in bo zaviranje še kako pomembno.
Vemo tudi, da se boš peljal 10 km/h, ko bo avtobus kipal mulce.
In vemo tudi, da mamice vozijo 60 km/h, ko peljejo mulca v vrtec in ni nikogar na cesti. Kar pa ne pomeni, da ga tudi sekundo kasneje ne bo in bo zaviranje še kako pomembno.

mirator ::
Ja, imaš prav. Ravno takrat, ko se nahajaš na krogcih, lahko iz stratosfere prileti Baumgartner.

starfotr ::

bm1973 ::

delavec44 ::

c23po ::
Delavec, tudi "navadni" delavec ima posebna znanja in sposobnosti, zato bi moral biti ponosen na svoje kvalitete.
Tisto o županih pa smo, menda, razčistili. Saj se najbrž nimajo časa med županovanjem ukvarjati še z grafičnim dizajnom.
Starfoter,
Tisto o županih pa smo, menda, razčistili. Saj se najbrž nimajo časa med županovanjem ukvarjati še z grafičnim dizajnom.
Starfoter,
So to isti strokvnjaki, ki so v preteklosti tudi že naredili neuporabne površine za pešce in kolesarje in zelo uporabne za avte?, recimo center Ljubljane, ali pa Novega mesta, če ti slučajno Zoki gre na živce, ali Celja ... Drži, prav imaš. To so ti strokovnjaki.
Računalniki nimajo spominov.

mirator ::

feryz ::

c23po ::
Ja, imaš prav. Ravno takrat, ko se nahajaš na krogcih, lahko iz stratosfere prileti Baumgartner.
Ja, in to brez padala...
In kakšna katastrofa. Nesrečnež se ni ubil zaradi prostega pada, ampak zato ker ga je na porisani površini z majhno hitrostjo zadel avto.
Fun fact: pri masi 80 kg in hitrosti 200 km/h nesrečnež pravzaprav razbije avto in ne avto njega. E=mc2.
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()

Ahim ::
...Razume se, da je največja dovoljena hitrost 30km/h, kar pa ne pomeni, da pred takšno označbo hitrosti ne moreš ali ne smeš (po potrebi ali presoji) znižati.
Ampak ker gre za cono 30, se razume, da se bo tam vozilo 30.
Kar pa ne pomeni, da se boš na enem metru ustavil, ko najprej prileti žoga na cesto, pol sekunde kasneje pa še mulc.
Kot si tudi sam ugotovil, drsi ze precej manjsa masa pri precej manjsi hitrosti. Ti lahko peljes 5 km/h pa bodo pogoji za zaviranje na porisanem slabsi kot ce tistega ne bi bilo. Ni zapovedano kot prometna signalizacija, ima potencial da kakega otroka zavede da se nahaja na igriscu (ceprav se v resnici ne), nima nobene koristne vrednosti (razen za sprego, ki mala ceste ... tam najbrz kaksni procenti padejo v kaksen zep) - a je tako tezko sprejet da mogoce ni najboljsa ideja?

nejc_nejc ::
Včeraj sem se peljal čez eno tako zadevo. Lahko bi rekel, da je površina povoženih čigumijev tam tam s površino krogcev pod gumo.
Tako da.....
Tako da.....

Furbo ::
Po obvestilu o prometni nesreči so redarji medobčinskega inšpektorata in redarstva začeli redno nadzorovati to lokacijo v urah prometne konice ter ugotovili ponavljajoče se kršitve prometnih predpisov, pogosto tudi vožnjo skozi rdečo luč in prehajanje prehoda za pešce pri rdeči luči.
Rešitev? Čačke po tleh.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

d4vid ::
Če je res vozniki ne spoštujejo cpp, našravfat ležeče policaje. 5 tistih, tazaj****, ki jih moraš res počasi prevozit.
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

delavec44 ::
Torej je potrebno 99% normalnim ljudjem uničevati armotizerje, plugom oteževati pluženje snega, vozilom na nujni vožnji delati prepreke, zaradi tega, ker ne morejo 1% prekrškarjem napisati par kazni?
Če je pa argument, da večina ne spoštuje CPP, se je pa za vprašati ali so omejitve smiselno postavljene. Lahko pa kar promet prepovejo na odseku, bo še najbolj varno.
Če je pa argument, da večina ne spoštuje CPP, se je pa za vprašati ali so omejitve smiselno postavljene. Lahko pa kar promet prepovejo na odseku, bo še najbolj varno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()

d4vid ::
Obstajajo odstranljivi ležeči policaji, ki se jih pozimi odstrani, da ne ovirajo pluženja snega.
Jebiga, če ne znajo umirit drugače.
V objavi piše, da so zaznali kršitve, ne pa da so jih kaznovali. Ko bodo redarji oz. Policisti dnevno parkirani tam z radarjem (ali pa bodo postavili stacionarnega), se bo zadeva umirila.
Jebiga, če ne znajo umirit drugače.
V objavi piše, da so zaznali kršitve, ne pa da so jih kaznovali. Ko bodo redarji oz. Policisti dnevno parkirani tam z radarjem (ali pa bodo postavili stacionarnega), se bo zadeva umirila.
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

Magic1 ::
Celjska regija je sploh znana po "tapravih" voznikih. Tam je mentaliteta omejitev +25%. IN pol poslušaš Celjana, ko v Lj. dobi kazen in razlaga, da je bila prazna ulica in ni nikogar ogrožal s 70km/h.
Magic

predi ::

predi ::
Če prometne razmere to zahtevajo, zakaj pa ne? Lahko se delaš butastega še naprej, moje poante to ne bo spremenilo.

c23po ::
Torej je potrebno 99% normalnim ljudjem uničevati armotizerje, plugom oteževati pluženje snega, vozilom na nujni vožnji delati prepreke, zaradi tega, ker ne morejo 1% prekrškarjem napisati par kazni?
Če je pa argument, da večina ne spoštuje CPP, se je pa za vprašati ali so omejitve smiselno postavljene. Lahko pa kar promet prepovejo na odseku, bo še najbolj varno.
S prvim delom se strinjam. No, razen tistega procenta, kar ni pomembno.
Druga teza, da je predpise treba prilagajati obnašanju množice, pa je napačna. Družbene omejitve in zakoni, ki jih uveljavljajo, so nastali ravno zato, da ravnanje množice spravijo v nek sprejemljivi red. Večina bi najraje nespoštovala predpis, vendar vsak osebek iz nekega svojega razloga. Zato je spraševanje o smiselnosti omejitev iz tega zornega kota nesmiselno. Smiselnost omejitev se tehta na drugem nivoju.
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::
Ampak družbene omejitve in zakoni so v normalnih državah nastali z nekim konsensom, torej demokratično večinsko voljo tako ali drugače.
To kar ti opisuješ je totalitarizem (par ljudi postavi pravila, da ravnanje množice spravijo v "red").
To kar ti opisuješ je totalitarizem (par ljudi postavi pravila, da ravnanje množice spravijo v "red").

RedDrake ::
Fantomski zastoji, ki povzročajo dnevne prometne kolapse na AC vpadnih krakih okoli LJ so posledica tistih ki vozijo prehitro. Zato se želi zmanjšati hitrost. Kako to deluje, če skoraj vsi* to spoštujejo sem imel priložnost izkusiti na Danskem, ko sem v času konice z rentacarjem blodil okoli Kopenhagna in je povsod utripala omejitev 50, začuda so vsi* vozili 40-50 in začuda kljub več vozilom kot na LJ AC obroču ni nikoli prišlo do zaustavitve.
Le zakaj?!? Ker je pri njih gor več ljudi kot c23po in manj ljudi kot delavec44. Ampak nič bati tudi to se hitro spreminja (pri njih - balkan svuda!).
*vedno se najde kak pacient ali dva, ampak vseeno ne več deset procentov kot pri nas
Le zakaj?!? Ker je pri njih gor več ljudi kot c23po in manj ljudi kot delavec44. Ampak nič bati tudi to se hitro spreminja (pri njih - balkan svuda!).
*vedno se najde kak pacient ali dva, ampak vseeno ne več deset procentov kot pri nas
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()

bm1973 ::
Saj bi vozili po omejitvah na avtocestah (130 km/h), pa je nemogoče...
Ker folk dreka po prehitevalnem z 90-100km/h...
Ker folk dreka po prehitevalnem z 90-100km/h...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bm1973 ()

feryz ::
O kakšnih 90 - 100 km/h blebetaš?
Zgoraj je lepo napisano, da bi morali po AC voziti od 40 - 50 km/h.
V rush hour, se pravi od šestih zjutraj do osmih zvečer.
Po osmi ga pa lahko pritisneš do 90 km/h.
Sicer pa pri nas vozni pas defacto ne obstaja.
Če hočeš koga, ki vozi 105 km/h po prehitevalnem, spraviti na prost vozni pas, rabiš tank. Ali pa vsaj železno dilo namesto odbijača spredaj.
Po domače povedano, poln k... imam že prehitevanja po desni, ki je zamenjalo prehitevanje po levi. Ampak drugače preprosto ne prideš mimo. Čeprav je med dvemi kamioni pol kilometra placa.
Zgoraj je lepo napisano, da bi morali po AC voziti od 40 - 50 km/h.
V rush hour, se pravi od šestih zjutraj do osmih zvečer.
Po osmi ga pa lahko pritisneš do 90 km/h.
Sicer pa pri nas vozni pas defacto ne obstaja.
Če hočeš koga, ki vozi 105 km/h po prehitevalnem, spraviti na prost vozni pas, rabiš tank. Ali pa vsaj železno dilo namesto odbijača spredaj.
Po domače povedano, poln k... imam že prehitevanja po desni, ki je zamenjalo prehitevanje po levi. Ampak drugače preprosto ne prideš mimo. Čeprav je med dvemi kamioni pol kilometra placa.

RedDrake ::
Saj je jasno, da omejenci ne štekate.
Če bi vsi* vozili s hitrostjo najpočasnejšega, potem ne bi bilo nobenih* zastojev nikjer nikoli - ne pri gradbiščih, ne pri uvozih/izvozih na 300m (kot na severni AC obvoznici). Jasno?
In najpočasnejši so kamionđije, ki gredo tistih 90-100. Tako pa imamo paciente, ki letijo 160, za njim mu eden, ki bi šel 180 blenda, oba skupaj naletita na nekoga, ki s 121 prehiteva avtodom, ki več kot 90 ne sme, in na koncu naredita zastoj, da ljudje 30 min cvrčijo na 35 na primorki. Idioti. In po njunem je kriv oni s 121 in ne onadva, ki bi, če bi šla 130, sploh ne opazila da sta 30 sekund šla 121 namesto 130.
Če bi vsi* vozili s hitrostjo najpočasnejšega, potem ne bi bilo nobenih* zastojev nikjer nikoli - ne pri gradbiščih, ne pri uvozih/izvozih na 300m (kot na severni AC obvoznici). Jasno?
In najpočasnejši so kamionđije, ki gredo tistih 90-100. Tako pa imamo paciente, ki letijo 160, za njim mu eden, ki bi šel 180 blenda, oba skupaj naletita na nekoga, ki s 121 prehiteva avtodom, ki več kot 90 ne sme, in na koncu naredita zastoj, da ljudje 30 min cvrčijo na 35 na primorki. Idioti. In po njunem je kriv oni s 121 in ne onadva, ki bi, če bi šla 130, sploh ne opazila da sta 30 sekund šla 121 namesto 130.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()

feryz ::
Aha, ta dva naredita zastoj, praviš? Kako že?
Ampak najbrž imaš prav. Ko se pelješ iz Ljubljane proti Vrhniki, je ponavadi na desni kolona kamionov, na levi pa en, ki se pajsa mimo s 95 km/h. Pred njim nikogar kakor daleč seže pogled, za njim kolona avtov kakor daleč seže pogled. Ampak ja, tisti so krivi, ki gredo v tej koloni 160 km/h in ne 95 km/h tako kot vsi ostali.
Ampak najbrž imaš prav. Ko se pelješ iz Ljubljane proti Vrhniki, je ponavadi na desni kolona kamionov, na levi pa en, ki se pajsa mimo s 95 km/h. Pred njim nikogar kakor daleč seže pogled, za njim kolona avtov kakor daleč seže pogled. Ampak ja, tisti so krivi, ki gredo v tej koloni 160 km/h in ne 95 km/h tako kot vsi ostali.

RedDrake ::
Moje izkušnje so, da tudi 100-ti v tej koloni divje blenda in vozi na 0,1mm varnostne razdalje, čeprav jasno vidi da je spredaj še 100 vozil v tej isti koloni. In potem, ko je potrebno iz kakršnegakoli random razloga malce pobremzati, mora on precej bolj zabremzati kot jaz, za njim pa nastane zastoj, ki je potem tam cel čas konice.
Boš rekel da to ni res?
Pa saj obstaja neskončno študij.
Ali pa recimo, ko jaz potem, ko smo že stali in se počasi speljuje, speljujem malce počasneje kot vsi pred menoj (da si naredim buffer, da mi ne bo potrebno spet ustaviti čez 1km), mi zadaj blendajo. Ker če bodo priklopljeni na kolono ki je 300m pred mano bo kaj drugače?
Onyxove opice so bolj pametne kot taki.
Boš rekel da to ni res?
Pa saj obstaja neskončno študij.
Ali pa recimo, ko jaz potem, ko smo že stali in se počasi speljuje, speljujem malce počasneje kot vsi pred menoj (da si naredim buffer, da mi ne bo potrebno spet ustaviti čez 1km), mi zadaj blendajo. Ker če bodo priklopljeni na kolono ki je 300m pred mano bo kaj drugače?
Onyxove opice so bolj pametne kot taki.

feryz ::
Ne, tudi divjaki se prilagajamo prometu.
Če ne gre hitreje, pač ne gre. Če nimaš kam, nimaš kam.
Če pa imaš zgolj par drkađij, ki žajfajo dobesedno vse pri relativno redkem prometu, jih moraš nekako zdrkati, da prideš mimo.
Če ne gre hitreje, pač ne gre. Če nimaš kam, nimaš kam.
Če pa imaš zgolj par drkađij, ki žajfajo dobesedno vse pri relativno redkem prometu, jih moraš nekako zdrkati, da prideš mimo.

RedDrake ::
Če bi se, ne bi bilo zastojev.
Ker zastoji so, se očitno ne prilagajate.
Tu lahko kar končava, ker si argument izgubil že v naprej.
Ker zastoji so, se očitno ne prilagajate.
Tu lahko kar končava, ker si argument izgubil že v naprej.

delavec44 ::
Fantomski zastoji, ki povzročajo dnevne prometne kolapse na AC vpadnih krakih okoli LJ so posledica tistih ki vozijo prehitro. Zato se želi zmanjšati hitrost. Kako to deluje, če skoraj vsi* to spoštujejo sem imel priložnost izkusiti na Danskem, ko sem v času konice z rentacarjem blodil okoli Kopenhagna in je povsod utripala omejitev 50, začuda so vsi* vozili 40-50 in začuda kljub več vozilom kot na LJ AC obroču ni nikoli prišlo do zaustavitve.
Le zakaj?!? Ker je pri njih gor več ljudi kot c23po in manj ljudi kot delavec44. Ampak nič bati tudi to se hitro spreminja (pri njih - balkan svuda!).
*vedno se najde kak pacient ali dva, ampak vseeno ne več deset procentov kot pri nas
Jaz ne povzročam zastojev. Čudno da smo iz debate o omejitvah v naseljih in ležečih policajih prišli do AC.
Eden pacient je čisto dovolj.
Koliko je pa tovornih vozil gor v primerjavi z nami?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()

c23po ::
Vedno, pri vsakem primeru, zastojih, nesrečah, prehitevanju, dinamičnem urejanju hitrosti, vedno je drugi ali tretji post: "Kaj pa počasne na prehitevalnem!!!" Ta imaginarni počasne je priročni krivec in dežurno opravičilo za vse izpade ferizejev. Na koncu te feryz pa zabode z ovčje bedastim pogledom: "A ta dva sta naredila gužvo? Kako že?" Saj res. Nista ona dva kriva. Tisti traktor je, ki se dve uri cjazi po regionalki in se noče "nemudoma umakniti" (Zdravo, Solatko!).
Računalniki nimajo spominov.

trojnis252 ::
Tu sta dva ločena problema. Eden je, ko izvozi/uvozi ne morejo požirati prometa in se zabaše, tu bi res pripomoglo postopno nižanje hitrosti.
Drug problem pa je, ko nekdo z 105 prehiteva tovornjaka in pred njemu ni gužve. Tu pa načeloma se naredi gužva, če se dosti avtov pripelje z 130 za njega. Zdej, definitivno ne ne bi bilo gužve, če bi tudi oni vozili že prej z 105 heh ampak a nima več smisla, če tisti eden bolj pritisne na plin ali pa počaka na redkejši promet?
Drug problem pa je, ko nekdo z 105 prehiteva tovornjaka in pred njemu ni gužve. Tu pa načeloma se naredi gužva, če se dosti avtov pripelje z 130 za njega. Zdej, definitivno ne ne bi bilo gužve, če bi tudi oni vozili že prej z 105 heh ampak a nima več smisla, če tisti eden bolj pritisne na plin ali pa počaka na redkejši promet?

c23po ::
Ampak družbene omejitve in zakoni so v normalnih državah nastali z nekim konsensom, torej demokratično večinsko voljo tako ali drugače.
To kar ti opisuješ je totalitarizem (par ljudi postavi pravila, da ravnanje množice spravijo v "red").
Misliti, da zakoni nastanejo demokratično, s konsenzom je precej naivno. Me bo Legon sicer poučil, a verjamem, da zakoni nastanejo v procesu iskanja najmanjše družbene škode pri nekem pojavu. Primer: demokratično bi vsi želeli, da jim ni treba v vojno, pa je vseeno zakon, ki pravi drugače. Čeprav smo vsi proti tem zakonu, ko se dotakne nas osebno. Ta zakon obstaja v vsaki normalni demokratični državi.
Vedno, pri vsakem primeru, zastojih, nesrečah, prehitevanju, dinamičnem urejanju hitrosti, vedno je drugi ali tretji post: "Kaj pa počasne na prehitevalnem!!!" ...
Vzamem nazaj. V tej temi je počasneta vpeljal bm1973, šele na tretji srani, danes, 13:29:48.
Se posujem s pepelom.
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()

delavec44 ::
Ampak družbene omejitve in zakoni so v normalnih državah nastali z nekim konsensom, torej demokratično večinsko voljo tako ali drugače.
To kar ti opisuješ je totalitarizem (par ljudi postavi pravila, da ravnanje množice spravijo v "red").
Misliti, da zakoni nastanejo demokratično, s konsenzom je precej naivno. Me bo Legon sicer poučil, a verjamem, da zakoni nastanejo v procesu iskanja najmanjše družbene škode pri nekem pojavu. Primer: demokratično bi vsi želeli, da jim ni treba v vojno, pa je vseeno zakon, ki pravi drugače. Čeprav smo vsi proti tem zakonu, ko se dotakne nas osebno. Ta zakon obstaja v vsaki normalni demokratični državi.
Sicer sva že precej OT. V demokraciji večina izvoli vlado, ki potem določa zakonodajo in po potrebi celo spremeni ustavo. Upam da smo v slo še tu.

Legon ::
Ampak družbene omejitve in zakoni so v normalnih državah nastali z nekim konsensom, torej demokratično večinsko voljo tako ali drugače.
To kar ti opisuješ je totalitarizem (par ljudi postavi pravila, da ravnanje množice spravijo v "red").
Mesas makro konsenz z mikro urejanjem. Na makro nivoju je vzpostavljen konsenz da zelimo imet red v prometu in da mora bit promet kar se racionalno da varen za vse udelezence. In ja to na mikronivoju zahteva tudi da se rajo spravi v red. Ker drugace imamo situacojo ko vsi kricijo, da hocejo red v prometu, ampak oni imajo pa edini privilegij presojat kdaj so se sami dolzni tega drzat. Mislim, da psihiatri temu ze uradno recejo Solatkov sindrom.
Ampak družbene omejitve in zakoni so v normalnih državah nastali z nekim konsensom, torej demokratično večinsko voljo tako ali drugače.
To kar ti opisuješ je totalitarizem (par ljudi postavi pravila, da ravnanje množice spravijo v "red").
Misliti, da zakoni nastanejo demokratično, s konsenzom je precej naivno. Me bo Legon sicer poučil, a verjamem, da zakoni nastanejo v procesu iskanja najmanjše družbene škode pri nekem pojavu. Primer: demokratično bi vsi želeli, da jim ni treba v vojno, pa je vseeno zakon, ki pravi drugače. Čeprav smo vsi proti tem zakonu, ko se dotakne nas osebno. Ta zakon obstaja v vsaki normalni demokratični državi.
Sicer sva že precej OT. V demokraciji večina izvoli vlado, ki potem določa zakonodajo in po potrebi celo spremeni ustavo. Upam da smo v slo še tu.
Bos rekel, da je zelja po urejenem in varnem udejstvovanju v prometu v nasprotju z voljo vecine?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

delavec44 ::
Ne, nikoli nisem tega rekel.
Urejen promet pomeni varen ja, pa tudi normalno pretočen. Samo drakonsko nižanje omejitev pač ni prava pot. Zagovarjati, da so povsod pravilno postavljene pa tudi ne. Že samo spreminjanje njih to tezo demantira.
Sem pa za dinamične omejitve ob gužvi. Prav tako sem za dinamične omejitve glede na dan in uro ob šolah in podobnih kritičnih zgradbah. Nisem pa za ležeče policaje.
Urejen promet pomeni varen ja, pa tudi normalno pretočen. Samo drakonsko nižanje omejitev pač ni prava pot. Zagovarjati, da so povsod pravilno postavljene pa tudi ne. Že samo spreminjanje njih to tezo demantira.
Sem pa za dinamične omejitve ob gužvi. Prav tako sem za dinamične omejitve glede na dan in uro ob šolah in podobnih kritičnih zgradbah. Nisem pa za ležeče policaje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()

Legon ::
Ja, in tako kot ti ima se par tisoc drugih ljudi svoje ideje in zelje. Ampak participativne demokracije na nivoju posameznih prometnih znakov se se v anticni grciji niso sli. Predvsem pa tak pristop ubije vsakrsne makro prioriteto, ker bo seveda za vsako krizisce vsak zagovarjal svoje parcialne interese brez da bi se oziral na to kaj zelimo doseci na makro nivoju.
Zato je dandane seveda prevladujoc model odlocanja, kjer mikro upravljanje prepustimo administrativnim organizacijam in njihovo delo presojamo primarno na podlagi makro kazalcev.
Zato je dandane seveda prevladujoc model odlocanja, kjer mikro upravljanje prepustimo administrativnim organizacijam in njihovo delo presojamo primarno na podlagi makro kazalcev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

feryz ::
Saj veste kako pravijo.
Vsak bi rad ležečega policaja pred svojo hišo in nikjer drugje več.
Vsak bi rad ležečega policaja pred svojo hišo in nikjer drugje več.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitev 40 km/h v naseljih? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 12015 (1789) | D3m |
» | Teror ležečih policajev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 13316 (3054) | bm1973 |
» | Mnenje o policajih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 30063 (21857) | strup121 |
» | Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 55553 (50173) | BlueRunner |